Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Να πετάτε μαζί αλλά....


"Αν δεθείτε ο ένας με τον άλλον, 
ακόμα κι αν το κάνετε από αγάπη, 
όχι μόνο θα σέρνεστε στη ζωή σας, αλλά επιπλέον, 
αργά ή γρήγορα, θα αρχίσετε
να πληγώνετε ο ένας τον άλλον. 

Αν θέλετε η αγάπη σας να κρατήσει για πάντα, 
να πετάτε μαζί, αλλά ποτέ δεμένοι."


πηγή
................................................................................
.................................................................................
Σχόλιο εμόν  και  σύντομον: 

Κυρ πσυχιατράκο μου
το πιστεύεις ότι είναι δυνατόνννν 
να μένουν μαζί οι άνθρωποι και να μην δένονται;

-Σοβαρολογείς; 
-Ε, αν σοβαρολογείς, 
είσαι  πολύυυυ μακριά νυχτωμένος!

Ευανθία η Σαλογραία  
.........................................................................

11 σχόλια:

  1. Είναι δικαίωμα σας κ. Σαλογραία να είσθε στο παλαιό εορτολόγιο. Όμως μερικές φορές τα κείμενά σας και οι αφιερώσεις σας είναι ετεροχρονισμένες, λόγω της διαφοράς των ημερών. Θα σας παρακαλούσα να συμβαδίζουν οι σχολιασμοί σας με τα κοινά αποδεκτά. Αν στο σχολείο σας ανέθεταν να γίνει ομιλία για τους Τρεις Ιεράρχες δεν νομίζω να την κάνατε βάση του προσωπικού σας πιστεύω. Σήμερα μπήκα για να δω κάποιο σχολιασμό από σας, δεν είδα τίποτα.
    Μετά από 13 ημέρες δεν θα έχει κανένα επίκαιρο ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητ. ανων. των 12: 32 μ.μ.

      άνοιξα αυτό το ιστολόγιο από προσωπική τσαντίλα προς κάποιον παπά που ήθελε να μου βουλώσει (α χαχα! ) το γραπτό μου στόμα.

      Λοιπόν, ισα μέ τώρα, στη ζωή μου, δεν έχω συνηθίσει να μου βουλώνει το στόμα ΚΑΝΕΙΣ

      (εκτός από κείνον που μου το βουλώνει το στόμα με φιλάκι- oh ye! φιλιούνται μάγκα μου και οι γριές στη σημερινή κολασμένη εποχή, σε διαβεβαιώνω!)

      ΛοΙΠΌΝ προς αποφυγήν πάσης παρεξηγήσεως στο ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ, θα ανεβάζω τις αναρτήσεις ΟΠΟΤΕ η ζουρλότητά μου, ΚΡΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΝ.
      ;-)
      Αυτό που λέτε εσείς αναρτήσεις " ετεροχρονισμένες",
      για τους δικους μας, δηλαδή για τους ακολουθούντες το Πάτριο Εκκλησιαστικό Ορθόδοξο εορτολόγιο, (και στην Ελλάδα είναι πολλοί, σας διαβεβαιώ

      )τυχχάνουν απολύτως συγχρονισμένες.

      Αν συγχύζεστε που δεν βλέπετε τη θεματολογία που θα επιθυμούσατε, μπορείτε πολύ απλά να μην με επισκέπτεσθε.

      Σας διαβεβαιώνω ότι αποκλείεται να σας κρατήσω την παραμικρή κακιούλα.
      ;-)

      Πάντα με αγάπη από μακριά σας χαιρετώ
      και από κοντά σας λέγω: Keep Βlogging!

      ;-)

      Διαγραφή
  2. Να μην υπάρχει εξάρτηση εννοεί. Συναισθηματική εξάρτηση. Εννοεί αυτό που διαβάζαμε εδώ σε άλλες αναρτήσεις, για "νο1 βάλε το Θεό, όχι κάποιον άνθρωπο" και "αν θέλεις κάποιον άνθρωπο περισσότερο από τον Θεό, ο Θεός στον παίρνει" κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ
      καλά τα λες ...πανδύσκολη η προτεραιότητα του Θεού στην ΠΡΑΞΗ της ζωής μας.
      Ούτε παπάδες και δεσποτάδες, δεν βλέπω να το πετυχαίνουν ώστε να δώσουν και σε μας τους ΛΑΙΚΟΥΣ, το ΚΑΛΟ και ΆΓΙΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ..

      (κλαψ..κλαψ,..και ξανακλαψ...)

      Διαγραφή
  3. Από προσωπική εμπειρία έχω γνωρίσει, ότι ουσιαστικά δεν να μας χωρίζουν οι 13 ημέρες διαφορά στο εορτολόγιο. Αυτό που - αμφοτέρων πλευρών -μας χωρίζει, είναι ο εγωισμός μας.

    Η αληθινή, η Πνευματική Αγάπη, ενώνει δίχως να δεσμεύει.

    Ας προσπαθήσουμε να ενωθούμε όλοι μας στην αγάπη του Κυρίου και όλα τ'άλλα θα ακολουθήσουν από μόνα τους ως φυσική συνέπεια. Έχει ο Θεός...

    Συμφωνείς συμμαθήτρια ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ;-) Φίλε ...συμμαθητή
    αν είχαν αγάπη στην Παράδοση της Ορθοδοξης Εκκλησίας, οι ταγοί, ΔΕΝ θα έσχιζαν την εορτολογική τάξη ΑΙΩΝΩΝ για να φτιάξουν το ΣΧΙΣΜΑ του Νέου εορτολογίου, ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ κι με τη βοήθεια της ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΗΣ, το 1924.
    Αν έχουν Αγάπη Χριστού, οι ταγοί,
    ΑΣ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΝ στο Εκκλησιαστικό Εορτολόγιο ΑΙΩΝΩΝ που ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΑΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ και μετά...και συ και εγώ...θα...αγαπηθούμε θερμότερα.

    ΠΡΙΝ γίνει αυτό, τα περί αγαπολογίας ανέξοδης, τα έχω ακούσει και από ΝεοΕποχίτες και Παγκοσμιοποιητές κάθε λογής και όταν τα ακούω, Φοβάμαι και κουμπώνομαι μέχρι τα λαιμά... Με εννοείς;

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άλλα σας έγραψα. ;Aλλα διαβάζω ως απάντηση. Η σαλότητα στην απογείωση της. Μην φτύνεις τόσο εύκολα τους αναγνώστες που δεν είναι του Πατρίου Εορτολογίου. Με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανων. των 12: 03 μ.μ.
      Συγνώμη αν ένιωσες φτυσμένος.

      ΔΕΝ φτύνω κανέναν από τους επισκέπτες μου, όμως πολλές φορές
      έρχονται κακεντρεχή σχόλια για το Πάτριο και μπορει να πάρει η σαλή μου ...μπόρα και κάποιους ...αθώους ...

      ;-)

      Σαφώς και δηλώνω και είμαι θεό-τρελη το κατά δύναμη.

      Οι τακτικοί εκλεκτοί σχολιαστές αυτού του μπλογκ όπως ο παπα- Κώστας, η Ελένη Ραβάνη, είναι ηλεκτρονικοί φίλοι εκ του νέου ημερολογίου.

      Από αυτή την πληροφορία μπορείτε να βγάλετε τα συμπεράσματά σας...

      ;-)

      Διαγραφή
  6. Αγαπημενη μου χαιρε
    πολλα φιλια και την αγαπη μου σου στελνω απο την νησον Κυπρον. Δε σε ξεχνω ποτε
    το περιστερακι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ το περιστεράκι μου τη Maρίνα Nikolaidou

    Αστέρι του νοτιά που φέρνεις ξαστεριά!
    ;-)
    για να παραφράσω το τραγούδι...Πάντα να μου είσαι καλά, και η Κυρία Θεοτόκος να σου ανταποδώσει πλούσια την αγάπη που σκορπίζεις πάντα γενναιόδωρα, σε δικούς και σε ξένους...

    Γράψε μου αν θες τα νεότερα του Δημήτρη όταν μπορέσεις. Τον σκέφτομαι πολλές φορές και αναρωτιέμαι αν πηγαίνει όλο και καλύτερα...πηγαίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή