Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

To ποντίκι και ο αετός-Βασίλης Παπακωνσταντίνου

6 σχόλια:

  1. Καλοί οι στίχοι, κάνουν αγώνα υπέρβασης, και ωραίο μοτίβο.

    Ο Παπακωνσταντίνου έχει ωραία και εκφραστική φωνή, όταν τραγουδάει χαμηλά.

    ¨Ομως κάτι δεν μου πάει στ αυτιά, όταν αλλάζει σκάλες και πάει στις ψηλές κλίμακες.
    (στο συγκεκριμένο τραγούδι δεν είναι τόσο έκδηλο και είναι υποφερτό θα έλεγα.)
    Το κάνει ο άνθρωπος βέβαια για την ένταση στο στίχο.
    Αλλά είναι κάτι που κατά την ταπεινή μου άποψη δεν του βγαίνει τόσο καλά και είναι η αιτία που δεν τον ακούω συνήθως.
    Αλλά και άλλοι έχουν την ίδια άποψη.
    Κάποιος να του το πει;
    Έ, εντάξει ευτυχώς γι αυτόν, δεν μας έχει ανάγκη, απλά το συζητάμε....
    Προτιμώ μουσικά σχεδόν πάντα τον Πορτοκάλογλου, εκτός εξαιρέσεων.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο Ευανθία!

    Στίχος, μουσική, ερμηνεία. Τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ψέμματα,τα καράβια μου καίω,δε μένω πια εδώ,θάλασσά μου σκοτεινή κλπ.Είπα να βοηθήσω τη κουβέντα!
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιωάννη αγαπητέ
    ευχαριστώ για την καλή διάθεση.
    ;-)
    ..............................
    παπα Κώστα μου, μη χάνεσαι...
    ;-)
    θα ακούσω τα τραγούδια και θα σου πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σαρανταλείτουργο,νηστεία,Ολυμπιακός,ψήφιση μέτρων,πώς να μη χαθώ;Δεν έχεις ακούσει Πορτοκάλογλου;Δώσε σημασία και στους στίχους.
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή