Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

Τόσο Μαμμάκυθοι* ήταν αυτοί οι Ρωμιοί που έμειναν υπόδουλοι στους Τούρκους τετρακόσια και βάλε χρόνια;


Απορίες πολλές...

Δεν με έκαναν να  υποπτευθώ αυτές τις ερωτήσεις,
ποτέ των ποτών οι δάσκαλοι, ούτε στο δημοτικό,
ούτε στο Λύκειο, μα ούτε και στο Καποδιστριακόν- για Όνομααα!

-Πόσο βλάκας μπορεί να είναι ένας άνθρωπος που δήθεν μορφώνεται;
-Πολύυυυ! Απίστευτα πολύ, γραιοτάτη μου!

Πώς οι Γενίτσαροι π.χ. που τους  άρπαζαν απ' τις αγκαλιές
των συντετριμμένων μανάδων τους,
αθώα Ρωμιόπουλα 8 -20 ετών- και μικρότερα-
πώς -λέγω- αυτά τα παιδιά, τα κατάφερναν οι Τουρκαλάδες,
να ξεχάσουν τις οικογένειες,
την  χριστιανική θρησκεία,  ν' ασπαστούν τον Μωαμεθανισμό
και να κόβουν τα κεφάλια των δικών τους ανθρώπων, υπακούοντας
στις δαιμονικές διαταγές  "ανωτέρων";

Πώς τα πλημμύριζαν  φανατίλα υπέρ  του  μεγάλου Σουλτάνου;

-Ήταν μόνο, οι απειλές και ο φόβος ;
-Τι μέθοδο "παιδαγωγική" άραγε, 
οι παμπόνηροι, διεστραμμένοι  στρατιωτικοί των Τούρκων,
απέναντι στους μικρούς -μελλοντικά-Γενίτσαρους ακολουθούσαν;

Έπαιζε μήπως  ρόλο σε αυτή τη λήθη,
και  η σεξουαλική μύηση-διέγερση, των ανήλικων χριστιανόπαιδων,
απ' τους Μουσουλμάνους  ενήλικους, αρρενοβάτες εκπαιδευτές τους;

Έπαιζε, άραγε,  καταλυτικό ρόλο
η τελετουργική  δέσμευση της χημείας του σώματός των  ρωμιόπουλων,
με τη χρήση ναρκωτικών ουσιών (του οπίου π.χ.);

Μια πρώτη καίρια   απάντηση στην απορία μου έδωσε ο θεό-τρελος Κώστας Ζουράρις.
(Δηλώνω υπόχρεη στον κύριο καθηγητή- η σοκαρισμένη γριά παρθεν-ώπη!)

Μια δεύτερη απάντηση στη χρόνια  απορία μου, παρουσιάζει  ο Ρουμάνος V. Georgiou
και σου παραθέτω   το σύνδεσμο της παλιότερης ανάρτησης
Με τα μάτια καρφωμένα στους φονιάδες προκειμένου  να διαβάσεις το μικρό,
πλην συγκλονιστικό  απόσπασμα, απ' την ιστορία της Ρουμανίας
και τη στάση  των Ρουμάνων μανάδων,  απέναντι στους Γενίτσαρους φονιάδες..

Επίσης,

βιβλίο για το θεσμό του Χαρεμιού, με  τίτλο:"Χαρέμι"
γραμμένο από την Γαλλίδα Αλεβ Λυτλ Κρουτιέ κδόσεις Ωκεανίδα)
με ενημέρωσε εκτός των άλλων και  για τη χρήση μαστουρωτικών ουσιών
σε μόνιμη βάση απ' το Σουλτάνο, τις χανούμισσες, 
τους ευνούχους, τους παλατιανούς  και όχι μόνον.

(Εννοείται,  όλα τούτα  τα κολασμένα, 
αποσιωπεί πλήρως το δημοφιλές,
πλην, αισθητικά απόλυτα προσεγμένο, τουρκόφωνο σίριαλ
για το Σουλειμάν το Μεγαλοπρεπή,
σίριαλ που καθηλώνει τα πλήθη
στη μικρή οθόνη, μήνες τώρα,
με εκατομμύρια τηλεθεατές ανά τον κόσμο)

Κατόπιν αυτών  των ελαχίστων αναφορών στο παρελθόν
πραγματικά, θεωρώ άξιον,  τρισμέγιστον,
το θείον  θαύμα της επανάστασης του 1821.

Συγκινούμαι τα μάλα, καλέ,  και γω η χαμένη,
και  δεν μπορώ παρά να ανεμίσω 
στον αέρα της διαδικτυακής ελευθερίας,
τα λάβαρα της ψυχής μου
αλαλάζοντας  μαζί με τους άλλους.

-Ζήτω το 1821!
-Ζήτω η Ρωμηοσύνη!

-Ζήτω το Έθνοςςςςςςςςςςς!


(Μακάρι, να ζήσουμε, να το ενθυμούμεθα! )
........................................................................................................
Μαμμάκυθος : κωμική λέξις καταστάσα παροιμιώδης 
και σημαίνουσα τον ηλίθιον,χονδροκέφαλον 

(Λεξικόν Αρχαίας Ελληνικής Σταματάκου)
..............................................................................................................................
Το δημοτικό  που ακολουθεί υπήρξε το λατρεμένο,
του πατέρα μου, Γιώργη Παναγόπουλου. 
Από εκείνον το πρωτοάκουσα, 
λυπητερά, και υπέροχα  τραγουδισμένο.

Ευανθία η Σαλογραία
........................................................................................................

 
Κλέφτικο ηρωικό δημοτικό τραγούδι με στοιχεία μοιρολογιού
για τον πολεμιστή που έπεσε, από τον Παναγιώτη Λάλεζα.

Στο κλαρίνο, ο Κώστας Γιαννακόπουλος. Στο βιολί, ο Κυριάκος Γκουβέντας. Στο λαούτο, ο Βασίλης Σμάνης.

Ζωντανή ηχογράφηση του 2008.

Aφιερωμένο στο γερο-Κωσταντή, πολεμιστή της Μικρασίας και τον εγγονό του Κώστα που παίζει κλαρίνο στην ηχογράφηση αυτή.

Αυτή είναι η Παράδοση.

Έτσι πηγαίνει, από πατέρα σε γυιό, σε εγγονό, ζωντανή
και ατόφια.






9 σχόλια:

  1. Σάλος έχει προκληθεί από το άρθρο του συγγραφέα Ν. Δήμου, ανήμερα της 25ης Μαρτίου. Ο Νίκος Δήμου αναρωτιέται πότε τα παιδιά θα διαδαχθούν την "αλήθεια" για την Επανάσταση του '21 την οποία και παραθέτει στο κείμενο του βάζοντας "φωτιές" στο Ποτάμι!


    Ο συγγραφέας Νίκος Δήμου είναι ένας από τους συνεργάτες του Σταύρου Θεοδωράκη και υποστηρικτές της κίνησης «το Ποτάμι». Ανήμερα της εθνικής μας επετείου, ταράζει τα νερά αφού αμφισβητεί ανοικτά το '21 κάνοντας παράλληλα λόγο για θηριωδία από την πλευρά των Ελλήνων.

    Το άρθρο του κ. Δήμου στο protagon φέρει τίτλο "Πότε τα παιδιά θα διδαχθούν την αλήθεια για το '21".

    Ερώτηση: Μήπως υπάρχουν αλήθειες στο άρθρο του Νίκου Δήμου ;;;; Δείτε τα σχόλια κάτω (το αλίευσα από http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=279181&catid=9 )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nαι το ακούσαμε στις ειδήσεις αγαπημένο μου.

    Και γω αυτό ακριβώς υποστηρίζω (από την ανάποδη) σε αυτο το ποστάκι.
    ;-)
    Οτι τα παιδιά μας στα σχολεία ΔΕΝ διδάσκονται ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ τις ΘΗΡΙΩΔΙΕΣ των Τουρκων στα χρόνια της Τουρκοκρατίας και μετέπειτα στα Αμελέ Ταμπουρού (τα στρατόπεδα εργασίας.

    Τα περιγράφει σχετικά από ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑΣ 14 μηνών σε ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ και ο ΗΛΙΑΣ ΒΕΝΕΖΗΣ στο "ΝΟΥΜΕΡΟ 31328" που αποτελεί χρονικό της αιχμαλωσίας του.

    (Απόσπασμα από το συγκεκριμένο έργο υπάρχει στο βιβλίο με τα κείμενα λογοτεχνίας της Β Λυκείου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και βέβαια υπάρχουν αλήθειες.Μισές.Ο καλύτερος τρόπος για να πεις ψέμματα.
    Μια βόλτα πάντως σε διάφορα sites στα άρθρα και τα σχόλια που αναφέρονται σε εθνικά,ιστορικά ή εκκλησιαστικά θέματα δίνει μια εικόνα για το που θέλουν κάποιοι να οδηγήσουν τον λαό.Βαλτοί σχολιαστές,αρθρογράφοι κλπ.
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πω πω τι είπες πάλι βρε παπα-Κώστα μου!

    Είπες:"Και βέβαια υπάρχουν αλήθειες.
    Μισές.Ο καλύτερος τρόπος για να πεις ψέματα"

    Ισχύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα έτσι παίζεται το παιχνίδι από την εποχή Σημίτη(ο πραγματικός καταστροφέας της χώρας)κι έπειτα.Το κακό είναι ότι σε έναν ημιαμόρφωτο,στην πραγματικότητα,λαό όπως είμαστε σήμερα εμείς έχουμε μερίδα που παρασύρεται αλλά και μερίδα με διεστραμμένη αντίδραση τύπου ΧΑ,"ακροαριστερών" μορφωμάτων(στη πραγματικότητα οπαδοί της άλογης βίας)κλπ.
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητή Σαλογραία.
    Αρχικά να ευχηθώ σε όλους μας (εθνικά και θρησκευτικά) Χρόνια Πολλά. Το τι "λύσσα" κυριεύει κατά διαστήματα και δει κατά τις ημέρες εορτασμού των μεγάλων αγώνων του Ελληνικού έθνους, τους ανθέλληνες προοδευτικούς δεν περιγράφεται.
    Ορθά αναδεικνύεις την εντελώς επιφανειακή διδαχή της ιστορίας μας, με συνέπεια έτσι να αφήνεται πρόσφορο έδαφος στους κάθε λογής παραχαράκτες της, και να μπορούν σήμερα στην εποχή της ανούσιας υπέρ-πληροφόρησης να διχάζουν συν-Έλληνες.

    Προσωπικά δεν με εκπλήσσει το γεγονός που κάποιοι έχουν αναλάβει σχεδόν εργολαβικά να προσβάλουν με κάθε τρόπο την εθνική μας συνείδηση.
    Όπως έχω γράψει σε δική μου ανάρτηση με αφορμή την άλλη μεγάλη εθνική εορτή μας, ένας από τους στόχους της Νέας Τάξης είναι η απόλυτη διαγραφή της συλλογικής μας μνήμης.

    Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πλήρως ότι μια πανίσχυρη προπαγανδιστική μηχανή έχει τεθεί σε λειτουργία με σκοπό την αλλοίωση οτιδήποτε εθνικού και παραδοσιακού.

    Σίγουρα η συναδέλφωση των λαών είναι μια υπέροχη ιδέα αλλά προϋποθέτει αγνές προθέσεις,αμοιβαίες υποχωρήσεις, κοινά βήματα και πρωτίστως παιδεία υψηλού επιπέδου.Για υλοποιηθεί δε μια τέτοια ιδέα πρέπει να βασίζεται μόνο στην αλήθεια.
    Δεν νομίζω ότι κάτι τέτοιο είναι εφικτό στις μέρες μας. Άλλωστε ο Ένας και Μοναδικός που μίλησε για την αληθινή πανανθρώπινη ισότητα και την προς αλλήλους αγάπη, σταυρώθηκε.

    Έχουμε πολύ δρόμο ακόμη.

    Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φίλτατε Χ
    με αναπαύει πάντα ο αγνός σου λόγος, και σε ευχαριστώ.

    Αν θες δώσ' μας τη διεύθυνση της σελίδας σου, να διαβάζουμε και άλλοι όσοι θα επιθυμήσουν, τις σκέψεις σου επί του θέματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ευχαρίστως. Πρόκειται για μια ανάρτηση του 2009 και αν διαβάσετε και τα σχόλια που ακολουθούν θα διαπιστώσετε ότι κάποιοι ήταν υποψιασμένοι για τα όσα ακολούθησαν.
    http://x-manfree-thoughts.blogspot.gr/2009/10/blog-post_25.html

    Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή