Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2020

Ο Μέγας Φώτιος Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως τιμάται με το Πάτριο Εκκλησιαστικο Εορτολόγιο, σήμερα στις 6/19 Φεβρουαρίου από τους Έλληνες , το Άγιον Όρος, τα Ιεροσόλυμα, τη Σερβία τη Ρωσία κ.α.

7 σχόλια:

  1. Όχι από τους Ελληνες. Οι Έλληνες ποτέ δεν έκαναν σχίσματα για ημερολόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @UnKnown("εκτελείτε εντεταλμένη υπηρεσία;" θα ήθελα να ερωτήσω...αλλά ΔΕΝ θα ρωτήσω...)

    Φυσικά ΕΟΡΤΑΣΤΗΚΕ Ο ΜΕΓΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΚΑΙ από ΜΕΓΑΛΟ μέρος Ελλήνων, πού ΠΆΡΕΜΕΙΝΑΝ ΠΙΣΤΟΙ στην ΠΑΡΑΔΟΘΕΙΣΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΜΗΤΕΡΩΝ ΜΑΣ...

    Και βέβαια το ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΟ/ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΚΟ/ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΚΟ, (ένεκεν της ΒΙΑΙΗΣ αλλαγής ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΑ) ΣΧΙΣΜΑ ΤΟΥ 1924 στον Ελλαδικό χώρο, οι Νεοημερολογίτες Μοντερνιστές,και φιλοπαπικοί το ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΠΡΩΤΟΙ ΑΘΕΟΦΟΒΑ και Η ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ τους ΜΈΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΗ...
    Βλέπε την ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ και ΠΡΟΔΟΣΙΑ της ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗς ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, στο Κολυμπάρι της Κρήτης το 2016, και τον Πατριαρχούκο σας κ.ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ,ο οποίος ΕΣΧΑΤΩΣ εκτός των άλλων... "ευλόγησε" ΛΑΙΚΟΥΣ, ΠΟΥ ΦΟΡΕΣΑΝΕ ΜΟΝΟΙ τους τα ΡΑΣΑ, πάνω από τάφους πεθαμένων επισκόπων... ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΝΤΑΣ οι ΑΣΕΒΕΙΣ εκείνοι Ουκρανοί, ΑΥΤΟΧΕΙΡΟΤΟΝΗΤΟΙ, τον..Επίσκοπο..

    Αυτό το τελευταίο ΜΕΓΑ ΑΤΟΠΗΜΑ του κ. Βαρθολομαίου ΧΑΡΙΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΚΟΠΗΜΟΤΗΤΩΝ είναι το πιο ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΚΑΚΟ ΡΕΖΙΛΙΚΙ που σας προεκυψε, αγαπητοί μου...

    και όμως...εμάς τους ΦιλοΠαραδοσιακούς Αγωνιζόμενους χριστιανους που ΤΗΡΟΥΜΕ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟ ΚΑΘΑΓΙΑΣΘΕΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΗΣ Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ, μόνον εμάς λέω, με τη δύναμη του σημερινού Χωροφύλακα, χτυπάτε με κάθε τρόπο και με κάθε μέσον ΣΥΚΟΦΑΝΤΩΝΤΑΣ μας, ελπίζοντας ότι ΕΤΣΙ θα μας βουλώσετε το στόμα...

    Αμ ΔΕΝ πρόκειται, να καταφέρετε κάτι επειδή Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!

    Και ΔΕΝ θα επανέλθω στο θέμα αγαπητέ για να ΜΗΝ κουράζουμε τους περαστικούς διαβάτες που μπαίνουν τυχαία και με αθωότητα σκέψης σε αυτή την σελίδα...

    Σας εύχομαι να έχετε ένα υπέροχο απόγευμα...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όχι και μεγάλο μέρος! Δόξα στον Θεό μας που υπάρχουν μόνο δύο Έλληνες στους 100 που ακολουθούν αυτές τις πλάνες. Αλλά και αυτοί οι λίγοι είναι χωρισμένοι σε παρατάξεις που ο καθένας πιστεύει σε διαφορετικό θεό.Πολλά μπορούσα να γράψω για το θέμα,αλλά πιστεύω ότι μόνο ο Θεός των Ορθοδόξων μπορεί να σας σηκώσει από την θέση σας.Απλώς θεώρησα ότι είναι σπαστικόν διά τους αναγνώστας να διαβάζουν το ίδιο ψεύδος καθημερινά.
    Το μέγα λάθος σας(των γνησίων ορθοδόξων) είναι τούτο,δεν υπάρχει προσοχή σ'αυτα που σας δίδαξαν. Π.χ. η ταύτιση του ημερολογίου με το εορτολόγιο.Τους ίδιους Άγιους και τις ίδιες εορτές είχαν οι Χριστιανοί του Αγίου Όρους και οι Ορθόδοξοι που ακολούθησαν το Νέο Ημερολόγιο(π.χ το 1925 ή και τώρα).Διαφορά εορτολογίου υπάρχει σήμερα ανάμεσα στους Γ. Ο. Χ και εις τους Οικουμενιστάς.Π.χ. οι Γ. Ο. Χ. έχουν για άγιο τον Χρυσόστομο Καβουρίδη και τον Ματθαίο Καρπαθάκη, αλλά οι Οικουμενιστές τους θεωρούν αιρετικούς.Αντίθετα,οι Οικουμενιστές έχουν για αγίους τον Πορφύριο και τον Παΐσιο, αλλά οι Γ. Ο. Χ. τους θεωρούν Οικουμενιστάς. Αυτό θα πει διαφερετικό εορτολόγιο. Η ημερομηνία δεν μπορεί να αλλάξει το εορτολόγιο. Οι Παπικοί άλλαξαν το εορτολόγιο και έχουν δικούς τους ψευδοαγίους.Η Α' Οικ. Σύνοδος δεν μιλάει για ημερολόγια, ούτε η Αγία Γραφή, αλλά ούτε και οι Πατέρες της Εκκλησίας(τους οποίους δεν εδιάβασες και γι' αυτό πλανήθηκες από τα όργανα του Αποστάτη).Η προσθήκη ενός νέου δόγματος στην Εκκλησία, αδελφή Ευανθία, είναι αίρεσις. Αυτό έκαναν οι Γ. Ο. Χ. και υπάρχει κίνδυνος αν τους ακολουθείς. Και ο ίδιος ο άγιος των Γ. Ο. Χ.,,Χρυσόστομος Καβουρίδης, λέει ότι οι Παλαιοημερολογίτες έκαναν το σχίσμα.
    Λόγω αμαρτιών γράφω αυτό το σχόλιο, μπας και διαγραφούν πολλές αμαρτίες μου από τον Κύριο.
    Να είσαι καλά κα.Παναγοπούλου και ο Θεός να σε προστατεύει από τις πλάνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @UnKnown
    είπα ότι ΔΕΝ θα συνεχίσω την κουβέντα μαζί σας, για να ΜΗΝ κουράζουμε τους αναγνώστες.

    Εσείς ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ωστόσο να στέλνετε μήνυμα..

    Ας επεξεργαστώ λοιπόν εν συντόμω τα δικά σας, προσθέτοντας έναν αντίλογο για ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ φορά, κάτω από τις δικές σας σκέψεις μια και επιμένετε...

    Γράφετε λοιπόν ως UNKNOWN:

    Όχι και μεγάλο μέρος! Δόξα στον Θεό μας που υπάρχουν μόνο δύο Έλληνες στους 100 που ακολουθούν αυτές τις πλάνες.



    ΑΠΑΝΤΗΣΗ; Στους αριθμούς δίνουν σημασία κυρίως οι αιρετικοί και οι εκτός αληθείας.
    Ημείς παρελάβομεν ότι εις (ένας ) και η αλήθεια, είναι ο κόσμος όλος!

    Ο Μέγας Άγιος Μάξιμος στην Κωνσταντινούπολη μόνος είχε απομείνει…με δυο μαθητές…Το μεγάλο μέρος αναφέρεται στους ενδιαφερομένους για την πίστη και αγωνιζομένους υπέρ Ορθοδοξίας.

    Και βέβαια και στους ακολουθούντας το Πάτριο εορτολόγιο, οι οποίοι αποτελούν και τη συντριπτική αριθμητική πλειοψηφία! Μη νομίζουμε ακόμα ότι η Ελλάς είναι ο.. «ομφαλός της γης».
    UN.Αλλά και αυτοί οι λίγοι είναι χωρισμένοι σε παρατάξεις που ο καθένας πιστεύει σε διαφορετικό θεό.Πολλά μπορούσα να γράψω για το θέμα,αλλά πιστεύω ότι μόνο ο Θεός των Ορθοδόξων μπορεί να σας σηκώσει από την θέση σας.Απλώς θεώρησα ότι είναι σπαστικόν διά τους αναγνώστας να διαβάζουν το ίδιο ψεύδος καθημερινά.



    ΑΠΑΝΤΗΣΗ :Τα περί παρατάξεων είναι αστειότητες…Ας λείψει ο ΜΙΣΘΟΣ στη ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΗ εκκλησία και θα ανθίσουν πάραυτα όχι 10, αλλά 110 παρατάξεις….Προ της Επαναστάσεως του 1821 (και μετά για κάμποσο καιρό) υπήρχαν πολλά καπετανάτα που δεν αναγνώριζαν ο ένας τον άλλον ως ηγέτη αλλά όλοι πολεμούσαν τον κοινό εχθρό: τον κατακτητή. Οι «παρατάξεις» όπως λέτε ανεξαιρέτως όλες μάχονται τον κοινό εχθρό τον οικουμενισμό και τέκνο του το γνήσιο τον νεοημερολογιτισμό.(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. UN.
    Το μέγα λάθος σας(των γνησίων ορθοδόξων) είναι τούτο,δεν υπάρχει προσοχή σ'αυτα που σας δίδαξαν. Π.χ. η ταύτιση του ημερολογίου με το εορτολόγιο.



    ΑΠΑΝΤΗΣΗ :Ημερολάτρες δε γίναμε ποτέ. Η παραίνεσίς σας μάλλον στους ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ απευθύνεται. Το πολιτικό ημερολόγιο, είναι το εργαλείο για τις συναλλαγές μας με τον αιώνα τούτο τον απατεώνα. Για τη λατρεία μας τηρούμε αυτό που παραλάβαμε από τους Αγίους πατέρας μας των οποίων τις ευχές επικαλούμεθα σε κάθε ακολουθία. Η Εκκλησία, Η Μία και Αγία, δεν είναι, ούτε παλαιά, ούτε νέα. ΙΔΟΥ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙΝΑ! Τώρα αν σε κάποιους τους φάνηκε ότι πάλιωσε και ήθελαν λιφτινγκ (που δεν ήξεραν να το κάνουν οι Άγιοι Πατέρες) αυτό μας αφήνει εντελώς αδιάφορους.

    UN. Τους ίδιους Άγιους και τις ίδιες εορτές είχαν οι Χριστιανοί του Αγίου Όρους και οι Ορθόδοξοι που ακολούθησαν το Νέο Ημερολόγιο(π.χ το 1925 ή και τώρα).Διαφορά εορτολογίου υπάρχει σήμερα ανάμεσα στους Γ. Ο. Χ και εις τους Οικουμενιστάς.Π.χ. οι Γ. Ο. Χ. έχουν για άγιο τον Χρυσόστομο Καβουρίδη και τον Ματθαίο Καρπαθάκη, αλλά οι Οικουμενιστές τους θεωρούν αιρετικούς.Αντίθετα,οι Οικουμενιστές έχουν για αγίους τον Πορφύριο και τον Παΐσιο, αλλά οι Γ. Ο. Χ. τους θεωρούν Οικουμενιστάς. Αυτό θα πει διαφερετικό εορτολόγιο. Η ημερομηνία δεν μπορεί να αλλάξει το εορτολόγιο. Οι Παπικοί άλλαξαν το εορτολόγιο και έχουν δικούς τους ψευδοαγίους.



    ΑΠΑΝΤΗΣΗ :Αποδεκατούτε τον ηδύοσμον και το κύμινον και αφήκατε τα βαρύτερα του νόμου …..Κάθε τοπική Εκκλησία, έχει και τους δικούς της Αγίους. Είμαι βέβαιος ότι δεν γνωρίζουμε τους (τοπικούς) αγίους της Εκκλησίας της Ρωσίας ή της Εσθονίας…Αυτό ΔΕΝ είναι σημείο διαιρέσεως! Τις μεγάλες εορτές και τους μεγάλους Αγίους ωστόσο σε ενότητα εορτάζουν, όλοι οι διακρατούντες τη σειρά, την οποία μας παρέδωσαν οι Άγιοι πατέρες μας….Τους Αγίους δοξάζει ο ΘΕΟΣ και ΟΧΙ ο κάθε κ. Βαρθολομαίος όπως δυστυχώς βλέπουμε να γίνεται εργολαβικώς στις ημέρες μας….



    UN.Η Α' Οικ. Σύνοδος δεν μιλάει για ημερολόγια, ούτε η Αγία Γραφή, αλλά ούτε και οι Πατέρες της Εκκλησίας(τους οποίους δεν εδιάβασες και γι' αυτό πλανήθηκες από τα όργανα του Αποστάτη).



    ΑΠΑΝΤΗΣΗ :Σφάλλετε και εδώ! Προκειμένου να διασφαλισθεί η ενότητα του εορτολογίου καταρτίσθηκε ένας μάλλον περίπλοκος αλγόριθμος (στο Πανεπιστήμιο των Πατρών, ο αλγόριθμος της ευρέσεως του πασχαλίου αποτελούσε προσφιλές θέμα καθηγητού των μαθηματικών και νυν ακαδημαϊκού). Φυσικά το σύνολο του εορτολογίου καταρτίσθηκε σιγά σιγά και ολοκληρώθηκε αργότερα. Για να έρθουν τα όψιμα σκόρδα, πολύ πολύ αργότερα, το 1924 να διαπιστώσουν την…αστρονομική πλάνη των Αγίων Πατέρων….και φυσικά να τους... διορθώσουν! Και ποιόν ενδιαφέρει η αστρονομική ακρίβεια αγαπητέ μου! Για τους επιστήμονες είναι λογικό αλλά για τους λοιπούς ημερομηνιολάγνους τι να πούμε;;; Η ΕΝΟΤΗΤΑ της Εκκλησίας (ΜΙΑΝ Εκκλησίαν, συμφώνως ψάλλουσαν εν ουρανώ και επι γης…διαβάζουμε στην Παρακλητική (εμείς τουλάχιστον ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ δεν ξέρω αν τη..διόρθωσαν οι ΝΗ).
    UN.Η προσθήκη ενός νέου δόγματος στην Εκκλησία, αδελφή Ευανθία, είναι αίρεσις.



    ΑΠΑΝΤΗΣΗ :Στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί…Μη ξεχνάτε το Κολυμπάρι και τον οχετό των αιρετικών δοξασιών , οι οποίες υιοθετήθηκαν εκεί και αποτελούν πίστη των καινοτόμων πλέον…Ακούστε και τον μητροπολίτη σας τον κο Ιερόθεο ή τον κ. Ζηζιούλα, ή τον Αυστραλίας…δεν είναι ένας και δυό αυτοί που προσπαθούν να σας βάλουν... μυαλό…


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. (ΣΥΝΕΧΕΙΑ από το προηγουμενο σχόλιο)

    UN.Αυτό έκαναν οι Γ. Ο. Χ. και υπάρχει κίνδυνος αν τους ακολουθείς.

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ :Οι ΓΟΧ δεν έκαναν τίποτε τέτοιο. Ούτε διορθώσεις έκαμαν ούτε προσθήκες! Για τέτοια ερωτήστε τον πράσινο πατριάρχη σας και όλο το συρφετό των ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΩΝ οικουμενιστών…



    UN.Και ο ίδιος ο άγιος των Γ. Ο. Χ.,,Χρυσόστομος Καβουρίδης, λέει ότι οι Παλαιοημερολογίτες έκαναν το σχίσμα.



    ΑΠΑΝΤΗΣΗ :Δεν γνωρίζω το πως αντιλαμβάνεσθε κάτι τέτοιο…Σχίζεται αυτός που αποχωρεί από κάτι το οποίο υπάρχει. Οι ΝΗ αποσχίσθηκαν λόγω της καινοτομίας τους από την καθόλου Εκκλησία. Η διακράτηση πάντως του εορτολογίου δεν είναι το άπαν της ορθοδοξίας! Ωστόσο η ορθοδοξία (συν τοις άλλοις τα οποία είναι απαραίτητα) οπωσδήποτε διακρατεί και το πατροπαράδοτο εορτολόγιο!
    UN.Λόγω αμαρτιών γράφω αυτό το σχόλιο, μπας και διαγραφούν πολλές αμαρτίες μου από τον Κύριο.



    ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Ο Θεός να σας συγχωρέσει και να σας δώσει φώτιση και μετάνοια! Extra Ecclesia, nulla salus! πάντως


    UN.Να είσαι καλά κα.Παναγοπούλου και ο Θεός να σε προστατεύει από τις πλάνες.

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ Αντεύχομαι το αυτό φίλτατε!
    Καλό ξημέρωμα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Unknown: «είναι σπαστικόν διά τους αναγνώστας να διαβάζουν το ίδιο ψεύδος καθημερινά».

    Σχόλιον: Συμφωνῶ ἀπολύτως μέ αὐτήν τήν παρατήρησίν σου. Ὡς μία θεραπεία αὐτοῦ τοῦ «σπαστικοῦ» προβλήματος, προτείνω ἐσύ καί οἱ ὁμόφρονές σου νά σταματήσετε νά γράφετε ὑποκριτικῶς τά ψεύδη καί τίς ἀερολογίες σας! Τά μεγαλύτερα ἀπό αὐτά τά ἀπήντησεν ἤδη ἀποστομωτικῶς ἡ Κα Παναγοπούλου-Κουτσούκου. Συνεπῶς, ἐγώ θά περιορισθῶ μόνον εἰς τήν διαστροφήν σου ὅτι τό 1924 ἔγινε δῆθεν μόνον ἀλλαγή ἡμερολογίου, ἀλλ' ὄχι καί ἀλλαγή ἑορτολογίου, ψευδόμενος ὅτι ὅσοι ἠκολούθησαν τό ΝΗ εἶχαν δῆθεν τίς ἴδιες ἑορτές! Ἔχω μπροστά μου ἕν ἄρθρον τοῦ Ἐπισκόπου Λεοντοπόλεως Χριστοφόρου («Πάνταινος», 1925, σελ. 81-85, 97-102 καί 113-124), τό ὁποῖον κονιορτοποιεῖ ἕνα πρός ἕνα ὅλα τά ΝΗκά ψεύδη! Στό ὡς ἄνω ψέμμα πού ἀναπαρήγαγες ἐσύ γράφει τά ἑξῆς σημαντικά: Ἐκτός ἀπό τό ὅτι κάποιαν ἡμέραν θ' ἀπαιτηθῇ καί ἡ ἀλλαγή τοῦ Πασχαλίου, ὅπως ἐτόνισεν ὁ ἴδιος ὁ μεταρρυθμιστής Μ. Μεταξάκης, ὁ Πασχάλιος κανών ἤδη προσεβλήθη ἀπό τό 1924, διότι συντομεύθηκε ἡ νηστεία τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων, ἡ ὁποία «ἀποτελεῖ μέρος τοῦ πασχαλίου κανόνος», ὅπως χαρακτηριστικῶς γράφει ὁ Ἐπίσκοπος Χριστοφόρος. Ἀντιλαμβάνεσαι τί σημαίνει αὐτό; Κατά τόν Α' Κανόνα τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου, οἱ καινοτομήσαντες εἶναι «ἀκοινώνητοι» καί «ἀπόβλητοι» τῆς Ἐκκλησίας! Μέ τό νέον ἑορτολόγιον, ἀγαπητέ, καταργοῦνται ἀρκετές ἑορτάσιμες ἡμέρες κατ' ἔτος ἀπό τήν νηστείαν τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων, ἀναλόγως μέ τό πότε πέφτει τό Πάσχα, συνήθως καταργοῦνται 13 ἡμέρες, εἰς μερικά δέ ἔτη ἡ νηστεία αὐτή καταργεῖται ἐντελῶς! Τώρα, πῶς γίνεται στό μυαλό σας νά ἰσχύῃ ἡ «ἐξίσωσις» 40 = 27, ἐδῶ ἡ Ἐπιστήμη σηκώνει τά χέρια ψηλά! Κατά τό Λεξικόν τοῦ Δ. Δημητράκου, ἑορτολόγιον εἶναι ὁ κατάλογος ἑορτῶν καί τό λειτουργικόν βιβλίον πού περιέχει τήν ἱστορίαν τῶν ἑορτῶν τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Τό 1924 διεσαλεύθη ἡ λειτουργική καί λατρευτική τάξις, ἡ ὁποία, κατά τόν Δογματολόγον, Χ. Ἀνδροῦτσον, ἀποτελεῖ στοιχεῖον τοῦ δόγματος τῆς ἑνότητος τῆς Ἐκκλησίας («Εἰς Μίαν, Ἁγίαν, ...»). Αὐτό, ἄλλωστε, συνάγεται καί ἀπό τόν 56ον Κανόνα τῆς ΣΤ' Οἰκουμενικῆς, ἡ ὁποία μᾶς πληροφορεῖ ὅτι ἡ Ἐκκλησία ἀκολουθεῖ μίαν καί τήν αὐτήν τάξιν παγκοσμίως ὅσον ἀφορά τήν νηστείαν (ἄρα καί τάς ἑορτάς).

    ΑπάντησηΔιαγραφή