Σάββατο 27 Αυγούστου 2016

Ποια είναι η καλύτερη προσευχή για να παντρευτείς..(το περίκλειστο δωμάτιο της προσωπικής εμπειρίας- οι παραμορφωτικοί καθρέφτες της υποκειμενικότητας- Γάμος καλοπέραση, τηλεόραση, διαζύγιο και η κατάρα της Μάλμπορο γούμαν- σε επανάληψη )



Ευγενική  μου, περαστική αναγνώστρια  από αυτή τη σελίδα

μια και με ρωτάς
ποια ειναι η καλύτερη προσευχή για να παντρευτείς
θα σου πω ότι τέτοια προσευχή συγκεκριμένη δεν γνωρίζω.

Και επειδή έκαστος άνθρωπος ξέρει  επί της ουσίας (και τούτο με ερωτηματικό) μόνον  τα εκ της προσωπικής του εμπειρίας προερχόμενα, (σου τα κουβέντιαζα  εκτενώς  στο περίκλειστο δωμάτιο και στους παραμορφωτικούς καθρέφτες της υποκειμενικότητας , αν θες πάτα το σχετικό πλήκτρο να τα φρεσκάρεις...) θα σου εξομολογηθώ τώρα  ότι όταν η αφεντιά μου, αποφάσισε πως ήθελε να παντρευτεί, μουρμούριζε, νοερώς και ακαταπαύστως, επί τουλάχιστον δύο έτη,  την εξής αυτοσχέδια, παιδική  προσευχούλα:

-Θεούλη μου, φέρε μου ένα καλό παλουκάρι που θα αγαπάει  Εσένα πρωτίστως και δευτερευόντως που θα αγαπάει κάμποσο κι εμένα, τόσο όσο χρειάζεται ώστε  να με βοηθάει να μην απελπιστώ από τις δυσκολίες τού παρόντος βίου...να  τον στηρίζω πνευματικά  και εγώ- το κατά δύναμη-, ώστε με τη Χάρη Σου, να καταφέρουμε κάποτε να Σε Συναντήσουμε, σε μια πανέμορφη  ακρούλα της Αιώνιας Βασιλείας Σου!

 Και αφού έκανα κάμποσο αυτή την πρώτη αγαθιάρικη πλην  βασικότατη προσευχή, όταν συνάντησα τον μελλοντικό μου άντρα, τυχαία... (καλέ συ, τίποτε απολύτως δεν είναι τυχαίο αλλά λέμε τώρα!) και κάτι μέσα μου έκανε  "κλικ" (όχι σαν αυτο το κλικ με το "ποντίκι" -αλλιώτικο, και μη κοροϊδεύεις, σε βλέπω!) τροποποίησα την αρχική μου, επίμονη  ευχή, παρακαλώντας:

-Βασικά, Χριστέ μου, δεν ντρέπομαι να σου το τραγουδήσω και  λαΪκά, η καλτάκα...."τον Πέτρο θέλω μόνο, τον Πέτρο θέλω μόνοοοο, τον Πέτρο θέλω στη χαρά τον Πέτρο και στον πόνοοοο!"

-Τον Πέτρο θες, μωρή Σαλονέα; (τότε, Σαλονέα ήμανε, χρυσούλι μου...)
Ε! Πάρ' τον, λοιπόν, και μη μου τρως τα τζιέρια!
Πάρ' τον, με την ευχή Μου,  και να δω τι καζάντια θα κάνετε, αποφάσισε ο Κύριος.

Μου τον τύλιξε, λοιπόν,  σε 10.000 σελίδες (περίπου) πολύχρωμο χαρτί  και μου τον έδωσε δόξη και τιμή,  εστεφάνωσεν ημάς...

-Τον Ευχαριστώ και εκ καρδίας
σου εύχομαι, περιστεράκι μου, 
αν είναι για το καλό της ψυχής σου
δώρα παρόμοια!

Ευανθία η Σαλογραία

( κι άμα κλικάρεις στο όνομα θα πεταχτεί τσουπ!
Η μοιραία Μάλμπορο γούμαν που έχει πάρει πολύ ψηλά
τον αμανέ, το κορίτσι  μας...φταίει λες η καταπιεσμένη μαμά της σε τούτο; )





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου