Δευτέρα 14 Μαρτίου 2016

Καλή Σαρακοστή- Σιωπώ...



Σ ι ω π ώ . . .
Εξακολουθώ να το λέω και να το ξαναλέω στον εαυτό μου, 

μέχρι να το καταλάβω και να το κατανοήσω . . .

Δεν ανοίγω το στόμα μου, να κατηγορήσω, να συκοφαντήσω, να κατακρίνω κανένα .


Αν έχω κάτι να πω, ας είναι καλύτερα λόγια αγάπης και καλοσύνης, παρά καταλαλιά και συκοφαντία .


Βλέπω τα δικά μου λάθη και κρίνω τον δικό μου εαυτό .


Στο πρόσωπο του αδελφού μου, βλέπω μόνο την Εικόνα Του Θεού .


Και αν σιωπά το στόμα, αλλά η καρδιά εξακολουθεί κρυφά να κατακρίνει, τότε παλεύω μαζί της ... προσεύχομαι, και ζητώ ενίσχυση από Τον Κύριο, να τον νικήσω, αυτόν τον ύπουλο και κρυφό πειρασμό
.


Οδεύοντας, σε μια πορεία προς Τον Ουρανό,
αν δεν νικήσουμε πρώτα τον εαυτό μας και τα πάθη μας,τίποτα δεν μπορεί να μας βγάλει στο ξέφωτο ...



πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου