Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

Να τους ζήσει ο Τραμπ-άκουλας!

Αποτέλεσμα εικόνας για Τραμπ

"Βγήκε", λοιπόν, και ο Tραμπ-άααακουλας!

-Να τους ζήσει, μωρή Σαλογραία.
-Να τον χαίρονται και σε καλή μεριά!

-Θα σχολιάσω  ότι ...
μου φαίνονται αστείοι όλοι αυτοί  οι δημοσιογράφοι- και όχι μόνον- που κάθε τόσο με διάφορες αφορμές, βγαίνουν και  δηλώνουν "σοκαρισμένοι". Δε βαρέθηκαν -δήθεν- όλο να... σοκάρονται; 

-Μόνο ο Κων. Μπογδάνος, στον ΣΚΑΊ δεν σοκαρίστηκε. Είχε γράψει κιόλας, την προηγούμενη των εκλογών  ότι το θεωρούσε αναμενόμενο το υπέρ του Τραμπ, αποτέλεσμα!

Αν δηλώσω κι εγώ με το γνωστό μου ντροπαλό και χαμηλοβλεπούσικο υφάκι  ότι με τα αποτελέσματα, ουδόλως εξεπλάγην, θα με πιστέψει κάποιος;
η ανθρώπινη φύση σε όλα τα γεωγραφικά μήκη και πλάτη αποκαλύπτεται ασύλληπτα χαώδης και κυρίως αντιδραστική. Μην του πεις του  άλλου τι να κάνει, σε κατάπιε ζωντανό και έπραξε ακριβώς το αντίθετο!
Δεν τρέφω  την παραμικρή ψευδαίσθηση 
ότι κάτι θα αλλάξει, σχετικά με  τους Έλληνες, προς το καλύτερο.
Μακάρι να υπάρξει θετικό πρόσημο για το Αμερικάνικο Έθνος.
Μακάρι, τουλάχιστον, οι δικές του  ελπίδες, να βρουν ανταπόκριση.

-Προσωπικά, πολιτικώς δεν είμαι με κανέναν.
-Γι αυτό είσαι πάντα  με τους χαμένους, γριά κωλοπετεινίτσα...
-Σκορδοκαήλα μου! Εμένα με νοιάζει μονάχα τι ψυχή θα παραδώσω! 
Και τι λέει παρακαλώ, η Γραφή;

-Μη πεποίθατε επ' Άρχοντας, επί υιούς ανθρώπων, οίς ουκ έστιν σωτηρία!

-Δεν πεποίθαμεν, ρε παιδάκι μου, αλλά να...ανθρώπινο είναι...κάπου θες να ελπίσεις...
-Θες να ελπίσεις "επ' άνθρωπον; Δεν έβαλες μυαλό, τόσες δεκαετίες; 

 " Πάρ' τα", όρνιο να μη στα χρωστάω!

-Εκνευρίστηκα πάλι.!
Έπιασε σιγανή βροχούλα  στην Πάτρα και βγαίνω  να πάω να ταίσω μια ομελέτα,
τα περιστέρια μου!

(μη διαβάζεις, αγάπη μου, βιαστικά! Δεν έγραψα "να κάνω τα περιστέρια μου ομελέτα". Έγραψα  "πάω να τα ταίσω μια ομελέτα"! Υπάρχει λόγος γι αυτό, αλλά...η αποκάλυψη του λόγου θα γίνει σε  επόμενο ηλεκτρονικό ραβασάκι...)

Είθε η Κυρά Παναγία να μας λυπηθεί 
και να μας χαρίσει, έστω και μια σουρομαδημένη ειρήνη
ψυχών και σωμάτων.

Σε φιλώωωω!

Ευανθία η Σαλογραία

(Ζουλώντας, πάλι, το "ποντίκι"
πάνω στην υπογραφή, αρκουδάκι μου,
θα βρεις , αυτή τη φορά,
τους παραμορφωτικούς καθρέφτες της υποκειμενικότητας
- τουτέστιν, παλαιότερον σαλογραιίστικο παραλήρημα...)
.....................................................................
.....................................................................



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου