Κυριακή 29 Ιουλίου 2018

Τι λέει ο επηρμένος άνθρωπος στο Θεό και τι λέει ο Θεός -στο κουφάλογο- τον άνθρωπο...




Αποτέλεσμα εικόνας για εμπιστοσύνη


Ο άνθρωπος λέει:
"Δείξε μου και θα σε εμπιστευτώ". 

Ο Θεός λέει:

"Εμπιστεύσου με και θα σου δείξω".
........................................................
......................................................................


Πηγή για την παραπάνω φράση, δεν θυμάμαι ποια είναι,
αλλά...σίγουρα κάπου το διάβασα. 

-Ουδαμώς,  αποτελεί δική  μου... σοφία, άπαγε!

-Δικές μου σκέψεις-εμπειρίες
είναι αυτές που θα διαβάσεις, αγαπημένο μου, αν ζουλήξεις τον κέρσορα
πάνω στη χαζή υπογραφή μου, εδώ παρακάτω...

Πόση βλακώδη χαρά θα είχα και γω, 
το ομολογώ,  
αν ο Θεός Δεν υπήρχε!

Θα έκανα του κεφαλιού μου!

Δυστυχώς όμως, χι χι...
όπως προσωπικά μου απέδειξε
(και εσύ χλεύασε, αν θες, δεν σου κρατώ κακία), 
δυστυχώς, για τη ραθυμία μου, ξαναλέω,
ο Θεός, ως Πρόσωπο, Άγιο, Τριαδικό,
υπάρχει και παρα-υπάρχει 

και αλίμονο  και γραψαλίμονο
αν εγκαίρως δεν καταλάβουμε τη Σοφία
και την Αγάπη και τη Χάρη της Παρουσίας Του!


Ευανθία η Σαλογραία
.........................................................................



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου