Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020

Η Εωσφορική απόφαση της Δ.Ι.Σ. και η παρέμβαση του Καίσαρα Μητσοτάκη για αναστολή [ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ δηλαδή] της ΘΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ!

Αγαπημένο μου 

δεν ανήκω στην Κρατική Εκκλησία της Ελλάδος το γνωρίζεις εσύ, παπαγαλούκο, που με παρακολουθείς κατά πόδας και φακελώνεις επιμελώς τα γραπτά μου, (ω πόσο σ' ευχαριστώ και γι αυτό, με κολακεύει που με θεωρείς επικίνδυνη), όμως παραθέτω τα παρακάτω -στην αγάπη των αναγνωστών-, με ματιά ευρυγώνια! 

Ο Κύριος είθε να  συγχωρήσει όσους  Επισκόπους δειλιάζουν να  πουν  τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη και σε λίγο θα βλέπουν πεθαμενατζήδικες εντελώς (και χωρίς δωρεές από ευλαβείς γριές) τις ενορίες τους, ας συγχωρήσει ο Λατρεμένος Χριστούλης  και εμάς, τους περιδεείς χριστιανούληδες  της συφοράς,  που εξακολουθουμε δουλοπρεπώς να θυμιάζουμε τρομοκρατημένους  επισκόπους, αμήν και γένοιτοοοο! 



.........................................................................................................
..........................................................................................................

πηγή: Ιστολόγιο Κατάνυξη 

Ανάξιοι! Επέλεξαν Θεία Λειτουργία με χρονική επίδοση συστήματος τούρμπο! Ούτε αυτό δεν τους επέτρεψε ο Μητσοτάκης.

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr
Στροφή 180 μοιρών έκανε η Ιερά Σύνοδος στο θέμα του κορονοϊού. Μέσα σε μια εβδομάδα από την αρχική της θέση ότι …η προσέλευση στην Θεία Ευχαριστία και η κοινωνία από το Κοινό Ποτήριο της Ζωής, ασφαλώς και δεν μπορεί να γίνει αιτία μετάδοσης ασθενειών… (Δελτίο Τύπου της 9ης Μαρτίου) κατέληξε στην απόφαση για το κλείσιμο ουσιαστικά των Ι. Ναών και την απαγόρευση της Λατρείας (Δελτίο Τύπου της 16ης Μαρτίου).  
Λυπούμαστε για αυτήν την απόφαση της Εκκλησίας που δεν στηρίζεται πουθενά στην Αγία Γραφή και την Ιερά Παράδοση. Η εν Αγίω Πνεύματι εμπειρία της Εκκλησίας 4 χιλιετιών, από την εποχή που ο Μωυσής ύψωσε τον χαλκούν όφιν επί σημείου, δηλαδή σε σχήμα σταυρού, ώστε όποιος Ισραηλίτης γυρίσει να δει το σημείον να γλυτώσει από το δάγκωμα του φιδιού, βεβαιώνει για την θεραπευτική ιδιότητα των Ιερών Μυστηρίων.
Απορούμε πως η Ιερά Σύνοδος δεν κατανοεί ότι η απαγόρευση της Θείας Λατρείας αποτελεί ενδιάμεσο σκοπό της αθέου και αντιθέου προπαγάνδας. Τελικός αντικειμενικός σκοπός είναι η αποϊεροποίηση της ίδιας της Εκκλησίας στην συνείδηση της κοινωνίας, άπαξ δια παντός. Δεν αγνοούμε ότι το Κράτος είναι διαχειριστής της εξουσίας και δύναται είτε να σέβεται είτε να διώκει την Εκκλησία. Επίσης, η Ιατρική επιστήμη δύναται είτε να στέκεται με σεβασμό απέναντι στο Μυστήριο είτε να το κρίνει με το πνεύμα του ορθολογισμού.  Είναι δικαίωμα του κάθε Μητσοτάκη να κλείνει τους ναούς σύμφωνα με τις εισηγήσεις των συμβούλων του, αλλά το να καταργεί η Εκκλησία από μόνη της την Λατρεία της, επικυρώνοντας τις κοσμικές αποφάσεις, είναι άνω ποταμών
Από την άλλη, με αυτή την απόφαση της Ιεράς Συνόδου θίγονται τα βασικά δόγματα της Εκκλησίας, ήτοι της Ενανθρωπήσεως του Υιού και Λόγου του Θεού, της οντολογικής μεταβολής του άρτου και του οίνου σε πραγματικό σώμα και πραγματικό αίμα του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού, της δυνατότητας θεώσεως του ανθρώπου με την μετοχή του στις άκτιστες θείες ενέργειες, της θεραπευτικής ιδιότητας των Ιερών Μυστηρίων, εις ίασην ψυχής τε και σώματος, κοκ.
Η Ιερά Σύνοδος, γεμάτη με συμπλέγματα κατωτερότητας, ούτε που διανοείται να μιλήσει με την γλώσσα των Πατέρων και των Αγίων. Ακόμα και στους πιστούς της μιλάει με τη γλώσσα του κόσμου. 

Πουθενά στην απόφασή της δεν γίνεται λόγος για μετάνοια ενώπιον του μυστηρίου του θανάτου, για εξομολόγηση, για την μετάδοση της Θείας Κοινωνίας στους νοσούντας κατ΄οίκον ή στα νοσοκομεία


Δεν υπάρχουν, άραγε, παπάδες και ψαλτάδες με ψυχή να δεχτούν να μπούν σε καραντίνα, να λειτουργούν στα νοσοκομεία και να μεταλαμβάνουν μόνο αρρώστους, έτσι, για να φανεί για μια ακόμα φορά το θαύμα; 


Στο κάτω κάτω μεταξύ της ανεμπόδιστης προσέλευσης των πιστών στην Εκκλησία και του κατ΄ οικονομίαν περιορισμού του εκκλησιάσματος υπάρχει άπλετος χώρος να κινηθεί η Ιερά Σύνοδος. 


Ας ίσχυε στους ναούς το καθεστώς των σούπερ μάρκετ με την παρουσία συγκεκριμενων ατόμων ανά τετραγωνικό μέτρο. 


Αλλά το να μην εορταστεί ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου πουθενά στην Ελλάδα αυτό δεν έγινε ούτε στο πιο πηχτό σκοτάδι της Τουρκοκρατίας. Έλεος. 
Στο τέλος, εκείνο που διαφεύγει από όσους μιλούν για το θέμα είναι ότι, όταν μια συμφορά επικρέμαται επί ενός ολοκλήρου λαού, απαιτείται γενική μετάνοια, η οποία δεν φανερώνεται με την κατά μόνας προσευχή, την τόσο απαραίτητη. 

Η μετάνοια ενός λαού, όπως στην περίπτωση της τωρινής πανδημίας, για να είναι αδιαμφισβήτητη πρέπει να γίνεται πανδημεί, και όχι κατά μόνας. 
Διαβάσαμε στο ecclesia.gr
..............................................................................................
..............................................................................................
Και σχόλιο φίνο και αληθινό, ανώνυμου που αλίευσα 

Τά στατιστικά καί οἱ προβλέψεις 
γιά τήν ἐξέλιξη τῆς ἐπιδημίας μποροῦν νά ἀνατραποῦν 
(μέ μηδενισμό κρουσμάτων καί θανάτων) μέσα σέ λίγες ὧρες, 
ὅπως ἀνατράπηκαν καί τό 1853 στήν Ἀθῆνα 
καί στόν Πειραιά 
μέ τήν χολέρα.

Τί συνέβη καί τί μεσολάβησε τότε, 

ὥστε νά ἀφανισθεῖ τό κακό;

Ἁγκυροβολημένα στον Πειραιά Γαλλικά στρατεύματα μετέδωσαν στους ντόπιους τήν χολέρα καί χάνονταν καθημερινῶς περί τούς 200 Ἀθηναίους καί Πειραιῶτες. 

Ὁ συνολικός τους πληθυσμός ἦταν τότε 30.000 ψυχές.

Ὁ ἁρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν [που πίστευε ΑΚΟΜΑ στο Θεό, σχολιάζω το σχόλιο, η ΣαλοΓραια ] ἔδωσε ἐντολή νά πραγματοποιηθεῖ λιτανεία μέ τίς θαυματουργές εἰκόνες καί μέ τά ἱερά λείψανα τῶν Ἁγίων. 


Ἡ συμμετοχή ἦταν πάνδημη καί κατασυγκινητική. 
Πολλοί ἔβγαλαν τά σανδάλια τους καί βάδιζαν πάνω στα κακοτράχαλα σοκάκια 
μέ πόδια γυμνά, γιά νά ἔχει ἡ προσφορά καί ἡ θυσία πόνο.

Ἡ λιτανεία ἔφτασε μέχρι ‘’ἔξωθεν τῆς πόλεως’’. 


Τό ‘’ἔξωθεν’’ ἦταν τότε ἡ περιοχή τοῦ Λυκαβητοῦ. Ἐκεῖ σταμάτησαν. 
Ὁ ἀρχιεπίσκοπος παρακάλεσε τόν λαό νά γονατίσει καί ὁ ἴδιος διάβασε μέ δάκρυα στα μάτια μιά εἰδική εὐχή, πού εἶχε ἑτοιμάσει γιά τήν ἀπαλλαγή τῆς πόλεως ἀπό τήν μάστγα τῆς χολέρας.

Τήν ἑπομένη ἡμέρα πέθαναν 50. 

Τήν δεύτερη μέρα μονάχα 5 
καί τήν τρίτη κανένας!

(από το  ιστολόγιο Τρελογιάννης  )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου