Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017

Γιατί είναι κακό η χρεωκοπία; (επανάληψη)



Κοίτα.

Το παραδέχομαι: Δεν είμαι δα και το αστέρι της πολιτικοοικονομικής σκέψης, το ξέρεις, όμως...μπορείς να μου εξηγήσεις, γιατί φοβούμαστε τόσο πολύ τη Μαρμάγκα της χρεωκοπίας, αγαπημένο μου;

-Δηλαδή, τι θα πάθουμε αν χρεωκοπήσουμε;
Αν δεχτούμε να γίνουμε όλοι πτωχοί;
Αρκεί να μη μας σούρνει η Μέρκελ με τους χαλκάδες του αιώνιου χρέους...
Εγώ, πάντως, προτείνω να βγάλουμε τη γλώσσα στους ΔουΝουΤούδες σε αυτό το στυλ:

-Μπδδδδ!
-Δεν πληρώνω, δεν πληρώνω, δεν πληρώνωωωω! 
-Τι θα μας κάνουνε, καλέ; Θα μας χώσουνε όλους φυλακή; 
-Αδύνατον! 
-Τι; Δε θα χουμε να φάμε; 
Και γιατί παρακαλώ να πρέπει να τρώμε τον άμπακο; 
-Ας φάμε λιγότερο, να λεπτύνουμε, να πέσουν  χοληστερίνες...
-Καλοκαιράκι έρχεται, εξάλλου,  θα... δανειζόμαστε φρούτα από τα χωράφια...
-Θα μαζεύουμε πικραλίδες και λάπαθα από τα όρη, τα άγρια τα βουνά...ναι, ναι! 
Τα πικρά,  καταπολεμάνε και τον καρκίνο, το γραφε ο Τρελογιάννης! 
-Εγώ στην ανάγκη θα μαγειρέψω και κανα περιστέρι κρασάτο..
-Θα το αντέξεις;
-Ο θανατός του, η ζωή μου! 
Ή το περιστέρι ή εγώ, δεν θα παίξουμε τις κουμπάρες!
-Δε θα χουμε, λες, ούτε  ρεύμα και νερό;
-Καλύτερα να κοιμώμαστε νωρίς και να ξυπνάμε με το χάραμα, θα πλενόμαστε σαν τις μυθικές Αμαδρυάδες ,
στις λίμνες και  στα ποτάμι  
(κάνε κλικ πάνω στο Αμαδρυάδες να μάθεις ποιες είναι, καλέ, κυρία Μουρμούρα μου μου)
-Θα πηγαίνουμε με τη στάμνα και  στη βρύση! 
-Δε θα χουμε λεφτά για αρώματα, θα μουστριζόμαστε με βασιλικά και με δυόσμο!
-Βέβαια! θα ξαναβρούμε και  τους απολεσθέντες κιρκαδιανούς  βιορυθμούς μας...
-Θα μου λείψει μόνο το Ίντερνετ...
-Λίγο το χεις αυτό;
-Έλα μωρέ...προσωρινά θα γίνει μια μικρή διακοπή...μετά ο Μεγάλος Αδελφός που  θέλει να μας παρακολουθεί, και να ξέρει τι σκεφτόμαστε για δαύτον, δωρεάν,  θα μας ξανασυνδέσει...
-Πάντως, το είπε και ο ΠατροΚοσμάς
-Τι είπε;
- Είπε:"Θα σας βάλουν μεγάλους φόρους αλλά...δ ε ν θα προλάβουν"
-Κόψιμο να τους πιάσει τους κερατάδες!
-Ουφ! Με ζάλισες!
-Ποιος θα μου εξηγήσει γιατί είναι κακό η χρεωκοπία;
-Εμένα ως ιδέα, μου φαίνεται συναρπαστική.

-Καλά, εσύ, τρελάρα ήσουν ανέκαθεν!

-Επιμένω...
Ένα άλλο βίωμα- ασκητικό-  θα μπει στη ζωή μας.

-Μπορεί να είν' και καλύτερα!

Ευανθία η Σαλογραία 
(αν κάνεις κλικ, αγαπημένο μου πάνω στην υπογραφή θα δεις την παλιά ανάρτηση
για το φίλο μου το Ζαχαρία που λάτρευε τα φιδάκια, Χριστέ μου φύλαξε!)
............................................................................................
Υ.Γ.
Και ένα βιβλίο, της Ναόμι Klein  "ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΣΟΚ"που πρέπει να διαβάσουμε ό λ ο ι, προκειμένου να υποψιαστούμε- ακόμα και μεις οι τρελαμένα θεούσοι-
 ότι κάτι άλλα, 
πολύ τρομαχτικά πράγματα
 συμβαίνουν τριγύρω μας. 
Δεν έγινε τυχαία, παγκόσμια ευπώλητον, το ανάγνωσμα,  περιστεράκι μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου