Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

Ω τι καλά πούναι σ' αυτό τον κόσμο!



"Η Βρύση του πουλιού"*

Ω τι καλά πούναι σ' αυτόν τον κόσμο,

κάτω απ' τη ρόδα του ήλιου που δε χάνει
ούτε ένα χιλιοστό καθώς γυρίζει
απ' το πρωί ως το βράδυ πανωθέ μου!

Ω τι καλά πούναι σ'  αυτό τον κόσμο,
τον κόσμο πούναι γιομάτος μάγια
και βρυσούλες φωτός! 

Δεν έχω αρχίσει 
το  τραγούδι του ακόμη, μα έχω εντός μου
χρόνο πολύ κι αγέρα και πιστεύω 
πως θα μου δώσει ο Θεός να το τελειώσω.

Ω! τι καλά πούναι σ' αυτόν τον κόσμο!

Όλα τα λόγια γίνονται τραγούδι
στ' απλά μου χείλη σήμερα και τρέχουν 
αβίαστα, καθαρά, σαν το νεράκι
της Βρύσης του Πουλιού που καναλίζει 
το καλοκαίρι. 

Είμαι ένα ποτάμι 
ξεχειλισμένο. Έχω καταλύσει
το φράγμα του ήλιου. Θεέ μου, περισσεύω!
Δεν σου γυρεύω τίποτα όπως ο ήλιος 
κι ο αγέρας σου γυρεύουν. Έχω απ' όλα.
Μικρή φωνή πουλιού θέλω ν' αφήσω 
μέσα στ' αυτί σου μόνο. Μου περίσσεψε 
σήμερα το τραγούδι και δεν ξέρω
τι να το κάμω, πού να το χωρέσω!

Κάνε με αηδόνι, Θεέ μου, πάρε μου όλες
τις λέξεις κι άφησέ μου τη φωτιά ,
τη λαχτάρα, το πάθος, να γιομίζω
με το κελάδημά μου τη μεγάλη
κυψέλη τ' ουρανού. 

Να θησαυρίζω
τα νερά των βροχών και τις ανταύγειες
απ' το θαύμα του κόσμου. Να μ' απλώνουν
τις φούχτες τους οι άνθρωποι  κ' ένας - ένας
να προσπερνούν
κι αδιάκοπα να ρέω 
τη ζωή, την ελπίδα, την αγάπη,
του ηλιογέρματος το γαρουφαλένιο
ψιχάλισμα στα όρη,  τη χαρά, 
τα χρώματα να ρέω  τ' ουράνιου τόξου 
και τη βροχούλα της αστροφεγγιάς.

Ω τι καλά πούναι σ' αυτό τον κόσμο!

Νικηφόρος Βρεττάκος
.......................................................

* Ομώνυμη βρύση στον Ταύγετο
..........................................................................................




1 σχόλιο:

  1. Η πλάτη της χμ... τρελής κυρίας που φορεί ως τσάντα το γατούλη Σιλβέστρο, είναι η πλάτη της μάνας σας της Ευανθίας της Σαλογραίας.

    Φωτογραφία, παρμένη από τον σύνευνο Πέτρο πηγαίνοντας προς Σπέτσες. Λίγο πριν το 2014. Ζούσε ακόμη ο άγιος και πολυσεβαστός Γέρων Χρυσόστομος Σπύρου, του Μοναστηριού Παναγίας Γοργοεπηκόου και Μυροφόρων, των Σπετσών.

    Το αναφέρω για σένα Στέφανε και Μάριε...
    Το σημειώνω, σήμερα συγκινητική Κυριακή του Θωμά, 15-4-2018, επειδή όπου και αν βρίσκεται ο καθένας μας τοπικά, η αγάπη μας, ΠΟΤΕ δεν τελειώνει!

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ!

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή