Σάββατο 6 Αυγούστου 2016

Επτά σύντομα μαθήματα Φυσικής


Επτά σύντομα μαθήματα Φυσικής

-Πας για καμιά βουτιά, μωρή Σαλογραία;

-Τα μπεν-μιξ λουτρά, παιδιόθεν, δεν τα προτιμούσα, δελφινάκι μου.
Ούτε στα καλύτερά μου νιάτα....
δεν θα αναπτύξω τους λόγους, τους ξέρεις..

Προτιμώ, λοιπόν, αφού δεν βρίσκω καλογερική  παραλία, του γούστου μου,  
προτιμώ απλώς  να κοιτάζω απ' το Κάστρο της Πάτρας
τη γαλάζια θαλασσίτσα, 
διαβάζοντας,  στη σκιά του αρχαίου τείχους, 
το συναρπαστικό  πόνημα του θεωρητικού φυσικού, Karlo Rovelli
που  μετάφρασε  η Σώτη Τριανταφύλλου 
για τις εκδοσεις Πατάκη
και έχει τίτλο: 


Πρόκειται για βιβλίο που μ' ενθουσίασε
και βρίσκομαι στην πέμπτη ανάγνωσή του.

-Πέμπη ανάγνωση; Διατί;  τόσον ...γκάου, μανδάμ; 
-Βρε άε πάγαινε...που θα με πεις εμένα..."γκάου" εγώ...όλα τα καταλαβαίνω
και ας μη σπούδασα θετικές επιστήμες...απλώς...επιθυμώ  να εμβαθύνω...
να απομνημονεύσω, να εμπεδώσω...κατάλαβες; 

- Να εμβαθύνεις; Να εμπεδώσεις; Α χα χα!
 Αν είναι δυνατόν! 

-Δυνατότατον! 
Χλεύασε όσο θες, σκορδοκαήλα μου- πλην-  δεν θα το ξαναπώ: 

Εσύ θα  χάσεις, αν δεν το διαβάσεις! 

Ευανθία η Σαλογραία 
...................................................................................................
...................................................................................................



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου