Η είδηση, προερχόμενη από την Ουκρανία, συγκεκριμένα από εκπρόσωπο της ουκρανικής Εκκλησίας,
μας πληροφορεί για την επικείμενη (λεγομένη και "αγία) Πανορθόδοξη Σύνοδο. Ο επικεφαλής του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων της κανονικής Ουκρανικής Εκκλησίας, Μητροπολίτης Mitrofan (YURCHUK), μιλώντας για τις πρόσφατες προπαρασκευαστικές συναντήσεις εργασίας μεταξύ των εκπροσώπων των Ορθοδόξων Εκκλησιών έκανε λόγο για θεμελιώδεις διαφορές απόψεων σχετικά με τις αρχές που θα διέπουν την Πανορθόδοξη Σύνοδο και τις αποφάσεις που θα ληφθούν σε αυτή. είπε ο Μητροπολίτης Mitrofan.(*)
"Βασικά είναι ανησυχητικό το γεγονός ότι εξακολουθεί να μην υπάρχει συναίνεση μεταξύ των Ορθοδόξων Εκκλησιών για θέματα που σχετίζονται με το εορτολόγιο, την Ορθόδοξη Διασπορά, τα εμπόδια στην τέλεση θρησκευτικών γάμων. Επίσης, περί του εγγράφου που συντάχθηκε και αφορά στην αποστολή της Ορθόδοξης Εκκλησίας στο σύγχρονο κόσμο. Το έγγραφο αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία, αλλά συναίνεση όσον αφορά το περιεχόμενό του δεν υπάρχει ακόμη", είπε ο Μητροπολίτης Mitrofan
Σύμφωνα με τον Επίσκοπο, η Ουκρανική Ορθόδοξη Εκκλησία εκφράζει και την ανησυχία της και για φήμες που διαδίδονται μεταξύ των πιστών ότι σε αυτή τη Πανορθόδοξη Σύνοδο θα εγκριθούν αλλαγές στο δόγμα.
"Πολλοί άνθρωποι αποστέλλουν στον Μακαριώτατο Μητροπολίτη Ονούφριο διάφορες ερωτήσεις του γι 'αυτό. Ως εκ τούτου, η Σύνοδος θεώρησε καθήκον της να ηρεμήσει το ποίμνιο, και συνάμα απευθύνεται σε εκείνους που είναι υπεύθυνοι για την προετοιμασία του Συμβουλίου, ζητώντας να γίνουν όλα στο πλαίσιο της προετοιμασίας σύμφωνα με το ορθόδοξο δόγμα", δήλωσε ο επικεφαλής του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας (UOC)
Σχόλιο
Το Δόγμα, και οι Κανόνες που θα ακολουθήσουν, θα συντάσσεται με βάση την Βιοηθική. Προβλέπεται, αυτή θα είναι ο αντικαταστάτης της Θεολογίας. τὰ ἀρχαῖα παρῆλθεν, ἰδοὺ γέγονε καινὰ τὰ πάντα (δεν θα ήταν λάθος αν έγραφα "κενά" = κούφια).
Βαδίζουμε στο αρχέτυπο της ηθικής του Μωσαϊκού Νόμου. Τη θέση της περιτομής θα καταλάβουν σταδιακά ΑΜΚΑ, Κάρτα Πολίτη (πλαστικό χρήμα) και τέλος το τσιπάκι (RFD).
Όλα θα γίνουν με νόμιμες διαδικασίες : δημοκρατία, ελευθερία και ψήφος. Όποιος δεν ψηφίζει - υπάρχει η σχετική πρόβλεψη στο Σύνταγμα - θα του στερούν το RFD, δεν θα έχει ΑΜΚΑ, Κάρτα Πολίτη και ... «πηγαίνετε στα βουνά».
Ερώτημα : Το τσιπάκι φταίει ή η ψήφος ; Με την ψήφο άλλαξαν το ημερολόγιο, με την ψήφο μπήκαμε στην ΕΟΚ, με την ψήφο χάσαμε τη Δραχμή (εθνικό νόμισμα), με την ψήφο μας ήρθαν και τα Μνημόνια. Και τέλος, ως είθισται, μετά τον εκκλησιασμό πάμε και ψηφίζουμε το Σύστημα, το οποίο ανεπαίσθητα και αόρατα, πρώτα μας χάραξε το νου και επίκειται αισθητά και ορατά να μας χαράξει και το χέρι - που ρίχνει την ψήφο.
Όπως χάλασαν το Σύνταγμα, έτσι θα χαλάσουν και το Δόγμα.
Του οποίου Δόγματος η ελεγχόμενη κατεδάφιση έγινε βήμα-βήμα (ελεγχόμενη) από το 1924.
Τώρα βλέπουμε την κατάρρευση αμφοτέρων : Και του Συντάγματος και του Δόγματος.
Ας όψεται η Μνημοσύνη των αιρετικών Πατριαρχών και τύποις Οικουμενικών.
Ακριβής κατάληξη αυτής είναι - οποία φραστική σύμπτωση - τα Μνημόνια.
(*) http://entoytwnika1.blogspot.gr/2015/10/blog-post_31.html
Πηγή για το παρόν δημοσίευμα: http://kyprianoscy.blogspot.gr/
Γράφει στο σχόλιο "Ερώτημα : Το τσιπάκι φταίει ή η ψήφος ;" καί απαντώ ούτε η ψήφος ούτε το τσιπακι, τά μυαλά μας φταίνε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓραφει επίσης "Όπως χάλασαν το Σύνταγμα, έτσι θα χαλάσουν και το Δόγμα."
Καί "Του οποίου Δόγματος η ελεγχόμενη κατεδάφιση έγινε βήμα-βήμα (ελεγχόμενη) από το 1924."
Καί θεωρώ ότι το Δόγμα της Αγίας Πίστεως ουδέποτε αλλοιώνεται και χαλάει. Το ότι προχωράνε στον Οικουμενισμό, τούς εαυτούς τους άλλοιώνουν καί αυτοπαρασύρονται εκτός Αγίας Εκκλησίας.
Όσο για το Σύνταγμα είναι ευχής έργο πού ακόμη παραμένει με το Συνταγματικό προοίμιο, "Εν ονόματι της Αγίας και αδιαιρετου Τριαδος ", ως θεμελιώδης υπερδικανική και υπερσυνταγματική αρχή, καί διαχωρίζει Την επικρατούσα Αγία Εκκλησία Τού Χριστού τού άρθρου 3, από τις λοιπές ανεκτές, ετερόθρησκες καί ετερόδοξες θρησκείες / αιρέσεις τού άρθρου 13 τού Συντάγματος.
Το γεγονός ότι οι Κυβερνώντες υποστηρίζουν την ανεξιθρησκεια γιά την Ελλάδα, τούτη η πεποίθηση δεν συνάδει ούτε με το Σύνταγμα ούτε με τις παραδόσεις μας, ούτε και με τη βούληση τού Ελληνικού λαού.
Αυτή η δρομολόγηση των καταστάσεων δεν είναι συμπέρασμα αλλαγής τού Συντάγματος, αλλά καταφωρη παραβίαση, παράνομη καί αντισυνταγματική η αληθής θεώρηση τών πραγμάτων.
Μαρίνο μου
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστώ!
;-)