Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Κόντεψε( ο π. Βασίλειος Ιβηρίτης) να με κάνει να αγαπήσω τη Μέρκελ...



-Ποιος σήμερα, κόντεψε να με κάνει να σκεφτώ  να αγαπήσω,
έως και  τη... Μέρκελ ;

π. Βασίλειος Γοντικάκης, προ-ηγούμενος της Ι.Μ.Ιβήρων, ευλογημένο μου.

Κάθισα με υπομονή
("τρέξε" τα πέντε πρώτα λεπτά που δεν έχει πάρει ακόμη το λόγο, για να μη βαρεθείς)
και άκουσα την ομιλία του,
παρότι το βίντεο, όπως είχε τραβηχτεί
με ψιλο (χοντρο)νευρίαζε.

-Θα αρκούσε, κύριε εικονολήπτα μου, φρονώ, να δείχνατε μόνο 
τον ομιλητή, και όχι όλο τον κόσμο από κάτω, νέους, ασφαλίτες, γέρους, γριές, παπάδες, γραβατωμένοι, ξεγραβάτωτοι,σούρδουλα, μούρδουλα, (που λέει και το Μικάκι  μου),
ανακατωμένος ο ερχόμενος- έλεος!

Θα αρκούσε να εστιάσετε τη λήψη σας, 
μόνο στους ομιλητές -το πολύ- και στο χορό- επαναλαμβάνω...

-Πώς είπατε; έπρεπε να μας δείξετε και το πλήθος
 και τους λοιπούς επισήμους που είχαν  συρρεύσει;

-Μάλιστα.
-Το ρωτήσατε όμως το πλήθος αν γούσταρε, το φακέλωμα
της φωτογράφησης;

-Δεν το ρωτήσατε!

Άντε βουτήξατε χαρωπά, εικονολήπτα μου,  μια κάμερα
και όποιονε πήρε ο Χάρος, τον πήρε και τον εσήκωσε!

-Πολύ βολικό για τις μυστικές υπηρεσίες που όλους τους πολίτες
και χάρη στα σύγχρονα μέσα, σε κάθε τόπο και χρόνο, μας φακελώνουν.

-Άραγε να υπάρχουν "κοριοί" και στα εξομολογητήρια;

-Δεν θα μου φαινόταν απίθανο! 
-Ευτυχώς που δεν έχω κάτι να κρύψω, μανδάμ Σαλογραία μου.
-Ευτυχώς και γω θα έλεγα.

Τέλος πάντων. Πσυχραιμίαα! 
Μην εκνευρίζομαι. 
Δεν ωφελεί. 
Δε χαμπαριάζει κανένας.

Ας επανέλθω στις θετικές εντυπώσεις εκ του βίντεου.

Σε ένα δυο σημεία θα ήθελα εξηγήσεις, αλλά ...μην το κάνω θέμα...
δεν είναι της ώρας...

Προς το παρόν, μετά από όσα άκουσα,
άρχισα να το σκέφτομαι σοβαρά να κάνω μια νέα αρχή στη ζωή μου,
αγαπώντας ... τη Μέρκελ!

 Ευανθία η Σαλογραία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου