Παρασκευή 27 Μαρτίου 2020

Το Ρόδον το Αμάραντον Χαίρε η Τέξασα


Παναγία Ρόδον το Αμάραντο


1 σχόλιο:

  1. Αγαπητέ φιλαναγνώστη Μ.

    ευχάριστη έκπληξη το μήνυμά σου..

    Με ρωτάς αν πιστεύω; Ναι, με τη Δύναμη του Κυρίου
    πιστεύω με όλη μου την καρδιά στην Απόκαλυψη της Αλήθειάς Του
    και στη σοφία των Εντολών που μας παρέδωσε να τηρήσουμε
    για το δικό μας καλό.

    Η πίστη μου νομίζω αρχικά, πηγάζει απ' το ότι αποδέχτηκα κάποτε με όλη μου την παιδική ψυχή
    την θεολογική δήλωση των γονέων μου οτι ο Χριστούλης είναι Θεάνθρωπος που μάς αγαπάει, Σταυρώθηκε, Αναστήθηκε
    και ότι και εμείς αν θα τον αγαπάμε θα είμαστε αιωνίως κοντά Του, ευλογημένοι και προστατευμένοι...

    Ακούγεται πολύ παιδικό όλο αυτό αλλά κάπως έτσι ξεκίνησε....
    Μετέπειτα μου δόθηκαν και απροσδόκητες, συγκλονιστικές για την ψυχή μου, εμπειρίες.

    Οι Εμπειρίες ήταν που την πρώτη μου πίστη, την "εξ ακοής"
    την μετέτρεψαν σε βαθύτερη πίστη "εξ εμπειρίας" , δεν χρειάζεται να επεκταθώ...

    Γράφω ορισμένες από εκείνες τις εμπειρίες στο μπλογκάκι μου,
    αν θα το πάρεις από την αρχή
    θα τις βρεις...


    Ζούμε σε πολύ δύσκολες μέρες...

    Σε ευχαριστώ και πάλι για τα καλά σου λόγια και αντεύχομαι για σένα τα καλύτερα
    και ειρήνη ψυχής...

    Να ζητάς πάντοτε βοήθεια πνευματική -αλλά και υλική όπου χρειάζεται-
    και από την Κυρία Θεοτόκο
    που είναι η Μητέρα όλων
    όσοι συγκινούνται από τα Τίμια Πάθη του Υιου Της...και Πιστεύουν στην Ανάστασή Του.

    Να ζητάς βοήθεια δια της προσευχής, σε κάθε δύσκολη περίσταση,
    και ΘΑ ΣΟΥ ΔΟΘΕΙ...

    Με εκτίμηση

    Ευανθία η Σαλογραία

    ΑπάντησηΔιαγραφή