Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2020

Το σατανικό σχέδιο της ΕΛΙΤ για την Παγκόσμια Υποδούλωση...


Το παραπάνω βίντεο 
το ανέβασα και στο προφίλ μου ως "Εύα Πέτρου"

που  αιωρείται  κάτι χρονάκια στο Φατσομπούκι, με το παρακάτω συνοδευτικό σχόλιο:

"Αν κάνεις ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ για να ΧΆΣΕΙΣ ΔΥΟ κιλά, σου λέω ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΑ ότι το παρακάτω βίντεο ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ..Εγώ που το ειδα ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ μου, χλαπάκιασα ΠΕΝΤΕ χουφτίτσες ξηροκάρπια, μπαμ μπάμ! αλίμονο και γραψαλίμονο!"

Σου θυμίζω ότι  είχα ανοίξει το Εύα Πέτρου για να κατασκοπεύω 
τους νεαρους, ξεσαλωμένους φοιτητές, τότε γιους...
όμως..την άδολη  κατασκοπεία μου,  την καταλάβανε 
με κάνανε μάλλον  delete, (κλαψ κλαψ και ξανακλαψ!)
αλλά εγώ Δεν το έβαλα κάτω! 

Ανεβάζω τελευταία η αποκορω(νο)μένη, 
στο Φατσοβιβλιο, Εύα Πέτρου, 
διάφορα τρελαμένα, με την ελπίδα 
ότι ίσως κρυφά κι αντίκρυφα, 
και από  εκεί, 
οι Ασωτοι Υιοί,  με διαβάζουνε! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου