Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

"Σαν το σκύλο με τη γάτα"-Τι θέλει να πει αυτός ο ιδιωματισμός;

Αποτέλεσμα εικόνας για Σκύλος με γάτα

(Από εκθέσεις παιδιών της Κάτω Ιταλίας-Επιμέλεια Μαρτσέλο ντ' Όρτα)
.....................................

Θέλει να πει ότι ο σκύλος μαλώνει με τη γάτα
και μετά δεν ξαναμιλιούνται ποτέ.
Εγώ όμως έχω στο σπίτι έναν σκύλο και μια γάτα, 
που είναι φίλοι και δεν μαλώνουνε.

Μόνο μια φορά πλακωθήκανε και νίκησε η γάτα.
.......................................................................
.............................................................................................  
Θέλει να πει πως είναι ανώριμα και τα σκυλιά και οι γάτες.
.....................................................................
Εγώ πλακωνόμουνα συνέχεια με τη γιαγιά μου, 
αλλά τώρα κοντεύει να πεθάνει και δεν της κρατάω κακία.
...................................................................
Εγώ το βρίσκω πολύ καλύτερο να τσακώνονται ο σκύλος με τη γάτα, 
παρά να τριγυρνάνε βαριεστημένα μέσα στο σπίτι.
.........................................................................
Αν ο σκύλος του τυφλού δει καμιά γάτα, ο τυφλός το βάζει στα πόδια.
...........................................................................
Στο ζωολογικό κήπο τα ζώα 
πολύ θα ήθελαν να παίζουνε καμιά φορά το σκύλο με τη γάτα, 
έτσι για να κουνιούνται λιγάκι, 
αλλά έχει κάγκελα παντού και τα ζώα γίνονται νωθρά.
...........................................................................

Θέλει να πει όταν τσακώνονται δυο άνθρωποι 
όπως εγώ με την αδερφή μου, 
πάντως εγώ είμαι ο σκύλος και εκείνη είναι η γάτα..
..............................................................


(Από το βιβλίο "Τα γουρουνάκια δεν είναι δεσποινίδες " εκδόσεις " Γνώση" σελ. 75-76)
............................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου