Παρασκευή 16 Μαρτίου 2018

Επείγουσα έκκληση για βοήθεια σε πάσχοντα blogger




Γράφει ο ιστολόγος Θάνος 

Είδαμε στο ιστολόγιο του Λευτέρη Πανούση καλού και παλιού ιστολόγου ότι αντιμετωπίζει οικονομικό πρόβλημα πέρα από σοβαρότατο πρόβλημα υγείας.

Αναδημοσιεύουμε λοιπόν την έκκλησή του και ελπίζουμε να βρεθούν αυτοί οι συνάνθρωποί μας που θα μπορέσουν να βοηθήσουν.
(όσοι έχετε facebook και θέλετε, μπορείτε να την αναρτήσετε κι εκεί)

Λοιπόν, αδέρφια μου Ελληνάκια εκπέμπω ΣΟΣ!
Η αρρώστια μου δεν μου επιτρέπει να δουλέψω αλλά και να μπορούσα να εργαστώ, ποιος θα έπαιρνε έναν εξηντάρη καρκινοπαθή στη δουλειά του;
Μόνη μου παρηγοριά είναι τα 200 εβρόπουλα του ΚΕΑ και μια αποθήκη γιομάτη όνειρα, που όμως δεν γνοιάζεται να τα αγοράσει κανείς...

Τώρα τελευταία όμως έχω πέσει στη μαύρη ανέχεια.
Και πρέπει επειγόντως να δώκω κάτι τις για το ρεύμα και επίσης κάτι τις για το ιντερνετ και ακόμα κάτι τις στον οδοντογιατρό, καθότι οι οδοντίατροι του Δημοσίου, δεν αναλαμβάνουν λέει απονευρώσεις, επειδή είναι πολύ "μανούρα!!!"
Και το χειρότερο;
Η ταράτσα μου έχει καταντήσει πλέον κανονικό τρυπητό και όποτε βρέχει, κουζίνα και κρεβατοκάμαρα μετατρέπονται σε μικρές λιμνούλες. Για να καταλάβετε, τις ημέρες των μεγάλων βροχών, κυκλοφορώ στην κουζίνα με γαλότσα και νιτσεράδα, σαν υποβρύχιος masterchef.
Κι άντε με τέτοιες συνθήκες να βάνεις να τηγανίσεις πατάτες, που στάζει η βροχή στο καυτό λάδι κι αντί πατάτες τηγανιτές σου προκύπτουν πατάτες μπλουμ [και γιομίζει κι η κουζίνα λαδοπιτσίλες...]

Γι αυτό, σας απευθύνω επείγουσα έκκληση βοήθειας.


Αν κάποιος/α μπορεί [και γουστάρει] να με βοηθήσει, 

ας επικοινωνήσει μαζί μου, στο μέηλ...
orpheas57@gmail.com  
 

Να με σχωρνάτε αδέρφια που βγαίνω στη διαδικτυακή ζητιανιά, αλλά εχω "πιάσει πάτο", που λέγουν και οι μνημονιοχτυπημένοι  Βουσμάνοι στην έρημο Καλαχάρι...   



πηγή

πηγή: http://koukfamily.blogspot.gr/2018/03/blogger.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου