Τετάρτη 8 Μαΐου 2024

Kαι όμως..ΕΙΔΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ! η συγκλονιστική εμπειρία του π. Μητροφάνη στα ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ...



Ο π. Μητροφάνης που ΕΖΗΣΕ την ΕΜΠΕΙΡΙΑ με  ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ,  
και το ΤΟ ΕΙΔΕ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΟ ΤΑΦΟ, 
ήταν Πόντιος...

Στο πρώτο βίντεο αποδίδεται η  μαρτυρία του, λεπτομερώς  
με επεξεργασία στο γλωσσικό ιδίωμα, προκειμένου 
να γίνεται κατανοητή από τον πιστό,  του σήμερα.

.........................................................................................................
Στο βίντεο που ακολουθεί βλέπουμε τον π. Μητροφάνη 
στην ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ που ΕΔΩΣΕ Ο ΙΔΙΟΣ
 στον δημοσιογράφο, σε πολύ μεγάλη ηλικία...

.........................................................................................



....................................................................................
Παραθέτω επιπρόσθετα  μια μαρτυρία από το φίλο και εν Χριστώ αδελφό Πέτρο Χ. 
ο οποίος πριν λίγα χρόνια ΕΖΗΣΕ και αυτός την ΕΜΠΕΙΡΙΑ του ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΟΣ στα ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ...

Ρώτησα πρώτη,  τον Πέτρο τα ακόλουθα : " Πετράν θα μου κανεις τη μεγάλη χάρη,  να μου γράψεις με λεπτομέρεια,  ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ σας από το  ΑΓΙΟ ΦΩΣ μέσα  ΣΤΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΤΕ, μαζί  με τη λατρεμένη μας  ΦΩΤΕΙΝΗ;"

Και ο Πέτρος Χ., μου απάντησε :  " Γλυκιά μου Ευανθία, εγώ με την χάρη του Θεού μας το έχω δει 11 φορές και η γυναίκα μου 13 φορές. Η εμπειρία είναι απίστευτη, δεν περιγράφεται με λόγια. 

Η τελετή της αφής του Αγίου Φωτός είναι μοναδική και ανεπανάληπτη θα σου έλεγα, ενώ επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο. Είναι μια πολύ ιδιαίτερη και μοναδική στιγμή εκείνη την ώρα που έρχεται το άκτιστο φως. 

Εμένα με έχει λούσει από πάνω μέχρι κάτω αρκετές φορές. Έχω ζήσει μοναδικές στιγμές στην ζωή μου και εγώ και η αείμνηστος σύζυγός μου Φωτεινή. Έχω κλάψει κατ' επανάληψη εκείνη την στιγμή και δεν ήξερα γιατί κλαίω και όχι μόνο εγώ , αλλά πολύς κόσμος. 

Οι στιγμές εκείνες είναι μοναδικές στην ζωή του κάθε προσκυνητή μέσα στον Πανάγιο Τάφο του Ναού της Αναστάσεως του κυρίου ημών Ιησού Χριστού μας. 
Θα έλθω κάποια στιγμή στην Πάτρα να τα πούμε από κοντά και θα σου τα πώ πολύ αναλυτικά και εκτενέστερα, δεδομένου ότι δεν είμαι καλός στον γραπτό λόγο. 

Όμως, θα σου πώ ότι,  αξίζει τον κόπο να βρεθείς και να παραστείς, έστω και για μία φορά στην τελετή της αφής του Αγίου Φωτός που γίνεται κάθε Μεγάλο Σάββατο στις 1:20 το μεσημέρι κάθε χρόνο. Οι στιγμές είναι μοναδικές, η συγκίνηση απερίγραπτη και ζεις καλύτερα από τον καθένα μέσα στον Πανάγιο Τάφο μια ξεχωριστή και ανεπανάληπτη εμπειρία μοναδική στην ζωή σου. 

Θα έλεγα εάν δεν έχετε πάει,  να πάτε. Εγώ που το έχω ζήσει 11 φορές στεναχωριέμαι τα τελευταία χρόνια που κάνω Πάσχα στην Ελλάδα και όχι εκεί" .

ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ο ΘΕΟΣ των ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ. 

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! 
ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ!













 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου