Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

Μάνα, ΚΑΝΕΙ ΚΡΥΟ ΕΔΩ

Τι θα έλεγε ένα παιδί στη μάνα του αφότου έχει υποστεί έκτρωση;

Ένα τραγούδι με εξαιρετική μουσική
κι εύστοχους στίχους
που χτυπά κατευθείαν στην καρδιά. 

Ακούστε το και διαδώστε το.
............................................................................
............................................................................
Κάνει κρύο εδώ, δεν αντέχω παγώνω.

Μια αγκαλιά δεν υπάρχει για να μου διώξει τον πόνο.

Τι ανθρώπους μου άφησες εδώ για ν’ αγαπήσω;

Τι όνειρα μου άφησες να πραγματοποιήσω;
[] Έχεις αναρωτηθεί εάν ο Θεός θα σου ξαναχαριστεί;
[] Ποτέ σου δε θ’ ακούσεις το κλάμα μου
αλλά να σαι στο Θεό καλά είναι το τάμα μου []
Στίχοι: ΟΛΓΑ ΜΑΝΕΤΑ-ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΟΥΡΝΑΡΗΣ
Εκτέλεση: ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΟΥΡΝΑΡΗΣ
Αφιερωμένο εξαιρετικά σε όσες (θέλουν να) χαρίζουν τη ζωή
και σκορπούν τη χαρά και την ελπίδα γύρω τους
με καύσιμο την πίστη και την αγάπη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου