Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχω με το ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ προφίλ «σαλογραία ευχόμενη» που είδα στο facebook. Τις απόψεις μου εκφράζω επισήμως ΜΟΝΟ σε αυτήν εδώ τη σελίδα.




Μου είπες απόψε, αγαπημένο μου 

ότι είδες απόψε  κάπου στο facebook μια "σαλογραία ευχόμενη

ως προφίλ ψεύτικο, δικό μου δήθεν

(τι βαρύγδουπος τίτλος, πατριαρχικός, καλέ,  θα έλεγα χαχα...άκου "ευχόμενη"

...άλλη φορά , στο παρελθόν, είδα τυχαία  "σαλογραία ποιήτρια" άλλο παραπλανητικό προφίλ κάποιου άγνωστου, να παριστάνει εμένα εν αγνοία μου, 
προφανώς κάποιος  πράκτορας που έγραφε πολιτικά σχόλια 
στο "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ",εντάξει μωρέ, δεν είναι τίποτα...συμβαίνουν αυτά στο διαδίκτυο) 
λίγο απόρησα. 

Δεν ξέρω ποιος μου κάνει την... τιμή

να μιμείται το φτιαγμένο -απ' το προσωπικό  μου... λογοδιαρροϊκό μεράκι-  ψευδώνυμό μου, αλλά 

σε διαβεβαιώνω

 ότι με το εν λόγω προφίλ 
"σαλογραία ευχόμενη" στο facebook 

ΔΕΝ  έχω την παραμικρή  σχέση. 

Η ίδια παραμένω Σαλογραία, δηλαδή τρελόγρια, σκέτη. 

Σκετότατη...

(Mεγάλωσα στην Κυπαρισσία Μεσσηνίας 
και τα περισσότερα προσωπικά  κείμενα που γράφω 
με παιδικές αναμνήσεις σε αυτό εδώ το μπλογκ, 
έχουν ως τόπο, εκείνη την υπέροχη, αξέχαστη μικρή  πόλη της Κυπαρισσίας

Ευχαριστώ όλους τους φίλους 
που με ακολουθούν, με ενημερώνουν  και με στηρίζουν 
με την αγάπη τους. 
Ο Κύριος να τους ανταποδώσει τη φροντίδα.)

Σκέτη λοιπόν "Σαλογραία " υπάρχω, 
όχι "ευχόμενη", 
διότι αν πράγματι ευχόμουνα 
δεν θα χασομέραγα ούτε λεπτό στο ψυχοφθόρο διαδίκτυο, 
ούτε, για Όνομαα, τυγχάνω ποιήτρια- 
δεν διανοούμαι να βασανίσω την Ποίηση, 
εν μου έκανε τίποτε κακό  η Κυρία, γιατί να την πειράξω; 
θα ήταν μεγάλη αγένεια εκ μέρους μου. 

Προσωπικώς πειράζω 

μόνον όποιον με πειράξει πρώτος, 
το ξέρεις, καλά αυτό,  λατρεμένο μου.

Προς ενημέρωση, λοιπόν, κάθε αναγνώστη

δηλώνω ότι
ξεκίνησα τη διαδικτυακή μου πορεία σε αυτό εδώ το μπλογκ  
τον Ιούλιο του 2008 
ως σκέτη "Σαλογραία",  και αργότερα
όταν  παρατήρησα τις απόπειρες μίμησης, 
πρόσθεσα δίπλα στο ψευδώνυμο "Σαλογραία" 
και ολόκληρο το κατά κόσμον ονοματεπώνυμό μου:
"Ευαν.(θία) Παναγοπούλου-Κουτσούκου" 
προς αποφυγήν παρεξηγήσεων.

Αν θα χρησιμοποιήσω το facebook  στο μέλλον... 


(προς το παρόν δεν το διανοούμαι, 
ανατριχιάζω και μόνο στην ιδέα, 
παρότι οι γιοι μου, οι Στέφανος και Μάριος, 
ήθελαν  και άνοιξαν κάποτε στο facebook 
έναν λογαριασμό στο όνομα Σαλογραία
που επιμένω να "κοιμάται")

...θα σε ενημερώσω οπωσδήποτε ΠΡΩΤΗ εγώ,

από αυτήν ΕΔΩ  
και ΜΟΝΟΝ  από αυτήν εδώ την σελίδα
που διαχειρίζομαι μόνη.

Αν μου συμβεί κάτι ξαφνικό


(διότι άνθρωποι είμεθα χρυσούλι μου

 και αιώνιος ουδείς)

και αποχωρήσω

από το μάταιο αυτό κόσμο, 

τη διαχείριση αυτής ΕΔΩ της σελίδας

και ίσως όποιας άλλης, κάπου αλλού,  
θα  την συνεχίσουν ή θα την ξεκινήσουν,
οι λατρεμένοι μου,  Πέτρος  
Στέφανος  και  Μάριος  και ουδείς έτερος, 
σύμφωνα με τις οδηγίες που τους έχω δώσει.

Για όποια άλλη απορία εδώ είμαι. 

Με ρωτάς και σου λέω.

Και να μην ξανακούσω ύπουλα φληναφήματα

 για ..."σαλογραία ευχόμενη" ή "σαλογραία ποιήτρια"- έλεοςςςςςςς!

(Τα βαριέται και ο Θεός τα τοιαύτα, αν κατάλαβες...)


Φιλάκια -πεταχτές πυγολαμπίδες ελπίδας,

μέσ' στην  υπαρξιακή  νύχτα 
που απ' τα τέσσερα σημεία του χρονικού  ορίζοντα,
όλο και μας κυκλώνει...

Σαλογραία

(κατά κόσμον Ευαν. Παναγοπούλου-Κουτσούκου, 

μόνιμος κάτοικος της πόλεως των Πατρών, εν Ελλάδι, τις τελευταίες δεκαετίες)
.......................................................................
Υ.Γ. ΜΕ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ
υπόλοιπο ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

και ένα έξαλλο τραγουδάκι

που μου το θύμισε το σχόλιο: ("οε οε οε")
του εκλεκτού, ηλεκτρονικού φίλου Στέλιου.

(παρακαλώ, οι ποοοολύ θεούσοι
που κρυφοδιαβάζουν αυτή τη σελίδα
να μην 
το ακούσουν το τραγουδάκι. 
Μπορεί, βεβαίως,  να...κολαστούν αν το ακούσουν 
και ουδαμώς επιθυμώ να τους σκανδαλίσω, διότι...
"ουαί, δι ού το σκάνδαλον έρχεται"
μας τόνισε  ο Χριστούλης, περιστεράκια μου)

Σας ασπάζομαι, 

με δροσερή (λόγω ζέστης) διάθεση

και ΆΠΕΙΡΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ 

ευχόμενη  ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ!

Η ορίτζιναλ 
που αυτόν τον Ιούλιο(στις 21 παρακαλώ)
κλείνει τα  πέντε ολόκληρα χρόνια διαδικτυακής 
παρ-ουσίας.

Ευανθία η Σαλογραία  
;-) 

.............................................................................

9 σχόλια:

  1. Αγαπητή μου σε διαβάζω συχνά, δεν θα μπορούσα να πιστέψω ότι έχεις λογαριασμό και μάλιστα ενεργό στο φατσοβιβλίο ούτως ή άλλως. Δεν ήξερα όμως ότι είσαι Μεσσήνια και μάλιστα από την Κυπαρισσία. Η μάνα μου είναι απ'την Οιχαλία, εγώ δυστυχώς γέννημα Αθήνας την τελευταία φορά που βρέθηκα εκεί ήμουν παιδί γύρω στα 8 ή 9 αν θυμάμαι καλά.
    Θυμάμαι όμως πολύ καλά την βόλτα μου στην στάνη, το κατσικάκι που με φίλαγε στο στόμα, τον γαιδαράκο που με πήγε βόλτα στο χωράφι μα και την εκκλησιά που κάναμε Ανάσταση τότε.
    Για κάποιο λόγο διαβάζοντας το άρθρο σου πέταξα εκεί για λίγο και σαν να ξανάζησα αυτήν την εμπειρία. Να σ'έχει καλά ο Ύψιστος, χαίρομαι να σε διαβάζω πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ;-)
    Φιλη ανων. ΔΕΝ είπα ότι ΕΙΜΑΙ από την Κυπαρισσία Μεσσηνίας.

    Είπα ότι ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΜΕΣΑ στην ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ Μεσσηνίας ΓΙΑ ΚΑΜΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, τα ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΝΕΟΤΗΤΟΣ
    και γι αυτό ΚΑΙ την Κυπαρισσία τη θεωρώ ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ, ΠΙΚΡΗ πατρίδα.

    Το φατσοβιβλίο αποτελεί ένα ΧΡΗΣΙΜΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ για πολλούς( κυρίως για αυτούς που το κατασκεύασαν) ΟΧΙ ΑΚΟΜΗ για μένα,
    που ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ ΣΘΕΝΑΡΑ προς το ΠΑΡΟΝ, στις προτροπές των παιδιών μου προκειμένου να το χρησιμοποιήσω.

    Διαθέτω ακόμη την ΦΑΙΔΡΗ, γεροντική ΑΦΕΛΕΙΑ να πιστεύω ότι γράφοντας ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ
    και ΟΧΙ στο FACEBOOK,
    ότι ζω εκτός φατσοβιβλίου, ότι ο Μεγάλος Αδελφός, θα με αγνοεί, χαχά!

    (Δε λέω κάθε άνθρωπος, όσο χρονών και να είναι, δεν αποχωρίζεται εύκολα τις παιδικές εμμονές του!
    ;-))

    ΕΔΩ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΔΕΛΦΟΣ, ΞΕΡΕΙ και τι χαρτί... κουζίνας χρησιμοποιεί έκαστος και γω ...αντιστέκομαι μη μου πάρει την ...παρθενιά το Facebook!

    Πραγματικά είμαι ΟΝΤΩΣ τρελή για δέσιμο και δεν την παριστάνω!
    ;-)

    Ευχαριστώ για την αγάπη και ανταποδίδω την καλή διάθεση.

    Ο Κύριος όλους μας ελεεί, με απίστευτους και άπειρους τρόπους.

    Φιλάκια!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ΑΝΩΝΥΜΟ και μανικόν... υβριστή μου

    που ΕΠΙΜΕΝΕΙ να με ΠΑΡΕΝΟΧΛΕΙ με μηνύματα:

    -Γιατί χρυσούλι μου, δεν πάς να ασχοληθείς με αυτή τη ΜΑΙΜΟΥ "σαλογραία ευχόμενη" που είδα στο φατσομπούκι, παρά κάθεσαι και ασχολείσαι με μένα που διαθέτω ΥΠΑΡΚΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ,
    ΘΑΡΡΟΣ της ΓΝΩΜΗΣ μου, και ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΜΑΙ;

    Γιατί ΤΟΣΗ ΜΑΝΙΑ με μένα τα πρακτόρια, ενώ εγώ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΑΖΙ σας;

    Περίεργο!
    :-/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ.

    Να ενημερώσω τους ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ φίλους
    της παρούσης
    σελίδας:http://salograia.blogspot.gr/2013/07/facebook.html#comment-form

    ότι αυτή η ΑΓΝΩΣΤΗ μου,
    η ΜΑΙΜΟΥ ντε, η "σαλογραία ευχόμενη" στο FACEBOOK
    που ανακάλυψαν φίλοι μου πρόσφατα

    εκτός από την ΑΤΥΧΗ προσπάθεια μίμησης του ψευδωνύμου μου, γράφει στο προφίλ της,
    και ότι είναι ΚΑΙ απο την ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ!

    ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ.

    ΑΔΥΝΑΤΟΝ να τις θεωρήσω καλοπροαίρετες.

    ΠΡΟΦΑΝΩΣ, αυτή η δόλια "σαλογραία ευχόμενη" χρησιμοποιεί
    ΠΡΟΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ των αναγνωστών
    ΚΑΙ ΑΥΤΗ την πληροφορία, της καταγωγής από Κυπαρισσία, δηλαδή,
    για λόγους που η παμπόνηρη η ίδια
    και τα πιστά σκυλιά του Οικουμενιστή-Φιλοπαπικού, διώκτη της Αρχαίας Ιεράς Μονής Εσφιγμένου, Πατριάρχη Βαρθολομαίου, επίσης, γνωρίζουν,

    (δεν έχετε παρά να ανατρέξετε σε παλιότερες δημοσιεύσεις μου για τον Άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή και τη διακοπή του μνημοσύνου του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως και ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάντως ρώτησα το γκουγκλ "σαλογραία ευχομένη" για να δω τι γράφει η μίμος. Τουλάχιστον οι δύο πρώτες σελίδες ήταν σχετικές με το δικό σου ιστολόγιο χωρίς να φαίνεται πουθενά "ευχομένη". Οπότε μην ανησυχείς!

    Σαλό ορίτζιναλ οε οε οε!
    Στέλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ;-)
    Στέλιο μου, θα αφήσω το σχολιάκι σου
    -επι της ουσίας- ασχολίαστο.

    Ευχαριστώ πάντα για την αγάπη.
    Φιλιά στα κορίτσια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ποιος να συγκριθεί μαζί σου!

    Καλά μπάνια στις ωραίες θάλασσες της Πάτρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. EΝΗΜΕΡΩΣΗ προς το χριστεπώνυμο και αντιχριστεπώνυμον
    που μου κάνει την τιμή να με διαβάζει:

    Τώρα τελευταία έχω αρχίσει και ενημερώνω με τις αναρτήσεις μου στο μπλογκ salograia.com, αραιά και πού μια παλιά σελίδα που μου είχαν ανοίξει οι γιοι μου Στέφανος και Μάριος, στο facebook.

    H σελίδα μου λέγεται Εύα Πέτρου και έχει μια φωτογραφία ΝΕΑΝΙΚΗ μου στο ΠΡΟΦΙΛ...
    (την κρέμασε εξεπίτηδες εκεί για ...σκιάχτρο!)
    ;-)
    Άρχισα μπαίνω στο φατσομπούκι ΠΡΟΣΦΑΤΑ, ΑΡΑΙΑ μετά από πίεση αγαπημένων συναδελφισσών που ήθελαν να με ενημερώνουν για δικές τους δημοσιεύσεις και είπα, άντε...χαλάλι!

    όμως..θα το ξαναπώ: το φατσομπούκι με ΚΟΥΡΑΖΕΙ και το ΑΠΟΦΕΥΓΩ ...

    Ας με συγχωρήσουν τα... κορίτσια

    ;-)...δεν έχω μάθει ακόμη να το χειρίζομαι και μάλλον θα δυσκολευτώ να το μάθω..
    ...................
    ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ, με υγεία και χαρμολύπη να μας δώσει ο Κύριος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Y.Γ. Η σελίδα που χρησιμοποιώ στο facebook είναι εδώ: https://www.facebook.com/salograia
    αλλά...ΘΑ ΤΟ ΤΟ ΞΑΝΑΠΩ...ΔΕΝ της δίνω πολλή σημασία, σχεδόν ΔΕΝ ξέρω να την χειρίζομαι και κυρίως ΟΥΤΕ επιθυμώ να μάθω τις λεπτομέρειες...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή