Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

-Δεν πιστεύω στ' αυτιά μου! για μένα μιλάει έτσι αυτός τώρα;


21 σχόλια:

  1. Αφού το κατάλαβες, πάλι καλά. Αν και προσωπικά πιστεύω ότι μυαλό έχεις, νομίζω καρδιά σου λείπει
    Μάλλον και καρδιά έχεις, πίστη σου λείπει. Όχι, λάθος και πίστη έχεις, στον εαυτό σου περισσότερο, απ ότι στο Θεό.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ;-) Καλέ συ ανώνυμε, ανθρωπογνώστη, καλό μου τρολερό, που δεν ξεκολλάς από αυτή τη σελίδα ούτε με βίντσι, δεν θα σε κακοκαρδίσω, φέρνοντάς σου αντίρρηση, αλλά...είδες το βίντεο; κατάλαβες τι υπονοεί, αυτό το οργίλον ..μειράκιον, ο Στέφανος Χίος;
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδα, δύο φορές μάλιστα. Δεν γνωρίζω τι υπονοεί. Απλά βρήκα την ευκαιρία να σου γράψω δύο φωνήεντα. Αλλά για πες μας, τι υπονοεί ;

      Διαγραφή
  3. Α χαχα! Δεν κατάλαβες τι υπονοεί το φιλμάκι;
    Αφ' το άφ' το καλύτερα!
    Θα περιμένω τον παπα- Κώστα να σχολιάσει ...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύρηκα σαλή!

      "Γέρους" εννοεί τους αμετανόητους. Διότι ο εν μετανοία διαρκώς, εσωτερικά, ανακαινίζεται. Ελπίζω ο πάπα Κώστας και όχι μόνο, να είναι σύμφωνος μαζί μου.

      Όποτε, δεν έπεσα με το πρώτο σχόλιό μου και τόσο έξω.

      :)

      Διαγραφή
  4. Πες τα Χίε!Πες τα!Έχω δώσει την ίδια εντολή στον αδερφό μου για τους γονείς μας!Μου βγήκαν Δεξιοί.Δεν μπορείς να μεγαλώσεις σωστά τους γονείς σου σήμερα.Θέλει να είσαι αυστηρός!
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανων. των 8: 38 μ.μ.
    μπράβο που το μυαλο σου το έχεις πάντα στα πνευματικά, όμως το τι εννοεί ο Χίος το βρήκε ακριβώς ο παπά- Κώστας!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σκεπτικό του παπά Κώστα, είναι σκεπτικό "γέρου" ανθρώπου, ή μάλλον ανθρώπου που βρίσκεται σε διαδικασία "γήρανσης".

      Διαγραφή
    2. Κλαίει απόψε η καρδιά μου
      κι είν’ ο πόνος μου βουνό
      πάν’ τα νιάτα μου χαράμι
      πριν ακόμα τα χαρώ

      Γέρασα πριν την ώρα μου
      άσπρισαν τα μαλλιά μου
      πίκρες καημοί και βάσανα
      γεράσαν την καρδιά μου

      Πριν προλάβω να γλεντήσω
      της ζωής το πρωινό
      Κουρασμένος πονεμένος
      βρέθηκα στο δειλινό

      Γέρασα πριν την ώρα μου
      άσπρισαν τα μαλλιά μου
      πίκρες καημοί και βάσανα
      γεράσαν την καρδιά μου

      Σαν λουλούδι που μαραίνει
      είν’ ο άνθρωπος στη γη
      Και κανένας δεν προφταίνει
      να γλεντήσει τη ζωή

      παπα-Κώστας(Καζαντζίδης το τραγουδά)

      Διαγραφή
    3. Παπα-Κώστα μου...

      Αληθώς Ανέστη ο Κύριος!

      ..και για εσας!

      :)

      Διαγραφή
    4. Ο Αγιος Μαξιμος ο Γραικος βοηθεια μας.

      Διαγραφή
  6. Ασφαλώς για εμάς του γέρους τα λέει αυτά ο Χίου.
    Εγω θα τονε ακούσω.
    Δεν θα ψηφίσω για το καλό του τόπου!
    Γέρασα πλέον δεν παει άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εδώ που κατάντησαν τον τόπο οι...ηγέτες του
    μας χρειάζεται η βοήθεια όχι μόνο του Αγίου Μαξίμου
    αλλά Πάντων των Αγίων και το να μην ψηφίσουμε αγαπητά 9: 38 μ.μ. δεν μου φαίνεται η καλύτερη λύση επειδή θυμάμαι εκείνον τον αρχαίο νομοθέτη που τόνιζε για τις πολιτικές καταστάσεις: " άτιμον είναι, τον μηδετέρας μερίδος γενόμενον" ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και γιατί όχι καλή μου Σαλογραία: ατιμότερον είναι της άτιμης μερίδος μετέχειν; Νομοθέτης δεν είμαι, αλλά λέω εγώ τώρα...

    Ήλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήλε μου,
      αν δεν ψηφίσουμε μου φαίνεται χειρότερο...
      Μου φαίνεται σαν τελεία παραίτηση από κάθε φωνή διαμαρτυρίας. Αν σταματήσουμε να ψηφίζουμε έστω και με τον τρόπο που γίνεται μου φαίνεται ότι θα αυξηθεί το σκοτάδι του Μεσαίωνα που μας κυκλώνει...τι να πω...είμαστε στο έλεος...

      Διαγραφή
    2. Υπάρχει καιρός για μάχη και καιρός για αναμονή.Ομοίως υπάρχει και καιρός για ψήφο και καιρός για αποχή.
      παπα-Κώστας

      Διαγραφή

  9. Εις μάτην ουρλιάζει ο Κος Χίος!!
    Παλιός γάιδαρος καινούργια περπατησιά δεν κάνει, και ο λύκος κι αν εγέρασε κι άσπρισε το μαλλί του, μήτε τη γνώμην άλλαξε μήτε την κεφαλήν του.

    Οπότε Κε Χίο, στου κουφού την πόρτα, όχι μόνο κανένα όφελος,αλλά εκτίθεσαι κιόλας!

    Signed:
    Not anonymous but True Orthodox!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητ΄ανων. των 10: 56 π.μ.
      Ο λόγος που ανέβασα αυτό το βίντεο, ήταν γιατί ξεράθηκα στα γέλια όταν το είδα!
      Χαραμίζεται ο τύπος!
      Χαραμίζεται! Άλλη εργασία έπρεπε να κάνει...
      ;-)

      Διαγραφή
  10. Εμένα ο Χίος μ' αρέσει... Έχει πολύ γέλιο!
    Πολλές φορές βλέπω βιντεάκια του στο γιουτιουμπ και λέω... έχει πλάκα τελικά το έργο... Μιας και ήρθα, μιας και πλήρωσα το εισητήριο, ας κάτσω να δω τι θα γίνει στο τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελένη μου
    και γω όταν θέλω να αλλάξω διάθεση και δεν μου είναι εύκολο να χρησιμοποιήσω πνευματικότερα μέσα κάθομαι και βλέπω το βίντεο με το αρκουδάκι που διαφημίζει το παριζάκι Υφαντής (παριζάκι ΔΕΝ τρώω) αλλά η διαφήμιση είναι μούρλια! Ναι. Έχει πλάκα τελικά το έργο. Και όπως το λες. Μιας και ήρθαμε μιας και πληρώσαμε ας μείνουμε να δούμε τι θα γίνει στο τέλος.

    Φιλιάααα!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή