Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Θεραπεία σχιζοφρένειας με άβαταρ

Αλαλιασμένο  μου
κοίτα παρακάτω,
τι ψάρεψα στην εφημερίδα σήμερα.

-Είναι η σχιζοφρένεια νόσος μόνο σωματική- εγκεφαλική άραγε;

Προσωπικά, δεν το πιστεύω με την καμία
γι αυτό και έγραψα  εκείνη
την παλιότερη ανάρτηση με τίτλο:

"Η φωνή του Θεού μέσα μας,
η φωνή του Εξαποδού
και η επιλογή της δικής μας συνείδησης
"


που μπορείς πατώντας εδώ  να ξανα- διαβάσεις.

Αφήνοντάς σε, με τα δικά σου συμπεράσματα
σε  φιλώ από μακριά
και από κοντά, σου λέω:

-Βάστα γερά το φουστάνι της Κυρά Παναγίας
και τους δαιμόνους, τους "φάγαμεεε!"

 Σαλογραία  
(πάντα εν Πάτραις  )

....................................................................................
....................................................................................
......................................................................................

 
Πηγή:Καθημερινή
Θεραπεία σχιζοφρένειας με άβαταρ
Βρετανοί ψυχίατροι πειραματίζονται με μια νέα μέθοδο η οποία θα μπορούσε να βοηθήσει τους σχιζοφρενείς να ελέγχουν ή και να σταματούν τις βασανιστικές φωνές που ακούν αφού έρθουν αντιμέτωποι με το. . . άβαταρ που έχουν δημιουργήσει οι ίδιοι στον υπολογιστή τους.




Δημοσίευση : 29 Mαϊου 2013

16 σχόλια:

  1. Πρόσεξες στο άρθρο ό,τι ο "ασθενής" πρώτα εξεικονίζει το δαιμόνιο, και μετά "συνομιλεί" μαζί του; (έστω κι αν από πίσω από την εικόνα κρύβεται ο "θεραπευτής")
    Πόσο διαφέρει αυτό από τον ειδωλολάτρη που μίλαγε με τον Απόλλωνα ή το Δία ή όποιον θες, ακόμα και όταν δεν μίλαγε απ ευθείας το δαιμόνιο από το είδωλο, αλλά ο τεχνιέντως κρυμμένος ο ιερέας του ειδώλου;

    Στέλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στέλιο αδερφέ
    ΦΟΒΕΡΗ η παρατήρηση που κάνεις.

    Αντε τώρα όμως να τα πεις αυτά σε μοντέρνους ΠΣυχίατρους και να σου δώσουν σημασία!
    ;-)

    Ίσως μόνο κάποιος σαν τον Κορναράκη τον Καθηγητή της Ψυχολογίας να σε πίστευε, ή ίσως και κάποιος σαν τον Ψυχίατρο τον Ιωάννη Νέστορος στην Κρήτη που ασχολήθηκε με τη ΛΕΥΚΗ ΜΑΓΙΣΣΑ στο βιβλιο του Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΙΚ
    (Ταξίδι στον κόσμο της Ψύχωσης)

    Έχουμε να δούμε ακόμη ΠΟΛΛΑ πιστεύω...
    ΥΠΟΜΟΝΗ και ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ.

    -ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ και προσεύχεσθε μας φωνάζει ο Κύριος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ἀξιοπρόσεκτη ἡ ἄποψη τοῦ Στέλιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α λατρεμένε μας Γάιδαρεεεε!
    Πού ήσο;
    ΑΝΗΣΥΧΗΣΑΜΕ!
    ;-)
    ..........................
    @lpap
    φιλενάδα να χαίρεσαι τον κήποοοο!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φχαριστώ! Να υποθέσω σ' άρεσε! Εμένα να δεις.
    Αχ! Τι βάζεις καλοκαιριάτικα;Σε θέματα εννοώ.. :-)
    Κυκλοφορεί αρκετή τρέλα ανάμεσά μας. Μην την αναρτούμε κιόλας!Αρκεί που τη βλέπουμε, βέβαια τούτο είναι κι...ανησυχητικό! Οι τρελοί γνωρίζει ο ένας τον άλλο!!! χαχαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @lpap

    αν εξαιρέσουμε τους αγίους, πάντες οι λοιποί εν τω ματαίω τούτω βίω ανταγωνιζόμενοι, μια ΠΣυχοθεραπεία, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ, τη χρειαζόμαστε!
    ;-)

    Το θέμα ότι δε βρίσκουμε τους κατάλληλους ΠΣυχίατρους για να την κάνουμε
    (την ψυχοθεραπεία λέγω)!
    ;-)
    Και αν σφίξουν και οι ζέστες οσονούπω, θα απολωλαθούμε περισσότερο!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άκου, επειδή τυχαίνει να κάνω και τη μεταπτυχιακή μου μ αντίσοιχα θέματα. Άλλο πράμα η ψυχοθεραπεία των ψυχιάτρων κι άλλο η ψυχοθεραπεία ενός αγιασμένου γέροντα. Για να θεραπευτεί μια ψυχή είναι απαραίτητα κάποια πράγματα. Δεν αρκεί το μυστήριο. Πολλοί εξομολογούνται, πάρα πολύ λίγοι θεραπεύονται! Πάρα πολύ μεγάλο θέμα. Η συμμετοχή του προσώπου, που προϋποθέτει αντίληψη κι ειλικρίνεια, είναι απαραίτητη. Δυστυχώς όμως η ψυχή είναι τόσο βαθιά που για να γίνουν τομές μέσα της χρειάζεται φώτιση. Η ψυχοθεραπεία των ψυχιάτρων είναι ένα απλό εργαλείο, που βοηθά αλλά δεν σώζει και δεν ελευθερώνει. Λειτουργεί ο εγκέφαλος και σιωπά η καρδιά στην ψυχιατρική διαδικασία. Ενώ η καρδιά, ουσιαστικά, πάσχει. Αλλά τα λοιπά λέω να τα γράψω αλλού... :-) Πάντως η οντολογία του ενός αντικειμένου με το άλλο τα χωρίζει άβυσσος!(νομίζω αυτή η λέξη περιγράφει επαρκώς το άπειρο, και μ αρέσει κιόλας γιατί οριοθετεί τα πράγματα.).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου φαίνεται οι Βρετανοί ψυχίατροι θέλουν ψυχίατρο!Χαχα!Πάντως έχει ενδιαφέρον το πράγμα.Αναμένω τα αποτελέσματα...
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. lpap, παπα Κώστα μου
    συμφωνώ και μένω... κάγκελο.
    Τι άλλο θα σκεφτούν οι επιστήμονες για να μας εκπλήξουν; Θα δείξει!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μέχρι ότι καταγόμαστε από τους πιθήκους θα μας πουν...
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έλα βρε π.Κώστα μου αυτό είναι αρχαία μπαρούφα...δεν ασχολούμαστε...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η ΦΩΤΟ ΤΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ;;;;ΕΧΕΙ ΑΓΡΙΕΜΕΝΗ ΜΟΡΦΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΛΑΣΜΑΤΑΚΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πιστευω δε σε πιανει τιποτα σε μορφη σχιζοφρενειας εαν εχεις μεσα σου τον Θεο!
    Θεραπεια με Avatar; Τι αλλο θα ακουσουμε Θεε μου...

    Πολλα φιλια και χαιρετισμους!
    Laura

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάουρα φιλτάτη
      έτσι είπα και γώ:"τι άλλο θα ακούσουμε, κυρία μου! " Και ακόμη δεν ήρθαν τα χειρότερα.
      Να ευχόμαστε να μας ΣΚΕΠΑΖΕΙ η ΘΕΊΑ ΧΆΡΗ. Τότε και μόνον τότε μπορει να είναι κάπως ασφαλής ο άνθρωπος από τις επιθέσεις των σκοτεινών δυνάμεων, αλλιώς...ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ...

      Διαγραφή
  14. Θα συμφωνήσω με την @imap, άλλο είναι η ψυχολογία και άλλο η ψυχογνωσία.

    Ο ψυχολόγος κατέχει την επιστήμη της ψυχολογίας, ενώ ο αγιασμένος Γέροντας, διά του Αγίου Πνεύματος, της ψυχογνωσίας.

    Όταν τακτοποιήσουμε τον εαυτό μας πνευματικά, τότε μόνο μπορούμε να βοηθήσουμε τους άλλους, πάντα κατά το μέτρο που διωρθώσαμε τον εαυτό μας, όχι περισσότερο.

    Από τον αγιασμένο Γέροντα, ιερέα, η ακόμα και έναν λαϊκό, εκπορεύεται αγάπη που παρέχει χώρο ελευθερίας στον άλλον και του χαρίζει δυνατότητες γιά να πραγματοποιήσει τον εαυτό του.

    Σε αφήνει ελεύθερο να γνωρίσεις τον εαυτό σου, να κινηθείς, να γνωρίσεις το είναι σου. Να καταλάβεις που βρίσκεσαι και να διαγνώσεις την ασθένειά σου.

    Δεν σώζεις τον άνθρωπο με εξωτερικές συμβουλές και προτροπές, παρἀ μόνο όταν του εμπνέεις καθαρό αέρα, ελευθερία, υγεία ψυχής.

    Ένας λόγος λοιπόν που πολλοί εξομολογούνται και ελάχιστοι θεραπεύωνται είναι, ότι οι εξομολόγοι δεν είναι ψυχικά υγειής. Ένας δεύτερος λόγος είναι, ότι οι πιό πολλοί εξομολογουμένοι, δεν θέλουν στην πραγματικότητα ουσιαστική σχέση με τον Θεό, θέλουν με την θρησκευτικότητά τους να ικανοποιήσουν μόνο το "εγώ" τους.

    Όταν υπἀρχει θέληση, οπωδήποτε θα φέρει στον δρόμο μας έναν γνἠσιο Πνευματικό που θα μας δώσει την αγάπη του Θεού, διά μέσου της δικής του που είναι ελέυθερη και υγιής.






    ΑπάντησηΔιαγραφή