Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2022

Σωτηρία Μιράζ 2000 από τον Άγιο Δαβίδ της Εύβοιας (επανάληψη πολλοστή για όσους Δεν το διάβασαν)






Αγαπημένο μου 


για να διαβάσεις την Εμπειρία που μου αφηγήθηκαν -πριν χρόνια- δυο φίλοι πιλότοι της Πολεμικής Αεροπορίας, πρέπει να κάνεις "κλικ" με το "ποντίκι¨ απάνω στο σύνδεσμο που υπάρχει παρακάτω στο κείμενο μου.   

Ας είναι βοήθεια για όλους μας, και ο Άγιος  αυτός άνθρωπος που τον τιμάμε Σήμερα οι Ορθοδοξοι , οι ακολουθούντες το Πάτριο Εορτολόγιο, μαζί με τους Αγίους Αναργύρους ΚΟΣΜΑ και ΔΑΜΙΑΝΟ.


Διαβάζεις λοιπόν :


Σωτηρία Μιράζ 2000 από τον Άγιο Δαβίδ της Εύβοιας 


(Την έγραψα ακριβώς όπως μου την είπαν ως προς τα γεγονότα. 

Άλλαξα ΜΟΝΟ  το ΥΦΟΣ της αφήγησης. 

Έδωσα στο ύφος,  μια πινελιά τρελαμάρας δικιάς μου, 

έτσι για να Μη με βαρεθείς ολοτελα...)


Σε ασπάζομαι ανάλαφρα, 

 με Χαρά Κυρίου, και Ελπίδα Μετανοίας... 


Ευανθία η Σαλογραία πάντα εν Πάτραις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου