Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Bless the Lord



“Ευλόγει τον Κύριο”

Όλοι όσοι μαζεύονται στο ιερό μέρος,
Ευλόγει τον Κύριο

Όλοι όσοι ζητούν από τον Θεό που σώζει,
Ευλόγει τον Κύριο
Αν οι αμαρτίες σου έχουν συγχωρεθεί,
Ευλόγει τον Κύριο
Αν στηρίζεσαι μόνο από την δική Του Χάρη,
Ευλόγει τον Κύριο.
Ευλόγει η ψυχή μου τον Κύριο,
Ευλόγει η ψυχή μου τον Κύριο,
Άφησε τα πάντα σε εμένα, άφησε τα πάντα σε εμένα,
Άφησε τα πάντα σε εμένα, ευλόγει τον Κύριο.
Τραγούδησε έναν ύμνο στο όμορφο όνομά Του,
Ευλόγει τον Κύριο

Ενώσου με τον ουρανό, άσε την γη να πιστοποιήσει
Ευλόγει τον Κύριο

Το έλεός Του είναι μεγάλο και η αγάπη Του υπομένει,
Ευλόγει τον Κύριο

Η πίστη μας είναι δυνατή και η ελπίδα μας είναι σίγουρη,
Ευλόγει τον Κύριο.

.......................................

“Bless The Lord”
All who gather in the holy place,
Bless the Lord.
All who call upon the God who saves,
Bless the Lord.
If your sins have been washed away,
Bless the Lord.
If you stand only by his grace,
Bless the Lord.

Bless the Lord, O my soul.
Bless the Lord, O my soul.
Let everything within me, let everything within me,
Let everything within me bless the Lord.

Sing an anthem to his beautiful name,
Bless the Lord.
Join the heavens, let the earth proclaim,
Bless the Lord.
His mercy is great and his love endures,
Bless the Lord.
Our faith is strong, and our hope is sure,
Bless the Lord
.

...................................................................

Το είδα στον Τρελογιάννη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου