Παρασκευή, 21 Φεβρουαρίου 2014

ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΘΕΩΝ και μια συγκινητική ιστορία από βράδυ Τσικνοπέμπτης



      Πρόκειται γιὰ ἄρθρο, ποὺ προέρχεται
 ἀπὸ ἱερέα ἐπαρχιακῆς ἐνορίας,
 ὁ ὁποῖος ἀποτυπώνει σ’ αὐτό, λίγο-πολύ,
 τὶς ἐντυπώσεις του ἀπὸ τὴν ζωὴ
 τῶν ἐκκλησιαζομένων στὴν ἐπαρχία. 

      Ἡ ἐκκοσμίκευση καὶ ὁ Οἰκουμενισμὸς
 ἔχουν ἁλώσει τὰ πάντα.
 Ἡ Πίστη καὶ ἡ ἡσυχαστικὴ ζωὴ
 πάει περίπατο,
 μὲ πρωτεργάτες τοὺς Ποιμένες, ἐκτὸς ὀλίγων.


Εάν μπορούσαμε να βάλουμε ταυτόχρονα παράλληλες κάμερες
 στην καθημερινότητα ενός Ελληνορθοδόξου αστού, 
ενός Κομφουκιανού στην Ιαπωνία, ενός Μουσουλμάνου στην νότια Αμερική, ενός Βουδιστή στην Σιγκαπούρη, ενός  Αγγλικανού στο Λονδίνο, 
ενός Αμερικάνου στην Βαλτιμόρη κ.λ.π., 
θα είχαμε πράγματι στο τέλος πρόβλημα να ξεχωρίσουμε τις διαφορές στις λεπτομέρειες.

Αφού ξυπνήσουν όλοι σαν να κουβαλάνε σίδερο, (για προσευχή ούτε λόγος! 
Τι είναι αυτό τρώγεται;) κατευθύνονται σαν τα Ρομποτάκια στην δουλειά τους(αν την έχουν).
Οι γυναίκες τους θα κάνουνε αγώνα δρόμου μέχρι να προλάβουνε να βαφτούν επαρκώς και μετά να οδηγήσουνε τα παιδιά τους, ως δυσάγωγον αγέλη, και να τα αποθηκεύσουνε σε κάποιο κοντινό παιδικό σταθμό.

Αφού ρίξουν πολλά γαλλικά εξ αμάξης, θα ρίξουν άλλα τόσα μέχρι να βρούνε πάρκιν.
Θα φθάσουν αργοπορημένοι στην δουλειά και πάλι σαν ρομποτάκια θα συνεχίσουν το ιερό τους έργο. Εάν μπορέσουν θα κάνουν την καθιερωμένη κοπάνα, (εδώ ο Έλλην έχει τα πλεονεκτήματα) θα πατήσουν κάποιοι επί πτωμάτων συναδέλφων για να ανέβουν πιο ψηλά, θα χτυπήσουν εάν μπορέσουν και κανένα τυχερόν (ήτοι καμίαν φιλενάδαν )και αφού το ρολόϊ δείξει 3 θα πορευθούν και πάλιν εις την ιεράν των οικία
 (με τα γνωστά και πάλιν γαλλικά εις τους δρόμους).

Ύστερα και αφού φτάσουν καταϊδρωμένοι στο σπίτι και καταβροχθίσουν ασυστόλως  ό,τι βρούνε (αφού η γυναίκα δεν προλαβαίνει να μαγειρέψει)
κάποιοι θα παραγγείλουν και κινέζικο, και έπειτα θα  απορροφηθούν απλήστως στον υπολογιστή για να υπερ-πληροφορηθούν επαρκώς
επί της ειδησεογραφίας και της τρεχούσης τσόντας.

Τι στο καλό; όλη μέρα δουλεύουνε σαν τα σκυλιά να μην δούνε
και αυτοί λίγο πορνό να στανιάρουνε λίγο;

Οι δε γυναίκες παράλληλα, εάν μπορέσουν να ξεκλέψουν λίγο χρόνο, θα κατευθυνθούν στο γυμναστήριο της γειτονιάς, για να κάψουν τα πρόσφατα λίπη τους. 
Κάνοντας διάδρομο θα μιλάνε παράλληλα και στο κινητό
 (σαν μία φυσική προέκταση του αυτιού τους) 
με τις φιλενάδες τους για τα τρέχοντα σημαντικά θέματα της καλλιτεχνικής ζωής.

Σαν φθάσει το βράδυ και κουρασθούν οι άντρες επί του υπολογιστού θα ξαπλώσουνε μπροστά στην Νόβα για να συμπληρώσουνε την πληροφόρησή τους ή να δούνε λίγο μπάλα.
Θα γκρινιάξουνε και θα μπινελικωθούν ύστερα με την γυναίκα τους, κατηγορούμενοι ότι όλη την ημέρα ζούνε ως αόρατοι στο σπίτι και δεν τους βλέπουν καθόλου τα παιδιά τους.

Για να αποδράσουν από την γυναικεία γκρίνια, αν προλάβουνε, θα  πάνε  για ποτό στο πλησιέστερο μπάρ  με τους «φίλους», 
ή για να τελειώσουν την ερωτική ιστορία που από το πρωί ξεκίνησαν.

Παράλληλα η γυναίκα  θα διαβάζει στην πολυθρόνα το τρέχον ωροσκόπιο και ύστερα αφού κάνει και την καθιερωμένη POWER YOGA
θα καταβροχθίσει τα ηρεμιστικά για να μπορεί να αντέξει ως εργαζομένη, ως Μητέρα, ως Σύζυγος, ως Φιλενάδα και ως Οικογενειάρχισα.

Στο τέλος της πολυμόχθου ημέρας  θα γυρίσει ο άντρας νυσταγμένος επί της ιεράς κλίνης του, θα ρίξουνε ένα τελευταίο ιερό μπινελίκιον  για να ξεκινήσουνε και πάλι ενδόξως την σπουδαία καθημερινότητά τους.

Σε ό,τι πιο πάνω παρακολουθήσαμε, φίλε μου, είδαμε καθόλου Ορθοδοξία;

Στο κοινό παγκόσμιο καζάνι οι σημερινοί νεοέλληνες,ειδωλολάτρες αλλοτριωμένοι, αλιβάνιστοι, 
ξεκομμένοι από το παρελθόν τους 
και αδιάβροχοι από  Ορθοδοξία και Ορθοπραξία.

Χαίρε  λοιπόν  ΕΛΛΑΣ  ΕΛΛΗΝΩΝ  Α-ΘΕΩΝ !


................................................................................

 Χτες Τσικνοπέμπτη, περιστεράκι μου, 
στην Πάτρα που ζω,
 προσπαθούσαν οι καημένοι οι άνθρωποι 
να ξεφαντώσουν καρναβαλικώς. 

Δεν θα πω άλλα. Θα παραθέσω, με την άδειά σου, ΕΔΩ μια αλιευθείσα συγκινητική ιστορία
 που θα μπορούσε να είναι και αληθινή.

 Σε ασπάζομαι εγκάρδια, φορώντας 
-για όσο χρόνο χρειάζεται- τη μούρη του κλόουν. 

Με αγάπη ως το Θεό

19 σχόλια:

  1. Εχετε θέμα με τις γυναίκες!Γυναίκα ούσα! Κρίμα! Η ανάμιξη του χριστιανισμού με ταλιμπανικά στοιχεία, αναρωτιέμαι ποιον εξυπηρετεί και γιατί. Σίγουρα όχι το χριστιανισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ;-)

    Καλή μου...

    Εμείς οι αγωνιζόμενοι και καταδιωκόμενοι Ορθόδοξοι
    τιμάμε κατ'εξοχή τη Γυναίκα, στο πρόσωπο της Υπεραγίας Θεοτόκου.

    Δεν θα προσπαθήσω να σε μεταπείσω σε τίποτα..

    Δεν ωφελεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν και δεν μου πολυπέφτει λόγος σε σχέση με τόσο ακραιφνώς θρησκευτικά θέματα, δεν μπορώ να μην παρατηρήσω μια αφέλεια, μετά συγχωρήσεως, στην τόσο μεγάλη εξιδανίκευση του παρελθόντος της ελληνικής (επαρχιακής, ως επί το πλείστον) πραγματικότητας από πολλούς θρησκευόμενους (και από άλλους, κατά πάσα πιθανότητα). Ναι, ο σύγχρονος τρόπος ζωής ενέχει μια μηχανοποίηση και μια επιφανειακότηττα κινήσεων και σκέψεων στην καθημερινότητα και των δύο φύλων. Πόθεν όμως συνάγεται ότι η αντίστοιχη καθημερινότητα της ένδοξης υπαίθρου με την "άγια" απλο(ικό)τητα των προηγούμενων αιώνων δεν ήταν τρισχειρότερη, σε πάμπολλα επίπεδα; Επειδή υπήρχε το επίχρισμα θρησκευτικότητας (αναμεμειγμένης με άπειρη δεισιδαιμονία, άγνοια, σκοταδισμό, και δεν ξέρουμε κατά πόσον βαθειάς και πραγματικής) στον πληθυσμό; Η αντικατάσταση της bmv από τα γαιδουράκια, του γραφείου από το σκότωμα στα χωράφια και της παιδικής αγέλης στον παιδικό σταθμό από την παιδική αγέλη στα φουστάνια μιας ξεθεωμένης και όχι απαραίτητα έχουσας ουσιαστικά συζυγικά αισθήματα ξωμάχας, μαθημένης να υπομένει βουβά και μοιρολατρικά το μηχανικά εξοντωτικό εικοσιτετράωρο του τότε δεν σημαίνει και ψυχολογική ανωτερότητα και πνευματικό βάθος των συμμετεχόντων σε εκείνη την διηνεκή ταλαιπωρία. Ίσα ίσα η συνολική καταπίεση σε όλα τα ζητήματα, ιδίως τα αισθηματικής φύσεως, δεν δημιουργούσε πολύ μεγαλύτερα (και χειρότερα, ως ύπουλα, ένοχα και σιωπηλά) απωθημένα σε άντρες και γυναίκες; Μπροστά σε ορισμένα "ακατάλληλα" δημώδη άσματα (επίκαιρα τώρα, τις Απόκριες) ωχριούν και οι πιο χυδαίες σημερινές "καλλιτεχνικές" εκφράσεις. Ο μέσος άνθρωπος ίδιος είναι πάντα, απλώς όσο πιο πρωτόγονες οι υλικές και πνευματικές του συνθήκες, τόσο λιγότερες, και όχι περισσότερες, οι πιθανότητές του για ηθικές ανατάσεις...
    Ευδοκία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενικός vs πληθυντικός. Γνωριζόμαστε;
    Νομίζω πως στο διάλογο δεν προσπαθούμε να πείσουμε. Απλα αλληλεπιδρούμε κι όποιος έχει ανοιχτό ορίζοντα ωφελείται. Πολύ απλό.
    Καλή σας συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευδοκία να αγιάσουν τα χέρια σου και το πληκτρολόγιο μαζί!Με γλίτωσες από το να γράψω ένα κατεβατό.1000% σωστή.
    Και για την ανώνυμη φίλη,ναι η πλειοψηφία των εκκλησιαζομένων,ακόμα και των γυναικών,έχει κόλλημα μεγάλο με τις γυναίκες.Διαφωνώ στη χρήση του πληθυντικού όμως!
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το πρόβλημα είναι ότι τα παιδιά μαθαίνουν αυτόν τον τρόπο ζωής από τους γονείς, το σπίτι βλέπεις είναι το κυριότερο σχολείο. Έτσι μετά από λίγες γεννιές οι οποίες ζουν σ'αυτό το μοτίβο της συμφοράς ξαφνικά αναρωτιόμαστε τι φταίει και η κοινωνία μας βρίσκεται σε..κρίση. Μετά κατηγορούμε τους πάντες και συνήθιως όχι εμάς λες και μεις είμαστε έξω από το σύνολο...

    Για τον/την Ανώνυμο/η 10:21 πιο πάνω δεν βλέπω που η ανάρτηση τα βάζει με τις γυναίκες, επίσης ποία είναι αυτά τα ταλιμπανικά στοιχεία που αναφέρεστε;
    Απλώς δεν κατάλαβα την ένσταση.

    Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ;-)
    Ευχαριστώ πολύ καλή μου, των 2:25 μ.μ.

    Νόμιζα ότι γνωριζόμαστε.
    Αν σε θίγει ο ενικός μου, σου ζητώ συγνώμη!

    Θα κοιτάξω την επόμενη φορά να σου γράψω στον πληθυντικό αφού σε κάνει να νιώθεις πιο ανετα.
    ..................................................................;-)
    ......................................................................
    Ευδοκία

    διαθέτεις μια αδυσώπητη μαθηματική σκέψη-γραφή, που μου αρέσει, όμως ο ιερέας που διατύπωσε τα παραπάνω ήθελε νομίζω να δηλώσει κάτι βαθύτερο από αυτό που επισημαίνεις.

    Δεν θα απολογηθώ για λογαριασμό του.

    Δεν μπορώ να μπω στο μυαλό του , να γνωρίζω τις προθέσεις του μονολόγου του.

    Αν θέλει μπορεί να τοποθετηθεί ο ίδιος και να σου λύσει τις απορίες.

    Έχω εκφράσει και γω εδώ μέσα σε σχόλια τουλάχιστον, ότι ΔΕΝ θα ήθελα να ζω, σε ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ εποχή.

    Πολλά χαρακτηριστικά τους, μόνο που τα ακούω ή τα βλέπω σε κάποια ταινία με κάνουν και ΦΡΙΚΑΡΩ...

    άλλο ήθελε να επισημάνει- νομίζω- ο αρθρογράφος στα παραπάνω.

    Υποθέτω, ότι ο ιερέας ήθελε να ειρωνευτεί το ΠΟΣΟ ΚΡΕΑΣ έχουμε καταντήσει έχοντας πέσει όλοι στο τριπάκι του "ENJOY τσ'απόθανε!"

    Δηλαδή: "Απόλαυσε! Απόλαυσε! Απόλαυσε! Απόλαυσε και ας σακατεύεται με αυτές τις "απολαύσεις" και ας σε σακατεύει αυτός ο τρόπος της ζωής ο επιφανειακός και ψεύτικος"

    ΣΤο μαύρο πηγάδι της "απόλαυσης" των ξυλοκεράτων μας πέταξε ο Δυτικός πολιτισμός Ευδοκία.
    Και διαβάζω ότι το 80 τοις εκατό των πωλουμένων ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ φαρμάκων, είναι ΑΝΤΙΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΑ (χώρια το αλκοόλ και τα ναρκωτικά)

    τα διαβάζω αυτά και ...αποτρελαίνομαι!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. παπα-Κώστα μου
    ο Δυτικός Πολιτισμός που "απελευθέρωσε" τις γυναίκες και τους έβαλε τα μυαλά πάνω από το κεφάλι, δεν το έκανε τυχαία.

    Ήξερε ότι αν διαφθείρει με αλαζονικές ιδέες και εμπειρίες αντιχριστιανικές τις γυναίκες, τους άντρες μετά θα τους έχει ΑΠΟΛΥΤΑ του χεριού του.

    Εξ αιτίας του ξε-σαλώματος των γυναίκων ...(που προέκυψε με την άδεια των ανδρών που εξαπατήθηκαν από ψυχολογικά παραμύθια ΣΚΟΠΙΜΑ προωθημένα)

    ...οι άντρες σήμερα στην πλειονότητά τους ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΑΝΙΚΑΝΟΙ να ΑΣΚΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, του Πατέρα, και του Αληθινού Ηγέτη στο όποιο περιβάλλον τους.

    ..........................
    Φίλε Π, χαίρομαι που εξακολουθείς να μας διαβάζεις από το μακρινό Βέλγιο. Τι καιρό έχετε εκεί;
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αλαζονικές ιδέες είναι να έχουν δικαίωμα ψήφου,να έχουν γνώμη,να μην ανέχονται σύζυγο σατράπη,να μπορούν να δουλέψουν ώστε να μην είναι εξαρτημένες από τον άντρα τους που τους τον έδωσαν χωρίς να τις ρωτήσουν,σε περίπτωση που είναι κάθαρμα και να μην υπολογίζεται η αξία τους αναλόγως τη προίκα τους;Δεν το ήξερα.
    Το κείμενο από την άλλη είναι απλά ένα συνηθισμένο συντηρητικό(άλλο συντήρηση άλλο η Παράδοση)κείμενο από τα δυστυχώς χιλιάδες που κυκλοφορούν.Βάζουμε και λίγο οικουμενισμό που είναι της μόδας και έτοιμο.
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ;-)

    παπα-Κώστα μου
    σου το τόνισα. Δεν θα ήθελα να ζω με ΤΙΠΟΤΑ σε παρελθούσα εποχή. Ούτε καν ως βασίλισσα!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάντως το κείμενο δεν είναι ιδιαίτερα αντιφεμινιστικό, απλώς ένα σαρκαστικό προς όλες τις κατευθύνσεις σχόλιο για τον σημερινό τρόπο ζωής (η "Μαίρη Παναγιωταρά" ας πούμε ότι κινείται σε παρόμοια πλαίσια, αν και εστιάζει στη μία μόνο πλευρά..). Δεκτό ως τέτοιο, αρκεί ο ειρωνικά περιγραφόμενος τρόπος ζωής να μην αντιπαρατίθεται σε κάποια άλλη παρελθούσα και υποτιθέμενη ιδανική κατάσταση...
    Χωρίς να θέλω να ανοίξω το τεράστιο κεφάλαιο Δύση vs Ορθοδοξία και τα συναφή, απλώς από περιέργεια διερωτώμαι αν οι σκληροπυρηνικοί (ας μου επιτραπεί η έκφραση, και συγγνώμη αν θίγω άθελά μου) υποστηρικτές μιας υπερ-συντηρητικής ή τέλος πάντων υπερ-παραδοσιακής Ορθοδοξίας, που θεωρούν ότι η Δύση, ο Διαφωτισμός, κτλ κτλ έπαιξαν καταλυτικό / καταστροφικό ρόλο στην διαμόρφωση του σύγρονου μοντέλου ζωής, συνειδητοποιούν πόσο φρικαλέο και με αιώνιες επιπτώσεις κακό υπήρξε και είναι για τον Ελληνισμό και τις ιδεολογικές - πνευματικές του συνιστώσες η Τουρκοκρατία (προς αποφυγήν παρεξηγήσεων: δεν μιλώ "Ραμφικά" κατά καμμία έννοια!) Αν αυτή δεν είχε ενσκήψει, τότε ο Ελληνισμός θα ή τ α ν η Δύση, όχι με οποιαδήποτε έννοια υποχώρησης προς τα Παππικά δεδομένα, αξιώσεις, κτλ, κτλ, κτλ, αλλά με την ουσιαστική έννοια, του να πρωταγωνιστεί στις Ευρωπαικές πνευματικές ζυμώσεις και να είναι αυτός η "τελευταία λέξη" της οποιασδήποτε προόδου, κι όχι ένα καθυστερημέν ανατολίτικο μπαξισο-ραχατο-μπανανιστάν, βουτηγμένο στην αμορφωσιά και στην κακομοιριά. Προς τέτοια πολιτιστική εξέλιξη πήγαινε το Βυζάντιο, απλώς η ατέλειωτη συμπαντική γκαντεμιά μας βρήκε τρόπο να μάς ανακόψει και αυτήν την ανάσα.
    Ευδοκία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κάθε εποχή θα έχει ανθρώπους με καλούς και κακούς τρόπους σκέψης και δράσης. Για τον λόγο αυτό τα φωτισμένα μυαλά έχουν την υποχρέωση να δείχνουν παραδειγματικά τον σωστό δρόμο και στους μεν και στους δε.

    Είναι κανόνας. Οι ηλικιωμένοι κάθε εποχής να αναπολούν την ιδανική εποχή της νεότητός τους, και να κατηγορούν τους νεώτερους για την έλλειψη ιδανικών.
    Αν σε κάθε γενεαλογικό πέρασμα μαζί με την μαθησιακή μας πρόοδο πραγματοποιούσαμε και την πνευματική μας ανέλιξη, ίσως σήμερα να είχαμε συμφιλιωθεί πλήρως με τον Δημιουργό μας. Δυστυχώς όμως, τόσο οι άθεοι όσο και οι ένθεοι πάσχουμε από την ίδια έντονη ασέβεια απέναντι στην γενεσιουργό δύναμη.

    Τι φταίει;

    Την καλησπέρα μου σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η Αναγέννηση ουσιαστικά ολοκληρώθηκε χάρη στο πνεύμα που μετέφεραν στη Δύση οι Βυζαντινοί λόγιοι που διέφυγαν εκεί.
    Για τα αρνητικά του Δυτικού Πολιτισμού μπορώ να γράφω για μέρες.Μάλλον για τη σημερινή κατάστασή του.
    Αλλά δεν μπορούμε να μη βλέπουμε τα πολλά θετικά του.
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Για όποιον ενδιαφέρεται να μάθει για την ουσιαστική άλωση μέσα από ένα διαφορετικό πρίσμα.

    http://www.youtube.com/watch?v=TOJl91nHGAM

    Μεγάλης διάρκειας αλλά αξίζει της προσοχής και των σχολίων σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητές και αγαπητοί συζητητές της ηλεκτρονικής αυτής γειτονιάς,
    Ελπίζω πως όλοι συμφωνούμε ότι το ζητούμενο των συζητήσεων είναι η ωφέλεια όλων μας και η πνευματική μας οικοδομή. Το κείμενο που αναρτήθηκε δεν το βρήκα ούτε μίζερο-συντηρητικό, ούτε νερό στο μύλο των "σκληροπυρηνικών". Για την δική μου την ματιά, είχε το νόημα της αφύπνισης, του καμπανακιού! Η παγκοσμιοποίηση, η τάση ομοιόμορφης συμπεριφοράς, εκτός από τα καλά, ενέχει και κινδύνους, είναι δε καθεστώς σήμερα! Και αν μπορούμε ή πρέπει να κάνουμε κάτι είναι να σταθούμε όρθιοι μέσα σε αυτή την κατάσταση κρατώντας ο καθείς ό,τι πολύτιμο του έχει δοθεί, εξαγοραζόμενοι τον καιρόν! Δεν φταίνε οι καιροί, φταίει η αντιμετώπιση των καιρών από μέρους μας. Κινδυνεύουμε ως πρόσωπα, μόνο αν χάσουμε την διάκριση του τί είναι σπουδαίο και μείζον από εκείνο που είναι δευτερεύον. Κατά τη γνώμη μου, η παρελθοντολογία είναι ανεδαφική , διότι δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε το παρελθόν στην πραγματική του διάσταση και στην ολότητά του, απλά επειδή δεν ζήσαμε τότε. Περί του παρελθόντος σχηματίζουμε πολύ υποκειμενική γνώμη, η οποία εξαρτάται από την πηγή πληροφόρησής μας και από τις αντίστοιχες συνθήκες. Το παρόν όμως έχει σημασία και σε αυτόν τον παρόντα χρόνο βρίσκεται το πλαίσιο πάνω στο οποίο θα κριθούμε. Σε κάθε εποχή υπήρχαν οι πειρασμοί που ένα στόχο είχαν: Την απομάκρυνση της ψυχής από την Πηγή της Ζωής! Σήμερα η πολεμική έχει ξεπεράσει τα σύνορα και αυτό είναι ιδιαίτερο χαρακτηριστικό ίσως της εποχής μας. Η πρόκληση, να κρατήσουμε ζωντανή τη φλόγα της Πίστης μας και να τη μετασχηματίσουμε σε βίωμα, είναι πάντα η ίδια (ποιοτικά έστω)! Σε κάθε εποχή, παγκοσμιοποιημένη ή μη, ο άνθρωπος με τη χαμένη Πίστη, ο άνθρωπος ο αποδημήσας εις χώραν μακράν, είχε και έχει την ίδια εμπειρία της απώλειας της Χάρης και αυτή ήταν και είναι η αιτία της δυστυχίας του!
    Ας δούμε λοιπόν το κείμενο της ανάρτησης ως μία πρόσκληση του τύπου: Στώμεν Καλώς! σε ημέρες κατακλυσμού πληροφορίας, σε ημέρες πενίας της γνώσης του "τι έστι αγαθόν", σε ημέρς "παγκοσμιοποίησης".
    Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ανων. των 5:50 μ.μ.
    Ευδοκία,
    παπα-Κώστα ,
    ανων. των 8:36 μ.μ.
    και Α καλέ μου

    Σας ευχαριστώ όλους για τις σκέψεις.

    Μακάρι να μη χάνουμε το Φως της Ελπίδας από τα μάτια μας.

    Μακάρι να βρίσκουμε το Δρόμο, παρά τα μυριάδες εμπόδια.

    Μακάρι να καταλάβουμε το Μεγαλείο της Θείας Αγάπης

    Ο Κύριος, Εγγύς και οι Καιροί ου μενετοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κατά την ταπεινή μου γνώμη ο άνθρωπος στην ουσία του δεν έχει αλλάξει και πολύ τις τελευταίες χιλιάδες χρόνια. Αυτό που αλλάζει είναι η τεχνολογία του, οι ανέσεις του και φυσικά η ηθική που εξαρτάται από διάφορες άλλες παραμέτρους επίσης εκτός του χρόνου.
    Τα ανθρώπινα πάθη τα ίδια ήταν πριν 2,3 χιλιάδες χρόνια γαι παράδειγμα τα ίδια είναι και σήμερα. Η Οδός προς την Ζωή μία είναι επίσης, δεν είναι δέκα και μάλιστα έχει όνομα τρανταχτό, δεν είναι αόριστα κάτι γενικό.
    Άρα είναι συγκεκριμένα τα πράγματα 100%.
    Κάποιοι τρόποι ζωής πως να το κάνουμε, αντί να μας κρατάνε σ'αυτην την Οδό της Αλήθειας και της Ζωής, μας βγάζουν έξω από αυτην. Το ίδιο γινόταν παλιά το ίδιο και τώρα, με άλλους τρόπους ξέφευγαν οι άνθρωποι τότε με πολλούς περισσότερους τώρα πιθανόν.
    Όποιος έχει μάτια βλέπει κι όποιος έχει αυτιά ακούει στο φινάλε.
    Πάντα υπάρχει ελπίδα όμως, ποτέ δεν ξέρουμε τίποτα για κανέναν, είτε μας φαίνεται σήμερα έτσι είτε αλλιώς, αύριο κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να βρει μπροστά του και τελικά τι στροφή θα κάνει, πότε και προς τα που.
    Το κακό είναι ότι καμιά φορά ο λάθος δρόμος εχει συνέπειες μη αναστρέψιμες, ας προσευχόμαστε για όλους λοιπόν.


    Ευανθία δεν σταμάτησα να σε διαβάζω, σχεδόν κάθε μέρα σε τσεκάρω απλώς δεν υπάρχει πολύς χρόνος για παραπάνω. Πολλές φορές διαβάζοντας τις αναρτήσεις σου μου έρχονται αρκετές σκέψεις που θα ήθελα να γράψω κάτι όμως δεν έχω πολύ χρόνο αλλά και κουράγιο λόγω κούρασης.
    Ο καιρός εδώ είναι πολύ καλός για τα δεδομένα, ο χειμώνας γενικά ήταν πολύ γλυκός.
    Αλλά προσωπικά δεν με ενοχλεί ο καιρός, το αντίθετο τον χαίρομαι και με το παραπάνω όπως και να είναι, άλλωστε αν άρχιζα να γκρινιάζω από τον καιρό τότε χάθηκα, τι θα έπρεπε να κάνω για τα υπόλοιπα :)

    Την αγάπη μου :)
    Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπητέ (-η) Α

    Ο λόγος σου με κάλυψε πλήρως. Τέτοιες προσεγγίσεις και διαφωτισμό περιμένω εγώ προσωπικά και σίγουρα πολλοί ακόμη σαν και μένα. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φίλτατε Π
    ο Κύριος να σε ευλογεί.
    Τα είπες ΟΛΑ και μας δίδαξες όπως και οι λοιποί εκλεκτοί συνομιλητές μας.
    .....................
    Ανων. των 8:15 ο Α(κύλας) είναι ψευδώνυμο...

    . Έχει τρόπο να μιλάει και να γράφει ο Α. τέτοιον, που και εγώ που επί χρόνια που τον γνωρίζω, και τον συναναστρέφομαι, του βγάζω το(νοερό) καπέλο μου και αφάνταστα τον ΤΙΜΩ!

    Καλημέρες και να μας ξανάρθεις!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή