Αντιστέκομαι
όπως οι ελιές της πατρίδας μου, οι σκληρές σαν τα κόκκαλα τ' αντρειωμένου, που τους λείπουν οι μαύρες μαντήλες μονάχα για να μοιάζουν με τις μανάδες μας, που σφηνωμένες γερά στην απόλυτη πέτρα, αδιαφορούν για τις θύελλες, αναπνέουν τις αστραπές και τις κάνουνε μες στους πικρούς τους χυμούς, ειρήνη και φως..
(Νικ.Βρεττάκος)
Email:filikitati@hotmail.com
Έτσι όπως τίθεται το θέμα είναι ως το καλό να χάνεται στην ατελείωτη παλινδρόμηση των κυμάτων, τα οποία θα το παρασύρουν στο βάθος της θάλασσας και θα εξαφανισθεί...Το καλό πρέπει να είναι σαν το μήνυμα σε μποτίλια, να έχει παραλήπτη συγκεκριμένο στον οποίο ελπίζουμε πως θα φτάσει μέσα από το ταξίδι στην ατελείωτη θάλασσα...Αν η μποτίλια είναι η "συσκευασία" της πίστης, το καλό θα φτάσει στον παραλήπτη, που δεν είναι άλλος από την Πηγή παντός αγαθού...Χωρίς τη συσκευασία, πράγματι, χάνεται... ΑΚΥΛΑΣ
Ακύλα εννοείς ότι κάθε καλό που κάνουμε έχει αξία μόνο όταν το αναφέρουμε στον Κύριο; Δεν είναι καλό το καλό που το κάνουμε, έτσι ρε παιδί, για την αγάπη του καλού, στο ξεκούδουνο! ;-) ..............
Μπορεί το καλό να είναι "για την αγάπη του καλού, στο ξεκούδουνο;", ιδιαίτερα όπως φαντάζομαι ότι εννοείς ανιδιοτελές;
Μα "ο Θεός αγάπη εστί"! Ενεργούμε θεϊκά τότε...
Εξ άλλου στο ευαγγέλιο της κρίσεως έτσι λειτούργησαν οι εκ δεξιών -και φαίνεται στην απορία τους-: "Πότε σε είδομεν γυμνόν ή πεινώντα ή εν φυλακή ... και διηκονήσαμεν σοι;"
Λέγε με τεκνόν και ουχί τέκνον κατ αρχήν. Ανεφέρθειν εις τον τρισκατάρατον (τρις και ουχί μίαν κατ αναλογίαν της θείας τριαδικότητος;;;, ή για να πιάσει καλύτερα η κατάρα;;;) διότι κάποιος πρέπει να σας προσγειώνει που και που εις τα επίγεια. Ως γνωστόν το πολύ το κυρελεησον το βαριέται κι ο παπάς. Antonios
Σίγουρα σαλή και γραία προσεύχεσαι, να μην ενοχλήσω λοιπόν, καληνύχτα (όλη τη νύχτα μια που δεν έχει νηστεία σήμερα κι αν δεν είσαι πολύ γραία). Antonios το απολωλός τεκνόν
;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπ'ό,τι βλέπω κανείς δε θέλει να κάνει ένα καλό σχόλιο και να το ρίξει στο γιαλό της κυβερνοθάλασσας...
Τι ωραία φωτό είναι αυτή , ξέρεις ποιο μέρος απεικονίζει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι αγαπημένο μου δεν γνωρίζω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι που σου άρεσε
Έτσι όπως τίθεται το θέμα είναι ως το καλό να χάνεται στην ατελείωτη παλινδρόμηση των κυμάτων, τα οποία θα το παρασύρουν στο βάθος της θάλασσας και θα εξαφανισθεί...Το καλό πρέπει να είναι σαν το μήνυμα σε μποτίλια, να έχει παραλήπτη συγκεκριμένο στον οποίο ελπίζουμε πως θα φτάσει μέσα από το ταξίδι στην ατελείωτη θάλασσα...Αν η μποτίλια είναι η "συσκευασία" της πίστης, το καλό θα φτάσει στον παραλήπτη, που δεν είναι άλλος από την Πηγή παντός αγαθού...Χωρίς τη συσκευασία, πράγματι, χάνεται...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΚΥΛΑΣ
κάνε το καλό αλλά μην το ρίχνεις στο γιαλό! λυπήσου τις θάλασσές μας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκύλα
ΑπάντησηΔιαγραφήεννοείς ότι κάθε καλό που κάνουμε έχει αξία μόνο όταν το αναφέρουμε στον Κύριο;
Δεν είναι καλό το καλό που το κάνουμε, έτσι ρε παιδί, για την αγάπη του καλού, στο ξεκούδουνο!
;-)
..............
;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήανων. 2:21 μ.μ.
Ευχαριστώ για το χαμόγελο!
Μπορεί το καλό να είναι "για την αγάπη του καλού, στο ξεκούδουνο;", ιδιαίτερα όπως φαντάζομαι ότι εννοείς ανιδιοτελές;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα "ο Θεός αγάπη εστί"! Ενεργούμε θεϊκά τότε...
Εξ άλλου στο ευαγγέλιο της κρίσεως έτσι λειτούργησαν οι εκ δεξιών -και φαίνεται στην απορία τους-: "Πότε σε είδομεν γυμνόν ή πεινώντα ή εν φυλακή ... και διηκονήσαμεν σοι;"
Στέλιος
@Αntonios
ΑπάντησηΔιαγραφή............
Γιατί μελέτησες ω τέκνον τον τρισκατάρατον Μ;
Λέγε με τεκνόν και ουχί τέκνον κατ αρχήν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνεφέρθειν εις τον τρισκατάρατον (τρις και ουχί μίαν κατ αναλογίαν της θείας τριαδικότητος;;;, ή για να πιάσει καλύτερα η κατάρα;;;)
διότι κάποιος πρέπει να σας προσγειώνει που και που εις τα επίγεια.
Ως γνωστόν το πολύ το κυρελεησον το βαριέται κι ο παπάς.
Antonios
Σίγουρα σαλή και γραία προσεύχεσαι,
ΑπάντησηΔιαγραφήνα μην ενοχλήσω λοιπόν,
καληνύχτα (όλη τη νύχτα μια που δεν έχει νηστεία σήμερα κι αν δεν είσαι πολύ γραία).
Antonios το απολωλός τεκνόν
@Αntonios
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαστε προσγειωμένοι , ω τεκνόν, εις τα επίγεια αρκούντως.
Από πού μας διαβάζετε;