Σάββατο 2 Μαρτίου 2019

ΨυχοΣαββατιάτικα, ξαναθυμήθηκα και τη μεταφυσική περίπτωση του καρδιοχειρουργού Γιάννη Σμπώκου (επανάληψη)



Για σένα γαλακτομπουρικάκι  μου

που  δεν πιστεύεις, ότι ζει και βασιλεύει εκάστη ψυχή, 
μετά τον αποχωρισμό της εκ του σώματος... 

παραθέτω  το σύνδεσμο παλαιότερής μου ανάρτησης,
(κάνε "κλικ" στο υπογραμμισμένο)
προκειμένου να διαβάσεις, την μεταφυσική, συγκλονιστική εμπειρία, τη σχετική με τον καρδιοχειρουργό Γιάννη Σμπώκο...

(Θεός σ'χωρέσ' τον μακαρίτη...άριστος  γιατρός
και αθεράπευτα ερωτευμένος με τη χρυσή του γυναίκα,...
άαχ! Γιατί Θεούλη μου, οι περισσότεροι  καλοί να πεθαίνουν νέοι;...)

Σε ασπάζομαι αγαπητικά
και μακάρι να φωτιστείς περιστέρι μου, 
και να μη ξεσαλώσεις κα(ρ)νιβαλικά
κάτω στο κέντρο της Πάτρας, μέρες Τριωδίου που ζούμε...

Μακάρι να υπάρξει  λογική τουλάχιστον
και η εκ της λογικής απορρέουσα 
στοιχειώδης σεμνότητα,
(χα χα...έχω πλάκα..το ξέρω...πλην...η ελπίς τελευταία πεθαίνει...)

αμήν και γένοιτοοο!

Ευανθία η Σαλογραία








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου