Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

Τελικά ο ...ζωόφιλος γεννιέται ή γίνεται;



Περιστεράκι μου,
είχα την καλή τύχη να μεγαλώσω- το βόιδι- σε μια επαρχία, με αυστηρά ακόμη ήθη, την οποία επαρχία, δεν είχε αλλοτριώσει η τυφλεόραση και στην οποία υπήρχε ένας κινηματογράφος όλος κι όλος -τα "Αστέρια"- όπως σου έγραφα σε παλιότερες αναρτήσεις.

Εκεί, στην αγαπημένη, μικρή πόλη, οι εμπειρίες μας, τύγχαναν πάνυ αθώες -σε σχέση με το τουρλουμπούκι, του σήμερα- και κυρίως, προφυλαγμένες από μ η αναστρέψιμα στραβοπατήματα.

Εκεί, επέβλεπαν το βίο και την πολιτεία μας, όχι μόνον οι γονείς με άγρυπνο βλέμμα Μέδουσας,

(δε χαμπαριάζαν βλέπεις απ' τις βλακείες με τις οποίες φλόμωσαν τη δική μου γενιά οι βαθυστόχαστοι ψυχολόγοι...)

αλλά και οι καθηγητές του σχολείου μας, που σαν κατάσκοποι με ερευνητικό μάτι -και απερίγραπτο ιεροεξεταστικό ζήλο- εφάμιλλο εκείνον του Ζβίγγλιου- οργάνωναν εφόδους στα ενοικιαζόμενα δωμάτια και παρακολουθούσαν από τζάμια, χαραμάδες και κλειδαρότρυπες, τους φτωχούς μαθητές τους.

Οι μαθητές- εντός- ανυποψίαστοι για τον καχύποπτο oφθαλμό που παραμόνευε εκτός, χασκογελούσαν και ενίοτε χαρτόπαιζαν -τα δεκαεπτάχρονα παλιόμουτρα!

Πώς αλλιώς να τους περάσει η ώρα τις κρύες, μοναξιασμένες νύχτες του χειμώνα, μακριά από τα χωριά τους, μακριά από τις προκομένες και εντιμότατες μάνες τους;

Δεν τα είχε διδάξει κανείς να προσεύχονται αδιάλειπτα...

Απέξω, οι ζηλωτές παιδονόμοι- ενίοτε και ο Τορκουεμάδας ο γυμνασιάρχης- αυτοπροσώπως.

Ήθελαν, βλέπεις, οι αγρίως επιβλέποντες δάσκαλοι, να διαπιστώσουν -ιδίοις όμμασιν- αν οι γυμνασιόπαιδες- και εκ της αγροτικής βιοτής, προς αγυιόπαιδες αποκλίνοντες - οι ηρωικὠς αγωνιζόμενοι εν γράμμασιν όπως διακριθώσιν, μια που στα χωριά τους ανώτερο σχολειό δεν υπήρχε- ήθελαν, λέγω- να διακριβώσουν αν επιμελούνταν οι έφηβοι τα μαθήματά τους ή αν τέλος πάντων, ασχολούνταν με κάτι...φιλεκπαιδευτικόν και ...φιλόθεον.

Αλίμονο αν οι παραμονεύοντες δασκάλοι( φτυστοί ο Νέστορας Μάτσας, στο ρόλο "σκουλήκι!" την έχω ακόμα ζωντανή την εικόνα στα μάτια μου) -τα παράθυρα γυμνά από κουρτίνες-φτώχεια και των γονέων- αλίμονο και γραψαλίμονο, τονίζω, αν έπιαναν επ'αυτοφώρω τους μαθητές να παίζουν "ξερή" ή να καπνίζουνε!

-Ιιιιιχ!
Μαυρο φίδι, κατάμαυρο και από τον ήλιο καταμαυρότερο και κολοβό που τους έφαγε!

Αποβολή -τουλάχιστον- πενθήμερος, την επόμενη μέρα, οι διαδικασίες συνοπτικότατες - τις αηδίες περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων και δημοκρατίας εν τοις σχολείοις,ουδείς ακόμα-ευτυχώς- στον ταπεινό μας μικρόκοσμο τα είχε αναδείξει εις πεφιλημένο εικόνισμα και λάβαρον καταστροφικής ανεξαρτησίας.

Τότε μας έκανε αυστηρό κουμάντο το ...Πουλί, ο Φοίνικας ντε! οι άνθρωποι νοικοκυραίοι, κανείς δεν απατούσε(φανερά) τη γυναίκα του, και όλοι στην αφελή, μικρή κοινωνία μας, ήμασταν περήφανοι για την Απριλιανή Επανάσταση- μάλιστα ψηφίσαμε ΟΧΙ ΣΤΟ ΒΑΣΙΛΙΑ με ΑΝΟΙΧΤΟΥΣ, παρακαλώ τους μπερντέδες, προκειμένου να απαλειφτεί από το μυαλό των ρουφιάνων και ίχνος αμφιβολίας ότι τυχόν να κρυφοεπιθυμούσαμε τους Γλύξμπουργκ για αφεντάδες μας...

(βλέπεις τώρα...με το Μητσοτακέικο και τους παπατζήδες, είδαμε το φως το... αληθινόν, το είδαμεν,και από Σεπτέμβρη θα μας πεταχτούν τα μάτια έξω- ας είναι καλά ο φίλτατος, ο καθηγητής Οφθαλμολογίας ο Γαρταγάνης, κάτι θα σώσει, αγαπημένο μου, το γνωρίζεις...)

Επέβλεπαν, λοιπόν, τα χρηστά μας ήθη, με όχι και την αγνότερη χριστιανική διάθεση, βεβαίως τόσον οι γείτονες, όσον και οι χωροφύλακες, και ο περιπτεράς -ο καταγράφων ανελλιπώς, τι εφημερίδα(δεξιά, κεντρώα, η παλιοκουμουνιστική) μάς έστελνε η μάνα να αγοράσουμε- επέβλεπαν την ηθική μας, μέχρι και κάτι βρομόπαιδα που κάθονταν στο κεντρικό βενζινάδικο της μικρής μας πόλης, και με χλευάζαν " ποντικομαμή"(στο περί παρθενίας και παρθενορραφών κείμενο που σου χει καθίσει -ω ηθικιστή και πιετιστάκο μου- στο στομάχι, θα βρεις τους λόγους) και ένας απ'αυτούς, ονόματι Καραμίχαλος, μάλιστα- πάει πέθανε έμαθα ο Θεός να τον συχωρέσει- με φώναζε πειραχτικά και "κουκουβάγια" επειδή ως κορίτσι του κατηχητικού δεν του δινα σημασία κατά πρώτον, και κατά δεύτερον, επειδή φόραγα και γυαλιά στο γυμνάσιο και όσο να το κάνεις τουλάχιστον προς μπούφος, αν όχι προς κουκουβάγια, έφερνα οπωσδήποτε...

Σου περίγραψα αυτόν τον περίγυρο, για να πω ότι μέσα σε τέτοια φριχτή αστυνόμευση τι σεξουαλικές γνώσεις φαντάζεσαι πως είχα -το έρμο;

Ακριβώς όσες με είχε διδάξει -με το εντελώς προσωπικό του παράδειγμα- ο σουρομαδημένος,γέρος, μισότυφλος, κεραμιδόγατος της σπιτονοικοκυράς μας.

Από το γάτο, κάποια στιγμή κατάλαβα ότι κάποια μέρη του σώματος σε κάτι επιπλέον χρησιμεύουν, εμπασπεριπτώσει, αλλά δεν το έκανα και θέμα... θεία Χάριτι- δε με ένοιαζε.

Έντάξει, κάποια στιγμή μπήκα σε νόημα(ο γάτος φρόντιζε επιμόνως να με διδάσκει με το παράδειγμα- προς εμπέδωσιν )όμως... δεν είχα χρόνο να εντρυφήσω περισσότερο διότι και γω όλο διάβαζα, καθώς ο Χριστόδουλός τους, και έφτασα σε μια ηλικία γάμου,ούτως ειπείν, και ακόμα σε κάποια πράγματα, ήμουν από την Πηνελόπη τη φίλη μου, αθωότερη...

Να μην τα πολυλογώ και σε κουράζω...διήγον τον βίον ήρεμος και ατάραχος έως ότου σε ηλικία περίπου 25 ετών(μάλιστα, καλά το διάβασες, εικοσιπέντε...) πληροφορήθηκα
ξ α φ ν ι κ ά -μα τι αστροπελέκι Θε μου, Θε μου και κείνο;- ότι εκτός από τους κανονικούς ανθρώπους υπάρχουν και ...ανώμαλοι που κάνανε σεξ, με ΤΙ αν το πιστεύεις;

-Με... κατσίιιικες!

Έφαγα το σ ο κ του Μινώταυρου!

Και αυτό, φίλε μου, το πληροφορήθηκα διαβάζοντας το ΠΗΔΑΛΙΟ!

-Γιατί, κυρά μου, έκατσες και διάβασες το Πηδάλιο;(άγριο βλέμμα- επιτιμητικό, του ηθικιστή-πιετιστή, αναγνώστη...)

-Γιατί να μην το διαβάσω το Πηδάλιο πάτερ μου;

(ύφος χαμηλοβλεπούσικο πλην...ελαφρώς... αναιδές)

-Τι γλώσσα είναι αυτή, ένα μέτρο;
Την κολοκυθιά θα παίξουμε τώρα, μανδάμ Σαλογραία;
ΜΕ ΣΥΓΧΥΖΕΙΣ!

Το Πηδάλιο ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝΕ λαϊκοί...

ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΠΑΠΑΔΕΣ.

ΜΟΝΟΝ.

Τελεία και παύλα!

-Πριιιιτς! Σε γελάσανε!

Παρήλθον οι χρόνοι εκείνοι, πάτερ μου, και ΜΗΝ πας να μου αλλάξεις το θέμα!

-Ποιος εγώ;

-Ναι εσύ!

Το θέμα μου σήμερα δεν είναι αν επιτρέπεται ή δεν επιτρέπεται οι λαικοί να διαβάζουν Πηδάλιο, το θέμα μου σήμερα είναι π ώ ς γίνεται κανείς κτηνοβάτης;

Γεννιέται ή γίνεται;

-Είμαι σχεδόν βέβαιη ότι γίνεται, γίνεται!

Θυμάμαι με πληροφόρησε και η συχωρεμένη η επιστήμων μαία- η μάνα μου -τότε- ότι κατσίκες τις βίασαν κάποιοι αγροἰκοι και τα τρέχαν τα ζωντανά, στους γιατρούς στα επείγοντα, άσε ο πελεκάνος ο Πέτρος στη Μύκονο, που ψόφησε άδοξα σεξουαλικά κακοποιημένος (ναι ναι δεν παράκουσες ) από μεθυσμένο άγγλο τουρίστα- το είπε, τότε και η τυφλεόραση...

-Μανδάμ με εκπλήσσσεις!

- Χα! έτσι είμαστε εμείς οι γυναίκες!

Ενώ σου παριστάνουμε τον ψόφιο κοριό, μετά...τσουπ...σου ρίχνουμε το τούβλο στο Δόξα Πατρί και σε στέλνουμε...αδιάβαστο!

Και επανέρχομαι επαναδιατυπώνοντας την ερώτηση:

-Κτηνοβάτης

(και κατ'επέκτασιν διευρύνοντας το θέμα υπό, άνω, κάτω και πλαγίως- ανθρωποφάγος, νεκρόφιλος, παιδεραστής, γεροντόφιλος, φρουτόφιλος, φωτογραφόφιλος, αξεσουαρόφιλος, δεντρόφιλος-θυμάσαι τι υπόνοιες σου δημιουργήθηκαν για τον άγιο συγγραφέα όταν διάβασες το υπό την Βασιλικήν Δρυν;μα έχει ξεφύγει ποοοοολύυυυυ, το πονηρό μυαλό των νέων ανθρώπων σήμερα! - και ομοφυλόφιλος)

γεννιέται κανένας

ή γ ί ν ε τ α ι;

Και αν γ ί ν ε τ α ι, π ώ ς γίνεται;

Και αν γίνεται π ώ ς ξε-γίνεται;

Τι λεν οι πσυχίατροι;

Τι λεν οι παπάδες;

Τι λέει η αφεντιά σου;

Βοήθησέ με να μάθω!

Pleeeeaaaase!

ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ
................................................................
Υστερόγραφο:Στα σχόλια που ακολούθησαν, η Μαρίνα, μας είπε ότι δεν ενδιαφέρει η ψυχαναλυτική προσέγγιση του θέματος.
Μας ενδιαφέρει (και σωστά) η χριστιανική.
Όποιος θέλει να γίνει υγιής, με τη δύναμη του Κυρίου μπορεί να γίνει, και όποιος θέλει να γίνει χορευτής, με τη δύναμη του Κυρίου χορεύει.
Το βίντεο που παρατίθεται, μιλάει από μόνο του...
.............................................................

55 σχόλια:

  1. Τελικά η ξετσιπωσιά είναι συστατικό στοιχείο της υπάρξεώς σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένε μου φίλε

    σε ευχαριστώ...κάνε όμως και λίγη υπομονή, μέχρι τη μεγάλη μέρα της Κρίσεως, όταν Εκείνος ο Μέγας Κριτής, τα κρύφια της καρδίας όλων θα κρίνει.

    Τότε θα ακούσεις για μένα και τα χειρότερα...και θα χαρείς αφάνταστα που θα με χτυπάνε με την κουτάλα στο κεφάλι όλοι οι διαόλοι...

    Σε ασπάζομαι εν Κυρίω και σε ευχαριστώ που τις ταπεινές σκέψεις μου τις διαβάζεις με επιμέλεια...

    Να είσαι ευλογημένος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. salo ti kaneis?! twra mpika sto site sou...
    to prwi etrexa sta vivliopwleia na vrw to book
    trelo-giannis kai den to brika....
    :-(

    ti tha pei ksesipwsia?

    eulogison!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν γνωρίζω το αν γίνεται.
    Το θέμα είναι σοβαρό. Το γράφεις με κομψό τρόπο αλλά δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Θα παρακαλέσω όμως να δημοσιεύσεις μόνο αυτά τα σχόλια που μπορούν να διαβασθούν.
    Εγώ σε αντίθεση με τον πρώτο σχολιαστή σε πάω μου αρέσει όπως γράφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Pros Anwn.
    Ρώτα τον κυριούλη που μου το έγραψε τι εννοεί...θα στο εξηγήσει ευχαρίστως, πιστεύω...:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "ανθρωποφάγος, νεκρόφιλος, παιδεραστής, γεροντόφιλος, φρουτόφιλος, φωτογραφόφιλος, αξεσουαρόφιλος, δεντρόφιλος-[...] και ομοφυλόφιλος."

    Last but not least δηλαδή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. :-)

    Αγαπημένο μου
    υπάρχει μια σκάλα κακού, όπως υπάρχει και μια σκάλα καλού...κάποια σκαλοπάτια είναι πιο χαμηλά και από τα χαμηλότερα, δεν τα έβαλα με σειρά...προτεραιότητας...

    ο Κύριος γνωρίζει μόνο να αξιολογεί τη βαρύτητα των ασθενειών στις οποίες με τη συνέργεια του πειρασμού, ωθείται η πεπτωκυία ανθρώπινη φύση μας.

    Στην Περτσέσκαγια Λαύρα, του Κιέβου, είδα τα υπόγεια σπήλαια που είχαν σκάψει οι ασκητές οι επί αιώνες εκεί, στερούντες τον εαυτόν τους από το φαγητό, το ποτό, τον ήλιο,μέσα στην πλήρη αφάνεια και μακριά από τη θεμιτή έστω συναναστροφή των ανθρώπων, προκειμένου να προσεγγίσουν τη Χάρη του Παναγίου Πνεύματος.

    Για μας τους ...ξετσίπωτους μικροαστούληδες του εικοστού πρώτου αιώνα, τέτοια βία επί της φύσεως, είναι αδιανόητη έως και ...μαζοχιστική.

    Και όμως το Άγιο Πνεύμα, επάνω σε αυτή τη βία, ΑΝΑΠΑΥΕΤΑΙ, ΟΤΑΝ ασκείται δια Πίστεως, Ελπίδος και Αγάπης στις Επαγγελίες Του...

    Εκεί άναψα πολλά κεριά για φίλους αγαπημένους και ντρεπόμουν που με παίρναν τα δάκρυα, ευτυχώς ήταν μισοσκόταδο, έβλεπαν μονάχα οι άγιοι των οποίων τα ολόσωμα λείψανα, δεκάδες- μπορεί και εκατοντάδες- στις υπόγειες κρύπτες τους, περιμένουν για την Ανάσταση, τη σάλπιγγα την Εσχάτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πες μας μερικές από τις εντυπώσεις σου για την Περτσέσκαγια Λαύρα ......Αξίζει κάποιος να κάνει αυτό το ταξίδι ; Σε ρωτώ γιατί μου έχει μπει η ιδέα να την επισκεφθώ..Συγχαρητήρια για το ιστολόγιό σου, πολύ ενδιαφέρον, αποπνέει ορθόδοξη πνευματικότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προς Ανων.
    Σ' ευχαριστώ για την αγάπη.
    Έχει πλάκα που ο ένας γράφει ότι το ιστολόγιο αποπνέει το ιστολόγιο Ορθόδοξη πνευματικότητα και ο άλλος βρίζει...:-)
    Η αλήθεια πού βρίσκεται τελικά;
    Η Δεύτερη Παρουσία, που λέει και η φιλενάδα μας, θα δείξει!
    Αν σου έχει γεννηθεί η επιθυμία να επισκεφτείς τους άγιους τόπους των Ρώσων, να πας, σημαίνει ότι είσαι έτοιμος για τη συνάντηση με το πνεύμα της δικής τους εμπειρίας.
    Προσωπικά το αποφάσισα στο ξαφνικό...μετά από μια ανάγνωση θαύματος που έγινε το 1941 σε Γερμανό Διοικητή, με το Σπυρίδωνα τον προσφοράρη η οποία υπάρχει σε βιβλίο πρόσφατα μεταφρασμένο στα ελληνικά, αχ δε θυμάμαι τίτλο αυτή τη στιγμή(όχι δεν ειναι το "Πατερικό των Σπηλαίων του Κιέβου" )
    Αυτός ο Γερμανός Διοικητής ζήτησε να τον ξεναγήσουν στα Σπήλαια που τα είχαν σφραγίσει οι κομμουνιστές.
    Βλέποντας τα σώματα τα άθικτα των κεκοιμημένων ασκητών, ρώτησε τον οδηγό του:
    - Πλαστικά είναι αυτά; ψεύτικα;
    Και για να καταλάβει από τι υλικό είναι φτιαγμένα, κοπάνησε με τη λαβή του όπλου του, το χέρι του αγίου Σπυρίδωνα, από το οποίο, με το χτύπημα ευθύς αναπήδησε φρεσκότατο ΑΙΜΑ!
    Παθαίνει τη φρίκη της αρκούδας ο Γερμανός διοικητής και άρχισε να τρέχει προς την έξοδο έντρομος, το ίδιο και ο οδηγός του.
    Από κει και μετά έδωσε εντολή να αφεθούν τα Σπήλαια, ανοιχτά για το κοινό, και ελεύθερα...
    Αν αποφασίσεις να επισκεφθείς, είναι σημαντικό να πας με ανθρώπους πιστούς, επειδή για το προσκύνημα παίζει ρόλο και το κλίμα ποιο θα είναι μέσα στο λεωφορείο που εκεί θα σε μεταφέρει.
    Τα συναισθήματα από την προσέγγιση τέτοιων τόπων υψηλής άσκησης και ανέκφραστης πνευματικότητας,
    δ ε ν μεταβιβάζονται με λόγια.
    Ο καθένας θα ζήσει το δικό του βίωμα το οποίο έχει σχέση και με τη δική του προετοιμασία, τη μυστικότατη.
    Ο Κύριος είναι Πρόσωπο που ενοικεί και στα σώματα των Αγαπημένων Του, και ο οποίος ως Πρόσωπο, κανονίζει το σκηνικό και την ατμόσφαιρα και τη στιγμή της Ευλογημένης Συνάντησης.
    Αν επιθυμείς να πάς, παρακάλεσε νοερά και προσευχητικά τους αγίους της Περτσέσκαγια και όχι μόνον,και αυτοί, τις επιλογές σου θα τις καθοδηγήσουν στον κατάλληλο τόπο και χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επέστρεψες, καλή γραία; Καλο χειμώνα λοιπόν!
    Μια σκέψη για το ερωτημά σου. Μαζί με το DNA κληρονομούμε από τους γονείς μας το προπατορικό αμαρτημα , επομένως γεννιόμαστε με μια ροπή προς την αμαρτία. Από μας , από το περιβάλλον από τις συνθήκες, εξαρτάται αν η ροπή θα γίνει αμαρτία και παθος. Άρα και γεννιόμαστε και γινόμαστε. Καληνυχτα
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρίνα μου τι χαρά!
    Καλό χειμώνα επίσης...
    Σου ανάβα κεράκια στο προσκύνημα, σε πολλές εκκλησίες...
    Περιεκτική και σοφή η απάντησή σου μου φάνηκε.
    Για να καταλάβω καλύτερα μου λές, ότι γεννιόμαστε και κ ά π ω ς με μια άρρωστη κ λ ί σ η και στη συνέχεια με τη σ υ γ κ α τ ά θ ε σ η της
    ε λ ε ύ θ ε ρ η ς βούλησής μας, γινόμαστε;

    Πόση ελευθερία επιλογής διαθέτουμε άραγε όταν υπάρχουν πρώιμα, δεσμευτικά, πολύ ά ρ ρ ω σ τ α ΒΙΩΜΑΤΑ;
    Ας πούμε, είχα γνωρίσει κάποιον που τον κακοποιούσε ο πατέρας του σε ηλικία δύο ετών.
    Αυτό το σοκ τον είχε διαταράξει σε σημείο που δεν περιγράφεται.
    Πώς θα βρει την ψυχική του υγεία και γαλήνη αυτός ο άνθρωπος και πολλοί παρόμοιοι;
    Η Εκκλησία δίνει τα όπλα αλλά, ο αγώνας τους πρέπει να είναι ισόβιος και εξαιρετικά αιματηρός.
    Δυστυχώς, πολύ λίγοι, φαίνονται διατεθειμένοι να αναλάβουν αυτόν τον αγώνα.
    Προτιμούν οι περισσότεροι τη γνωστή κόλαση των παθών τους...
    Έχω γνωρίσει στο παρελθόν, ανθρώπους με τέτοια πάθη,τρόμαξα που είδα τον βαθύ πόνο τους, γι αυτό άνοιξα αυτή την κουβέντα.
    Ένας πολύ διακριτικός πνευματικός που τον ρώτησα σχετικά πρόσφατα, μου είπε ότι οι άνθρωποι που ενώ τους πειράζουν τέτοια πάθη ως προσβολές λογισμών επίμονων δεν ενδίδουν, αυτοί θα λάβουν μισθό μεγάλου Μάρτυρα. Το πιστεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα αγαπητή Σαλογραία.
    Η ανάρτησή σου παίρνει πολλή σκέψη ..πριν από αυτό να πω πως δεν είμαι αθώα ...υπήρξα και πονηρή μέχρι που κατάλαβα πως η αγνότητα και η καθαρότητα είναι αυτό που ο Κύριός μας θέλει προκειμένου να τον πλησιάσουμε και να ζει μαζί μας και σε αυτή αλλά και στην άλλη ζωή...---
    Τώρα για το θέμα που έβαλες
    επιστημονικά το 70% των νέων που είναι ομοφυλόφυλοι όταν ρωτήθηκαν είπαν πως από περιέργεια το έκαναν στην εφηβική ηλικία..το υπόλοιπο 30% γεννήθηκε έτσι και κανείς γονέας δεν ενδειαφέρθηκε για αυτούς να τους πάει σε γιατρό να θεραπευσει τις ορμόνες τους. Για όλες τις υπόλοιπες ομάδες διαστροφής ΦΤΑΊΕΙ ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΜΥΑΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΩΜΙΣΑΝ ΟΣΟΙ ΑΣΕΒΗΣΑΝ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΔΑΙΝΟΝΕΣ ΝΑ ΧΟΡΟΠΗΔΟΥΝ ΑΠΟ ΧΑΡΑ ...

    Ο ΘΕΟΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΛΟ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΠΕΝΟΗΣΑΝ ΠΟΝΗΡΑ ΣΧΕΔΙΑ ...ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΓΕΝΙΩΝ...
    Το ζήτημα είναι πως μπορεί κανείς να αλλάξει τρόπους συνήθειες και ζωή προκειμένου να φωτιστει να καθαριστεί με τα Μυστήρια της Εκκλησίας και αν θέλει ο θεός να αγιαστεί..
    Για να γίνει όμως αυτό πρέπει να αγαπήσει ΠΟΛΥ τον Κύριο ,ο οποίος συνάπτει καρδιακή σχέση με τον καθένα...
    Το κακό είναι οτι και στο γάμο υπάρχουν αυτές οι παρεκτροπές και οι σχέσεις δεν είναι ουτε και εκεί όπως τις θέλει ο θεός δυστυχώς....
    Αν δεν καταλάβουμε οτι ο σκοπός του γάμου είναι η αγιότητα και οι σχέσεις πρέπει να είναι καθαρές...αγνές...εγκρατείς...και σε κάποια στιγμή ανύπαρκτες αφου και οι δυο αγωνίζονται για την αγιότητα ,δεν θα μπορέσουμε ούτε να αγαπήσουμε πραγματικά τον Κύριο και ουτε θα είναι ευκολο να τον πλησιάσουμε πραγματικά.
    Με άλλα λόγια ο έγγαμος βίος είναι ασκηταριό....χΩΡΙΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΛΗΤΕΣ...
    ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΤΡΟΠΕΣ ΣΑΝ ΒΔΕΛΥΓΜΑ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΝΤΑ...
    ΠΗΝΕΛΟΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπημένη μου Πηνελόπη
    Καλώς ήρθες και καλό φθινόπωρο να ευχηθώ...
    Σ'ευχαριστώ για τις σκέψεις, συμφωνώ μαζί σου και επαυξάνω...
    ΟΙ άνθρωποι της εποχής μας, έχουμε ξεφύγει πολύ.
    Τα Σόδομα και τα Γόμορρα είχαν το ελαφρυντικό ότι ήσαν προ Χριστού...
    Εμείς, μετά ΧΡιστόν, τι ελαφρυντικό θα παρουσιάσουμε;
    Δεν το βλέπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε ευχαριστω καλη μου για τα κεράκια!
    Ωραία όλα αυτά που είπατε. Κατί ακομα. Καλό είναι για μας και για τους γύρω μας να μην ασχολούμαστε τόσο για το ποιος φταίει.
    Τι είπε ο Χριστός στους φαρισαίους που ρωτούσαν ποιος φταιει για την "τυφλαμάρα" του τυφλου αυτός ή οι γονείς του (κληρονομικό ή επικτιτο, θα λεγαμε); Ουτε αυτος, ουτε οι γονεις του. Νομιζω αυτη η φραση του Χριστού καταργει την ψυχαναλυτική λογική μας. Δεν εχει σημασία αν γεννηθηκαμε ή αν γίναμε ετσι, σημασία εχει ότι ειμαστε ετσι ή τετοιοι. Και το ερωτημα είναι "θελεις υγιής γενέσθαι;" Θα καταφερουμε να θεραπευτούμε και δοξασουμε τον Θεό με τη ζωή μας; Γι΄αυτό ακόμα κι αν αποδειχθει επιστημονικά ότι οι ομοφυλόφυλοι γεννιούνται έτσι, δεν έχει καμία σημασία.
    Το βασικό ερώτημα είναι, θέλεις να είσαι όμοφυλόφυλος; Θέλεις να είσαι λαίμαργος; Θέλεις να είσαι κοτσομπόλης; Θελεις να είσαι τσιγκούνης;
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαρίνα μου
    καλημέρα!
    Με δυό τρεις προτάσεις μας έδωσες την απόλυτα θεραπευτική απάντηση και σε ευχαριστώ.
    Είναι πολλοί που πιστεύουν ότι για δύσκολα θέματα δεν υπάρχουν θεραπευτικές απαντήσεις, όμως τα σώματα και οι βίοι των αγίων αποδεικνύουν ότι με τη Δύναμη του Χριστού, κάθε θεραπεία είναι εφικτή.
    Ροπές αρνητικές μπορεί να φυτρώσουν, επειδή είναι υποβολιμαίες συχνά και για δεκαετίες εκ του Αντικειμένου ημίν διαβόλου.
    Αν δε συγκατατεθεί ο άνθρωπος στο να γίνουν οι ροπές πράξη, κέρδισε τον αγώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητή Πηνελόπη
    επειδή δεν απαντάς απλώς με σιγουρία αλλά δίνεις και ποσοστά ας λές σε παρακαλώ από που προκύπτουν;
    Ένας διεστραμμένος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα,άδελφέ μου
    σε κάποια εκπομπή το είχα ακούσει αυτό χρόνια για την ομοφυλοφυλία..ελπίζω να μην προσβλήθηκες...διότι δεν ήταν αυτή η πρόθεσή μου ασφαλώς...
    Αλλά αυτή η στατιστική μου φαίνεται να είναι σωστή.
    Αν έχεις κάποια άλλη γνώμη για τα στατιστικά στοιχεία ασφαλώς και θα ήθελα να μάθω.
    Η βάση όμως δεν είναι η στατιστική αδελφέ μου ...η βάση είναι οτι είναι μεγάλη αμαρτία αυτή και ο Κύριος το είπε καθαρά πως οι ''αρσενοκοίται''δεν θα δουν την βασιλεία των ουρανών.
    Διότι αυτή η ζωή ΄εχει ημερομηνία λήξεως..πόσα χρόνια θα ζήσουμε 80;100; όσα και να ζήσουμε δεν αγγίζουν καν την αιωνιότητα...τι αξία εχει να ζήσει κανείς με σα στην κραιπάλη;
    Η αγνότητα και η καθαρότητα αδελφέ είναι αυτο που έχουμε ανάγκη σε αυτή τη ζωή για να βρούμε την ειρήνη της ψυχής μας που είναι ο Κύριος...αντίθετα η ζωή μακριά από τον Κύριο καταλήγει σε πολύ ολισθηρούς δρόμους και ξεπεφτει στα μάτια του Θεού διότι είναι σαν να τον βλασφημεί.
    Επειδή όμως ότι δεν κινείται σκουριάζει--ότι κινείται λάθος χαλάει--μια λύση υπάρχει να κινείται σωστά και κινείται σωστά μόνο όταν η ψυχή στραφεί στον Θεό....
    πηνελόπη προς ανώνυμο φίλο και αδελφό ...
    [ότι θέλεις πάλι το συζητάμε ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. (Εγώ -η ξετσίπωτη- γι αυτό την πάω με χίλια την Πηνελόπη.
    Για την αγάπη και τη λεπτότητά της, φίλε μου διεστραμμένε, να είμαστε όλοι καλά και συ καλύτερα...):-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σαλογραιά καλησπέρα και συγχαρητήρια για το ενδιαφέρον ιστολόγιό σου, το οποίο ανακάλυψα κατά τύχη, όταν αναζήτησα πληροφορίες για το βιβλίο "Εχθρός του Λαού" του Ανσιμωφ.
    Για το προκείμενο, αναρωτήθηκες, μήπως η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικώς τη θεολογική τρομοκρατία, τόσο λόγω της ποινικοποίησης των γενετησίων ενστίκτων, όσο και λόγω του υποβιβασμού της ύπαρξης των ζώων και του περιβάλλοντός τους σε άψυχα εργαλεία του "κατ' εικόνα & ομοίωσιν" ανθρώπου, κατά την παραμονή του στην "κοιλάδα των δακρύων";;;;
    Όσο για την ηθική, τον βίο και την πολιτεία των σκληρών σχολαρχών της εποχής, που τόσο εκθειάζεις, επίτρεψέ μου να έχω αμφιβολίες..
    Για να μην παρεξηγηθώ πάντως, αγαπώ πολύ την Ορθοδοξία μας, ως αναπόσπαστο κομμάτι της ιδιοπροσωπίας μας, και για τις ταυτότητες ψήφισα, και στην Ανάσταση πάω! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ξετσίπωτε φίλτατε

    (μπαχαχα και πολλοί ξετσίπωτοι μαζευτήκαμε, καλέ, στη σελίδα):-)

    σ'ευχαριστώ, περιστεράκι μου, για τη συμπάθεια.

    Και ως προς το προκείμενο, όχι, δεν πιστεύω ότι ευθύνεται η θεολογική τρομοκρατία, αλλά η Π τ ώ σ η της ανθρωπότητας εις το πάρα φύσιν...βρισκόμαστε τόσο μακριά από το ΚΑΤΑ ΦΥΣΙΝ που το παραφύσιν σε λίγο θα αρχίσει να μας φαίνεται για νορμάλ κατάσταση.

    Ήδη συμβαίνει αυτό με το ζήτημα της παρθενίας.

    Κοίτα πόσο χλευάζονται άτομα από το περιβάλλον τους,ακόμη και στην παραδοσιακή ελληνική επαρχία, αν το περιβάλλον υποπτευθεί ότι παραμένουν παρθένοι πέρα από μια ηλικία που πάλι το περιβάλλον επιθυμεί να ορίζει ως νόμιμη.

    Μέχρι πριν τρεις ή τέσσερις δεκαετίες η Αμερικάνικη ψυχιατρική Εταιρεία περιλάμβανε την ομοφυλοφιλία στις σεξουαλικές παρεκκλίσεις που έχρηζαν θεραπείας.

    Τώρα μας λένε είναι ο.κ.

    Ίσως διότι επληθύνθησαν οι με ανάλογα γούστα ψυχίατροι...

    Αναρωτιέμαι, ποια παρέκκλιση από τον κατάλογο θα νομιμοποιηθεί στη συνέχεια, εφόσον η πρακτική της όλο και επεκτείνεται...

    Άπαξ και κάτι το πράττουν οι πολλοί, βγάζουν νόμους και προφήτες που το ανακηρύσσουν ως νόμιμο, όμως ο Θεός ΟΥ ΜΥΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ και ο νόμος του Θεού ΔΕΝ μετατρέπεται κατά που φυσάει ο άνεμος, όπως συμβαίνει με τις κοινωνίες των ανθρώπων...

    Για την ιεροεξεταστική αυστηρότητα των εκπαιδευτικών της επαρχίας όπου τέλειωσα το σχολείο, πραγματικά δεν έχω να πώ τα καλύτερα λόγια.

    Δεν βρέθηκα όμως, μέσα στην ψυχή τους, ώστε να γνωρίζω προθέσεις.

    Ίσως τη σκληρή αστυνόμευση των μικρών μαθητών που έρχονταν από τα γύρω χωριά, ίσως λέω, να την έκαναν από αγάπη, και με την άδεια των απόντων γονέων τους.

    Αν υπήρχε αγάπη στην ψυχή τους, ίσως η πρακτική τους δεν ήταν για τα σκουπίδια που θα λέγαμε σήμερα εμείς με άλλα κριτήρια κρίνοντας την υπόθεση...αυτό μόνο ο Κύριος το ξέρει και θα τους αποδώσει εν τη Φοβερά Ημέρα της Κρίσεως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγαπητή Σαλόγραια,

    μετά από πολύ καιρό μελέτης των κειμένων σου αποφάσισα να γράψω και εγώ δυο σειρούλες.

    Συγγνώμη για τον ενικό (δεν μου βγαίνει εύκολα συνήθως), αλλά μετά από όλα όσα έχω διαβάσει και το πως τα γράφεις μόνο αυτός ταίριαζε.

    Ένα μόνο θέλω να πω και να σχολιάσω περί του "και κυρίως, προφυλαγμένες από μ η αναστρέψιμα στραβοπατήματα." που έγραψες. Σε πολλά κείμενα διαβάζω αυτήν την, κατά τη γνώμη μου, απόλυτη άποψη.

    Εκτός και αν αναφέρεσαι σε απόλυτα σωματικά χαρακτηριστικά τα οποία όντως μπορεί να μην είναι αναστρέψιμη η οποιαδήποτε αλλαγή τους.

    Όσο για τα πνευματικά, βλέπω και νιώθω ότι δεν υπάρχει τίποτα το μη (ούτε μ η ) αναστρέψιμο.

    Όλα επιτρέπει ο Θεός να γίνουν.

    Άνθρωποι οι οποίοι δεν προφυλάχτηκαν από τίποτα έδωσε ο Θεός και βρήκαν ίαση. Και όχι μόνο αυτό. Μπόρεσαν να νιώσουν την αληθινή ταπείνωση και κυρίως την αληθινή αγάπη. Εν αντιθέσει με ανθρώπους προφυλαγμένους από τα πάντα που ποτέ δεν μπόρεσαν να βγουν από τον εαυτό τους.

    Κανένας μας δεν έχει την σοφία Του ώστε να κρίνει τι πρέπει να γίνει και τι όχι. Τι είναι το σωστό για τον καθένα. Τι είναι αναστρέψιμο και τι μ η .

    Δεν έχουμε τόση ικανότητα ΔΙΑΚΡΙΣΗΣ για να μπορέσουμε να κρίνουμε το τι είναι ωφέλιμο εν τέλει για τον κάθε άνθρωπό. Όσο τραγικό και αν φαίνεται στα μάτια μας.

    Ξέρω, τα λέω πολύ απλοϊκά. Έτσι πρέπει όμως.

    Πρέπει όλοι μας να αποκτήσουμε απλότητα και απαλότητα. Και να τα αφήσουμε όλα στα χέρια Του. Με απόλυτη εμπιστοσύνη και σιγουριά.

    Όσο άσχημα και αν φαίνονται τα πράγματα στα ανθρώπινα μάτια μας και στον πεπτωκότα νου μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Nimrodel(αλήθεια τι σημαίνει η λέξη;)

    Σ'ευχαριστώ πολύ για το με εξαιρετική διάκριση διατυπωμένο σχόλιο και την αγάπη.

    Ένα μη αναστρέψιμο στραβοπάτημα που μπορώ να σκεφτώ τώρα είναι ένα τατουάζ μεγάλο στην πλάτη που δε σβήνει με την καμία!

    Και μένουν οι ουσίες του τατού κάτω από το δέρμα και καταστρέφουν με διάφορους τρόπους την υγεία του σώματος(η δερματοστιξία απαγορεύεται από το Πνεύμα του Θεού στην Παλαιά Διαθήκη).

    Ένα άλλο μη αναστρέψιμο στραβοπάτημα είναι μια έκτρωση που καταστρέφει και την αναπαραγωγική ικανότητα της γυναίκας ενίοτε.

    Ένα άλλο μη αναστρέψιμο στραβόπατημα είναι η ηπατίτιδα που μπορεί να αρπάξει κανείς από έκλυτο βίο και που μπορεί να τον βασανίζει ισόβια...

    Και ναι, η Θεία Χάρη, ΟΛΑ μπορεί να τα θεραπεύσει αλλά από τη μεριά του ασθενούς, χρειάζεται πολύ πιο αιματηρός αγώνας, και με σοφή καθοδήγηση από έμπειρους ιατρους ψυχών και σωμάτων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σαλόγραια,

    Nimrodel δεν σημαίνει τίποτα. Είναι όνομα από τον φανταστικό κόσμο του J. R. R. Tolkien.

    Δεν είμαι fan του. Εγώ το έχω πάρει από ένα πολύ όμορφο τραγούδι των Camel:

    http://www.youtube.com/watch?v=SwtAIKP58o4

    Ομολογουμένως και το δικό μου σχόλιο δεν έχει την απαιτούμενη ποσότητα διάκρισης. Ούτε το τι είπα ούτε και το πως. Και αυτό αποδεικνύει κατά κάποιον τρόπο αυτό που λέω.

    Συμφωνώ σε αυτά που λες πάντως. Είναι όλα μη αναστρέψιμα. Σωματικά όμως. Και δεν είναι το σώμα μας το ζητούμενο. Ούτε και να κρίνουμε εμείς.

    Ζητούμενο και μοναδικός σκοπός της ζωής μας (θα έπρεπε να) είναι η σωτηρία της ψυχής μας.

    Και το μόνο που λέω είναι ότι δεν μπορούμε σαν άνθρωποι να διακρίνουμε τι πρέπει να συμβεί ώστε να φτάσουμε εκεί. Μόνο ο Κύριος ξέρει.

    Ο δρόμος που θα οδηγήσει στην σωτηρία είναι διαφορετικός για τον κάθε άνθρωπο. Όσοι άνθρωποι, τόσοι και οι δρόμοι προς την σωτηρία.

    Δεν μπορούμε να διακρίνουμε αν όλα αυτά τα μη αναστρέψιμα είναι ενδεχομένως απαραίτητα για να φτάσει ο συγκεκριμένος άνθρωπος στην Αγιότητα.

    Γεμάτος ο παράδεισος από Αγίους που άφησαν στην Γη σώματα βασανισμένα από μη αναστρέψιμες συνέπειες στραβοπατημάτων. Που αν δεν υπήρχαν μπορεί και να είχαν άλλη κατάληξη.

    Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να αφήσουμε παρελθόν μας στο έλεός Του, το παρόν στην αγάπη Του και το μέλλον στην πρόνοιά του.

    Και όχι να κρίνουμε με την ανθρώπινη λογική μας.

    Σύμφωνοι ότι όλα αυτά είναι άσχημα και έχουν πολύ ασχημότερες συνέπειες. Και σίγουρα πρέπει να προφυλασσόμαστε από αυτά.

    Δεν προτείνω ούτε ασυδοσία ούτε υποβάθμιση της σοβαρότητάς τους.

    Για τα ήδη πεπραγμένα όμως δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο από το να έχουμε μνήμη αυτών.

    Ούτε βάρος ούτε τίποτα άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Nimrodel
    Σ'ευχαριστώ για τις επεξηγήσεις...

    Τα γράφεις υπέροχα και δε μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου...

    Ο Κύριος να σε ευλογεί και να σε οδηγεί στην Οδό της Αληθείας Του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σαλογραια,

    Ξαναδιαβάζοντάς τα ομολογώ ότι δεν τα γράφω τόσο ωραία (και δεν το λέω ούτε από αντίδραση ούτε από προσπάθεια επίφασης ταπεινότητας).

    Συμπάθα με.

    Δεν κάνω υποδείξεις και ας φαίνεται ότι τα κίνητρα μου είναι τέτοια.

    Μόνο να μην αγχωνόμαστε προτείνω.
    Να μην βαραίνουμε με αναλύσεις.

    Μόνο να προσπαθούμε χρειάζεται. Μέχρι το σημείο που όλα θα γίνουν άγχος και απελπισία για όλα τα μη αναστρέψιμα.

    Με απλότητα, πίστη και απόλυτη άφεση στην αγάπη Του.

    Συγχωρέστε με.

    Όλοι να είμαστε ευλογημένοι και να βρούμε τον δρόμο μας προς την σωτηρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Nimrodel
    Συμφωνώ και νομίζω ότι η μανία για ανάλυση είναι που έχει καταστρέψει εν πολλοίς, τις ψυχές των ανθρώπων του δυτικού πολιτισμού μας.
    Αυτό από μόνο του αποτελεί θέμα μιας νέας ανάρτησης:
    :-)
    Μου δίνεις ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Και εγώ αυτό πιστεύω.

    Όση λογική και αν έχουμε σαν άνθρωποι, μόνο και μόνο που βασιζόμαστε σε αυτήν για να αναλύσουμε όλα αυτά τα πράγματα, που λόγω φιλαυτίας πιστεύουμε ότι πρέπει να γνωρίζουμε, υπάρχει κίνδυνος να πέσουμε σε πλάνη.

    Θα χαρώ πολύ να διαβάσω αυτήν την ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Nimrodel
    επί ψυχικού,
    μας αλλοτρίωσε τα μυαλά( των παρα-μορφωμένων) ο γερο Φρόυντ αρχικά με τη μανία για ανάλυση...
    Πήγαμε να πάρουμε τα φώτα εξ Εσπερίας αντί να εγκύψουμε στα Πατερικά κείμενα της διακρίσεως των λογισμών του αββά Δωρόθεου π.χ. που είναι κείμενα απίστευτου Φωτισμού και αυτογνωσίας πνευματικής απλανούς και τρισμέγιστης.
    Εντάξει.
    Κάθε εποχή έχει τους δικούς της πειρασμούς, τα δικά της μεγάλα λάθη, αλλά ο Κύριος, όσους Τον Αναζητούν με πόνο δεν θα τους αφήσει να απολεσθούνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Έτσι είναι. Συμφωνώ απόλυτα.

    Αμήν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλησπέρα Σαλογραία μας αγαπητή.
    Εστειλα πριν λίγο ένα κειμενάκι και δεν μου έδειξε αν το έλαβες.
    Αν ναι σβήσε το δεύτερο μου σχόλιο.
    Παραθέτω μια αληθινή ιστορία ενός αββά ,του αββά Δανιήλ,έχει σχέση με αυτά που συζητήσαμε---
    Ο αββάς Δανιήλ ζούσε σε μια Σκήτη σαν μοναχός.
    Οι βάρβαροι όμως που πέρασαν από εκεί έκαναν έπιδρομές και έπιασαν τον αββά.
    Εκείνος δραπέτευσε και τον ξαναέπιασαν.Την τρίτη φορά και κάποιος από αυτούς συνέβη να στραφεί εφάμαρτα προς τον αββά οπότε εκείνος σήκωσε μια πέτρα και την πέταξε κατεπάνω του και τον άφησε στον τόπο.
    Μετανοημένος από την πράξη του αυτή προς τον αλλόφυλο έφυγε και πήγε στην Αλεξάνδρεια και βρήκε τον αρχιεπίσκοπο Τιμόθεο.
    Εκείνος αφου άκουσε την υπόθεση του είπε:--
    Ο Θεός ,που σε λύτρωσε δυο φορές από αυτούς ,μπορούσε να σε λυτρώσει και την τρίτη...παρόλα αυτά φόνο δεν διέπραξες διότι ΘΗΡΙΟ ΣΚΟΤΩΣΕΣ...
    Επειτα εκείνος από τις τύψεις πήγε και παραδόθηκε στις αρχές.
    Τον έκλεισαν για 30 ημέρες στην φυλακή.
    Ύστερα ήρθε ο δικαστής ,ο οποίος αφου άκουσε την περίπτωση του είπε:--
    Πήγαινε και προσευχήσου για μένα τον αμαρτωλό αββά μου.
    Μακάρι να σκότωνες άλλους επτά από αυτούς.
    Τότε ο αββάς υποσχέθηκε για όλη του τη ζωή να υπηρετει έναν ΛΕΠΡΟ..όπερ και έκανε-------
    Μου έκανε εντύπωση που ο αρχιεπίσκοπος θεώρησε τον αφρόνα ως ΘΗΡΙΟ.....ΚΑΛΌ ΒΡΆΔΥ
    ΠΗΝΕΛΟΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πηνελόπη
    αν ακούσει ο διεστραμμένος την απίστευτη ιστορία που μας έστειλες, θα πέσει ξερός κάτω! :-)
    Σ'ευχαριστώ πάντως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Διάβασα προσεκτικά όλο σας τον διάλογο με τον Nimrodel και αισθανομαι να πλούτισα μέσα μου- πάντα δε όταν σε επισκέπτομαι- αλλά θέλω να συνυπογράψω όσα , με πραγματική ευγένεια-λέει, όχι την επίπλαστη του κόσμου αλλά της ψυχής- και διάκριση.
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αναίς
    προσεγγίζεις τους ανθρώπους και τα πράγματα πάντα με αγάπη και αυτό είναι ευλογία που σου δίδεται άνωθεν.
    Ως κόρη οφθαλμού να την φυλάξεις...
    Καλό βράδυ, περιστεράκι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Είδον πάσας τας παγίδας του εχθρού ηπλωμένας επί της γής , και στενάξας είπον,Τις άρα παρέρχεται ταύτας; και ήκουσα φωνής λεγούσης μοι, η ταπεινοφροσύνη. <>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Apo spyraki,
    Είναι πολυσχιδής η ηδονή της επιθυμίας.
    Δεν αρκείται μόνο στην πορνεία και τις άλλες σωματικές απολαύσεις, αλλά ζητεί και τα λοιπά πάθη.
    Αφού, σωφροσύνη είναι όχι μόνο η αποχή από την πορνεία και τις σαρκικές ηδονές, αλλά να απέχει κανείς και από τις άλλες ηδονές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Arage loipon, o agonas tou kathenos apo emas, eine polymetopos.
    Edo mono i tapeinosi erhete os ishyrotati woithia, opos to legi o Ag. Antonios.
    Kyrie, eimaste hamenoi, sose mas.....
    Ametrites fores to dokimasa ke mono afto me esose, tipote allo!!
    Ohi wewaia oti ta alla den eine aparetita, kathe allo, alla eine ola ena proparaskewastiko stadio gia na katalixoume se afto to seimio..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σπυρίδωνα
    σε παρακαλώ, πώς εξηγείς ότι άνθρωποι που λένε ότι πιστεύουν στο Χριστό, που κάνουν και κηρύγματα για τις χριστιανικές αρετές, όπως αυτή της ταπείνωσης, είναι οι πρώτοι που ξυλοφορτώνουν τις γυναίκες και τα παιδιά τους και φέρονται σαν φριχτοί τύραννοι στο σπίτι τους, μόλις κλείνει η πόρτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. KALIMERA kali mou salo,
    Sygnomi pou tha ypoferoume kai oi dyo mas pali me ta rimadia ta grecklisch mou, to syntomotero tha koitaxo na wro ena Elliniko pliktrologio kai na katewaso ston ypologisti ena programma ma tin Elliniki glossa/alfawito..
    Epi tou thematos,
    Wasika aftoi oi anthropoi stin kyriolexia,δεν "ξέρουν τι κάνουν"!!
    Tha mou peis, logika, pos einai dynaton efoson einai pragmatikotita. Nai gia emas pou eimaste ap'exo einai pragmatikotita alla ekeinoi zoune tin diki tous "pragmatikotita"!!
    Exigo,
    Oloi mas ehoume treis "eaftous", o protos ine aftos pou eimaste, o defteros aftos pou nomizoume oti eimaste kai o tritos aftos pou tha thelame na eimaste.
    Aftoi loipon oi anthropoi zoune se enan fantastiko kosmo pou tous dimiourgise o poniros sto skotismeno logiko tous, wewaia ehoun kai oi idioi tis eftines tous., afto einai allo kefalaio.
    To thema einai pos tha antimetopisoun oi pashontes tin katastasi.
    Tipota stin zoi mas den eine syptosi, ta panta, mehri kai tis pio mikris leptomerias, kywernounte apo ton Theo, kai to kalo kai to kako pou den efthinete oTheos, me enan akatanoito gia emas tropo. Kai ola prowslepoun pros tin aionia apokatastasi mas.
    Edo erhete o Kyrios na mas didaxei me to paradigma tou, den ypologise tin epigeia zoi tou, gia na feri eis peras to ergo pou tou anathese os anthropo o Pateras.
    Os Yios Tou tou Theou, den eihe anangi sotirias, os thnitos anthropos ommos nai.
    Gia afto milise gia steni ke tethlimeni odo, pou odigi omos stin sotiria.
    Symperasme olon afton pou eipame eine afto:
    Aftoi oi paralogismenoi anthropoi, eine san na lene se aftous pou tyranane: "pigenete ston Hristo ke enothite mazi tou gia na sothite apo emena kai na sosete kai emena me tin diki Tou agapi"
    Kai gia na katahyroso ta grafomena, posio anthropoi sothikan mehri tora apo ton stawro Tou Hristou kai posous sosane ekeinoi meta me ton diko tous prosopiko stawro?!
    Nomiso an den ypirhan aftoi oi pragmatikoi stawroforoi se kathe genea ohi mono den tha ypirhame emeis os Ellines Hristianoi, alla oute aftos o kosmos pou zoume tha ypirhe...
    Aftoi oi paralogismenoi synanthropoi mas (ligo-poly oloi etsi eimaste) hroiazonte enan kathrefti gia na doune ta halia tous kai an theloun as metanoisoun, an den den theloun emeis kai stis dyo pariptosois oposdipote kerdismenoi tha eimaste.
    Aftos o kathreftis eimaste emeis gyro tous, an doune stin fatsa mas tin fatsa tous heiroterous tha tous kanoume.
    An doune omos sto Agio prosopo mas to diko tous Agio prosopo po tous, tote mporoume na trefoume zontanes elpides gia ena kalytero mellon, kai edo kai gia panta.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλημέρα Σπυρίδωνα.
    Αυτά τα τελευταία για το...καθρέφτισμα που ανέφερες, έχουν εφαρμογή και σε επικοινωνιακές γλωσσικές τεχνικές που βοηθάνε στην καλύτερη σχέση μεταξύ των ανθρώπων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ...sosti i paratirisi sou kali mou!!
    Erhete mono tou apo tin kardia, den to epidiokeis,
    to Panagio Pnevma prosarmozi, me enan thavmasto tropo, tous agious kathe geneas stis epikoinoniakes ananges (kai ohi mono!!) tis
    ekasto epohis!!
    Kai eno wlepoume mia katapliktiki omoiotita sto fronima me olous tous agious, parola tayvta ehi o kathenas to diko tou "stil".
    Nomizo oti avto ofeilete sto oti o kathe anthropos eine monadikos kai sto oti to Pnevma to Agio den exafanizei tin prosopikotita tou anthropou, tin angaliazei tryfera.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Φίλτατε Σπυρίδωνα

    Επειδή ΕΝΑΣ Θεός δημιούργησε την Κτίση, υπάρχει η σφραγίδα της ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑΣ σε κάθε κτίσμα, έμψυχο ή και άψυχο.
    Οι ερευνώντες με ηλεκτρονικά μικροσκόπια την ύλη αυτό μπορούν να στο βεβαιώσουν.

    Τίποτα μα τίποτα, σε μικροσκοπικό επίπεδο, δεν είναι ΑΚΡΙΒΩΣ όμοιο με κάποιο άλλο και ας φαίνεται εκ πρώτης όψεως πανομοιότυπο...

    Ούτε καν οι μονοωογενείς δίδυμοι, που μοιάζουν σαν δυο σταγόνες νερό, είναι ίδιοι.
    Ούτε δυο σταγόνες νερό, ούτε δυο φύλλα από το ίδιο δέντρο που φαίνονται ίδια, είναι ίδια...

    ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΣ ΠΑΝΤΟΥ...

    Και αν τα κτίσματα τα άψυχα έχουν αυτή τη μοναδικότητα, πόσω μάλλον οι ψυχές των ανθρώπων...

    Ομως όλοι οι σεσωσμένοι από το Αίμα του ΑΡνίου Ιησού, δια μέσου των αιώνων βαδιζουν ακριβώς στο ίδιο μονοπάτι της Εκκλησιαστικής ε μ π ε ι ρ ί α ς, γι αυτό και διαθέτουν πάμπολλα σημεία επαφής ενωτικά που τους αίρουν το αίσθημα της μοναξιάς από το οποίο κατεξοχήν μαστίζονται οι συνειδητοί άθεοι και οι πλανεμένοι διαφόρων επιπέδων και ποιοτήτων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Symfono apolyta mazi sou..
    Erotisis:
    Oi legomenoi άθεοι, ti nomizeis pistewoun se kati?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Σπυρίδωνάκι μου

    Ο κάθε άνθρωπος σε ΚΑΤΙ ή σε ΚΑΠΟΙΟΝ κατά βάθος, πιστεύει, και ας μην το καταλαβαίνει...

    Ο ένας πιστεύει στο χρήμα, ο άλλος στον έρωτα, ο άλλος στην τέχνη, ο άλλος στην Εξουσία, ο άλλος στο Θεό, ο άλλος στους γονείς του, στη γυναίκα του, στα παιδιά του, στη γιαγιά του, στην κυβέρνηση Παπανδρέου, στον Εωσφόρο, κλπ.

    Δεν ξέρω τι έχει στο βάθος της ψυχής του ο κάθε άθεος.

    Δεν μπορώ(ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ) να μπω στην ψυχή ΚΑΝΕΝΟΣ.
    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ, ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΤΟΝ ΤΑΔΕ ΚΑΛΑ, ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΦΕΛΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ,
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΕΤΑ...ΟΤΑΝ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ...ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ, ΟΛΟ...ΠΕΦΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ, ΟΠΩΣ ΔΗΛΩΝΟΥΝ...ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΗ ΠΛΑΚΑ, ΑΥΤΗ Η Αγαθομάρα ..

    ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ,ΟΥΔΕΙΣ, ΟΥΔΕΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ...

    Ούτε καν στη δική μου ψυχή δεν ξέρω τι υπάρχει επί της ουσίας, ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ κάνω και για τη δική μου ψυχή, αν θέλω να είμαι ακριβής.

    Από τους αθέους, κρατάω μόνο την εξωτερική τους δήλωση, ΠΑΙΡΝΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΜΕΝΕΣ και ουδέν έτερον.

    Στο τέλος του χρόνου, και αυτούς ΜΟΝΟ ο μεγάλος Κριτής ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ τους ΚΡΙΝΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Se paradehome, ise apolyta eilikrinis, eheis pragmatika exantlisei kata tis dynatotites sou, kathe orio anthropinis gnosis, diathetis de, opos diapistono terastia "scholiki" gnosi, kosmiki sofia ke theologia.
    Epetrepse mou na sou grapso liga pragmata peri Pnevmatikis Gnoseos, apo kapoia paterika :

    1. Erotisis:
    Pothen aisthanetai o anthropos oti elawe sofian para tou Agiou Pnevmatos?
    Apokrisis:
    Ex ekeinis tis Sofias, i opoi didaskei avton kryptos kai faneros tous tropous tis tapeinofrosynis, kai faneroutai eis tin dianoian avtou.
    2. Erotisis:
    Pothen aisthanete oti efthasen avtin tin sofian?
    Apokrisis:
    Ek tou adiazei, oti arasei eis ton kosmon h eis tas synastrofas h ton logon avtou, kai einai misiti eis tous ofthalmous tou h doxa tou kosmou toutou.

    Nomizo...,oti avta ehoun amesi shesi ,me ton logo tou Kyriou. "Methete apo emou, oti praos kai tapeinos eimai stin kardia"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Σπυριδωνάκι μου
    είσαι νεαρός και αθώος ακόμη...
    Εγώ είμαι γρια και διεφθαρμένη.

    Μια καλή μου νεαρή φίλη, με αποκαλεί κ υ ν ι κ ή επειδή μου αρέσει να παρουσιάζω τα πράγματα, στη συνείδησή μου αφτιασίδωτα...

    Και πάλι, ΤΙΠΟΤΑ δεν γνωρίζει κανείς.

    Όλα μας τα λόγια τα καλά, είτε στον εαυτόν μας είτε στους άλλους δεν είναι παρά, π α ρ α μ υ θ ί ε ς, μέχρι να βγει η ψυχούλα μας.

    Από κει μετά ακολουθεί η ΑΦΥΠΝΙΣΗ και έκαστος θα αρχίσει να λαβαίνει κατά τα ΕΡΓΑ και κυρίως κατά τις ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ και τα ΚΙΝΗΤΡΑ και την ΟΡΘΗ ή μη ΟΜΟΛΟΓΙΑ του...

    Όπως και αν έχει και μέχρι να φτάσει εκείνη ώρα, πρέπει να πάω να φτιάξω ένα φακόρυζο με ταχίνι, για το μεσημέρι και να τρέξω σε κάτι άλλες δουλίτσες μέχρι αργά...

    Σ'ευχαριστώ πάντα για την εν Κυρίω αγάπη

    Όποιος βλέπει κάτι καλό στο χαζό τον πλησίον του, είναι γιατί έχει μέσα του την καλωσύνη ο ίδιος και ΟΥΔΕΝ ΕΤΕΡΟΝ.

    Καλό απόγευμα Σπυριδωνάκι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλό απόγευμα salo mou,
    ...kai ego doulies..
    Σ'ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Οι άνθρωποι πολλές φορές περιμένουν από το Θεό να πραγματοποιήσει αυτά που ζητούν στις προσευχές τους με ένα τρόπο που οι ίδιοι θεωρούν ότι είναι ο καλύτερος. Ο Θεός, όμως, συχνά άπαντα στις δεήσεις τους με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο και όχι μ' αυτόν που θα ήθελαν ή θα φαντάζονταν.

    Αν ζητάνε, για παράδειγμα, να τους χαρίσει ο Θεός ταπείνωση, φαντάζονται ότι σιγά-σιγά μέρα με τη μέρα η ταπείνωση υπό την ευεργετική επίδραση του Θεού θα μεγαλώνει στις καρδιές τους. Ο Κύριος όμως συχνά το κάνει με έναν διαφορετικό τρόπο• τους στέλνει ένα απροσδόκητο σκληρό χτύπημα το οποίο πληγώνει την υπερηφάνεια και τον εγωισμό τους και τους ταπεινώνει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανων.
    ακριβώς έτσι...οι μεγάλες ταπεινώσεις έρχονται ΑΠΡΟΣΔΟΚΗΤΑ και από πρόσωπα που ΔΕΝ το περιμένεις.
    Έτσι μαθαίνει η ψυχή να αποχωρίζεται από τις εγκόσμιες προσκολλήσεις σε φθαρτά πράγματα και από τις ειδωλοποιήσεις των ανθρώπινων προσώπων...

    Επικατάρατος ο στηρίζων ελπίδα επ'ανθρωπον, λέει κάποιος ψαλμός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Mετά και τα φετινά αποτελέσματα της γιουροβίζιον με τη "γυναίκα" μα το μούσι που βράβευσαν, ε όλα τα περιμένω!
    Το επόμενο βραβείο σίγουρα θα δοθεί στους "επιθετικούς ζωόφιλους" έτσι, είναι ο πολιτικώς ορθός όρος τώρα για τους κτηνοβάτες τη Γερμανία που αριθμούν λέει αισίως τους 600.000 νοματαίους. Σου τα λέω για να ενημερώνεσαι, περιστεράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή