Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Οι κεραυνοί που υπάρχουνε μες στη φωνή μου, θ' ακουστούνε αργότερα.-Νικηφ. Βρεττάκος



Από αέρηδες κακών λογισμών, ανεμοδαρμένο  μου

αν θες, πήγαινε μια τρεχαλίτσα στις -εδώ μέσα- παλιότερες αναρτήσεις μου:
http://salograia.blogspot.gr/2010_07_01_archive.html

τις οποίες  ξεκίνησα να γράφω  απ' τον Ιούλιο του  2008
-"για τα μάτια σου μόνο"-
και...ρίξε ένα βλέφαρο  από πάνω ως κάτω.

Νομίζω, κάτι θα βρεις που -ίσως- σ' ενδιαφέρει.

Σε ασπάζομαι εν Κυρίω
και σου εύχομαι ένα υπέροχο απόγευμα 
συννεφιασμένης Κυριακής
που...

- Ναι, ναι,  μοιάζει με την καρδιά σου!
;-)


Ευαν. η Σαλογραία

2 σχόλια:

  1. ..."μια τρεχελίτσα" Αχ! αυτή η αξέχαστη Μεσσηνιακή
    διάλεκτος. Θα πάω μια τρεχαλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ;-) Φιλ. ανών.

    να θυμηθούμε και ένα συνώνυμο ακόμη στην αξέχαστη Μεσσηνιακή διάλεκτο;
    ;-)
    Ας πούμε φώναζε αυταρχικά, ο μακαρίτης ο πατέρας μου:"Ευανθίαααα! πήγαινε ένα πηλάλι, για σπίρτα σ'το μονοπώλιο!"

    Ιδέα δεν είχα τι σήμαινε το μονοπώλιο, αλλά...σκοτωτή έκανα "ένα πηλάλι", διότι έτσι και διέταζε ο πατέρας μου ο Γιώργης ο Παναγόπουλος ήταν "βασιλική η διαταγή και τα σκυλιά δεμένα!"
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή