Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2021

ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΗΡΩΕΣ- Νομικός ΚΩΝ. ΒΑΘΙΩΤΗΣ

 




[Κυριακάτικη Δημοκρατία, 21.2.2021, σελ. 08β/24] 

 
Eπί εποχής κορωνοϊού αρνούμαστε να ζήσουμε επειδή δεν θέλουμε να πεθάνουμε, καίτοι είναι βέβαιον ότι θα πεθάνουμε.

Πρόκειται για διπλό παραλογισμό: Πρώτον, αποδεχόμαστε τον ψυχικό μας θάνατο για να κρατήσουμε αλώβητη την σάρκα μας σαν ένα αραχνιασμένο κουφάρι. Δεύτερον, επιθυμούμε το ανέφικτο, ξεχνώντας προκλητικά την σαιξπηρική ρήση ότι τα σκουλήκια στο ίδιο μνήμα (και με τον ίδιο τρόπο) γευματίζουν.
 
Όταν στο προσκήνιο βρισκόταν ο “αόρατος εχθρός” της προηγούμενης γενιάς, δηλαδή η τρομοκρατία, ο εξ Ανατολών εχθρός νικούσε την Δύση, διότι ήρωες υπήρχαν μόνο στο αντίπαλο στρατόπεδο των τρομοκρατών (βλ. ιδίως τις επιθέσεις αυτοκτονίας). 

Σήμερα που προελαύνει ο “αόρατος εχθρός” της δεύτερης γενιάς, δηλαδή ο κορωνοϊός, ο εξ Ανατολών εχθρός κατατρόπωσε την Δύση, διότι πάλι στερούμεθα ηρώων. 
 
Στην τελευταία σελίδα των «Τραγικών διλημμάτων στην εποχή του “πολέμου κατά της τρομοκρατίας. Από τη σανίδα του Καρνεάδη στο “Ποινικό Δίκαιο του Εχθρού”» (Νομική Βιβλιοθήκη, Αθήνα 2010, σελ. 439), σημείωνα:
«η Δύση περιμένει να μάθει ότι έχει κι αυτή τους δικούς της ήρωες, ίσως τότε μόνο να γίνει “συμμετρικός” ο “πόλεμος κατά της τρομοκρατίας”. 

Αλλιώς, θα επαληθευθούν εκείνοι που παραλληλίζουν την θυσία του κράτους Δικαίου με την θυσία των Αθηναίων στο “αποφώλιον τρέφος”, τον Μινώταυρο, χάριν της επίτευξης ασφάλειας· μια θυσία που φέρνει το κράτος Δικαίου σε κατάσταση αυτοακύρωσης, αφού για να διατηρηθεί, αναγκάζεται να απεμπολήσει τα θεμελιακά στοιχεία του, εξέλιξη χαρακτηριστική για κοινωνίες μεταηρωικού τύπου.

Είναι, λοιπόν, προτιμότερο να μην υπάρχει καθόλου κόσμος (“pereat mundus!”) από το να υπάρχει αυτός ο κόσμος, που ίσως στην πιο ακραία περίπτωση να μπορεί να διατηρηθεί με τον βασανισμό έστω ενός μόνο ανθρώπου. 
 
Συμπέρασμα: Η ανθρώπινη αξιοπρέπεια είναι η σημαία του πολιτισμού μας, ο νωτιαίος μυελός μιας συντεταγμένης πολιτείας. Μην (την) εγγίζετε!».
 
Η κορωνοϊκή πανδημία αποδεικνύει καθημερινά ότι ο “αόρατος μαριονετίστας” που υπηρετεί την ιδέα του “Παγκόσμιου Κράτους” κινώντας τα νήματα των πρωθυπουργικών μαριονετών εφαρμόζει την εκ διαμέτρου αντίθετη λύση προς εκείνη που προτείνεται αμέσως παραπάνω: 

Με τα “lockdown” και τα εν γένει δρακόντεια υγειονομικά μέτρα ισοπεδώνεται καθημερινά η αξία του ανθρώπου χάριν της δημόσιας υγείας που αποτελεί πλέον αντικείμενο καθημερινής υστερικής προπαγάνδας σε ένα (πρωτοφανές για την ιστορία της ανθρωπότητας) πλαίσιο παγκόσμιας δικτατορίας.

Το εντυπωσιακό είναι ότι με την συνταγή αυτή δεν διατηρείται αλλά γκρεμίζεται συθέμελα η παλιά μορφή της ανθρώπινης κοινωνίας, η οποία έχει αρχίσει να δίνει την θέση της στον χαξλεϊκό “Θαυμαστό Καινούργιο [και Ανάποδο] Κόσμο” ενός Παγκόσμιου Κράτους που θα μεριμνά για την παραγωγή “ρωμαλέων σκλάβων”, οι οποίοι δεν θα αρρωσταίνουν και δεν θα γερνούν. 

Το ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι ότι η νέα μη-κοινωνία προπαγανδίζεται από τις εθνικές κυβερνήσεις χάριν της διαφύλαξης της υγείας των λαών, ενώ αυτοί στην συντριπτική πλειονότητά τους ήταν ήδη άρρωστοι! Διότι, αν ήταν υγιείς, θα μπορούσαν να αναγνωρίσουν πεντακάθαρα την σατανική παγίδα που τους έστησαν εδώ και δεκαετίες, μολύνοντας το μυαλό τους με τον καρπό της γνώσης, της τεχνολογίας, της επιστήμης, του χρήματος και κάθε άλλης γήινης εξουσίας που θεοποιεί τον άνθρωπο και περιφρονεί τις πραγματικές ανάγκες του.

Θαυμάστε την διαστροφή: Είμαστε ήδη ά ρ ρ ω σ τ ο ι και, για να μ η ν αρρωστήσουμε, ανεχόμαστε τα δρακόντεια μέτρα ομηρείας μας για την διατήρηση μιας υ γ ε ί α ς που ούτως ή άλλως δ ε ν έχουμε!

Καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι στον “Θαυμαστό Καινούργιο Κόσμο” του Άλντους Χάξλεϋ (μτφ.: Ελένη Κυπραίου, εκδ. Κάκτος, Αθήνα, 1980, σελ. 262) ίσχυαν τα ακόλουθα: «ο πολιτισμός δεν έχει ανάγκη από ηρωισμούς και ευγένειες. Αυτά είναι τα γνωρίσματα της πολιτικής αστάθειας. 
Σε μια οργανωμένη κοινωνία σαν τη δικιά μας, δεν υπάρχουν ευκαιρίες για ηρωισμούς και ευγενικές πράξεις. Έχουμε πάρει κάθε προφύλαξη, ώστε να μην δημιουργηθεί ποτέ τέτοια ευκαιρία, και για κανέναν».

Σε έναν τέτοιον κόσμο, μάλιστα, τα παλιά καλά βιβλία είναι απαγορευμένα, με το επιχείρημα ότι «το ωραίο είναι ελκυστικό και μεις δεν θέλουμε να ελκύονται οι άνθρωποι από παράξενα πράγματα. Θέλουμε να τους αρέσουν τα καινούργια». 
 
Ένα βιβλίο, λοιπόν, που θα ασκούσε μεγάλη γοητεία στους αναγνώστες του και γι’ αυτό θα γινόταν επικίνδυνο για το “Παγκόσμιο Κράτος” θα ήταν “Η ζωή του Γαλιλαίου” του Μπέρτολτ Μπρεχτ (μτφ.: Σπ. Ευαγγελάτος, εκδ. Ερμής, Αθήνα 2000). 

Στο έργο αυτό, όπου έχει επίσης ξεσπάσει επιδημία (πανούκλας), αλλά ο Γαλιλαίος συνεχίζει απτόητος τις έρευνές του επιλέγοντας να συμπληρώσει τριών μηνών σημειώσεις που αλλιώς «θάναι για πέταμα» (σελ. 60), ώστε να συγκεντρώσει αποδείξεις για τις θεωρίες του και να είναι εξοπλισμένος έναντι των εχθρών του (σελ. 61), διαβάζουμε την ακόλουθη επική στιχομυθία:

«ΑΝΤΡΕΑΣ: Αλίμονο στη χώρα που δεν έχει ήρωες! […]
ΓΑΛΙΛΑΙΟΣ: Όχι. Αλίμονο στη χώρα που έχει ανάγκη από ήρωες!».
Πολύ σημαντική και η ακόλουθη ρήση της Simone Weil (Το πρόσωπο και το ιερό, μτφ.: Στ. Ζουμπουλάκης, εκδ. Πόλις, Αθήνα 2018, σελ. 33): «μόνο οι πραγματικά αγνοί ήρωες, οι άγιοι και τα ξεχωριστά πνεύματα μπορούν να βοηθήσουν τους δυστυχισμένους. Η δική μας χώρα, όμως, για να βρει τους γνήσιους-αγνούς ήρωές της, θα πρέπει να (ξανα)βρεί τον Θεό, διότι, όπως σημειώνεται στον “Θαυμαστό Καινούργιο Κόσμο” (σελ. 264), «ο Θεός είναι αιτία για να ζεις. Υπάρχει [νόημα], όταν δ ι α κ ι ν δ υ ν ε ύ ε ι ς την ζ ω ή σου». […] «Αν είχατε Θεό, θα είχατε και α υ τ α π ά ρ ν η σ η» (σελ. 261).

Δυστυχώς, όμως, μέχρι να ξαναβρούμε τους γνήσιους-αγνούς ήρωές μας ελέω Θεού, τα αργυρώνητα ΜΜΕ ανακηρύσσουν ήρωα όποιον απλώς κάνει καλά την δουλειά του. Έτσι, τιμώνται ως ήρωες όχι μόνο οι γιατροί και οι νοσοκόμες που χειρίσθηκαν περιστατικά κορωνοϊού, ιδίως στις ΜΕΘ, αλλ’ ακόμη και οι “ντελιβεράδες”, με το επιχείρημα ότι «πάνω τους βασίσθηκε το μεγαλεπήβολο εγχείρημα του lockdown παγκοσμίως» (βλ. ρεπορτάζ Μ. Μουρελάτου, ΤΑ ΝΕΑ, 31.12.2020, σελ. 14). Ευλόγως επισημαίνει ο Freddy Vinet στην μονογραφία του “Η Μεγάλη Γρίπη του 1918. Η χειρότερη επιδημία του 20ού αιώνα. Ιστορία της ισπανικής γρίπης” (μτφ.: Αριστέα Κομνηνέλλη, εκδ. Μεταίχμιο, Αθήνα 2020, σελ. 18): «Ο Μεγάλος Πόλεμος έχει τους ήρωές του. Θα μπορούσε μήπως να έχει και η ισπανική γρίπη ήρωες; Θα ήταν γελοίο κάτι τέτοιο. Δεν υπάρχουν ήρωες της γρίπης».

Ταυτοχρόνως, οι άθεοι ή αντίχριστοι πολιτικοί υποσκάπτουν την αναζήτηση γνήσιων-αγνών ηρώων, χτίζοντας με επιμέλεια τον “θαυμαστό καινούργιο κόσμο”, θρησκεία του οποίου είναι η Επιστήμη, λατρευόμενη υπό την μορφή ενός δικέφαλου τέρατος: το ένα κεφάλι του η Ι α τ ρ ι κ ή, 
το άλλο η Τ ε χ ν ο λ ο γ ί α!

Επαληθεύουν έτσι κατά γράμμα την προφητεία που απαντά στο προαναφερθέν ομότιτλο έργο του Χάξλεϋ, όπου ο Παγκόσμιος Κυβερνήτης, ονόματι Μουσταφά Μοντ, θριαμβολογεί με τα ακόλουθα λόγια:

«“ένα πράγμα δεν φαντάστηκαν οι φιλόσοφοι. Αυτό”. Και έδειξε με τα χέρια ανοιχτά, γύρω του. “Τον κ α ι ν ο ύ ρ γ ι ο κόσμο, εμάς. Απ’ το Θεό απαλλάσσεσαι μόνο άμα είσαι πλούσιος και νέος. Εμείς αυτό το πετύχαμε. Νιάτα και αφθονία. Δ ε ν έχουμε ανάγκη το Θ ε ό”» (ό.π., σελ. 258).

Κι όμως, καθώς μετά τον λ ο ι μ ό προβλέπεται ότι θα ενσκήψει μεγάλος λ ι μ ό ς και πραγματικός π ό λ ε μ ο ς μεταξύ ορατών και αοράτων εχθρών, ο Θεός έχει κάνει ήδη αισθητή την παρουσία του, μοιράζοντας εδώ και καιρό π ρ ο σ κ λ η τ ή ρ ι α σε όσους εμφορούνται από γνήσια-αγνή ηρωική διάθεση.

Χρέος τους να γίνουν ο μ ο λ ο γ η τ έ ς και μ ά ρ τ υ ρ ε ς, αφυπνίζοντας όσους εξακολουθούν να “ροχαλίζουν”, ονειρευόμενοι την επιστροφή στην πάλαι ποτέ κανονικότητα.

Πόσο δίκιο είχε ο Μενέλαος Λουντέμης, ο οποίος στο βιβλίο του με τον άκρως επίκαιρο τίτλο 
“Οι Α ρ χ ι τ έ κ τ ο ν ε ς του τ ρ ό μ ο υ” (εκδ. Δωρικός, 4η έκδ., Αθήνα 1976, σελ. 68) έγραφε:

«Το μεγαλύτερο φως μες στους αιώνες 
δεν το χύνουν τα κιλοβάτ 
αλλά τα π υ ρ π ο λ η μ έ ν α κορμιά 
των μ α ρ τ ύ ρ ω ν».
 
Νομικός Κωνσταντίνος Βαθιώτης

🔴 ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ #ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ: Νομική Διάσταση και ο Μεγάλος Γιατρός Χίτλε...

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021

Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2021

«Κατέβασαν πνευματική μου ομιλία...» Αντισυστημικός ιερέας για πανδημία,...

Κορυφαία ΣΟΦΙΑ ΜΟΥΤΙΔΟΥ! Video 159. Η Συνέντευξη Τύπου της Υπουργού και όλο το Backstage!!! | So...



Μετά το φρέσκο βίντεο
της Ανεπανάληπτης Σοφίας Μουτίδου,

σε επανάληψη
για τους αγαπημένους φίλους του  μπλογκακιού https://salograia.blogspot.com/2017/11/blog-post_87.html
προσωπικοί μου, παιδικοί  προβληματισμοί 


( Το επαναλαμβάνω τακτικά : αν ζουλήξεις με το "ποντίκι" 
πάνω στους συνδέσμους 
θα πετάγεσαι κάθε φορά σε άλλη σελίδα, 
ευχαριστώ εκ καρδίας, για την εμψύχωση και την αγάπη σου)

Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2021

Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021

Βαθιώτης - Οι ποινικές ευθύνες των πολιτικών και των υγειονομικών διαχει...


Μακάρι όλοι οι καθηγητές πανεπιστημίων να ήταν όπως τον Βαθιώτη. Γνώση ,πάθος για την επιστήμη και ήθος. Το Ελληνικό Πανεπιστήμιο έχασε πολλά.Θερμά συγχαρητήρια, αδερφέ μας.

Υποκλινόμαστε !

 

Αφιερωμένο σε όσους μεγαλοπαπάδες ,Δεσποτάδες ή λαϊκούς έχουν συνταχθεί με τον διεφθαρμένο σύστημα ,είτε από αφέλεια είτε από ηλιθιότητα, τώρα ξέρουν δεν θάχουν δικαιολογίες να ντύνουν με την θολολογία τους τις φοβίες  και ανομίες τους ...

Πόσο πιο λιανά να τα κάνει ο άνθρωπος !

ΞΥΠΝΑΤΕ ΈΛΛΗΝΕΣ


πηγή για το γραπτό κείμενο η σελίδα "Τρελογιάννης"

Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2021

ΘΑΝΑΤΟΙ 5000 χιλιάδων πολιτών ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ, (ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟ, ονομάζεται ΠΑΝ-ΔΗΜΙΑ, αδιάβαστε κυρ- Υπουργέ Κρεμανταλάκο μου), σε μια ΠΟΛΗ 300.000 κατοίκων και η εορτή της ΥΠΑΠΑΝΤΗΣ που οι Ορθόδοξοι οι ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΕΣ το ΠΑΤΡΙΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ, ΤΙΜΗΣΑΜΕ Σήμερα στην Ελλάδα, στο Άγιον Όρος, στα Ιεροσόλυμα, στη Σερβία, στη Ρωσία κ.α.


Υποκεφάλαιο με τίτλο] :Διάκρισις [στις 2 Φεβρουαρίου ]

..............................................................................

Μιλώντας ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος για τη σταδιακή εξάπλωση του εορτασμού των Χριστουγέννων είπε τα εξής: " Τα μεγαλοπρεπή δέντρα, όταν φυτευτούν στο έδαφος, φθάνουν σε μεγάλο ύψος, φθάνουν σε μεγάλο ύψος και γίνονται κατάφορτα με κατάφορτα με καρπούς. έτσι συμβαίνει την ημέρα της Υπαπαντής του Κυρίου. 

Εξαρχής, αυτή η ημέρα γιορταζόταν από τους χριστιανούς, αλλά η μεγαλοπρέπεια  στον εορτασμό της, ξεκίνησε  τον καιρό του αυτοκράτορα Ιουστινιανού.

Την περίοδο της βασιλείας του ένας μεγάλος λοιμός  αποδεκάτισε τον πληθυσμό της Κωνσταντινούπολης και των πέριξ περιοχών, με αποτέλεσμα να πεθαίνουν καθημερινά 

(σε μια πόλη σαν την Πάτρα, λέμε ) 

πέντε χιλιάδες ή και περισσότεροι άνθρωποι..

Τον ίδιο καιρό  έγινε ένας φοβερός σεισμός στην Αντιόχεια. 

Αναλογιζόμενος ο αυτοκράτορας  την αδυναμία του ανθρώπου να αποτρέψει τέτοιες συμφορές, αφού συμβουλεύτηκε  τον πατριάρχη, όρισε μια περίοδο νηστείας και προσευχής για ολόκληρη την επικράτεια.

Ανήμερα στην εορτή της Υπαπαντής διοργάνωσε μεγάλες λιτανείες σε όλες τις πόλεις και τα χωριά, με την ελπίδα  να δείξει ο Πανοικτίρμων Κύριος την ευσπλαγχνία Του στο λαό του. 

Πραγματικά ο  Κύριος, τους σπλαχνίστηκε :η επιδημία και οι σεισμοί έπαυσαν αμέσως. 

Τούτο συνέβη το έτος 544. 


Έκτοτε άρχισε να τιμάται μεγαλοπρεπέστατα η Εορτή της Υπαπαντής. 

Το δέντρο αναπτύχθηκε στον καιρό του και άρχισε να δίνει άφθονους καρπούς. 


(Αντέγραψα η υποφαινόμενη σαλογραιότατη από το Πνευματικό Ημερολόγιο με τίτλο "ο Πρόλογος της Αχρίδος" που έγραψε ο Αγιώτατος Σέρβος Επίσκοπος Νικόλαος Βελιμίροβιτς, τόμος Φεβρουαρίου, σελίδα 21, εκδόσεις ΑΘΩΣ, με επιμέλεια Χαράς Λιαναντωνάκη)


Γ.Τράγκας ~ οι κοινωνικές απώλειες παραπέμπουν σε εμπόλεμη κατάσταση, η...

️ΠΑΝΔΗΜΙΑ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ | Κυριακή 14/2/2021

Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2021

Με αφορμή τους εορτασμούς περί έρωτα και Βαλεντίνους ....ας θυμηθούμε και την ΕΓΚΥΟ Μάρτυρα Αγία Φηλικιτάτη...που τιμήσαμε ΣΗΜΕΡΑ με το Πάτριο Εκκλησιαστικό Εορτολόγιο...

 


Για να διαβάσεις τα σχετικά  με τον έρωτα της Αγίας Ξένης, της Δια Χριστόν Σαλής  και για τον θείο έρωτα της  Μάρτυρος Φηλικιτάτης( η οποία είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ από την Φηλικιτάτη, την μητέρα επτά τέκνων),  πάτησε ΕΔΩ.

........................................................................................................................................

........................................................................................................................................

Σήμερα, λοιπόν,  1/14 Φεβρουαρίου στην Ορθόδοξη Εκκλησίαμε το Πάτριο Εκκλησιαστικό  Εορτολόγιο- τιμώνται  οι  Αγιες Μάρτυρες:

Αγία  Περπέτουα, Σάτυρος,  οι   Ρευκάτος και  Φηλικιτάτη.

Οι Ρευκάτος και Φηλικιτάτη ήσαν νεαροί σύζυγοι, σύνδουλοι, πρόσφατοι κατηχούμενοι, συμμάρτυρες της αγίας Περπέτουας.

Γράφεται  για τη Φηλικιτάτη:

"Τη Φηλικιτάτη η Χάρις του Θεού, τοιαύτη εδόθη.
Εκείνη γάρ  συλληφθείσα,
οκτώ  μηνών έχουσα γαστέρα,
πάνυ ωδύρετο (στενοχωριόταν πολύ και έκλαιγε)
(διότι ουκ έξεστιν εγκύμονα θηριομαχείν ή τιμωρείσθαι)

-διότι δεν επιτρέπεται να θηριομαχεί έγκυος 
ή να υποβάλλεται σε βασανιστήρια, 
για να μη πεθάνει αβάπτιστο το βρέφος το εν τη κοιλία της,
 όπως εξηγεί το κείμενο παρακάτω-

μήπως ύστερον
μετά άλλων ανοσίων
εκχυθή το αίμα αυτής, το αθώον.

Αλλά και οι συμμάρτυρες αυτής
περίλυποι ήσαν σφόδρα,

ούτω καλήν συνεργόν
και ωσεί συνοδοιπόρον
εν οδώ της αυτής ελπίδος
μη θέλοντες καταλείπειν.

Προ τρίτης ουν μέρας του πάθους αυτών
κοινώ στεναγμώ ενωθέντες
προσευχήν προς τον Κύριον, εποιήσαντο.

(έκαναν λοιπόν οι συμμάρτυρες
τρεις μέρες πριν το μαρτύριο της Φηλικιτάτης,
 θερμή προσευχή )

Και ευθύς μετά την προσευχήν
ωδίνες αυτήν συνέσχον
κατά την του ογδόου μηνός φύσιν
χαλεπαί.
(την έπιασαν τη Φηλικιτάτη, μετά την  προσευχή,
δυνατοί  πόνοι  γέννας,
ενώ βρισκόταν στον όγδοο μήνα της κύησης του εμβρύου)

Και κατά τον τοκετόν
καμούσα
ήλγει(και υπέφερε κατά τη διάρκεια του τοκετού από τους μεγάλους  πόνους)
Εφη (είπε)
δε τις (κάποιος)
των παρατηρούντων υπηρετών.

"Εί νυν, ούτως αλγείς,(Εάν τώρα πονάς τόσο πολύ)
τι έχεις ποιήσαι(τι θα κάνεις)
βληθείσα προς θηρία (όταν θα πεταχτείς στα θηρία)
ων κατεφρόνησας (τα οποία τα περιφρόνησες- δεν τα φοβήθηκες)
ότε ου ηθέλησας
θύειν;(όταν δε θέλησες να θυσιάσεις στα είδωλα;)

Κακείνη, απεκρίθη.

"Νυν (τώρα) εγώ πάσχω, ό πάσχω(εγώ υποφέρω, αυτό που υποφέρω,  από τους πόνους της γέννας)
Εκεί δε(στον τόπο του μαρτυρίου με τις άγριες αγελάδες που τις ξέσκισαν)

Άλλος έσται(θα είναι ) ο πάσχων υπέρ εμού,
διότι εγώ πάσχω, υπέρ Αυτού".

Έτεκε δε κοράσιον (γέννησε δε κοριτσάκι)
ό μια των αδελφών συλλαβούσα
εις θυγατέρα ανέθρεψεν αυτή....

Χαίρουσα(η Φηλικιτάτη) επί τη  του τοκετού υγεία
ίνα θηριομαχήση

από αίματος
είς αίμα,

από μαίας
προς μονομαχίαν

μέλλουσα λούσασθαι
μετά τον τοκετόν

βαπτισμώ δευτέρω
τουτέστιν

τω ιδίω αίματι..."

(  Τα μαρτύρια των αρχαίων χριστιανών...Θουβρίτανα Αφρικής +202)

Ευανθία η Σαλογραία



Τη αυτή ημέρα με το Πάτριο Εορτολόγιο 20 χρονών μανούλα απέναντι τα πεινασμένα θηρία-Αγία Περπέτουα-Αναστασία ...

Σήμερα 14/1 Φεβρουαρίου με το Πάτριο Εκκλησιαστικό Εορτολόγιο, στην Ελλάδα, στο Άγιον Όρος, στα Ιεροσόλυμα, στη Σερβία, στη Ρωσία κ.λπ. τιμήσαμε τον Άγιο Τρύφωνα το Μάρτυρα - Τα φριχτά μαρτύρια και ο θαυμασ...

Από πλευράς Ποινικού Δικαίου, ΕΊΣΤΕ ΦΡΙΚΤΑ ΕΚΘΕΤΟΙ, "παίζετε" το ΚΕΦΑΛΙ σας, κορωνα-Ϊό-γράμματα

 


Συνεχίστε να α π ε ι λ ε ί τ ε-τρομοκρατείτε τους Έλληνες πολίτες ότι 

α) μέχρι να βγει το εμβόλιο, εκείνοι δεν θα ξαναβγούν έξω ελεύθερα 

και β) αν δεν δεχθούν να εμβολιασθούν, θα υποστούν κοινωνικό αποκλεισμό και θα δείτε ότι τελικώς θα πέσετε οι ίδιοι μέσα στον λάκκο που μας ανοίγετε 

(πρόκειται για το "φαινόμενο μπούμερανγκ", ενδημικό στις λοξοδρομημένες δηλητηριώδεις παγίδες). 

Τρεις οι εκδοχές: 

Ή είστε παντελώς άσχετοι 

ή είστε ημιμαθείς 

ή εκβιάζεστε από τον "αόρατο μαριονετίστα", ώστε να υλοποιήσετε κακήν-κακώς το σατανικό σχέδιό σας. 

Από πλευράς Ποινικού Δικαίου είστε φρικτά έκθετοι και παίζετε το κεφάλι σας κορωνα-ιό/γράμματα. 

 Κωνσταντίνος Βαθιώτης

θέατρο εμβολίων! π. Αντώνιος στο FocusFM 29.01.21


πηγή για τη Φωτό ΤΡΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ


Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΝΙΚΟΥΜΕ! π. Βασίλειος Βολουδάκης 14-2-2021

Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2021

Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2021

ΚΥΡΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, ΞΕΧΝΑΣ ΚΑΚΟμοιρε ότι Το ΚΡΑΤΟΣ το ΕΛΛΗΝΙΚΟ το ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ και το παρέδωσε στους πολιτικούς, η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ; -Η ΜΕΓΑΛΗ «ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΙΣ» ΞΕΚΙΝΗΣΕ! ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΩΜΕΝ; γρ'αφει ο Μανώλης Βολουδάκης, Μηχανικός Λογισμικού

 



Εἰς τὸ πρωθυπουργικόν γραφεῖον (01.12.2020): 

Ὁ κ. Μητσοτάκης
μαζὶ μὲ τὸ πρὸς μελέτην βιβλίον 

«The Great Reset», δηλ. «Ἡ Μεγάλη Ἐπανεκκίνηση».
 

Συγκυρία ἤ σχέδιον ποὺ προωθοῦν αἱ «λέσχαι», εἰς τὰς ὁποίας μετέχει;

 

Γράφει ὁ Μανώλης Βολουδάκης, Μηχανικός Λογισμικοῦ

 «Τίποτα δέν θά ἐπιστρέψη ποτέ στήν «ραγισμένη» αἴσθηση
τοῦ φυσιολογικοῦ, πού ἐπικρατοῦσε πρίν ἀπό τήν κρίση»


Ὅπως ἔχουμε ἐπισημάνει καί παλαιότερα, μέχρι σήμερα ἔχουν γραφτεῖ πολλά καί ἔχουν εἰπωθεῖ πολλά περισσότερα ἀπό ἀνθρώπους, πού ἀρνοῦνται νά πετάξουν τό μυαλό τους στά σκουπίδια καί νά ἀποδεχθοῦν πώς ἡ ἀνθρωπότητα βρίσκεται ἀντιμέτωπη μέ μία λοιμική νόσο, πού τήν ἀπειλεῖ μέ ἐξαφάνιση.

Τά γεγονότα, οἱ ἀποδείξεις, ἡ στατιστική, τά στοιχεῖα «βοοῦν» καταδεικνύοντας τήν μεγαλύτερη πολιτική ἀπάτη στήν Ἱστορία τοῦ ἀνθρωπίνου γένους. 

Ἡ «πανδημία» τοῦ Covid δέν εἶναι τίποτε ἄλλο, παρά τό ψέμα στό ὁποῖο στηρίζουν οἱ «ἄρχοντες τοῦ κόσμου τούτου» τήν προσπάθειά τους νά ἀλλάξουν τόν κόσμο καί τήν καθημερινότητά μας, ὅπως τήν εἴχαμε συνηθίσει μέχρι σήμερα.

Ἐνδεχομένως νά θυμᾶστε πώς δέν ἦταν λίγοι οἱ πολιτικοί –στήν Ἑλλάδα καί στό ἐξωτερικό– πού ἀπό τίς πρῶτες, μόλις, ἐμφανίσεις τοῦ Covid στήν παγκόσμια εἰδησεογραφία, ἔσπευσαν νά δηλώσουν πώς «ὁ ἰός αὐτός ἦρθε γιά νά μείνει», ὅτι «ὁ ἰός αὐτός θά ἀλλάξει ὅλα ὅσα ξέραμε μέχρι σήμερα» καί πώς «τίποτε δέν θά εἶναι ὅπως πρίν». Πῶς τό γνώριζαν ἄν δέν ἦταν συνένοχοι στό τέλεια ὀργανωμένο ἔγκλημα κατά τῆς ἀνθρωπότητος;

Αὐτή ἡ πρακτική δέν εἶχε ἀκολουθηθεῖ ποτέ μέχρι σήμερα, μέ μία καί μοναδική ἐξαίρεση. Τά γεγονότα τῆς 11ης Σεπτεμβρίου τοῦ 2001. Τότε, πολιτικοί καί δημοσιογράφοι, μέ τήν ἀναγγελία τῆς πρόσκρουσης τοῦ πρώτου ἀεροπλάνου στούς Δίδυμους Πύργους τοῦ World Trade Center τῆς Νέας Ὑόρκης, ἔσπευσαν «προφητεύοντας» νά δηλώσουν, πώς «αὐτό τό χτύπημα θά ἄλλαζε τόν κόσμο μας ριζικά» καί ὅτι «τίποτε δέν θά ἦταν ὅπως πρίν»!

Ἀπό τά στοιχεῖα, πού εἶδαν τό φῶς τῆς δημοσιότητος, ἀποκαλύφθηκε τελικά ἡ ἀλήθεια καί πλέον δέν ὑπάρχει καμία ἀμφιβολία πώς ὅ,τι ἔγινε ἦταν μέρος ἑνός καλά ὀργανωμένου σχεδίου. Ἡ 11η Σεπτεμβρίου ἀποτέλεσε τό ὁρόσημο μιᾶς νέας ἐποχῆς στήν διεθνῆ διπλωματία. Μέ πρόσχημα τήν ἀντιμετώπιση τῆς τρομοκρατίας, οἱ ἄρχοντες τοῦ κόσμου τούτου, ἀπό ἐκείνη τήν ἡμέρα καί μετά, μποροῦν ἀνεξέλεγκτα καί χωρίς αἰτιολόγηση νά ἐπεμβαίνουν σέ ὁποιοδήποτε σημεῖο τοῦ πλανήτη, μέ ὅποιον τρόπο τούς ἐξυπηρετεῖ, ἀνατρέποντας κυβερνήσεις, σκοτώνοντας πολίτες (ἀθώους καί «ἐπαναστάτες»), βομβαρδίζοντας πόλεις, καταστρέφοντας χωριά, διαλύοντας πολιτισμούς!

Πρίν τήν 11η Σεπτεμβρίου ἡ ὁποιαδήποτε παρέμβαση στό ἐσωτερικό ἑνός κράτους ἦταν ἀνήκουστη καί ἀδιανόητη.

 Χρειαζόταν, λοιπόν, ἕνα γεγονός πού θά προξενοῦσε σόκ στήν ἀνθρωπότητα καί μέ τόν κατάλληλο χειρισμό τοῦ συναισθηματισμοῦ τῶν ἀνθρώπων, θά ὁδηγοῦσε στήν ἀνεξέλεγκτη –καί συνάμα ἐπικίνδυνη– σημερινή κατάσταση τῆς ἀσυδοσίας τῶν ὑπερδυνάμεων καί τῶν Μυστικῶν Ὑπηρεσιῶν τους.

Τό χτύπημα στό ἔδαφος τῶν ΗΠΑ –καί μάλιστα στήν καρδιά τῆς Νέας Ὑόρκηςπροξένησε παγκόσμιο δέος, γιατί μέχρι ἐκείνη τήν στιγμή ὁλόκληρος ὁ πλανήτης πίστευε πώς ἐπρόκειτο γιά τό πιό ἀσφαλές μέρος τῆς γῆς. 

Ὁ καλά σχεδιασμένος καί προσεκτικά μελετημένος τρόπος παρουσίασής του ἀπό τά Μέσα Ἐνημερώσεως φόρτισε συναισθηματικά τήν ἀνθρωπότητα, πού ξαφνικά «μίσησε» τήν «τρομοκρατία» καί ἔψαχνε ἀπεγνωσμένα ἐκδίκηση. 

Τό σχέδιο τοῦ «Ἕνα τοῖς ἑκατό» εἶχε πετύχει. 

Ἡ κοινή γνώμη ἔδωσε τήν ἔγκριση καί τήν «λευκή ἐπιταγή» προκειμένου νά διεξάγονται ἐπιχειρήσεις σέ ὅλα τά σημεῖα τοῦ ὁρίζοντα, μέ μόνη πρόφαση τήν πάταξη τῆς τρομοκρατίας.

Ἀπό τίς πρῶτες στιγμές τῶν γεγονότων, ὑπῆρξαν κάποιες φωνές, πού ἀμφισβήτησαν αὐτό, πού παρουσίαζαν τά Δυτικά Μέσα Ἐνημερώσεως. Μέχρι σήμερα ἔχουν ἀκουστεῖ καί ἔχουν γραφεῖ πολλά, ἀλλά ἕνα εἶναι τό βέβαιο: Δέν ὑπάρχει πουθενά στόν πλανήτη τρομοκρατική ὀργάνωση χωρίς τήν συμμετοχή τῶν Μυστικῶν Ὑπηρεσιῶν.

Ἄν μελετήσουμε προσεκτικά τήν πορεία πού κατέγραψαν οἱ πιό «ἐπιτυχημένες» τρομοκρατικές ὀργανώσεις, ὅπως εἶναι ἡ Baader-Meinhof (ἤ «Κόκκινη Στρατιά») στήν Γερμανία, οἱ «Ἐρυθρές Ταξιαρχίες» στήν Ἰταλία, οἱ Βάσκοι αὐτονομιστές τῆς ETA, οἱ Παλαιστίνιοι τῆς Fatah (PLO) καί οἱ Ἰρλανδοί τοῦ IRA, θά παρατηρήσουμε πώς ὅλες ἔχουν μία κοινή κατάληξη: ἐξαρθρώθηκαν πλήρως, παρά τό πολύ καλά ὀργανωμένο καί προσ­τατευμένο δίκτυό τους.

Ἀντιθέτως, βλέπουμε «τρομοκρατικές» ὀργανώσεις «φαντάσματα», ὅπως ἡ Al Qaeda, τό ISIS, ἡ Αἰγυπτιακή Ἰσλαμική Jihad, ἡ Hamas, ἡ Hezbollah, παλαιότερα ἡ δική μας «17 Νοέμβρη» καί ἕνα σωρό ἄλλες «βιτρίνες» τῶν διεθνῶν Μυστικῶν Ὑπηρεσιῶν, νά παραμένουν ἐνεργές καί νά δροῦν μέ τρόπο, πού διευκολύνει τήν ἐφαρμογή τῆς Δυτικῆς ἐπεκτατικῆς πολιτικῆς.

Τό «χτύπημα» τῆς 11ης Σεπτεμβρίου ἦταν ἀναμφίβολα σχεδιασμένο ἀπό τίς Ἀμερικανικές Μυστικές Ὑπηρεσίες. Ἡ θεωρία περί «κατάρρευσης» τριῶν κτιρίων τοῦ WTC ἐξαιτίας τῶν πυρκαγιῶν, πού προκλήθηκαν ἀπό τήν πτώση τῶν ἀεροπλάνων, καταρρίπτονται ἀπό τήν ἐπιστήμη. Tό ἔγκυρο ἐπιστημονικό περιοδικό «Europhysics» δημοσίευσε στά τέλη τοῦ 2016 μία μελέτη1 τεσσάρων φυσικῶν, πού ἀποδεικνύει ὅτι τά κτίρια ἔπεσαν ἀπό «ἐλεγχόμενη κατεδάφιση» καί τήν ὁποία παρουσιάσαμε ἐκτενῶς σέ δύο μέρη2, στήν ἔγκριτη ἐφημερίδα «Ὀρθόδοξος Τύπος».

Σήμερα, ἐπίσημα καταδικάζονται ὅλοι ὅσοι ἀμφισβητοῦν τήν «τραγωδία» τῆς 11ης Σεπτεμβρίου, ὡστόσο σχεδόν ὅλοι –μέ ἐξαίρεση τούς πωρωμένους καί τούς ἀνόητους– γνωρίζουν πώς κατά βάθος πρόκειται γιά ἕνα καλοστημένο πολιτικό παιχνίδι, πού πράγματι ἄλλαξε τόν κόσμο μας καί, μάλιστα, πρός τό χειρότερο καί τήν ἀβεβαιότητα.

Τό ἴδιο θά συμβεῖ καί μέ τόν μῦθο τοῦ Covid σέ μερικά χρόνια, ἀλλά θά εἶναι πολύ ἀργά. Τό 2001 οἱ τύραννοι τῆς «ὑπ’ οὐρανόν» ἀποφάσισαν νά χρησιμοποιήσουν τόν φόβο τῆς τρομοκρατίας, γιά νά ἐλέγξουν τούς ἀνθρώπους. Τό πείραμά τους πέτυχε σέ μεγάλο βαθμό καί γι’ αὐτό τό 2019 προχώρησαν στό ἑπόμενο βῆμα, νά ἀλλάξουν ριζικά τόν κόσμο, μέ ὅπλο τόν φόβο γιά τήν ὑγεία!

Προσέξτε τί λένε οἱ πρωτεργάτες τῆς ἀπάτης: «Ἡ ἐξάπλωση τῶν μολυσματικῶν ἀσθενειῶν ἔχει μιά μοναδική ἱκανότητα νά τροφοδοτεῖ τό φόβο, τό ἄγχος καί τή μαζική ὑστερία. Μέ αὐτόν τόν τρόπο, ὅπως εἴδαμε, προκαλεῖ ἐπίσης τήν κοινωνική μας συνοχή καί τή συλλογική ἱκανότητά μας νά διαχειριστοῦμε μιά κρίση. Οἱ ἐπιδημίες εἶναι ἐκ φύσεως διχαστικές καί τραυματικές. Αὐτό πού πολεμοῦμε εἶναι ἀόρατο. Ἡ οἰκογένειά μας, οἱ φίλοι καί οἱ γείτονές μας μπορεῖ νά γίνουν ὅλοι ἑστίες μόλυνσης. Αὐτές οἱ καθημερινές ἐπαφές πού μᾶς ἀρέσουν, ὅπως ἡ συνάντηση μέ ἕνα φίλο σέ δημόσιο χῶρο, μπορεῖ νά γίνουν μέσο μετάδοσης. Καί οἱ ἀρχές, πού προσπαθοῦν νά μᾶς κρατήσουν ἀσφαλεῖς ἐπιβάλλοντας μέτρα περιορισμοῦ, συχνά θεωροῦνται ὄργανα καταπίεσης».

Ὅλα αὐτά γιατί γίνονται; Ὁ λόγος καί πάλι στούς «πρωταγωνιστές»: «Πολλοί ἀπό ἐμᾶς σκεφτόμαστε πότε τά πράγματα θά ἐπανέλθουν στό φυσιολογικό. Ἡ σύντομη ἀπάντηση εἶναι: ποτέ. Τίποτα δέν θά ἐπιστρέψει ποτέ στήν «ραγισμένη» αἴσθηση τοῦ φυσιολογικοῦ, πού ἐπικρατοῦσε πρίν ἀπό τήν κρίση, ἐπειδή ἡ πανδημία τοῦ κορώνα ἰοῦ σηματοδοτεῖ ἕνα θεμελιῶδες σημεῖο καμπῆς στήν παγκόσμια πορεία μας. Ὁρισμένοι ἀναλυτές τό ἀποκαλοῦν σημαντική διακλάδωση, ἄλλοι ἀναφέρονται σέ μιά βαθιά κρίση «βιβλικῶν» διαστάσεων, ἀλλά ἡ οὐσία παραμένει ἡ ἴδια: ὁ κόσμος ὅπως τόν γνωρίζαμε στούς πρώτους μῆνες τοῦ 2020 δέν ὑπάρχει πιά, διαλυμένος στή δίνη τῆς πανδημίας. Ὡς συνέπεια ἔρχονται τόσο ριζοσπαστικές ἀλλαγές, ὥστε ὁρισμένοι εἰδικοί ἀναφέρονται σέ μιά ἐποχή «πρίν ἀπό τόν κορώνα ἰό» (BC) καί «μετά τόν κορώνα ἰό» (AC)

Θά συνεχίσει νά μᾶς ἐκπλήσσει, τόσο ἡ ταχύτητα, ὅσο καί ὁ ἀπροσδόκητος χαρακτήρας αὐτῶν τῶν ἀλλαγῶν. 

Καθώς συμπλέκονται μεταξύ τους, θά προκαλέσουν δεύτερης, τρίτης, τέταρτης καί ἀκόμα μεγαλύτερης τάξης, συνέπειες καί ἀπρόβλεπτα ἀποτελέσματα. 

Μέ αὐτόν τόν τρόπο, θά διαμορφώσουν ἕνα «νέο φυσιολογικό» ριζικά διαφορετικό ἀπό αὐτό, πού θά ἀφήνουμε σταδιακά πίσω μας. Πολλές ἀπό τίς πεποιθήσεις καί τίς ὑποθέσεις μας γιά τό πῶς θά μποροῦσε ἤ θά ἔπρεπε νά μοιάζει ὁ κόσμος, θά καταρρεύσει στή διαδικασία».

Οἱ παγκόσμιοι τύραννοι ἔχουν ἤδη ἀποφασίσει, πώς ὁ κόσμος θά ἀλλάξει τόσο ριζικά, ὥστε ἀκόμα καί ὁ διαχωρισμός στήν ἀνθρώπινη Ἱστορία δέν θά καθορίζεται ἀπό τήν ἔλευση τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ στή γῆ, ἀλλά ἀπό τήν ἐμφάνιση τοῦ κορώνα ἰοῦ! Εἶναι ἀδιανόητο, ἀλλά, δυστυχῶς, πραγματικό.

Ὅπως πραγματική εἶναι καί ἡ φρικαλέα μεθόδευση, πού ἀκολούθησαν καί κατά τό παρελθόν, οἱ πρόγονοι τῶν σημερινῶν δυναστῶν τοῦ πλανήτη: «[…] τό 1349, δύο χρόνια ἀφ’ ὅτου ὁ Μαῦρος Θάνατος ἄρχισε νά ἐξαπλώνεται σέ ὅλη τήν ἤπειρο, στό Στρασβοῦργο τήν ἡμέρα τοῦ Ἁγίου Βαλεντίνου, ζητήθηκε ἀπό τούς Ἑβραίους –οἱ ὁποῖοι εἶχαν κατηγορηθεῖ ὅτι μεταδίδουν τήν πανούκλα μολύνοντας τά πηγάδια τῆς πόλης– νά μεταστραφοῦν. Περίπου 1.000 ἀρνήθηκαν καί κάηκαν ζωντανοί. Τόν ἴδιο χρόνο, οἱ Ἑβραϊκές κοινότητες σέ ἄλλες Εὐρωπαϊκές πόλεις ἐξαφανίστηκαν, ἀναγκασμένες νά μεταναστεύσουν μαζικά στό ἀνατολικό τμῆμα τῆς Εὐρώπης (στήν Πολωνία καί στή Ρωσία), ἀλλάζοντας μόνιμα τή δημογραφία τῆς ἠπείρου, μέσῳ αὐτῆς τῆς διαδικασίας. 

Αὐτό, πού ἰσχύει γιά τόν Εὐρωπαϊκό ἀντισημιτισμό, ἰσχύει, ἐπίσης, γιά τήν ἄνοδο τοῦ ἀπολυταρχικοῦ κράτους, τή σταδιακή ὑποχώρηση τῆς Ἐκκλησίας καί πολλά ἄλλα ἱστορικά γεγονότα, πού δέν μποροῦν νά ἀποδοθοῦν σέ καμία περίπτωση σέ πανδημίες

Οἱ ἀλλαγές ἦταν τόσο διαφορετικές καί διαδεδομένες, πού ὁδήγησε στό «τέλος μιᾶς ἐποχῆς ὑποταγῆς», τερματίζοντας τή φεουδαρχία καί τή δουλεία καί ἐγκαινιάζοντας τήν ἐποχή τοῦ Διαφωτισμοῦ. 

Μέ ἁπλᾶ λόγια: «Ὁ Μαῦρος Θάνατος μπορεῖ νά ἦταν ἡ μή ἀναγνωρισμένη ἀρχή τοῦ σύγχρονου ἀνθρώπου»3. 

Ἐάν τέτοιες βαθιές κοινωνικές, πολιτικές καί οἰκονομικές ἀλλαγές μποροῦσαν νά προκληθοῦν ἀπό τήν πανούκλα στόν μεσαιωνικό κόσμο, θά μποροῦσε ἡ πανδημία COVID-19 νά σηματοδοτήσει τήν ἔναρξη μιᾶς παρόμοιας καμπῆς μέ μακροχρόνιες καί δραματικές συνέπειες γιά τόν κόσμο μας σήμερα; 

Σέ ἀντίθεση μέ ὁρισμένες ἐπιδημίες τοῦ παρελθόντος, ὁ COVID-19 δέν ἀποτελεῖ νέα ὑπαρξιακή ἀπειλή. Δέν θά ὁδηγήσει σέ ἀπρόβλεπτη μαζική πεῖ­να ἤ μεγάλες στρατιωτικές ἧττες καί ἀλλαγές στό καθεστώς. Ὅλοι οἱ λαοί δέν θά ἐξολοθρευτοῦν, οὔτε θά ἐκτοπιστοῦν ὡς ἀποτέλεσμα τῆς πανδημίας. 

Ὡστόσο, αὐτό δέν ἰσοδυναμεῖ μέ καθησυχαστική ἀνάλυση. Στήν πραγματικότητα, ἡ πανδημία ἐπιδεινώνει δραματικά τούς προϋπάρχοντες κινδύνους, πού ἔχουμε ἀποτύχει νά ἀντιμετωπίσουμε ἐπαρκῶς γιά πολύ καιρό. Θά ἐπιταχύνει ἐπίσης τίς ἀνησυχητικές τάσεις, πού ἀναπτύσσονται γιά μιά παρατεταμένη χρονική περίοδο».

Ὅλα τά παραπάνω, δέν εἶναι λόγια κάποιων τυχαίων ἀνθρώπων, ἀλλά αὐτῶν, πού ἔχουν τήν δύναμη καί τήν ἐξουσία νά καθορίζουν τήν παγκόσμια πολιτική. Πρόκειται γιά ἀποσπάσματα ἀπό τό βιβλίο «COVID-19: The Great Reset» (COVID-19: Ἡ Μεγάλη Ἐπανεκκίνηση), τῶν Klaus Schwab καί Thierry Malleret.

Ὁ Klaus Schwab –πού εἶναι ὁ κύριος συγγραφέας τοῦ βιβλίου– γεννήθηκε τό 1938 στό Ravensburg, στή Γερμανία, καί εἶναι ὁ ἱδρυτής καί ὁ ἐκτελεστικός πρόεδρος τοῦ World Economic Forum (WEF – Παγκόσμιο Οἰκονομικό Forum).

Τό WEF ἔχει ἕδρα τό Cologny –πού βρίσκεται στό καντόνι τῆς Γενεύης, στήν Ἑλβετία– καί εἶναι μία μή κερδοσκοπική ὀργάνωση, πού ἱδρύθηκε στίς 24 Ἰανουαρίου τοῦ 1971. Ὅπως ἀναφέρεται στόν ἐπίσημο ἱστότοπό του «Τό Forum δεσμεύει τούς κυριώτερους πολιτικούς, ἐπιχειρηματικούς, πολιτιστικούς καί ἄλλους ἡγέτες τῆς κοινωνίας νά διαμορφώσουν παγκόσμια, περιφερειακά καί βιομηχανικά προγράμματα.

Ἱδρύθηκε τό 1971 ὡς μή κερδοσκοπικό ἵδρυμα καί ἑδρεύει στή Γενεύη τῆς Ἑλβετίας. Εἶναι ἀνεξάρτητο, ἀμερόληπτο καί δέν συνδέεται μέ εἰδικά συμφέροντα. Τό Forum καταβάλλει κάθε προσπάθεια γιά νά παρουσιάσει τήν ἐπιχειρηματικότητα στό παγκόσμιο δημόσιο συμφέρον, διατηρῶντας παράλληλα τά ὑψηλότερα πρότυπα διακυβέρνησης. Ἡ ἠθική καί πνευματική ἀκεραιότητα εἶναι προτεραιότητα ὅλων τῶν δραστηριοτήτων του.

Οἱ δραστηριότητές μας διαμορφώνονται ἀπό μιά μοναδική θεσμική κουλτούρα, πού βασίζεται στή θεωρία τῶν ἐνδιαφερομένων, ἡ ὁποία ἰσχυρίζεται ὅτι ἕνας ὀργανισμός εἶναι ὑπόλογος σέ ὅλα τά μέρη τῆς κοινωνίας. Τό ἵδρυμα συνδυάζει προσεκτικά καί ἐξισορροπεῖ τό καλύτερο ἀπό πολλά εἴδη ὀργανισμῶν, τόσο ἀπό τόν δημόσιο, ὅσο καί ἀπό τόν ἰδιωτικό τομέα, ἀπό διεθνεῖς ὀργανισμούς καί ἀκαδημαϊκά ἱδρύματα.

Πιστεύουμε ὅτι ἡ πρόοδος ἐπιτυγχάνεται συγκεντρώνοντας ἀνθρώπους ἀπό ὅλα τά κοινωνικά στρώματα πού ἔχουν τή δύναμη καί τήν ἐπιρροή νά κάνουν θετική ἀλλαγή».

Τό WEF εἶναι ὀργανισμός, πού βασίζεται στήν συμμετοχή τῶν μελῶν του, μεταξύ τῶν ὁποίων εἶναι οἱ μεγαλύτερες ἑταιρεῖες τοῦ κόσμου4.

Τό Forum ὀργανώνει καί συντονίζει μιά ἐτήσια συνάντηση στά τέλη Ἰανουαρίου στό Davos, ἕνα ὀρεινό θέρετρο στό Graubunden5, στίς ἀνατολικές Ἄλπεις, στήν Ἑλβετία, ἐπί τοῦ ποταμοῦ Landwasser

Κτισμένο σέ ὑψόμετρο 1.560 μέτρων, εἶναι ἡ ψηλότερη πόλη στήν Εὐρώπη. Ἐκεῖ συναντῶνται περίπου 3.000 ἐπιχειρηματίες, πολιτικοί, οἰκονομολόγοι, διασημότητες καί δημοσιογράφοι. Κάθε ἐτήσια συνάντηση διαρκεῖ μέχρι καί πέντε ἡμέρες καί ἐκεῖ συζητοῦνται ζητήματα, πού ἐπηρεάζουν τήν ζωή τῶν ἀνθρώπων σέ ὁλόκληρο τόν κόσμο, σέ περίπου 500 δημόσιες καί ἰδιωτικές συνεδρίες.

Τό WEF συγκαλεῖ, ἐπίσης, περίπου ἕξι μέ ὀχτώ περιφερειακές συναντήσεις κάθε χρόνο στήν Ἀφρική, στήν Ἀνατολική Ἀσία, στήν Λατινική Ἀμερική καί στήν Ἰνδία, ἐνῷ διεξάγει καί δύο ἀκόμα συναντήσεις, μία στήν Κίνα καί μία στά Ἡνωμένα Ἀραβικά Ἐμιράτα. 

Ἐκτός ἀπό τίς συναντήσεις, ὁ ὀργανισμός παρέχει δυνατότητα ἐπικοινωνίας καί συνεργασίας μεταξύ τῶν ἡγετῶν ὅλων τῶν ἐνδιαφερομένων ὁμάδων ἀνά τόν κόσμο –στήν ἐπιχειρηματικότητα, στή διακυβέρνηση καί στήν κοινωνία– προκειμένου νά συνεργαστοῦν σέ διάφορα ἐγχειρήματα καί πρωτοβουλίες6, φυσικά, ὑπό τήν αὐστηρή καθοδήγησή του.

 Παράγει μιά σειρά ἀναφορῶν καί ἐκθέσεων, ἐνῶ ἀπασχολεῖ τά μέλη του σέ ἐξειδικευμένες πρωτοβουλίες7. Συνεπῶς, ἐλέγχει πλήρως τίς κυβερνήσεις καί τίς ἐπιχειρήσεις παγκοσμίως!

Γιά αὐτούς, πού βρῆκαν, ἐνδεχομένως, ὑπερβολική τή σύνδεση, πού κάμαμε μεταξύ τῶν γεγονότων τῆς 11ης Σεπτεμβρίου καί τοῦ Covid, θά παραθέσουμε ἀκόμα ἕνα στοιχεῖο.  

Ἀπό τό 1971 μέχρι σήμερα, τό WEF συνεδριάζει πάντοτε στό Davos, ἐκτός ἀπό δύο χρονιές. 

Ἄς δοῦ­με τί γράφει σχετικό δημοσίευμα8 τῆς ἐφημερίδος «Ναυτεμπορική»: «Τό Παγκόσμιο Οἰκονομικό Φόρουμ, στό ὁποῖο συμμετέχουν ἡγέτες καί στελέχη ἀπό ὅλο τόν κόσμο, μετέφερε τό ἐτήσιο φόρουμ του ἀπό τό Νταβός, στή λίμνη τῆς Λουκέρνης στήν Ἑλβετία.

Ἔτσι φέτος τό φόρουμ θά πραγματοποιηθεῖ στή Σιγκαπούρη, ἀπόφαση στήν ὁποία ὁδήγησε ἡ ἔξαρση τῆς πανδημίας τοῦ Covid-19 στήν Εὐρώπη καί ὁ αὐξημένος ὑγειονομικός κίνδυνος πραγματοποίησής του στήν Ἑλβετία.

Θά εἶναι μόλις ἡ δεύτερη φορά στήν ἱστορία του πού τό φόρουμ ἀλλάζει ἕδρα καθώς παραδοσιακά πραγματοποιεῖται πάντα στό Νταβός. 

Ἡ πρώτη φορά ἦταν στόν ἀπόηχο τῆς 11ης Σεπτεμβρίου, ὁπότε καί τό Παγκόσμιο Οἰκονομικό Φόρουμ ἔλαβε χώρα στή Νέα Ὑόρκη.

«Ἡ ἀλλαγή τῆς τοποθεσίας εἶναι ἐνδεικτική τῶν προτεραιοτήτων τοῦ φόρουμ, πού βάζει πάνω ἀπό ὅλα τήν ἀσφάλεια καί τή ὑγεία τῶν συμμετεχόντων καί τῆς εὐρύτερης κοινότητας», σχολίασε τό Παγκόσμιο Οἰκονομικό Φόρουμ.

Τό Παγκόσμιο Οἰκονομικό Φόρουμ ἔχει ἐπίσης ἀλλάξει τήν ἡμερομηνία διεξαγωγῆς του, μετακινῶντας την ἀπό τόν Ἰανουάριο, στόν Μάϊο. Παράλληλα ἀπό τόν Ὀκτώβριο εἶχε ἀποκαλύψει πώς βρισκόταν ὑπό ἐξέταση ἡ ἀλλαγή τῆς τοποθεσίας, σέ περιοχή μέ χαμηλότερο ὑψόμετρο. Στό μεταξύ ἔχει ἀνακοινώσει πώς θά ὀργανώσει ἐπίσης μία διαδικτυακή ἐκδήλωση».

Ἡ ἀλλαγή τῆς τοποθεσίας, ἀλλά καί τῆς ἡμερομηνίας διεξαγωγῆς τοῦ Forum φανερώνουν τήν ἔμφαση, πού ἔχει δώσει τό παγκόσμιο κατεστημένο στήν διατήρηση τοῦ φόβητρου τοῦ covid ἀπάτης μέχρι τό Μάϊο, ὁπότε ἀναμένονται ἐξελίξεις σέ ὁλόκληρο τόν πλανήτη. 

Ἤδη, ὁ μῦθος τοῦ ἐμβολίου καταρρέει, –δῆθεν, ἤ πραγματική μετάλλαξη τοῦ ἰοῦ προϊδεάζει γιά τή συνέχιση τῶν μέτρων, πού εἶναι ἡ πειραματική μορφή τῆς σύγχρονης δουλείας καί τοῦ περιορισμοῦ τοῦ καταναλωτισμοῦ, μέ σκοπό τήν ἀναδιάρθρωση τῆς παγκόσμιας οἰκονομίας.

Οἱ ἄνθρωποι δέν εἶναι πλέον ἐλεύθεροι νά κινηθοῦν καί νά πᾶνε ὅπου θέλουν, καθώς πρέπει νά δίνουν λεπτομερῆ ἀναφορά στό «ἀφεντικό» τους (βλέπε κυβέρνηση)

Εἶναι ὑποχρεωμένοι νά μετακινοῦνται ἔχοντας πάντοτε μαζί τους τήν ἀστυνομική τους ταυτότητα καί τήν ἄδεια «ἐξόδου» ἀπό τό σπίτι τους, δέν ἔχουν δικαίωμα νά κυκλοφορήσουν χωρίς τίς σύγχρονες ἁλυσίδες–φίμωτρο, ἐνῶ εἶναι ἀναγκασμένοι νά ἀρκεστοῦν σέ ἀγορές τῶν ἀπολύτως ἀπαραίτητων. 

Ἡ ἐπανεκκίνηση, πού χρειάζεται ὁ καπιταλισμός, δέν γίνεται μέ πόλεμο αὐτή τή φορά, ἀλλά μέ τήν ἐφαρμογή ἑνός ἰδιότυπου «δελτίου» στίς ἀγορές. Ὁ κόσμος δέν περιμένει στήν οὐρά πεινασμένος –ἀκόμα– ἀλλά σέ ἀπόσταση καί γιά περιορισμένο χρόνο. Σέ λίγο, ὅμως, θά ἀκολουθήσει καί ἡ πεῖνα, γιατί ἔτσι ἔχουν ἀποφασίσει οἱ ἰσχυροί τῆς γῆς! Ὁ πληθυσμός πρέπει νά ἐλαττωθεῖ καί μπροστά σέ αὐτό τό σκοπό δέν κάνουν πίσω.

Τό «COVID-19: The Great Reset» ἀποτελεῖ τήν καταγραφή προηγούμενων συναντήσεων τοῦ WEF, πού τό 2016 «προφητικά» εἶχε διοργανώσει –μεταξύ ἄλλων– καί τίς ἑξῆς συζητήσεις: «What If: You Are Still Alive in 2100?»9 (Τί θά γίνει ἄν εἶστε ἀκόμα ζωντανοί τό 2100;), «A Social Contract to Transform Our World by 2030»10 (Μιά κοινωνική σύμβαση γιά τόν μετασχηματισμό τοῦ κόσμου μας ἕως τό 2030) καί … «Are we prepared for the next epidemic?»11 (Εἴμαστε προετοιμασμένοι γιά τήν ἑπόμενη ἐπιδημία;).

Τά προηγούμενα βιβλία τοῦ Schwab, «Ἡ τέταρτη βιομηχανική ἐπανάσταση» [bit.ly/2Yd2mQF] (2016) –ἕνα παγκόσμιο bestseller, πού μεταφράστηκε σέ 30 γλῶσσες– καί «Ἡ διαμόρφωση τοῦ μέλλοντος τῆς τέταρτης βιομηχανικῆς ἐπανάστασης» [bit.ly/3oiXiVB] (2018), εἶναι εἰσαγωγικά τοῦ «COVID-19: The Great Reset», πού κυκλοφορήθηκε τόν Ἰούλιο τοῦ 2020 καί μέχρι σήμερα δέν ἔχει μεταφραστεῖ στά Ἑλληνικά.

Τά σημεῖα, πού παραθέσαμε εἶναι ἀπό τήν δική μας προσπάθεια γιά μετάφραση καί ἀναλυτική κριτική τοῦ βιβλίου, πού ἐλπίζουμε –σύν Θεῷ– νά ὁλοκληρώσουμε σύντομα.


Τό βιβλίο «COVID-19: The Great Reset» σκόπιμα ἤ μή, ἐμφανίζεται σέ δύο διαφορετικές χρονικές στιγμές, τοποθετημένο πάνω στό γραφεῖο τοῦ πρωθυπουργοῦ, Κυριάκου Μητσοτάκη. 

Κανείς δέν ξέρει ἄν οἱ φωτογραφίες εἶναι ἀληθινές ἤ ἄν ἀποτελοῦν προϊόν ἐπεξεργασίας. Ἀλλά δέν ἔχει σημασία. 

Ἀπό τήν στιγμή, πού δέν ὑπῆρξε διάψευση ἤ τοποθέτηση ἐπί τοῦ θέματος ἐκ μέρους τῆς κυβερνήσεως καί τοῦ πρωθυπουργοῦ, θεωροῦ­με πώς ὑπάρχει κάποιος λόγος, πού διέρρευσαν.

Προσωπική μας ἐκτίμηση εἶναι πώς ὁ ἀρχηγός τῆς Ἑλληνικῆς κυβέρνησης δέν ἔχει διαβάσει καί δέν πρόκειται νά διαβάσει αὐτό τό βιβλίο. 

Ὡστόσο, οἱ συνεργάτες του καί αὐτοί, πού «φτιάχνουν» τήν «εἰκόνα» του πρός τά ἔξω, ἀποφάσισαν νά περάσουν ἕνα μήνυμα σέ ὅλους ἐμᾶς. 

Ἡ Ἑλληνική κυβέρνηση καί σύσσωμος ὁ πολιτικός κόσμος καί τῆς Πατρίδος μας, δέχεται ἐντολές καί ἀναγνωρίζει ὡς «ἀφεντικό» του τά παγκόσμια κέντρα ἐξουσίας. 

Δέν ἀποφασίζουν γιά τίποτε. 

Ὁ ρόλος τους περιορίζεται αὐστηρά στό νά ἀνακοινώνουν αὐτολεξεί, ὅλα ὅσα ἀποφασίσθηκαν σέ παγκόσμιο ἐπίπεδο.

Ἐμεῖς τί κάνουμε; Τί ἄλλο πρέπει νά δοῦμε, γιά νά συν­ειδητοποιήσουμε πῶς πρέπει νά ἀντιδράσουμε καί μάλιστα ἄμεσα; Μετά τήν παράθεση ὅλων τῶν ὁμολογιακῶν τοποθετήσεων τῶν πρωταγωνιστῶν –πού ἔρχονται νά ἐπικυρώσουν καί νά ἐπαληθεύσουν, γιά ἀκόμα μία φορά, ὅλα ὅσα γράφονται καί λέγονται ἀπό τούς τελευταίους ἐναπομείναντες λογικούς καί σκεπτόμενους ἀνθρώπους– μποροῦμε νά ποῦμε μετά βεβαιότητος, πώς γιά νά πιστέψει κανείς στήν «πανδημία» τοῦ Covid, θά πρέπει, εἴτε νά ἔχει πετάξει τό μυαλό του στά σκουπίδια καί νά τό ἔχει ἀντικαταστήσει μέ τήν τηλεόραση, ἤ νά ἀνήκει σέ αὐτούς, πού πολεμοῦν μέ λύσσα τούς ἀνθρώπους, προσβλέποντας μόνο στό προσωπικό τους ὄφελος.

Οἱ ὑπόλοιποι; Θά ἀντιδράσουμε; Θέλουμε νά πάρουμε τή ζωή μας πίσω;

Ὑποσημειώσεις:

tinyurl.com/zljluwu 2. Ἐφημερίδα «Ὀρθόδοξος Τύπος», Ἔτος ΝΖ´, Ἀριθμός Φύλλων 2176 καί 2177. 3. Tuchman, Barbara, A Distant Mirror – The Calamitous 14th Century, Random House Trade Paperbacks; Reissue edition, 1987. 4. https://tinyurcom/y3px37ak 5. Τό καντόνι τοῦ Grigioni, ἤ τοῦ Graubünden (στά Γερμανικά ὀνομάζεται Kanton Graubünden), εἶναι τό μεγαλύτερο καί ἀνατολικότερο καντόνι τῆς Ἑλβετίας. Ἔχει διεθνῆ σύνορα μέ τήν Ἰταλία, τήν Αὐστρία καί τό Liechtenstein. Τό Γερμανικό του ὄνομα, Graubünden, μεταφράζεται ὡς «Γκρίζες Ἑνώσεις» καί ἀναφέρεται στήν δημιουργία τοῦ καντονιοῦ, πού προῆλθε ἀπό τήν ἕνωση τριῶν τοπικῶν συμμαχιῶν, τήν «Ἕνωση τοῦ Οἴκου τοῦ Θεοῦ», τήν «Γκρίζα Ἕνωση» καί τήν «Ἕνωση τῶν Δέκα Δικαιοδοσιῶν». Τό Ρομανσικό ὄνομα τοῦ καντονιοῦ, Grischun, μεταφράζεται ὡς «Μεγάλο Γκρί», ἐνῶ τό La Grischa μεταφράζεται ὡς «Οἱ Γκρί», ἀναφερόμενο στήν Γκρίζα Ἕνωση. Ἡ πρωτεύουσα τοῦ καντονιοῦ εἶναι τό Chur. Εἶναι τό μοναδικό ἐπίσημα δίγλωσσο καντόνι καί τό μόνο μέ ἐπίσημη γλώσσα τή Ρομανσική ἤ Ραιτορωμανική –παραλλαγή τῆς Δημώδους Λατινικῆς, πού μιλοῦ­σαν οἱ κατακτητές τῆς περιοχῆς κατά τήν Ρωμαϊκή ἐποχή, συγγενική μέ τήν Γαλλική, τήν Ὀξιτανική, τήν Λομβαρδική, καθώς καί μέ ἄλλες Ρομανσικές γλῶσσες. Στό καντόνι κατοικοῦν γηγενεῖς μέ μητρική γλώσσα Ἑλβετικά Γερμανικά, Ἑλβετικά Ἰταλικά καί Ρομανσικά, ἐνῶ τό 2019 εἶχε πληθυσμό 199.021 κατοίκους. 6. tinyurl.com/yx8fbcj3 7. 

Geoffrey Allen Pigman, World Economic Forum: A Multi-Stakeholder Approach to Global Governance, pp. 41–42. 8. Ἐφημερίδα «Ναυτεμπορική», Τρίτη 08 Δεκεμβρίου 2020 07:27 UPD:14:34, tinyurl.com/y33dfdky 9. tinyurl.com/y6yld9pp 10. tinyurl.com/y2boq6zd 11. tinyurl.com/y6pzhqua

πηγή για το δημοσίευμα το ιστολόγιο "ΤΡΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ "