Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Time to say goodbye

46 σχόλια:

  1. ΄Πολύ 'ομορφα μουσικά κομμάτια.Ξεκίνησα τη μέρα μου ακούγοντάς τα και μου έδωσαν το κέφι που χρειαζόμουν για να πάω στην δουλειά μου.Σ ευχαριστώ Σαλογραία και καλή σου μέρα.Μας χαρίζεται ακόμα μια, να τη διαχειριστούμε.Μακρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακρίνα αγαπημένη

    Καλή δύναμη στην ημέρα σου.

    Όταν προσευχόμαστε για το κάθε πρόσωπο με το οποίο βρισκόμαστε και όταν αντιμετωπίζουμε το κάθε δευτερόλεπτο βίου που μας δωρίζεται ως κάτι που
    ο υ δ ε ί ς, μας χρωστάει, τότε μπορούμε να ελπίζουμε πως η ειρήνη θα ρθει κάποτε να φωλιάσει στην καρδιά μας σαν περιστεράκι.

    Σκέφτομαι συχνά επίσης, ότι για το κάθε πρόσωπο με το οποίο ερχομαστε σε επικοινωνία πρέπει να πράττουμε το καλύτερο που μπορούμε, επειδή

    "θα ρθει στιγμή που δεν θα μπορούμε να κάνουμε τίποτε για τους άλλους, γιατί θα έχουν φύγει... γιατί θα έχουμε φύγει..."

    Σε ασπάζομαι εν Κυρίω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!! : )

    "όταν αντιμετωπίζουμε το κάθε δευτερόλεπτο βίου που μας δωρίζεται ως κάτι που
    ο υ δ ε ί ς, μας χρωστάει."

    Μα φυσικά μας χρωστάει. Αυτός που μας έφτιαξε. Δε μπορεί να φτιάχνει ένα ανθρώπινο σώμα ικανό να ζήσει πολλά χρόνια, να κάνει τον κόσμο τόσο όμορφο, και να σου λέει "είναι δώρο το κάθε ένα δευτερόλεπτο. Μπορώ να σε πάρω από τη ζωή οποιαδήποτε στιγμή θέλω." Άμα είναι έτσι, ας έκανε τον κόσμο λιγότερο όμορφο :(
    Κάνω λάθος; Εγώ δε βλέπω πού κάνω λάθος : (

    Πολλές ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα.. καλά.. μία φορά το έστειλα το μήνυμά μου..
    Πώς βγήκε 2 φορές; Δεν έστειλα ως "Ανώνυμος" με το όνομά μου από κάτω.. ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι, καλά τα λέω, δεν έστειλα ως Ανώνυμος με το όνομά μου από κάτω. Μάλλον θα είναι τα συνηθισμένα τεχνικά προβλήματα.
    Είχα γράψει και συνέχεια στο μήνυμά μου. Θα την βάλω εδώ.

    Οκ, κατάλαβα πού κάνω λάθος.
    Σου δίνει τα πάντα, αλλά ζητάει από εσένα τα πάντα.
    Αλλά.. εξακολουθεί να με θυμώνει..
    "Εσύ θα είσαι εδώ πέρα, θα κάνεις ό.τι περισσότερο μπορείς, θα δίνεις τη μια πιατέλα βατόμουρα στη γειτόνισσα, και μετά θα δίνεις κι άλλη πιατέλα, και θα σε κυνηγούν κι από πάνω, δε θα κάνεις τίποτα άλλο από το να να δίνεις πιατέλα με βατόμουρα όλη την ώρα, η Γη θα είναι πανέμορφη, και, όταν εγώ αποφασίσω, θα σε πάρω από εδώ, ακόμα και απροετοίμαστα, παρόλο που το σώμα σου θα είχε τις προδιαγραφές για να ζήσει πολύ ακόμα"
    Οκ, να το δεχτούμε. Αλλά όχι και να είμαστε και ευγνώμονες από πάνω.
    "όταν αντιμετωπίζουμε το κάθε δευτερόλεπτο βίου που μας δωρίζεται ως κάτι που
    ο υ δ ε ί ς, μας χρωστάει"
    Χρωστάει και παραχρωστάει.

    Μικρή παραπονεμένη Γωγούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γωγούλα μου
    του λέω να το ανεβάσει. Αυτό...μουλαρώνει...παριστάνει ότι δεν το ανεβάζει, εγώ τότε το κοπυπαστώνω για να το βγάλω θέλει δε θέλει το μηχάνημα και τότε το μηχάνημα...ξεμουτρώνει και ενώ έχω ανεβάσει το σχόλιό σου- με κοπυπάστωμα- τσούπ! πετάει και το αρχικώς πατηθέν για φανέρωση.
    Κατάλαβες τι παθαίνω η αδαής;

    Γι αυτό τώρα έσβησα το ίδιο δεύτερο...

    Θα σου σχολιάσω λίγο αργότερα την ...αν-αιδή σκέψη που μοιάζει με κάποιες δικές μου εκ του Εξαποδού προερχόμενες.

    Τις έστελνε
    παλιότερα, μπερδεύονταν με τις δικές μου, και μου εμποιούσαν αφόρητη θλίψη, όταν το θέλημά μου, ακυρώνονταν με οποιοδήποτε τρόπο.

    Βλέπεις, ήμουνα πεπεισμένη ότι οι άλλοι και καλά...μου χρώσταγαν!

    ΑΜ ΔΕ!

    Φιλιά!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και, όντως, μόλις είδα οτι διαγράφηκε η επανάληψη του μηνύματος που είχα στείλει.

    Παρατήρησα αυτό που έγινε. Είδα μια μικρή φρασούλα και πυροδότησε ολόκληρη αντίδραση εκ μέρους μου. Αυτό σημαίνει πως με απασχολεί πάρα πολύ αυτό το ζήτημα. Δεν είχα καταλάβει πόσο πολύ με απασχολούσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Μικρή παραπονεμένη Γωγούλα

    (αυτή η υπογραφή ήτανε ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ, ΣΗΜΕΡΑ!)

    μου θύμισες τα επιχειρήματα της ωραίας ταινίας που φτιάχνουν οι κερατάδες οι εβραίοι ευφυέστατοι σκηνοθέτες: "ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ", με τον Κιάνου Ρηβς- νομίζω- εδώ και μερικά χρόνια.

    Ο διάβολος εκεί- που τον έπαιζε ο Ντε Νίρο, με την όψη ενός καραγιάπη της υψηλής κοινωνίας (μπλιαχ)

    είχε πιάσει τα μυαλά του Κιάνου και τα έκανε φύλλο φτερό με την εωσφορική του επιχειρηματολογία.

    Θα σχολιάσω αργότερα, διότι τώρα επείγουν κάποιες άλλες υποχρεώσεις.

    Αν απαντήσει άλλο παιδί της χορωδίας, θα ανεβάσω τη σκέψη του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο ΘΕΟΣ δεν μας παιρνει ποτέ απροετοιμαστα...
    μας παιρνει στην καλυτερη στιγμη...
    η ψυχη παει παλι πισω στον δημιουργο της,
    εσυ Γεωργια εχεις κολλησει στα γιηνα
    και δεν λες Ημαρτον Χριστε μου,σε λυπησα.
    Διδαξε με οσα δεν ξερω,
    Ειρηνευσε το πνευμα μου
    και οδηγησε τα βηματα μου
    στην ΑΛΗΘΕΙΑ+ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ...
    δοκιμασε να ταπεινωσεις το εγω σου
    τη σκεψη σου
    αφεσου στα χερια Του
    και τοτε θα τα καταλαβεις ολα...

    Μια ψυχη
    που δοξαζει το ΘΕΟ ΓΙΑ ΟΛΑ.
    (ΑΜΕΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προς Μικρή παραπονεμένη Γωγούλα

    Το να δίνεις τη πιατέλα με τα βατόμουρα δεν είναι αρκετό από μόνο του.
    Σημασία έχει και η πρόθεση με την οποία την δίνεις!
    Δηλαδή να την δίνεις με χαρά!


    Η συνειδητοποίηση ότι τα πράγματα είναι φθαρτά, έρχονται και παρέρχονται όπως και εμείς σε αυτή τη ζωή, θεωρώ ότι είναι αυτό που σε απασχολεί.

    "Μπορώ να σε πάρω από τη ζωή οποιαδήποτε στιγμή θέλω."

    Είναι συγκλονιστική η παρατήρηση ότι κάθε στιγμή μπορεί να είναι η τελευταία μας,
    και συνήθως όταν βρισκόμαστε μπροστά της γυρίζουμε αλλού το βλέμμα για να μην την κάνουμε.

    Όταν όμως την κάνουμε τότε ζούμε πραγματικά τη ζωή μας και προσέχουμε αυτά που έχουν πραγματική σημασία.

    Κατανόησον ότι τα πράγματα φθαρτά και παρερχόμενα είναι. (Αββάς Βαρσανούφιος)

    Αν σκεφτούμε τι θα γινόταν αν σταματούσαν οι χοροί των ηλεκτρονίων γύρω από τους πυρήνες των ατόμων;

    Και αυτή η συνειδητοποίηση είναι το ιδιαίτερο γνώρισμα του χριστιανού.

    "Το να επαγρυπνή κάθε ημέρα και κάθε ώρα και να είναι έτοιμος να τελειοποιηθή για να ευαρεστήσει τον Θεόν, αφού γνωρίζει ότι ο Κύριος έρχεται
    (και τον καλεί κοντά Του) σε ώρα, που δεν περιμένει." (Μέγας Βασίλειος)


    «ο Θεός θάνατον ουκ εποίησεν ουδέ τέρπεται επ' απωλεία ζώντων»

    (Σοφ. Σολ. α' 13)
    αλλά εισέβαλε ο θάνατος στη ζωή εξαιτίας της αμαρτίας της παρακοής του ανθρώπου.

    Ο Θεός φύσει αγαθός μας παίρνει από τη ζωή όταν είναι το μεγαλύτερο συμφέρον για εμάς.

    (μερικά από τα γιατί)

    Για να μην υποφέρεις άλλο στο κόσμο αυτό της φθοράς και να είσαι μαζί Μου που είμαι η Αγάπη.

    Για να σταματήσεις να αμαρτάνεις και να απομακρύνεσαι από Μένα

    Γιατί προγνωρίζοντας τα πάντα δίχως να τα προορίζω βλέπω ότι αν συνεχίσεις να ζεις θα απομακρυνθείς από Μένα και δεν θα επιστρέψεις πάλι σε Μένα

    Φαίνεται οξύμωρο και δεν το θέλουμε φυσικά αλλά είναι ευτύχημα που υπάρχει ο θάνατος!

    Το κακό θα ήταν αν δεν υπήρχε!

    Σκέψου τέτοια παραφροσύνη αμαρτίας σε όλες τις εποχές και υπάρχουν ο θάνατος, οι ασθένειες και οι θλίψεις.
    Δηλαδή αν δεν υπήρχαν μπορεί να κανείς να διανοηθεί σε τι τρομακτική κατάσταση θα είχαμε φτάσει;

    Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέει όταν υποφέρουμε ή συγχωρούνται αμαρτίες μας ή λαμβάνουμε στεφάνους (Ομιλία 9:10 εις Κατά Ματθαίο)

    Αυτό σημαίνει ότι αν έχουμε αμαρτίες τότε χρωστάμε πόνο στον Χριστό!

    Εμείς χρωστάμε...

    Όμως "Όλα τα προβλήματα της ζωής έχουν λυθεί, τα κύρια και τα βασανιστικά αινίγματα έχουν αποσαφηνιστεί, οι αλυσίδες του σκότους και των θλίψεων έχουν κοπεί, διότι ο Χριστός Ανέστη".

    (Αγίος Νικόλαος Βελιμίροβιτς στοχασμός η κλεις των αινιγμάτων)

    Προσδοκώ ανάσταση νεκρών γιατί "Χριστός Ανέστη χαρά μου" (Όσιος Σεραφείμ του Σάρωφ)!

    Σου δίνει τα πάντα, αλλά ζητάει από εσένα τα πάντα.

    Για να πάρει ο άνθρωπος τα πάντα, που είναι ο Θεός, πρέπει να δώσει τα πάντα, δηλαδή τον εαυτό του γιατί δεχόμαστε τον Θεό όπως δινόμαστε σε Αυτόν.

    Όταν βρέχει μπορούμε να γεμίσουμε νερό με μία δαχτυλήθρα αλλά και με ένα κουβά ή με μία δεξαμενή.

    Η ανθρώπινη καρδιά μένει ανικανοποίητη μέχρι να γεμίσει με τον Θεό και διαρκώς θα θέλει να γεμίζει και να ευφραίνεται γιατί πλαστήκαμε για τη χαρά.

    Ο Κύριος ο Θεός δίνει στον άνθρωπο τα πάντα! Τον Θρόνο και τον Εαυτό Του!
    Ζητάει τη καρδιά του ανθρώπου, δός μοι σήν καρδίαν» (Παρ. κγ' 26)

    Γιατί ο Θεός γίνεται τα πάντα σε εκείνους που Τον αγαπούν και οτι τοις αγαπωσιν τον θεον παντα συνεργει εις αγαθον (Ρωμ 8:28)

    «Ο Θεός γίνεται τα πάντα γιʼ αυτoύς πoυ τoν αγαπoύν: Γίνεται τρoφή, ένδυμα, ανάπαυση, παρηγoριά, γνώση, δύναμη... τα πάντα».
    Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να ενημερώσω το Χριστεπώνυμον

    (ίσως και αντιΧΡιστεπώνυμον που διαβάζει αυτή τη σελίδα):
    Σε αυτή τη σελίδα, ανεβαίνουν σχόλια ΜΟΝΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ , ΟΧΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΦΡΑΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΣΕΩΝ, άντε γεια μας, να έχουμε την ευχή της Κυρα Παναγιάς της Μητέρας ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. H ALH8EIA DEN EINAI FRASTIKH EPI8ESH,
    MERIKOI PREPEI NA MA8OYN NA FERONTAI SALO.
    TO 8EATRILIKI EINAI ARRWSTHMENH KATASTASH

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. -ΤΙ ΕΣΤΙΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;

    Αλήθεια που λέγεται χωρίς καρδιά ΚΑΙΟΜΕΝΗ από αγάπη για τη σωτηρία της ψυχής του πλησίον, είναι
    θ ά ν α τ ο ς.

    Παρακαλώ τον Κύριο να με προστατεύει από την επιδίωξη μιας τέτοιας αλήθειας διότι σε χρόνους ΑΝΩΡΙΜΟΤΗΤΑΣ, πολλούς ανθρώπους εξ αιτίας της, ΑΔΙΚΩΣ κατέκρινα και εκείνοι ενώπιον του Κυρίου, υπήρχαν ως όσιοι...και γω δεν ήμουνα άξια ούτε να ασπαστώ τη σκόνη από τα παπούτσια τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΠΑΝΙΑ ΕΥΑΡΕΣΤΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΩΤΑ ΤΩΝ ΑΚΟΥΩΝΤΩΝ,,,,
    ΑΝ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ
    ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟΛΟΓΙΑΣ
    ΤΟΤΕ ΟΤΙ ΛΕΜΕ
    ΤΟ ΛΕΜΕ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ
    ΕΚ ΒΑΘΟΥΣ ΚΑΡΔΙΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @11:20 π.μ.
    Κυρία Σαλογραία, καλό κουράγιο.

    @1:50 μ.μ.
    "Ο ΘΕΟΣ δεν μας παιρνει ποτέ απροετοιμαστα..."
    Α, εντάξει, ευχαριστώ για την πληροφορία.

    Χαίρομαι κύριε/κυρία Ανώνυμε που δοξάζετε τον Θεό για όλα.
    Ευχαριστώ που λυπηθήκατε για εμένα.
    Όταν ήμουν μικρή είχα τρομερό πρόβλημα να δεχτώ να πεθάνω νέα διότι η Γη μου φαινόταν πανέμορφη.
    Όντως είχα προσκολληθεί στα γήινα.

    @3:21 μ.μ.
    Κύριε/α Α.
    Ευχαριστώ πολύ για την έκταση της απάντησης.
    Είχε μεγάλη χρησιμότητα όλη η απάντηση, ευχαριστώ..
    "Ο Θεός φύσει αγαθός μας παίρνει από τη ζωή όταν είναι το μεγαλύτερο συμφέρον για εμάς.
    (μερικά από τα γιατί)"
    Α, εντάξει τότε.

    @4:07 μ.μ.
    Κυρία Σαλογραία, ευχαριστώ και για αυτό που γράψατε, το οποίο μου λύνει κι άλλη απορία.
    "Αλήθεια που λέγεται χωρίς καρδιά ΚΑΙΟΜΕΝΗ από αγάπη για τη σωτηρία της ψυχής του πλησίον, είναι
    θ ά ν α τ ο ς."

    Καλή συνέχεια σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λατρεμένη Γωγούλα

    αυτό το "κυρία Σαλογραία " με κάνει να γελάω.

    Μου ακούγεται εντελώς οξύμωρο!

    -Κυρία Τρελόγρια!

    -Μα δεν είναι κυρίες οι Τρελόγριες!
    Οι Τρελόγριες είναι Τρελόγριες!

    Τέλος πάντων...
    Τώρα, αν καλύφθηκες στο ερώτημά σου από τα όσα γράψανε τα... παιδιά της χορωδίας, εγώ να μη σε κουράσω περισσότερο.
    Αν πάλι κάτι σε "τρώει" ας το ξαναθέσουμε το ζήτημα.

    Μου άρεσε εξαιρετικά και το "καλό κουράγιο "
    που μου ευχήθηκες.

    Πραγματικά το χρειάζομαι.
    Φιλιά!

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαίρε τρελογραιάκι μου
    οτι στον κήπο σου αναδύθηκε διαμάντι,κοφτερό, λαμπερό καιπανέμορφο
    (Γεωργία-του Χριστού το γεώργιο).
    Τη λάτρεψα και της κλείνω συνΩμοτικά το μάτι...

    Φιλιά-ΣΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεωργία μου ,
    που δε γνωριζόμαστε αλλά επικοινωνούμε μέσω Σαλογραίας,
    με τρωει η γλώσσα μου να σου γράψω δυο λεξούλες επειδη μ'αρέσει που είσαι αληθινή ,μιλώντας γιά προσκόλληση στην εδω ζωη.
    Θα σου γράψω λοιπόν κάτι τρελο.
    Γιατί δεν Του το λες και δεν Του κάνεις τα παράπονά σου;
    Ξέρεις πόσο ζεσταίνεται η επικοινωνία μας μαζί Του όταν του προβάλλουμε τον ευάλωτο εαυτό μας;
    Χρειάζεται και να μαλώνουμε με το Χριστό καμμιά φορά και να του το λέμε.
    Γράφεις όμως σε ενα σημειο :
    ¨Αμα είναι έτσι ας έκανε τον κόσμο λιγότερο όμορφο...
    "Να λοιπόν που εμείς οι άνθρωποι πήραμε τη θέση Του κα τον "καταντήσαμε" λιγότερο όμορφο.

    Μήπως αυτο μείωσε την δίψα μας για ζωή εδω στη γη;
    Αυτή η δίψα μας δεν θα σβήσει εύκολα αν δεν αφεθουμε στις αδιάψευστες υποσχέσεις Του για μια ζωη πέραν του τάφου ασυγκρίτως ωραιότερη .

    Μέχρι τότε όμως θα μας κυβερνα η λογικη μας και θα μένουμε προσκολλημένοι στα γήινα.

    Εκτος και αν αφεθούμε να ζήσουμε άλλες καταστάσεις και αρχίσουμε να βλέπουμε πίσω και πέρα από όλα αυτά.

    Συγχώρα με για το θάρρος μου να σου γράψω αυτές τις σκέψεις μου.

    Μακρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεωργία
    ΕΥΧΟΜΑΙ.
    εγω προσωπικα δεν ειμαι ουτε κυρια
    ουτε τιποτα,
    ΚΥΡΙΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ.
    ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΙΝΕΣ ΘΝΗΤΕΣ.
    ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ
    ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ+
    ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ
    ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ
    ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ...
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημερα σε ολη την παρεα και σ σενα Σαλογραια.
    Διαβασα με προσοχη ολα αυτα τα καταπληκτικα και θα ηθελα αν δεν εχετε αντιρρηση να πω και εγω δυο λογια στην Σωτηρια.

    Σωτηρια μου

    πολλες φορες κατα το παρελθον ειχα και εγω αυτες τις ενστασεις[θα τις ελεγα]προς τον θεο.
    Στην πορεια ομως ο Κυριος μου εδωσε την σωστη κατευθυνση και την απαντηση που σιγουρα θα σε βοηθησει.Ολα αδελφη μου ξεκινουν απο το αμαρτημα του Αδαμ και της Ευας.Ο Θεος ηθελε να πολλαπλασιασει τον κοσμο με διαφορετικο τροπο.Το αυτεξουσιο των δυο πρωτοπλαστων ηταν διαφορετικο.Παρηκουσαν την εντολη μη φαγετε απο το δεντρο του καλου και του κακου διοτι θα πεθανετε!Αυτοι δεν ακουσαν εξαιτιας του δικου τους θεληματος που περιειχε υπερηφανεια και ο θεος τους εδιωξε απο τον παραδεισο. Ετσι αφου εφαγαν απο το δεντρο του καλου και του κακου--εγνωρισαν ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ,το οποιο γνωριζουμε και εμεις εδω και τοσους αιωνες.Τους εδωσε ομως [εδω ειναι το μεγαλειο του Θεου] αλλη μια ευκαιρια να ξαναγυρισουν στον παραδεισο απο την πισω πορτα...ποια πορτα; Την πορτα των θλιψεων...Ετσι συνεχιζεται ανα τους αιωνες η ζωη με τον ανθρωπο να μην θελει να αντιμετωπισει την αληθεια...τον πονο...την θλιψη...τα βασανα...και τον θεο να θέλει να σωσει τον κοσμο προκειμένου να τον βαλει μαζι του στον παραδεισο με οποιο τιμημα...Ετσι λοιπον υπαρχει η μεριδα εκεινων που επιασαν το νοημα της αλλης ζωης και προσπαθουν να κοψουν τα παθη τους[υπερηφανεια,εγωισμος,κακιες κ.λ.π]με την προσευχη και τα μυστηρια της εκκλησιας μας [ειτε ειναι μοναχοι ειτ κοσμικοι] και η αλλη μεριδα που δεν επιασε κανενα νοημα απο ολα αυτα για πολλους λογους που για να αγιασει πρεπει να μαρτυρησει.συνεχεια μετα>>>>>>πην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συνεχιζοντας να πω τωρα μια ερωτηση που θα εκανα και εγω πανω σε αυτο..Γιατι να μαρτυρησω;Ηφυση του ανθρωπου ειναι οχι αΎλη αλλα γηινη χωμα δηλαδη [να τα πουμε χωριατικα]και σαν γηινη,εχει ημερομηνια ληξεως.Γιατι να ειναι γηινη;Γιατι ο Αδαμ και η Ευα το θελησαν με την επιλογη τους.Αρα κλεινοντας και αυτη την ερωτηση προχωραμε παρα κατω κανοντας αλλη ερωτηση τι θα κανουμε σε αυτο το λιγο διαστημα που θα ζησουμε στη γη.Ετσι απλα λοιπον επειδη ο ανθρωπος δεν ειναι σωμα ,δεν εχει δηλαδη σωματικη ζωη μονον [οπως τα ζωα]--αλλα και εχει και ψυχη [Πνοη ζωης θεου--και ενεφυσησεν ο θεος στον Αδαμ πνοη ζωης]χρειαζεται να ο ανθρωπος να ενδιαφερεται για αυτα.Οπως λοιπον καθαριζει το σωμα ,να καθαριζει και την ψυχη ετσι ωστε οταν αφησει αυτο το σωμα στη γη ,η ψυχη του ,καθαρισμενη πια να παει κοντα στον θεο.Επειδη ομως ο.τι δεν κινειται σκουριαζει[μιλαω σε σχεση με την ψυχη]--ο.τι κινειται λαθος χαλαει--ενας τροπος υπαρχει --να κινειται σωστα....και σωστα κινειται η ψυχη οταν γνωριζει την αληθεια και με τα μυστηρια ,την προσευχη,την ομολογια και τις καλες πραξεις αγαπης ,προσπαθει να πλησιασει τον θεο γιαυτο και λεγεται και ανθρωπος[Ανω θρώσκω...πανω κοιταω..κοιταω δηλαδη τον θεο]>>>>συνεχεια

    Δημοσιεύστε αυτό το σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. συνεχιζω [Συγνωμη ζητω απο την Σαλογραια για την πολυλογια ..το κανω για να καταλαβεις]--Ο θΕΟς ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΩΣ.Δεν μπορουν να ενωθουν τα ανομοια πραγματα.Δεν μπορει ας πουμε να ειμαι μεσα στο σκοταδι και να ενωθω με τον Κυριο.Γιαυτο για να γινω και εγω φως,πρεπει να καθαριστω απο τα παθη μου οσο μπορω.Και τα παθη μου καθαριζονται σε βαθος χρονου με τα μυστηρια της εκκλησιας [εξομολογηση ,θεια κοινωνια,βαπτιση,ευχέλαιο κ.λ.π]Οι πραξεις αγαπης [βοηθεια στους φτωχους]Αφαιρουν αμαρτιες αλλα και σε εξομοιωνουν με τον κυριο διοτι του ομοιαζεις [οσο μπορεις βεβαια ]στην ΑΓΑΘΟΣΥΝΗ,ΜΙΑ ΑΡΕΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΚΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΡΕΤΩΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.--Ετσι λοιπον η σωτηρια ειναι συνεργεια ανθρωπου και θεου.Δεν σωνεται κανεις αν δεν θελει να σωθει...και ο θεος σε αφηνει στην ελευθερια σου.Διαλεγεις και παιρνεις....Αυτη ειναι η ζωη λοιπον δεν φταιει ο θεος αν δεν θελει κανεις να σωθει---δεν φταιει ο θεος που ο Αδαμ και η Ευα παρηκουσαν και εφαγαν απο το δεντρο του καλου και του κακου αφου με το που το εφααν γνωρισαν και το καλο και το κακο.Ποιος φταιει τοτε; Φταιει η ελευθερα βουληση του πρωτου ανθρωπου;Αυτο το διορθωσε ο θεος με την βαπτηση και τα μυστηρια κ.λ.π--φταιει η αγνοια του ανθρωπου;Ο θΕΟς ΕΝ ΣΠΕΡΜΑΤΙ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΥΣ αν ομως αυτα δεν τα ενισχυσει η χαρις δεν θα ολοκληρωθουν--σε εμας που ειμαστε χριστιανοι βαπτισμενοι η δεν ξερουμε η δεν θελουμε.αραγε ποιος φταιει;Δεν λενε οι γραφες [ερευναται τας γραφας;]ποιος φταιει λοιπον;Ο ανθρωπος ο ιδιος φταιει φιλη μου [βαζω και εμενα μεσα που εχασα πολλα χρονια την αμαθεια,στην απαθεια και στην ανωριμοτητα..]Επρεπε να φαω πολλα χαστουκια για να καταλαβω και γω μη νομιζεις ολοι στο ιδιο καζανι βραζουμε.Ο θΕΟς ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙς ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΑΥΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟΝ ΥΙΟΝ ΤΟΥ ΣΤΗ ΓΗ.///Ευχομαι να σε καλυψα --με χριστιανικη αγαπη πηνελοπη--Ζητω συγνωμη απο την Σαλογραια για την πολυλογια αλλα ειναι κατι που δεν μπορει να ειπωθει με λιγες λεξεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Για τη Σαλογραία είναι τα τρία μηνύματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΣΥΝΤΟΜΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΗΣ

    Γνωρίζω πως όποιου και να είναι τα όπλα
    σκοπεύουν εμένα. Και πως-
    αυτό μόνον Κύριε.
    Δεν
    γνωρίζω τίποτε άλλο.

    ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΒΡΕΤΤΑΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Nai Σαλογραια μου για κεινη τα εγραψα .
    Δεν ηταν τιποτα ..αλλα ηθελα να την βοηθησω να καταλαβει καποια πραγματα μιλαω για την Γ.
    Συγνωμη Σαλογραια μου αν γραφω κατα καιρους κατι περι πνευματικων.
    Το κανω απο αγαπη για τον συνανθρωπο πραγματικα.
    Αυτες ειναι πραγματικα οι προθεσεις μου αλλα ο κοσμος με παραξηγει..΄
    Μα δεν μπορω να μιλησω αλλιως.
    Τι να πεις σε μια αναρτηση αδελφη...
    Καποτε εψαχνα απαντησεις σε τετοιου ειδους αποριες και κανείς δεν μου τις απαντουσε.
    Στην εξομολογηση πολυ λιγες αποριες ξεκαθαρισα επειδη καθε φορα που πηγαινα να εξομολογηθω περιμεναν ουρα για εξομολογηση και τις αλλες μερες ο παπας μου ελειπε στην Μητροπολη για δουλειες.
    Ετσι ξεκινησα χαλαρα στην αρχη και πιο εντονοτερα μετεπειτα στην μελετη πατερικων και Αγιας Γραφης και βρηκα σιγα σιγα ολες μου τις αποριες.
    Βρηκα ομως στην Καινη Διαθηκη ενα κειμενο οπου λεγει να μιλαμε για πνευματικα θεματα μεταξυ μας οι χριστιανοι για να δυναμωνουμε διοτι αυτο υπαγεται στην αγαπη και πραγματικα το καταλαβαινω αυτο,οπως καταλαβαινω απο αυτα που γραφεις ποσο ωφελιμα ειναι για εμενα ..πιστευω και για τους αλλους...ορισμενα δεν τα εχω ξανακουσει και με ωφελουν παρα πολυ πραγματικα οπως και αλλων.
    Μου αρεσει που τα φιλτραρεις και στην ορθογραφια και σαν μεγαλυτερη ενα παραπανω για να εχει και επιτυχια η καθε αναρτηση.
    Αυτη τη φορα μακρυγόρησα αλλα τετοια θεματα δεν μπορεις να τα πεις με τρεις λεξεις.
    Προσπαθησα λοιπον να της αποδειξω πως εμεις οι ανθρωποι φταιμε για ο,τι τραβαμε και οχι ο θεος...Θελω να ειμαι ειλικρινης γιαυτο ξετυλιχτηκα ...πηνελοπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ Στέλλα, Μακρίνα, Ανώνυμε, Πηνελόπη

    Είδατε εδώ στο μπλογκ έναν σχολιαστή που εξέφρασε μια απορία και έπεσε, και αμέσως τον περικυκλώσατε με αγάπη, και αφιερώσατε χρόνο. Σας ευχαριστώ πολύ. Κατασυγκινήθηκα. Και να θέλω, δε μπορώ να μην πάρω πολύ στα σοβαρά όσα είπατε.

    Κυρία Μακρίνα, η γλώσσα σας σας "έτρωγε" να πείτε εκείνες τις λεξούλες διότι ήταν, πιστεύω, πραγματικά πανέμορφο το πόσο πολύ κατάλληλες ήταν.!!! Ευχαριστώ που τις γράψατε.

    Ανώνυμη, πιστεύω μέσα σε 4 φράσεις χωρέσατε όλη την ουσία, "καλή νύχτα, καλό ξημέρωμα, καλή μετάνοια, καλό παράδεισο". Ευχαριστώ, και στέλνω κι εγώ ευχές.

    Κυρία Πηνελόπη, καθώς διάβαζα όσα -με απλό και γλυκό τρόπο- εξηγούσατε, ένιωσα πολύ τυχερή και ευνοημένη. Κάποιοι άλλοι δεν έχουν μια "κυρία Πηνελόπη" να εξηγεί με αγάπη και να γράφει σε ιστολόγια. Αν ήσασταν καθηγήτρια θεολογίας σε σχολεία, τότε, κατά τη γνώμη μου, τα παιδιά θα ήταν πάρα πολύ τυχερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλημερα Γεωργια
    ευχαριστω για τις ευχες+
    και ανταποδιδω
    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ+
    ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ
    ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΣ
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
    ΠΟΥ ΣΕ ΦΥΛΑΕΙ ΠΑΝΤΑ..
    ΣΙΩΠΗΛΑ.

    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ+
    Α+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γεωργια μου

    μη λες τετοια υπαρχουν και αξιολογοι θεολογοι.

    Εγω απο αγαπη θελω να προσφερω αυτα που εψαχνα να βρω και εγω και κανεις δεν με βοηθουσε να καταλαβω.

    Μη νομιζεις αδελφη[ετσι ειμαστε ολοι]και εγω ειχα και εχω ακομη πολλες αποριες.

    Να ξερεις πως και εγω εχω πολλες αδυναμιες και πολλες φορες εχω πει στο θεο για καποιες τραγωδιες Γιατι;
    Να ξερεις πως και εσυ με τη σειρα σου ειναι καλο σε φιλες σου να τα λες..δηλαδη να μιλας για την αληθεια.

    Και οταν ερχονται οι στενοχωριες σου θα λες ειμαι αδυναμη...γνωριζω ομως γιατι ζω...γιατι ηρθα σε αυτη την κοινωνια...τι γυρευω...και τι θελει τελος παντων ο θεος απο μενα;τι θελει λοιπον;--

    Να τον αγαπησουμε και να του μοιασουμε ωστε οταν πεθανουμε να ειμαστε ολοι κοντα του .

    Να πω εν κατακλειδι και κατι ακομη πως στο μπλοκ της Σαλογραιας λειτουργει [νομιζω]σαν την συναξη των πρωτων χριστιανων μονο που δεν ζουμε ολοι μαζι αλλα επικοινωνουμε ολοι και ο καθενας δινει ο,τι εχει απο την καρδια του και ολοι προσφερουν κατι πολυ σπουδαιο νομιζω προκειμενου να καταλαβουμε ολοι κατι...κατι...και κατι ακομα για να στηριχτουμε στην γνωση και στην πορεια της ζωης.

    Μερικοι εχουν και εμπειριες πνευματικες αλλα μιλουν λιγο.

    Να ξερεις πως και αυτοι θεραπευουν με το λιγο που μιλουν.

    Ολοι λοιπον αποτελουμε ενα μικρο κομματακι του πασλ μπροστα στο θρονο του θεου.

    Να ξερεις πως ο θεος σε αγαπα....σε αγαπησε πολυ πριν γεννηθεις και θελει την ευτυχια σου αλλα και την σωτηρια σου -μας.

    Εδω δεν ειναι ποιος ξερει πιο πολλα εδω υπαρχει αγαπη ...αυτη μιλαει...

    Αλλωστε στην Δευτερα παρουσια ολες οι αρετες θα φυγουν..χρειαζονται εδω για να μοιασουμε εστω και λιιιιιιγο στον χριστο...δεν θα τις εχουμε αναγκη καποτε γιατι ο Κυριος μας θα μας αφησει μονον την αγαπη...αυτη θα μας ενωνει και θα απολαμβανουμε τον κυριο με ολη του τη δοξα...

    Μη φανταστεις οτι ειμαστε αγιοι...προς Θεου..χριστιανοι που θελουμε να αγωνιστουμε ειμαστε και ο.τι πει η αγαπη του θεου....

    καλη κυριακη σου ευχομαι!!!!

    πηνελοπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. PHNELOPH,xaire
    se parakalw poly na me thymasai kai sy stin proseyxi sou...
    to exw anagki.
    eyxaristw...poly.
    H asthenis eimai.{kserei o KYRIOS mas,poia!}
    a+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @12:45 μ.μ.
    Καλησπέρα!!!!
    Αχ.. Αγαπητέ Ανώνυμε Α
    Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές
    Αλλά.. για να έχω όλα τα καλά και όλες τις ευλογίες του Χριστού μας και της Παναγίας μας
    θα πρέπει να Τους ακούω όσο περισσότερο γίνεται.
    Πράγμα που δεν το έκανα.
    Μου επιτρέπετε να ρωτήσω αν θα θέλατε κάτι;:
    Μήπως θα θέλατε να με βοηθήσετε σε αυτή την σωστή κατεύθυνση;
    Ως τώρα στη ζωή μου δεν έχω διαβάσει ούτε 1 βιβλίο με βίο Αγίου.
    Εσάς, ποιά είναι τα χριστιανικά βιβλία που είναι τα αγαπημένα σας;
    Μου τα λέτε να τα διαβάσω κι εγώ;
    Υπάρχουν πράγματα που έχετε να μου προτείνετε να διαβάσω;??
    Όταν μου λένε καλά λογάκια, τότε παίρνω δύναμη και ενθάρρυνση.
    Όταν μου λένε οτι δεν αξίζω, τότε πληγώνομαι :'(
    Αν θέλετε να μου πείτε, τότε θα το εκτιμήσω.
    Αν όχι, τότε, είναι οκ, δε πειράζει, το καταλαβαίνω εντελώς.!!!!!!
    Καλή εβδομάδα!!!! :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ 1:34 μ.μ.

    Κυρία Πηνελόπη,

    "Να ξερεις πως και εσυ με τη σειρα σου ειναι καλο σε φιλες σου να τα λες..δηλαδη να μιλας για την αληθεια."
    Ευχαριστώ για την σωστή παρατήρηση.

    "Εδω δεν ειναι ποιος ξερει πιο πολλα εδω υπαρχει αγαπη ...αυτη μιλαει..."
    Εγώ, πάντως, από εσάς, έχω εισπράξει πάρα μα πάρα πολλή και σας ευχαριστώ πολύ για αυτό. Μου ζεσταίνετε την καρδιά κάθε φορά που μιλάτε. (Το ίδιο ισχύει και για την κυρία Σαλογραία).

    Καλή Κυριακή να έχετε κι εσείς!!! Ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ενταξει α+++ ...
    Κανε κουραγιο σε παρακαλω.

    Ελπιζω και ευχομαι να γινεις γρηγορα καλα!
    Μπορει να ειναι μαρτυριο αυτο που περνας ...ειναι αναγκη να δυναμωσεις και αυτη την δυναμη ο Κυριος μας θα σου την δωσει..Θα δεις ολα θα πανε καλα!!!
    μη φοβασαι..
    Χρειαζεται να παρεις το χρονο σου και θα ερθει και η θεραπεια.
    Θα ηταν καλα να στελναμε το ονομα σου[δεν το ξερω] να διαβαστει στο μοναστηρι του Αγιου Αντωνιου στην Αριζονα οπου εκει ζει ο γερων Εφραιμ ο Φιλοθειτης.
    Τον εχω γνωρισει τον γεροντα .ειναι αγιος γεροντας και η προσευχη του πιανει..Επισης πες σε καποιο δικο σου να κανει ευχέλαιο στο σπιτι ειναι καλο για την υγεια.
    Ειχα ενα προβλημα με συγγενικο μου προσωπο που ηταν ανεργος και εγραψα του γερόντα και σε μια βδομαδα βρηκε το παληκαρι δουλεια.
    Γραψε το μικρο ονομα σου και στελνω αμεσως μηνυμα του γεροντα.
    Θα τα πουμε παλι.
    Μη στενοχωριεσαι ...ολα θα πανε καλα θα δεις!!θα δεις!!!....πηνελοπη--

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. s'eyxaristw Phnelopi.
    pigeno i idia se eyxelaia
    dioti eimai olomonaxi+epiviwnw se 1 dwmatio.
    den exw goneis klp.
    eyxaristw+
    exw dwsei to onoma mou ston geronta Efraim.

    Georgia
    seyxaristw!
    MOU ARESEI POLY H KAINH DIA8HKH
    TO PSALTHRI=PSALMOI TOU DAVID
    OI PERIPETEIES ENOS PROSKYNHTH
    OLOI OI BIOI OLWN TWN AGIWN
    O AGIOS IWANNHS MAXIMOVITS
    BIBLIA ME RWSSOUS AGIOUS
    EINAI POLLA...
    AN EISAI ATHINA-PHGENE STON KAREA
    STHN IERA GYNEKIA MONH TOU PRODROMOU
    EXEI BIBLIA
    DES,DIALEKSE!
    THA BREIS OTI ZHTAEI H PSYXH SOU...

    KALH DYNAMH,
    +NASAI KALA

    ps-enas sofos gerontas eipe
    otan pligwnomaste-pligwnete o egwismos mas
    opote
    asto,min to digkwnoume.perifronontas to egw mas
    erxetai H THEIA XARIS+MAS XARITWNEI+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @4:58 μ.μ.
    α! ωραία!!! ευχαριστώ πολύ! καλή συνέχεια! καλό απόγευμα! όταν διαβάσω κάτι θα χαρώ να μοιραστώ εντυπώσεις! καλή δύναμη : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ο/Η Emmanouil άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Time to say goodbye":

    Αγαπητές Γεωργία και Σαλογραία

    Κάποια μέρα συνειδητοποιούμε ότι βρισκόμαστε ριγμένοι σε μια δεδομένη πραγματικότητα, σε έναν κόσμο που δεν επιλέξαμε, χωρίς να μας έχει ρωτήσει κανείς.
    Η ζωή μέσα στον κόσμο ίσως να μας φέρει χαρά, ομορφιά.
    Σίγουρα όμως φέρνει και τον μόνιμο αποχωρισμό, τον χαμό αγαπημένων προσώπων, την γνώση του δικού μας χαμού.
    Η ζωή σημαίνεται σαν έλλειμμα.
    Ριγμένοι χωρίς να το θέλουμε, ριγμένοι στο έλλειμμα. Πως να μην αγανακτήσει κανείς;
    Κι όμως το έλλειμμα γεννάει την ανάγκη συμπλήρωσης του, γεννάει την επιθυμία, την άρθρωση της επιθυμίας σε γλώσσα, σε τέχνη.
    Γεννάει το μέλλον, το μέλλον που οδηγεί στην συμπλήρωση του ελλείμματος, γεννάει τον χρόνο.

    Ο χρόνος σημαίνεται έτσι σαν μέτρο υπαρκτικής πληρότητας.
    Η δεδομένη πραγματικότητα στην οποία ερρίφθημεν γίνεται τότε το στέρεο βάθρο, το σημείο εκκίνησης προς το μέλλον.
    Το έλλειμμα και η δεδομένη πραγματικότητα σημαίνουν τότε την ελευθερία.
    Τίμημα η αγωνία για το τι θα φέρει το μέλλον, για το αν θα είναι σωστές οι επιλογές μας.
    Λυγίζει ο άνθρωπος κάτω από αυτό το βάρος και τις πιο πολλές φορές εκχωρεί την ελευθερία του στην καθημερινότητα και στους απρόσωπους θεσμούς της.

    Ο συγκεκριμένος άνθρωπος γίνεται "κάποιος", "κανείς", ο χρόνος αποπροσωποιείται γίνεται αγαθό που μας δίνεται.

    Έχουμε έτσι το δικαίωμα να ζήσουμε όσο χρόνια λένε οι μέσοι όροι, και όπου έχουμε δικαίωμα δεν χρωστάμε, μας χρωστάνε.

    Η ελευθερία όμως μπορεί να εκληφθεί και σαν προϋπόθεση αγάπης, γιατί αγάπη με το ζόρι δεν είναι αγάπη.

    Όταν είσαι με κάποιον που αγαπάς δεν καταλαβαίνεις το πέρασμα του χρόνου, δεν υπάρχει απώλεια χρόνου, ο χρόνος επι-σημαίνει στην αγάπη τον δρόμο προς την υπαρκτική πληρότητα.

    Αν η ελευθερία που μας δόθηκε εκληφθεί ως προϋπόθεση αγάπης τότε ο Θεός μας έδωσε το βασικότερο, «ότι ο Θεός αγάπη εστί».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Emmanuil
    {ΣΥΓΝΩΜΗ-αν και δεν απευθυνθήκατε καθόλου σε μένα...απανταω...συγνωμη}

    .... δεν ειναι αγάπη,
    οταν υπάρχει ζορι.
    Η κανουμε κατι με την καρδια μας
    Η οχι.
    αγαπη με το ζορι δεν ειναι εφικτή...
    ΑΓΑΠΗ=ΑΓΑΠΗ.
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΘΕΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ.
    η αγαπη παντα ειναι ανοθευτη.
    γιατι ειναι ο Χριστος
    και ο Χριστος δεν νοθευεται!
    ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΓΩΙΣΜΟΣ
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΑΠΗ.

    ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @ 9:10 μ.μ.

    Συμφωνώ μαζί σας.
    Βασική όμως προϋπόθεση για την έξοδο από το εγώ είναι η ελευθερία. Χωρίς ελευθερία τα πάντα θα ήταν υποταγμένα στην νομοτέλεια της ατομικότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Emmanuil και Ανων.

    συμφωνώ και με την αγάπη και με την ελευθερία, όμως...τι εννοεί ο μέγας Άγιος Απόστολος που γράφει σε κάποια του επιστολή, ότι βλέπει "έτερον νόμον αντιστρατευόμενον στον νόμο του νοός" του;

    Είναι ή δεν είναι η ΆΛΛΗ ροπή, αυτή- της αμαρτίας- που τον σέρνει προς την κατεύθυνση της μη -αγάπης, προς την κατεύθυνση της ραθυμίας;

    Και πώς νικιέται αυτή η ροπή;

    Δε νικιέται με τη Χάρη του Κυρίου και την επιστράτευση μιας προσωπικής β ί α ς επάνω στο
    ί δ ι ο ν θέλημα της αμαρτίας, για το οποίο θρηνεί ο άγιος Απόστολος και γράφει :

    -Ποιος θα με γλΙτώσει από το σώμα τούτο του θανάτου

    ΤΙΣ ΜΕ ΡΥΣΕΤΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥΤΟΥ;

    (δεν έχω τις παραπομπές αυτή τη στιγμή, τις λέω σε ελεύθερη απόδοση....)

    Θέλω να τονίσω με όλα αυτά, ότι η θεία αγάπη, κάποια στιγμή δεν προκύπτει ΤΟΣΟ αβίαστα, όσο θέλουμε να φανταζόμαστε...

    Ας πούμε μια μάνα, επιθυμεί ΤΡΕΛΑ να κοιμηθεί ΔΙΟΤΙ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ Η ΑΎΠΝΙΑ.....όμως...το βρέφος της πεινάει και κλαίει μέσα στη νύχτα...η ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ανάγκη του ύπνου, είναι εξαιρετικά ισχυρή για τη μάνα, όμως...ΔΕΝ θα προτιμήσει να κοιμηθεί...

    θα κάνει α γ ώ ν α, θα κρατήσει -έστω με μανταλάκια- τα μάτια της ανοιχτά, ώστε να νικήσει τη φυσική ροπή για ύπνο, θα θ υ σ ι ά σ ε ι την προσωπική της ανάπαυση για να δώσει στο βρέφος το γάλα της.

    ΔΕΝ της προέκυψε αβίαστα η πράξη.

    Δεν τάισε το βρέφος μέσα σε υπέροχες μουσικές, ροζ συννεφάκια λατρείας από το σύζυγο, και φώτα ουράνια...

    Όμως, τα κατάφερε και το τάισε έστω με τα νεύρα χάλια από την αυπνία

    (και όσοι έχουν μεγαλώσει μωράκια , ξέρουν τι λέω...)

    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΑΙΣΜΑ,που έγινε έστω με ζόρι, αλλά ως υπέρβαση του προσωπικού ΕΓΩ-ΚΕΝΤΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο Λ Η ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ, ΕΝ ΤΕΛΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. εννοειται πως η ελευθερια υπαρχει..
    παει κανεις με το ζορι πουθενα πνευματικα?
    οχι.
    ακομα κι αν μοιαζει στους αλλους
    φαινεται δηλαδη σα να θελει
    στο προσωπο ομως
    στα ματια ολα φαινονται.
    πχ. οταν καποιος μεσα στον Ναο βαριεται
    το καταλαβαινεις!

    η ελευθερια υπαρχει
    δεν τεθηκε θεμα ελευθεριας.
    εννοειται.
    αλλωστε και τους ανθρωπους
    καποιος να καταφερει να ξεγελασει
    ΤΟΝ ΘΕΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΓΕΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Η αθλιότητά μου, αγαπημένο μου, για πολλά χρόνια
    (να μην πώ νούμερο, θα τρομάξεις)
    ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ...ΕΠΕΙΔΗ...ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΡΗΣΚΕΥΑΜΕΝΟΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ Φ Ρ Ι Χ Τ Α ΜΕ ΜΙΣΟΥΣΑΝ, ΚΑΙ
    ΠΩΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    ΑΜΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΜΙΣΟΥΝ;
    ΚΑΙ ΟΜΩΣ...ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ...ΚΑΙ ΖΟΡΙΖΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ...ΚΑΙ ΖΟΡΙΖΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΕΙ ΕΝΩ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ...ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΡΩ...

    -ΤΟΣΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΣ!
    ΜΕ ΠΙΑΝΕΙΣ;

    ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ...

    ΚΑΙ ΜΕΤΑ. ΣΕ ἈΛΛΗ ΕΝΟΡΙΑ, ΠΑΛΙ ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕ ΜΥΡΙΑ ΒΑΣΑΝΑ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΦΡΙΚΗ Ο ΨΑΛΤΗΣ...ΑΣΤΑ...
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, Ο ΨΑΛΤΗΣ, ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΕΤΣΙ...ΑΝΑΣΑΝΑ...

    ΑΝ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΕΙΧΕ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ, ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΤΑΓΑ ΣΕ ΝΑΟ ΠΟΥ ΕΝΙΩΘΑ ΟΤΙ ΜΕ ΜΙΣΟΥΣΑΝ... Ή ΠΟΥ ΉΤΑΝ ΧΑΛΙΑ Ο ΨΑΛΤΗ, Ή ΠΟΥ Ο ΠΑΠΑΣ ΕΛΕΓΕ ΣΤΟΥΣ ΕΝΟΡΙΤΕΣ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΜΙΛΆΝΕ...ΟΜΩΣ ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΕΚΛΑΙΓΑ...ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ, ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΛΙΓΑΚΙ ΚΆΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΠΟΝΑΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΖΗΛΕΥΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΣΟΥΣΑΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΘΑΡΡΕΥΩ..

    ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΝ ΠΑΡΩ ΑΝΑΠΟΔΕΣ ...

    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΣ ΜΕ ΦΥΛΑΞΕΙ ΤΟ ΈΡΗΜΟ ΠΡΟΒΑΤΟ...
    ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΚΑΤΑΒΡΟΧΘΙΣΕΙ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ Ο ΛΥΚΟΣ...

    ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΩ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΨΥΧΗ ΣΤΟ ΦΥΛΑΚΑ ΑΓΓΕΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΡΑΦΛΙΑΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ...
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. καλημερα σαλο...
    τωρα ειδα το σχολιο σου...
    γιατι επρεπε να πηγαινεις...?
    εγω δεν θα πηγαινα...
    δεν μπορω να πηγαινω καπου που δεν αναπαυομαι...και που μερικοι ειναι απαν8ρωποι
    και θλιβουν τον Χριστο μας...
    εμενα οταν μου κανανε πολεμο σε καποια ενορια
    2 επίτροποι και 2 γυναικες
    τους ειπα=
    ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΩ...
    ΜΟΛΙΣ ΠΕΘΑΝΩ ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΣΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΚΗΔΕΙΑ ΜΟΥ
    ΕΔΩ...{η μηπως θα σας ενοχλει κ το πτωμα μου για μια ωρα?}
    ΝΑ ΧΑΡΕΙΤΕ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΑ...
    ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ...........
    ΑΝΤΙΟ ΣΑΣ.

    ΚΙ εφυγα,
    δεν ξαναπηγα.
    δεν αντεχω...κ το ζαχαρο μου να πηγαινει 320..
    ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ναι, δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τις ίδιες υπομονές.
    Και δεν είναι εύκολο να εξηγήσω γιατί πήγαινα.
    Θα πρέπει να γράψω βιβλιαράκι και δεν...προλαβαίνω!

    Ο Θεός να μας ενισχύει και να μας δίνει εν παντί Φώτιση...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Προς Ανών.

    να συμπληρώσω ότι στη συγκεκριμένη ΕΝΟΡΙΑ, ΜΕ ΜΙΣΗΣΑΝ διότι ΛΟΓΩ ΒΛΑΚΩΔΟΥΣ ΥΠΕΡΒΑΛΛΟΝΤοΣ ΖΗΛΟΥ, ΤΟΛΜΗΣΑ

    ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ
    Χ Ω Ρ Ι Σ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗ ΖΗΤΗΣΟΥΝεεεε

    ΚΑΙ ΕΙΠΑ -ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΑ-το βόοοοιδι! :

    -ΣΕΒΑΣΤΈ ΜΟΥ, ΠΆΤΕΡ, ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΕΣΎ ΝΕΟΣ, ΩΡΑΙΟΣ, 38ΧΡΟΝΟΣ, ΝΑ ΜΕΝΕΙΣ ΜΟΝΙΜΩΣ ΣΕ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ με κούκλες χανουμάκια, ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΠΕΡΑ ΔΩΘΕ ΒΟΛΤΕΣ, με το αμάξι ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ 38 ΧΡΟΝΗ ΗΓΟΥΜΕΝΗ ΤΟΥ...
    ΘΆ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΕΙΤΕ ΆΣΧΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΗΔΕΣ ΓΥΡΩ...

    (Και αφού τοποθέτησαν τους κανόνες των Αγίων Πατέρων στα παλαιά τους υποδήματα, παρ-ΕΞΗΓΗΘΗΚΑΝ βέβαια, και τους παραλάβανε αργότερα και εφημερίδες και ραδιόφωνα, και κανάλια... ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΕΣΥΡΑΝ ΔΑΙΜΟΝΙΚΑ και δεν ξέραμε ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΨΟΥΜΕ...)

    Ε! ΤΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ συμβουλέψω "ανερώτηγα" που λέγανε και γιαγιές παλιά-η καλτάκα;

    ΕΚΤΟΤΕ, ΜΕ ΓΡΑΨΑΝ ΣΤΑ κατάμαυρα της Κόλασης κατάστιχα
    ΚΑΙ ΕΙΣΕΠΡΑΞΑ ΑΠΟ ΚΑΛΟΓΡΙΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ,
    ΤΟ ΠΙΟ ΑΓΝΟ, ΜΑΥΡΟ ΜΙΣΟΣ
    ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΒΙΟ ΜΟΥ-
    Ως ΠΟΛΕΜΙΟΣ ΔΗΘΕΝ ΤΟΥ ...ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΥ-
    ΔΕ ΓΕΛΑΤΕ ΚΟΤΕΣ;

    ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ:

    -Να προσέεεχουμεεεε!

    Δ Ε Ν ΚΑΝΕΙ(εμείς οι πολύ αμαρτωλοί) ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ
    -Ε Ι Δ Ι Κ Α- ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ,
    ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΙΣ ΖΗΤΑΝΕ, παρακαλώντας γονατιστοί,διότι...
    Π Ο Λ Υ ΑΚΡΙΒΑ
    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ, αδερφή μου, και δεν έχουμε κάνει προπόνηση ακόμα αρκετή, για νεομάρτυρες...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΣΥΓΝΩΜΗ,
    ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΑΙΚΟΣ-ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΙΣΤΟΣ-ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΙΦΟΡΑ......
    ΠΟΛΛΟΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΔΑΝ
    ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΤΙΚΑ.
    ΑΝ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
    ΜΕ ΜΙΣΟΥΝ
    ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥΣ,
    Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ ΜΟΝΟ ΑΛΗΘΕΙΑ
    Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ,ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ,
    ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΡΟΥΜΕ...ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ.
    ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΜΕ ΜΙΣΗΣΑΝ
    ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ
    ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ
    ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ
    ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ...

    ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ...
    Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΠΑΤΗΡ ΜΑΡΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ...
    ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ παιδακι μου
    ΔΕΝ ΣΕ ΕΔΙΩΞΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ...
    {οταν εφαγα σουτ απο εναν ηγουμενο..
    ειχα πει οτι ο κοσμος σκανδαλιζεται βλεποντας νεες γυναικες να μπαινουν σε κελια νεων μοναχων}......
    αυτα........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ευτυχώς, εις πείσμα των παπάδων, ο Χριστός μας αγαπάει!
    ΥΠΟΜΟΝΗ!
    :-)
    ΘΑ ΣΩΘΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΙ Σ Υ Γ Χ Ω Ρ Ε Ι...
    Ο πατέρας μου ήταν θυμώδης αλλά...αμνησίκακος γι αυτό τον ελέησε ο Κύριος ποικιλοτρόπως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή