Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2018

Το περίκλειστο δωμάτιο της προσωπικής εμπειρίας και οι παραμορφωτικοί καθρέφτες της υποκειμενικότητας στο περίκλειστο δωμάτιο της προσωπικής εμπειρίας (επανάληψη της επανάληψης)


(επανάληψη από το https://salograia.blogspot.com/2016/05/blog-post_37.html )



Το περίκλειστο δωμάτιο της προσωπικής εμπειρίας
που έγραψα παλιότερα
θα το διαβάσεις πατώντας με το "ποντίκι"
επάνω στον υπογραμμισμένο τίτλο
περιστεράκι μου.




Και επίσης...
μπορείς με τον ίδιο τρόπο να διαβάσειςτη συνέχειά του με τίτλο:
οι παραμορφωτικοί καθρέφτες της υποκειμενικότητας 
στο περίκλειστο δωμάτιο της προσωπικής εμπειρίας.

Ξαναθυμήθηκα, ευλογημένο  μου,
αυτές τις παλιότερες αναρτήσεις μου,
τις προάλλες που διάβασα και αναμετέδωσα  και στη δική μου σελίδα,
το ωραιότατο  κείμενο του δρ. θεολογίας Ηλία Λιαμή με τίτλο:
Κρίμα! Δυο ανάσες δίπλα του, δυο ανάσες.
..............................................................................
................................................................................


Ξέρω, εκεί που βρίσκεσαι, δίνεις  αγώνα...
με  αβυθομέτρητη ερωτική σιωπή,  
υπομονή ελπιδοφόρα,  
αγάπη πιστεύουσα...

Και το νιώθεις και σύ...

Είμαστε
-με όλα τα ψυχοσωματικά μας κύτταρα
προσευχόμενοι-
δίπλα σου, κάθε ώρα.

Χαίρε, 
ειρήνευε 

και υγίαινε!

Ευανθία η Σαλογραία 

(info: (χι..χι) αν κλικάρεις επάνω στο σαλόνομα 
τσουπ! θα πεταχτείς αστραπιαία, 
και θα διαβάσεις τα...άνομα νταραβέρια
που είχα με τις... ουσίες στα πρώιμα νιάτα μου
φτου κακά! φτου!...ξορκισμένες με τον απήγανο...!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου