Σάββατο 22 Αυγούστου 2020

Στο Μάριο με ευχές άπειρες!


6 σχόλια:

  1. Aγαπητέ κ. Τελέβαντε
    δυστυχώς δεν γνωρίζω, μπορώ μόνον να Υποθέσω ότι θα γυρίστηκε σε Ρωσία, Ουκρανία κάτι τέτοιο. Αν μάθετε εσείς κάτι παραπάνω θα ήμουν ευγνώμων εφόσον ενημερώνατε και εμένα.

    Ο Κύριος είθε να χαρίζει, υγεία σώματος και ειρήνη καρδίας...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σου ζήσει ο γιόκας σου, πολύχρονος !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Unknown
    Σας ευχαριστώ εκ καρδίας. Αντεύχομαι υγεία και Φώτιση για όλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καταπληκτικος ο ΜΑΡΙΟΣ. ευτυχισμενοι που τον καμαρωνετε.παρε κανενα τηλεφωνο.θα χαρω πολυ. 224090.ευχαριστω για τα τοοοοοοοοοοοοοοοοσα ωραια που μου στελνεις. σε φιλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @passasia2
    Σας ευχαριστώ. Αν έχετε την καλωσύνη ποιος/α είστε; ΔΕΝ μου λέει κάτι το ψευδώνυμο, ΟΥΤΕ το τηλέφωνο.
    Τι λέτε οτι σας στέλνω; ΙΔΕΑ ΔΕΝ έχω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή