Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Σιγά μην κλάψω

__________________________________________
Μου λεν αν φύγω από τον κύκλο θα χαθώ
στα όρια του μοναχά να γυροφέρνω
Και πως ο κόσμος είν’ανήμερο θεριό
που όταν δαγκώνει εγώ καλά είναι να σωπαίνω

Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ

μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω

Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό

είμαι μικρός πολύ μικρός για να τ’ αλλάξω

Μα εγώ μ΄ένα άγριο περήφανο χορό

σαν αετός πάνω απ’τις λύπες θα πετάξω
Σιγά μη κλάψω σιγά μη φοβηθώ
σιγά μη κλάψω σιγά μη φοβηθώ!

Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό

θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω

Σιγά μη κλάψω σιγά μη φοβηθώ

σιγά μη κλάψω σιγά μη φοβηθώ!

Μου λεν αν φύγω πιο ψηλά θα ζαλιστώ

καλύτερα στη λάσπη εδώ μαζί τους να κυλιέμαι
Και πως αν θέλω περισσότερα να δω
σ’ ένα καθρέφτη μοναχός μου να κοιτιέμαι

Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ

μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω
Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
είμαι μικρός πολύ μικρός για να τ’αλλάξω

Μα εγώ μ΄ένα άγριο περήφανο χορό

σαν αετός πάνω απ’τις λύπες θα πετάξω

Σιγά μη κλάψω σιγά μη φοβηθώ

σιγά μη κλάψω σιγά μη φοβηθώ!

Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό

θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω

Σιγά μη κλάψω σιγά μη φοβηθώ

σιγά μη κλάψω σιγά μη φοβηθώ!

7 σχόλια:

  1. "Σαν αετός πάνω απ’τις λύπες θα πετάξω".

    Παραλλαγή:

    Σαν αετός μέσα απ τις λύπες θα πετάξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Το να να θέλει να πετάξει κανείς από επάνω είναι μάλλον επιθυμία μας παρά ρεαλιστική εικόνα. Η θλίψεις είναι "προσωπική" υπόθεση, επομένως η διέλευση μέσα απ αυτές είναι αναπόφευκτη πραγματικότητα. Το μυστικό ασφαλούς πορείας είναι να μη πετάς κόντρα στους ανέμους. Άλλα προγραμματίζουμε εμείς και άλλα είναι τα σωτήρια σχέδια του Θεού.

      Διαγραφή
  3. Ωραίο τραγούδι! Εξαιρετικοί οι στίχοι και η ερμηνεία. Έχει κι η φωνή του καλλιτέχνη κάτι από κείνη την αγριάδα που χρειάζεται για να ανταπεξέλθεις στα δύσκολα.
    Όμως..
    Η εμπειρία της ζωής δείχνει πως αυτοί που προσκαλούν στο πέταγμα και την αντίσταση τους άλλους μόνο αυτό κάνουν και στα δύσκολα το βάζουν στα πόδια. Λειτουργούν ως ποδηγέτες, ως εκμαυλιστές σε ένα, πολλές φορές, αβέβαιο και απροσδιόριστο πέταγμα. Αντίσταση για την αντίσταση.Εν ολίγοις χρειάζεται να αποσαφηνιστεί ποια είναι η λύπη, πως γίνομαι αετός και που πάω άμα σηκωθώ από τη γη. Ο καθείς κι η καθεμιά φαντάζεται αυτό που θέλει κι επιθυμεί, αλλά...
    Πάντα υπάρχουν αλλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προφανώς από τους στίχους που παρατίθενται καλούμεθα σε αναγωγές! Εξάλλου δεν μας είναι (τουλάχιστον σε μένα) το πνευματικό στίγμα του στιχουργού-τραγουδοποιού. Σε μένα πάντως λειτούργησε σαν υπενθύμιση, σαν καμπανάκι επανάληψης πολύ πιο συγκεκριμένων προτροπών, όπως της προτροπής του Κυρίου: Ελθών ει εαυτόν...αναστάς πορεύσομαι προς τον Πατέρα μου!
    Εν ολίγοις: Το μεταμήνυμα της ανάρτησης είναι πολύ πολύ επίκαιρο μέσα στο πλαίσιο της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής, όπου οι στόχοι καίτοι εξατομικεύονται, είναι πολύ καλά καθορισμένοι.
    ΑΚΥΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή