Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Παίρνουμε αυτό που δίνουμε...



Αγαπημένο μου

Είπε κάποιος, προκειμένου για απολαβές σε πνευματικό επίπεδο:

-Στη ζωή, παίρνουμε αυτό που δίνουμε.

Επιλέγουμε αυτό που δίνουμε

Επομένως

Παίρνουμε αυτό που επιλέγουμε.



Νομίζω ότι θα συμφωνήσω με την άποψη.

-Εσύ τι λες;

Σαλογραία

58 σχόλια:

  1. Αγαπημένη Σαλογραία, δυστυχώς στην ζωή δεν είναι πάντα έτσι. Πολλές φορές έδωσα χωρίς να πάρω. Άλλες φορές έδωσα και έχασα. Θα ήταν όμορφο να έπαιρνα αυτό που θα επιθυμούσα να επιλέξω. Τώρα πλέον όταν δίνω το έχω πάρει απόφαση να μην ελπίζω. Η ελπίδες δεν πραγματοποιούνται, είναι μόνο για παρηγοριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνείς πάντως πάνω στο ότι επιλέγουμε αυτό που δίνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν συμφωνείς, μίλησέ μου έπειτα για τα κ ί ν η τ ρ α
    της προσφοράς σου.
    Ποια ήταν τα κίνητρα;
    Έδωσες στο Όνομα του Θεού, ή στο όνομα της όποιας φιλαυτίας που κρύβεται μέσα σε ό λ ο υ ς μας και στο όνομα του εγω-κεντρισμού μας;

    Νομίζω πως όταν η προσφορά είναι σ υ ν ε ι δ η τ ά στο Όνομα του Θεού, αξιοποιείται από Εκείνον και επιστρέφεται πίσω πολλαπλασίως με τη μορφή απείρων ευλογιών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπημένη Σαλογραία στο σχόλιο 12:15 συμφωνώ «στο ότι επιλέγουμε αυτό που δίνουμε.»
    Και στο άλλο 12:18 περί κινήτρων έχεις δίκιο. Θα ήμουν ο ευτυχέστερος των ανθρώπων αν όλα τα έβλεπα με θωριά πνευματική. Δυστυχώς είμαι πολύ σαρκικός άνθρωπος και δεν διαθέτω έστω και αυτή την ελαχίστη πνευματικότητα.
    Συμφωνώ μαζί σου -στα λόγια, από μέρους μου- «όταν η προσφορά είναι σ υ ν ε ι δ η τ ά στο Όνομα του Θεού, αξιοποιείται από Εκείνον και επιστρέφεται πίσω πολλαπλασίως με τη μορφή απείρων ευλογιών...» όμως ως γήινος άνθρωπος τα κίνητρά μου είναι ΚΑΙ εγωκεντρικά…
    Δεν λέω περισσότερα για την αθλιότητά μου μήπως και σκανδαλίσω εσένα και πολλούς άλλους αυτή την περίοδο του πνευματικού αγώνα του δεκαπενταυγούστου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γρηγόρης Ζαγοραίος3 Αυγούστου 2010 στις 1:00 μ.μ.

    Άν και είναι κάπως αόριστο αυτό που λέγεις, νομίζω ότι η κάθε προσφορά δεν λανθάνει τον Άγρυπνο Οφθαλμό...
    Και εφόσον Εκείνος είναι Δίκαιος - όχι φυσικά με τα μέτρα της ανθρώπινης δικαιοσύνης - και "ετάζει καρδίας και νεφρούς"-...τουτέστιν κίνητρα- σίγουρα δεν θα αδικηθούμε, αλλά θα λάβουμε ό,τι μας "πρέπει", σαν αντίδοση στην κάθε προσφορά μας!
    Ενίοτε δεν είναι και τόσο φανερό, ή αργεί, ή είναι αντίθετο απ`αυτό που προσδοκούμε...

    υ.γ. δεν επικοινώνησες ακόμη με την όμορφη Δαμασκηνιά; Την έχω επιθυμήσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπημένε μου Αναστάσιε

    ό λ ο ι μα ό λ ο ι οι χριστιανοί του νυν αιώνα του απατεώνα, εις το αυτό καζάνιον βράζομεν, οπότε μη μου στενοχωριέσαι.
    :-)
    Είμαστε σχεδόν α π α ξ ά π α ν τ ε ς, καταβυθισμένοι στα εγωκεντρικά κίνητρα γι αυτό και βασανιζόμαστε και θεωρούμε ότι οι άλλοι οφειλέτες εισίν...όμως το συζητάω το θέμα, προκειμένου να βοηθήσω το γομάρι τον εαυτόν μου, να ξεφορτωθεί ένα φορτίο, ἈΧΡΗΣΤΩΝ παραπόνων...τα οποία διαρκώς ανακυκλώνονται στο νου, χαλούν το κλίμα το συναισθηματικό της ψυχής, με αποτέλεσμα να τρίβουν από χαρά τις ουρές τους οι δαιμόνοι, καθώς με βλέπουν κατεπτοημένη και σερνάμενη σε μαύρο χώμα μεμψιμοιρίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γρηγόρη Ζαγοραίε
    αυτό το απίστευτο της ανταπόδοσης υπάρχει και είναι ΦΟΒΕΡΟ...
    μόνο που μπορεί να αργήσει και μάτια άσχετα με το θέμα να μην το καταλάβουν π ώ ς συνέβη...
    Οι παραλήπτες όμως οι σωστοί , το λαμβάνουν το γράμμα! Το λαμβάνουν και μένουν άναυδοι.


    Με τη Δαμασκηνιά εχάθημεν...
    Εσύ έχεις διευθύνσεις τηλέφωνα...πάρε και πες μου και μένα τι γίνεται, θα χαρώ να μάθω...
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ..αναλογα την παρεα μας..
    ..αναλογα τις εμπειριες μας..
    ..αναλογα την καρδια μας..

    ..ωστοσο γενικη κι αοριστη βρισκω την ερωτηση σου..

    ..αλλα και παλι αυτο το ''εγωκεντρικα κινητρα''σηκωνει πολυ νερο..

    ..ενας αστεγος,ρακενδυτος κατα τα αλλα κλπ,κλπ, αρνηθηκε την οικονομικη βοηθεια που του προσφερθηκε,τονιζοντας σ'εναν φιλο μου,πως εκεινος την χρειαζεται περισσοτερο απ'αυτον..μετα βιας δεχτηκε κατι να φαει..

    ..τυχαιο;

    ..εδω,τι παιζει,σαλογραια μου;

    ..εννοω,ποιος βοηθαει ποιον εδω περα;

    ..εσενα,σαν τι (σοι) φαινεται;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανων.2:22 3 Αυγ.2010

    Πραγματικά, ως ε ξ ω τ ε ρ ι κ ό ς παρατηρητής δεν είμαι σε θέση να αποτιμήσω την ψυχική προσφορά κανενός.

    Αυτά μ ό ν ο ν ο Κύριος τα γνωρίζει και η ψυχή εκάστου ί σ ω ς.

    Η προσφορά στο Όνομα και για χάρη του Κυρίου είναι μια γενική στάση που με προφυλάσσει από τη Χάρυβδη της οργής σε περίπτωση που η προσφορά μου πεταχτεί στα γουρούνια της αχαριστίας,από τη μεριά του πλησίον.

    Έκαστος που προσφέρει μπορεί να γνωρίζει αυτός ΜΟΝΟΝ και ο Θεός τον λ ό γ ο για τον οποίο προσφέρει.

    Ουδείς έτερος και εκ των έξω παρατηρών δύναται να γνωρίζει τα κίνητρα.

    Γι αυτό μας αφαιρείται το δικαίωμα της κρίσης και της κατάκρισης του πλησίον, ακόμα και αν κατά το φαινόμενο παραβαίνει τους ηθικούς κώδικες της κοινωνίας ή της θρησκείας.

    (Εξαιρούνται τα θέματα Ομολογίας Πίστεως. Εκεί επιβάλλεται η κρίση, προκειμένου να αποφύγουμε την Πλάνη της Αίρεσης)

    Στο παράδειγμα που αναφέρεις αν ο άστεγος δεν δέχτηκε την ελεημοσύνη από ταπείνωση και για χάρη της αγάπης του Θεού, έκανε και αυτός τη δική του ανεκτίμητη προσφορά.

    Αν δε δέχτηκε από κρυφό μίσος για τον έχοντα και υπερηφάνεια, χαμένη πήγε η στέρησή του.

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ όποιο ΑΠΕΝΑΝΤΙ.

    Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ κάτι ΕΛΑΧΙΣΤΟ, ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ...επειδή είναι τοις πάσι γνωστό πόσο εύκολα, οι θνητοί αυταπατώμεθα αυταρέσκως...

    Αυτός είναι ένας πολύ βασικός λόγος για τον οποίο μας αναμένουν ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΤΗ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ε, αυτό κι αν το πιστεύω....
    Ό,τι προσφέρεις έρχεται και σε βρίσκει
    δεν έχει σημασία πότε ούτε από ποιον
    Οι πιο πολλοί από μας άσχετα αν δεν το ομολογούμε προσδοκούμε ένα ελάχιστο ευγνώμονος συμπεριφοράς απ' το πρόσωπο που-θεωρητικά από εμάς-ευεργετήθηκε και εφόσον δεν...
    αρχίζουμε τα περί αγνωμοσύνης κλπ.
    Λάθος μας
    ό,τι κάνουμε κι ό,τι προσφέρουμε
    από δική μας ανάγκη γίνεται
    συνεπώς ήδη πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι και να μη ζητάμε έξτρα αμοιβή-λέω τώρα εγώ η ....πάνσοφη...

    Φλυάρησα καλή μου ως συνήθως
    άλλά τις πταίει;
    οι αναρτήσεις σου βεβαίως βεβαίως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπημένη μου σοφή Μέρυλ
    μαζί σου συμφωνεί και ο λατρεμένος μου ο Ακύλας...και φρίττω...
    ΜΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΕΙ ΓΙΑ ΑΧΑΡΙΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ, (ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΕ ΚΟΣΜΟ Ο ΑΚΥΛΑΣ...)

    ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΝΑΓΚΕΣ...
    Νομίζω ότι αυτή η κατάνοηση είναι άνωθεν Χάρη ιδιαίτερη σε κάποιους ανθρώπους.

    Η ίδια προς το παρόν τη Χάρη αυτή δεν την έχω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητή μου και εύστοχη Σαλογραία, σε θαυμάζω για πολλά και γιατί αυτό το θέμα θα ήθελα να το έχω βάλει εγώ..! Αλλά σου σφίγγω το χέρι που το έβαλες. Μ αρέσει πολύ αλλά δεν είναι έτσι συμμετρικά τα πράγματα. Δεν θα συμφωνήσω ότι παίρνουμε αυτό που επιλέγουμε,καθώς εδώ προκύπτουν και πολλές ασύνειδες διαδικασίες που η "επιλογή" αυτή είναι ανεπίγνωστη καθώς δεν κατέχουμε όλα τα στοιχεία, τη βαρύτητα, τη γνώση της εξέλιξης της ιστορίας, τις επιλογές ή "επιλογές" του άλλου τρεπτού ανθρώπου δίπλα μας και του Νου του Θεού(τολμώ να πω...). Άρα ματώνουμε γόνατα και αφού σκαφτούμε εσωτερικά σε κακοτοπιές που ήταν πίσω από μια απότομη στροφή, διαβάζουμε την εμπειρία από το τέλος για να βγάλουμε το νόημα. Να δούμε αυτό το κέντημα του οποίου βλέπουμε την ανάποδη, και να υποπτευτούμε πιο να ήταν το αρχικό σχέδιο, σ ένα τμήμα του πάντως..
    Θα συμφωνήσω με τον Αναστάσιο(12.06μμ)ότι : όχι!δεν παίρνουμε αυτό που δίνουμε. Και υπάρχουν πολλές εξηγήσεις γιαυτό. Μάλιστα, εκεί που έχουμε δώσει, συχνά παίρνουμε "αντί του μάννα χολή..". Υπάρχει και μια εξήγηση που λέει οτι όταν δίνεις κάπου, σημαίνει οτι εκείνος έχει ανάγκη να του δώσεις, ή από τη στιγμή που επιλέγεις να του δώσεις, εκείνος δέχεται και εσύ δίνεις, και τότε αισθάνεται οτι υπερέχεις όντας ένα σκαλί πιο πάνω. Αυτή η αίσθηση μπορεί να τον κάνει να σε "μισήσει" επειδή έχει την ανάγκη σου εκείνος, και έχεις την "ανωτερότητα" του δότη. Αν η πνευματική του ωριμότητα δεν τον βοηθάει να νοιώσει την εγγύτητα της αδελφικής αγάπης, και δεί στην πράξη σου τη δυσαναλογία υπεροχή σου, τότε θα δαγκώσει το χέρι σου που του έδωσε. Αν τώρα εσύ που δίνεις, δίνεις για λάθος λόγους και όχι από αληθινό ξόδεμα αγάπης Θεού, τότε και το δικό σου στάδιο ωριμότητας είναι αυτό που θα προσδιορίσει το βαθμό της πικρίας που θα αιστανθείς.. Καθώς έχω αιστανθεί τέτοια πικρία, διέγνωσα μετά και το στάδιο ωριμότητάς μου χαμηλότερα από τι ήλπιζα.. Αλλά και στο κίνητρό μου ένα ..αξάν φιλαυτίας..
    Οπότε θα συμφωνήσω ξανά με τον Αναστάσιο (12.43μμ) καθώς έτσι μου προκύπτει..
    Καλύτερα όμως δεν είναι να δίνεις ακόμα και με όχι 100% σωστή αγάπη, παρά να μη δίνεις καθόλου περιμένοντας και διυλίζοντας το κίνητρο ενώ ο άλλος πεθαίνει από ..πείνα; Άρα λέω, οτι ίσως είναι ένα είδος "εκπαιδευτικής διαδικασίας" που μέσα απ αυτήν θα καυτηριάσουμε όλοι τις τοξίνες μας και θα ταπεινωθούμε στη θέση εκείνου που δέχεται, και θα ταπεινωθούμε στη θέση εκείνου που εισέπραξε αγνωμοσύνη. Όλοι περνάμε απ όλες τις θέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αναίς
    Εξαιρετική η ανάλυση που μας έκανες.
    ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.
    Παρακαλώ να κοπυπαστώσεις το θέμα, ως εκφώνηση και μαζί με το δικό σου σχόλιο να το αναρτήσεις στη σελίδα σου, να το διαβάσουν και άλλοι και να προβληματιστούν διότι με τη σωστή σκέψη γλιτώνουμε από πολύ και μάταιο πόνο...
    Υπέροχα το περίγραψες.
    Μα υπέροχα σε όλες τις φάσεις...
    Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ...σαν πολλα μου φαινονται αυτα,για μια απλη πραξη αρνησης χρηματων..

    ..μοναχα εφαγε ο δυστυχης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πρακτικέ και καλέ φίλε Ανών των 5:25

    Καμία απολύτως πράξη δεν είναι τόσο απλή και τόσο μονοσήμαντη όσο φαίνεται, σχετικά με τα κίνητρά της..

    Έδώ έχουμε την πολυτέλεια να κάνουμε υποθέσεις επί υποθέσεων προκειμένου να καταλήξουμε στο ότι ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σαλογραία μου, σ ευχαριστώ για την άδεια και αμέσως εκτέλεσα ως εξής:http://anemondixtia.blogspot.com/2010/08/blog-post_03.html

    Τα φιλιά μου και συγχαρητήρια ξανά, γιατί τα τινάζεις τα νερά της Κολυμβήθρας του Σιλωάμ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 'angel'-edw....
    {{{GIA NA MHN MPERDEYOMASTE OI ANWNYMOI}}
    -ΟΙαστεγοι και ρακενδυτοι πολυ συχνα ειναι ασκητες και δια ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΙ+δεν θελουν χρηματα-τιμωροντας τον εαυτο τους ή κανοντας φιλοπτωχια....
    δεχτηκε κατι να φάει-μονο για να παρει στεφανι απο το ΘΕΟ ο προσφερων το φαγητο....

    ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ-
    "οτι δινουμε -παιρνουμε-¨
    διαφωνω....
    Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΑΓΑΠΗ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΣΤΑΥΡΙΚΟΥ.
    ΚΑΙ ΤΙ ΠΗΡΕ?
    αγαπη απο μας?ΟΧΙ.
    δεν μπορουμε λοιπον να γενικευουμε.
    ΜΕΡΙΚΑ ΡΗΤΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΥΠΟ ΕΙΔΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ.
    τα κακοποιημενα παιδια τι εδωσαν για να πάρουν κακοποιηση στα 2-3 τους χρονια και νωριτερα ισως?
    ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΙ ΕΔΩΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΑΡΤΥΡΙΟ-ΒΑΣΑΝΗΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΚΙΑ-ΜΙΣΟΣ-ΕΜΠΑΘΕΙΑ-ΦΘΟΝΟ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΑΣΑΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ?
    συγχωρα με σαλο.
    αλλα δεν ειναι συνετο
    ουτε σοφο-ουτε εχει καμια σωφρωσυνη αυτο που ειπε αυτος ο καποιος.

    και ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ....ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ.
    ΠΟΛΛΟΙ ειναι εμποροι ναρκωτικων και σκοτωνουν κοσμο αλλα ζουν και βασιλευεουν εδω-
    τωρα-
    τι δινουν?τι παιρνουν?
    οχι οτι εδωσαν.
    μετα θα ερθει η τιμωρια τους ισωσ-καποτε,
    οποτε τωρα απλα γλυτωνουν...
    δεν ξερω αν εχουν τυψεις.
    ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΠΑΝΤΑ
    ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΩΘΗΚΕ.
    συχνα παιρνουμε μισος
    ενω δινουμε εν Χριστω Αγάπη...
    ΛΕΜΕ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΜΕ ΜΙΑ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ.
    πχ.ενας"ανδρας" σε ταρασσει στισ περιεργες ερωτησεισ πως εισαι-ποσο εισαι και το παιζει και αδελφος+
    και μετα ξαφνικα λεει-δεν μιλαω σε γυναικα!ειναι-λεει -σαρακοστη!-
    ΧΑΛΛΛΛΛΟΟΟΟΟΥ!-σορρυ
    ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.-
    ΣΚΕΤΟΣ-ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΨΥΧΗ.
    ΟΧΙ γυναικα.
    δεν ειμαι γυναικα.
    δεν γουσταρω να ειμαι γυναικα.
    ΕΙΜΑΙ ΨΥΧΗ=ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
    ΠΡΩΤΑ+ΜΟΝΟ ΨΥΧΗ.
    ΤΕΛΟΣ.
    ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ.
    {{{η φρικαρισμενη...}}}}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αναίς
    έκανες πολύ καλά, θα έρθω να σε διαβάσω...

    Τα της κολυμβήθρας τα αντιπαρέρχομαι...
    ΞΕΡΩ..ΦΤΑΙΕΙ Η ΖΕΣΤΗ...:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μου άρεσε το σχόλιο από "Αναϊς".
    Νομίζω..
    Εμείς πρέπει να δώσουμε αυτά που θεωρούμε οτι πρέπει να δώσουμε. Από εκεί και πέρα, το τι θα πάρουμε, είναι "άλλου παπά ευαγγέλιο", και, μάλιστα, όχι και τόσο του Χριστού παπά -με την έννοια πως όσο λιγότερο μας απασχολεί το τι θα μας επιστραφεί, τόσο το καλύτερο-.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αngel
    Το περίμενα αυτό σου το σχόλιο...
    ΚΆΠΟΤΕ ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΓΩ ΠΟΛΥ ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΖΟΜΟΥΝΑ.
    ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ...

    Στα πνευματικά, ΌΜΩς... δεν είναι ορατό το αίτιο και το αιτιατό εκ πρώτης όψεως.

    ΔΕΝ είμαι σε θέση να κρίνω τον όποιο απέναντι που με βλάπτει και με κακοποιεί.

    Εστιάζω στο δικό μου ΧΡΕΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ...

    Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ, ΕΓΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΥΕΡΓΕΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΩ, ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΑΤΙΑ ΤΟΝΙΖΕΙ Ο ΑΒΒΑΣ ΖΩΣΙΜΑΣ...

    Η ΑΓΙΑ ΔΟΥΚΙΣΣΑ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ ΤΟΝ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟ ΒΟΜΒΑ,ΚΑ ΜΑΖΕΨΕ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ, ΣΤΟ ΦΟΡΕΜΑ ΤΗΣ, ΠΗΓΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ
    ΚΑΙ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕ ΤΟ ΦΟΝΙΑ
    ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΕ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΝΙΚΟ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ,
    ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΣ ΤΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΝΕΞΙΚΑΚΙΑ.
    ΑΓΚΑΛΙΑΖΕ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣΕ ΤΟ ΔΟΛΟΦΟΝΟ ΠΟΥ ΤΗΣ ΡΗΜΑΞΕ ΤΗ ΖΩΗ.
    ΕΙΧΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΗ ΧΑΡΗ Η ΨΥΧΗ ΤΗΣ.

    Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΓΑΠΗΣΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ, ΤΟΥ ΑΝΤΑΠΕΔΩΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΘΕΙΟ ΕΡΩΤΑ...

    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΗΝ ΕΔΩ ΖΩΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ...
    ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΒΑΣΑΝΙΣΤΕΣ ΜΑΣ..

    ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ Α Λ Λ Η ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ.

    ΚΑΙ ΣΤΗΝ Α Λ Λ Η Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΘΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙ ΚΑΤΑ ΤΑ
    Ε Ρ Γ Α ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΙΣ Π Ρ Ο Θ Ε Σ Ε Ι Σ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΜΙΣΟ ΨΙΧΟΥΛΟ ΑΓΑΠΗΣ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ...

    ΑΥΤΟ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ...ΚΑΙ ΣΥΧΩΡΕΣΕ ΜΕ ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΕ ΛΥΠΗΣΩ, ΑΘΕΛΑ ΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ..δεν το προσεξα..

    ..την αλλη φορα σου υποσχομαι να τον ρωτησω..

    ..μηπως ξερει τον Σωκρατη και ανιχνευσω τα νεφη των..προθεσεων του..

    ..ο μπαγασας ο αστεγος..

    ..δεν φοβαται τις εκπληξεις την μερα της κρισεως;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΑΛΟ~!
    να διευκρυνισω οτι δεν κρατω κακια σε κανεναν.
    ποτέ και για κανένα λογο.
    εχω συγχωρέσει τον οποιοδηποτε με κακοποίησε με καθε τροπο.
    {ψυχικα κυρίως}

    ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΠΩ
    ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΚΑΤΙ
    ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΤΙ....
    απλα αγαπω και απορω και εξισταμαι
    πωσ μπορει κανεις να λεει
    ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ-αλλα δεν αγαπω ολο το κοσμο!
    μονο τη μαμακα μου τον μπαμπακα μου,τα αδελφακια μου και τα φιλαρακια μου!
    ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΛΟΙ-Λεει!-δεν με νοιαζουν!
    ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΑΠΟΡΩ.
    δινω τα παντα-οσα μπορω
    οσα εχω στο ονομα ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
    ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΔΟΞΑΝ ΘΕΟΥ
    αλλα δεν περιμενω τιποτα.
    απλα ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΙ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ-
    ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΝΑΙ εκ του πονηρου...

    ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υστερογραφον=
    -Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
    ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΟΥΤΕ ΚΡΙΣΗ-ΟΥΤΕ ΚΑΤΑΚΡΙΣΗ.
    λεμε βρεχει χωμα.
    απλα αναφορα γεγονοτος ειναι.
    και το αν μας βασανιζουν
    ο Θεος να τουσ ελεησει
    και να τους σωσει και αυτουσ και εμας.
    ΑΜΗΝ+
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΑΝΕΝΟΣ.
    ΔΕΝ ΜΕ ΛΥΠΗΣΕΣ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΑΛΟ ΜΟΥ.
    ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ (πολύ και όχι μόνο έναν) κόσμο μου φαίνεται πως βλέπω εδώ πέρα αυτή τη στιγμή που υποφέρει..

    ο Θεός να μας ελεήσει όλους..

    Καληνύχτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γεωργία
    ο π ό ν ο ς ψυχικός και σωματικός θα αυξάνεται, ΑΝ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΟΤΙ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ (ΚΑΙ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΕΙΜΑΣΤΕ...)

    Απλά, όσοι έχουν Πίστη, ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ!
    :-)
    ΕΝΝΟΩ, όσοι πιστεύουν, ελπίζουν και ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΓΑΠΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΝ, έχουν αυξημένα επίπεδα ψυχικής και σωματικής αντοχής διότι ΤΟΥΣ ΕΝΙΣΧΥΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ...

    Ο ΔΕ ΥΠΟΜΕΙΝΑΣ ΕΙΣ ΤΕΛΟΣ, ΟΥΤΟΣ ΣΩΘΗΣΕΤΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @7:27 μ.μ

    Μου φάνηκε σα να είδα ανθρώπους που να κάνουν α-γω-να αυτή τη στιγμή.. π.χ. εσάς και τον Ανώνυμο. ευχομαι ο Θεός να ενισχύσει.. καληνυχτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ Γεωργία+
    νασαι καλα,επισης+.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καταλαβαίνω τον ανώνυμο, γιατί όλοι περάσαμε κάποια στιγμή από το παράπονο αυτό και νοιώσαμε αγανάκτηση και πόνο αλλά όντως είναι ανάγκη να μην εξαντληθεί εκεί η σκέψη και η καρδιά. Είναι θέμα πόσο μακρυά και βαθιά μπορείς να δεις. Σε τούτη τη ζωή υπάρχει αδικία. Δεν μ ενδιαφέρει η δικαιοσύνη τούτης της ζωής- δεν την ελπίζω- και δεν προσβλέπω στη δικαιοσύνη της άλλης- τη φοβάμαι! Προσβλέπω στην Αγάπη που διέρχεται τούτης της ζωής και εκτείνεται ως την άλλη για να ενωθεί με την Αγάπη του Θεού. Την Αγάπη του θέλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αναίς
    και πάλι σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...
    Ο Αββάς Ισαάκ ο Σύρος, λέει ότι ο Θεός δεν είναι δίκαιος με τον τρόπο που εμείς καταλαβαίνουμε την δικαιοσύνη, ούτε άδικος με τον τρόπο που εμείς καταλαβαίνουμε την αδικία...
    Ο Θεός είναι Αγάπη δια τους εκζητούντας το Φως του Προσώπου Του, και η εδώ ζωή, ως ατμίς θα παρέλθει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ..Georgia..
    ..επισης..αλλα πιανουν οι ευχες απο το ιντερνετ;

    ..ωστοσο σ'ευχαριστω για την προθεση σου..

    ..απλα,εχω επικοινωνησει παλιοτερα με την καλη μου σαλογραια,μην ανησυχεις,και προπονουμαστε..ειμαστε δηλ,γνωστοι και αν της πω το ''συνθηματικο''μου θα καταλαβει..

    ..ποιος ξερει,μπορει καποτε να βρουμε ..αμεσοτερες λεξεις,να τα λεμε μεμιας ολα..πατ-κιουτ..θα μας βοηθησουν οι καιροι,γι'αυτο..

    ..εχει ομως αυτο το ΄΄θελω να σκεφτομαι την ωρα που το σκεφτομαι αυτο που σκεφτομαι''και θελω να την προφυλαξω απ'την καταβυθιση,κανει και ζεστη..ειμαστε και θνητοι αλλα ολα κι ολα..

    ..αν βλεπω να μου μιλαει με ''καταβυθισεις''θα τις 'ριχνω..τορπιλλες..

    ..ειμαι πρακτικος,πως να το κρυψωμεν αλλωστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καταβυθίσεις;

    Ανώνυμε έχουν σχέση με υποβρύχιο ψάρεμα;

    (Είπα μεγάαααλη κοτσάνα;):-?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δεν θα περιμένω απάντηση...

    Επεσε η ζέστη και θα πάω τη γραια μια βόλτα...

    Μου δραπέτευσε σήμερα ξαφνικά και το ολολευκο περιστεράκι μου που το λεγα Καλλιρόη.

    Συμβολικό...

    Σαν σήμερα- μνήμη με το πάτριο εορτολόγιο- των δια Χριστόν Σαλών Συμεών και Ιωάννου, πέρσι τέτοια ώρα είχα κηδέψει τη μάνα μου...

    Να έχουμε όλοι την ευχή όλων των προαπελθόντων εν Κυρίω αγαπημένων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Kaλησπέρα σ όλες τις ψυχές και σε εσένα Σαλογραία μου αγαπητή.
    Εύχομαι καλή Παναγιά σε όλους--καλή πνευματική πορεία και υπομονη--κουραγιο--προχωράμαι--..πολύ μου άρεσε η ανάρτηση σου και τα σχόλια ήταν πάρα πολύ ωραία πραγματικά.
    Πρώτος πρώτος ο Αναστάσιος με τα λεγόμενά του βάζει σε σκέψεις πραγματικά που χρειαζεται κανείς να σκεφτεί ...
    Αναστάσιε αδελφικά θα σου ΄λεγα..δώσε και μην ελεγχεις...όπου και όπως θέλεις...και αν αυτά που δίνεις σου τα γυρίζουν πίσω ..δεν τρέχει τίποτε ...θαρθει καιρός που θα εισπράξεις την ανταποδοση επειδή ο Κύριος μας βλέπει και δίνει .και δίνει..μόνο μη βασίζεται κανείς σ ανθρώπους...διότι αυτοί έχουν ημερομηνία λήξεως ενώ Έ κ ε ι ν ο ς [ιησους] είναι αιώνιος ...ούτε κακία ...ούτε εμπάθεια χωράει ούτε τίποτα...τίποτα...αφού είναι τόσες οι επιθυμίες και οι πόθοι διαφορτικοί των ανθρώπων,που δεν συγκλίνουν επειδή δεν υπάρχει ομοφροσύνη και κοινός στόχος και σκοπός --
    ΔΩΣΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΕΛΕΓΧΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩΣΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ...

    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΔΩΣΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΟΥΜΕ ΑΔΕΛΦΕ;---
    Σαλογραία μου καλό βράδυ! με χριστιανική αγαπη
    Πην.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. --συνεχίζοντας Σαλογραία μου επειδή χθες ήρθα από άδεια στην ερώτησή σου θα έλεγα την ατελή μου γνώμη πάντα ---ΠΑΊΡΝΟΥΜΕ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΕΠΙΛΈΓΟΥΜΕ,ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ>>>ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ[ΛΙΓΟ Η ΠΟΛΥ]....πην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ..και τελικα..

    ο θεος να μας φυλαει απ'τον θεο..
    ..των εκπληξεων..

    ..δηλ,ο Χριστος,μπουμπουκια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανων.μπουμπούκι

    ΔΕ ΧΑΙΡΕΣΑΙ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ;

    Όταν ΑΓΑΠΑΣ και ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ αυτόν που σου τις κάνει, η ζωή έχει άλλο χρώμα, περιστεράκι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Προς Ανων. ...μπουμπούκι

    για τις εκπλήξεις...μικρό παράδειγμα...

    (αναλογικά θα συμβούν τα άλλα...τα μετα τα φυσικά...)

    ;-)

    π.χ. ένας εκλεκτός ανιψιός μου, τα κανόνισε με μια ξαδέρφη του στο Βέλγιο, και έκλεισε εισιτήριο για Βέλγιο(διακοπές δυο ημερών) στην...Ιουλιέτα του,

    (θα την φιλοξενούσε η άλλη εξαδέλφη)

    προκειμένου να ξεκουραστεί λίγο εκείνη, από τα τρία μικρά τους παιδιά που την τραβολογούσαν ακατάπαυστα.

    Της έδωσε τα εισιτήρια τρεις μέρες πριν από το ταξίδι, κάνοντάς της μια υπέροχη έ κ π λ η ξ η, επειδή έπρεπε να πάρει και άδεια από την εργασία της.

    Τα τρία μωρά, τα φύλαξε χαρωπά, εκείνος.

    (Μα τι παλικάριιιιι!
    Μακάρι να γινόταν κλωνοποίηση... ψυχών από τέτοια παιδιά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Υ.Γ. Αυτά εν καιρώ όχι διακοπών...απλή αλλαγή για...Σαββατοκύριακο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΣΥΓΝΩΜΗ παιζαάκια
    αλλάάά
    ο Θεος γράφεται με κεφαλαίον ΘΗΤΑ-Θ....
    και οταν λεμε θελω την Αγαπη Του -με κεφαλαιο Τ.ΤΑΦ....

    για να καταλαβαινόμαστε και να μην Υποτιμαμε....
    συγχωρεστε με...

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΠΟΙΟΣ=
    Ο ΘΕΟΣ να μας φυλαει απο ΤΟΝ ΘΕΟ των εκπληξεων...
    τι σημαινει?

    συγνωμη αλλα με τουσ γροιφουσ δεν τα παω καλα,
    καθοτι και χαζον και αμορφωτον!

    ευχαριστω και συγνωμη,...
    +Καλη Παναγιά+ΑΜΗΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Βρε χαζό και μορφωμένο τι πσάχνεισ να βρεις και συ;
    ΜΑΣ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΡΕΤΙΡΕ ΤΟΥ...
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ...
    Έασον αυτόν χαίρειν...χάσαμε και τη Χαρά...Χαρά μου που είσαι;πάντα στη βίλα στο Πόρτο Ράφτη ή αλλού για διακοπές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλή μου Σαλογραία,
    μη βλέπεις που τα λέω όμορφα και στρογγυλά(λέμε τώρα),υπήρξα στα πρώτα μου νιάτα καθίκι περιωπής(ενώ τώρα στα προχωρημένα νιάτα μου είμαι κρυφό καθίκι)και με απέραντη ηδονή που δίνει η αίσθηση οτι δεν έχεις ανάγκη κανένα,έχω φτύσει πολλάκις εκεί που τρώω.
    Αλλά αυτή η ηδονή είναι της Κυριακής χαρά και της Δευτέρας λύπη...
    Η ελπίδα μου επί Κύριον του επιστηρίξαι με εν τω φόβω Αυτού.
    Τι ανταποδώσω τω Κυρίω περί ων ανταπέδωκέ μοι;Ποτήριον σωτηρίου λήψομαι και το όνομα Κυρίου επικαλέσομαι.
    (μη ξεγελαστείς με τα αγιωτικά-καθίκι παραμένω).

    Φιλιά-ΣΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Στ.
    :-)
    χαχα, μου άρεσε το σχόλιο.
    Παρηγορήθηκα.
    Ετσι.
    Για να μην αισθάνεται ότι εγώ είμαι ο μόνος κακός σε αυτή τη σελίδα.
    Να είσαι καλά περιστεράκι μου.
    Χίλια ευχαριστώ για την αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. http://www.youtube.com/watch?v=ZU1j8yUdZyM&feature=search

    περί ανταπόδοσης ο λόγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμε
    είδα το βίντεο, πολύ ποιητικό και αληθινό σ'ευχαριστώωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Apo Germania,
    Pragmatika meno katapliktos..!
    Diapistono diawazontas ta sholia ton logo tou Hristou: "Opou ine dyo i treis synagmeni eis to onoma mou, ime ge ego anamese tous".
    Wewea wazi ke to "tangalaki" tin oura tou alla se kalo wgeni ke afto(idika gia ekinon pou tou prosferi ypiresies).
    Epitrepste na walo ke ego to diko mou kommataki sto "puzzle" pou arhise i agapiti mas salo.
    Dinoume afto pou imaste, pernoume afto pou imaste, ma tha mou peite Hristos edose Theiki agapi ke peire stawro?!!
    As ehoume ke emeis to idio fronima an theloume na onomastoume paidia Theou.
    Kathe fora pou kanoume afto praxi mas dinete to megisto, Aftos pou tha ine enomenos mazi mas tin ora tou thanatou ke mata apo afto gia panda mazi!!
    Pos legi ke i paroimia "An den teriasis den sympetheriasis"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ek Germanias,
    An den kathaferoume na apolafsoume afto pou mas perimeni sti alli zoi, merikos, ton "arawona", apo aftin ti zoi, ine adynaton n ekplirosoume ton aparetito oro "aparnisato eafto".
    Gia na aparnithi kapoios pliros ton eafto tou prepi na ehi ewri enan kalytero!
    H pragmatiki agapi pros ton Hristo arhizi aftin tin stigmi pou tha niosis Ekeinon eafto sou....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Φίλε μας από Γερμανία
    σε ευχαριστούμε θερμά για το κομματάκι που προσθέτεις στο παζλ της συνομιλίας μας.
    Να εύχεσαι δια πάσαν ψυχήν θλιβομένην και καταπονουμένην και το Φοβερόν και Άγιόν Του Όνομα, επικαλουμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Φίλε στη Γερμανία
    βλέπω έχεις πάρει...παραμάζωμα όλες τις αναρτήσεις από την αρχή και τις διαβάζεις..
    Να είσαι καλά!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ek Germanias,
    Agapiti mou salo, (to "γραία" den mou kani kardia na to po giati den ise) Hara mou ke timi na wriskome anamesa sas.
    Elpizo na min kano me ta grafomena mou se kanenan. Oti grafo ine apo prosopikes empeiries, hara mou megali ine na ta moiraso me anthropous pou den ehi pethani oute theli na gerasi "to paidi" mesa tous. Opos tou logou sou ke polli kala kaneis..!!!
    Omologo, ise poly pagnidiara... (gelame!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Φίλτατε εκ Γερμανίας, δώσε ένα όνομα πιο σύντομο, έστω ψευδώνυμο, μια και γιναμε φίλοι.
    Είμαι μια σεβάσμια γριά μούμια που το ύφος της γραφής της, εξαιρετικά ξεγελάει...είναι στολη παραλλαγής προκειμένου να προσεγγίζω τους νέους και να μη φεύγουνε τρέχοντας...κατάλαβες, πουλάκι μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Filo tapeina me ewlawia to heri sou,
    Tha mou dosis esy ena ψευδώνυμο?
    Etsi na eho kati diko sou, ewlogia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Το χέρι μου πετάει σπυράκια με τα φιλιά της ευλάβειας, άστο καλύτερα...
    Ψευδώνυμο;το Σαλογραία ψευδώνυμο είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Okey, to perno piso..mazi me ta spyrakia!
    Apo edo ke pera tha aneferome me to ψευδώνυμο
    "spyraki"..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Εμένα το Σπυράκι μου θυμίζει τον άγιο Σπυρίδωνα που πολύ τον ευλαβούμαι. Εγώ θα σε λέω, αν θες Σπυρίδωνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πέρασαν χρόνια αλλά το θυμάμαι ακόμα. Ήτανε Σεπτέμβρης κι εγώ δεν είχα λεφτά, ως συνήθως. Μόνο 150000 δραχμές για να καλύψω το νοίκι και τα έξοδα. Για 2 μήνες δε θα πληρωνόμουνα. Τα χρήματα ίσα ισα κάλυπταν τις ανάγκες μου σε μακρινό κιόλας τόπο. Κάποια στιγμή χτύπησε το κινητό. Ήταν ένας φίλος που είχε πολλά προβλήματα με τον αδερφό του. Χρώσταγε εκείνος πολλά λεφτά. Τόσα που κόντεψαν να βάλουν φυλακή τον άλλο αλλά και του δημιούργησαν μεγάλο πρόβλημα. Μου πε λοιπόν τον καημό του και με έμμεσο τρόπο κατάλαβα πως μου ζητούσε χρήματα. Εγώ δεν είχα και είπα πως μακάρι να χα να δάνειζα αλλά δεν είχα. Κλείσαμε το τηλέφωνο και πήρα ένα βιβλίο για να διαβάσω. Ήταν ένας βίος ενός σημαντικού αγίου της εκκλησίας. Ανοίγω "τυχαία" και πέφτω σε ένα σημείο που έλεγε πως ο πόνος κι ο καημός του αδερφού μας πρέπει να ναι και δικός μας. Πως πρέπει να πονάμε γι αυτό και πως κι εμείς θα θέλαμε να μας δείχνουν αγάπη. Με άγγιξε τόσο βαθιά κι αμέσως σηκώθηκα και πήρα τηλέφωνο το φίλο και του πα πως θα του δώσω τις 50000δραχμές που χρειαζότανε. Σκέφτηκα: αν ήμουν εγώ δε θα θελα κάποιος να στερηθεί για να μου προσφέρει; Έτσι έκανα κι ομολογώ πως δε δυσκολεύτηκα το επόμενο διάστημα οικονομικά παρότι φαινόταν πως αυτά μου ταν άκρως απαραίτητα. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά πήρα και τα χρήματα πίσω, όχι από τον ίδιο, επι τρία παρακαλώ. Ο Θεός είδε την καλή διάθεση και το λογισμό και ούτε με δυσκόλεψε ούτε μου τα στερησε. Αντίθετα. Στη ζωή δίνουμε ό,τι παίρνουμε φτάνει ο λογισμός και το κίνητρο να έχει αγάπη. Οι άνθρωποι δεν αγαπάμε γι αυτό παίρνουμε κουτσουρεμένα πράγματα. Έχουμε και μεγάλο εγώ. Αναμένουμε γρήγορα ανταπόδωση. Μεγάλα ζητήματα στα οποία η καθολική αλήθεια είναι δίνω ο,τι παίρνω αλλά κριτήριο είναι ο λογισμός και το εσωτερικό κίνητρο.
    Ενδιαφέρον μπλογκ. Σας χαιρετώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Αγαπημένο μου

    με συγκινείς με την κατάθεση της εμπειρίας σου, την οποία πιστεύω απολύτως.

    Ο λογισμός και το εσωτερικό κίνητρο, όπως σημειώνεις είναι πολύ σημαντικά επίσης.
    Κάθε πράξη που γίνεται με αγνότητα και στο ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ Κυρίου Ιησού, έχει ευλογημένη πολλαπλάσια ανταπόδοση και στον Ουρανό και στη γη...
    Αν θες, διάβασε και μια ανάρτηση ακόμα με τίτλο"περι ψιλικατζήδικης ελεημοσύνης"βάλτο στο γκουγκλ με το όνομα Σαλογραία θα στο βγάλει...

    Σ'ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή