Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010

Η δοκιμασία(Νικηφ.Βρεττάκου)



Ήρθαν ώρες που έμεινα με τη φιλία ενός δέντρου-
τον αγέρα στα φύλλα του άκουγα μόνο.
Που της πέτρας η αφή μού απόμεινε μόνη
επαφή με τον κόσμο.Ούτε χέρι, ούτε αντάμωση.
Μα οι μεγάλες βροχές που κρεμάστηκαν πάνω μου
γλίστρησαν και έφυγαν. Γίναν ποτάμια
φύγαν στη θάλασσα-
ενώ
τον ήλιο τον κράτησα. Τον ήλιο τον φύλαξα
μέσα στο δέρμα μου, κάτω απ' τα νύχια μου.

Μ' αυτόν έχω φτιάξει αυτό το χρυσό
Ευαγγέλιο που τώρα κρατάς ανοιγμένο,
φίλε αναγνώστη, μες στις παλάμες σου.

7 σχόλια:

  1. Καλώ μου Σαλογραιάκη σε όλους μας ο Θεός κάνει κάποια θαύματα ανάλογα με την αρετή που έχει κάθε ψυχούλα και η ταπεινότητα είναι μία δοκιμασία!

    Ιστοριούλα :

    Άγνωστη αρετή:
    Κάποτε ο διάβολος παρουσιάστηκε σε έναν πολύ φημισμένο άγιο και του είπε.Τι είσαι; Τίποτε δεν είσαι.Ότι κάνεις εσύ το κάνω και εγώ.

    Εργάζεσαι εσύ;

    Εργάζομαι και εγώ.

    Αγρυπνείς εσύ;

    Εγώ αγρυπνώ περισσότερο από σένα.

    Νηστεύεις εσύ;

    Εγώ δεν βάζω ούτε μια μπουκιά στο στο στόμα μου.
    Λοιπόν είμαστε το ίδιο λέει στον άγιο.

    Και ο άγιος του λέει:
    Όχι διάβολε.Μπορεί να τα κάνεις όλα αυτά που λες, αλλά εσύ δεν μπορείς να κάνεις κάτι που μπορούν να κάνουν όλοι οι άγιοι του Θεού. Εσύ δεν μπορείς να ταπεινώνεσαι.

    Μόλις το είπε αυτό διάβολος εξαφανίστηκε.?


    Μεγάλη αρετή η ταπείνωσις και μεγάλη δοκιμασία.


    Ο Θεός να σε έχει πάντα καλά καλώ μου Σαλογραικακι!

    ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φωτάκι μου
    καλά τα λες εσύ αλλά ο δικηγόρος του διαβόλου θα σου απάνταγε ότι όποιος είναι έ ξ ω από το χορό, πολλά τραγούδια ξέρει!
    Και το ζητούμενο, για τους Χριστιανούς, είναι μια
    υ π ο μ ο ν ή στις δυσκολίες μ έ χ ρ ι να β γ ε ι
    η ψυχή μας.
    Τ ι π ο τ α λιγότερο!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για και χαρά Σαλουτσικό μου !

    Η υπομονή και δοκιμασία συνορεύουν για έναν χριστιανό ορθόδοξο καλή μου.

    Σε περιμένω για σχόλιο στο Νώε 2
    πρώτα η ανάρτηση Δευτέρα 25 Ιαν/ριου
    και μετά Παρασκευή 29 Ιαν/ριου

    Σε χαιρετώ χρυσή μου.
    :-)

    Μysteri planet

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπες επεξεργασία προφίλ

    κάτω από των τίτλο διαχείριση ιστολογιών.
    Θα βρεις τη λέξη γλώσσα,επιλέγεις Ελληνικά,αποθήκευση.

    και όλα θα πάνε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγνώμη καλή μου λάθος

    κάτω στη μπλε γραμμή Υ/Η υπαρχή ένα κουτάκι που δείχνει τη γλώσσα γράφει EL H EN συνήθως είναι δεξιά,κάνουμε κλικ πανό σε αυτό και όλα διορθώνονται.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μυστήριε, εντάξει, ευχαριστώ.
    Τελικά μπήκα από το control panel και μετά στη μπάρα και άλλαξα τα ελληνικά σε άλλο τύπο κειμένου διότι τα λοιπά ηλεκτρονικά ...γιατροσόφια δεν τελεσφόρησαν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή