Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015

Ευχαριστώ τα μάλα για την αγάπη, αλλά θα δεχτώ τις θερμές ευχές σου για την ονομαστική μου εορτή μετά από 13 μέρες, δηλαδή, στις 11/24 Σεπτέμβρη, περιστεράκι μου...

Αποτέλεσμα εικόνας για Γαλαξίας

Και αφού  και έκανες τον κόπο να με σκεφτείς σήμερα
με τρυφερότητα,
ρίξε ματίτσα, σε  παλιότερη σελίδα μου...

Στις 6 αναρτήσεις που παραθέτω  εκεί με το σύνδεσμό τους,
(αν κάνεις "κλικ" στα υπογραμμισμένα θα τις βρεις..)

περιγράφω...

(ημιτελώς είν' αλήθεια... 
προκειμένου να με προφυλάξω από επίσημους  ζουρλομαντύες)

...μια προσωπική  εμπειρία που με έπεισε ότι Ναι,
για μένα, υπάρχει Παντοδύναμος, Πανάγιος, Τριαδικός, Στοργικός Θεός!

Μακάρι κάποια  ευλογημένη  μέρα να συμφωνήσεις μαζί μου.

-Θα πετάξω απ'  τη χαρά μου,  θα μου φυτρώσουν φτερά, να το ξέρεις!

Ευανθία η Σαλογραία


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου