Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Γράφω για τα παιδιά(επανάληψη)



Ό καθένας γράφει για τους δικούς του, ψυχοθεραπευτικούς λόγους, περιστεράκι μου.

Αν θες να θυμηθείς, για ποιο λόγο γράφει η ασχετοσύνη μου, ρίξε εδώ μια μικρή  ματιά.

Σε ασπάζομαι με απαλότητα φτερών,  αποδημητικού πτηνού

Πάντα εν αγάπη Κυρίου (το κατά δύναμη)

Σαλογραία
................................................................................................................................................................



83 σχόλια:

  1. Γράφεις και για τους μεγάλους φιλικά σχόλια και σε ευχαριστούμε. Μόσχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έθεσα ποτέ στον εαυτό μου το ερώτημα "γιατί γράφω;".0ύτε και δέχτηκα να απαντήσω ποτέ στο ερώτημα αυτό.

    Αν και αυτονόητοι οι λόγοι, όμως δεν φαίνεται να είναι έτσι.

    Γράφω επιδή πρέπει να γράψω, και αυτό το "επειδή" ένα είναι και μόνο. Διότι έχει πληθυνθεί η απροσμέτρητη βλακεία. Την οποία γεννά η υποκρισία. Αμφότερα κοινό πατέρα έχουν τον "απαρχής ανθρωποκτόνο" και γεννήτορα του ψεύδους.

    Την ανθρωπότητα δεν την είχε απασχολήσει ποτέ το ψεύδος και η υποκρισία. Η βλακεία δηλονότι. Οι φιλόσοφοι πρόγονοί μας τα πάντα είχαν σκεφθεί, αλλά ποτέ, κανείς από αυτούς δεν ασχολήθηκε ειδικά με αυτά τα δύο θέματα, όσο οι πατέρες της Εκκλησίας. Οπωσδήποτε, αρχής γενομένης από τον ενανθρωπήσαντα Θεό και Λόγο του Θεού.

    "συμφέρει υμίν ίνα εγώ απέλθω. εάν γαρ μη απέλθω, ο παράκλητος ουκ ελεύσεται προς υμάς, εάν δε πορευθώ, πέμψω αυτόν προς υμάς" (*)

    Αυτή θεωρώ "ιερά παρακαταθήκη" των πατέρων μου, και πειθόμενος "τοις κείνων ρήμσι" γράφω.

    (*)Τι λέγει εδώ; "Πέμψω" λέγει και όχι "εκπορεύσω". Ταύτα προς τους νοσφιζομένους την αλήθεια και διαφθείραντας την πίστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σεβαστέ μου κύριε Λαγκουβάρδε

    Απεχθάνομαι την τσιγκουνιά σε όλα τα επίπεδα.
    Και λατρεύω τη γενναιοδωρία σε όλα τα επίπεδα.

    Και όταν κάτι μου αρέσει, θέλω να το δείξω, να το καταλάβει ο συνάνθρωπός μου.

    Παιδιόθεν δεν αισθάνθηκα να με απειλεί, το όποιο χάρισμα και το επίτευγμα ΚΑΝΕΝΟΣ.

    Δόξα τω Θεώ, αυτό το εσωτερικό αίσθημα, είναι δώρο για το οποίο ΠΟΤΕ δεν έκανα κόπο.

    Το είχα από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου.
    Και όταν καμιά φορά, ως αθλήτρια που ήμουνα, με ξεπέρναγε μια συναθλήτρια, την συνέχαιρα με όλη μου την καρδιά που βγήκε πιο πρώτη από μένα.

    Και με τις συμμαθήτριές μου στα γράμματα, το ίδιο.

    Να έχετε υγεία και αυτή τη σοφία και την ειρήνη, -που με αναπαύει στο γράψιμο σας-να τα σκορπίζετε γύρω σας, πάντοτε.

    Σας ευχαριστώ εκ καρδίας...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ;-)
    Κυπριανέ, ο Αινστάιν ο Μούζιλ , ο Λεμπέσης, ο Διον. Χαριτόπουλος έχουν αναφερθεί στο θέμα της βλακείας που δέρνει με πολλά μαστίγια την ανθρώπινη φύση.
    Δύσκολο να γλυτώσει κάποιος.
    Χρειάζεται μεγάλη φώτιση και ανδρεία για να γλυτώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ξέρω. Πολλοί έχουν γράψει για τη βλακεία, τα κριτήρια όμως ήταν διαφορετικά. Η του κόσμου μωρία δεν γιατρεύεται με την εκ του κόσμου εξυπνάδα. "ουχί εμώρανεν ο Θεός την σοφίαν του κόσμου τούτου;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Την εμώρανεν, την εμώρανεν!

    ;-)Άντε πάμε τώρα για ύπνο, οι μωρόχαβλοι!
    ( μωρόχαβλοι ή μουρόχαβλοι, ήταν μια αθώα βρισιά αυτή, θυμάμαι τη λέγαμε όταν ήμασταν μικρά, για κάποιον που μας φαινόταν πολύ αγαθιάρης, χαχα...θε μου θέ μου, πώς με ανέχεσαι...)
    Αντε και βοήθεια ο μέγας Απόστολος Ανδρέας που εορτάζει ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ, ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ, ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ κλπ.
    ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ, ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια κι έπιασες το λεξιλόγιο και τις αναμνήσεις να σου προσφέρω μία. Τη λέξη μολίνι ή μουλίνι τη γνωρίζεις; Τι σημαίνει;(γνωρίζω την ερμηνεία της). Έφερε memories. Είναι εντυπωσιακό, το διακρίνει κάποιος πιο εύκολα το νότο της χώρας, πως συνδέεται το χτες, το πολύ μακρινό, γλωσσικά με το σήμερα. Σήμερα, υπό αίρεση κι αυτό αλλά μείναν ακόμα σημάδια γλωσσικά του χτες και στο σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προς ανων. των 10:46
    Δεν γνωρίζω τη σημασία της λέξης που ρωτάς.
    Το άλλο μισό σχόλιο, δεν ανήκει σε αυτήν εδώ τη συζήτηση.
    Αν θες το συζητάμε κάτω από την ανάρτηση με θέμα ΓΙΑΤΙ Ο ΜΑΞΙΜΟΣ Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΕΚΟΨΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ(πρόκειται για ΔΥΟ αναρτήσεις με τον ίδιο τίτλο, αλλά με διαφορετικό περιεχόμενο, αν πας εκεί, και διαβάσεις ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ, ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ, ΘΑ ΒΡΕΙΣ
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ σε αυτό που ρωτάς).

    Εδώ, κάτω από αυτήν την ανάρτηση, δεν θα αναφερθώ στο θέμα.
    Το έχουμε ξαναπεί και παλιά.
    ΜΕΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ.
    ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ Δ Ε Ν ΕΚΒΙΑΖΕΤΑΙ,
    από Κ Α Ν Ε Ν Α Ν.

    ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΑΥΤΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ.
    ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ, ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ, ΕΠΡΑΞΑ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΝ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΑΡΕΣΚΕΙΑ ΜΟΥ, Ή ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΑ ΠΑΘΗ ΜΟΥ, Ή ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ Ο,ΤΙ ΘΑ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙ ΓΗΣ ΠΟΡΕΙΑ ΜΟΥ.

    ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΕΙΣΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΝΑ ΜΕ ΜΕΤΑΠΕΙΣΕΙΣ.

    ΤΟ ΕΧΩ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΚΑΙ ΕΧΩ Α Γ Ι Ο Υ Σ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΕΣ, ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΘΥΣΙΑΣ, ΜΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΔΑΚΡΥΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.

    ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΩ ΘΕΩ ΔΟΞΑ.

    ΕΚΑΣΤΟΣ ΑΣ ΠΡΑΞΕΙ Ο,ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.
    "ΤΩ ΙΔΙΩ ΚΥΡΙΩ, ΣΤήΚΕΙ Ή ΠΙΠΤΕΙ",που λέει και η Γραφή
    Ο ΚΑΙΡΟΣ, ΣΥΝΕΣΤΑΛΜΕΝΟΣ ΕΣΤΙ.
    ΣΕ ΛΙΓΟ ΦΕΥΓΟΥΜΕ...
    ΣΦΥΡΙΖΕΙ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν έχουμε ξαναπεί τίποτα από αυτά. Με προκάλεσε το κομμάτι και για αυτό το σχολίασα. Λάθος που δεν το βάλατε.
    Η λέξη σημαίνει πέτρα, μικρή πέτρα.
    Η συνείδηση του καθένα δε μ' αφορά. Αλλά η επεξήγηση είναι σημαντική. Πιστεύω αυτό.
    Ποιος φεύγει γρήγορα και ποιος αργά ας αφεθεί στο Θεό. Εμείς το αγνοούμε.
    Δεν είχα διάθεση να ενοχλήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. :-)
    Νόμιζα οτι γνωριζόμαστε ηλεκτρονικά.
    Αν έκανα λάθος, ζητώ συγνώμη.
    Καμία ενόχληση και ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γρηγόρης Ζαγοραίος13 Δεκεμβρίου 2011 στις 3:20 μ.μ.

    Χρυσαφένια μου σε παρασύρει ο μ...εγάλος σου ζήλος και βλέπεις "φάσματα" εκεί που δεν υπάρχουν...σύνελθε!
    Ορθοδοξία "θεωρητική" δεν υπάρχει!!!! ούτε από την πλευρά που είσαι εσύ ούτε από την πλευρά που είμαι εγώ. Ορθοδοξία είναι ζωή και άνοιγμα του Ουρανού...
    Άν δεν έχει ανοίξει ακόμη ο Ουρανός -αισθητά όχι φανταστικά- "εποιήσαμεν ουδέν", όσο κι αν μας πληροφορεί η "αγία" μας συνείδηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γρηγοράκη

    άβε και σάλβε "και λοιπά και λοιπά" που έλεγε και ο Χαρδαβέλλας, χαχα...

    Καλά τα λες!
    Κάθομαι, λοιπόν, στη μέση του χωραφιού της αδημονίας μου, και περιμένω ΠΟΤΕ
    θα βρέξει ΕΠΙ-ΓΝΩΣΗ και μετάνοια...

    ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ!

    ΚΑΠΟΤΕ...ΣΕ ΕΝΑ, ΔΥΟ, ΠΕΝΤΕ, ΔΕΚΑ, ΕΙΚΟΣΙ, ΠΕΝΗΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΘΑ ΒΡΕΞΕΙ!
    ΥΠΟΜΟΝΗ!

    Εσύ για κάποιους αγαπημένους και γω για τα δικά μου τα προκομένα!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. http://www.youtube.com/watch?v=2Ntt4O0oYQw&feature=player_embedded#!

    Μια άλλη προσέγγιση, ενδιαφέρουσα είναι η αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άσχετο αλλά σήμερα βρήκα χρόνο να το γράψω: Καλέ τι άντρακλας ο μπαμπάς σου! Αλλά κι εκείνο το κοριτσάκι τι αθώα μάτια καλέ! Το έβλεπες έτσι, μικρό και αγγελούδι και που να ήξερες ότι θα πεταγόταν γυναίκα σωστή κι ωραία. Λοιπόν η ερώτησή μου και περιμένω απάντηση: Κάθε φορά που τσακώνομαι με τη μάνα μου (φωνάζουμε και οι δύο και γινόμεθα ρεζίλι στη γειτονιά) η μάνα μου ωρύεται ότι από εγωισμό φωνάζω - κι εγώ βέβαια της σέρνω τα χίλια μύρια. Η μάνα μου λέει ότι αγριεύω από εγωισμό κι εσύ γράφεις (με το παράδειγμα του πατρός) ότι έτσι είναι ο άντρας ο σωστός. Τελικά τους θέλετε τους καβγάδες εσείς οι μαμάδες ή όχι, γιατί δεν κατάλαβα ακόμη... =:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ἀγαπητή σαλογραία, το να είμαστε μητρικά ἤ πατρικά "ερωτευμένοι" με τα παιδιά που εμπιστεύτηκε ο Θεός, αποτελεί σοβαρότατο εμπόδιο στήν εν Χριστώ πνευματική μας ανάπτυξη και κατά συνέπεια και στήν δική τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Περιστεράκια μου

    Καλημέρα σε όλους.
    Όχι δεν λείπω σε ταξίδι.
    Στην Πάτρα βρίσκομαι πάντα.
    ........................
    Ιωάννη φίλτατε

    το σχόλιό σου για τον "έρωτα"των γονέων προς τα παιδιά σε ποιον ακριβώς αναφέρεται;

    Αν αναφέρεται σε μένα σου λέω ότι κάνεις ΛΑΘΟΣ ψυχοσκόπηση.

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, εντός μου

    (και μόνον εγώ είμαι εντός μου, επομένως ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΜΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, από σένα που βρίσκεσαι μακριά, που είσαι απλή ηλεκτρονική γνωριμία και που με γνωρίζεις από ΕΞΩ, και μόνο μέσα από μερικά γραπτά, δηλαδή επι της ουσίας ΔΕΝ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ :-))

    δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ "έρωτας"προς παιδιά.

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΜΟΝΟΝ ΕΓΩ.

    ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΟΝΤΙΝΟΙ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ Β Λ Ε Π Ο Υ Ν ΚΑΙ Ξ Ε Ρ Ο Υ Ν, ΤΙΣ
    Π Ρ Α Ξ Ε Ι Σ ΜΟΥ.

    Οι ψυχαναλυτικές απόπειρες ερμηνείας, σε μένα και τα παιδιά μου, ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΥΝ, ΠΕΦΤΟΥΝ ΕΞΩ...ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟ "ΑΝΕΚΔΟΤΟ", ΜΗ...ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΙΚΟ...:-)

    Δόξα τω Θεώ ειδωλολάτρισσα ΔΕΝ τυγχάνω.

    Όλος ο έρωτας, της πόρνης-πλην μετανοούσας- ψυχής, στον Κύριο και ΜΟΝΟ, ΑΞΙΖΕΙ να αναφέρεται ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ("οι τελώναι και αι πόρναι προάγουσιν υμάς εις την Βασιλείαν των Ουρανών"):-).

    Στα πρόσωπα ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΕΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, την εν Κυρίω αγάπη.

    Υπάρχει, λοιπόν, αγάπη μέχρι θανάτου για τα παιδιά μου και τον άντρα μου

    ( δυστυχώς δεν θα μπορούσα να αυτοθυσιαστώ, για περισσότερα πρόσωπα, δεν είμαι τόσο προοδευμένη...

    (ΙΣΩΣ-δεν διαθέτω, εν προκειμένω και την απόλυτη βεβαιότητα- θα μπορούσα να πεθάνω ευχαρίστως, και για μερικούς εξαιρετικούς ιερείς και επισκόπους που γνωρίζω, εφόσον θα γινόταν- με αυτή τη μικρή μου θυσία- να μην μείνει ορφανή η ενορία τους ή η επισκοπή τους από ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ, πνευματικό στήριγμα, και αυτή η προσφορά θα γινόταν από μέρους μου, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ- ΠΟΥ- από τους ανθρώπους αυτούς, ΕΠΙΤΕΛΕΙΤΑΙ...)

    ...υπάρχει λοιπόν, μόνο αγάπη μέχρι θανάτου για τα παιδιά μου, και αίσθηση ΕΥΘΥΝΗΣ για την ψυχή τους την οποία ΔΕΝ φρόντισα ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ, τότε που ήταν ο πολύ κρίσιμος καιρός, ΛΟΓΩ ΝΕΟΤΗΤΟΣ, ΑΠΕΙΡΙΑΣ,ΚΟΣΜΙΚΗΣ ΔΗΘΕΝ ΜΟΡΦΩΣΗΣ, ΣΚΟΤΙΣΜΟΥ ΠΛΕΟΝΑΖΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ...

    ΚΑΙ ΑΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΟΥΜΑΙ ΦΩΝΑΧΤΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΟΥ ΕΔΩ ΜΕΣΑ,ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΗ ΜΑΝΑ Ή ΠΑΤΕΡΑΣ, ΜΠΟΡΕΙ, ΚΆΠΩΣ, ΚΑΤΙ ΝΑ ΔΙΔΑΧΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΧΤΕΙ...ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΑ, ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ "ΚΑΙΡΟΣ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟΣ, ΚΑΙΡΟΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ".
    ....................................................................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Φυσικής Μιχαήλ

    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΑΝ ΟΜΟΡΦΟΙ ή ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟΙ, Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ούτε και η μάνα μου

    παρόλο που το έλεγαν για το μπαμπά, ΟΛΕΣ οι κυρίες με στόμα ΓΕΜΑΤΟ, χαχα.. ΟΣΟ ΖΟΥΣε.

    ΑΠΑΙΣΙΟΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΤΑΝ, ο λατρεμένος μου, ΓΕΝΙΚΩΣ, ΧΑΧΑ...

    ΜΟΝΑΧΑ ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΙΔΑ ΤΕΝΤΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΦΕΡΕΤΡΟ, ΤΟΝ ΒΡΗΚΑ ΑΡΧΟΝΤΑΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΚΟΥΚΛΟ, για Όνομααα!

    ;-)(Ναι, ναι "είναι τρελές αυτές οι ρωμαίες"!)
    .........................
    Για τη σχέση με τη μητέρα σου, που ρωτάς, θα πώ ότι ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΙΟ ΝΟΜΟ, της ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΥΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ, ΤΟ ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΜΗ, ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΕ όΠΟΙΟ ΘΕΜΑ, ΑΣ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΣ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΜΕ ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ, ΌΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΣΚΛΑΒΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟ, ΠΑΡΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΟΡΙΖΟΝΤΙΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΩΣ ΕΙΣ ΑΠΑΝΤΑ.

    Η όποια ΔΙΑΦΩΝΙΑ Δ Ε Ν ΑΙΡΕΙ ΤΗΝ
    Υ Π Ο Χ Ρ Ε Ω Σ Η ΤΗΣ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ, και ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ, ΑΥΤΟΥΣ τους εν οικογενεία, ΠΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ, ΞΕΣΚΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ στις ύβρεις και στις ΚΑΚΙΕΣ.

    ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΥΤΟ.

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΣΑΚΩΘΩ ΜΕ Ο Π Ο Ι Ο Ν ΘΕΣ,
    Ε Κ Τ Ο Σ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

    (αν με στριμώξει πολύ ΠΡΩΤΟΣ ΑΥΤΟΣ, με τον άθλιο τρόπο του, ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ...),

    ομως... ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΕΙΟΥΣ ΜΟΥ, ΑΝ ΥΨΩΝΑ ΤΗ ΦΩΝΗ,ΑΝ Ή ΑΝ ΘΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΥΨΩΝΑΝ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΣΚΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΒΑΡΙΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΖΗΣΩ,ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ.

    Ήταν ΑΡΚΕΤΗ, για μένα η ΚΟΛΑΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ ΤΩΝ ΚΑΒΓΑΔΩΝ.

    ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΤΟΥ ΕΓΓΑΜΟΥ ΒΙΟΥ, ΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ, ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΑ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΜΜΕΓΙΣΤΟ, ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΔΩΡΟ...

    Ένα πράγμα για το οποίο ΔΕΝ με τύπτει η συνείδηση, επίσης, είναι ο ΤΡΟΠΟΣ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΕΡΘΗΚΑ ΣΕ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΘΕΡΙΚΑ.

    ΜΕ ΕΞΟΥΘΕΝΩΝΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ, ΣΥΧΝΑ.

    ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΠΕΔΩΣΑ ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΤΡΟΠΟ.

    ΜΟΝΟ ΚΑΛΩΣΥΝΗ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ.

    (Δεν το λέω για περιαυτολογία, και ΟΥΤΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΘΑ ΜΕ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ Ή ΟΧΙ. ΤΟ ΔΗΛΩΝΩ ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΗΡΞΕ Η Α Λ Η Θ Ε Ι Α, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΟ ΒΕΒΑΙΩΣΟΥΝ Ο Λ Ο Ι ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΤΗΝ ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΚΟΣΜΟΝ ΕΥΑΝ. ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΥΖΥΓΟ ΠΕΤΡΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΠΟΥ ΖΕΙ ΕΝ ΠΑΤΡΑΙΣ, ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ...ΑΝΤΕ...ΤΟ ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ...Ε..ΤΟ ΞΕΡΕΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ...ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΘΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΩ ΚΡΥΦΟ; ΧΑΧΑ...)
    (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. (συνέχεια από προηγούμενο σχόλιο)

    ΦΕΡΟΜΟΥΝ ΚΑΛΑ, ΜΙΧΑΗΛ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΝΙΩΘΑ ΟΤΙ
    Ο Φ Ε Ι Λ Α ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΕΡΔΗΘΟΥΝ ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΝΟΝΤΑΝ, ΑΝ ΑΝΤΑΠΕΔΙΔΑ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ.

    ΑΥΤΟ ΥΠΗΡΞΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΙΝΗΤΡΟ.
    ΝΑ ΚΕΡΔΗΘΟΥΝ ΕΝ ΚΥΡΙΩ ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΤΟΥΣ.

    ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ, ΕΙΡΗΝΙΚΟΙ, ΜΕ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ, ΟΤΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ, ΜΙΑ ΝΥΦΗ, τούς όποιους κόπους έκαναν και αυτοί σαν άνθρωποι στη ζωή τους,ότι τους ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ!

    ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ, ΠΕΘΑΝΑΝ ΕΥΔΙΑΘΕΤΟΙ και ΕΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ, ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ, Ο ΜΟΣΧΟΣ ΛΑΓΚΟΥΒΑΡΔΟΣ, Ο ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, ΝΑ ΤΙΜΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.

    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΩΡΩ, ΓΙΑΤΙ Ξ Ε Ρ Ω, ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΕΧΘΡΙΚΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ Ε Ξ Α Π Α Τ Α Ο ΔΑΙΜΟΝΑΣ, ΜΕ Λ Α Θ Ο Σ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ Π Ρ Ο Θ Ε Σ Ε Ω Ν ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΤΟΥ.

    "ΚΑΙ ΕΚΑΣΤΟΣ ΤΩ ΙΔΙΩ ΚΥΡΙΩ ΣΤΗΚΕΙ Ή ΠΙΠΤΕΙ" ΚΑΙ έκαστος ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΟΥ ΠΛΗΣΙΟΝ ΤΟΥ.

    Επειδή όμως γεννήθηκες άνδρας και όχι γυναίκα,
    ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ, ΩΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥ,
    ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ,
    ΑΠΟ ΜΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ,
    ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΕΣΥ,

    ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΣΟΥ,

    ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ,
    ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ Η ΜΗΤΕΡΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ..ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΧΕΙ...

    ΑΝ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΘΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΟΝΑΧΟΣ, ΚΑΙ ΚΕΙΝΗ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ, ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ, ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΗΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΝΟΗΣΕΙΣ...ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΟΥ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΩΡΙΜΟΤΗΤΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ, ΚΑΙ ΕΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΕΝ ΚΥΡΙΩ...

    ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ, Η ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΣ...ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΗ...ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΩΡΑ...

    Αυτά τα λίγα προς το παρόν.
    Φίλησέ μου την καλή αδερφούλα.

    Σ'ευχαριστώ πάντα για την ποιότητα της πνευματικής της αγάπης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Επειδή όμως γεννήθηκες άνδρας και όχι γυναίκα,
    ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ, ΩΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥ,


    Πρόσεχε τι γράφεις! Δε στέκουν αυτά, στη λαϊκή θεολογία μπορεί! Στην ορθή όχι. Δεν ξέρω που το διάβασες αλλά...wrong!!
    Μη με αφήσεις ξερή σήμερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γρηγόρης Ζαγοραίος15 Δεκεμβρίου 2011 στις 12:53 μ.μ.

    ...σα να μου φαίνεται χρυσαφένια μου πως λές μεγάλα λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. lpap
    ;-) χαχα! το κατάλαβα ότι θα "ξεραθείς"! όπως ξεράθηκες με κείνα που διάβασες και στην ανάρτηση με τίτλο "Η ΠΕΘΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ".

    Κοίτα, αγαπημένο μου, γνωρίζω τι λέει η Θεολογία για την ισοτιμία των δύο φύλων, αλλά με ενοχλεί την σημερινή εποχή η αρρενοποίηση των γυναικών στο όνομα ενός κακώς νοούμενου φεμινισμού, όπως επίσης με ενοχλεί η θηλυκοποίηση των αντρών, στο όνομα μιας κακώς εννοούμενης υποταγής στο θηλυκό στοιχείο της οικογένειας...

    Είναι μεγάαααλο το ζήτημα, μην το πιάσουμε....δεν είναι το θέμα μας αυτό σήμερα.

    Πιστεύω-ελπίζω- κατάλαβε ο Μιχαήλ τι θέλω να του πώ.

    Δεν μου αρέσει ΚΑΘΟΛΟΥ, οι γυναίκες να καπελώνουν τους άντρες, ΟΥΤΕ ΩΣ ΣΥΖΥΓΟΙ, ΟΥΤΕ ΩΣ ΜΑΝΑΔΕΣ.
    ΕΙΜΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗΣ, ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΣ ΠΟΥ ΤΑ "ΧΩΝΩ"ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ...

    Ο ΑΝΤΡΑΣ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.
    Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΙΜΟΣ.
    Η ΕΥΑ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΒΟΗΘΟΣ ΤΟΥ ΑΔΑΜ.
    Και η Κυρία Θεοτόκος, ΟΛΗ ΤΗΣ ΤΗ ΖΩΗ, ΣΤΗΝ ΑΚΡΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΒΑΘΙΑ ΣΙΩΠΗ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΕ.

    ΚΑΙ ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΣΥΓΚΡΙΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΑΓΙΑ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΙΕΤΑΖΕ.

    ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΙΠΕ:

    - ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΡΕΧΕΙΣ ΕΞΩ, στις ρούγες, ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΔΩΔΕΚΑ ΑΠΛΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΒΑΡΕΜΕΝΟΥΣ, ΚΑΤΣΕ καημένε στο χωριό, στο ξυλουργείο του Ιωσήφ, ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ, να κερδίσεις το ΦΑΓΗΤΟ που θα ΦΑΜΕ...

    Βγήκαμε εμείς τώρα, τα όψιμα σκόρδα, οι...διανοούμενες και ...κουλτουριάρες, και τα θέλουμε όλα δικά μας.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ.
    Η ΕΥΑ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΒΟΗΘΟΣ.
    ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΟΛΙ.
    ΟΧΙ ΠΡΩΤΟ, ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΕΡΑΡΧΙΑ.
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ, ΤΑ ΚΑΗΜΕΝΑ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ, ΑΡΧΙΣΑΝ ΚΑΙ ΞΥΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΓΑΜΠΕΣ, ΒΑΖΟΥΝ ΜΑΣΚΕΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ, ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΡΙΣΕΙΣ ΥΣΤΕΡΙΑΣ, ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ, ΆΜΑ ΔΟΥΝΕ ΚΑΝΑ ΠΟΝΤΙΚΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ...ΕΛΕΟΣ...

    Η ΕΥΑ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΔΕΥΤΕΡΗ.ΟΧΙ ΚΑΤΩΤΕΡΗ. ΑΠΛΩΣ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ. ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΩΡΑΙΑ Ο ΕΥΔΟΚΙΜΩΦ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΟΝΗΜΑ.

    ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ Η ΕΥΑ ΒΟΗΘΟΣ ΤΟΥ ΑΔΑΜ.

    ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΥΝΟΥΧΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΔΑΜ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΥΠΝΑΔΑ ΔΗΘΕΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΠΑΤΣΩΣΥΝΗ ΤΗΣ, ΜΕ ΤΟ ΞΕΡΟΛΑ ΥΦΟΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ, ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΚΛΠ ΚΛΠ. ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ, LIFE STYLE και με εκνευρίζουν τα μάλααα!

    Ας μας πει ο Μιχάλης, αν κατάλαβε τι ήθελα να του πώ.
    Ήθελα, να του πω, αυτό που έγραφε ωραία ο καθηγητής Αλέξανδρος Κοσμόπουλος κάποτε και κάποιοι άλλοι, για το πόσο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΠΡΙΝ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΘΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΕΡΑΤΑ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΘΗΛΥΚΑ, ΠΟΥ διεκδικούν νταηλίδικα ΤΗ ΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ.

    Θυμάμαι κάποτε στην Πάτρα( το έχω ξαναπεί σε κάποιο σχόλιο νομίζω), έβλεπα έναν 25 χρονο, ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΒΟΛΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΣΤΗ ΓΟΥΝΑΡΗ, ΜΕ ΤΗ ΜΑΝΟΥΛΑ ΤΟΥ...Ε...ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΚΟΥΣΑΛΟ Η ΜΑΜΑ ΣΕ ΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΒΟΛΤΑΡΙΣΜΑ ΜΕ ΤΟν 25χρονο ΓΙΟ ΤΗΣ.

    ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΟΛΤΑΡΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΣΕ ΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ.
    ΟΧΙ ΜΕ ΤΗ ΓΛΥΚΥΤΑΤΗ ΜΑΝΟΥΛΑ ΤΟΥ.

    ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΧΗΡΑ, ε μια βόλτα μια φορά τόσο, ΝΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΣΑ.Πάει στην ευχή!
    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ.
    ΟΥΤΕ ΧΗΡΑ, ΟΥΤΕ ΠΟΝΕΜΕΝΗ, ΟΥΤΕ ΆΡΡΩΣΤΗ.

    (Η ΠΑΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΟ, ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΑ ΚΟΥΤΑΛΟΠΙΡΟΥΝΑ ΤΟΥ ΠΛΗΣΙΟΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ).

    ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ, ΠΟΥ ΠΑΕΙ Χ Α Λ Ι Α Ο ΓΑΜΟΣ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΝΕΟΥ, ΜΕ ΤΟΣΗ ΜΑΝΟΎΛΑ απόκοντα...

    Χρυσές οι μανούλες, αλλά...ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΡΝΙΚΑ ΣΑΣ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ...ΜΕ ΔΙΑΚΡΙΣΗ...

    ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΤΑ ΚΟΒΕΤΕ ΤΑ...λεμπλεμπίδια των δύσμοιρων αγοριών...
    Αν την πάθουν την ανήκεστον βλάβην δεν είναι εύκολες, μετά οι θεραπείες...λυπηθείτε τα...
    ..........................
    Γρηγόρη Ζαγοραίε,
    το φαντάστηκα ότι θα το ακούσω και το δικό σου το σχόλιο, και είπα να μην το πω...αλλά...αν σε σκανδάλισα, μπορεις απλά να το ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΕΙΠΑ.
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σαλό, πάει σάλεψες!!!!!!!!!!
    Άλλο αυτό που σχολίασα κι άλλα αυτά που γράφεις εδώ με τα οποία διαφωνώ κάθετα, οριζόντια κι όπως αλλιώς θες...
    Δε θα τα σχολιάσω διότι θα συγχυστώ τα μάλα..
    Κράτα τα for you και μόνο. Δεν έχουν πέραση σήμερα τούτες οι απόψεις. Κι οι άντρες είναι ώρα να ωριμάσουν και να ξεφύγουν από το κόμπλεξ του ανώτερου επειδή και μόνο είναι άνδρας!!!Σήμερα νομίζω τιμωρείται ο συγκεκριμένος εγωισμός που χρόνια ολόκληρα συνέβαλε στην ισοπέδωση πολλών πραγμάτων.
    Τέλος πάντων. Ο καθείς όπως νομίζει. Δε σημαίνει όμως πως νομίζει και σωστά.
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "... γνωρίζω τι λέει η Θεολογία για την ισοτιμία των δύο φύλων"

    ΚΧ : Μικρή διόρθωση

    Η αγία Γραφή και οι πατέρες της Εκκλησίας δεν κάνουν λόγω για ισοτιμία. Μιλούν (και γράφουν) για ΟΜΟΤΙΜΙΑ. Και η παρένθεση, η ισοτιμία έκανε "χάρβαλο", κατά το λεγόμενον, την οικογένεια και φυσικά τις γυναίκες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υστερούν και οι άνδρες.

    Για να το απλουστεύσουμε, επειδή θα υπάρχουν και άτομα με ... ειδικές ικανότητες, το καρπούζι και το πορτοκάλι είναι φρούτα, άλλο όμως το πορτοκάλι και έτερο το καρπούζι. Δεν είναι, θα λέγαμε, "ισότιμα" επειδή αμφότερα είναι φρούτα, έχουν φλούδα και κουκούτσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ;-)Lpap

    Αγαπημένο μου το ξέρω ότι σου φαίνομαι παρωχημένη. Δεν περίμενα να συμφωνήσεις.

    Και ναι, οι άντρες έχουν κάνει ΤΕΡΑΣΤΙΑ, ΕΩΣΦΟΡΙΚΗ, ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ανά τους αιώνες, δυστυχώς.

    Γι αυτό και τώρα οι γυναίκες, ΔΕΝ τους χαρίζουν κάστανο, και τους ρουφάνε το αίμα με τα χοντρά καλαμάκια!
    ;-)
    "ΚΑΙ ΕΣΤΑΙ Η ΕΣΧΑΤΗ ΠΛΑΝΗ, ΧΕΙΡΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ..."

    Προσωπικά ΔΕΝ θα ήθελα να ζούσα ως γυναίκα σε ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΠΟΧΗ, εκτός από εκείνη της εποχής του Κυρίου.
    ;-)

    Τότε θα μου άρεσε να ζω, αρκεί να ήμουνα κολλητή με τις Μυροφόρες.
    ;-)

    Να ΒΙΩΝΑ τη ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ, ΑΣ ΜΑΣ ΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ, ΣΤΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑ, μπάρμπεκιου!
    ;-)

    ΝΑΙ...μην το συζητάμε άλλο και μας ανεβαίνει η πίεση...
    Εχω και δουλειά...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κυπριανέ μου
    ευχαριστώ πολύ για τη διόρθωση.
    Ναι, η λέξη που χρησιμοποίησα δεν μου φάνηκε πολύ εύστοχη, αλλά δεν μου προέκυψε η άλλη.
    Νομίζω η λέξη ομοτιμία είναι επιτυχέστερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Οι φίλοι αναγνώστες σου έχουν δίκιο στο ότι γράφεις "μεγάλα λόγια" που τρομάζουν, συγχύζουν και είναι μάκραν της αυθεντικής εν Χριστώ ζωής.

    Γι αυτό τον λόγο, αντί να ελκύσεις ψυχές στόν Θεό, άλλες τίς διώχνεις μακρυά Του και άλλες που θα σε ακούσουν, τις μαραζώνεις σε μία κυριολεκτικά άχαρη ζωή.

    Έχεις κολλήσει στόν "νόμο", όπως κάποτε οι Φαρισαίοι.

    Στήν αυθεντική εν Χριστώ ζωή, όλα αυτά που γράφεις γίνονται εντελώς φυσικά, απλά, απαλά και άκοπα.

    Διδάσκεις ως "υπο νόμο" και όχι ως υπο Χάριτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. :-)
    Ιωάννη μου
    σ'ευχαριστώ που καταθέτεις την άποψή σου.
    Γιατί όμως, νομίζεις,ότι διδάσκω;
    Δεν έχω αυτή την αίσθηση. Κουβέντα κάνουμε και καταθέτει έκαστος(ανάλογα με την ηλικία του-εγώ ως γραία μιας άλλης εποχής ομιλώ) την εμπειρία του.

    Αν κάποιον τον σκανδάλισα, ζητώ συγνώμη.
    Δεν είχα τέτοια πρόθεση. Προσευχήσου να διορθώνω τα λάθη μου και να μην το επαναλάβω.
    Έκαστος πράττει ό,τι μπορεί.

    Ουδείς τέλειος και ουδείς αναμάρτητος και είναι και ΑΔΥΝΑΤΟΝ να μας συμπαθήσουν πάντες οι άνθρωποι, ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ!
    ;-)

    Θυμάμαι κάποτε, στην Πάτρα, έπιανα τυχαία στο ραδιόφωνο, έναν ιεροκήρυκα που μου φαινόταν πολύ αφελής στα κηρύγματά του.

    Εκείνος όμως με αυτό τον αφελή του λόγο, στήριζε πολύ κόσμο και έτυχε να γνωρίσω τον κόσμο που στήριζε.

    Και ήταν πρόσωπα από τον ιεροκήρυκα πολύ "καλύτερα" σε νοημοσύνη ας πούμε.

    Ομως, ο Θεός, σε κείνη τη φάση, αυτόν τον ιεροκήρυκα έφερε στο δρόμο τους, που εγώ τον εύρισκα "λίγο" και αφελή...και ωφελήθηκαν.

    Μετά, η ψυχή τους, ωρίμασε, ζήτησε κάτι περισσότερο, έψαξαν το βρήκαν...προχώρησαν...

    Έκαστος, εν τω βίω, θα διαγράψει τη δική του πορεία. Δεν γίνεται να αρέσει ο καθένας σε όλους, και γω προσωπικά ΔΕΝ γράφω για να αρέσω στους άλλους.
    Γράφω(το δηλώνω για πολλοστή φορά εδώ μέσα) προκειμένου να διαβαστούν κάποτε οι σκέψεις μου, από τους αγαπημένους μου, και από προσωπικό μου μεράκι.Και κάθε φορά που ανεβάζω μια ανάρτηση, σκέφτομαι ότι μπορεί να μην ανεβάσω επόμενη. Δεν είχα ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ να βγω στις ρούγες του Ιντερνετ.
    Ας όψονται εκείνοι που με έρριξαν στον ιστό της αράχνης, με μια σπρωξιά κακή που μου έδωσαν κάποτε...
    :-)

    Αν το βρίσκεις αρνητικό το γράψιμό μου, λυπούμαι, δεν μπορώ προς το παρόν, να πράξω κάτι καλύτερο.

    Εύχου να βελτιωθώ.

    Καλό βράδυ!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εύχωμε ολόψυχα να γίνεις αυτό πού καταβάθος είσαι, ένα απλό και αθώο παιδί στήν καρδιά.

    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γρηγόρης Ζαγοραίος16 Δεκεμβρίου 2011 στις 9:03 π.μ.

    Σαλογριούλα αγαπημένη μου με ανέπαυσες πλήρως με τις απόψεις σου γιά τα δύο φύλλα...
    Θεός σχωρέσοι!!!
    Και για να μή παρεξηγηθώ από την Ιpap, θα της πώ να στρέψει το βλέμμα γύρω, όχι μακρυά πό τον στένο κύκλο της και θα διαπιστώσει φαινόμενα εκφυλισμού των ανδρών λόγω "ισχυρών" γυναικών. Άν έτσι τους προτιμά τους άντρες...χαλάλι της!
    Το πρόβλημα ερείδεται σε θεολογική βάση αλλά στην ουσία είναι κοινωνικό και "άκρως σοβαρό"!!!
    Χρυσαφένια μου να έχεις την ευχή ενός αμαρτωλού ιερομονάχου, και ο Θεός να σε αξιώσει να χαρείς το ποθούμενο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. :-)Γρηγόρη Ζαγοραιε και Ιωάννη

    να έχετε μια φωτεινή και ευλογημένη μέρα!
    :-)
    .................................
    Γρηγόρη

    εκείνο το "ερείδεται" "με έστειλε" για σήμερα, χαχα...
    Η μακαρίτισσα η μανούλα μου, ανέφερε και το "ερεισίνωτον " την πλάτη της καρέκλας δηλαδή, που ερείδει, στηρίζει δηλαδή, τα νώτα, την πλάτη μας, χαχα...αθάνατη ελληνική γλώσσα!

    Ό,τι λέξη της, μπορούμε να την ανασταίνουμε,ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να την ανασταίνουμε!

    Συνιστά φιλάνθρωπη πράξη η νεκρανάσταση των λέξεων από φιλό-λογους (που αγαπούν το λόγο δηλαδή) συνομιλητές!

    Ο Κύριος να ευλογεί και να περιμένει όλους μας στη Μετάνοια!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αγαπητέ μου Ζαγοραίε, κοιτάζω δίπλα μου και βλέπω. Αν οι ισχυρές γυναίκες "αδυνάτισαν" τους άνδρες τότε πραγματικά δεν υπήρξαν ποτέ ισχυροί!! Φτάνει πια, αρκετά με τη νοοτροπία αυτή. Φταίνε οι γυναίκες. Οι άνδρες πότε και που φταίνε; Τι ακριβώς είναι ο άνδρας; Τι η γυναίκα; Μη κι άνδρας είναι αυτός που μπροστά στο ποτήρι της Μετάληψης με σταμάτησε, πριν ανοίξω το στόμα μου, επειδή ήμουν γυναίκα κι έπρεπε να περάσει πρώτα ο άνδρας; Μη κι είναι ο σατράπης που δυναστεύει τη γυναίκα του; Ο τεμπέλης που επιθυμεί μια γυναίκα μαμά, γκόμενα, @@@@@@, υπηρέτρια κι ό,τι άλλο επιθυμεί; Μη κι είναι κείνοςπου για όλα ρωτά τη μάνα του, τη γυναίκα του και δεν έχει άποψη για τίποτα; Εκείνος που δεν αναλαμβάνει ποτέ του την ευθύνη ούτε για να αγοράσει ένα ζευγάρι κάλτες;
    Βλέπω γύρω μου και χαίρομαι γιατί τα νέα παιδιά είναι απαλλαγμένα από κομπλεξισμούς περασμένω γενεών κι αναλαμβάνουν κι ευθύνες και προσπαθούν να αποβάλουν τα αρνητικά στερεότυπα, νεοελληνικά εν πολλοίς, που κι η Σαλογραία υπερασπίζεται δω μέσα και με λυπεί αυτό.
    Να πω ακόμα πως η κάκιστη ερμηνεία του χριστανισμού από άνδρες αλλά και γυναίκες διαιώνισε τέτοια φαινόμενα..
    Ατελείωτο αυτό το θέμα. Με ενοχλεί η αδυναμία των ανδρών και λυπάμαι γι αυτό. Δε θέλω όμως, και δεν είναι και σωστό, να κατέβω εγώ για να ανέβουν αυτοί. Το ορθό είναι να χουν τη μαγκιά να ανέβουν αυτοί. Αλλά για να ανέβει ο άνθρωπος πρέπει να θέλει. Κι αυτό είναι το δυσκολότερο. Ο Χριστός δεν υπήρξε άδικος με τις γυναίκες. Τους απέδιδε πάντα όσα τους αναλογούσαν , δυστυχώς για τη μικρότητα των ανδρών τους αναλογούσαν πολλά. Γι αυτό εξάλλου γίνανε οι πρώτες κοινωνοί της Ανάστασης του Χριστού!!(και δεν τις πίστεψαν κιόλας!!)..
    Ας μην αναλωθούμε άλλο με αυτό. Ο καθένας τραβά το δρόμο του κι αναλαμβάνει την προσωπική του ευθύνη. Δόξα τω Θεώ η ζωή έχει πολλούς χαρακτήρες, ευτυχώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ;-)Γρηγόρη Ζαγοραίε,μετά το σχόλιο της lpap

    φωτιά στα ρασάκια στων παπάδων, χαχα!

    Και η έρμη η μάνα μου στη μεγάλη της ηλικία, πήγε μια μέρα, σε θεία λειτουργία για να κοινωνήσει, και ΕΚΕΙ, ΜΕ ΤΟ ΔΙΣΚΟΠΟΤΗΡΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ, ΕΝΩΠΙΟΝ ΟΛΩΝ, ο κοτόμυαλος-εν προκειμένω-ιερεύς της έκανε ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ, ΕΠΕΙΔΗ, ΕΒΑΦΕ, ΛΕΕΙ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΗΣ,

    -Μα για ΟΝΟΜΑΑΑ!

    Μερικοί ΙΕΡΩΜΕΝΟΙ, ΚΟΥΚΟΥΤΣΙ ΜΥΑΛΟ ΔΕΝ διαθέτουν;

    -ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΧΡΟΝΙΚΩΣ;
    ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΖΒΙΓΓΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΛΒΙΝΟΥ;

    -ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γρηγόρης Ζαγοραίος16 Δεκεμβρίου 2011 στις 11:56 π.μ.

    αγαπητή μου Ipap δεν διαφωνώ διόλου σ`όσα γράφεις πλήν φέρεις παραδείγματα των ήδη διαμορφωμένων ανδρών από τις ελληνίδες δυναμικές μητέρες των προσφάτων γενεών...κι αυτοί είναι καλοοοοοί!!!!
    Οι σημερινοί νέοι των δυναμικών και χειραφετημένων μητέρων ψωνίζουν μόνοι τα ρούχα τους γιατί ντρέπονται- υποσυνείδητα ίσως- να στείλουν την μητέρα να ψωνίσει "τοιούτου είδους αccessories"!
    Οι ορθόδοξες κοινωνίες ήταν μητριαρχικές, με την διαφορά ότι οι γυναίκες γνώριζαν την θέση τους μέσα στην οικογένεια και την ιερή αποστολή τους και μδεν έκαναν συγκρίσεις των ασυγκρίτων (:όχι λόγω μεγέθους, λόγω είδους)και πάντοτε έχαιραν σεβασμού από συζύγους και τέκνα.
    H σημερινή γυναίκα ψάχνει ακόμη την θέση της...
    και πίστεψέ με δεν είναι ευχαριστημένη με τα κεκτημένα δικαιώματα...δεν είναι αυτά που ζητούσε!
    Σημειωτέον ότι αγαπώ και ευλαβούμαι σε υπερθετικό βαθμό γυναίκες οσίες και μάρτυρες περισσότερο από άγιους άνδρες αντιστοίχου πολιτείας. Η Σαλογραία το γνωρίζει καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ;-)
    Γρηγόριε Ζαγοραίε,
    ω προσφιλέστατον πνευματικόν τέκνον, της μοναδικής μοναχής Ταρσώς -της Δια Χριστόν Σαλής, ω ναι, το γνωρίζω καλά!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Φίλτατε Ζαγοραίε, το θέμα είναι μεγάλο. Με ενοχλεί στα παραπάνω που γραψες το εξής: ήξερε τη θέση της μέσα στην οικογένεια!!!!
    Τώρα αν είναι ευχαριστημένες σήμερα, νομίζω είναι περισσότερο από χτες. Οι άνδρες έχουν το πρόβλημα, που δεν ξέρουν που πατάν και που βρίσκονται.Κι επειδή τα φύλα αλληλοσυμπληρώνονται δυστυχούν κι οι γυναίκες.
    Όσο για τη θηλυπρέπεια και τα αξεσουάρ, άστο. Μην πιάσουμε αυτό το θέμα. Και μεγάλο κι επικίνδυνο. Για πολλούς λόγους. Υπαρκτό πλην παλιότερα το κρύβανε. Σήμερα η κοινωνία μ αρέσει γιατί είναι "ειλικρινής", αμαρτωλή αλλά ειλικρινής. Δεν σκεπάζει κάτω από το χαλί. Γι αυτό κι έχει ελπίδα...
    Προσωπικά σέβομαι κάθε άνθρωπο π αγωνίζεται.Είναι πολλοί αυτοί, δεν περιμένω ν αγιάσουν..

    υγ.
    ο άνθρωπος που μ εμπόδισε δεν ήταν ο ιερέας, ο οποίος με γνωρίζει χρόνια, αλλά ένας λαικός. Όταν τελείωσε κείνη η Λειτουργία, ζύγωσα τον παπά και του πα να του μεταφέρει πως αν συμβεί ξανά αυτό, ας λάβει σάρκα κι οστά ξανά ο Θεός, εγώ θα του μαυρίσω το μάτι..κι ας γίνει ό,τι θέλει..
    έκτοτε δεν με ενόχλησε ξανά....ξέρει, θα διακόπτονταν η Λειτουργία και θα γινόταν χαμός....
    τέσπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κάτι ακόμα, κι εμένα με διαμόρφωσε η μάνα μου, όχι πάντα με το σωστό τρόπο. Βρήκα το κουράγιο να προσπαθήσω να διορθώσω!! Δε θα ναι άλλοθι πάντα η διαμόρφωση από τους άλλους. Εκτός και μας βολεύει, πάσο επομένως...
    υγ. ευτυχώς ήρθε και την είδα σήμερα.. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. :-)
    Lpap
    αυτή η φράση"εγώ θα του μαυρίσω το μάτι, κι ό,τι θέλει ας γίνει" με έκανε και γέλασα...καταλαβαίνω όμως την αγανάκτησή σου, για κάποιους που νομίζουν ότι ο ναός -και το τυπικό εντός του ναού- ότι μπορούν να το χειρίζονται με όποια α-δια-κρισία, τους κατεβαίνει...
    Αυτό θα μπορούσε να αποτελέσει θέμα μιας νέας ανάρτησης...αν κάνεις υπομονή μπορεί να προκύψει...

    Φιλιά στη μαμάααα!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Σαλό, το πα όντως στον παπά αυτό. Δεν γράφω υπερβολές. Με γνώριζε ο άνθρωπος, χρόνια τώρα. Εκεί κοινωνώ, εκεί εκκλησιάζομαι.. Εγινα τούρμπο με όλο αυτό που χε συμβεί. Έκανα στην άκρη, όντως, αλλά έβραζα. Σκεφτόμουν με τόσο θυμό να μην κοινωνήσω καν..έβλεπα τον παπά με κοίταζε με νόημα σα να μου λεγε:έλα..εξάλλου όλα μπροστά του γίνανε..Ξαφνικά, ένα παράξενο πράγμα, όλος αυτός ο θυμός υποχώρησε, δεν ξέρω πως..
    Στο τέλος που ζύγωσα τον παπά(γέλασε και μου πε:βρε όλα σε σένα να συμβαίνουν!! Είχαν γίνει κι άλλα παλιότερα) μου πε πως κείνη την ώρα που με κοίταζε προσευχήθηκε να πάω!!!χαχαχχα έτσι εξήγησα και το πως έφυγε ο θυμός ξαφνικά)..

    Η μαμά αστέρι... χάρηκα πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Γρηγόρης Ζαγοραίος16 Δεκεμβρίου 2011 στις 3:13 μ.μ.

    ...δίκαια η αγανάκτησή σου αγαπητή Ipap γιατί βλέπεις τα πράγματα σαν γυναίκα...δεν μπορώ να έχω την ίδια οπτική όσο κι αν αγαπώ τις γυναίκες!
    Οι περισσότερες ενδεχομένως να νιώθουν καταπιεσμένες...εγώ αντίθετα έπιασα το θέμα από "υψηλή θεώρηση", συγχώρεσέ με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ως άνδρας, να υποθέσω, έπιασες την υψηλή θεώρηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Ευα...!

    Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι για όλα φταίνε οι άνδρες. Οι γυναίκα είναι ο καθρέφτης του άνδρα.

    Ο Θεός, μετά την παρακοή στόν παράδεισο ζήτησε ευθύνη ΠΡΩΤΑ από τον Αδάμ , εκείνος τις μεταβιβάζει στήν Εύα, δηλαδή στο "οστούν εκ των οστέων του και σάρξ εξ της σαρκός του", στόν εαυτό του!

    Γι αυτό και η Εύα ακολούθησε το παράδειγμά του και μεταβιβάζει την ευθύνη στον φίδη.

    Εχασε τον ανδρισμό του ο Αδάμ και πήρε στο λαιμό του και την Εύα.

    Εκτός Χριστού δεν υπάρχουν άνδρες, παρά μόνο ανδρείκελα. Οσο για της γυναίκες, είναι θύματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Lpap
    " η μαμά αστέρι..."
    -Αστέρι και η κόρη!
    :-)
    ........................
    Ιωάννη
    είσαι από τους ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ άνδρες που αναλαμβάνεις την ευθύνη του αντρικού φύλου για το γενικότερο κατάντημα των γυναικών!/
    Με αναπαύεις άμα γράφεις τέτοια δυσεύρετα!
    ................
    Μου άρεσε και "ο φίδης" που έγραψες!
    Μου θύμισε την μακαρίτισσα θερμόαιμη και σπινθηροβόλο ΜΑΛΒΙΝΑ ΚΑΡΑΛΗ...

    (ο Θεός ας αναπαύει την ειλικρινή ψυχούλα της, έμαθα ότι πέθανε εν ΜΕΤΑΝΟΙΑ, και μακάρι να είναι αληθινή η πληροφορία μου...)

    ...που ευλόγως την είχε αγαπήσει ο μοναχικός λύκος, ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΧΑΡΙΤΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Δες βιντεάκι με την Μαλβίνα Καραλη :) Ταιριάζει πολύ με το θέμα που συζητάμε εδω περί ευθύνης ανδρών ἤ γυναικών!

    http://www.youtube.com/watch?v=fXoWSoygKqk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ιωάννη
    το είδα το βιντεάκι!
    Δεν ξέρω γιατί με παρέπεμψε συνειρμικά στο βίντεο με τον π. Νίκωνα που είχα ανεβάσει εδώ και κάτι μήνες!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. "Όσο για τη θηλυπρέπεια και τα αξεσουάρ, άστο. Μην πιάσουμε αυτό το θέμα" κλπ., κλπ.

    Κυπριανός Χ :

    Απλώς γιά ακαδημαϊκή, όπως συνηθίζουμε να λέμε, ενημέρωση "ας το πιάσουμε".

    Τον προσδιορισμό του σεξουαλικού προσανατολισμού στο παιδί τον δίνει η μητέρα. Νομίζω ουδείς εκ των ειδικών θα διαφωνούσε. Και είθισται - δεν είθισται να λέγεται όμως αυτό - να είναι η κυρίως υπεύθυνη για τον παθολογική σεξουαλική προτίμηση του (ή των) παιδιού της.

    Κατά τινας (αυτό κι αν δεν λέγεται) προκειμένου η μητέρα να εκδικηθεί τον άνδρα της - αυτονόητοι οι λόγοι : "προς τον άνδρα σου η αποστροφή σου" - του δίνει τη μαχαιριά εκεί που τον πονεί περισσότερο : Το αγόρι "του" και ο λεβέντης "του" γίνεται θηλυκός!

    Είπαμε, τα ανωτέρω προς ακαδημαϊκήν ενημέρωση και επειδή μας αρέσει η ειλικρίνεια εν αμαρτωλότητι με όλες τις περιπτωσιολογικές λεπτομέρειες. Πλην αυτής οπωσδήποτε.

    Τα ανωτέρω δεν είναι από εκείνα που θα συνέφερε να ακουστούν, διό και οι ψυχίατροι φροντίζουν να τα παραβλέπουν. Τα δικαιώματα της γυναίκας δεν πρέπει να "στραπατσάρονται" και οι λεγόμενες ιδιαιτερότητες αποδίδονται ... στη φύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. http://www.youtube.com/watch?v=esrHNcemFqY&feature=related

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δεν ήξερα πως είμαστε τόσο παντοδύναμες!! Το πρότυπο του πατέρα δεν παίζει κανένα ρόλο; Μπα, ελάχιστο να υποθέσω. Για όλα φταίμε εμείς.
    Παράξενο όμως ένα πράγμα, για μένα. Ο χριστιανισμός κι οι ασχολούμενοι με αυτόν έχουν, πάντα ή σχεδόν πάντα, την πετριά να ασχολούνται πάρα πολύ με το ρόλο της γυναίκας και του άνδρα. Κάτι που δε συμβαίνει τόσο έντονα σε άλλες κοινωνικές ομάδες. Τυχαίο; Δε νομίζω.
    Τέλος πάντως. Ας ακουστεί όποια άλλη άποψη εδώ μέσα. Προσωπικά, είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου, να μην ασχοληθώ με τέτοια θέματα με χριστιανούς.
    Ωστόσο θα ήθελα να καταθέσω εδώ την προτροπή παλιότερου πνευματικού προς εμένα: μακριά από άνδρες χριστιανούς!!Ομολογώ μου χε κάνει εντύπωση στην πορεία όμως διαπίστωσα πόσο δίκιο είχε. Να ναι καλά ο πάτερ!!
    Δεν υπονοώ κάτι για κανένα από τους συνομιλητές, δεν τους γνωρίζω εξάλλου, απλά γράφω τη δική μου προσωπική άποψη για τα πράγματα. Τη γυναικεία, έστω.
    Θα χει όμως ενδιαφέρον ο παραδεισος κι η κρίση. Εκεί αναρωτιέμαι αν τέτοια θέματα θα χουν αξία. Πιθανόν όχι, πιστεύω όχι. Αυτό σημαίνει πως δεν πιάσαμε το ακριβές νόημα.
    Καλημέρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. "Ο χριστιανισμός κι οι ασχολούμενοι με αυτόν έχουν, πάντα ή σχεδόν πάντα, την πετριά να ασχολούνται πάρα πολύ με το ρόλο της γυναίκας και του άνδρα. Κάτι που δε συμβαίνει τόσο έντονα σε άλλες κοινωνικές ομάδες. Τυχαίο; "

    Κυπριανός Χ :

    Όχι, "Κύριε, ἐπίτρεψόν μοι πρῶτον ἀπελθεῖν καὶ θάψαι τὸν πατέρα μου. ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτῷ· ἀκολούθει μοι, καὶ ἄφες τοὺς νεκροὺς θάψαι τοὺς ἑαυτῶν νεκρούς.".

    Βεβαίως, η πατερική ερμηνεία είναι διάφορος - της ανωτέρω περικοπής - της ημετέρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Το πρότυπο του πατέρα διαμορφώνεται αφού τακτοποιηθεί (τέλος πάντων) ο σεξουαλικός προσανατολισμός. Ο καθοριστικός ρόλος του πατέρα, αν όλα εξελιχθούν ομαλά, αρχίζει κατά την εφηβική περίοδο με την αωρότητα (της εφηβείας) που αυτή συνεπάγεται. Αργότερα διευθετούνται τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. lpap έγραψες:

    "Ωστόσο θα ήθελα να καταθέσω εδώ την προτροπή παλιότερου πνευματικού προς εμένα: μακριά από άνδρες χριστιανούς!!Ομολογώ μου χε κάνει εντύπωση στην πορεία όμως διαπίστωσα πόσο δίκιο είχε. Να ναι καλά ο πάτερ!!
    Δεν υπονοώ κάτι για κανένα από τους συνομιλητές, δεν τους γνωρίζω εξάλλου, απλά γράφω τη δική μου προσωπική άποψη για τα πράγματα".
    ...........
    :-) Ωστόσο αυτός που στο είπε -και ας ήταν "πάτερ" και φόραγε ράσα( και τα ράσα ΠΟΤΕ δεν κάνουν τον παπά, χαχα..) άνδρας(ελπίζω) χριστιανός ήταν και αυτός κάτω από τα ράσα του!
    Άρα;
    ΆΡα στον ΚΑΘΕ λόγο- ΟΡΕΞΗ να έχουμε- ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΣ, ΜΠΟΡΕΙ να βρει τους ΦΟΒΕΡΟΤΕΡΟΥΣ ΑΝΤΙΛΟΓΟΥΣ!

    (ΙΣΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Δ Ε Ν ΩΦΕΛΕΙ ΝΟΜΙΖΩ ΤΕΛΙΚΑ,
    Η ΔΙα ΛΟΓΙΚΩΝ ή ακόμα και συναισθηματικών ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ-ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ- ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΜΑΣ.

    ΕΚΑΣΤΟΣ,ΘΑ ΠΕΙΘΕΤΑΙ ΕΣ ΑΕΙ, Μ Ο Ν Ο Ν ΑΠΟ ΤΙΣ
    Π Ρ Ο Σ Ω Π Ι Κ Ε Σ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΟΥ, καλώς ή κακώς...

    - Σου θυμίζω και την ανάρτησή μου, ΠΡΟ ΜΗΝΩΝ, για το "ΠΕΡΙΚΛΕΙΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ" καθώς και την συνέχεια της, με τίτλο:

    "ΟΙ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΤΙΚΟΙ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ ΤΗΣ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΚΛΕΙΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ",αν θες, ρίξε ματίτσα να θυμηθείς κάποιες δικες μου τοποθετήσεις, που ίσως τις ξέχασες)
    ............................

    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ο "πάτερ" είχε "καεί" από "χριστιανούς" διότι με "χριστιανούς"έκανε παρέα.

    "Δεν θα πετάξουμε,όμως, μαζί με το μωρό του μπάνιου και το ίδιο το μωρό" που λένε και οι αγγλοσάξονες.

    Επειδή και προσωπικά, έχω συναντήσει διάφορα τραγελαφικά στο μικρό μου βίο, μου αρέσει να παρηγοριέμαι

    (επειδή ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΠΑΡΗΓΟΡΙΕΜΑΙ, βεβαίως-κάλλιστα θα μπορούσα ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΠΑΡΗΓΟΡΙΕΜΑΙ- ΕΙΠΑΜΕ ΤΑ Π Α Ν Τ Α ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ Ε Π Ι Λ Ο Γ Η ΤΗΣ ΠΡΟΑΙΡΕΣΗΣ -ΤΟ ΕΓΡΑΦΑ και παλιότερα ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΤΙΣ "ΜΗΔΕΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΥΠΑΡΞΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ" καθώς και την άλλη ανάρτηση με τίτλο: "Η ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ")

    μου αρέσει, λοιπόν, να παρηγοριέμαι με τη σκέψη ότι τούτοι δω που, Ε Ν Ω, ΔΗΛΩΝΟΥΝ χριστιανοί, φέρονται στην ΠΡΑΞΗ τόσο ΑΘΛΙΑ, προς συνανθρώπους τους- σε ΌΛΑ τα επίπεδα- ότι: ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΣΕ κάθε τους έκφανση βίου. Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ, ΚΑΠΩΣ ΤΟΥΣ ΕΞΑΝΘΡΩΠΙΖΕΙ, ΝΟΜΙΖΩ...

    ΣΚΕΨΟΥ:ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΙΓΑΝΕ ΜΩΡΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΒΑΑΛ, ΠΟΥΛΑΓΑΝΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΩΜΑ ΣΤΑ ΣΚΛΑΒΟΠΑΖΑΡΑ, ΣΦΑΖΑΝ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΟΥΣ ΣΤΟ ΓΟΝΑΤΟ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ...έκανε ΔΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ, η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ, ΕΜΠΡΟΣ...ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ...

    Από την άλλη, μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι έχω συναναστραφεί με δυτικοευρωπαίους που ΔΕΝ είναι καν χριστιανοί(κατάγονται όμως από χριστιανούς προγόνους, πατέρες, παππούδες) ή που ΕΝΩ είναι και ΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ, ΦΑΝΕΡΩΝΟΥΝ στον ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ τους βίο, έναν πολιτισμό, μια υπευθυνότητα και μια αφοπλιστική και εντυπωσιακή συμπεριφορά προς συνανθρώπους, που στους ρωμηούς ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΠΙΑ, ΔΕΝ ΑΝΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ...

    ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ τις διαφορές, ΚΙΝΔΥΝΕΥΩ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΩ ΤΑ ΜΑΛΛΑΚΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ, ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ "ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ"(είτε με το Νέο είτε με το Πάτριο εορτολόγιο) ΑΔΕΛΦΩΝ ΜΟΥ.

    -Γιατί, ρε παιδιά, οι ξένοι ΤΕΤΟΙΟ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ;
    ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΡΩΜΗΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΝΙΒΑΛΩΝ;
    ΤΟΣΟΣ ΦΘΟΝΟΣ, ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ;
    ΤΟΣΗ ΤΥΦΛΩΣΗ;

    (ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΑΚΡΗ...ΑΣ ΤΟ ΨΑΞΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΜΟΥ ΤΟ ΔΙΑΤΙ ΕΙΣ ΤΟΙΟΥΤΟΝ ΚΡΗΜΝΟΝ ΩΣ ΛΑΟΣ ΕΞΕΠΕΣΑΜΕΝ...)

    "Ου πας ο λέγων μοι Κύριε, Κύριε, αλλά ο ΠΟΙΩΝ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ του ΠΑΤΡΟΣ μου" αναφέρει κάπου η Γραφή.

    Τα θέματα αυτά τα τεράστια, δεν θα τα συζητήσω σήμερα όμως, επειδή ΤΥΓΧΑΝΕΙ Σάββατο.

    Με περιμένουν κάτι τσιπούρες και κάτι αγρια χόρτα για πλύσιμο, τα οποία διαφήμιζε "στεντορεία τη φωνή", ο μανάβης στη λαική:

    -Πάρε, κύριε, με ένα χόχλο, βράζουνε!

    Πάω, λοιπόν, η τρελή και γω, να τα βράσω "με ένα χόχλο" ευχόμενη για κάθε περαστικό από αυτή τη σελίδα τα καλυτερότερααα!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Κυπριανέ

    τώρα που το είπες, συνειδητοποιώ για ΠΡΩΤΗ φορά πόσο
    ΦΟΒΕΡΟΣ ήταν ό λόγος του Κυρίου που ΔΕΝ τον άφησε ο Κύριος να πάει και να θάψει τον πατέρα του.
    Τι αναφέρει η πατερική ερμηνεία

    (Θεέ μου, ευτυχώς που τα χόρτα μου, θα βράσουν με ΕΝΑ χόχλο, χαχααα...!_)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Σαλό, για το τι εννοούσε ο πάτερ θα σου απαντήσω ιδιωτικά όταν με το καλό διευθετήσεις τα ταχυδρομεία σου.

    Έγραψες όμως:έχω συναντήσει διάφορα τραγελαφικά στο μικρό μου βίο.....
    τελικά ο βίος σου είναι μικρός ή μεγάλος; μη μου πεις οτι σαι και μικρότερη εμού; χαχαχαχα
    είπα να σε πειράξω..
    δε θα ασχοληθώ περισσότερο με το συγκεκριμένο θέμα. Ο καθένας κι η καθεμιά τραβά το δρόμο του και δοκιμάζεται σε αυτόν η ορθή ή όχι άποψη για τα πράγματα. Αν είναι αδιέξοδος ο δρόμος έχει τη δυνατότητα να επιστρέψει, αν θέλει. Αν όχι παραμένει στο αδιέξοδο. Δική του η ζωή δική του η απόφαση..

    Υγιαίνετε!!
    τα υπόλοιπα ξέρεις πως θα τα πούμε...
    ας μαγειρέψω τώρα σταμναγκάθια....αργολίδας παρακαλώ...τρέξε να βρεις..εξαιρετικά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ματθ. 8,22
    Ο δε Ιησούς (δια να τον προφυλάξη από τας κληρονομικάς φροντίδας και φιλονεικίας, που μοιραίως θα επακολουθούσαν τον θάνατον του πατρός) του είπε· “έλα κοντά μου και άφησε τους συγγενείς σου, οι οποίοι από απόψεως πνευματικής ζωής είναι νεκροί, δια να θάψουν τους νεκρούς των”.

    Τα αυτά περίπου γράφει και ο Π.Ν. Τρεμπέλας. Την ερμηνεία την "ξεσήκωσα" από το ιντερνέτ και τη σύγκρινα με αυτή του αναφερομένου - ακολουθεί τον πατερικό υπομνηματισμό - Τρεμπέλα.

    Σαλογραία, άνοιγε κάποτε και την Καινή Διαθήκη. Όχι μόνο τραγουδάκια youtube και "πσυχιατρικά" συγγράμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ωιμέ!
    ;-)
    Σταμναγκάθια!

    -Τι λατρεία!

    Αλλά εδώ μέσα, μερικοί, λένε ότι τα σταμναγκάθια είναι σαν ΟΛΑ τα χόρτα, απλά, λέει, οι έμποροι τα διαφημίζουν έτσι...για φιγούρααα, για Ονομααα!
    ;-)
    Και ο βίος εκάστου ανθρώπου και σε έτη Μαθουσάλα να φτάσει, παραμένει ΠΑΝΤΑ μικρότατος και ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΣ ΣΕ ΜΥΡΙΕΣ ΠΛΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ.

    ΓΙ ΑΥΤΟ, ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΗΣΑΥΡΟΣ Ο ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΠΛΑΝΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ...
    ...........
    Κυπριανέ μου

    μη με μαλώνεις
    ;-(
    Τι απαιτήσεις μπορεί να έχει ένας σοβαρότατος κύριος- όπως εσύ- από μια τρελόγρια;

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ποιόν.

    -Εκ στόματος (σαλο)-ΚΟΡΑΚΟΥ

    -Κράααααα!

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Δε μ λες; Τι π΄λαν΄αυτοί π κατηγράν τα σταμναγκάθια;
    Είπα να το γράψω βλάχικα!! Ξέχασα πια τη διάλεκτο...χαχχαχα
    Κάποια Χριστούγεννα κατέβηκα στην κοντινή μου πόλη από το χωριό. Εκεί,προσπαθώντας να παρκάρω, έβρεχε καταρρακτωδώς κείνη τη νύχτα,βγαίνοντας από τ αμάξι(είχα μπει σε αδιέξοδο δρόμο και πάρκαρα, εν γνώση μου όμως) βλέπω ένα άλλο όχημα και ανοίγει το τζάμι να με ρωτήσει κάτι μια και δεν έβλεπε..
    Έπαθα!!! Κυριολεκτώ. Απάντησα αλλά μέσα μου ρώτησα: καλά, τόσο βαριά μιλάγανε στην πατρίδα; Είχα μείνει αποσβολωμένη. Πήγα δε σε μια φίλη που μενε παραδίπλα, ακόμα εκστασιασμένη θα λεγα, με την προφορά που χαν ακούσει τ αυτιά μου και προσπάθησα να την αναπαράγω. Και τότε ανακάλυψα πως αδυνατώ να το κάνω!! Εντυπωσιακό ε; Κι εγώ είχα εκπλαγεί. Λείπω χρόνια αλλά και ποτέ δε μιλούσα έτσι, δεν ξέρω γιατί(εννοώ με τον τρέχοντα ιδιωματισμό). Διάβασα κάποια στιγμή τη λέξη κούσαλο!!! ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ τι αναμνήσεις ανέσυρε...να σαι καλά ρε σαλό, με επανασυνδέεις, ολίγον τι, με το μακρινό μου, πια, παρελθόν και τη ρίζα......
    φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Μόνο για κριτική!!!!!!!!!!!

    Με τη βεβαιότητα μιας περιτομής

    Φίλε μου, Σαύλε
    σήμερα στην βδομαδιάτικη τη σύναξή μας
    διαβάσαμε μεγαλοφώνως την επιστολή σου.
    Στάθηκα ιδιαίτερα
    στην επικριτική σου φράση για την ελευθερία
    που απεμπολούμε και πως δεχτήκαμε περιτομή
    αντίς γι ακροβυστία

    Λες ότι δώσαμε στον Κύριο ένα δώρο πίσω
    δώρο μεγάλο πληρωμένο με το τίμιο Του αίμα.
    Σωστά όλα όσα λες,
    μα όλοι ζητούμε βεβαιότητες έστω και με μαχαίρι στο κορμί μας.
    Ποιος να αντέξει την πορεία στου ξυραφιού την κόψη;

    Αλεξανδρεύς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΦΙΛΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΥ...

    ΑΥΤΟ ΔΕΝΝΝΝΝΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ...

    ΕΙΝΑΙ Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο
    Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο , Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο,
    ΚΑΙ
    ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΑΑΑΑΛΗ (μεταξύ των ευσεβών σφαγή...ΠΡΟΣΕΧΩΣΣΣ!)
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Οι βεβαιότητες δόθηκαν κάποτε δια των θαυμάτων. Σήμερα δίδονται δια του αγίου Πνεύματος, μόνο που η φωνή του δεν ακούγεται, τα μάτια δεν το βλέπουν, οι αισθήσεις απρακτούν (οι προτεστάντες έχουν διαφορετική άποψη, γλωσσολαλούν και όλα πάνε περίφημα).

    Φρόντισαν και φροντίζουν γι΄ αυτό όλοι αυτοί που κατέλαβαν τις θέσεις κλειδιά : Τηλεοράσεις, ραδιόφωνα, εφημερίδες, περιοδικά, για να αρκεσθούμε μόνο στις "θέσεις εργασίας" και όχι στους ανθρώπους με τις άλλες (...) δραστηριότητες. Θάρθει όμως και η δική τους σειρά για την (εργασιακή) εφεδρεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Οι βεβαιότητες δίνωντε πάνω στην πορεία του προσωπικού αγώνα μας ύστερα απο μεγάλους πειρασμούς και σκληρότατες δοκιμασίες.

    Γι αυτό είπε ο Κύριος ότι λίγοι θα τολμήσουν την στενή και τεθλιμμένη οδό της πλήρης αυταπαρνήσεως.

    "πας γαρ πυρί αλισθήσεται, καὶ πάσα θυσία αλί αλισθήσεται".
    Ιωάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ιωάννη

    μου κάνει ΦΟΒΕΡΗ εντύπωση:
    Έσβησα το κείμενο του τελευταίου σου σχολίου, για να διορθώσω δυο φορές τα ορθογραφικά και ξαναβγαίνει ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΑ ΕΣΒΗΣΑ.

    ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.

    ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;
    ............
    Τέλος πάντων, θα το ψάξω άλλη ώρα...
    ......................................
    ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΟΤΙ Ο Υ Δ Ε Ι Σ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ Μ Ε Σ Α ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ, ΟΙ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΑΣΤΟΥ, επικυρώνονται ΜΟΝΟΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΧΟΝΤΑ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ Κ Α Ν Ε Ν Α Ν ΑΛΛΟΝ Α Π Ε Ξ Ω κριτικάροντα.

    Ας ΠΟΎΜΕ, ΕΜΕΝΑ ΕΝΩ ΕΠΕΦΤΑ σε άνοιγμα με σκάλες, στο αρχαίο Ωδείο της Πάτρας

    (τα έχω περιγράψει λεπτομερώς στις έξι αναρτήσεις με τίτλο ¨ΠΙΣΤΗ ΕΞ ΑΚΟΗΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ ΕΞ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ" στην αρχή περίπου αυτού του μπλογκ) ΣΩΘΗΚΑ
    ΜΕ Α Π Ο Λ Υ Τ Α
    ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΙΚΟ ΤΡΟΠΟ.

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ
    Ε Ι Δ Α ΚΑΙ Ε Ν Ι Ω Σ Α ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΘΑΝΑΣΙΜΗΣ ΠΤΩΣΗΣ, ΕΧΩ ΤΗΝ Α Π Ο Λ Υ Τ Η ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ, ΟΤΙ ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΙΩΣΑ.

    ΑΝ ΤΟ ΑΦΗΓΗΘΩ ΣΕ ΣΕΝΑ, ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ, ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΜΕ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΕ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙΣ

    (αν έχεις αρνητική διάθεση απέναντί μου θα επιλέξεις την αμφισβήτηση)

    Λοιπόν;

    ΛΟΙΠΟΝ... ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΥΡΑΣΤΩ ΝΑ ΤΟ ΛΕΩ:
    Μ Ο Ν Ο Ν Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ Η Ι Δ Ι Α Η ΨΥΧΗ, ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΕΝ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΙ

    (Ο ΘΕΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ Π Α Ν Τ Α ΕΝ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΙ)

    Ο ΛΟΓΟΣ ΤΩΝ Α Π Ε Ξ Ω- ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ- ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ Ε Τ Ε Ρ ΟΥ, ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ Β Ι Ω Μ Α Τ Ω Ν
    (ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ)π ε ρ ι τ τ ε ύ ει.

    ΜΕ ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΓΝΩΣΗ.

    ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ Α Π Ε Λ Ε Υ Θ Ε Ρ Ω Τ Ι Κ Η ΤΗ ΒΡΙΣΚΩ!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Συμφωνώ με τα γραφόμενά σου.

    Σίγουρα οι θαυματουργικές επεμβάσεις του Θεού στη ζωή μας είναι ένα ισχυρό τεκμήριο για την ύπαρξη Του και βοηθούν στην ανάπτυξη αγαπητικής σχέσεως μαζί Του.

    Πιστεύω ότι ο Αλεξανδρεύς, στο ποίημα του, μιλάει για άλλου είδους βεβαίωση.

    Μιλάει για την βεβαίωση που κάνει τον άνθρωπο να προχωρά απο την αγάπη πρός την λατρεία του Θεού, στο ολοκληρωτικό δόσιμο.

    Αυτό είναι που ζητάει ο Θεός απο εμάς και αυτό ποθεί η ψυχή μας.

    Οταν αρχίσουμε και βιώνουμε, εσωτερικά και εξωτερικά, την ΑΠΟΛΥΤΗ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ότι «...δεν ζω πια εγώ, αλλά ζει στο πρόσωπο μου ο Χριστός », τότε θα αναπαυθή πλήρως η ψυχή μας.

    ΙΩΑΝΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Τι ωραία που ναι η απασχόληση με το Θεό στα λόγια; Είναι άραγε κι οι πράξεις όμορφες; Εκεί παίζεται το παιχνίδι. Τα λόγια τα παίρνει ο άνεμος και τα σηκώνει. Πολλά λόγια εδώ μέσα.Όχι μόνο εδώ.
    Αυτό αφορά σε όλους αλλά αυτοί που λένε και λόγια έχουν ένα λόγο παραπάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. "Τι ωραία που ναι η απασχόληση με το Θεό στα λόγια; Τα λόγια τα παίρνει ο άνεμος και τα σηκώνει. Πολλά λόγια εδώ μέσα. Και οι πράξεις;"

    Κυπριανός Χ :
    Μετά από τη μικρή αυτή τακτοποίηση των γραφομένων του Ιωάννη, θα του απαντούσα :

    Αν τα λόγια που γράφουμε δεν μας δροσίζουν τα μάτια, είναι βέβαιο ότι θα τα πάρει ο άνεμος. Αν γίνουν σταγόνες και πέσουν στη γη, λίγο μας βρέξουν την επιδερμίδα, μη φοβάσαι. Το δέντρο της πίστης θα έχει ρίζες γερές, ο άνεμος θα είναι άνεμος, τα λόγια θα πιάσουν τόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανων. των 2:10

    ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ, ΠΟΥ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ
    Κ Ο Υ Ρ Α Γ Ι Ο
    ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΑ ΛΟΓΙΑ...

    ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ!
    ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ
    Μ Η Ν ΤΟ βρίσκαμε, και να τρέχαμε μόνο για παστό ψάρι και μπίρες!

    ΠΡΑΓΜΑΤΙ, Η ΛΥΔΙΑ ΛΙΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ
    Η Π Ρ Α Ξ Η.

    ΕΚΑΣΤΟΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΩΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ.

    ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΤΟΥ ΕΠΙΓΕΙΟΥ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ.

    Μ Ε Χ Ρ Ι ΤΟΤΕ, ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΥΠΟΜΟΝΕΣ!

    Το κάθε χριστιανικό μπλογκάκι δεν είναι παρά ένα θρησκευτικό ημερολόγιο καταστρώματος, εκάστου προσώπου που το συντηρεί.

    Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΖΩΗ, και βέβαια, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ, ΔΕΝ υπάρχει ΕΔΩ ΜΕΣΑ.

    Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΖΩΗ, ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΟΛΙΣ ΚΛΕΙΣΕΙ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΒΓΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ Ζ Ω Ν Τ Α Ν Ο Υ Σ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΟΝ Δ Ι Α-ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΓΩΝΑ, ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ, ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ, ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ.

    ΕΚΑΣΤΟΣ, ΕΔΩ, ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ, μόνον Ο,ΤΙ ως ΕΥ-ΛΟΓΙΑ ΠΡΟΑΙΡΕΙΤΑΙ.

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Κ Α Ν Ε Ι Σ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΝΗΣΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ, ΣΙΓΟΥΡΑ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ, ΕΦΟΣΟΝ
    Α Γ Ν Ο Ε Ι ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΘΕΤΗ.

    Το να γράφει κάποιος ωραία θρησκευτικά λόγια, μπορεί να φαίνεται ενίοτε, μάταιο ή βαρετό σαν το ξεσκόνισμα των επίπλων του σαλονιού του.

    Οι κινήσεις φαίνονται ίδιες ίσως και όχι ιδιαίτερα εντυπωσιακές.

    Όμως, το έπιπλο και η ψυχή, με το ξεσκόνισμα, ξεφεύγουν από το σαράκι της λησμονιάς που κατατρώει το έπιπλο και τον νου μας...

    Αν το κλείσουμε το πληκτρολόγιο ΕΝΤΕΛΩΣ, ΚΑΙ ΔΕ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΜΟΝΟ οι άνθρωποι του Σκότους, ΜΠΟΡΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΨΥΧΈΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΑΘΩΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ, ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ, και να μας είπει, ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ;
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ξεσκονίζονται τα έπιπλα κι η ψυχή. Καλή η σύγκριση αλλά τα λόγια δεν είναι ο τρόπος για το ξεσκόνισμα της ψυχής. Υπάρχει η εξομολόγηση γι αυτό. Έτσι έμαθα.
    Τα λόγια υπενθυμίζουν και ελέγχουν.

    Δε σερβίρεται το παστό ψάρι με μπύρα!! Μόνο με ούζο. Να γράφουμε ορθά και σ αυτό το σημείο.

    Τα λόγια που ο καθένας καταλαβαίνει δεν είναι και τα σωστά.
    Καλό σας απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. :-)
    Καλό απόγευμα αγαπημένο μου!

    Χαχα...λοιπόν, εγώ τη δική μου ψυχούλα, με λόγια αγαπητικά και θεολογικά, ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, την ξεσκονίζω.

    Με τη "ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΠΟΥΓΑΔΑ ΤΗΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ"
    που έγραφα και στην αρχή αυτού του μπλογκακιού και αν δεν το διάβασες, κοίταξέ το, με αυτό τον τρόπο, την ΞΕΠΛΕΝΩ!
    :-)
    ΚΑΙ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΗ ΘΑΣΟ, ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΞΕΧΑΣΤΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΑΠΟΛΑΥΣΑ παστό τσίρο, ΜΕ ΜΠΙΡΑ- ΟΝΕΙΡΟ ΣΤΟ ΚΥΜΑΑΑΑ!
    ;-)
    ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΌΤΙ "ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΔΙΔΕΤΑΙ Δ Ε Ν ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ"

    ΈΧΩ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΓΡΑΨΕΙ σ'αυτό εδώ το μπλογκάκι, ΚΑΤΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ.

    ΒΑΛΤΟ ΣΤΟ ΓΚΟΥΚΛΗ, ΘΑ ΣΤΟ ΒΡΕΙ...

    ΚΟΙΤΑ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟ "ΠΕΡΙΚΛΕΙΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ"ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙΣ Π Ο Σ Ο ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ, ΜΑΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΞΕ-ΧΩΡΙΖΟΥΝ.

    Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. "Τα λόγια που ο καθένας καταλαβαίνει δεν είναι και τα σωστά. Καλό σας απόγευμα"

    Κυπριανός Χ :

    "υμίν δέδοται γνώναι τα μυστήρια της βασιλείας του Θεού, εκείνοις δε τοις έξω εν παραβολαίς τα πάντα γίνεται ..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Κυπριανέ
    με αυτό που έγραψες, μου θύμισες το πολύ ενδιαφέρον βιβλιο του ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΝΤΕΡΗ με τιτλο ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΛΛΑΓΗ ΦΕΡΝΕΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΛΑΓΗ( εκδόσεις θυμάρι) όπου εκεί ο Πιντέρης, αναφέρει την εμπειρία του από το δάσκαλό του τον Αμερικάνο ψυχαναλυτή ΜΙΛΤΟΝ ΕΡΙΚΣΟΝ και τις μεθόδους που χρησιμοποιούσε για να ΘΕΡΑΠΕΥΣΕΙ.
    ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΊΑ ΤΟΥ ΠΙΝΤΕΡΗ.
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ, ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΟΟΟΟ!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ο λόγος του καθενός απο εμάς, προφΟρικός ἤ γραπτός, περιέχει αναπόφευκτα το πρόσωπό μας.

    Δεν είναι οι λέξεις και οι φράσεις που μεταδίδουν το είναι μας, αλλά η προσωπικότητά μας.

    Οσο για εκείνον που θα μας ακούσει ἤ θα διαβάσει τον λόγο μας, ισχύει το κλασσικό ρητό "το θέαμα κεῖται τῶ θεατῆ".

    "Ο μέν καθαρός νοῦς βλέπει τά πράγματα ὀρθά. Ὁ δέ γυμνασμένος λόγος φέρνει μπροστά του ὅσα εἶδε ὀρθά. Ἡ καθαρά ἐπίσης ἀκοή, ὑποδέχεται ὅσα ἄκουσε ὀρθά. Ἐκεῖνος πού στερεῖται τῶν καθαρῶν αὐτῶν ὀργάνων, κατακρίνει αὐτόν πού ἐδίδαξεν αὐτά".

    Εκατοντάς δευτέρα περί αγάπης, κεφ. 97, Αγ. Μάξιμου του Ομολογητού

    ΙΩΑΝΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΛΟ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ , ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ
    :-)
    Φίλε μου Ιωάννη

    Επίτρεψέ μου να ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ μαζί σου και να πω ότι ο λόγος του καθενός από εμάς ΔΕΝ περιέχει το πρόσωπό μας.

    Ο λόγος αναδύεται, ως ΑΠΛΟ αποτύπωμα της ύπαρξης, πάνω στην άμμο του Χρόνου, πάνω στην άμμο της εγκοσμιότητας.

    Εσύ βλέπεις ας πούμε, ένα πάτημα ποδιού στο χώμα.

    Και λές:

    Α! Βλέπω ένα πάτημα μεγάλο που αυτός που θα το έκανε είναι μάλλον ένας πανύψηλος 4 μέτρα.

    "Ω! πόσο σέβομαι τους γίγαντες!"

    Και κάποιος που είναι κρυμμένος εκεί γύρω, αν σε ακούσει θα γελάσει πνιχτά και πονηρά διότι, το ίχνος του "γίγαντα"το ζωγράφισε αυτός- ο κρυμμένος εκεί στα σκοτεινά- με ένα πλαστικό καλούπι σε σχήμα ποδιού σε μεγάλο μέγεθος, ΑΚΡΙΒΩΣ, για να σε ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΕΙ και να σου δημιουργήσει δέος, και να σε κάνει να σκεφτείς ότι στην περιοχή μένει γίγαντας, ενώ στην περιοχή έμενε ΜΟΝΟ ένα νανάκι, του μισού μέτρου στο σύνολο.

    ΤΑ ΛΟΓΙΑ παραμένουν, ΑΠΛΑ ΙΧΝΗ ΔΙΑΝΟΗΣΗΣ, ΙΩΑΝΝΗ.

    Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΖΩΗ, ΤΟ γνήσιο Β Ι Ω Μ Α
    (ΤΟ ΦΑΝΕΡΟ Μ Ο Ν Ο ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ)
    ΘΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ, ΣΤΟ Τ Ε Λ Ο Σ ΤΟΥ ΕΠΙΓΕΙΟΥ ΧΡΟΝΟΥ των ανθρώπων, ΑΚΟΜΑ και για τις πιο δυσανάγνωστες ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ.

    ΑΣ μην λαβαίνουμε ως μέτρο σύγκρισης τον Άγιο Μάξιμο διότι ειναι ΑΣΥΓΚΡΙΤΟΣ.

    ΑΥΤΟΣ ΕΠΙ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΕΙΝΕ ΜΟΝΟΣ, ΔΙΩΓΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΤΟΥ, ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΟΣΥΝΑΓΩΓΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΚΑΘΩΣΠΡΕΠΕΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΤΟΥ

    (ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ ΑΝ ΘΕΣ ΤΑ ΦΟΒΕΡΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΤΑΝΙΛΟΑΕ, στην παλιότερη ανάρτησή μου για τον "Άγιο Μάξιμο και τη Διακοπή του Μνημοσύνου του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως", να δεις τι λέει)

    ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ, ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΑΚΙΝΔΥΝΟΣ, Ο ΜΕΓΑΣ ΜΑΞΙΜΟΣ, ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟΙ, ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ.

    ΤΟΤΕ ΤΟΥ ΕΚΟΨΑΝ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΞΙ ΧΕΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΑΕΙ.

    ΠΟΙΟΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΑΥΤΟ; "ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ" ΙΕΡΩΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΤΟΥ.

    Δ Ε Ν ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ ΤΟΥ ΓΙΓΑΝΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ.

    ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑΝ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.
    (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. (συνέχεια απο το προηγούμενο)

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΜΙΑ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΟΓΡΙΑ, ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΠΑΡΝΗΘΑΣ, ΤΗΣ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΤΗς ΘΕΟΤΟΚΟΥ.

    Είναι με το πάτριο Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ) όπου- καθώς με πληροφόρησε μια φίλη μοναχή- η γερόντισσα Μαρία που μονάζει εκεί- και η οποία ήταν φυσικός στην ιδιότητα, πριν αποφασίσει τον μοναχικό βίο-

    αγωνιζόταν πνευματικά σε αυτό το μοναστήρι της ΠΑΡΝΗΘΑΣ, μια καλογριά ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ ΚΑΙ ΑΞΕΣΤΗ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣ ΑΔΕΡΦΕΣ.

    (Νομίζω έχω αναφέρει πάλι την περίπτωση -σε σχόλια)

    Καμιά άλλη μοναχή ΔΕΝ την συμπαθούσε, την εν λόγω καλογριά, ΔΙΟΤΙ, εκείνη, ΕΥΡΙΣΚΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΦΟΡΜΕΣ, ΤΑΧΑ ΟΤΙ ΣΚΟΝΤΑΦΤΕ ΑΠΑΝΩ ΤΟΥΣ, ΚΑΘΩΣ ΠΕΡΝΑΓΕ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΒΡΙΖΕ "ΣΤΡΑΒΑΔΙΑ!" και άλλα "κοσμητικά" παρόμοια.

    Λοιπόν, έζησε με αυτό τον ανάποδο χαρακτήρα, επί χρόνια στην Πάρνηθα, η εν λόγω εντελώς άξεστη και εντελώς αγράμματη μοναχή, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ.

    Κάποια στιγμή γέρασε και πέθανε.

    ΣΤα τρία χρόνια πήγαν όπως ήταν το τυπικό καθήκον,να την ξεθάψουν, να βάλουν τα οστά της στης Μονής, το οστεοφυλάκιο.

    ΄Ανοίγοντας τον τάφο της, και βρίσκοντας τα ΟΣΤΑ της κατακίτρινα, ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΩΔΙΑ, ΟΥΡΑΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΗΙΝΗ ΤΙΣ ΤΥΛΙΞΕ.

    ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑΝ ΟΛΕΣ ΒΑΘΙΑ, ΔΑΚΡΥΣΑΝ, ΜΕΤΑ-ΝΟΗΣΑΝ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ "ΘΑΨΙΜΑΤΑ"ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΚΑΝΑΝ ΟΤΑΝ ΖΟΥΣΕ, ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΕΚΡΙΝΑΝ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΟ, ΩΣ ΣΤΡΙΓΚΛΑ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΛΟΓΡΙΑ, ΜΕ ΤΑ ΤΟΣΑ ΠΑΛΙΟΛΟΓΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ,ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΑΤΑΝΥΚΤΟ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΠΟΥ Ε Δ Ε Ι Χ Ν Ε ΟΤΙ ΕΙΧΕ.

    ΑΠΟ ΤΟΤΕ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΛΟΓΡΙΕΣ, Π Ο Σ Ο ΕΞΑΠΑΤΟΥΝ ΤΑ ΔΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ(ή και κακών ) ΛΟΓΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ.

    ΤΑ ΕΊΠΕ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΨΕΥΔΟΠΟΙΜΕΝΕΣ ΠΟΥ "δια της ΧΡιστολογίας, εξαπατώσιν τας καρδίας των πιστών"ή κάπως έτσι, δεν έχω το χρόνο να ψάξω ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΚΕΊΜΕΝΟ.

    Παραμένει, βλέπεις, αρχαία πρακτική,από τον πρώτο αιώνα της Ιδρυσης της ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΊΑΣ, το παραμύθιασμα των αφελών.

    ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΖΑΓΟΡΑΙΟΣ,
    Θα σου αναφέρει την πνευματική του μητέρα τη λατρεμένη, την ΤΑΡΣΩ ΤΗΝ ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΗ, ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΤΟ αισχρόλογο ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ στους επισκέπτες, ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΚΕΡΑΤΕΑΣ ΠΟΥ ΑΣΚΗΤΕΥΕ.

    Την αγιότητα όμως της Ταρσώς ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΗ ΖΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ Α Γ Ν Ο Τ Η Τ Α,
    την ψ η λ α φ ο ύ σ α ν .

    ΚΑΙ Η ΑΦΗ, ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΗ
    ΑΠΟ Ο Λ Ε Σ ΤΙΣ ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ. ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΑΣΗ!

    ΤΗΝ ΕΙΔΕ ΤΗΝ ΤΑΡΣΩ, ΚΑΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ,Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΡΝΑΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΕ ΕΝΑ υπέροχο ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ.
    (ΣΥΝΕΧΕΙΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. (συνέχεια απο προήγουμενο)

    Λοιπόν, για να μη μακρηγορώ:

    ΝΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ.

    ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ ΕΙΝΑΙ
    Ο Β Ι Ο Σ.

    ΤΟ ΒΙΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙΣ Μ Ο Ν Ο Ν
    ΑΝ Ζ Ε Ι Σ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ
    ΕΚ ΤΟΥ Σ Υ Ν Ε Γ Γ Υ Σ , στην ΖΩΝΤΑΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

    ΕΚΑΣΤΟΣ,εξ ημών, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΡΤΥΡΗΣΕΙ Μ Ο Ν Ο Ν ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΠΟΥ ΕΚ ΤΟΥ Π Λ Η Σ Ι Ο Ν,
    ΣΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΒΙΟ, ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ, ΤΑ ΕΖΗΣΕ.

    ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΓΙΩΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ, ΟΧΙ ΔΙΟΤΙ ΗΤΑΝ απλώς, χριστιανικά ΩΡΑΙΑ ΛΟΓΙΑ, ΑΛΛΑ ΔΙΟΤΙ ΜΑΘΑΜΕ
    ΕΠΙΣΦΡΑΓΙΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ, ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΚΟ ΚΑΙ ΟΣΙΑΚΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥΣ,ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ
    Β Ι Ο ΤΟΥΣ,
    ΑΠΟ Α Γ Ν Ο Υ Σ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥΣ
    Μ Α Ρ Τ Υ Ρ Ε Σ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΑΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑ, ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ "ΑΓΙΩΝ"ΠΟΥ ΕΣΠΕΥΣΑΝ ΝΑ "ΑΓΙΟΓΡΑΦΗΣΟΥΝ"ΠΡΙΝ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΙΞΕΙ ΣΗΜΕΙΑ ΑΝΑΜΦΙΣΒΉΤΗΤΑ.

    ΑΛΛΟ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΑΛΛΟ ΣΕΣΩΣΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ,ΑΛΛΟ ΑΣΚΗΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ, ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΓΙΟΣ.

    -ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΨΥΧΙΚΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΕΣ.

    ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ, ΧΑΡΙΝ ΥΛΙΚΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ.
    ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟ ΘΕΟ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΟΞΑΣΕΙ ΠΡΟϊΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ...
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ.

    "Ο ΜΟΝΟΣ ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΟΣ, Ο ΜΟΝΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ, ΚΑΘΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΟΦΙΣΤΕΣ"ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΚΑΠΟΙΟΣ (Δε θυμάμαι ποιος...)

    ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΚΑΙ Α Ξ Ι Ο Π Ι Σ Τ Ο Σ ΜΑΡΤΥΡΑΣ, για τη ζωή των προηγούμενων αγίων, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ.

    Ο λόγος, λοιπόν(προφορικός ή γραπτός) συνιστά, ΑΠΛΟ ΙΧΝΟΣ, ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΨΥΧΗΣ, ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΤΗΣ ΕΓΚΟΣΜΙΟΤΗΤΑΣ.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ Η ΙΔΙΑ- Η ΑΠΙΑΣΤΗ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ- φίλε Ιωάννη.

    Ναι. Οι πιστοί πρέπει να μιλάμε και να γράφουμε κόσμια, όπως πολλοί οικουμενιστές και αγαπολόγοι θεολογούντες.

    Αλλά δεν τελειώνει σε αυτή την κοσμιότητα Ο ΑΓΩΝΑΣ της ΨΥΧΙΚΗΣ Σωτηρίας.

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ (μυστικές) ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ.

    ΑΣ ΤΟ κρατάμε στη μνήμη...για να μη μας παρασύρει εκ του υπερβάλλοντος ζήλου, η καιροφυλακτούσα ΠΛΑΝΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Αγαπητή μου αδερφή

    Για να έχει ο λόγος μας την ιδιότητα να είναι ιαματικό νερό και να δροσίσει άλλες ψυχές, πρέπει να βγαίνει μέσα από ψυχή σκληρά δοκιμασμένη που οι πνευματικές της εμπειρίες δίνουν στα λόγια τα συστατικά εκείνα, που τα κάνουν ιαματικό νερό.

    Πρέπει πρώτα εμείς να έχουμε δροσιστεί και ξεδιψάσει απο το "ζων ύδωρ" για να γίνουν τα λόγια μας ίαμα ψυχής και νού για τους πραγματικά διψώντας αδερφούς μας.

    Εκείνος που πραγματικά διψάει τον Θεό, θα αντιληφθεί την ποιότητα της νερού καθώς και της πηγής απ όπου του προσφέρεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ;-)
    Ιωάννη με το τελευταίο σχόλιο συμφωνώ.
    Βέβαια, οι αντιλήψεις και οι μεταφράσεις των δεδομένων της προσωπικής εμπειρίας μας, ΠΑΛΙ, ποικίλλουν.

    ΜΙΑ ΦΟΡΑ,ΕΝΑΣ ΙΕΡΕΑΣ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ. ΜΟΥ ΕΙΠΕ:

    -ΝΑ ΜΗ ΘΕΟΛΟΓΕΙΣ,με τον όποιο συζητητή, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΟΥ.

    ΔΗΛΑΔΗ, Ο,ΤΙ ΕΧΕΙΣ Ε Φ Α Ρ Μ Ο Σ Ε Ι ΕΝ ΚΥΡΙΩ,
    Μ Ο Ν Ο ΓΙΑ ΚΕΙΝΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ.

    ΚΑΙ Μ Ο Ν Ο Ν ΤΟΤΕ, ΙΣΩΣ ΓΙΝΕΙΣ, λιγάκι, ΠΙΣΤΕΥΤΟΣ.


    ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ.
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΛΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ, ΕΝΝΟΩ, ΤΩΡΑ.

    Π.Χ.Προσπαθούσα κάποτε δια τετριμμένων ΛΌΓΩΝ, να παρηγορήσω μια
    ΕΚΛΕΚΤΗ ΦΙΛΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΧΑΣΕΙ ΠΟΛΥ ΝΕΑ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟ, ΠΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΞΕΣΚΙΣΤΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ, ΠΑΛΙ, ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΓΡΙΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΞΟΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ, Ή ΦΙΛΟΥΣ, ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ(και μεγάλωσε ΕΠΑΞΙΑ) ΔΥΟ ΜΩΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.

    ΛΟΙΠΟΝ....ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ Β Λ Α Κ Ω Δ Ω Σ, κάποτε, σε ένα άλλο πρόβλημα που αντιμετώπιζε, ΔΙΑ ΛΟΓΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΗΓΟΡΗΣΩ,
    μου χύμηξε θυμωμένα:

    -ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ, ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΗΓΟΡΕΙΣ ΓΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΠΟΥ
    Π Ο Τ Ε ΣΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΣ.

    ΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ!

    ΔΕΧΟΜΑΙ ΠΑΡΗΓΟΡΙΕΣ, Μ Ο Ν Ο ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΕΓΩ Ή ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!
    ΑΠΟ Κ Α Ν Ε Ν Α Ν ΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ!

    ........Τι να σου πω, Ιωάννη:

    ΤΗΣ ΕΔΩΣΑ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΚΙΟ! ΣΟΦΟΤΑΤΑ ΜΙΛΗΣΕ Η ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ.

    ΕΚΤΟΤΕ, ΩΣ ΑΥΤΟΚΛΗΤΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΗΓΟΡΗΤΗΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΖΗΣΑ, ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΩ.

    ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΕΝ ΚΥΡΙΩ ΣΙΩΠΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ.

    ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

    Η μόνη αληθινή παρηγοριά που μπορούμε να δώσουμε στούς άλλους είναι η παρηγοριά που δεχθήκαμε οι ίδιοι δια του Παρακλήτου Αγίου Πνεύματος

    Η με πόνο καρδιάς προσευχή, όταν δεν μας επιτρέπεται να μιλήσουμε, κάνει θαύματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ;-)

    Ιωάννη
    εκ της μακρινής Γερμανίας

    Η σιωπηλή προσευχή- ΜΕ ΠΟΝΟ ΨΥΧΗΣ, ομως, και ΑΓΑΠΗ θερμή- αυτή η προσευχή- όχι ένας απλά διανοητικός και ψυχρός μετεωρισμός του νου με ψέλλισμα λόγων κενών από αίσθημα- αυτή η προσευχή, ΝΑΙ, ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΑ ΘΑΥΜΑΤΑ.

    ΤΑ ΕΧΩ ΒΙΩΣΕΙ.

    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ.

    Σ'ευχαριστώ που με καταλαβαίνεις, και δεν θυμώνεις μαζί σου, όταν μπαίνω απέναντι και στα λέω λιγάκι...τσεκουράτα, ως γραία λαλημένη που τυγχάνω...
    ;-)
    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ, περιστεράκι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Είναι χαρά μου να προσφέρω ότι μου δoθηκε δωρεάν!

    Αντιπροσφέρω, με απέραντη ευγνωμοσύνη, τις ευχαριστίες σου στόν Κύριο!

    IΩΑΝΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή