Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Για το άσεμνο ντύσιμο των γυναικών η άγια ασκήτρια Σοφία- Μυρτιδιώτισσα της Κλεισούρας



Απ' το βιβλίο " Σοφία η ασκήτισσα της Παναγίας"
.......................................................... 

(το διάβασα σε δυο  μέρες, 
χαριτωμένο μου
που ενώ δηλώνεις θεοσεβούμενη,

όλο έχεις μανία...χειμώνα- καλοκαίρι,
-"διατί να το κρύψωμεν άλλωστε" -

...με τα... ντεκολτέ)
...................................................................

σου παραθέτω μια φράση δική της,
προς προβληματισμόν.

Ας μας ενισχύει  η ευχή,
της ταπεινότατης αυτής, 
αγιασμένης ψυχής.

Σαλογραία 
...........................................................................................
...........................................................................................
"Το φρύδι της , σε όποιον έπεφτε, σε έκαμνε κομμάτια.
...............................
Ήταν μία από δω, λωλοφρένα. 

Πήγε στο μοναστήρι. 

Μόλις την είδε η θεία Σοφία της λέγει:

"Εσύ ντο δουλεία έχς αδακά; 
Εσύ για τατά ήρθες αδά παν;
[=τι δουλειά έχεις εσύ  εδώ;
 Για τέτοιες δουλειές ήρθες εδώ επάνω;] 

Εσείς είστε θέατρα, δεν είστε ανθρώποι. 

-Ο άντρας σου δεν είναι εδώ 
και συ ανοίγεις τα στήθια σου;"

Η γυναίκα αρρώστησε, της ήρθε λιποθυμία. 

Πήγα τότε και της είπα. 

-Θεία Σοφία αρρώστησε η γυναίκα. 
Και αυτή είπε.

-Καλά να πάθει αφού δεν έχει καρδιά καθαρή"

(Έκδοσις Ιεράς Μονής Γενεθλίου της Θεοτόκου, Κλεισούρας, σελ.123)

65 σχόλια:

  1. Δεν μου Αρεσε ο Τροπος που την Αντιμετωπισε, Ειδικα ενας Ανθρωπος του Θεου θα Επρεπε να ειναι πιο Ψυχραιμη!Δεν Λεω οτι αυτη δεν Προκαλουσε αλλα Αναμαρτητος δεν ειναι Κανενας.

    Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ;-) @Κ φιλ.
    Σε μερικούς ανθρώπους χρειάζεται ένα μικρό ταρακούνημα ενίοτε. Σε κάποιους άλλους όχι.

    Η αγία γερόντισσα αναμφισβήτητα ήταν προορατική, αυτή διάβαζε λογισμούς και καρδιές, ήξερε ποιος θα την επισκεφτεί και πώς τον έλεγαν χωρίς να έχει από πουθενά σχετική πληροφορία, της αποκάλυπτε τα μέλλοντα η Παναγία, λοιπόν, νομίζω ότι διέθετε και τη ΔΙΑΚΡΙΣΗ τού να ξέρει πώς να φερθεί.

    Αν ενήργησε αυστηρά εν προκειμένω, ίσως έτσι να έπρεπε να φερθεί, αγαπημένο μου.
    ;-)

    Μερικές φορές, όλοι μας είμαστε τόσο βυθισμένο στον εγω-κεντρισμό μας, που ΜΟΝΟ με ένα δυνατό ταρακούνημα μπορούμε κάπως να πάρουμε μπροστά και να προβληματιστούμε για το αρνητικό ορισμένων συμπεριφορών, που μπορεί να βυθίζουν τις ζωές του πλησίον στην κόλαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα συμφωνήσω.Ούτε κι εγώ ενθουσιάστηκα.Αμάν πια με τα μίνι και τα ντεκολτέ...
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ;-)
    παπα-Κώστα μου είσαι και πολύ νέος και έγγαμος ιερέας.

    Δεν ξέρεις τι μπορεί να τραβάνε οι άγαμοι αγωνιζόμενοι εν τω κόσμω, όχι μόνο ιερείς αλλά και λαΪκοί, ακριβώς λόγω στέρησης...

    Δυστυχώς τα νέα κορίτσια - και όχι μόνον αυτά-δεν νοιάζονται να προστατέψουν τις ψυχές των διπλανών τους και φέρονται φιλάρεσκα και απρόσεκτα.

    Αυτό βλάπτει ΠΡΩΤΑ τις ίδιες, βεβαίως, επειδή ΔΕΝ γίνεται να σακατεύεις το διπλανό χωρίς να ΧΑΝΕΙΣ και κάτι που αλλιώς θα ήταν κέρδος για τη δική σου ψυχή.

    Η απρόσεκτη συμπεριφορά, αποτελεί παραβίαση πνευματικού νόμου που ΠΑΝΤΑ πληρώνεται, αργά ή γρήγορα...

    Όταν το συνειδητοποιούν βέβαια, τα κορίτσια, είναι αργά...

    Εν προκειμένω φέρουν μεγάλη ευθύνη και οι γονείς και οι δάσκαλοι που τα έχουν κάνει όλα ίσιωμα..."και δεν πειράζει τό ένα, δεν πειράζει το άλλο, σημασία έχει η ψυχή" και λοιπές δικαιολογίες, λες και δεν είμαστε Ορθόδοξοι Χριστιανοί, λες και είμαστε μονοφυσίτες.

    Τέλος πάντων...

    Ας πάμε τώρα να διαβάσουμε τα Πατερημά μας παπα-Κώστα μου...
    ;-)
    Με την προσευχή επιδιορθώνω στην ψυχή μου τους πεσμένους σοβάδες...

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό βράδυ.Εννοείται ότι δεν συμφωνώ αλλά η ώρα είναι ακατάλληλη!
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σαλογραία, εεμ, με το συμπάθειο, εεμ, σόρρυ κιόλας δηλαδή που παίρνω το θάρρος, αλλά αναγνωρίζεις ως αγία και προορατική την Αγία Σοφία της Κλεισούρας;;!! Αυτή ανακηρύχθηκε αγία από το νέο ημερολόγιο!!! Και χωρίς να έχει αφήσει άφθαρτο σκήνωμα, όπως ζητούσες από άλλους γέροντες για να πειστείς!!! Δηλαδή θέλω να πω, αν δε γίνομαι αδιάκριτος, μετεστράφης κι έχω χάσει επεισόδια;;;!! Γιατί αντιλαμβάνεσαι βέβαια ότι δεν είναι δυνατόν οι παλαιοημερολογίτες να έχουν την αληθινή και ορθή πίστη και οι άγιοι να βγαίνουν από το νέο ημερολόγιο! Με μπέρδεψες, και δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ ο άνθρωπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φιλενάδα "μπερδεμένη"

    Για τη Μητέρα Σοφία-Μυρτιδιώτισσα της Κλεισούρας έχω μαρτυρίες ΟΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΤΟ ΠΑΤΡΙΟ, από ανθρώπους ΠΑΝΥ αξιόπιστους των οποίων γνωρίζω ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, την ΒΑΘΥΤΑΤΗ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ.

    Λοιπόν, στη γυναίκα αυτή, τη Σοφία-Μυρτιδιώτισσα είχε ΔΟΘΕΙ άγιο ΠΡΟΟΡΑΤΙΚΟ και τεράστια ΑΥΤΟΜΕΜΨΙΑ και αείρροο δάκρυ και συντετριμμένη καρδία, εν Κυρίω Ιησού.

    Θρηνούσε ΜΕΣΑ της πάντοτε και αυτό την ανάδειξε καθαρό δοχείο ενώπιον του Κυρίου της Δόξης.

    Τα λείψανά της ευωδίασαν και τα μαλλάκια της και άλλα δικά της προσωπικά αντικείμενα ευωδιάζουν και θαυματουργούν.

    Ούτε ο Άγιος Νεκτάριος έχει αυτή τη στιγμή άφθορο λείψανο.

    Το λείψανό του διατηρήθηκε άφθορο επί 20 έτη.

    Μετά ΔΙΑΛΥΘΗΚΕ,λένε ότι διαλύθηκε ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ του "γύρισε" ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.

    Η αφθαρσία του αγίου λειψάνου,
    αποτελεί στοιχείο
    που ΣΥΝΕΚΤΙΜΑΤΑΙ
    μαζί με την ΑΓΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΒΙΟΥ
    και
    την ΟΡΘΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ
    ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ
    ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.

    Δεν μιλάμε για μονοσήμαντα γεγονότα.

    Είναι πολυπαραμετρικά, οπωσδήποτε.

    Πρέπει να στεκόμαστε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ, με αυτά τα ζητήματα.

    Για την αγιότητα της Σοφίας-Μυρτιδιώτισσας, έχω μαρτυρίες από πρόσωπα, απόλυτα ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ για μένα.

    Το έχω ξαναπεί ότι για τη δική μου συνείδηση, παίζουν ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΡΟΛΟ,
    ΟΙ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ,
    που δίνονται από ΜΑΡΤΥΡΑ- για μένα- ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ.

    Είμαι Χριστιανή Ορθόδοξη επειδή παρέλαβα Πίστη
    από τους ΑΓΙΟΥΣ Αποστόλους που πέθαναν σχεδόν απαξάπαντες με τους ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ τρόπους
    ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΣ την ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗς του Κυρίου:

    "Συ δε μένε εν οις έμαθες και επιστώθης, ειδώς παρά ΤΊΝΟΣ έμαθες" γράφει ο Απόστολος στο μαθητή του.

    Η γερόντισσα Σοφία-Μυρτιδιώτισσα έλαβε ΚΑΙ το μοναχικό σχήμα από τον Σεβ. Κυπριανό με τον οποίο είχε ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ φιλία ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ.

    Την επισκεπτόταν, όταν κανείς άλλος δεν της έδινε ιδιαίτερη σημασία και δεν την ήξερε.

    Στο βιβλιαράκι που παραπέμπω, οι άνθρωποι που το έγραψαν, ΛΈΝΕ ότι Η ΙΔΙΑ Η ΣΟΦΙΑ,
    ΤΟΥΣ ομολόγησε
    ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΜΟΝΑΧΗ με το ΟΝΟΜΑ ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ
    ο Σεβ. Κυπριανός.

    Και προς τιμήν τους, δεν το αποκρύπτουν.
    Το έγραψαν.
    Γι αυτό και γω διαφημίζω τώρα αυτό το βιβλιαράκι τους εδώ μέσα.
    Διότι ΧΑΡΗΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ.

    Νυμφαγωγός της, στην τελετή του ιερού σχήματος ήταν η Γερόντισσα Μαρία των Οινουσσών.

    Αυτή της έκοψε και τα πλούσια μαλλιά κατά τη διάρκεια της Κουράς, τα οποία μαλλιά είχαν γίνει μια συμπαγής μάζα, έχοντας μείνει χρόνια άλουστα και αχτένιστα. Τα έκοψε με το γιγαντοψάλιδο...που χρησιμοποιούσαν για το κούρεμα των προβάτων.

    Κλείνοντας την μικρή μου αναφορά

    (πάντα σου αρέσει να με βγάζεις εκτός θέματος, το θέμα μας εδώ είναι το άσεμνο ντύσιμο των γυναικών, τα σορτς που φοράνε κάποιες "θρησκευάμενες"κλπ)
    ;-)
    θα πω ότι η Γερόντισσα Σοφία -Μυρτιδιώτισσα, τυγχάνει πρόσωπο ΚΟΙΝΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ
    τόσο από τους πιστούς του πατρίου όσο και από τους νεοημερολογίτες, οι οποίοι με τα μοντερνιστικά τους κινήματα και τις περιπτύξεις της Παναίρεσης του Οικουμενισμού, θα ΑΡΓΗΣΟΥΝ ΠΟΛΥ, ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ στο μέλλον, και θα αγιοποιούν ΑΠΛΩΣ, καλούς ανθρώπους όπως κάνουν κατά συρροήν οι παπικοί τα τελευταία χρόνια, έτσι για να λένε και αυτοί οι ταλαίπωροι ότι έχουν αγίους, να ...παρηγοριούνται.

    Μιλάω σκληρά, αλλά σου αρέσει να με προκαλείς και έπρεπε να τα ακούσεις.

    ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ,
    ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ, ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ.

    Για περισσότερες πληροφορίες πάνω στο πρόσωπο της Γερόντισσας Σοφίας Μυρτιδιώτισσας,
    ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ,
    ας επισκεφθεί το ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΩΝ ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ
    ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΘΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.

    ΔΕΝ θα επανέλθω.
    ΔΕΝ με ενδιαφέρει να μιλήσω περί του πατρίου
    ούτε να προσηλυτίσω ΚΑΝΕΝΑΝ.

    Αυτό παρακαλώ ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ.

    Εσύ επιμένεις να μου "κολλάς" κάθε τόσο, δεν ξέρω γιατί.

    Κάποτε σε ρώτησα αν εκτελείς "διατεταγμένη υπηρεσία".

    Έχω μείνει με την απορία ακόμη.
    ...................
    Το θέμα μου εδώ είναι ΠΕΡΙ ΣΕΜΝΟΤΗΤΟΣ των γυναικών.

    Θα μας κρίνουν οι Μουσουλμάνες. Θα αναδειχτούν αυτές καλύτερες ημών των Ελληνίδων Ορθοδόξων χριστιανών, εν ημέρα Κρίσεως.

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ.
    Γι αυτό θα αρθεί η Χάρη από δω, και θα πάει δίπλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα!Δεν μπαίνω στη διαδικασία Παλαιό-Νέο και ποιος έχει αγίους και ποιος όχι διότι και ρεζίλι θα γίνουμε σε όποιον μη πιστό τύχει να διαβάσει αυτά που θα γραφούν και κανείς δεν θα πειστεί να αλλάξει τη συνειδητή απόφαση(για εμένα τέτοια ήταν να ακολουθήσω το Νέο)του να ακολουθήσει τον ένα ή τον άλλο δρόμο.Στο θέμα μας τώρα,αν τις ορθόδοξες τις κρίνουν οι μουσουλμάνες την ψήσανε που έλεγε και ο Βέγγος σε μια ταινία.Όλες στον Παράδεισο θα πάνε!Άντε το 90%.Η κελεμπία δεν είναι σημάδι σεμνότητας.Και καθώς είμαι μεγαλωμένος(μέχρι τα 30 μου)στην Αθήνα κι έχοντας και γνώση του τι γίνεται εκεί που ζουν και σπουδάζουν Μουσουλμάνες μακριά από την ανυπόφορη καταπίεση της Σαρία ξαναλέω:τα,από το λαιμό μέχρι τον αστράγαλο,ρούχα δεν είναι ένδειξη σεμνότητας.
    Αντίθετα μπορώ να φέρω στο νου νου αρκετές ντεκολτούχες και μινιφορούσες που θα μπορούσαν να παραδίδουν σεμινάρια ήθους.
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. παπα-Κώστα μου

    με σοφία πάλι εμίλησες κατά το ήμισυ του σχολίου σου.
    ...........................................
    Ως προς το θέμα μας τώρα, θα επιμείνω,ότι οι αγαθές εξαιρέσεις των μινιφορουσών και... ντεκολτούδων...

    (ας είναι καλά η Τυφλεόραση που τις εμπνέει τις μικροαστές μας, με το δαιμονικό ήθος της)

    ....ΔΕΝ συνάδει η γυμνότης του σώματος, προς το ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΟ Ορθόδοξο ήθος, άλλο που εσείς οι νεότεροι τα έχετε ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ τα γυμνά και δεν σας κάνουν εντύπωση
    διότι είστε και έγγαμοι στης γραφής το παρακάτω!
    ;-)
    Προσωπικά έχω ακούσει και έχω δει λυπηρά σκηνικά με αφορμή τα γδυσίματα κοριτσιών και κυριών και μπλεξίματα άσχημα και δασκάλων και παπάδων, εξ αιτίας τους, δεν θέλω να αναφερθώ εκτενέστερα, δεν ωφελεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια που ξεκίνησες μιλώντας αυστηρά έστω για το εκτός θέματος ζήτημα,ας μιλήσω αυστηρά εντός θέματος.Πρώτον,από που προκύπτει ότι οι έγγαμοι είναι λιγότερο ευπρόσβλητοι σε αυτά τα θέματα;Δεύτερον,όποιος θέλει να είναι μοναχός,η Ελλάδα είναι γεμάτη μοναστήρια.Είτε με αδελφότητες εγκατεστημένες είτε χωρίς.Τρίτον,οι παπάδες και οι δάσκαλοι που τόσο πολύ σκανδαλίζονται από το όποιο ελαφροντυμένο κορίτσι(όλων των ηλικιών,χεχε)κακώς έχουν τη θέση αυτή και να το ψάξουν το θέμα.Παπάς και ποίμνιο και δάσκαλος και μαθητής-ρια είναι σχέσεις ιερές.Αν δεν μπορείς υπάρχουν άλλα πράγματα να κάνεις.Κι άμα το ματάκι παίζει τόοοοοοοοοσοοοοο πολύ βγαλ'το.
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ παπα-Κώστα μου

    καλά τα λες εσύ με το πάθος της νεότητάς σου, όμως οι άγιοι Πατέρες, άλλο ΉΘΟΣ εθέσπισαν και διέδωσαν.

    Εμείς οι σημερινοί, με διάφορες ΠΡΟΦΑΣΕΙΣ, το ξηλώνουμε αυτό το ήθος συνεχώς στο όνομα του ...υποσυνειδήτου και της ψυχανάλυσης.

    Είναι τόσο μοντέρνο και εύκολο αυτό να το κάνουμε.
    Εμείς οι σύγχρονοι, φτιάχνουμε ΝΕΑ ήθη, αμερικανοεπηρεασμένα, με μια κατρακύλα που δεν σταματάει πουθενά.

    Και αν κάποιος τολμήσει να διαμαρτυρηθεί του " την πέφτουμε" κιόλας να τον ξεσκίσουμε στο όνομα της... Ψυχανάλυσης πάλι.

    Ευτυχώς που δε ζεί σήμερα σωματικώς η Παναγία να ψυχαναλύσουμε και αυτηνής και την αγιότητα και το αειπάρθενον.

    Πάλι καλά!
    Πάλι καλά!
    ;-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ήταν μία από δω, λωλοφρένα. ...

    (χι,χι,χι,
    κι εγω ξέρω άλλη μια, αλλά ας μην το κάνουμε θέμα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ;-) χιχι ανων. των 3:09 μ.μ.

    Ναι, μην το κάνουμε θέμα.
    Χαίρομαι που το επισήμανες πάντως.

    Για να είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ειλικρινής, διάλεξα και ανέβασα αυτό το κείμενο από τα πολλά και ενδιαφέροντα του βιβλίου,

    επειδή με συνεπήρε η λέξη
    "λωλοφρένα"!
    :-)
    Αυτό ήταν το βασικότερο κίνητρο για τη συγκεκριμένη ανάρτηση.
    ;-)

    Υπέροχη λεξούλα!
    Θα τη χρησιμοποιώ από δω και εμπρός...

    Μου φτιάχνει το κέφι...

    Φιλιάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ θα συμφωνήσω και με τους δύο.
    Το ντύσιμο μπορεί να είναι αξιοπρεπές ή όχι και σεμνό ή προκλητικό (με την γενετήσια έννοια) . Δηλαδή μπορεί να είναι αξιοπρεπές και προκλητικό (π.χ. κάμποσες βραδυνές τουαλέτες), αξιοπρεπές και σεμνό (κάμποσες άλλες βραδυνές τουαλέτες), αναξιοπρεπές και σεμνό (κάπως όπως ντύνονται κάτι μισότρελοι - ζιβάγκο μέσα στο καλοκαίρι) και τέλος αναξιοπρεπές και προκλητικό ( π.χ. pοp star) Νομίζω ότι για το Χριστιανό ταιριάζει μόνο το μη προκλητικό. Τώρα αν στην εκκλησία, για να τιμήσει το χώρο, βάλει και αξιοπρεπή ενδυμασία μάλλον καλύτερα.
    Αυτό που πρέπει όμως να έχουμε στο μυαλό μας είναι αυτό που λέει ο παπα-Κώστας: Τα ρούχα και η εμφάνιση δεν κάνουν τον άνθρωπο, αλλά εν τέλει ο άνθρωπος την εμφάνιση: Αν νοιώσω και την παραμικρή υποψία (ή μου το πουν) ότι τα ρούχα μου σκανδαλίζουν τους άλλους, νομίζω ότι ταιριάζει η ρήση του αποστόλου "ου μη φάγω κρέας εις τον αιώνα άνα μη τον εχρό μου σκανδαλίσω"...
    Στέλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. (Ξαναγράφω το σχόλιο γιατί από τη βιασύνη δακτυλογράφησης
    χτύπησε μεγάλη... τρικυμία το κείμενο)

    Aγαπητέ Στέλιο
    η ρήση του Αποστόλου "ου μη φάγω κρέας εις τον αιώνα ίνα μη τον αδελφό μου σκανδαλίσω" είναι καλός οδοδείκτης ντυσίματος και συμπεριφοράς,πλην... ελάχιστοι το λαμβάνουν υπόψη τους.

    Γιατί άραγε γίνεται αυτό;

    Επειδή, νομίζω, έχουμε κουραστεί και βαρεθεί να προφυλάσσουμε τον πλησίον μας.

    Μας είναι πιο εύκολο να τον αγνοήσουμε και να τον αφήσουμε να πάει στο γέρο διάολο επιτέλους,

    -ωχ αδερφέεεε! σκορδοκαίλα μας, και αν υποφέρει εξ αιτίας του ντυσίματός μας ή της αντιχριστιανικής συμπεριφοράς μας.

    Είναι και τούτο σημείο των καιρών.

    Θα ακολουθήσουν και σκηνικά πολύ χειρότερα.
    Ακόμα η κακία δεν κορυφώθηκε.
    Περίμενε λίγο...αν ζήσουμε θα το δούμε, εφόσον δεν μας πέσει ο ουρανός στο κεφάλι...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μου κάνει εντύπωση πάντως ότι οι χριστιανοί(και συναντάω πολλούς τέτοιους)σκανδαλίζονται πολύ από το μήκος των γυναικείων(όχι των αντρικών,άλλωστε είναι ανώτεροι στην Εκκλησία,έτσι μου είπε ευσεβής κυρία)ενδυμάτων ενώ δεν σκανδαλίζονται ούτε από την πολυτέλεια των ενδυμάτων ούτε από το βάρος τραπεζικών λογαριασμών.Για τέτοια θέματα ούτε τον Παύλο ούτε τους Πατέρες ούτε κανένα θυμούνται να επικαλεστούν.Δούλεψα,δεν έκλεψα η απάντηση που ,πάντα,δίνουν.Και σε αυτή τη περίπτωση σκανδαλίζεται ο πλησίον.
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Kαλό βράδυ και από εμένα αγαπητή Σαλογραία και λοιποί αναγνώστες.Θα ήθελα να πω και εγώ κάτι πάνω σε αυτά που είπατεγια το ντύσιμο των γυναικών μέσα στην εκκλησία.Νομίζω πως γενικά πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο.Σίγουρα ,μπορεί να φορέσει κανείς πένθιμα ρούχα μέσα στην εκκλησία για να δείξει την συντριβή του επειδή μετάνοιωσε.Κατά την αντίληψή μου,εάν κάποια -ος φροντίσει να καθαρίσει το έσωθεν του,είναι αδύνατον να μην φροντίσει και το έξωθεν έτσι ώστε να είναι καλά με τον εαυτόν του και με τον Θεό που λατρεύει.Έτσι βλέπουμε πολλές κοκέτες γυναίκες που άρχισαν να έρχονται πιό κοντα στο Θεό αφαίρεσαν όλα τα περιττά και βλέπεις μια αγαλίαση στο πρόσωπό τους.Αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να χαρακτηρίζουμε κάποιες άλλες επειδή ντύνονται λίγο περισσότερο μοντέρνα επειδή δεν ανοίχτηκαν οι Πνευματικοί τους οφθαλμοί.Κάποτε ,ρώτησαν τον γ.Πορφύριο''Γέροντα την είδατε την κοπέλα που πέρασε,είδατε που φορούσε μίνι;''Και εκείνος απάντησε''Να παρακαλάτε να έρθει σε σύνεση,διότι αυτή με το δυναμισμό που κουβαλάει περπατώντας,φαντάζεστε εάν αγαπήσει Τον Χριστό;''.Δεν συμφωνω με αυτό που είπε η γερόντισσα ''καλά να πάθει''.Μου θυμίζει αυτό που είχα ακούσει από μιά ομιλία για μια που βάραγε τη μητέρα της και εκείνη της έλεγε ΄΄Γιαυτό που μούκανες,από το Θεό να τόβρεις..''Και αυτά για μένα είναι ταξίματα μεγάλα.Η κόρη ζει στα παγκάκια και δεν έχει που την κεφαλή,έρημη και ασθενής.Πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο σε όλα.Και στο ντύσιμο μέσα στην εκκλησία.Δεν ξέρω εάν σκανδαλίζονται οι Ιερείς ,άλλωστε άνθρωποι είναι και αυτοί.Ο πειρασμός υπάρχει εκεί όπου υπάρχουν και τα πάθη.Επομένως,ποίος είναι ο απαθής η μη μόνον ο τέλειος από Τον Θεό.Υπάρχουν πρόχειρες οι αιτίες των παθών.Τι να γίνει όμως;π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παπα-Κώστα μου
    εξαιρετική η παρατήρησή σου.
    Υπέροχη.
    Πού να βρεις απάντηση όμως...
    ;-)
    Πηνελόπη μου
    ευχαριστώ για τη συνετή και διακριτική τοποθέτηση.

    Έχεις έναν αφοπλιστικό τρόπο να με αναπαύεις όμως θα επιμείνω ότι η γερόντισσα που έλεγξε τη συγκεκριμένη επισκέπτρια, μπορεί να ήξερε τι έπρεπε να κάνει επειδή δεν ήταν χωρίς Χάρη η ψυχή της.
    Εμείς οι άσχετοι με την αγιότητα, πράγματι, δεν έχουμε διάκριση και δεν ξέρουμε ούτε τι κάνουμε ούτε τι λέμε στον πλησίον μας, τις περισσότερες φορές, όμως ένα αγιασμένο πρόσωπο, ακόμα και αν φαίνεται αυστηρό έχει κάποιο βαθύτερο λόγο γι αυτή τη συμπεριφορά και ΔΕΝ είναι από έλλειψη αγάπης.
    Το αντίθετο θα συνέβαινε ίσως, αν στην συγκεκριμένη περίπτωση σιωπούσε.

    Σας ευχαριστώ

    και ζητώ συγνώμη

    από τη φιλενάδα που κάθε τρεις και λίγο, μου "την πέφτει" για τα εκκλησιολογικά, αλλά...επιτέλους αδερφή, εγώ δεν ήρθα στη δική σου σελίδα, να σου κάνω το δάσκαλο και να σε τρολάρω και να σου λέω κάθε τόσο ότι είναι καιρός να φύγεις από την Καινοτομία για να σώσεις την ψυχή σου...

    Ελπίζω να έχεις τη στοιχειώδη ευφυία να καταλαβαίνεις ότι με αυτό τον τρόπο, δεν βγαίνει τίποτε θετικό από μέρους σου.

    Αν σε νοιάζει η πνευματική μου ωφέλεια, πες ένα Κύριε Ελέησον, και αυτό θα είναι το ευεργετικότερο για όλους μας.

    Την ευχή της μεγάλης ασκήτριας Σοφίας Μυρτιδιώτισσας να έχουμε και Πάντων των εν αθλήσει πνευματική, τελευτησάντων αγιασμένων προσώπων.

    Καλό σας ξημέρωμα αγαπημένα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Aυτό το "τρολάρω¨"με λωλοφρένιασε!...
    Καιρό είχα να μπω στο περιβόλι σου και με μεγάααλη χαρά σε ξανασυναντάω αγαπημένη μου, σαν να μην πέρασε μια μέρα-Τρέλα κορδέλα και καρδιά μπαξες!

    Φιλιά-ΣΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αχ λατρεμένη ΣΤ.
    ομορφιά μου..

    Τι χαρά μου έδωσε το μηνυματάκι σου!
    ;-)
    Χαίρομαι που είσαι καλά και διασκεδάζεις με την την υποφαινομένη σαλόγρια.
    ;-)
    Παρότι σχετική με την ίαση των ψυχικών νοσημάτων, καλή μου, το ζουρλομαντύα δεν μου τον έστειλες ακόμα.
    Η ευγένειά σου, πραγματικά, με σκλαβώνει!
    ;-)
    Να περνάς όποτε μπορείς να τα λέμε...

    Φιλιά πολλά αρμυρά και ζεστά
    σαν μανιάτικα λούπινα!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγχαρητήρια στη Σαλογραία!
    Συλλυπητήρια στον παπα-Κώστα που με σοφιστείες προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Aνων. των 10:48
    Νομίζω παρεξήγησες την τοποθέτηση του παπα-Κώστα.
    Ο παπα-Κώστας αν και πολύ νεότερος, είναι πιο αυστηρός από μένα σε πολλά!

    Με το θέμα του ντυσίματος προσπαθεί να κάνει ίσως
    "οικονομία" όπως ο μακαρίτης ο Χριστόδουλος που έλεγε-καλώς ή κακώς δεν εξετάζω εδώ- στους νέους "έλα όπως είσαι"

    Θυμάμαι κάποτε έναν Κύπριο ιερέα-Θεολόγο, σε ένα λύκειο με σκληρά καρύδια μαθητές.

    Οι μαθητές ήταν σχεδόν χούλιγκαν, φοράγαν καρφιά, έδερναν που λέει ο λόγος, εδώ και είκοσι χρόνια τότε.
    Όταν ο ιερέας αυτός, ο π. Νικόλαος Παναγής ο Κύπριος, μπήκε στην τάξη, οι συνάδελφοί του στο σχολείο, ΈΤΡΕΜΑΝ, για το πώς θα του φέρονταν εκείνοι οι μαθητές που δεν ήταν καθόλου μα καθόλου του κατηχητικού.
    Σε πληροφορώ αυτοί οι σκληροί τύποι, τον ΛΑΤΡΕΨΑΝ το θεολόγο παπα-Νίκο τον Παναγή( έγγαμος με τέσσερα παιδιά).

    Όχι μόνο τον λάτρεψαν, και συμμετείχαν στο μάθημα, πήγαν και για εξολόγηση κιόλας!
    Χαμός!

    Κρίμα μετά έφυγε αυτός ο ιερέας από Πάτρα, πήγε στην Κύπρο από όπου κατάγονταν.

    Αν τον ξέρει κάποιος ας του δώσει χαιρετισμούς από παλιούς συναδέλφους του.
    ;-)

    Λοιπόν φίλε ανών. με τα γραπτά ΠΑΝΤΟΤΕ συμβαίνουν
    ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ.
    Δεν πειράζει όμως, καλή καρδιά.

    Οι παρεξηγήσεις ΜΟΝΙΜΩΣ συμβαίνουν όταν έχουμε να κάνουμε με αποσπασματικό ΓΡΑΠΤΟ λόγο, που επιδέχεται ερμηνείες αμέτρητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η ευπρέπεια έν τη εκκλησία .
    Με κάλεσαν να κάνω μια βάπτιση.
    Η νουνά, πολύ της μόδας με ένα αν..όσιο ντέ κόλ ντέ έκανε την επαληψη με το επορκιστόν έλαιον το παιδί συγκύπτουσα.
    ελευθέρως. Ηλθα σε πολύ δύσκολη θέση την ώρα του μυστηρίου διότι οι μαστοι της ανέμιζαν κλπ κλπ. Ελεος αδελφές μου έλεος. Και εμείς οι παπάδες άνθρωποι με ψυχή είμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ;-)

    Φοβερό το σχόλιο των 11:41 μ.μ

    Όσο ζω μαθαίνω πάτερ μου.
    ;-)
    Απόψε έμαθα για το "επορκιστόν έλαιον" ομολογώ αγνοούσα την ορολογία...

    και ελαφρώς γέλασα η αν-όσιος με τον πόνο σας
    που ευφυώς, τον εκφράσατε τόσον ...ανάλαφρα.

    Μόνη παρηγοριά η σκέψη ότι ο Θεός δύναται να εξαγάγει και από το πικρόν, γλυκύ.

    Υπομονή!

    Μη φτάσουμε και στην άλλη άκρη που έφτασε ο μακαριστός Καντιώτης όταν βλέποντας μια κυρία με βαρύτιμη ΓΟΥΝΑ στο εκκλησίασμα, βγήκε στην ωραία Πύλη και φώναξε δείχνοντάς την.

    -Να βγει η...αρκούδα έξω!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ ζήλο δείχνουν οι εκκλησιαστικοί για τα εξωτερικά. Μεγάλη παρατηρητικότητα, φαίνεται. Δε θα μπορούσε αυτή να στραφεί εντός μας; Θα χε μεγαλύτερο ενδιαφέρον και δεν θα μενε ώρα για άλλη ασχολία και λογισμό. Μόνο στον εκκλησιαστικό χώρο παρατηρείται έντονα το φαινόμενο. Γιατί άραγε; Μήπως εξαιτίας εσωτερικών κενών και λαθεμένων προσανατολισμών;Έχει μια εξαιρετική ανάρτηση το amen.gr Αξίζει να διαβαστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αγαπητή Σαλογραία λησμόνησες να πεις οτι η "αρκούδα" ήταν η κα Νομάρχου, παρά τω πλευρώ του Νομάρχου, τον καιρό της χούντας. Αυτό για όσους λένε/λέγανε τον μακαριστό "χουντικό" και "φασίστα".

    Επίσης θα ήθελα να πω στον παπα-Κώστα, ότι ο σκανδαλισμός από τον πλούτο διαφέρει από τον σκανδαλισμό της ηδονής. Διότι και στις δύο περιπτώσεις μπορεί ο καθένας να σκεφτεί "ρε το αχρείο δεν ντρέπεται" να διαπράξει δηλαδή καταλαλιά, κατάκριση κλπ, αλλά στην 2η μπορεί να προχωρήσει παραπάνω και να σκεφτεί "αμάν,τι είναι τούτο! Καλέ ζαχαροπλάστης ήταν ο πατέρας σου;" οπότε διαπράτει μοιχεία "εν τη καρδία" ενώ είναι μάλλον σπάνιο να σκεφτεί να αρπάξει τα ακριβά ρούχα/κοσμήματα της πρώτης περίπτωσης.
    Στέλιος

    ΥΓ. Είδα ότι υπογράφει κι άλλος ως Στ. που το χρησιμοποιούσα ενίοτε. Οπότε στο εξής θα υπογράφω μόνο ως Στέλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φιλε.των 12:55 ευχαριστούμε για πληροφορία.
    Θα το διαβάσουμε.
    Μου αρέσει που δεν τα παρατάς.
    ;-)

    Πολύ πρόχειρα εδώ να πω ότι οι τάλανες άνθρωποι ΔΕΝ είμαστε μόνο ψυχή.

    Είμαστε ΚΑΙ σώμα.

    Και το σώμα μας ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ την ψυχή μας, καλώς ή κακώς.

    Επομένως και τα του σώματος οφείλουν να τεθούν σε τράπεζα συζήτησης.

    Ναι, βεβαίως, το έσωθεν του ποτηρίου μολύνει κυρίως τον άνθρωπο, αλλά και το έξωθεν δημιουργεί καταστάσεις ενίοτε θανατηφόρες.

    ΔΕΝ είμαστε μονοφυσίτες.
    Υπενθυμίζω.

    Ας λυπηθούμε το μοναστηριακό περιβάλλον τουλάχιστον, όταν το επισκεπτόμαστε.

    Ας λυπηθούμε τους άγαμους ιερείς που υπηρετούν με αγώνα μεγάλο εν τω κόσμω, αλλά και τους εγγάμους που κινδυνεύουν δευτερευόντως από την ημετέρα (των γυναικών) αφασία!(έχει συνέχεια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. (συνέχεια από προηγούμενο σχόλιο)

    Κάποτε (ίσως το έχω ξαναγράψει σε σχόλιο) ήρθαν σπίτι μου δυο με πνευματικές αναζητήσεις άνδρες -έγγαμος με μικρά τέκνα ο ένας, άγαμος γύρω στα σαράντα ο άλλος.

    Ήρθε και μια νεαρή μου φίλη, κάτω από 25 ετών, τότε, διότι...ήθελε λέει να παρακολουθήσει τη συζήτηση.

    Λοιπόν, η νεαρή μου, εξαιρετική φίλη, εκείνη τη μέρα

    (και ενώ γενικότερα ντυνόταν πιο προσεκτικά τέλος πάντων)

    εκείνη τη μέρα, μέσα στο ζήλο της, ήρθε με ένα σούπερ μίνι λίγο πιο κάτω από την αρχή των μηρών και μια μπλούζα απολύτως σχεδόν αποκαλυπτική, (αναρωτιέμαι ακόμα, γιατί έκανε τον κόπο να τη φορέσει και δεν μας ήρθε μόνο με το εσώρουχο!)

    Η πνευματική συζήτηση μεταξύ των τεσσάρων μας, έγινε.

    Έφυγε πρώτα ο άγαμος, που έψαχνε τότε να βρει πνευματικό (αυτό τον απασχολούσε) και μετά έφυγε και ο ΕΓΓΑΜΟΣ ο σχεδόν νιόπαντρος τότε ακόμα, ο οποίος ΠΡΙΝ βγει από την πόρτα, είπε στη νεαρή φίλη μου που τον άκουσε με πολύ γουρλωμένα τα αθώα (πράγματι) υπέροχα, καστανά ματάκια της:

    -Κοπέλα μου να με συχωρείς, εγώ πρώτη φορά σε γνωρίζω, αλλά...δε νομίζω ότι είναι ντύσιμο ΓΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ, αυτό που έχεις!

    Ετσι όπως καθόσουν εγώ τα είδα όλα όσα φορούσες εσωτερικά και αν φύγω από δω πέρα και σε έχω στο μυαλό μου και αμαρτάνω μαζί σου με τη σκέψη μου, ΕΣΥ θα ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ, διότι με το ντύσιμό σου, με προκάλεσες!

    Η αγαθομαρία η φιλενάδα μου, που κοκκάλωσε, κάτι ψέλλισε απολύτως συγχυσμένη, έκτοτε, πάντως... ελαφρότατα πονηρεύτηκε για τις εφαπτόμενες του μυαλού των αντρών ακόμη και των ...θεούσων και με την εμφάνισή της έγινε κάπως προσεκτικότερη.

    Ισχυριζόταν η κοπελιά ότι ήθελε να κάνει έναν συνειδητό αγώνα χριστιανικό στο κάτω κάτω.

    Και όταν ο άνθρωπος προβαίνει σε τέτοιες ΕΝΘΕΡΜΕΣ δηλώσεις,

    κΑΙ από τα εξωτερικά του σώματος όπως είναι το ντύσιμο, η νηστεία, η εξωτερική προσευχή,
    ΟΦΕΙΛΕΙ να ξεκινήσει.

    Αρχίζουμε ΚΑΙ από τα εξωτερικά (συγχρόνως με τα εσωτερικά) για να βοηθήσουμε και το εσωτερικό να μορφοποιηθεί προς κάποια κατεύθυνση, επειδή τυγχάνει ΤΕΡΑΣΤΙΑ η αλληλεπίδραση ψυχής και σώματος, μας το ΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ στις μέρες μας, με αποδείξεις.

    Το ρούχο που φοράμε, ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ εμάς τους ίδιους ακόμη και όταν ΚΑΝΕΙΣ, δεν μας παρατηρεί.

    Δεν είναι απλό το θέμα της ένδυσης.

    Δεν ασχολούνται τυχαια με τις επιρροές του οι ψυχολόγοι, ούτε οι διάφοροι οργανισμοί που απαιτούν ειδικές στολές για τα μέλη τους.

    Κάτι με αυτές τις στολές, επιθυμούν στο περιβάλλον να δηλώσουν και να εμπεδώσουν.

    Ότι πολλοί άνδρες δεν διαμαρτύρονται με τα γδυσίματα των γυναικων -συζύγων, κοριτσιών τους, συνεργάτιδών τους-
    στη "χριστιανική " μας Ελλάδα,

    ΙΣΩΣ, δεν μπορώ να γνωρίζω,
    ( η βαθιά καρδούλα τους, το ξέρει)

    υπόθεση κάνω,

    ίσως είναι ότι με το γδύσιμο των γυναικών, ΕΥΦΡΑΙΝΟΝΤΑΙ τα ματάκια τους, και αρκεί αυτό αυτοίς.

    Δεν θεωρούν δα απαραίτητο και το...κρεβάτωμα.

    Τους αρκεί που ..."βλέπουν" και ας ισχύει και η λαική ρήση που λέει "φάτε μάτια ψάρια και κοιλιά περίδρομο!"

    Πολλές "χριστιανές" γυναίκες γνωρίζουν ΚΑΛΑ αυτή την αδυναμία των ανδρών και την εκμεταλλεύονται δεόντως προκειμένουν να ανοίγουν στον εαυτόν τους διάφορες "πόρτες"εργασιακές και όχι μόνον.

    Αυτές είναι οι ωμές αλήθειες, που δεν τολμούν πολλοί να τις πουν φωναχτά για να μην κακοχαρακτηριστούν από το αντίχριστο περιβάλλον.

    Προσωπικά, ΑΔΙΑΦΟΡΩ για το πώς θα με χαρακτηρίσει επί του θέματος ο περαστικός, φίλος αναγνώστης.

    Ο εχθρός αναγνώστης θα με κακοχαρακτηρίσει έτσι και αλλιώς.

    Αν δεν διέθετα χριστιανική Ορθόδοξη συνείδηση, βεβαίως, άλλα, ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ, θα υποστήριζα.

    Δυστυχώς ανήκω σε κείνες τις μειοψηφίες που επιμένουν να επιτρέπουν την πίστη τους να επηρεάζει τον προσωπικό τους βίο στη ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ που δεν είναι και τόσο λεπτομέρεια όσο νομίζουμε.

    Αυτό ενίοτε καταντάει για τους αγωνιζόμενους, ένας "στενός κορσές", που γράφει και ο εκπεσών Γεώργιος (ο νοών νοείτω)αλλά...τι να γίνει..."στενή η Πύλη" η απάγουσα εις την αιώνιον ζωήν, λέει το Ευαγγέλιο, και το πιστεύω!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Στέλιο
    ευχαριστώ πολύ για την υπενθύμιση περί της κυρίας Νομάρχου που "έκραξε "τότε δημόσια ο Καντιώτης και γέλασε το πανελλήνιο, γράφαν και οι εφημερίδες, και γω ως μεγαλύτερη το θυμάμαι.

    Ευχαριστώ πάντα για τη διακριτική σου τοποθέτηση που ο θετικός σου -περί την χημείαν- ενασχολούμενος νούς, σε βοήθησε να αναπτύξεις.
    ;-)
    ...................
    Η υπογραφή με ΣΤ. είναι της παλιάς φίλης του μπλογκ εδώ, της Στέλας.

    Είχε καιρό να μας επισκεφθεί και γράψει κάτι από τη ζεστή της καρδιά.
    ;-)
    Εσύ υπόγραφε με όλοκληρο λοιπόν το όνομα σου, για να μη μπερδεύεται ο αναγνώστης.
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αγαπητή, απαντώντας στο σχόλιο των 1.55', ενώ θα συμφωνήσω στα συμπεράσματα μαζί σου, θα διαφωνήσω στον τρόπο σκέψης. Νομίζω ότι το ντύσιμο εκφράζει τον άνθρωπο στο πως σκέφτεται. Είναι από τα εξερχόμενα που "κοινοί τον άνθρωπο". Δηλαδή από το ρούχο δεν πας στην ψυχή, αλλά από την ψυχή στο ρούχο!
    Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τη νεαρή φίλη σου -ασχέτως ότι πήγαινε σε μια πνευματική συζήτηση- πως μπορούσε να αισθάνεται άνετα με τέτοια περιβολή. Κατ' αρχάς γιατί επέλεξε μια τέτοια περιβολή.

    Εξήγησε μου δηλαδή για ποιό λόγο μια γυναίκα φοράει ένα μεγάλο ντεκολτέ, αν όχι για να επιδείξει τα προσόντα της... Αντιστοίχως, μια πολύ κοντή φούστα...

    Αν ο λόγος-αιτία λοιπόν είναι εφάμαρτος, τότε προς τι τα παράπονα και τα "γουλωμένα μάτια";

    Αν ο άνθρωπος είναι κάπως πνευματικός, σκέφτεται "γιατί θέλω να βάλω αυτό το ρούχο;" και αποφασίζει αν θα το βάλει. Σε πιο προχωρημένη μορφή, για να μην σκανδαλίσει όχι μόνο σαρκικά, αλλά και για την πολυτέλεια του, φοράει απλά ρούχα. (Εδώ παίζει η αντίδραση του Καντιώτη) Και σε ακραία: Δεν έχει άλλα στην "ντουλάπα" του από τα παλιόρουχα. Αν βεβαίως έχει ντουλάπα και δεν είναι γυμνός σαν τον άγιο Μαρκιανό!
    Στέλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φίλε Στέλιο,δεν θα σκεφτεί να αρπάξει;Και πώς φτάσαμε ως εδώ;Μήπως προσπαθώντας με κάθε τρόπο να ξεπεράσουμε τον διπλανό που έκανε επίδειξη με τα ρούχα,κοσμήματα,αυτοκίνητα κλπ;Γιατί υπερδανείστηκαν τα νοικοκυριά;
    Ο μοναχός σε μια ιστορία του Ευεργετινού θαμπώθηκε από τα μάτια μόνο μιας κοπέλας διότι ήταν ανέτοιμος πνευματικά αντίθετα από τον αδελφό του.
    Η σεμνότητα πηγάζει από την συμπεριφορά,όχι από το ντύσιμο.
    Ο Χριστός δυο αμαρτήματα αντιμετώπισε αυστηρότατα,την υποκρισία και τον πλουτισμό.Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα άλλα τα συγχώρησε έτσι απλά,ε;
    Αυστηρός έχω μάθει να είμαι μόνο με τον εαυτό μου.Το"ελάτε όπως είστε" ήταν ένα απλό δημαγωγικό τρικ με σκοπό να γεμίσουν οι ναοί και να ικανοποιηθούν φιλοδοξίες κάποιων για εξουσία.Προτιμώ εκκλησίασμα 10 ατόμων συνειδητών ώστε να δημιουργηθεί ένας υγιής πυρήνας παρά 10000 που ούτε αυτοί ξέρουν τι γυρεύουν αλλά και τους όποιους συνειδητοποιημένους θα διώξουν.
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Λατρεμένε της, ( της εκλεκτής γυναίκας σου λατρεμένε!) ΣΤέλιο, αδερφέ
    ;-)
    θα μαδήσουμε τώρα τη μαργαρίτα;πώς το βλέπεις;
    θα λές εσύ ότι ξεκινάει από το εσωτερικό μας περιεχόμενο το ντύσιμο, θα υποστηρίζω εγώ ξεκινάει ΚΑΙ από το εξωτερικό;

    θα διχαστούμε και ως συζητητές;
    ;-(
    δε μας φτάνει που πάνε μας διχάσουν ως έθνος οι Εξαποδοί; τι καταλαβαίνεις;
    ;-)
    .......................
    Εδώ θα παρατηρήσω ότι ο Χριστούλης ΠΡΩΤΑ φανερώθηκε ΣΩΜΑΤΙΚΑ στους ανθρώπους και ΜΕΤΑ, με την όλη συμπεριφορά του, τη διδασκαλία, τα θαύματα, το άγιο Πάθος και τη λαμπροφόρο του Ανάσταση εκ νεκρών, τους έδωσε να καταλάβουν ΚΑΙ τη θεική του υπόσταση.

    Δεν τους άρχισε με το "καλημέρα σας"στα υψηλά και τα αγιωτικά.
    Ήξερε ότι έχει να κάνει με χοντροκέφαλους, με "βαρείς τη καρδία" οίτινες αντιπίπτουσι διαρκώς τω Αγίω Πνεύματι.

    Τους πήγαινε λοιπόν, στην αρχή, όσο γινόταν, με το μαλακό...και στους μαθητές Του έλεγε: "τώρα δεν τα καταλαβαίνετε αυτά που βλεπετε και γίνονται..αργότερα το Αγιο Πνεύμα θα σας φωτίσει και θα καταλάβετε..."

    Και σχετικά με τις συνήθειες του ντυσίματος ή του ...γδυσίματος, παίζουν ρόλο και τα εκάστοτε πολιτισμικά πλαίσια, μέσα στα οποία ορίζεται το σεμνό και το άσεμνο, το οποίο επίσης εξαρτάται από το τι συμβουλεύει η κάθε μανούλα το κοριτσάκι της.

    Η φιλενάδα μου ένιωθε απολύτως καλά ντυμένη για κείνη τη συγκέντρωση επειδή "όλες οι φίλες μου έτσι ντύνονται και κανείς δεν τους λέει τίποτε" μουρμούρισε αργότερα συλλογισμένη.

    Το κορίτσι, ΔΕΝ είχε την παραμικρή ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ διάθεση να προκαλέσει τους δύο άντρες, αυτό μπορώ να σου το βεβαιώσω...

    Η κοπέλα λόγω του νεαρού της ηλικίας της, ΔΕΝ είχε ούτε επίγνωση της ελκυστικής της εξωτερικής εμφάνισης, ούτε καταλάβαινε το προκύπτον σκάνδαλο σε ψυχές αδυνάτων...

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ;-)
    Να μου ζήσεις λεβέντη παπα- Κώστα!

    _ παπα- Κώστα1 και ξερό πσωμίιιιιι!

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Παπα-Κώστα και Σαλογραία ευλογείτε!
    Σας παρανόησα. Δεν ήθελα να σας στενοχωρήσω. Δυστυχώς εξ ιδίων κρίνω τα αλλότρια. Δεν μπορώ να κατανοήσω πως ένας άνθρωπος επιλέγει να συμπεριφερθεί εσκεμμένα, όχι εξ ολισθήματος, ανάρμοστα. Εν προκειμένω, δε χωράει το μυαλό μου ότι δεν περνάει από το μυαλό μιας κοπέλας ότι προβάλει τα πόδια της ή τα στήθη της φορώντας συρρικνωμένα ρούχα. Ίσως γιατί ως λογικός και όχι υπέρλογος, ώς όφειλα, μελετάω με το μυαλό μου και όχι την καρδιά μου, την κάθε ενέργεια τι αποτέλεσμα θα φέρει. Γι αυτό ίσως είμαι μακρυά από τον παράδεισο.
    Ευλογείτε!
    Στέλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Στελάκι μου
    όχι και να με στενοχώρησες!
    Για Ονομααα!
    Με αναπαύει τα μάλα ο συνετός σου ο λόγος!
    Σου είμαι ευγνώμων.
    Μας δίνει την αντρική, λογική, ματιά στα πράγματα.

    Σου προσφέρω το...ακαταλόγιστο και τη ...λωλάδα νιών και γηραιών γυναικών.
    ;-)

    Ό,τι διαθέτει ο καθένας, πουλάκι μου.
    Ετσι αποκτάει ενδιαφέρον το μικρό μας διαδικτυακό Ταξίδι...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ο καθένας μας έχει την οπτική του και αυτή καταθέτει.Τι πιο ωραίο από διάλογο χωρίς ύβρεις;
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Να πω και κάτι άλλο ευ?
    Και τα δύο.
    Και η συμπεριφορά και το ντύσιμο συνεπάγονται σεμνότητα.
    Ο Κύριος λέγει ότι ¨πας ο βλέπων γυναίκα ....¨ τώρα εάν η κατά τα αλλά σεμνή αλλά ´αν...όσια γυνή θέλει να... ανεμίζεται γιατί ¨σκάει,
    ο άλλος που την βλέπει έστω και με συστολή και σύνεση
    δεν θα ηδυνθεί με μια τέτοια θεωρία έστω και στο ολίγον με ρύπανση του λογισμικού του?
    άρα καθιστά αυτόν ένοχον.
    Ολίγον έλεος λοιπόν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αυτό το σχόλιο του Κ.Χριστοδουλίδη τα λέει ΟΛΑ!!!

    "Ταπείνωση, ταπείνωση και μόνο ταπείνωση μας χρειάζεται. Ταπεινό φρόνημα και όχι επιδεικτική ταπεινολογία. Ο Χριστός είναι το όριο, ναι, αλλά "ου πας ο λέγων μοι Κύριε, Κύριε, εισελεύσεται εις την βασιλείαν των ουρανών".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ;) ΦΙΛ.ανων. των 4: 18 μ.μ.
    Να εισαι καλά!
    Δεν είδα κάτω από ΑΥΤΗ ΕΔΩ την ανάρτηση περί σεμνότητος, σχόλιο του κ. Χριστοδουλίδη. Μάλλον κάτω από άλλη ανάρτηση τοποθετήθηκε, αλλά εντάξει. Η αναζήτηση του ταπεινου φρονήματος ισχύει για ΟΛΑ τα ζητήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΣΑΛΟΓΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΤΥΘΕΣΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ ΑΠΟ ΣΕΝΑ!
    ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΓΕΡΟΝΤΙΣΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΗΤΑΝ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΟΜΟ ΣΑΝ ΝΑ ΤΗΣ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΕΜΝΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΣΕΝΑ!
    ΑΣ ΕΒΡΙΣΚΕ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΗΣ ΜΙΛΗΣΕΙ!
    ΑΛΛΟΣΤΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ ΣΤΙΣ ΑΣΕΜΝΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΙΕΡΗΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΕΟΥΣ- ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΥΠΟΥΣ ΜΙΛΟΥΣΕ ΜΕ ΑΚΡΑ ΕΠΙΗΚΙΑ!
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ Η ΕΝ ΛΟΓΟ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αγαπ. ανων. 1:39 μ.μ.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΝΕ.
    ΕΙΝΑΙ συν-αισθήματα
    Π Ι Σ Ω ΑΠΟ ΤΑ ΛΟΓΙΑ, φίλε μου.

    Και μένα, πριν πολλά χρόνια, κάποιος ΑΓΙΟΣ γέροντας πνευματικός, όταν με έβλεπε να πηγαίνω για εξομολόγηση(με μαντήλια, μακρυμάνικα και σεμνές φουστάνες ωστόσο) μου φώναζε:

    "Τι ήρθες να κάνεις εδώ μωρή γουρούνα, γύφτισσα!".

    ;-)
    ΔΕΝ ΔΙΑΝΟΟΎΜΟΥΝ ΝΑ ΘΙΧΤΩ,
    ΕΠΕΙΔΗ Ε Ν Ι Ω Θ Α
    ΤΗΝ Α Γ Α Π Η ΤΟΥ,
    Π Ι Σ Ω ΑΠΟ εκείνα ΤΑ σκληρά, ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ ΛΟΓΙΑ.

    (Έπαιρνε και τη γνώμη μου, για θέματα που τον απασχολούσαν και ας ήταν 80 και γω 20 τότε...
    Με έβαζε να διεκπεραιώνω την αλληλογραφία του...κλπ κλπ)

    ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΠΑΡΩΝ, ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ της γερόντισσας, όταν μάλωσε την κόρη. ΤΑ ΜΑΤΙΑ της, ΜΠΟΡΕΙ, ΝΑ ΗΤΑΝ Γ Ε Μ Α Τ Α ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΠΟΝΟ...
    Εσύ διαβάζεις μόνο ΞΕΡΕΣ ΛΕΞΕΙΣ.
    Και βγάζεις τα δικά σου ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ συμπεράσματα,
    ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΌΤΙ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
    ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟΝΟΥ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ, ΤΩΝ ΕΚΦΡΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ, του ΕΊΔΟΥΣ της πνευματικής σχέσης που έχει κάποιος ή δεν έχει με κάποιον άλλον.

    Αν νομίζεις ότι η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΜΟΥ, είναι επίθεση, προς τον άλλον, εντάξει, δικαίωμά σου.

    Δεν μπορώ να σε πείσω περί του αντιθέτου, πικραμένο μου, ΕΦΟΣΟΝ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΑΧΤΙ για το γεγονός ότι ακολουθώ το Πάτριο Εορτολόγιο, πράγμα που ΠΟΛΛΟΥΣ του νέου ημερολογίου, ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ τους ΔΑΙΜΟΝΙΖΕΙ και ψάχνουν με τους μεγεθυντικούς φακούς να μου βρούν κάτι στα γραπτά μου, να μου κάνουν ΕΠΙΘΕΣΗ. Από τότε που άνοιξα ΑΥΤΗ τη σελίδα (και ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ) αυτή η δουλειά της κακίας συνέχεια γίνεται.
    Απορώ, ΔΕ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ;
    Στα ώπα-ώπα με είχατε όσο δεν είχατε καταλάβει τι "καπνό φουμάρω". Μετά με κάνατε dELETE, αλλά...παρόλα αυτά, ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΕΙΣΕΙ τους ανθρώπους, ότι δεν πρέπει να μπαίνουν και να με διαβάζουν.
    Μου αρέσει που δεν χάνετε το κουράγιο σας.
    ΠΟυ ψάχνετε κάτι να βρείτε για να φωνάξετε "Ουάααα!"
    ;-)
    Πάντως η πόρνη του Ευαγγελίου, ήταν ΦΑΝΕΡΑ ΠΟΡΝΗ και ΟΛΟΙ το ήξεραν.

    Ο Κύριος δεν επιτέθηκε στην ΦΑΝΕΡΗ πορνεία.

    Εκεί Συμ-πονούσε και ΕΔΕΙΧΝΕ ΜΕΓΑ ΕΛΕΟΣ.

    ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ ο Κύριος, ΚΥΡΙΟΤΑΤΑ στην κρυφή πορνεία της ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ.

    Επιτέθηκε στους ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΥΦΗ ΠΟΡΝΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ...άμεμπτους και ευφραίνονται και ΜΟΙΧΕΥΟΥΝ κρυφά μέσα τους, με τα γυμνά κάλλη των ξένων γυναικών ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΞΑΛΛΟΥ ΚΑΙ Δ Ε Ν τις ελέγχουν, όταν έρχονται π.χ. ως ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΝΤΥΜΕΝΕΣ ΝΥΦΕΣ στην Εκκλησία, για να παντρευτούν, γυρεύοντας οι άσχετες, με αυτή την ΑΣΕΒΕΙΑ της προσέγγισης, να ευλογηθούν οι γάμοι τους.

    ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ, ΝΑ ΕΥΛΟΓΗΘΟΥΝ, ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΟΙ ΓΑΜΟΙ;

    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ Δ Ι Α Τ Α Ξ Ε Ι το Πνεύμα το Αγιο, να ευλογήσει τα ανευλόγητα.

    ΓΙΑ ΟΝΟΜΑΑ!
    ;-0



    Θα μας κατακρίνει πραγματικά, το ΣΕΜΝΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ήθος των Μουσουλμάνων, εν Ημέρα Κρίσεως.

    Έχεις πάει, ανώνυμε ΠΡΟΣΦΑΤΑ, σε ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΚΑΚΟΣ ΧΑΜΟΣ, με τα ντυσίματα των μαθητριών, ΓΙΝΕΤΑΙ;

    Οι μαθήτριες στην πλειονότητά τους, με τα σορτς, με τα σούπερ μίνι, με τα ξώβυζα μπλουζάκια.

    Αποτελεί αυτό ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΗΘΟΣ, εφήβων γυναικών της Ελλάδος;

    Έτσι ήταν οι Ελληνίδες, πριν
    (δεν αριθμώ πολλά) πριν 30 χρόνια στα σχολεία;

    Με τέτοιες ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΡΙΕΣ, τι να κάνουν τα μαύρα τα αγόρια; Τους ξεσηκώνονται τα μυαλά. Μόνο για μάθημα δεν έχουν το νου τους.

    Όμως σε αυτά τα κορίτσια Ο Υ Δ ΕΙ Σ κάνει μια σύσταση, ότι είναι ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΚΑΙ ΟΧΙ πρωινατζούδες παρουσιάστριες σε εκπομπή της τυφλεόρασης, και ότι πρέπει κάπως τα απλωμένα κρέατα στο φράχτη του σεξοπάζαρου, κάπως να συμμαζευτούνε.

    Ευχαριστώ που μου έδωσες ευκαιρία, κάτι ακόμη να εξηγήσω.
    Ειθε το Άγιο Πνεύμα που γιορτάζουμε σήμερα
    ΟΛΟΥΣ να μας φωτίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. "Γνωρίζατε ότι πριν 100 χρόνια οι γυναίκες φορούσαν μάλλινα μαγιό κι ότι πριν 200 χρόνια βούταγαν στη θάλασσα με ειδικά φουστάνια;

    Η ιστορία της εξέλιξης του μαγιό ανά τους αιώνες αποτελεί ένα ενδιαφέρον δείγμα των αλλαγών της μόδας στην ιστορία.
    Σε σχετικό άρθρο που δημοσίευσε στην ιστοσελίδα του το CNN παρουσιάζει όλα τα είδη μαγιό που έχουν κυκλοφορήσει από το 1825 μέχρι σήμερα, ενώ οι αλλαγές στη μόδα είναι αισθητές με το πέρασμα των χρόνων και συμβαδίζουν απόλυτα με τις ηθικές νόρμες της εποχής.
    1825
    Γυναίκες φορούν τα ειδικές τουαλέτες θαλάσσης και πλατσουρίζουν σε ρηχά νερά, αφού το βάρος του φορέματος δεν επιτρέπει το κολύμπι.


    Πηγή: Η ιστορία του μαγιό από το 1825 μέχρι σήμερα [εικόνες] | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/111779#ixzz2X8MSeeTU

    1946
    Κάνουν την εμφάνιση τους τα πρώτα μπικίνι αποσπώντας αρχικά αρνητικές κριτικές. Τo πρώτο μπικίνι το παρουσίασε το 1946 ο Γάλλος σχεδιαστής μόδας Λουι Ρεαρ αλλά κανένα μοντέλο δε δεχόταν να το φορέσει.

    Πηγή: Η ιστορία του μαγιό από το 1825 μέχρι σήμερα [εικόνες] | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/111779#ixzz2X8Mbloxt"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Θα παραθέσω και εγώ την δική μου γνώμη για το θέμα!
    Δεν θα ήθελα να αναφέρω το όνομα μου,αλλά θα αναφέρω την ηλικία μου!Είμαι 26 ετών τελειόφοιτος της Νομικής σχολής σε χώρας του εξωτερικού.Περήφανος Χριστιανός ορθόδοξος και στην ιδεολογία του Παλαιού ημερολογίου!
    Οι σχέσεις μου όμως με την εκκλησία πότε δεν ήταν καλές και όταν αναφέρω ''εκκλησία'' εννοώ τον κλήρο που στην πλειονότητα όλοι ξέρουμε τι αντιπροσωπεύει!Σίγουρα όμως όχι την Πίστη μας!
    Σχετικά με το θέμα της ανάρτησης διαφωνώ κάθετα!
    Οι καιροί έχουν αλλάξει και ευτυχώς για όλους εμάς.Οι κοπέλες,τα κορίτσια και οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν την Θηλυκότητα και τον επάξιο ορισμό της!
    Ο Χριστός ήταν ένας πραγματικός επαναστάτης και κατά την ταπεινή γνώμη μου εάν ζούσε σήμερα θα ήταν κάθετα αρνητικός με τις δικές σας απόψεις!
    Εγώ φαντάζομαι έναν Χριστό στο σήμερα,κοντά στα νέα ήθη της νεολαίας και κοντά στην κάθε νέα κουλτούρα!
    Εσείς το μοναδικό που μπορείτε να καταφέρεται με τις Μεσαιωνικές απόψεις σας είναι να απομακρύνεται κάθε νέο από την Χριστιανική αγκαλιά και επίσης να δυστυχήσετε όλα αυτά τα κοριτσάκια και τις κοπέλες που δυστυχώς ακολουθούν τα πιστεύω σας!
    Ο Χριστός στο σήμερα και καπνιστής θα ήταν και Rockας και θα πήγαινε με τα νερά της Νεολαίας!
    Διότι ο Χριστός μας ήταν αυτός που προέβαλε αντίσταση στα πιστεύω της τότε εποχής και δεν απαρνήθηκε ποτέ τα δικά του!
    Πείτε με και βλάσφημο και όπως αλλιώς θέλετε,αλλά ανοίξτε τα μυαλά σας εάν θέλετε να λέγεστε πάνω απ'όλα Άνθρωποι και να είστε καλοί Χριστιανοί!
    Η Εκκλησία ο Εθνικισμός ο Φασισμός δυστυχώς συμβαδίζουν!
    Στο όνομα του Κυρίου σας παρακαλώ μην καταστρέψετε με τις ιδέες σας την νέα γενιά που θέλει να είναι κοντά στην Ορθοδοξία!
    Εγώ και σκισμένα παντελόνια φοράω και καπνίζω και πίνω και ακούω μόνο Rock n Roll,τατουάζ έχω,σκουλαρίκι φορούσα.Αλλά και τι με όλα αυτά?
    Εσείς όλοι είστε πιο πιστοί από εμένα?Η θεωρείτε τον εαυτό σας καλύτερο Χριστιανό!
    Συγνώμη αλλά αυτό λέγεται Αλαζονεία!
    Καλό σας απόγευμα από έναν καθαρό ΟΡΘΟΔΟΞΟ Χριστιανό και βαθύ πιστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ;-) Ευχαριστώ και γω για την επίσκεψη, καλό μου παιδι.

    Θα επανέλθω καποια άλλη στιγμή για περισσότερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με όλο τον σεβασμό και ζητώ ταπεινά συγνώμη εάν έθιξα κάποιον ή τις απόψεις τους!
      Απλά θέλω να βλέπω τους νέους κοντά στην μοναδική μας Ελπίδα!
      Ότι ζήτησα από την γλυκιά μας Παναγία η μητέρα μας μου το προσέφερε απλόχερα!
      Θέλω να πιστεύουν οι νέοι,να προσεύχονται με δύναμη και ψυχή και όχι να απομακρύνονται από τον Χριστό και προπάντων από την Υπέρ Αγία όλων την πραγματική μας Μητέρα και αυτή που πάντοτε θα είναι στο πλευρό μας!Την Παναγία μας!
      :)

      Διαγραφή
  46. Προς τον νομικό τον 26 χρονο του σχολίου των 7:10 μ.μ.

    Καλημέρες!

    Κάθισα και ξαναδιάβασα σήμερα ΌΛΑ τα παλιά σχόλια κάτω από αυτή την ανάρτηση.

    Αν τα διάβασες και συ παλικαράκι μου, και παρόλα αυτά ΔΕΝ κατάλαβες το πνεύμα μας, πραγματικά, δυσκολεύομαι να πω κάτι περισσότερο από ό,τι ήδη είπα.

    Αν ζούσε ο Χριστός σήμερα μπορεί να άκουγε κάποιο ωραίο ροκάδικο κομμάτι (όπως ακούω και γω η λωλοφρένα και μπορεί και να κλάψω μ' αυτό)

    αλλά να κάπνιζε αποκλείεται.

    Να έπινε σε σημείο που να βλάφτει επίσης το συκώτι του, επίσης, για μένα,

    αποκλείεται.

    Τατουάζ να έκανε επίσης
    αποκλείεται.

    Η δερματοστιξία βλάπτει σοβαρα την υγεία.

    Και δεν το λέω εγώ η λωλοφρένα πάλι,

    το λένε οι γιατροί σήμερα.

    Γιατροί που ΔΕΝ είναι του κατηχητικού, ούτε εθνικιστές, ούτε φασίστες.

    Και ξέρεις γιατί αποκλείεται, ο Χριστός να έμπαινε σε αυτές τις φθοροποιές πρακτικές, παλικαράκι μου;

    Διοτι ως ο Δημιουργός του σώματός μας και των Νόμων της καλής του λειτουργίας καθώς και της λειτουργίας του Σύμπαντος, ήξερε, γνώριζε πολύ καλά,

    πώς πρέπει να ζεί

    ωστε να ζει με ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ,
    και ΔΕΝ παρέβαινε κανέναν νόμο υγείας ψυχής και σώματος,

    διότι αυτός ήταν ο Νομοθέτης

    και αυτός ως Νομοθέτης ζητεί από εμάς να σεβαστούμε τους Νόμους Του,

    ώστε να έχουμε και ζωή χωρίς πολλή φθορά εδώ, και Ζωή Αιώνια όταν αποδημήσουμε.

    Σου θυμίζω ότι στην Αιώνια Ζωή αγαπημένο μου, ΔΕΝ θα υπάρχουν ούτε τσιγάρα ούτε ποτά ούτε τίποτε άλλο εθιστικό (σεξ π.χ.)

    Επομένως;

    Επομένως, όποια ψυχούλα έχει ΕΘΙΣΤΕΙ σε αυτά από αυτήν εδώ στη ζωή, ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ να βασανίζεται στην Άλλη Ζωή, από την ΕΠΙΘΥΜΙΑ του εθισμού.

    Και που να βρεις τσιγάρα και ουίσκια στον Παράδεισο και πρόθυμες για σεξ στον Παράδεισο των Αγίων, περιστεράκι μου;

    Ο Κύριος μας βεβαίωσε ότι τέτοιες γήινες χαρές εκεί,
    ΔΕΝ θα υπάρχουν.

    Θα υπάρχουν άλλες χαρές ανώτερες.

    Αλίμονο όμως αν περάσει αυτός ο επίγειος βίος μας, χωρίς να ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΟΥΜΕ από ΟΛΑ τα πάθη με τον ΙΣΟΒΙΟ αγώνα μας.

    Είσαι ακόμη πολύ νέος και έχεις να διδαχτείς από τη ζωή σου πολλά, πίστεψέ με.

    Και γω στη δική σου ηλικία, ήμουν πιο τσαμπουκαλού από σένα....

    ;-)

    Κάνε μια μικρή υπομονή και ζήτησε φώτιση.

    Αν ζητάς φώτιση θα σου δοθεί σιγά σιγά όλο και περισσότερη.

    Θα ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ αυτά που τώρα σου φαίνονται ακατανόητα..

    Σε ασπάζομαι μητρικά και σου εύχομαι ευόδωση των αγνότερων πόθων της καρδίας σου.

    Να περνάς όποτε μπορείς να τα λέμε...
    ;-)



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Φυσικά και δεν είμαι εδώ για να δημιουργήσω κάποια αντιπαράθεση!
    Σέβομαι απόλυτα τα όσα γράφεις και σκέπτεσαι!
    Εύχομαι ολόκαρδα η Παναγία μας να μας φωτίζει,να μας δίνει δύναμη και ανεξίτηλο κουράγιο σε κάθε δύσκολη στιγμή μας!
    Η Παναγία μας είναι πάντα κοντά σε όλους,πιστούς και άπιστους διότι η ευσπλαχνία της είναι τεράστια και η Αγάπη μας προς αυτήν πρέπει να είναι εξίσου μεγάλη!
    Εύχομαι ότι καλύτερο σε όλους σας και πάνω απ'όλα να έχουμε Υγεία και δύναμη για προσευχή αλλά και Καλοπέραση!
    :) Και πάλι ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ;-) Ανων. των 11:28 π.μ.

    Αν θες, μια και λες ότι είσαι και φιλοπαραδοσιακός Ορθόδοξος, διάβασε το ΚΑΤΑ ΕΝΩΤΙΚΩΝ του Αλεξ. Καλόμοιρου. Θα δεις εκεί, εύστοχες παρατηρήσεις, για την Καλοπέραση που αναφέρεις.

    Ήμουν πιο νέα από σένα όταν τις είχα πρωτοδιαβάσει, και με αφορμή αυτό το βιβλίο γνώρισα και προσωπικά το συγγραφέα του.

    Οφείλω να ομολογήσω ότι πολύ αργότερα βέβαια κατάλαβα τι ήθελε ΑΚΡΙΒΩΣ να πει εκείνος ο ιατρός-ποιητής....

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Σαλογραία μαίνεσαι,

    τα πολλά σε γράμματα μωραναν.

    Αλλά συμφωνώ ΑΠΌΛΥΤΑ μαζί σου.

    Ο νεανισκος προσπαθεί να βρεί την ησυχία μέσα απ´ τη βοή, της φρίκης τη βοή του σήμερα. Δεν τον γεμίζουν τα τρελά λόγια σου. Είναι ο πεινασμένος του fast life and die young.

    Πεινασμενε νεανίσκε, ου πας ο λέγων μονον Χριστουλη μου και Παναγίτσα μου θα απολαύσει τον Παράδεισο αλλά αυτός που γεμίζει Ζωή από τον Χριστό τον αιώνια ίδιο, κρατώντας γερά τα προσταγματά Του.

    Γερόγρια συγγνώμη ε,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Aνων. των 9:20 π.μ.
    ;-)
    Συγνώμη για το...χτένισμα του σχολίου
    αλλά μου αρέσαν τα μ(υ)αλάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Προς νεαρό φίλο παράκληση:

    Πήγαινε στο ναό του Αγίου Αλεξάνδρου Νιέφσκι και άναψέ μου δυο κεράκια.
    Ένα στον Άγιο Αλέξανδρο Νιέφσκι και ένα στον Άγιο Ιωάννη της Ριλα.

    Θα είμαι υπόχρεη.
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Έβαλες πολύ μπριλ κρeam. Προσπαθώ να τα κρατώ πυκνά διότι τα χάνω. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Χαχα! είχα καιρό να ακούσω για τέτοιες πομάδες, φίλε ανώνυμε των 12:01.
    Πού τη θυμήθηκες τη λεξούλα!
    Να είσαι καλά!
    Να περνάς να μας κάνεις να χαμογελάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλημέρα και Καλόν Μήνα εύχομαι με Υγεία,Καλό Πάσχα να'ρθει και Καλήν Ανάσταση!
    Αν και αργά,λένε ''Κάλιο Αργά,Παρά Ποτέ''
    Εχτές είδα το σχόλιο σου και σήμερα πέρασα από την εκκλησία του Al.Nevski και σου άναψα τα δύο κεράκια που μου ζήτησες.Ένα για τον Άγιο Ιωάννη της Ρίλα και ένα για τον Άγιο Αλέξανδρο Νέφσκι!
    Η Παναγία να μας δίνει δύναμη και κουράγιο σε κάθε δύσκολη στιγμή μας!
    Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλημέρα και καλό μήνα νεαρέ αδελφέ, φοιτητή στη Σόφια της Βουλγαρίας.
    Είμαι υπόχρεη που μου άναψες τα κεράκια!

    Σ' ευχαριστώ εκ καρδίας!

    Δώσε μου μια διεύθυνση αν θέλεις, να σου στείλω ένα ελάχιστο αντίδωρο αγάπης.
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Την Αγάπη σου και μόνο!
    Και μια προσευχούλα στον Κύριο για να μας έχει όλους γερούς!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Εάν έχει κάποιο e-mail μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σου σε πιο προσωπικό επίπεδο!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ;-)

    Για γράψε ευλογημένο μου.

    Το μέιλ μου είναι επάνω στη σελίδα στην κάτω μεριά

    και επίσης εκεί που έχω το προφίλ : filikitati@hotmail.com,

    με τη φωτογραφία μου της παιδικής ηλικίας

    (από πολύ μικρή φαινόμουνα ζουρλοπαντιέρα το ξέρω!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. χα,χα,χα!
    Λοιπόν,όποτε βρώ τον χρόνο θα σου γράψω στο e-mail!
    filikitati@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ;-)
    Γράψε όποτε βρεις χρόνο (αμφίβολο, με τόσο κόσμο που σε τραβολογάει...χαχα...)

    Να έχεις την ευλογία του μεγάλου δαιμονομάχου Αγίου Ιωάννη της Ρίλα και την προστασία του Πριγκιπα Πολεμιστή Αγίου Αλέξανδρου Νέφσκι, παλικαράκι μου!

    Και πάλι ευχαριστώ για το "θέλημα" που μου έκανες.
    Οφείλω χάριτας(gratias ago!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Σου έγραψα στο e-mail!
    :)
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ;-) Ναι. Έλαβα μια σειρούλα και απάντησα αλλά....μου γύρισε πίσω η απάντηση, δεν ξέρω γιατί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Δεν έχω ιδέα γιατί!
    Προσπάθησε ξανά!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή