Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Ο Κύριος Ιησούς Χριστός, η Αιώνια Ζωή και η Μαύρη τρύπα του θανάτου(επανάληψη)


Ήταν κοντά στο θάνατο των γονέων μου
όταν έγραφα τις σκέψεις για τον Ιησού, την Αιώνια Ζωή
και τη Μαύρη τρύπα του θανάτου.
Αν θες, μπορείς να τις διαβάσεις
ΕΔΩ .

Με το καλό αύριο να εορτάσουμε οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί
την Ανάσταση του λατρεμένου φίλου του Χριστού,
Λαζάρου και είθε και εμείς γεμάτοι Φως
μια μέρα, μαζί του,  να αναστηθούμε!

Ευανθία η Σαλογραία

...................................................................................................






7 σχόλια:

  1. Βασικά σας εύχομαι Χρόνια Πολλά για την μεγάλη αυτή εορτή μας!

    Δεν σχολίασε κανείς εδώ, ίσως οι επισκέπτες να βαριούνται τις επαναλήψεις. Αν και ως γνωστό η επανάληψη είναι μητέρα της μαθήσεως.

    Διάβασα τις σκέψεις επί του θέματος το οποίο βρίσκω συγγραφικά άψογο. Από λογοτεχνικής και φιλοσοφικής απόψεως, προσωπικά θα το βαθμολογούσα μάλιστα με άριστα!

    Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από την συγγραφή αυτού.

    Θα μπορούσατε ίσως, κι αν θέλετε βέβαια, να μας γράψετε περιληπτικά, με απλά λόγια τις σημερινές σκέψεις επί του θέματος. Υποθέτω ότι πρέπει να υπήρξε κάποια εξέλιξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @6: 39 μ.μ.ανων.

    απαντώ αυτή τη στιγμή κρατώντας το περιστεράκι μου το Χαριτίνη Κωλοπετεινίτσα στην αγκαλιά μου..

    .(είμαστε φίλες με το Χαριτίνη γιατί τη βρήκα στο δρόμο πιτσουνάκι και τη μεγάλωσα ταίζοντάς την στο στόμα...της αρέσει πολύ να κάθε επάνω μου ήρεμη και να τσιμπολογάει τα δάχτυλά μου...δεν ξέρω τι νομίζει ότι είναι τα δάχτυλά μου...κρατώντας λοιπόν μια Χαριτίνη Κωλοπετεινίτσα στην αγκαλία μου και ακούγοντας ωραία, μεσαιωνική, χοροπηδηχτή μουσική, καταλαβαίνετε ότι δεν μπορώ να ικανοποιήσω προς το παρόν το αίτημά σου, που χρειάζεται σοβαρότητα και αυτοσυγκέντρωση- ου την τυχούσαν.

    Ίσως μια άλλη φορά...

    Το πρόβλημά μου με το γράψιμο είναι ότι για να γράψω πρέπει να είμαι ποοολύ στα καλά μου... και αν δεν βρίσκομαι στην τέλεια αρμονία εξωτερικών γεγονότων και εσωτερικών διαθέσεων, δεν μπορώ να γράψω ούτε μιά σειρά.

    Κυριότατα αδυνατώ επίσης να γράψω κατά παραγγελία επάνω σε οποιοδήποτε θέμα..

    Το χειρότερό μου μάθημα στο σχολείο ήταν το γράψιμο της έκθεσης ω ναί!

    Και βέβαια το απεχθέστερό μου θέμα ήταν " η αποταμίευση" .

    Με σκότωναν όταν μου έβαζαν θέμα " η αποταμίευση" έλεος, έλεος...δεν με έμαθε ποτέ η μανούλα να κάνω αποταμίευση παρά τα ατελείωτα κηρύγματά της επί του θέματος.

    Όσο η μακαρίτισσα η μαμά Καλλιρόη, μου άλλαζε τα φώτα σε τέτοιες νουθεσίες, τόσο εγώ τα σκόρπαγα να χαρτζιλίκια μου όπου νόμιζα, τακτική την οποια κράτησα απο τα νιάτα μέχρι τα γεράματα..προς απελπισίαν του κολλητού μου( αγίου) Πέτρου που αγωνίζεται να με συμμαζεύει.

    ;-)

    Ευχαριστώ επίσης για την καλή βαθμολογία που έδωσες στα γραπτά μου . Θα την έχω υπόψη μου να εμψυχώνομαι όταν χρειάζεται..

    Χρονια πολλά και σε σένα.
    Να χαίρεσαι τα παιδιά σου.

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ , άγνωστε ανών. βαθμολογητή.

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το λοιπόν πήρα τις πληροφορίες που σας ζήτησα. :)

    Σας εύχομαι ολόψυχα οι στιγμές "τέλειας αρμονίας", όπως τότε που συγγράψατε το κείμενο, να αυξηθούν και να συντελέσουν το ποθούμενο της ψυχής σας.

    Όσο για τον αγαπητό μας (άγιο) Πέτρο, εύχομαι, ελπίζω και πιστεύω να σας προσφέρει διά του εαυτού Του αυτό που ποθείτε,

    την Ανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρε Ιωάννη Καρά
    (εσύ δεν είσαι ο ανώνυμος που με πιλατεύει δω μέσα κάθε τόσο; )
    γιατί μου άρχισες τις πληθυντικούρες;

    Τόσος όψιμος σεβασμός...θα με...βαρυστομαχιάσει...

    Έλεος...Εντάξει είσαι ένας νεαρός 48 ετών...ίσως, αλλά...ΤΩΡΑ βρήκες να το θυμηθείς ότι οφείλεις σεβασμό στα γεράματα;
    ;-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όχι στα γεράματα, αλλά στην αγία ψυχή σας.

    Ποιός είναι ο κύριος που αναφέρετε ;

    Α, ναι, τώρα θυμήθηκα... Θεός σχωρέστον τον φουκαρά , έχει πεθάνει..

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "αγία ψυχή" ; Εκεί που την ανεβοκατέβαζες τη γραία αιρετική και δαιμονισμένη και της...προφήτευες μετά χαρά και ευχαριστήσεως ότι θα πάθει τα χειρότερα η υγεία της άρχισε η μαλαγανιά τώρα; γιατί άραγε;

      Μωρέ κάποιο λάκκο έχει τούτη η ευγενική φάβα και μάλλον δεν θα μασήξουμε.

      Διαγραφή
  6. Ιωάννη Καρρά (δυο ρ ή ένα; )
    αλίμονο, κανένα ΕΓΩ οσο ανασαίνουμε ΔΕΝ έχει πεθάνει.
    ΑΡΚΕΙ κάποιος να μας τσιτώσει λίγο το νευρικό σύστημα με ειδικές ...ασκήσεις, ή και με λίγο ΣΩΜΑΤΙΚΟ πόνο και σου λέω , πούθε πάνε όλες οι ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΛΟΓΙΕΣ..

    Γι αυτό προσωπικά ΣΕΒΟΜΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ, ΟΣΟΥΣ ΕΧΩ ΤΣΕΚΑΡΕΙ όχι στα λόγια (που είναι απιστευτα εύκολα και εξαιρετικά αποπροσανατολιστικά) αλλά ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ τη ΖΩΗ του και την Ορθόδοξη Ομολογία του, στον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ κόσμο. Ο ηλεκτρονικός κόσμος ΔΕΝ είναι ΑΛΗΘΙΝΟΣ κόσμος Ιωάννη Καρά, ή όπως αλλιώς ΜΠΟΡΕΙ να σε λένε...

    Με εννοείς;
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή