Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Και η ώρα γέννησης και η στιγμή του θανάτου μας...

ta-ftera-toy-erota

Kανείς δεν μπορεί να μου το βγάλει απ' το μυαλό:

Kαι η ώρα γέννησης και η ώρα και η στιγμή του θανάτου μας
υπάρχει  Άνωθεν, απολύτως προκαθορισμένη.

-Το παιδί ήταν να "φύγει" με αυτόν τον απίστευτο τρόπο.

-Ήταν να "φύγει"...

-Μην ψάχνεις να βρεις εξήγηση με την ανθρώπινη λογική.

-Δεν υπάρχει! 


Ευανθία η Σαλογραία  
..................................................................................
..................................................................................


Στίχοι, Μουσική ~ Θοδωρής Κοτονιάς, 

Το μπαλόνι

Όταν κάτι με πληγώνει
έχω ένα μικρό μπαλόνι για
να το κρατώ.

Με ένα αχ του δίνω αέρα
το φουσκώνω και πιο πέρα
απο εδώ πετώ.

Κι αν μου σκάσει το μπαλόνι 
έχω άλλο που με σώνει 
κι αν μου σκάσει και το άλλο 
κάποτε φτερά θα βγάλω.

Για να βγω ψηλά να πάω
απ' τις τσέπες μου πετάω
ό,τι και να βρω.

Τα υπάρχοντα μου βάρη
που μου κλέψανε τη χάρη
για να μην χαρώ

Κι αν μου σκάσει το μπαλόνι 
έχω άλλο που με σώνει 
κι αν μου σκάσει και το άλλο 
κάποτε φτερά θα βγάλω.

Όταν χάνω το τιμόνι 
έχω ένα μικρό μπαλόνι
για να κρατηθώ.

Κι όποιο δρόμο είχα πάρει
το κοιτάζω απ'το φεγγάρι για
να μην χαθώ.

Κι αν μου σκάσει το μπαλόνι 
έχω άλλο που με σώνει 
κι αν μου σκάσει και το άλλο 
κάποτε φτερά θα βγάλω.


(Η ηχογράφηση είναι από τους Αγώνες Δημιουργίας Ελληνικού Τραγουδιού 2011)

6 σχόλια:

  1. Ax Σαλογραία μου , άκρως ευαίσθητο θέμα αγγίζεις . Εδώ δοκιμάζονται όχι μόνο τά όρια της πίστεως ( απαιτείται παρομοία του Αβραάμ) αλλά και τά ορια της Λογικής γιά να μη σου στρίψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευκολα τα λόγια όταν δεν μας αγγίζει η συμφορά. Όταν μας αγγίζει τι γίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φ.Κ.Α
    εμείς οι γυναίκες που έχουμε κάνει φυσιολογικές γέννες ξέρουμε ότι τα επίπεδα του ΣΩΜΑΤΙΚΟΥ πόνου μπορούν να γίνουν αβάσταχτα. Και ας πούμε ότι οι πόνοι της γέννας είναι φυσικοί και το σώμα τους αντέχει.
    Υπάρχουν άλλοι πόνοι σωματικοί που είναι μεγαλύτεροι.
    Από κάποιες βαρειές ασθένειες.

    Σκέψου τώρα οι πόνοι της ψυχής (ως πιο ευαίσθητου οργάνου, από εκείνο του σώματος) σε τί ύψη μπορούν να φτάσουν και να χαλκεύσουν κολάσεις πού χωρίς ΙΣΧΥΡΗ θρησκευτική πίστη ΔΕΝ παλεύονται.

    Μόνο η Κυρία των Αγίων Αγγέλων, η Παναγία που πόνεσε ανθρωπίνως τον υπέρτατο ψυχικό πόνο της μάνας που χάνει παιδί, μόνο Εκείνη μπορεί να παρηγορήσει την ψυχή, είτε εν γνώσει της είτε εν αγνοία της.

    Ίσως μόνο ο Γιώργος από την Αρτέμιδα της Ηλείας που έχασε στη Φωτιά του 2007 αν θυμάμαι, τα παιδιά του, τη γυναίκα του και την πεθερά του, ίσως μόνο εκείνος να μπορούσε ανθρωπίνως να συμπαρασταθεί σε αυτή την ξαφνική κατακεραύνωση του Θανάτου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανων. των 4:34μ.μ.
    ξέρω άλλον ένα πατέρα που βρήκε τον 23χρονο γιο του στο Αγιο Όρος, νεκρό, πλακωμένο από ενα τρακτέρ που ανατράπηκε μέσα στη νύχτα.
    Ο πατέρας άντεξε και ΔΕΝ τρελάθηκε, και ΔΕΝ έτρεξε σε δικαστήρια ανθρώπους, μόνο χάρη στην ΙΣΧΥΡΟΤΑΤΗ Χριστιανική του Πίστη.
    Το ίδιο και η γυναίκα του.
    Πραγματικά τους ΘΑΥΜΑΣΑ τους ανθρώπους αυτούς.
    Τους ΘΑΥΜΑΣΑ.
    Κατάλαβα τι ΔΥΝΑΜΗ δίνει ο ΧΡιστός στα σώματα των ανθρώπων που ενώνονται μαζί Του, δια των θείων Μυστηρίων της Εκκλησίας και της αέναης προσευχής...
    Και ΘΑΥΜΑΣΑ πάλι...το ξαναγράφω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Τα υπάρχοντα μου βάρη
    που μου κλέψανε τη χάρη
    για να μην χαρώ"

    Πόση αλήθεια κρύβει αυτός ο στοιχος !
    Μόνον η πίστη στον Κύριον ημών Ι.Χ. Λυτρώνει τον άνθρωπο απο αυτά τα βάρη που κόβουν την χαρά.
    Λέω στον εαυτόν μου .. Έγειρε, σήκω και πέτα ψηλά, πορεύου σε μια καινούργια αναστημένη ζωή
    Χ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Xριστός Ανέστη!
    Φοβερός τραγούδι.
    Εκφράζει μεγάλη αλήθεια...
    Εάν ο ΧΡιστός δεν μας αναστήσει
    Τίποτα δεν κάνουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή