Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Nτροπαλή εισαγωγή περί παρθενίας, παρθενορραφών και λοιπών δαιμονίων(επανάληψη)


Αγαπημένα μου

επειδή,  το ζητήσατε κάποιοι να το ξαναθυμίσω το θέμα, αν θέλετε, ανατρέξετε στην πρώτη ανάρτηση και διαβάστε τα σχετικά με την παρθενία.

Σας φιλώ και σας εύχομαι υγεία και φώτιση εν παντί.

Σαλογραία
............................................

16 σχόλια:

  1. Άμα ήμουν Θεός, δεν είμαι, θα φρόντιζα να σου χαρίσω δύο ζωές; Ξερ'ς γιατί; Επειδή διάβασα άπειρες φορές στα κείμενα πως πέρασαν πολλά χρόνια για να καταλάβεις τούτο, κείνο, τ' άλλο!Ε, χρειάζεσαι μια δεύτερη ευκαιρία, να καταλαβαίνεις βρε αδερφέ σε πρώτο χρόνο(ξέρεις στο βόλευ υπάρχει ο πρώτος κι ο δεύτερος χρόνος,ο πρώτος είναι πιο απρόσμενος και πιο θεαματικός, ο δεύτερος είναι ο αναμενόμενος).
    Όσο για το κείμενο αναρωτιέμαι ποιος το ξαναζήτησε! Σε μια κοινωνία μπιτ ξεπαρθενεμένη, δεν εννοώ σωματικά(το ελάχιστο,)που να βρεις αθωότητα και παιδικότητα κι αγνότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ;-)
    Αγαπημένο των 7:53, για να μη μας χαρίζονται δυο ζωές, θα πει ότι είναι αρκετή η μία!

    Απλά, σε κάθε ...τάξη, υπάρχουν οι γρήγοροι στην αντίληψη, μαθητές, και οι αργόστροφοι.
    Προσωπικά, ανήκω στους δεύτερους.

    ;-)(Πες μας κι άλλα, αν θες, για το βόλεϋ, έχω ακούσει ότι είναι άθλημα που απαιτεί οξεία διάνοια).

    Και ευτυχώς, αθωότητα και παιδικότητα ΥΠΑΡΧΕΙ ακόμη...προσωπικά τη συναντώ κάθε μέρα στο πρόσωπο, κολλητών μου, και γεμίζω αμφιθυμικά συναισθήματα.

    Από τη μία χαίρομαι, από την άλλη, γίνομαι έξαλλη:

    -Μα για Ονομα!
    Με ΤΟΣΑ που σου έχουν συμβεί και έχεις μάθει παραμένεις τόσον παρθένον βούρλον, ΑΚΟΜΗ; τους λέω.
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το κάθε άθλημα προσφέρει διαφορετικά πράγματα. Δε μιλάμε για πρωταθλητισμό αλλά για ερασιτεχνικό. Ομαδικό, κινείται η ομάδα αντίστροφα με τους δείκτες του ρολογιού στο γήπεδο, χρησιμοποιεί και κοντούς(όχι 1,50 ως 1,70). Είναι εκπληκτικό το σερβίς καθώς είναι απόλυτα ατομικό.
    Γενικά είναι ένα ενδιαφέρον άθλημα. Όπως κι άλλα φυσικά, όλα θα λεγα. Αν κι η αδυναμία δεν πέφτει μόνο στο βόλευ.
    Οι αργόστροφοι άνθρωποι δε γράφουν τόσο εύστροφα. Κάνω λάθος; Το επιχείρημα μάλλον αδύνατο.
    Υπάρχουν άνθρωποι ακόμα, λεφτά δεν υπάρχουν πια! ;-) ;-(
    Χρειάζονται και τα δύο! Το να για τέρψη ψυχής τ άλλο για πρακτικά θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://ahdoni.blogspot.com/2011/12/blog-post_5623.html

    στο αφιερωνω με εν ΧΩ αγαπη.....ειναι ο Μεγας Αρχαγγελος !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αγαπητη σαλογραία θέλω να μοιράσω μαζί σου και με τους αναγνώστες σου κάποιες εμπειρίες περί ορθής αντιλήψεως που με διδάξαν οι πειρασμοί και οι πτώσεις στον αγώνα κατά του φονιά εαυτού.

    Ας μην εκπλήσσετε κανείς που γράφω "κατά του φονιά εαυτού".

    Πίσω απ αυτόν τον άγνωστο εαυτό μας κρύβετε ο ανθρωποκτόνος Εωσφόρος.

    Σχηματίζεται αναλόγΩς τόν χαρακτήρα του ανθρώπου, τα πάθη του, τις κλίσεις του, τις επιθυμίες και προσαρμόζεται τέλεια στόν άνθρωπο ούτος ώστε να μήν ά ν τ ι λ η φ θ ή αυτός τίποτα για την ύπουλη ένωση που κάνει μαζί του.

    Μπορεί κάποιος να θρησκεύει και εν αγνοία του, στήν ουσία να υπηρετεί τον σατανά.

    Είναι πολύ δύσκολο, άνθρωπίνΩς άδύνατο να τον εντοπίση κάποιος, δέν μπορεί να γίνει αυτό διότι κρύβετΑΙ μέσα στήν ίδια τήν προσωπικότητα του άνθρώπου.
    Μόνο άν κάποιος είναι απαλλαγμένος και ελεύθερος απ' αυτόν και ενωμένος με το Πνεύμα του Θεού τον εντοπίζει αμέσως όσο και αν κρυφτή.

    Η ορθή αντίληψη δεν έγκειται στήν ευστροφία του νου , αλλά είναι αποτέλεσμα της καθαρότητας αυτού.

    Όταν λέμε νου, ας μην νομίζουμε ότι πρόκειτΑΙ μόνο για τήν διάνοια του ανθρώπου.

    Νούς είναι και λέγεται όλος ο άνθρωπος, ολόκληρη η ύπαρξή του ψυχή, σώμα και πνεύμα, οπως τα πολυόμματα Χερουβείμ.

    ΙΩΑΝΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. :-)
    Και τό λεγα και το λεγα!

    "Πού είναι ο λατρεμένος μου Ιωάννης, να με ανακαλέσει εις την τάξιν, να με επαναφέρει στην ευθεία οδό.

    Να με βοηθήσει να σταματήσω την εκτροπή της ΑΡΓΟΛΟΓΙΑΣ"!.

    -ΙΩΑΝΝΗ, ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο ανΩνυμος σχολιστής των 7 53 μμ γράφει χαριτωμένα οτι αν ήταν Θεός, θα σου χάριζε δύο ζωές.

    Μα μας χαρίζει δύο ζωές ο πολυεύσπλαχνος Κύριος!

    Η μία είναι η δική μας ζωή εντός των ορίων του χρόνου, και η η δεύτερη είναι η Απειρη δική Του.

    ΙΩΑΝΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στή μακεδονία, χρησιμοποιοῦμε ώς ἐπιπλέον άρνητικά μόρια στόν λόγο,τό "ἴτς" καί τό "ντίπ".
    π.χ. "ἴτς (ντίπ) μυαλό δέν ἔχεις"
    Ὅταν πρωτάκουσα στήν περιοχή τῆς Ἄρτας, νά χρησιμοποιοῦν ὥς ἀρνητικό μόριο τό, "μπίτ", στήν ἀρχή ξαφνιάστηκα καί ἀπόρησα. Κατόπιν ὅμως μέ πιάσανε τά γέλια, γιατί-ὅπως ἔλεγα μετά στούς δικούς μου- πρώτη φορά ἀκουγα ἀνθρώπους νά ...κορνάρουν σάν αὐτοκίνητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ;-)
    Βρε καλώς τον λατρεμένο μου γάιδαροοοοοο!
    Χρόνους και ζαμάνιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ, από την άλλη, αντίθετα με τον μακεδόνα, πρώτη φορά ακούω το "ἴτς μυαλό δέν ἔχεις". Ιτς! χαχα, πρωτάκουστο. ιτς! Εγώ μόνο το "ντιπ" ήξερα.
    Βλέπω πάνω και κάποιον Ανώνυμο να λέει για το βόλευ (εγώ είμαι ένας άλλος ανώνυμος), και βλέπω και το σχόλιο του Ιωάννη, να'ναι καλά ο άνθρωπος, ευχαριστώ, μου λύθηκε απορία, να'ναι καλά ο άνθρωπος, συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο, ευχαριστώ που το 'γραψε και έτυχε και το διάβασα. Κι έχω κι εγώ ακριβώς την ίδια απορία: "Θε μου, Θε μου", λέει η Σαλογραία, "πως μέσα σε λιγότερο απο μισόν αιώνα, σηκωθήκαν τα πόδια και χτυπούν αλύπητα το κεφάλι; Απορώ και εξίσταμαι!"
    Έλα μου ντε; Πώς ήρθαν τα πάνω κάτω μέσα σε τόσο λίγο καιρό; Πότε πρόλαβαν;
    Αναρωτιέμαι.. Εγώ σε ποιόν σύμπαν μεγάλωσα;
    Εγώ δεν ήξερα καν οτι η Εκκλησία προτείνει παρθενία.
    Η Σαλογραία μου το είχε πει, και για αυτό της είμαι ευγνώμων εις τον αιώνα των αιώνων, να'ναι καλά η γυναίκα, την χιλιοευχαριστώ.
    Και, ελπίζουμε σε καινούρια έκδοση της ανάρτησης αυτής... ελπίζουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ;-)
    Φρίττω! Γιατί δεν κοιμούνται τέτοια ώρα τα μικρά παιδάκια; Και αναρωτιόμουν ποια καλή ψυχή θα στείλει το εκατοστό σχόλιο!
    Θα με ρωτήσεις:

    -Εσύ, μανδάμ, γιατί είσαι ξύπνια ακόμα; δεν ξέρεις ότι όσο πιο γέρος, τόσο πιο νωρίς πρέπει να πέφτεις και να "ξεραίνεσαι" για να χεις καλή υγεία;

    -Το ξέρω πιδάκι μ'αλλά πρέπει να βράσω και κάτι ρεβιθια, να φτιάξω ένα χούμους να το πάρουνε αύριο στου χουράφ'για το λιουμάζμα! α ναι...και γω αυτό το ιτς που ειπε ο Κούμουλους, πρώτη μου φορά το άκουσα. Όσο ζουμε, οι Καλαματιανές, μαθαίνουμε!

    Φιλάκια!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. http://fdathanasiou.wordpress.com/2011/12/07/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%BD%CE%AC%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CE%B8%CE%AC%CE%BB%CE%B1%CF%83%CF%83%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%BA%CE%AC%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B8%CE%BC/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ;-)Ξαναδιαβάζοντας το σχόλιο με το ιτς θα ήθελα να ρωτήσω τι σημαίνει αυτό το ίτς στα τούρκικα, διότι ήξερα τα ιτς ογλάν, τα "μικρά παιδιά" δηλαδή που βγαίναν με τη μύξα ασκούπιστη στη γειτονιά, και σιγά σιγά από κεί, τα περιπλανώμενα μικρα παιδάκια ονομάστηκαν "τσογλάνια"...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τό ἀδιάφθορον τοῦ σώματος δέν εἶναι εἰσέτι παρθενία. Εἷς τῶν μεγαλυτέρων ἁγίων τῆς Ἐκκλησίας ἡμῶν, ὁ Μέγας Βασίλειος, μετά πικρίας εἶπε περί ἑαυτοῦ: «Καί γυναῖκα οὐ γινώσκω καί παρθένος οὐκ εἰμί», ἤτοι ὑπό τήν πλήρη τῆς λέξεως ἔννοιαν. Ἐκτός τῶν σχέσεων μετ᾽ ἄλλου σώματος, ὑπάρχουν οὐχί ὀλίγα ἄλλα εἴδη διαφθορᾶς καί αὐτοδιαφθορᾶς, τῶν ὁποίων τήν περιγραφήν ἀποφεύγει ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, διά νά μή δημιουργήσῃ εἰς τόν νοῦν τοῦ ὁμιλοῦντος ἤ τοῦ ἀκούοντος εἰκόνα τινά ἁμαρτίας. Καί ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος δέν γνωρίζει τήν φυσικήν πρᾶξιν, ἀλλά μόνον διά τοῦ νοῦ θά ἀφεθῇ εἰς αὐτήν καί ὀνειροπολῶν θά ἐπιθυμήσῃ αὐτήν, ἤδη δέν εἶναι πλήρως παρθένος.

    Τήν γνησίαν παρθενίαν οἱ Ἅγιοι Πατέρες ὁρίζουν ὡς ὑπερφυσικήν κατάστασιν. Ἐν τῇ τελείᾳ αὐτῆς μορφῇ θεωρεῖται ὡς ἀδιάκοπος διαμονή ἐν τῇ θείᾳ ἀγάπῃ, ὡς ἐκπλήρωσις τῆς ἐντολῆς τοῦ Χριστοῦ «ἀγαπήσεις τόν Θεόν ἐξ ὅλης τῆς καρδίας, ἐξ ὅλης τῆς διανοίας, ἐξ ὅλης τῆς ψυχῆς, ἐξ ὅλης τῆς ἰσχύος.» Ὑπό τό φῶς τοῦ κριτηρίου αὐτοῦ, πᾶσα παρέκκλησις τοῦ νοῦ καί τῆς καρδίας ἀπό τῆς ἀγάπης τοῦ Θεοῦ ἐκλαμβάνεται ὡς πνευματική «μοιχεία», ἤτοι παράβασις εἰς βάρος τῆς θείας ἀγάπης.

    Ἀρχιμανδρίτου Σωφρονίου Σαχάρωφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή