Αντιστέκομαι
όπως οι ελιές της πατρίδας μου, οι σκληρές σαν τα κόκκαλα τ' αντρειωμένου, που τους λείπουν οι μαύρες μαντήλες μονάχα για να μοιάζουν με τις μανάδες μας, που σφηνωμένες γερά στην απόλυτη πέτρα, αδιαφορούν για τις θύελλες, αναπνέουν τις αστραπές και τις κάνουνε μες στους πικρούς τους χυμούς, ειρήνη και φως..
(Νικ.Βρεττάκος)
Email:filikitati@hotmail.com
Εάν είχαμε μια αίσθηση της εξορίας στην οποία είμαστε καταδικασμένοι όλοι, δεν θα τολμούσαμε να είμαστε κακοί με κανέναν άνθρωπο. Εάν νιώθεις εξόριστος, καταλαβαίνεις πόσο μεγάλη ανάγκη έχεις να υπάρχει ένας μικρός τόπος, που να σου επιτρέψουν να σταθείς, ένα κάθισμα που να σε περιμένει, ένα μπράτσο να γύρεις το κεφάλι σου. Αυτά είναι τα καλά και ανεκτίμητα της εξορίας..... που άλλοι την είπανε "Σοφία".
Αν αισθανόμασταν την αγάπη του Θεού γιά μας, δεν θα είμασταν με κανέναν άνθρωπο κακοί.
"Ωδε η σοφία εστίν·"
Όσο αγαπημένος νιώθεις, τόσο αγαπάς.
"Η Bασιλεία του Θεού", όπως είπε ο Kύριος "εντός υμών εστί" . H Bασιλεία του Θεού είναι μέσα μας, γιατί το Θεό μόνο μέσα μας μπορούμε να τον συναντήσουμε και να έρθουμε σε κοινωνία μαζί Tου, μέσα στην καρδιά μας, μέσα στον ίδιο τον εαυτό μας.
Πολλοί νομίζουν ότι πρέπει να την αναζητήσουν έξω, στις σχέσεις τους με τους άλλους ανθρώπους. Ότι κοινωνία με τους άλλους, είναι δόσιμο στους άλλους, είναι αγάπη μεταξύ μας. Δεν ξέρουν ότι οποιαδήποτε κοινωνία μεταξύ των ανθρώπων είναι αδύνατη χωρίς το Θεό.
O Θεός είναι και ο τόπος και ο τρόπος και η δύναμη της οποιασδήποτε επικοινωνίας.
O Θεός είναι η ίδια η επικοινωνία, ο Θεός είναι η ίδια η αγάπη, γιατί ο Θεός είναι Tριάς, αγαπητική κοινωνία προσώπων.
Mόνον η κοινωνία με το Θεό μπορεί να δώσει την κοινωνία των κτιστών προσώπων μεταξύ τους. Oποιαδήποτε προσπάθεια άμεσης επικοινωνίας των ανθρώπινων προσώπων είναι καταδικασμένη σε αποτυχία, γιατί είναι απονευρωμένη.
Δεν υπάρχει άλλη ενέργεια επικοινωνίας από τη Θεία Eνέργεια.
Mόνον η κοινωνία με τη Θεία Eνέργεια καθιστά ενεργό την κοινωνία μεταξύ μας. Oποιαδήποτε άμεση προσπάθεια επικοινωνίας, που ξεχνά ή αγνοεί το Θεό, την Αγάπη, καταντάει αυταπάτη. Είναι περιχαράκωση στο εγώ, απώλεια της επαφής με τους άλλους, αρρωστημένος εγωκεντρισμός.
Δεν είμαστε λοιπόν εξόριστοι, μήτε ταξιδιώτες ή περαστικοί. Είμαστε αιχμάλωτοι και εκτός εαυτού, εκτός Αγάπης.
Mαρίνο Φίλτατε Στο ερώτημά σου, έδωσε μια πρώτη απάντηση με τον μεστό, ποιητικό της λόγο η φίλη Ελένη που γράφει το μπλογκ paracosmos.
Προσωπικά, όσο μεγαλώνω, την αλήθεια του αρχαίου ρητού, την συνειδητοποιώ και βαθύτερα.
Όποιος φέρεται με ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ κακία στο συνάνθρωπό του, επιθυμώντας να τον συντρίψει, να τον συκοφαντήσει, να τον εξουθενώσει, δεν καταλαβαίνει- βλακωδώς- ότι κάθε ίνα της παραμικρής κακίας που αποστέλλει προς τον πλησίον, θα του επιστραφεί ως χοντρή τριχιά-καραβόσκοινο, που θα τυλιχτεί γύρω απ' το δικό του λαιμό, μελλοντικά και θα τον πνίξει.
Τούτο συμβαίνει διότι ΚΑΙ από αυτήν εδώ τη ζωή, τόσο το καλό, όσο το ενσυνείδητο κακό, ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΟΝΤΑΙ και πάντα ανταποδίδονται από εκεί που ΚΑΝΕΙΣ δεν θα το περίμενε ότι θα ανταποδοθεί.
Πρόκειται για ΑΣΑΛΕΥΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΝΟΜΟ...(τα εξηγεί αναλυτικά στο "περί ακουσίων θλίψεων" ο Άγιος Μάρκος ο ΑΣκητής)
Εμείς οι μεγαλύτεροι στην ηλικία το έχουμε δεί αμέτρητες φορές να συμβαίνει, γι αυτό προσπαθούμε να φυλαχτούμε όσον δυνάμεθα, από την ανταπόδοση της κακίας που λάβαμε...
Δεν μπορεί να λοιπόν να είναι σοφός (όσα πτυχία και αν έχει κατά κόσμον) όποιος δεν κατανοεί ο΄τι ΜΟΝΟΝ η ΕΜΠΡΑΚΤΗ αγάπη (όχι η εξ αποστάσεως "αγάπη" η ανώδυνη που δεν στοιχίζει τίποτε) και η ΕΜΠΡΑΚΤΗ συγχωρητικότητα, είναι οι ποιότητες που μας ελευθερώνουν και μας δικαιώνουν και σε αυτόν τον αιώνα και στον Μέλλοντα..
Εξαρτάται τι εννοεί ο καθένας σοφό και κακό. Ελένη,προτιμώ το ταξιδιώτης ή περαστικός από το εξόριστος. Η φωτογραφία πάντως δεν μου θυμίζει άνθρωπο που σκέφτεται.Σε άλλη διαδικασία παραπέμπει!!! παπα-Κώστας
Kαλέ συ, παπα-Κώστα μ' λασπόλουτρο δεν κάνει ο αθρωπάκος της φωτογραφίας; Έτσι μου φάνηκε εμένα.
............................ Ελένη ευχαριστούμε για τις επεξηγήσεις.
Προσωπικά επικαλούμαι τα ωφελιμιστικά επιχειρήματα διότι οι περισσότεροι από μας τους χριστιανούς τάχα, την αγαθότητα που νοσταλγείς και επικαλείσαι, ούτε κατά φαντασίαν δεν την προσεγγίζουμε...και ας φοράμε και ράσα και ας λέμε και βαρύγδουπα κηρύγματα, ως δήθεν μορφωμένοι, τρομάρα να (ΜΗ) μας έρθει, Παναγία μ' ! ;-)
Ο λόγος που εγώ προβάλλω δεν είναι ωφελιμιστικός. Δεν είμαι καλός με τους ανθρώπους γιατί φοβάμαι ότι σε αντίθετη περίπτωση, εάν δηλαδή είμαι κακός, η κακία θα πέσει επάνω μου, θα την βρω μπροστά μου, οπότε λογικά σκεπτόμενος, συγκρατώ την κακία μου. Καμία σχέση. Είμαι καλός γιατί έτσι... δεν μπορώ να είμαι τίποτα άλλο. Η καλοσύνη μου, θα προτιμούσα την λέξη αγαθότητα, δεν είναι συνειδητή ή ασύνειδη, είναι υπαρκτική ή ανύπαρκτη. Και όταν λέω υπαρκτική είναι -για να χρησιμοποιήσω την μεταφορά της αγαπητής Σαλογραίας- το νήμα από το οποίο έχει πλεχτεί με το βελονάκι και περίσσια τέχνη η λεπτοδουλεμένη δαντέλα που θέλω να είμαι.
Η αγαθότητα στην οποία αναφέρομαι δεν έχει καμία σχέση με την αστική ευγένεια, τους καλούς τρόπους. Ούτε σε καθιστά αγαθιάρη, εύκολο στόχο πειραγμάτων και εκμετάλλευσης. Αντίθετα είναι μια αγαθότητα "αγενής", ουσιαστική... πολύ "σκληρό" νόμισμα στις καθημερινές συναλλαγές - συνδιαλλαγές των ανθρώπων.
Εάν είμαστε "περαστικοί" , γιατί να μην περάσουμε καλά; Εάν είμαστε "ταξιδιώτες", γιατί να μην έχουμε το μάτι του τουρίστα; Είμαστε εξόριστοι. Αυτό σημαίνει μας έδιωξαν, γυρνάμε με πόνο απ' δω κι από κει, δεν ξέρουμε πού θα κοιμηθούμε απόψε και που θα ξημερωθούμε.... φοβόμαστε, πονάμε και θυμόμαστε....
Ο εξόριστος δεν έχει ελπίδα να γυρίσει στη πατρίδα του παρά μόνο εάν αλλάξει αυτός που τον εξόρισε.Εμείς είμαστε εδώ για να προετοιμαστούμε για τη μεγάλη επιστροφή.Δεν ήρθαμε για τουρισμό.Απλά στρίψαμε λάθος και βρεθήκαμε εδώ.Έχουμε προορισμό.Ο εξόριστος δεν έχει. παπα-Κώστας
Τα λειτουργικά βιβλία μιλάνε για "εξορία" : Συναξάριο Κυριακής της Τυρινής : Ανάμνησιν ποιούμεθα της από του Παραδείσου της τρυφής εξορίας του πρωτοπλάστου Αδάμ.." Εξορία σημαίνει και νοσταλγία και επιθυμία επιστροφής στην πάτρια γή! Διαβάζοντας ημερολόγια εξορίστων στα ξερονήσια, στα χρόνια του διχασμού, καταλαβαίνει κανείς ότι ο εξόριστος δεν είναι και απελπισμένος. Το αντίθετο! Επιβιώνουν όσοι έχουν την ελπίδα της επιστροφής ζωντανή! Σίγουρα το τέλειο είναι να έχει κανείς την αγαθότητα που αναφέρθηκε αλλά και η μη επίδειξη κακίας από μια συγκράτηση, βελτιώνει τον αγωνιζόμενο χριστιανό. Για τον κοσμικό άνθρωπο που αδιαφορεί για πνευματική προκοπή, αυτή η "συγκράτηση" είναι καταπίεση με άδηλες ή απρόβλεπτες συνέπειες. Ας είναι στόχος η απόκτηση της πηγαίας αγαθότητας η οποία είναι δώρο Θεού, όπως και πάσα δόσις αγαθή! Τρέχομεν λοιπόν, τρέξωμεν καματηροί έως καιρόν έχομεν, διότι ουδενί ουδέν οφείλομεν ει μη το αγαπάν αλλήλους...Ως οφειλέτες λοιπόν πολλών, έχουμε δρόμο αλλά σημασία έχει ο αγώνας ο αδιάλειπτος. ΑΚΥΛΑΣ
Μου αρέσει πολύ αυτή η συζήτηση!Δε διαφωνώ αλλά(ω ναι,υπάρχει αλλά)η εξορία είναι στην Π.Δ.Με την Σταύρωση του Χριστού η εξορία έληξε.Ο δρόμος είναι ανοιχτός και μένει να τον ταξιδέψουμε.Γι'αυτό και ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος αλλά και άλλοι άγιοι χρησιμοποιούν τη λέξη ταξιδιώτες. Οι εξόριστοι στα ξερονήσια έλπιζαν σε επιστροφή με τη προϋπόθεση της αλλαγής του καθεστώτος και όχι της δικής τους αλλαγής(άσχετο το ποιος είχε δίκιο,δεν το πολιτικοποιώ).Για εμάς η επιστροφή είναι συνδεδεμένη με την δική μας αλλαγή-μετάνοια. παπα-Κώστας
μπραβο κυρία Ελένη! Πολύ σωστά απάντησες στον παπα Κώστα!
παπα Κώστα, η Ελένη εχει δίκαιο. Προσπάθησε λιγο να την καταλάβεις. Ο Αδάμ δεν ειναι εξόριστος απο τον Παραδεισο; Τι ειναι; Τυχαια βρεθηκαμε εδω; Ή μηπως εξοριστήκαμε απο καπου; Μεγαλη επιστροφή; Εμεις να ετοιμαστουμε; Ναι, ε; Αραγε απο μονοι μας θα προετοιμαστουμε; Στο χερι μας ειναι; Ειμαι κατα της Ηθικοδιδασκαλιας! Απλα; Απλα τι εγραψες; Απλα στριψαμε λαθος; Αυτο το απλα πληρωνει η ανθρωποτητα εδω και χιλιαδες χρονια με πονο και θανατο; Ετσι απλα; Μηπως τελικα δεν ειναι τοσο απλα; Εχουμε προορισμο; ΠΟιον; Για πες μας τον! Διοτι ο δικος μου προορισμος ειναι η αμαρτια, η ηδονη, η απολαυση και αν με αφηνες ελευθερο θα αμαρτανα και με τα δυο χερια! Εσυ; Παπα Κωστα, ακου λιγο την κυρια Ελενη, δεν ειναι ουτε κακο ουτε μειωτικο επειδή εσυ εισαι ο αντρας της υποθεσης...!
Ο προορισμός του ανθρώπου είναι η θέωση.Ο Παράδεισος.Ουσιαστικά είναι στο χέρι μας.Ο Θεός, που χωρίς τη βοήθεια Του δεν μπορούμε να υπερνικήσουμε την αμαρτία,βοηθά όταν έχουμε τη διάθεση,την προαίρεση,να αγωνιστούμε. Έτσι απλά.Μια απλή κίνηση προς το κακό είναι η αμαρτία γι'αυτό και πέφτουμε τόσο εύκολα. Και νομίζω ότι για το μόνο που δεν μπορεί να με "κατηγορήσει" κάποιος είναι για υπεροψία έναντι των γυναικών.
Αγαπητέ, Ανώνυμε των 9:17, ο παπα-Κώστας, όπως και οι περισσότεροι από τους συνομιλητές σ' αυτό το φιλόξενο μπλόγκ δε νομίζω να κινείται από σεξιστικά ελατήρια. Εγώ δε, προσωπικά δεν δηλώνω φεμινίστρια και ο λόγος μου δεν στηρίζεται στο γυναίκειο "δίκαιο". Επίσης θα προτιμούσα, δίχως βέβαια να μπορώ να το απαιτήσω, να με αποκαλούσες απλά Ελένη και όχι "κυρία". Δεν ξέρω εάν βγάζω ένα διδασκαλίστικο ύφος και από εκεί κάπως σου ταίριαξε... δεν με πειράζει αλλά με... μεγαλώνει. Και αυτή τη περίοδο νιώθω εντελώς ....μικρή (όχι στα χρόνια, ασφαλώς!). Όσον αφορά την ουσία με τον χαρακτηρισμό "εξόριστος" θέλω να αποδώσω το ανθρώπινο βίωμα. Την μεγάλη μας -και κατά τη γνώμη μου κύρια- ανάγκη που έχουμε να βρούμε έναν τόπο μέσα στον άλλο άνθρωπο, να μας θρέψει ο καλός του λόγος, να μας θεραπεύσει η παρηγοριά της ζεστασιάς της ύπαρξής του, να μας ξαποστάσει, να μην μας προγκίξει με την εχθρότητά του, με τον άστοχο λόγο του, με την κλειστότητά του, να μας δώσει τόπο στο "εγώ" του. Ο πόνος μας και ο φόβος προέρχονται από την επώδυνη εμπειρία ότι στον πραγματικό κόσμο δεν θα βρούμε ποτέ αυτόν τον φιλόξενο τόπο. Αν χρειαστεί θα επανέλθω στην όμορφη αυτή κουβέντα. Πάντως θερμά σ' ευχαριστώ ανώνυμε που ασχολήθηκες μ' αυτά που γράφω. Αυτή η ενασχόλησή σου είναι κατά κάποιον τρόπο ένας "τόπος" στην εξορία του λόγου.
( Ευλαβικέ, ή και ανευλαβικέ, περαστικέ αναγνώστα, το "Σντούπ" ήταν ο σωματικός ήχος από το σώμα της Σαλογραίας που έπεσε πάλι ξερή στο πάτωμα, διαβάζοντας το ΥΨΗΛΟΤΑΤΟ επίπεδο των σχολίων, σε αυτή σελίδα!)
θα επαυξησω, ακομα και με τον κινδυνο να με βγαλετε τρελο!
Οχι απλα εξοριστοι ειμαστε, ειμαστε ενα ματσο χαλια και σκοτος και ανοησια και θανατος και ταφος και μυστηριο ανομιας και ο,τι αλλο θελεις προσθεσε!
Κακό ε; Οχι δα! Μα γιατι;
Διοτι τότε ακομα πιο πολυ θα τρεξουμε στον Κύριο να μας γιατρεψει - τότε μονο για πρωτη φορα θα συνειδητοποιησουμε στην ΤΑΛΑΙΠΩΡΗ και ΕΞΟΡΙΣΤΗ υπαρξη μας οτι αφενος δεν αξιζουμε μια αφετερου απο μονοι μας δεν μπορουμε να πετυχουμε τιποτα - ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ - μηδεν εις το πηλΗκιον οπως ελεγε και ο πρωην λεβεντης πρωθυπουργός μας!
Οσο για τον παπα Κωστα
- τα απλα ειμαστε και τα απλα θα πετυχουμε και τα απλα αυτα ειναι και ειναι απλο να σωθουμε και ειναι απλο να επιστρεψουμε στον Παραδεισο και απλα ετσι και απλα αλλιως....
...ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΤΩΝΕΙ στην ΕΡΗΜΟ και στον ΓΟΛΟΓΘΑ -
πιστεψε με αγαπητη μου Ελενη
- ΜΟΝΟ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙ ΑΥΤΑ!
Αν βεβαια βιώνεις τον χριστιανισμο σου με aircondition, ιντερνετ, τηλεοραση, μπολικο φαγητο, καλο κρασι και να συνευρισκεσαι εντος του γαμου με το ετερον ημισυ - τραλαλα λαλαλα - τι ωραιος που ειναι ο Χριστιανισμος, πολυ απλά ειναι απλος!
Ετσι θα ηθελα και εγω να ειμαι χριστιανο - τοσο απλα!
@Prosorino Email Συμφωνώ με όσα είπες στην Ελένη και τον παπα-Κώστα. ΠΑΝΔΥΣΚΟΛΗ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ, ΠΑΝΔΥΣΚΟΛΗ..
(Για τα κιλά μου αναφέρθηκα σε προηγούμενο σχόλιο, που χάθηκε, πάντως, ναι, βαδιζω αναμφίβολα στην οδό της κοιλιοδουλείας και της αποκτηνώσεως...Ευχου να αρχίσω να εγκρατεύομαι οσονούπω...) ;-)
Επιτρέψτε μου να συνεχίσω τον διάλογο. Ο Σταυρός και η Ανάστασή Του, πράγματι άλλαξαν το καθεστώς. Την κεκλεισμένη κι φυλασσομένη Πύλη του Παραδείσου από την φλογίνη ρομφαία των Αγγέλων την άνοιξε η Εν Σώματι Ανάστασις! Έτσι ανέβηκε και η Παναγία μας και όλοι οι Άγιοι οι οποίοι ήσαν κατεχόμενοι από τα δεσμά τουΆδου, εξόριστοι μεν αλλά εν αναμονή της "αλλαγής καταστάσεως" την οποία είχε υποσχεθεί ο Κύριος στον πρώτο εξόριστο, τον πρώτο Αδάμ.Το Μυστήριο της Ενσάρκου Οικονομίας είναι η μεγάλη αλλαγή, εκείνη την οποία περίμεναν όσοι Χάριτι Θεού κρατούσαν τη φλόγα ή μάλλον την σπίθα του Αγίου Πνεύματος, όπως ο Άγιος Συμεών ο Θεοδόχος! Νύν απολύεις είπε, όταν είδαν οι οφθαλμοί του το Σωτήριον, την αλλαγή δηλαδή τη μεγάλη! Μέσα σε αυτή τη χαρμόσυνη προσδοκία, της επανόδου από τον τόπο της εξορίας (ο τόπος παραμένει ο αυτός τόσο και για την ΠΔ όσο και για την Καινή, δηλαδή είναι τόπος εξορίας) κάνει πιο εύκολο να κρατήσουμε ζεστές τις καρδιές μας για να χωρέσουν κι άλλοι ή έστω για να ακουμπήσουν κι άλλοι. ΑΚΥΛΑΣ
Αγαπητή Ελένη, είμαι ο ανώνυμος σχολιαστής των 6 Σεπτεμβρίου 2014 - 10:58 μ.μ.
Οι διαπιστώσεις μπορούν να είναι διάγνωση αλλά δεν είναι θεραπεία. Η θεραπεία θέλει απόφαση, κόπο και υπομονή.
Ο άνθρωπος που θέλει να γνωρίσει τον Θεό δεν έχει να μάθει τίποτα, αλλά έχει να πάθει πολλά μέχρι να αναγεννηθεί με την μετάνοια, την ταπείνωση και την αγάπη ώστε να ομοιάσει στο Θεό. Η Γνώση του Θεού δεν είναι μάθηση αλλά πάθηση, δεν έχει να κάνει με θεωριτική κατάρτηση αλλά με σταυροαναστάσιμη αναμόρφωση.
Όλα αυτά που αισθάνεσαι ώς κύρια ανάγκη να βρείς σε κάποιον άλλον άνθρωπο, θα τα βρείς μέσα σου, αν προσπαθήσεις να υπερβείς τον φόβο σου και δώσεις τόπο στον Χριστό στην καρδιά σου.
Η μεγαλύτερη άσκηση γιά τον χριστιανό είναι η απόλυτη εμπιστοσύνη στόν Θεό.
Θέλει τόλμη να ανοίξει κάποιος ανεπιφύλαχτα την καρδιά του στον Χριστό. Θέλει τόλμη η Αγάπη.
(πάλι χάθηκε μια προηγούμενη απάντηση που σου έγραψα, την ξαναγράφω παραλλαγμένη)
Η Ελένη, αγαπητέ, είναι ΑΣΤΕΡΙ.
Σου θυμίζω ότι στη ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑ, γράφει τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ της,
Να την επισκέπτεσαι και να της σχολιάζεις αν θές.
ΔΕΝ είναι ανάγκη να κρύβεσαι. Και δώσε μας ένα κανονικό όνομα.
Έτσι που κρύβεσαι μας δίνεις μια αίσθηση ότι φοβάσαι.. ..
Φοβάσαι κάτι; Σε παρακολουθεί κάποιος ή κάποια; Πες μας το πρόβλημά σου, μήπως μπορούμε να βοηθήσουμε... ;-)
Όσο για το " βρόμικο στομααα" που λες ότι διαθέτεις να το προσέξεις. ΤΙΠΟΤΕ δεν λειτουργεί ΠΙΟ ΑΝΤΙΕΡΩΤΙΚΑ στη σχέση σου με ένα κορίτσι, όσο το στόμα που όζει...
Ο καλός οδοντίατρος -στοματολόγος, μετά από κάθε γεύμα καλό βούρτσισμα, οδοντόνημα και στοματικό διάλυμα, κρίνονται ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΤΑΤΑ.
Γρια, εχεις μεινει πισω στις εξελιξεις! Δεν φταις ομως εσυ, αφου εζησες σε μια αλλη εποχή! Και ποιος σου λεει εσενα οτι σημερα οι γυναικες δεν γουσταρουνε αντρα 'βρωμικο'; Ε;
Τι να πω τζοβενάκι μου; Τι να πώ; πραγματικά, εγώ είμαι εκτός εποχής, σωστό απολίθωμα, δεν κατέω πράμα!
Για να μου το βεβαιώνεις εσύ, σίγουρα οι γυναίκες γουστάρουνε και άντρα βρόμικο. ΄ Στην εποχή μας, πια πιδάκι μ' ,ούλες οι ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ υπάρχουνε.... Το κατάλαβααα! ;-)
Δεν ειμαστε εξοριστοι παπα Κωστα; Ειμαστε απλα σε περιπατο; Ναι, ε;
Και οταν ο Αδαμ εξοριστηκε με Καταρες - αυτο δεν το λες και ταξιδι αναψυχης, σωστα;
Παραφραζω ελευθερα:
"Καταραμενε να εισαι αντρα...και εσυ γυναικα που εισαι; Εσυ να εισαι δυο φορες πιο καταραμενη" ;!
Βεβαιως με την Ανάσταση του Κυριου δοθηκε ενα τελος σε αυτην την 'παράνοια' του ανθρωπου! ΟΝτολογικα!
Ομως πρακτικα δεν άλλαξε κατι!
Τον ιδιο Σταυρό που σηκωναν οι Ασκητες της ΕΡημου τον 3ο αι - τον ιδιο Σταυρό καλουμαστε να σηκωσουμε και εμεις σημερα - ΤΟ ΑΠΛΑ που το ειδες;
Ελαφρυς ο Σταυρος του Χριστου - οχι ομως απλος!
Σκεψου να πω σε καποιον ετοιμοθανατο στο νοσοκομειο: "μην στεναχωριεσαι, απλα εισαι αρρωστος, απλα σε λιγο θα πεθανεις, και απλα θα πας στην ΟΥρανιο Βασιλεια"!
Ας ειμαστε λιγο πιο προσεχτικοι παπουλη! Τα δημοσια γραπτα μας εκθετουνε ανεπανόρθωτα!
Εχεις λύσει το ζουνάρι σου, τζοβενάκι μου, και τροχίζεις τα νυχάκια σου για καβγά, ή μου φαίνεται; ;-) Διατί τόση ευερεθιστότης περικαλώ;
Και βέβαια μπορείς να σχολιάζεις(χαρά μου τα σχόλια), ΑΡΚΕΙ να μην γίνεσαι ΑΓΕΝΗΣ με εμένα ή τους φίλους αυτής της σελίδας.
Εδώ, σε αυτή τη σελίδα δεν ερχόμαστε για να τσακωθούμε.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΣ ΤΟ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΤΟΝ ΚΑΒΓΑ όσο ΔΕΝ φαντάζεσαι..όμως όταν μου πετάνε γαντάκια στα μούτρα, ΜΠΟΡΕΙ και να απαντήσω.
Λοιπον, τι λέγαμε; α ναι...λέγαμε ότι...
ερχόμαστε εδώ για να ανταλλάξουμε κάποιες σκέψεις και συναισθήματά μας. Είμαστε ένα χαμένο στο κυβερνοδιάστημα, ένα, ασήμαντο ηλεκτρονικό καφενείο. Σε πειράζει;
Το βρίσκεις αυτο εκνευριστικό;
Εμείς παντως (ως πληροφορία το δίνω) διάθεση για καβγά, ΔΕΝ έχουμε, αλλά..παρακαλώ τα σχόλια να παρεμένουν σε κόσμιο επίπεδο, αλλιώς ΔΕΝ έχει νόημα η επικοινωνία ή λάθος σελίδα έχεις διαλέξει..
Νομίζω ότι αδικείς τον παπα-Κώστα με αυτά που του απεύθυνες αλλά θα αφήσω τον ίδιο τον παπα Κώστα να δώσει τις εξηγήσεις του, εφόσον το κρίνει σκόπιμο.
Και ό άλλος ο ανωνυμος ένα σχήμα λόγου, ο καψερούλης, χρησιμοποίησε.
ΜΗ τον κρεμάς τον αθρωπακο με την κριτική σου, ελεος τζοβενάκι μου, έλεος, εμείς σε αγαπάμε ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ, και ουδε πωποτε, θα επιθυμούσαμε το κακό σου, θέλω να με πιστέψεις...
Λοιπόν...τι λέγαμε; α ναι...λέγαμε ότι κακές συμπεριφορές στον γνωστό ή άγνωστο πλησιον μας, ΔΕΝ μας συμφέρουν.
ΜΑΚΑΡΙΟΣ όποιος το καταλάβει...
Θα σου θυμίσω ότι και ο π. Παίσιος που ΥΠΕΡΑΓΑΠΑΤΕ, ΔΕΝ πλήγωνε ποτέ του κανέναν...Μονάχα με τους παλαιοημερολογίτες γινόταν έξαλλος, χαχα...ευθύμησα πάλι!
Γρια, αφενος δεν δημοσιευεσες ενα σχολιο μου που εστειλα στον Ανωνυμο πιο πανω, οπου διαφωνω με την τοποθετηση του να βρεις το φως μεσα σου - μεταφρασω ελευθερα!
Αφετερου συμφωνω μαζι σου οτι δεν πρεπει να καυγαδίζουμε
Σε ρωτω ομως: οταν βλεπεις την Διαστρεβλωση της Ορθοδοξου Θεολογιας σε αυτον τον αφανταστο βαθμο - αν μπορουσε να μιλησει θα μας πηγαινε μεσα για βιασμο -
πως μπορει και πρεπει να αντιδρασει ο αλλος; Ματς μουτς, σας αγαπω ολους;
Αν προσεξες δεν 'επιτιθεμαι' σε μικρα παιδια και ομορφες κυριες - απλα μονο σε αυτους που με περισση ανεση μας μεταδιδουνε τις θεολογικα μολυσμενες αποψεις τους!
αν πραγματικά επιθυμείς διάλογο, νομίζω ότι μια προσοχή στο ΥΦΟΣ σου δεν θα έβλαπτε καθόλου τη συζήτηση και μάλλον θα την ωφελούσε.
Εδώ είμαστε μπλογκ που ΠΡΟΤΙΜΑΜΕ ΧΑΜΗΛΟΥΣ τόνους...και ναι, το παλαιοημερολογίτικο ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΙΑΣΟΥΜΕ διότι ΑΝ ΤΟ ΠΙΑΣΟΥΜΕ πάλι θα του ανέβη η πίεση του Πατριαρχούκου μας Βαρθολομαίου και δεν επιτρέπεται, μην τον ξεκάνουμε τον καψερούλη....τον χρειάζεστε...
Δεν καταλαβαίνω ποιο σχόλιό σου λες ότι δεν ανέβασα. Αν δεν το βλέπεις, στείλ' το πάλι να το ανεβάσω.
Προσωπικά, νομίζω ότι όλα τα ανέβασα αλλά καμιά φορά, κάτι χάνεται.
Και δικά μου χάνεται και τα ξαναστέλνω, παραλλαγμένα, αν δεν τα έχω κοπιάρει.
Το σχόλιο που εξηγω στον ανωνυμο οτι σωστα αυτα που εγραψε, αυτό ομως με το 'θα βρεις το φως μεσα σου' ή 'την λυση' ή την 'αγαπη' ... τι το ηθελε;
Αυτο παραπέμπει σε Ινδουιστες και Πεντηκοστιανους!
Δεν ειμαστε χριστιανοι για να βρουμε το φως ή οτι αλλο μεσα μας!
Βεβαιως πρεπει να τα βρεις με τον εαυτο σου, με την εννοια οτι πρεπει να ξερεις τι θελεις, αν το αποφασισεις να μεινεις πιστος σε αυτο κλπ - ΟΧΙ ομως οτι θα βρεις την σωτηρια μεσα σου!
Γριά, επειδή στην προηγουμενη ζωή μου ημουνα μαλλον γερμανικος ποιμενικός... σκυλιά που γαυγίζουνε δεν δαγκώνουνε!
Μια απαραίτητη διευκρίνηση της θέσης που έλαβα στην συζήτηση, η οποία για μένα ποτέ δεν έπαψε να είναι αυτή που ορίστηκε από την αρχική δημοσίευση, ήτοι : αν ένας κακός μπορεί να είναι σοφός, αυτό συζητάμε, πάνω σ' αυτό σκεπτόμαστε, όσο δύναται ο καθείς. Συνδέω την εξορία με την αγαθότητα και λέω ότι δεν αντιστοιχούν σε ψυχολογικές ανάγκες τις οποίες θέλουμε να ικανοποιήσουμε για να αισθανθούμε καλύτερα, μια κάποια ικανοποίηση, μια ανακούφιση, δηλ. εάν γίνομαι "τόπος" για τον άλλον ή εάν ψάχνω "τόπο" εντός του άλλου, δεν το κάνω για νιώσω καλά. Εάν γίνεται γι' αυτόν τον λόγο τότε ψάχνω για αποκούμπι, θέλω κάτι να κερδίσω και όποιος μου το αρνηθεί θα με πληγώσει, με τον εκδικηθώ κλπ.... Εγώ μιλάω για την οντολογία τους. Την διάθεση του ΕΙΝΑΙ στον άνθρωπο, στο οποίο μπορεί να προσχωρήσει ή όχι. Αυτή είναι μιά άλλη διαδρομή και συζήτηση.
Αγαπητό μου περιστεράκι, θα ηθελα να πω και εγώ ότι στην αρχή διαφώνησα από μέσα μου για την θεώρηση της εξορίας με τον ΠαπαΚώστα, και συμφώνησα με την Ελένη, όμως ένας λογισμός ανέβηκε στην καρδιά μου μετά την αιτιολόγηση του ΠαπαΚώστα, και εν τέλει συμφωνώ με τον Παπα-Κώστα γιατί είναι αισιόδοξος και χαρμόσυνος και χαροποιός.
Χριστός Ανεστη, και Αληθώς Αληθέστατα Ανέστη, μας είπε η σημερινή ημέρα ως Αναστάσιμη Αγία ημέρα. Και μετά αυτού προστέθηκε ο Λόγος Του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, ....""συγνώμη γάρ εκ του τάφου ανέτειλε. Μηδείς φοβείσθω θάνατον˙ ηλευθέρωσε γάρ ημάς ο του Σωτήρος θάνατος. Έσβεσεν αυτόν, υπ' αυτού κατεχόμενος. Ανέστη Χριστός και νεκρός ουδείς επί μνήματος.
Χριστός γάρ εγερθείς εκ νεκρών, απαρχή των κεκοιμημένων εγένετο"""
Οπότε δεν υπάρχει πιο ελπιδοφόρο πιο χαροποιο και αισιοδοξο μήνυμα από το παραπάνω, και θεωρώ ότι δεν κάνουμε λάθος πλέον, εάν πουμε ότι καταργήθηκε η εξορία του ανθρώπου για τους Εν Χριστώ αναγεννημένους, διότι εφάνη γαρ η κοινή Βασιλεία.
Περιστεράκι για το Μαρίνο Γρια για τον Prosorino Email Κοντεύω να χάσω το μπούσουλα η γυναίκα... χαχα... Εντάξει. Και έτσι είναι, φίλε Μαρίνο και αλλιώς τελικά.
Και πολύ δύσκολα όλα και πολύ εύκολα όλα, ανάλογα με τη στιγμή και τη Χάρη.
Ο Ληστής σε μία μόνο στιγμή Φωτεινή, κέρδισε τον Παράδεισο. Και ο Ιουδας σε μια στιγμή σκοτεινή έπεσε στις άγριες μασέλες της Κόλασης...
Εμείς ΞΕΡΟΥΜΕ ότι ο Θεός ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ...
Αν πορεύεται έκαστος ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΝ και απέχει το κατά δύναμη, από κακούς λόγους και ακόμη πιο κάκιστες προθέσεις, όλο και κάποια ευ-λογία στην ύπαρξή του, θα του προκύψει.
Κατ' αυτή την έννοια μπορώ να είμαι εντελώς μόνος μου, και να νιώθω μέσα μου τον κόσμο. Μπορώ να "φιλοξενώ" ανθρώπους που δεν θα γνωρίσω ποτέ κι άλλους που βλέπω στο δρόμο, στην ουρά, στο λεωφορείο, παντού...Όχι επειδή ως άνθρωπος το κατόρθωσα (δεν εννοώ το άτομό μου, γενικά μιλάω), αλλά επειδή μου δόθηκε, μου δίδεται συνεχώς, μου φεύγει συνεχώς και πάλι αγωνίζομαι να το κατακτήσω. Ευχαριστώ πάντως για τις ψυχολογικές συμβουλές προς το άτομό μου και για την έγνοια σας...
Επειδή με τα τελευταία σχόλια ιδιαιτέρως των ανωνύμων φαίνεται να εκτροχιάζεται το θέμα, ας επιχειρήσουμε να το επαναφέρουμε διότι εδώ δεν νομίζω, ότι κανείς σε αυτόν τον χαριτωμένο ηλεκτρονικό αυλόγυρο κάνει τον δάσκαλο και τον κήνσορα της Θεολογίας, θα ήθελα να σας θυμίσω το: "Τίς σοφὸς καὶ ἐπιστήμων ἐν ὑμῖν; δειξάτω ἐκ τῆς καλῆς ἀναστροφῆς τὰ ἔργα αὐτοῦ ἐν πραΰτητι σοφίας. Εἰ δὲ ζῆλον πικρὸν ἔχετε καὶ ἐριθείαν ἐν τῇ καρδίᾳ ὑμῶν, μὴ κατακαυχᾶσθε καὶ ψεύδεσθε κατὰ τῆς ἀληθείας. Οὐκ ἔστιν αὕτη ἡ σοφία ἄνωθεν κατερχομένη, ἀλλ' ἐπίγειος, ψυχική, δαιμονιώδης (Ιακ.13-15). Ο Λόγος του Θεού μας δίνει την διευκρίνηση του θέματος της ανάρτησης και είναι φανερό πως η κακία δεν είναι δυνατόν να μετέχει της σοφίας. Ακόμη και στις θετικές επιστήμες, έρευνα η οποία υποκρύπτει κακία (μωροφιλοδοξία, κλοπή κτλ.) δεν είναι πραγματική σοφία, ούτε και δημιουργική γνώση. Και δεν είναι τυχαίο που τέτοιοι ερευνητές έχουν σε μερικές περιπτώσεις αποκαλυφθεί και στην συνέχεια διασυρθεί. Η πραγματική σοφία είναι δώρο Θεού (αποκλειστικά!) και είναι βάλσαμο ψυχών και αν πρόκειται για την κοσμική επιστήμη και σωμάτων! ΑΚΥΛΑΣ
Είχα την εντύπωση ότι στο συγκεκριμένο blog δεν θα διάβαζα ποτέ ειρωνικά και πικρόχολα σχόλια. Γελάστηκα.
Για τους ευέξαπτους και αγενείς θα κάνω απλά μια διευκρίνηση. Όπως είναι αντιληπτό σε όλους τα σχόλια στο παρόν ιστολόγιο υπόκεινται σε έλεγχο και έγκριση. Επομένως η διαχειρίστρια του μας κάνει μεγάλη χάρη που ανεβάζει τις οποιεσδήποτε κακίες μας.
Τέλος θα συμφωνήσω με τον ΑΚΥΛΑ ο οποίος ανέπτυξε στο έπακρο το νόημα των 8 λέξεων του τίτλου.
Την καλησπέρα μου.
Αγαπητή "Σαλογραία", την εν Χριστώ αγάπη μου.
Χ (από το μεγάλο χωριό).
Υ.Γ Σχολιάζω για πρώτη φορά στην παρούσα ανάρτηση.
μας γράφεις, απομονώνοντας πονηρά το πρώτο μέρος από την φράση του σχόλιού μου και αφήνοντας συνειδητά απ΄έξω το δεύτερο μέρος που γράφει ξεκάθαρα γιά τον Χριστό : "το'θα βρεις το φως μεσα σου' ή 'την λυση' ή την 'αγαπη' ... τι το ηθελε;
Αυτο παραπέμπει σε Ινδουιστες και Πεντηκοστιανους!"
Γιά να δείς τόσο εσύ όσο και οι άλλοι αναγνώστες ότι όντως ο άνθρωπος που έχει κακία μέσα του δεν μπορεί να είναι σοφός διότι δεν έχει σχέση με τον Θεό, την όντως Σοφία, αλλά έχει σχέση με τον πονηρό που είναι πανουργία. Το ίδιο βέβαια ισχύει και γιά την Ελένη (αδύνατον να το διακρίνει ανθρώπινος νους αν δεν μετέχει της Σοφίας) που εγκωμιάζεις γιά να την "φουσκώνεις" περισσσότερο, ώστε να μην ωφεληθεί από από τα γραφόμενα. Έτσι δουλεύουν οι εν γνώση ή άγνοια, υπηρέτες του σατανά!
Παραθέτω λοιπόν απόσπασμα - που επικυρώνει αυτό που εσύ ως τυφλό όργανο του σατανά παρερμήνευσες - από το βιβλίο του Αγ. Νικολάου Καβάσιλα : "Περί της εν Χριστώ ζωής, λόγοι επτά".
"Οταν λοιπόν όχι μόνο σώμα καί σπίτι αλλά τόν εαυτό του απορρίπτη καί λαμβάνη τόν Θεό, καί Αυτός αντικαθιστά και σώμα και ψυχή και οικείους και φίλους και τα πάντα, οπωσδήποτε και η χαρά του θα υπερβή κάθε ανθρώπινη και θα είναι ανάλογη πρός τη θεία μακαριότητα και ταιριαστή σε τέτοια μεταλλαγή. Γι αυτό και λέγεται πώς χαίρονται με τη χαρά του Χριστού, επειδή τους χαροποιεί με αυτό το οποίο χαίρεται Εκείνος.
Εκείνος χαίρεται με τον εαυτό Του. Αλλά, όταν εκείνα που προκαλούν τη χαρά είναι τα ίδια, είναι επόμενο και η χαρά να είναι η ίδια. Αυτό μπορούμε όχι απλώς να το υποθέσουμε ή να το φανταστούμε, αλλά και να το γνωρίσουμε ακριβώς, αφού το λέει σαφώς ο ίδιος ο Σωτήρας. Όταν δηλαδή εισήγαγε τους νόμους γιά την αγάπη και συμβούλευε του Μαθητές να διατηρήσουν μέχρι τέλους την αγάπη τους γι Αυτόν αδιασάλευτη, είπε: " Ταύτα λελάληκα υμίν, ίνα η χαρά η εμή εν υμίν μείνη και η χαρά υμών πληρωθή ".Γι αυτό, λέει, σας παραγγέλω να με αγαπάτε, γιατί η αγάπη κάνει και δικά σας όλα τα δικά μου. Έτσι θα χαίρεσtε με την ίδια χαρά, γιά μένα και γιά τα δικά μου αγαθά."
Συμφωνώ στο ότι "εξορία" και "αγαθότητα" δεν είναι ψυχολογικές ανάγκες αλλά μάλλον καταστάσεις, οι οποίες κάθε άλλο παρά στατικές είναι. Η σοφία πάλι νομίζω ότι είναι κατηγόρημα της αγαθότητος. Όσο αυξάνει ο φωτισμός, τόσο περισσότερη η προκοπή στη σοφία αλλά και η αίσθηση της εξορίας αλλά και της συμ-πάθειας προς τους συνεξορίστους, η οποία είναι δυνατή λόγω της βεβαιότητας ότι η εξορία έχει μετατραπεί από καταδίκη χωρίς ελπίδα σε ταξίδι επιστροφής μέσα από τόπον αυχμηρόν, δρόμο οδύνης σπαρμένον με τριβόλους. Ο βαθμός συμπάθειας, ο οποίος συμβαδίζει με την εμ-πάθεια (empathy) προς τους συνεξορίστους (δεν λέω συνταξιδιώτες, συνοδοιπόρους κατ' ανάγκην διότι θέλω να περιλάβω και τους μη έχοντας ελπίδα, οι οποίοι ζουν την εξορία).
Επειδή η συζήτηση είχε φιλοσοφικο-θεολογικό ενδιαφέρον, "τα όντος" τι γραμματικός τύπος είναι; Το ον, του όντος... τα όντα (μετοχή του ρ. ειμί) ή ο επιρρηματικός τύπος "όντως" ; Τα υπόλοιπα τα αγγλικά τα κατάλαβα μια χαρά....στα ελληνικά το έχασα λιγάκι.....
Καλή μου Σαλογραία, εάν πρόκειται για λάθος και όχι για μια καινοτομία της ελληνικής γλώσσης... γιατί να το διορθώσεις; Όπως έχω γράψει σε πρόσφατη ανάρτησή μου στο μπλογκ μου με τίτλο "Να σωριαστείς εμπρός τους", τα λάθη μας (όποια κι αν είναι αυτά) είναι οι βωμοί της συνειδητοποίησής μας. Αρκεί να μας επιτραπεί να δούμε το μεγαλείο του όγκου τους, την ταχύτητα της εξάπλωσής τους, την φοβερή τους ευκολία... Γνώμη μου είναι να μην διορθώνεις τους ανθρώπους... εσύ βέβαια, πράττεις κατά το δοκούν και κατά τα ειωθότα...
(ως πανάξια φοιτήτρια φιλοσοφίας που είσαι επίσης επίσης)
όμως έχω αναγνώστες που ενώ διαθέτουν πάθος έκφρασης, δεν τα πάνε καλά με την ορθογραφία και ίσως δεν έχουν ανακαλύψει ακόμη τις διορθωτικές ικανότητες του word.
Σε αυτή την περίπτωση επιθυμώ να τους διευκολύνω να εκφραστούν χωρίς να εκτίθενται ορθογραφικά και χωρίς να δίνουν σε νεότερους αναγνώστες κακά παραδείγματα γραφής, τουλάχιστον στα πολύ χτυπητά της γλώσσας, διότι στα ψιλά της γραμματικής οι περισσότεροι εξ αγνοίας, αβλεψίας ή ταχύτητος διολισθαίνομεν (χρησιμοποιώ ένα άγγιγμα καθαρεύουσας στη γλώσσα, όταν θέλω να ΜΕ ειρωνευτώ γι αυτά που λέω...σχιζοφρένεια ειν' τούτο;). ;-)
Ξημέρωσε μια φρέσκια μέρα.
Στην Πάτρα έβρεχε τη νύχτα.
Και τι χαρά! Πάλι χαμογελάει τρυφερά ο ήλιος.
Βλέπω ΕΥΓΝΩΜΩΝ το φως του.. επειδή σε αυτό τον πρόσκαιρο κόσμο, κανένα δώρο- ούτε το πιο ανεπαίσθητο - ΔΕΝ μου το οφείλει ΚΑΝΕΝΑΣ...
πριν απαντήσω στον σχολιαστη Χ απο το Μεγαλο Χωριό
- μου θυμιζει τους αγαπημενους μου Ινδιανους - τον ηρωα μου τον προσφωνουσανε "μεγαλο Πνευμα"....
θα γραψω τουτο:
ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΜΕ εδω μεσα να κανουμε αναφορα σε ΕΞΟΡΙΑ, ΑγΩΝΑ, ΕΡΗΜΟ και ΓΟΛΓΟΘΑ - και πριν αλέκτωρ λαλήση τρείς...ολοι πηγανε με το μερος του παπα Κωστα!
Ο οποιος ουτε λιγο ουτε πολυ εγραψε: η φυγη μας απο τον Παραδεισο ειναι ενα πικνικ! Μια σχολικη εκδρομη, οπως η πενταήμερη, τοτε στην Ροδο - ολοι θυμαστε, σωστα;
Εκτος βεβαια την σεβαστή Γριά - εκεινη προτιμησε να μην δηλωσει συμμετοχή - εκεινη γνωριζει τους λογους - αν θελει μας τους εξηγει!
Λοιπον το να εισαι χριστιανος δεν εχει ουδεμια σχεση με την Αγωνια του Κηπου της Γεθσημανή, όπου ο ιδρωτας μετατρεπεται σε αιμα ...
ΑΠΑΓΕ της βλασφημιας - τι πραγματα μας γραφεις; Φυγε , δεν θελουμε να σε ακουμε!
Αλλα ο χριστιανισμος ειναι μια τραλαλα παρρεα, ολα τα προβληματα λυμενα, το να ακολουθεις τον σωστο δρομο ειναι το μονο ευκολο, σε αυτην την ζωη περναμε καλα, να δεις τι ωραια θα περναμε στην επομενη, χιχι - ειμαστε εξυπνοι εμεις οι χριστιανοι - 'την αγαθην μεριδα εξελεξαμεν'!
ΤΟ ΒΑΡΕΛΙ δειχνει να μην εχει πάτο!
Γριά, καθε μερα σε αγαπω ολο και περισσοτερο - δεν ξερω γιατι ... το ψαχνω ακομα! :)
Ερχομαι τωρα στο σχολιο του αγνωστου Χ - Ανώνυμος7 Σεπτεμβρίου 2014 - 10:41 μ.μ.
Να με κρινετε αυστηρα - παρακαλω - ρωταω λοιπον: η απαντηση που παραθετει απο ενα αποσπασμα του αγ. Νικολαου Καβάσιλα - τι σχεση εχει με το θεμα μας;
Η κριτικη μου εστιαζει στην αποψη του Χ οτι 'θα βρεις μεσα σου αυτο που ψαχνεις" - αυτο τι σχεση εχει με τον αγ. Καβάσιλα;
Παρακαλω απαντηστε μου!
Τελος οι αναφορες του Χ οτι ειμαστε υπηρετες του σατανα κλπ κλπ κλπ - μονο και μονο επειδή ΤΟΛΜΗΣΑΜΕ να αμφισβητησουμε την προταση του οτι το φως δεν ειναι μεσα μας ουτε η αγαπη ειναι μεσα μας ουτε τιποτα ειναι μεσα μας - ...
...ΕΝΤΑΞΕΙ, δεν τον ειπα τον Χ και καμπουρη, ουτε του ειπα οτι ειναι ΠΑΣΟΚΤΣΗΣ - οκ; Δηλ δεν τον εβρισα και τοσο πολυ - σωστα;
ΠΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ αυτη η αντιδραση του οτι ειμαστε σαταναδες και εχουμε τον σατανα μεσα μας και υπηρετουμε τον σατανα;
ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ξανακρινε τον!
ΑΥΤΟΥ του τυπου οι θρησκευομενοι ΕΧΟΥΝΕ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ μια γραμμη άμυνας - ανθρωπινος αδυνατο να την υπερβεις - σου λεει "τοσο τρελος δεν ειναι κανεις'....
..ελα ομως που ξεχασανε οτι αρθρογραφουμε στο κατεξοχην ιστολογιο της κυριας ΣΑΛΗΣ!
Μπίνγκο!
Γριά, που εισαι; Πότε θα ψησεις εναν καφε να με κερασεις; Εμενα που σε αγαπαωωωω τοσο πολυ; Ριξε μου μια γλυκεια ματια, σε παρακαλω... ! ! !
Πρόταση για ανοιγμα οχι τραπεζικου λογαριασμου αλλα καινου θεματος - απευθύνομαι στις δυο κυριες της παρεας: την δημιουργό-διαχειρίστρια Ευανθία- Σαλογραία του μπλογκ αυτού και της ωραίας Ελένης:
Παρακολουθω οτι στην κριτικη σας εναντίων του κληρου - ιδιως του ανωτερου - δεν θα πω οτι εχετε αδικο.... ..θα ρωτησω ομως τουτο:
Πως γινεται - εσεις, δυο ιδιοφυεις και οξυδερκείς κυρίες να βλεπετε τα λαθη των αντρων στον κληρο... ...και δεν λετε τιποτα για τα λαθη των συγχρονων γυναικων, στον κατεξοχην φεμινιστικο κοσμο που ζουμε;
Δηλ εδω επιβάλλεται η κριτικη - οσο και να θελεις να υποστηριζεις τις γυναικες!
Λοιπον; Γριά; Το βασταει η καρδια σου να ανοιξεις ενα νήμα, μονο με αυτό το θεμα;
Eχω ισχυρή ενδειξη ότι εκτελείς ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ στο διαδίκτυο και δικαιωμά σου. Δεν θα αναλύσω.
Έκαστος με καποιο τρόπο πρέπει να κερδίζει στο ψωμάκι του.
Δικαίωμά σου, άλλοτε να χυδαιολογείς και άλλοτε να γλΕΙφεις τους συζητητές σου. Παλαιές τεχνικές αυτές. Ξεπερασμένες ως προς την αποτελεσματικότητα.
(είπα το γλείφω =κολακεύω, με ΕΙ αγαπητέ "Μυρμιδόνα", ενώ ο σμιλευτής μαρμάρων είναι ο Γλύπτης με Υ από ρήμα γλΎφω, που σημαίνει σκαλίζω, άσχετο με το θέμα, αλλά βλέπεις ο συνειρμός στο κεφάλι του εκπαιδευτικού, ποτέ δεν σταματά)
Και δικό μας δικαίωμα να λαβαίνουμε ή οχι, υπόψη μας τα λογια σου, που είναι ΑΝΩΝΥΜΑ ΠΑΝΤΑ και ως ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ, ΑΝΕΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗΣ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑΣ και ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ.
Εμείς φίλε μου, Ο,ΤΙ ΛΕΜΕ το υπερασπίζουμε ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΟΤΑΤΗ στον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ.
ΚΑΙ ΑΝ κάναμε δημόσιες σχέσεις όπως ΤΟΛΜΑΣ και με κατηγορείς, δεν θα ακολουθούσα το Πάτριο με ό,τι χλεύη και ΔΙΩΓΜΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ αυτό συνεπάγεται.
Δεν θα επεκταθώ περισσότερο. Δεν είσαι τόσο ανεγκέφαλος όσο προσπαθείς να δείχνεις...
Το θέμα που μου προτείνεις, θα το κουβεντιάσουμε όποτε το φέρει ο Θεός με τη σειρά του..
Πήγαινε τώρα στην ευχή της Παναγίας.
Και να προσέχεις...κάνεις δύσκολο επάγγελμα, καημένο μου...
Oμολογώ ότι με την υπογραφή Χ έχω μπερδέψει και γω τους αποστολείς...
................................. Να δώσω και μια απάντηση σε ερωτώντα ρουφιανάκο...
Οταν πρωτομπήκα στο διαδίκτυο υπέγραφα ως σκέτη "Σαλογραία "ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΡΥΒΩ την ταυτότητά μου.
Ο κ. Αναστάσιος Κωστόπουλος του Βιβλιοπωλείου "ΖΩΗ" που διατηρεί το Πατρινό παπαδομπλογκ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ήξερε καλά ΠΟΙΑ ήταν η Σαλογραία.
Σας παρέπεμπα ΚΑΙ εκεί για να μάθετε.
ΔΕΝ το έκρυψα ΠΟΤΕ.
ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΖΩΗ, ΕΙΧΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΜΟΥ...
Έγραψα κάμποσα ως Σαλογραία, διότι έτσι εκφραζόμουν ΠΙΟ ΑΝΕΤΑ, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΡΥΒΟΜΑΙ.
Και σε άγνωστους "φίλους" ηλεκτρονικούς που μου έγραφαν με συμπάθεια (μερικοι ψαρεύοντας αλλά τότε ακόμη ΔΕΝ είχα καταλάβει -το βούρλο- τι ήταν το ηλεκτρονικό ψάρεμα, χαχα),
ΠΑΝΤΑ τους έλεγα το ΑΛΗΘΙΝΟ ΜΟΥ ΟΝΟΜΑ.
Μετά από κάποια γεγονότα (δεν είναι της παρούσης να αναπτύξω ) ΓΡΑΦΩ ΠΛΕΟΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ...
Αφού το έμαθαν ΠΡΩΤΟΙ οι πληροφοριοδότες της Ασφάλειας, με τα φιλικά ψαρέματα δια των e mail που μου έκαναν και αφού ΕΞΑΡΧΗΣ. ΟΛΟΙ οι φίλοι μου στην Πάτρα, ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ και την ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ μου ιδιότητα, γιατί να κρύβω την ταυτότητά μου και από τους υπόλοιπους αναγνώστες;
Δεν υπήρχε λόγος. Ή μάλλον υπήρχε λόγος ΠΛΕΟΝ για να την ΦΑΝΕΡΩΣΩ και ΕΠΙΣΗΜΑ.
Θα σου βάλω εργασία για το σπίτι "Μυρμιδόνα" ή όποιος άλλος είσαι PROSORINOS EMAIL πράκτορα του πατριαρχούκου Βαρθολομαίου, τους λόγους να τους σκεφτείς...
Να μη σου δίνω μασημένη τροφή....
ΠΡΙΝ τολμήσετε λοιπον να ελέγξετε εμένα για...ανωνυμία...χαχα..κοιτάξτε να τραβήξετε τις δικές σας μάσκες από τα πολύ πληγωμένα και ΕΞΑΓΟΡΑΣΜΕΝΑ προσωπά σας.
Δεν θα προσθέσω λέξη παραπάνω πρακτοράκοι μου..
ΔΕΝ θα ξανασχοληθώ μαζί σας...
Αλλάξτε ψευδώνυμο και ΎΦΟΣ αν θέλετε να ξανασχοληθώ.
Τroll (τρολ)= Οργανωμένος αποσυντονισμός, τίποτα, καπνός Δεν είναι υπερφυσικά όντα, δεν είναι ιοί, είναι διαδικτυακές περσόνες με περίεργες διαθέσεις. Παραδοσιακά, τα τρολ ήταν υπερφυσικά, δαιμόνια όντα της αρχαίας σκανδιναβικής μυθολογίας. Ζούσαν σε σπηλιές σε ακατοίκητα βουνά, ήταν άσχημα, αργόστροφα και επικίνδυνα για τους ανθρώπους. Κι ύστερα ήρθε το internet. Kαι μαζί του αναβίωσαν τα troll και γεννήθηκαν ένα σωρό νέες έννοιες όπως τρολάρω, τρολάρισμα και παραινέσεις όπως «μην ταΐζετε τα τρολ». Το τρολ λοιπόν, στη σύγχρονη ιντερνετική ορολογία είναι ένα μέλος σε μια online κοινότητα, ένα chat room, ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που προκαλεί ή εκνευρίζει τους άλλους χρήστες με επιτηδευμένες, προκλητικές, ανόητες, εκτός θέματος ή εκτός τόπου και χρόνου θέσεις (βλέπε ορισμό στην Wikipedia). Το τρολ σε πλήρη δράση, αποσυντονίζει την κουβέντα, εξοργίζει τους άλλους χρήστες, και φυσικά προκαλεί τις ανάλογες αντιδράσεις. Και κάπου εδώ κολλάει το «μην ταΐζετε τα τρολ» (αγγλιστί: don’t feed the trolls), που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει «μην κάνετε διάλογο μαζί τους». Διότι η εμπειρία λέει ότι όσο αγνοείς αυτόν που σου τρολάρει τη συζήτηση (τον τοίχο σου στο fb, κ.λπ) ακόμα κι αν στην αρχή τον εξαγριώνεις, μετά απογοητευμένος που δεν του δίνεις σημασία, παίρνει τα κουβαδάκια του και πάει να σπάσει τα νεύρα κάποιων άλλων. Επομένως, σε περίπτωση που πέσεις θύμα της μανίας τους, μην ανεβάσεις πίεση, μην απαντήσεις σοβαρά: αγνόησε τους ή αντι-τρόλαρε τους αν τολμάς. Για να λέμε όμως όλη την αλήθεια, μερικές φορές τα τρολ είναι αξιολάτρευτα, πανέξυπνα και εξαιρετικά αστεία. Ιδιαίτερα όταν «τρολάρουν» accounts πολιτικών και τηλε-προσωπικοτήτων στα κοινωνικά μίντια, όταν διασκευάζουν τα post τους ή ξεγελούν αδαείς χρήστες -όχι κακόβουλα βέβαια. [Πηγή: www.doctv.gr]
ooPs... οπως λενε οι αμερικάνοι εδώ, sorry...Oh yes με Ω (ωμέγα) αλλά δεν το πρόλαβα και πάτησα το πλήκτρο εγώ το όν καλή μου ευ. A blessed day to all!
Σε ποιά ραψωδία τίνος έπους ή σε άλλο έργο του Ομήρου βρίσκεται αυτή η φράση και ποιά είναι η ακριβής-πρωτότυπη διατύπωσή της (στην Ομηρική διάλεκτο) ; Οπου κι' αν έψαξα δεν μπόρεσα να βρω κάτι.
Εάν είχαμε μια αίσθηση της εξορίας στην οποία είμαστε καταδικασμένοι όλοι, δεν θα τολμούσαμε να είμαστε κακοί με κανέναν άνθρωπο. Εάν νιώθεις εξόριστος, καταλαβαίνεις πόσο μεγάλη ανάγκη έχεις να υπάρχει ένας μικρός τόπος, που να σου επιτρέψουν να σταθείς, ένα κάθισμα που να σε περιμένει, ένα μπράτσο να γύρεις το κεφάλι σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά είναι τα καλά και ανεκτίμητα της εξορίας..... που άλλοι την είπανε "Σοφία".
Αν αισθανόμασταν την αγάπη του Θεού γιά μας, δεν θα είμασταν με κανέναν άνθρωπο κακοί.
Διαγραφή"Ωδε η σοφία εστίν·"
Όσο αγαπημένος νιώθεις, τόσο αγαπάς.
"Η Bασιλεία του Θεού", όπως είπε ο Kύριος "εντός υμών εστί" . H Bασιλεία του Θεού είναι μέσα μας, γιατί το Θεό μόνο μέσα μας μπορούμε να τον συναντήσουμε και να έρθουμε σε κοινωνία μαζί Tου, μέσα στην καρδιά μας, μέσα στον ίδιο τον εαυτό μας.
Πολλοί νομίζουν ότι πρέπει να την αναζητήσουν έξω, στις σχέσεις τους με τους άλλους ανθρώπους. Ότι κοινωνία με τους άλλους, είναι δόσιμο στους άλλους, είναι αγάπη μεταξύ μας. Δεν ξέρουν ότι οποιαδήποτε κοινωνία μεταξύ των ανθρώπων είναι αδύνατη χωρίς το Θεό.
O Θεός είναι και ο τόπος και ο τρόπος και η δύναμη της οποιασδήποτε επικοινωνίας.
O Θεός είναι η ίδια η επικοινωνία, ο Θεός είναι η ίδια η αγάπη, γιατί ο Θεός είναι Tριάς, αγαπητική κοινωνία προσώπων.
Mόνον η κοινωνία με το Θεό μπορεί να δώσει την κοινωνία των κτιστών προσώπων μεταξύ τους. Oποιαδήποτε προσπάθεια άμεσης επικοινωνίας των ανθρώπινων προσώπων είναι καταδικασμένη σε αποτυχία, γιατί είναι απονευρωμένη.
Δεν υπάρχει άλλη ενέργεια επικοινωνίας από τη Θεία Eνέργεια.
Mόνον η κοινωνία με τη Θεία Eνέργεια καθιστά ενεργό την κοινωνία μεταξύ μας. Oποιαδήποτε άμεση προσπάθεια επικοινωνίας, που ξεχνά ή αγνοεί το Θεό, την Αγάπη, καταντάει αυταπάτη. Είναι περιχαράκωση στο εγώ, απώλεια της επαφής με τους άλλους, αρρωστημένος εγωκεντρισμός.
Δεν είμαστε λοιπόν εξόριστοι, μήτε ταξιδιώτες ή περαστικοί. Είμαστε αιχμάλωτοι και εκτός εαυτού, εκτός Αγάπης.
Μου άρεσε η τοποθέτηση:
Διαγραφή"
Δεν είμαστε λοιπόν εξόριστοι, μήτε ταξιδιώτες ή περαστικοί. Είμαστε αιχμάλωτοι και εκτός εαυτού, εκτός Αγάπης"
ποιος έγραψε τα παραπάνω;
Τα έγραψε κάποιος πρώην αιχμάλωτος του θανάτου και τώρα δια Κυρίου εν Κυρίω απελευθερωμένος,
ΔιαγραφήΓιατί ;
ΑπάντησηΔιαγραφήMαρίνο Φίλτατε
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο ερώτημά σου, έδωσε μια πρώτη απάντηση με τον μεστό, ποιητικό της λόγο η φίλη Ελένη που γράφει το μπλογκ paracosmos.
Προσωπικά, όσο μεγαλώνω, την αλήθεια του αρχαίου ρητού, την συνειδητοποιώ και βαθύτερα.
Όποιος φέρεται με ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ κακία στο συνάνθρωπό του, επιθυμώντας να τον συντρίψει, να τον συκοφαντήσει, να τον εξουθενώσει, δεν καταλαβαίνει- βλακωδώς- ότι κάθε ίνα της παραμικρής κακίας που αποστέλλει προς τον πλησίον, θα του επιστραφεί ως χοντρή τριχιά-καραβόσκοινο, που θα τυλιχτεί γύρω απ' το δικό του λαιμό, μελλοντικά και θα τον πνίξει.
Τούτο συμβαίνει διότι ΚΑΙ από αυτήν εδώ τη ζωή, τόσο το καλό, όσο το ενσυνείδητο κακό, ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΟΝΤΑΙ και πάντα ανταποδίδονται από εκεί που ΚΑΝΕΙΣ δεν θα το περίμενε ότι θα ανταποδοθεί.
Πρόκειται για ΑΣΑΛΕΥΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΝΟΜΟ...(τα εξηγεί αναλυτικά στο "περί ακουσίων θλίψεων" ο Άγιος Μάρκος ο ΑΣκητής)
Εμείς οι μεγαλύτεροι στην ηλικία το έχουμε δεί αμέτρητες φορές να συμβαίνει, γι αυτό προσπαθούμε να φυλαχτούμε όσον δυνάμεθα, από την ανταπόδοση της κακίας που λάβαμε...
Δεν μπορεί να λοιπόν να είναι σοφός (όσα πτυχία και αν έχει κατά κόσμον) όποιος δεν κατανοεί ο΄τι ΜΟΝΟΝ η ΕΜΠΡΑΚΤΗ αγάπη (όχι η εξ αποστάσεως "αγάπη" η ανώδυνη που δεν στοιχίζει τίποτε) και η ΕΜΠΡΑΚΤΗ συγχωρητικότητα, είναι οι ποιότητες που μας ελευθερώνουν και μας δικαιώνουν και σε αυτόν τον αιώνα και στον Μέλλοντα..
Σε ευχαριστώ γλυκύτατη μου.
ΔιαγραφήΕξαρτάται τι εννοεί ο καθένας σοφό και κακό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλένη,προτιμώ το ταξιδιώτης ή περαστικός από το εξόριστος.
Η φωτογραφία πάντως δεν μου θυμίζει άνθρωπο που σκέφτεται.Σε άλλη διαδικασία παραπέμπει!!!
παπα-Κώστας
Kαλέ συ, παπα-Κώστα μ'
Διαγραφήλασπόλουτρο δεν κάνει ο αθρωπάκος της φωτογραφίας;
Έτσι μου φάνηκε εμένα.
............................
Ελένη
ευχαριστούμε για τις επεξηγήσεις.
Προσωπικά επικαλούμαι τα ωφελιμιστικά επιχειρήματα διότι οι περισσότεροι από μας τους χριστιανούς τάχα, την αγαθότητα που νοσταλγείς και επικαλείσαι, ούτε κατά φαντασίαν δεν την προσεγγίζουμε...και ας φοράμε και ράσα και ας λέμε και βαρύγδουπα κηρύγματα, ως δήθεν μορφωμένοι, τρομάρα να (ΜΗ) μας έρθει, Παναγία μ' !
;-)
Ο λόγος που εγώ προβάλλω δεν είναι ωφελιμιστικός. Δεν είμαι καλός με τους ανθρώπους γιατί φοβάμαι ότι σε αντίθετη περίπτωση, εάν δηλαδή είμαι κακός, η κακία θα πέσει επάνω μου, θα την βρω μπροστά μου, οπότε λογικά σκεπτόμενος, συγκρατώ την κακία μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαμία σχέση. Είμαι καλός γιατί έτσι... δεν μπορώ να είμαι τίποτα άλλο. Η καλοσύνη μου, θα προτιμούσα την λέξη αγαθότητα, δεν είναι συνειδητή ή ασύνειδη, είναι υπαρκτική ή ανύπαρκτη. Και όταν λέω υπαρκτική είναι -για να χρησιμοποιήσω την μεταφορά της αγαπητής Σαλογραίας- το νήμα από το οποίο έχει πλεχτεί με το βελονάκι και περίσσια τέχνη η λεπτοδουλεμένη δαντέλα που θέλω να είμαι.
Η αγαθότητα στην οποία αναφέρομαι δεν έχει καμία σχέση με την αστική ευγένεια, τους καλούς τρόπους. Ούτε σε καθιστά αγαθιάρη, εύκολο στόχο πειραγμάτων και εκμετάλλευσης. Αντίθετα είναι μια αγαθότητα "αγενής", ουσιαστική... πολύ "σκληρό" νόμισμα στις καθημερινές συναλλαγές - συνδιαλλαγές των ανθρώπων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο!!! μπράβο και ξανά μπράβο παπα Κώστα για τον επιτυχή συνειρμό.... πώς μου διέφυγε....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν είμαστε "περαστικοί" , γιατί να μην περάσουμε καλά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν είμαστε "ταξιδιώτες", γιατί να μην έχουμε το μάτι του τουρίστα;
Είμαστε εξόριστοι. Αυτό σημαίνει μας έδιωξαν, γυρνάμε με πόνο απ' δω κι από κει, δεν ξέρουμε πού θα κοιμηθούμε απόψε και που θα ξημερωθούμε.... φοβόμαστε, πονάμε και θυμόμαστε....
πω πω, παπα-Κώστα μου
ΑπάντησηΔιαγραφήη Ελένη μας έχει...στείλει!
;-)
Ο εξόριστος δεν έχει ελπίδα να γυρίσει στη πατρίδα του παρά μόνο εάν αλλάξει αυτός που τον εξόρισε.Εμείς είμαστε εδώ για να προετοιμαστούμε για τη μεγάλη επιστροφή.Δεν ήρθαμε για τουρισμό.Απλά στρίψαμε λάθος και βρεθήκαμε εδώ.Έχουμε προορισμό.Ο εξόριστος δεν έχει.
ΑπάντησηΔιαγραφήπαπα-Κώστας
το ανω σχολιο μου που εμφανισες με χρονοκαθυστερηση Σαλογραια
Διαγραφήταιριαζει στο σχολιο του παπα Κωστα πιο πανω!
Συγκεκριμενα στο:
Ανώνυμος6 Σεπτεμβρίου 2014 - 4:37 μ.μ.
Ευχαριστω για την διορθωση!
Ρrosorino Email
Τα λειτουργικά βιβλία μιλάνε για "εξορία" : Συναξάριο Κυριακής της Τυρινής : Ανάμνησιν ποιούμεθα της από του Παραδείσου της τρυφής εξορίας του πρωτοπλάστου Αδάμ.."
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξορία σημαίνει και νοσταλγία και επιθυμία επιστροφής στην πάτρια γή! Διαβάζοντας ημερολόγια εξορίστων στα ξερονήσια, στα χρόνια του διχασμού, καταλαβαίνει κανείς ότι ο εξόριστος δεν είναι και απελπισμένος. Το αντίθετο! Επιβιώνουν όσοι έχουν την ελπίδα της επιστροφής ζωντανή!
Σίγουρα το τέλειο είναι να έχει κανείς την αγαθότητα που αναφέρθηκε αλλά και η μη επίδειξη κακίας από μια συγκράτηση, βελτιώνει τον αγωνιζόμενο χριστιανό. Για τον κοσμικό άνθρωπο που αδιαφορεί για πνευματική προκοπή, αυτή η "συγκράτηση" είναι καταπίεση με άδηλες ή απρόβλεπτες συνέπειες. Ας είναι στόχος η απόκτηση της πηγαίας αγαθότητας η οποία είναι δώρο Θεού, όπως και πάσα δόσις αγαθή! Τρέχομεν λοιπόν, τρέξωμεν καματηροί έως καιρόν έχομεν, διότι ουδενί ουδέν οφείλομεν ει μη το αγαπάν αλλήλους...Ως οφειλέτες λοιπόν πολλών, έχουμε δρόμο αλλά σημασία έχει ο αγώνας ο αδιάλειπτος.
ΑΚΥΛΑΣ
Μου αρέσει πολύ αυτή η συζήτηση!Δε διαφωνώ αλλά(ω ναι,υπάρχει αλλά)η εξορία είναι στην Π.Δ.Με την Σταύρωση του Χριστού η εξορία έληξε.Ο δρόμος είναι ανοιχτός και μένει να τον ταξιδέψουμε.Γι'αυτό και ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος αλλά και άλλοι άγιοι χρησιμοποιούν τη λέξη ταξιδιώτες.
ΔιαγραφήΟι εξόριστοι στα ξερονήσια έλπιζαν σε επιστροφή με τη προϋπόθεση της αλλαγής του καθεστώτος και όχι της δικής τους αλλαγής(άσχετο το ποιος είχε δίκιο,δεν το πολιτικοποιώ).Για εμάς η επιστροφή είναι συνδεδεμένη με την δική μας αλλαγή-μετάνοια.
παπα-Κώστας
μπραβο κυρία Ελένη! Πολύ σωστά απάντησες στον παπα Κώστα!
ΑπάντησηΔιαγραφήπαπα Κώστα, η Ελένη εχει δίκαιο. Προσπάθησε λιγο να την καταλάβεις. Ο Αδάμ δεν ειναι εξόριστος απο τον Παραδεισο; Τι ειναι; Τυχαια βρεθηκαμε εδω; Ή μηπως εξοριστήκαμε απο καπου; Μεγαλη επιστροφή; Εμεις να ετοιμαστουμε; Ναι, ε; Αραγε απο μονοι μας θα προετοιμαστουμε; Στο χερι μας ειναι; Ειμαι κατα της Ηθικοδιδασκαλιας! Απλα; Απλα τι εγραψες; Απλα στριψαμε λαθος; Αυτο το απλα πληρωνει η ανθρωποτητα εδω και χιλιαδες χρονια με πονο και θανατο; Ετσι απλα; Μηπως τελικα δεν ειναι τοσο απλα; Εχουμε προορισμο; ΠΟιον; Για πες μας τον! Διοτι ο δικος μου προορισμος ειναι η αμαρτια, η ηδονη, η απολαυση και αν με αφηνες ελευθερο θα αμαρτανα και με τα δυο χερια! Εσυ; Παπα Κωστα, ακου λιγο την κυρια Ελενη, δεν ειναι ουτε κακο ουτε μειωτικο επειδή εσυ εισαι ο αντρας της υποθεσης...!
PROSORINO EMAIL
Ο προορισμός του ανθρώπου είναι η θέωση.Ο Παράδεισος.Ουσιαστικά είναι στο χέρι μας.Ο Θεός, που χωρίς τη βοήθεια Του δεν μπορούμε να υπερνικήσουμε την αμαρτία,βοηθά όταν έχουμε τη διάθεση,την προαίρεση,να αγωνιστούμε.
ΔιαγραφήΈτσι απλά.Μια απλή κίνηση προς το κακό είναι η αμαρτία γι'αυτό και πέφτουμε τόσο εύκολα.
Και νομίζω ότι για το μόνο που δεν μπορεί να με "κατηγορήσει" κάποιος είναι για υπεροψία έναντι των γυναικών.
παπα-Κώστας
Αγαπητέ, Ανώνυμε των 9:17, ο παπα-Κώστας, όπως και οι περισσότεροι από τους συνομιλητές σ' αυτό το φιλόξενο μπλόγκ δε νομίζω να κινείται από σεξιστικά ελατήρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ δε, προσωπικά δεν δηλώνω φεμινίστρια και ο λόγος μου δεν στηρίζεται στο γυναίκειο "δίκαιο". Επίσης θα προτιμούσα, δίχως βέβαια να μπορώ να το απαιτήσω, να με αποκαλούσες απλά Ελένη και όχι "κυρία". Δεν ξέρω εάν βγάζω ένα διδασκαλίστικο ύφος και από εκεί κάπως σου ταίριαξε... δεν με πειράζει αλλά με... μεγαλώνει. Και αυτή τη περίοδο νιώθω εντελώς ....μικρή (όχι στα χρόνια, ασφαλώς!).
Όσον αφορά την ουσία με τον χαρακτηρισμό "εξόριστος" θέλω να αποδώσω το ανθρώπινο βίωμα.
Την μεγάλη μας -και κατά τη γνώμη μου κύρια- ανάγκη που έχουμε να βρούμε έναν τόπο μέσα στον άλλο άνθρωπο, να μας θρέψει ο καλός του λόγος, να μας θεραπεύσει η παρηγοριά της ζεστασιάς της ύπαρξής του, να μας ξαποστάσει, να μην μας προγκίξει με την εχθρότητά του, με τον άστοχο λόγο του, με την κλειστότητά του, να μας δώσει τόπο στο "εγώ" του.
Ο πόνος μας και ο φόβος προέρχονται από την επώδυνη εμπειρία ότι στον πραγματικό κόσμο δεν θα βρούμε ποτέ αυτόν τον φιλόξενο τόπο.
Αν χρειαστεί θα επανέλθω στην όμορφη αυτή κουβέντα.
Πάντως θερμά σ' ευχαριστώ ανώνυμε που ασχολήθηκες μ' αυτά που γράφω. Αυτή η ενασχόλησή σου είναι κατά κάποιον τρόπο ένας "τόπος" στην εξορία του λόγου.
Ελένη
Σντουπ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή( Ευλαβικέ, ή και ανευλαβικέ, περαστικέ αναγνώστα, το "Σντούπ" ήταν ο σωματικός ήχος από το σώμα της Σαλογραίας που έπεσε πάλι ξερή στο πάτωμα, διαβάζοντας το ΥΨΗΛΟΤΑΤΟ επίπεδο των σχολίων, σε αυτή σελίδα!)
Ευχομαι μονο αυτός ο εκκφωνατικος ήχος να μην ειναι αντίστοιχος του σωματικου σου βαρους, ε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιοτι εαν ναι, τότε πρεπει απο αυριο να αρχισουμε επειγόντως αυστηρή νηστειουλα ή μου φαινεται;
Prosorino Email
Ελένη,
ΑπάντησηΔιαγραφήθα επαυξησω, ακομα και με τον κινδυνο να με βγαλετε τρελο!
Οχι απλα εξοριστοι ειμαστε, ειμαστε ενα ματσο χαλια και σκοτος και ανοησια και θανατος και ταφος και μυστηριο ανομιας και ο,τι αλλο θελεις προσθεσε!
Κακό ε;
Οχι δα!
Μα γιατι;
Διοτι τότε ακομα πιο πολυ θα τρεξουμε στον Κύριο να μας γιατρεψει - τότε μονο για πρωτη φορα θα συνειδητοποιησουμε στην ΤΑΛΑΙΠΩΡΗ και ΕΞΟΡΙΣΤΗ υπαρξη μας οτι αφενος δεν αξιζουμε μια αφετερου απο μονοι μας δεν μπορουμε να πετυχουμε τιποτα - ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ - μηδεν εις το πηλΗκιον οπως ελεγε και ο πρωην λεβεντης πρωθυπουργός μας!
Οσο για τον παπα Κωστα
- τα απλα ειμαστε και τα απλα θα πετυχουμε και τα απλα αυτα ειναι και ειναι απλο να σωθουμε και ειναι απλο να επιστρεψουμε στον Παραδεισο και απλα ετσι και απλα αλλιως....
...ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΤΩΝΕΙ στην ΕΡΗΜΟ και στον ΓΟΛΟΓΘΑ -
πιστεψε με αγαπητη μου Ελενη
- ΜΟΝΟ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙ ΑΥΤΑ!
Αν βεβαια βιώνεις τον χριστιανισμο σου με aircondition, ιντερνετ, τηλεοραση, μπολικο φαγητο, καλο κρασι και να συνευρισκεσαι εντος του γαμου με το ετερον ημισυ - τραλαλα λαλαλα - τι ωραιος που ειναι ο Χριστιανισμος, πολυ απλά ειναι απλος!
Ετσι θα ηθελα και εγω να ειμαι χριστιανο - τοσο απλα!
Πιο απλα δεν γινεται!
Μια ομορφη Κυριακή να εχουμε!
Prosorino Email
@Prosorino Email
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με όσα είπες στην Ελένη και τον παπα-Κώστα.
ΠΑΝΔΥΣΚΟΛΗ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ, ΠΑΝΔΥΣΚΟΛΗ..
(Για τα κιλά μου αναφέρθηκα σε προηγούμενο σχόλιο, που χάθηκε, πάντως, ναι, βαδιζω αναμφίβολα στην οδό της κοιλιοδουλείας και της αποκτηνώσεως...Ευχου να αρχίσω να εγκρατεύομαι οσονούπω...)
;-)
Επιτρέψτε μου να συνεχίσω τον διάλογο. Ο Σταυρός και η Ανάστασή Του, πράγματι άλλαξαν το καθεστώς. Την κεκλεισμένη κι φυλασσομένη Πύλη του Παραδείσου από την φλογίνη ρομφαία των Αγγέλων την άνοιξε η Εν Σώματι Ανάστασις! Έτσι ανέβηκε και η Παναγία μας και όλοι οι Άγιοι οι οποίοι ήσαν κατεχόμενοι από τα δεσμά τουΆδου, εξόριστοι μεν αλλά εν αναμονή της "αλλαγής καταστάσεως" την οποία είχε υποσχεθεί ο Κύριος στον πρώτο εξόριστο, τον πρώτο Αδάμ.Το Μυστήριο της Ενσάρκου Οικονομίας είναι η μεγάλη αλλαγή, εκείνη την οποία περίμεναν όσοι Χάριτι Θεού κρατούσαν τη φλόγα ή μάλλον την σπίθα του Αγίου Πνεύματος, όπως ο Άγιος Συμεών ο Θεοδόχος! Νύν απολύεις είπε, όταν είδαν οι οφθαλμοί του το Σωτήριον, την αλλαγή δηλαδή τη μεγάλη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέσα σε αυτή τη χαρμόσυνη προσδοκία, της επανόδου από τον τόπο της εξορίας (ο τόπος παραμένει ο αυτός τόσο και για την ΠΔ όσο και για την Καινή, δηλαδή είναι τόπος εξορίας) κάνει πιο εύκολο να κρατήσουμε ζεστές τις καρδιές μας για να χωρέσουν κι άλλοι ή έστω για να ακουμπήσουν κι άλλοι.
ΑΚΥΛΑΣ
Δεν διαφωνώ καθόλου.Αυτό που λέω,για να χρησιμοποιήσω την Π.Δ που μου αρέσει,είναι ότι δεν είμαστε στην Αίγυπτο αλλά στη Έρημο.
Διαγραφήπαπα-Κώστας
;-) ΑΚΥΛΑΣ και ΚΣερό Πσωμί!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή;-)
Αγαπητή Ελένη, είμαι ο ανώνυμος σχολιαστής των 6 Σεπτεμβρίου 2014 - 10:58 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι διαπιστώσεις μπορούν να είναι διάγνωση αλλά δεν είναι θεραπεία. Η θεραπεία θέλει απόφαση, κόπο και υπομονή.
Ο άνθρωπος που θέλει να γνωρίσει τον Θεό δεν έχει να μάθει τίποτα, αλλά έχει να πάθει πολλά μέχρι να αναγεννηθεί με την μετάνοια, την ταπείνωση και την αγάπη ώστε να ομοιάσει στο Θεό. Η Γνώση του Θεού δεν είναι μάθηση αλλά πάθηση, δεν έχει να κάνει με θεωριτική κατάρτηση αλλά με σταυροαναστάσιμη αναμόρφωση.
Όλα αυτά που αισθάνεσαι ώς κύρια ανάγκη να βρείς σε κάποιον άλλον άνθρωπο, θα τα βρείς μέσα σου, αν προσπαθήσεις να υπερβείς τον φόβο σου και δώσεις τόπο στον Χριστό στην καρδιά σου.
Η μεγαλύτερη άσκηση γιά τον χριστιανό είναι η απόλυτη εμπιστοσύνη στόν Θεό.
Θέλει τόλμη να ανοίξει κάποιος ανεπιφύλαχτα την καρδιά του στον Χριστό. Θέλει τόλμη η Αγάπη.
«Μη φοβού, μόνον πίστευε και σωθήσει»
Χ.
κυρια Σαλογραια,
ΑπάντησηΔιαγραφήγιατι οταν στελνω σχολιο στο ιστολογιο σου βγαινω ως Ανωνυμος;
Ας πουμε οταν στελνω στον φιλο μου τον Αμέθυστο, με βγαζει κανονικα με την φωτο και το ονομα - σε σενα γιατι ως ανωνυμος;
Κοιταξε λιγο τις ρυθμισεις σου !
Ελένη, σωστα τα λες και συνεχισε ετσι - μην φοβασαι τιποτα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μονος λογος που επισκεπτομαι το ιστολογιο της Γριάς
ειναι για να διαβαζω τα σχολια σου!
Οποιος σε 'πειραξει' θα εχει να κανει μαζι μου!
Και εχω ενα βρωμικο στομαααααα... Θεός φυλάξοι!
Θα σε παρακολουθω απο μακρια - διακριτικά - θελω ομως να εκφραζεσαι ΕΛΕΥΘΕΡΑ - διοτι μονο γραφεις τα καλυτερα σου σχολια!
...κοιτα που τελικα οι Γριες ειναι σε κατι χρησιμο :) :) :)
Ποιος ειπε οτι πρεπει να τις διαγραψουμε;
Κακο παιδι !!!
@Prosorino Email
ΑπάντησηΔιαγραφή(πάλι χάθηκε μια προηγούμενη απάντηση που σου έγραψα, την ξαναγράφω παραλλαγμένη)
Η Ελένη, αγαπητέ, είναι ΑΣΤΕΡΙ.
Σου θυμίζω ότι στη ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑ, γράφει τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ της,
Να την επισκέπτεσαι και να της σχολιάζεις αν θές.
ΔΕΝ είναι ανάγκη να κρύβεσαι.
Και δώσε μας ένα κανονικό όνομα.
Έτσι που κρύβεσαι μας δίνεις μια αίσθηση ότι φοβάσαι.. ..
Φοβάσαι κάτι; Σε παρακολουθεί κάποιος ή κάποια; Πες μας
το πρόβλημά σου, μήπως μπορούμε να βοηθήσουμε...
;-)
Όσο για το " βρόμικο στομααα" που λες ότι διαθέτεις να το προσέξεις. ΤΙΠΟΤΕ δεν λειτουργεί ΠΙΟ ΑΝΤΙΕΡΩΤΙΚΑ στη σχέση σου με ένα κορίτσι, όσο το στόμα που όζει...
Ο καλός οδοντίατρος -στοματολόγος, μετά από κάθε γεύμα καλό βούρτσισμα, οδοντόνημα και στοματικό διάλυμα, κρίνονται ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΤΑΤΑ.
Δεν σου τα τόνισε η μανούλα, τζοβενάκι μου;
;-)
Γράφει ο ανωνυμος: "Όλα αυτά που αισθάνεσαι ώς κύρια ανάγκη να βρείς σε κάποιον άλλον άνθρωπο, θα τα βρείς μέσα σου"
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδω υπερέβαλλε ακομα και τον παπα Κώστα!
Ουτε ο παπα-Κωστας δεν θα σκεφτοτανε να γραψει κατι τετοιο!
Ανωνυμε, συνεθλε!
Prosorino Email
Εκτος αν Ανώνυμε εσυ ας πουμε ερωτευεσαι τον εαυτο σου; Γιατι οχι...αν εισαι ομορφος; !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλεπετε τι ΑΝΟΗΣΙΕΣ γραφουμε οταν θεολογουμε;
Και απο πανω καμαρωνουμε τι ωραια τα ειπαμε;
Prosorino Email
Γρια, εχεις μεινει πισω στις εξελιξεις! Δεν φταις ομως εσυ, αφου εζησες σε μια αλλη εποχή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ποιος σου λεει εσενα οτι σημερα οι γυναικες δεν γουσταρουνε αντρα 'βρωμικο'; Ε;
Prosorino Email
@Prosorino Email
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να πω τζοβενάκι μου;
Τι να πώ; πραγματικά, εγώ είμαι εκτός εποχής, σωστό απολίθωμα, δεν κατέω πράμα!
Για να μου το βεβαιώνεις εσύ, σίγουρα οι γυναίκες γουστάρουνε και άντρα βρόμικο.
΄
Στην εποχή μας, πια πιδάκι μ' ,ούλες οι ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ υπάρχουνε....
Το κατάλαβααα!
;-)
Δεν ειμαστε εξοριστοι παπα Κωστα; Ειμαστε απλα σε περιπατο; Ναι, ε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι οταν ο Αδαμ εξοριστηκε με Καταρες - αυτο δεν το λες και ταξιδι αναψυχης, σωστα;
Παραφραζω ελευθερα:
"Καταραμενε να εισαι αντρα...και εσυ γυναικα που εισαι; Εσυ να εισαι δυο φορες πιο καταραμενη" ;!
Βεβαιως με την Ανάσταση του Κυριου δοθηκε ενα τελος σε αυτην την 'παράνοια' του ανθρωπου! ΟΝτολογικα!
Ομως πρακτικα δεν άλλαξε κατι!
Τον ιδιο Σταυρό που σηκωναν οι Ασκητες της ΕΡημου τον 3ο αι - τον ιδιο Σταυρό καλουμαστε να σηκωσουμε και εμεις σημερα - ΤΟ ΑΠΛΑ που το ειδες;
Ελαφρυς ο Σταυρος του Χριστου - οχι ομως απλος!
Σκεψου να πω σε καποιον ετοιμοθανατο στο νοσοκομειο: "μην στεναχωριεσαι, απλα εισαι αρρωστος, απλα σε λιγο θα πεθανεις, και απλα θα πας στην ΟΥρανιο Βασιλεια"!
Ας ειμαστε λιγο πιο προσεχτικοι παπουλη!
Τα δημοσια γραπτα μας εκθετουνε ανεπανόρθωτα!
Prosorino Email
Γρια,
ΑπάντησηΔιαγραφήειμαι οντως δειλος ανθρωπος - πιο δειλος απο μενα δεν γεννηθηκε στον πλανητη γη!
Επισης θελω να διαβαζω τα σχολια της ΕΛενης στο δικο σου ιστολογιο - πειραζει;
Αν ναι, πες μου ελευθερα - μην ντρεπεσαι - να μην ξανασχολιασω!
Μην ζοριζεσαι - οταν θελεις να πεις κατι, να το λες ευθεως!
Δεν σε φλερταρα για να χρειαζεται με πλαγιο τροπο να μου ριξεις χυλοπιτα!
Εγραψα και αλλου: εσεις οι γυναικες οταν θεολογειται να αλλαζετε συχνοτητα στον εγκεφαλο σας!
Η Θεολογια δεν ειναι Φλερτ!
Prosorino Email
"Σε παρακολουθεί κάποιος ή κάποια;"
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν εσας σας παρακολουθει η Μασωνια - εμενα γιατι να μην με παρακολουθει, ας πουμε το FΒι ?
Ε;
Γιατι να ειναι τοσο αδικη η ζωή;
Εκτος αν δεν αντεχετε την αληθεια και εχετε μαθει στο σαλιαρισμα - να μας το πειτε να ξερουμε με τι χριστιανους εχουμε να κανουμε!
Prosorino Email
@Prosorino Email
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχεις λύσει το ζουνάρι σου, τζοβενάκι μου, και τροχίζεις τα νυχάκια σου για καβγά,
ή μου φαίνεται;
;-)
Διατί τόση ευερεθιστότης περικαλώ;
Και βέβαια μπορείς να σχολιάζεις(χαρά μου τα σχόλια),
ΑΡΚΕΙ να μην γίνεσαι ΑΓΕΝΗΣ με εμένα ή τους φίλους αυτής της σελίδας.
Εδώ, σε αυτή τη σελίδα δεν ερχόμαστε για να τσακωθούμε.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΣ ΤΟ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΤΟΝ ΚΑΒΓΑ όσο ΔΕΝ φαντάζεσαι..όμως όταν μου πετάνε γαντάκια στα μούτρα, ΜΠΟΡΕΙ και να απαντήσω.
Λοιπον, τι λέγαμε; α ναι...λέγαμε ότι...
ερχόμαστε εδώ για να ανταλλάξουμε κάποιες σκέψεις και συναισθήματά μας. Είμαστε ένα χαμένο στο κυβερνοδιάστημα, ένα, ασήμαντο ηλεκτρονικό καφενείο. Σε πειράζει;
Το βρίσκεις αυτο εκνευριστικό;
Εμείς παντως (ως πληροφορία το δίνω) διάθεση για καβγά, ΔΕΝ έχουμε, αλλά..παρακαλώ τα σχόλια να παρεμένουν σε κόσμιο επίπεδο, αλλιώς ΔΕΝ έχει νόημα η επικοινωνία ή λάθος σελίδα έχεις διαλέξει..
Νομίζω ότι αδικείς τον παπα-Κώστα με αυτά που του απεύθυνες αλλά θα αφήσω τον ίδιο τον παπα Κώστα να δώσει τις εξηγήσεις του, εφόσον το κρίνει σκόπιμο.
Και ό άλλος ο ανωνυμος ένα σχήμα λόγου, ο καψερούλης, χρησιμοποίησε.
ΜΗ τον κρεμάς τον αθρωπακο με την κριτική σου, ελεος τζοβενάκι μου, έλεος, εμείς σε αγαπάμε ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ, και ουδε πωποτε, θα επιθυμούσαμε το κακό σου, θέλω να με πιστέψεις...
Λοιπόν...τι λέγαμε; α ναι...λέγαμε ότι κακές συμπεριφορές στον γνωστό ή άγνωστο πλησιον μας, ΔΕΝ μας συμφέρουν.
ΜΑΚΑΡΙΟΣ όποιος το καταλάβει...
Θα σου θυμίσω ότι και ο π. Παίσιος που ΥΠΕΡΑΓΑΠΑΤΕ, ΔΕΝ πλήγωνε ποτέ του κανέναν...Μονάχα με τους παλαιοημερολογίτες γινόταν έξαλλος, χαχα...ευθύμησα πάλι!
;-)
Γρια,
ΑπάντησηΔιαγραφήαφενος δεν δημοσιευεσες ενα σχολιο μου που εστειλα στον Ανωνυμο πιο πανω, οπου διαφωνω με την τοποθετηση του να βρεις το φως μεσα σου - μεταφρασω ελευθερα!
Αφετερου συμφωνω μαζι σου οτι δεν πρεπει να καυγαδίζουμε
Σε ρωτω ομως:
οταν βλεπεις την Διαστρεβλωση της Ορθοδοξου Θεολογιας σε αυτον τον αφανταστο βαθμο - αν μπορουσε να μιλησει θα μας πηγαινε μεσα για βιασμο -
πως μπορει και πρεπει να αντιδρασει ο αλλος;
Ματς μουτς, σας αγαπω ολους;
Αν προσεξες δεν 'επιτιθεμαι' σε μικρα παιδια και ομορφες κυριες - απλα μονο σε αυτους που με περισση ανεση μας μεταδιδουνε τις θεολογικα μολυσμενες αποψεις τους!
Εξ ου και τα κακά σχολια μου!
Φιλακι Γριά!
Σε αγαπω πολυ!
Prosorino Email
Επειδή το θεμα του Παλαιου Ημερολογιου δεν σε συμφερει Γριά να το ανοιξουμε - γιαυτο ας το σε παρακαλω εκει που καθεται! Στην ησυχια του!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑστο που σου λεω - ας ευθυμησουμε για τιποτα αλλο;
Π.χ. τι λεβεντες πολιτικους βγαζει η Πατρα;
Χιχι, ευθυμησα παλι !
Prosorino Email
@Prosorino Email
ΑπάντησηΔιαγραφήαν πραγματικά επιθυμείς διάλογο, νομίζω ότι μια προσοχή στο ΥΦΟΣ σου δεν θα έβλαπτε καθόλου τη συζήτηση και μάλλον θα την ωφελούσε.
Εδώ είμαστε μπλογκ που ΠΡΟΤΙΜΑΜΕ ΧΑΜΗΛΟΥΣ τόνους...και ναι, το παλαιοημερολογίτικο ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΙΑΣΟΥΜΕ διότι ΑΝ ΤΟ ΠΙΑΣΟΥΜΕ πάλι θα του ανέβη η πίεση του Πατριαρχούκου μας Βαρθολομαίου και δεν επιτρέπεται, μην τον ξεκάνουμε τον καψερούλη....τον χρειάζεστε...
Δεν καταλαβαίνω ποιο σχόλιό σου λες ότι δεν ανέβασα.
Αν δεν το βλέπεις, στείλ' το πάλι να το ανεβάσω.
Προσωπικά, νομίζω ότι όλα τα ανέβασα αλλά καμιά φορά, κάτι χάνεται.
Και δικά μου χάνεται και τα ξαναστέλνω, παραλλαγμένα, αν δεν τα έχω κοπιάρει.
Το σχόλιο που εξηγω στον ανωνυμο οτι σωστα αυτα που εγραψε, αυτό ομως με το 'θα βρεις το φως μεσα σου' ή 'την λυση' ή την 'αγαπη' ... τι το ηθελε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο παραπέμπει σε Ινδουιστες και Πεντηκοστιανους!
Δεν ειμαστε χριστιανοι για να βρουμε το φως ή οτι αλλο μεσα μας!
Βεβαιως πρεπει να τα βρεις με τον εαυτο σου, με την εννοια οτι πρεπει να ξερεις τι θελεις, αν το αποφασισεις να μεινεις πιστος σε αυτο κλπ - ΟΧΙ ομως οτι θα βρεις την σωτηρια μεσα σου!
Γριά,
επειδή στην προηγουμενη ζωή μου ημουνα μαλλον γερμανικος ποιμενικός...
σκυλιά που γαυγίζουνε δεν δαγκώνουνε!
Αλλου να ψαχνεις για τους Εφιαλτες!
Prosorino Email
Ένας από τους λόγους που έπαψα, εδώ και χρόνια, να βλέπω τηλεόραση, είναι ότι ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ!!! ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ! ΥΠΕΡΒΑΙΝΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΜΟΥ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλένη
@Ελένη -Paracosmos
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έβλεπες τυφλεόραση; Αμ έτσι εξηγείται το χάρισμα του λόγου!
Όποιος δεν βλέπει το χαζοκούτι, κάθεται και διαβάζει.
Οποιος διαβάζει μπορεί να αρθρώσει μια σκέψη, να γράψει λέξεις με ψαχνό, να φάνε, να χορτάσουν οι άνθρωποι και οι Γερμανικοί ποιμενικοι σκύλοι!
;-)
Μια απαραίτητη διευκρίνηση της θέσης που έλαβα στην συζήτηση, η οποία για μένα ποτέ δεν έπαψε να είναι αυτή που ορίστηκε από την αρχική δημοσίευση, ήτοι : αν ένας κακός μπορεί να είναι σοφός, αυτό συζητάμε, πάνω σ' αυτό σκεπτόμαστε, όσο δύναται ο καθείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνδέω την εξορία με την αγαθότητα και λέω ότι δεν αντιστοιχούν σε ψυχολογικές ανάγκες τις οποίες θέλουμε να ικανοποιήσουμε για να αισθανθούμε καλύτερα, μια κάποια ικανοποίηση, μια ανακούφιση, δηλ. εάν γίνομαι "τόπος" για τον άλλον ή εάν ψάχνω "τόπο" εντός του άλλου, δεν το κάνω για νιώσω καλά. Εάν γίνεται γι' αυτόν τον λόγο τότε ψάχνω για αποκούμπι, θέλω κάτι να κερδίσω και όποιος μου το αρνηθεί θα με πληγώσει, με τον εκδικηθώ κλπ.... Εγώ μιλάω για την οντολογία τους.
Την διάθεση του ΕΙΝΑΙ στον άνθρωπο, στο οποίο μπορεί να προσχωρήσει ή όχι.
Αυτή είναι μιά άλλη διαδρομή και συζήτηση.
Αγαπητό μου περιστεράκι, θα ηθελα να πω και εγώ ότι στην αρχή διαφώνησα από μέσα μου για την θεώρηση της εξορίας με τον ΠαπαΚώστα, και συμφώνησα με την Ελένη, όμως ένας λογισμός ανέβηκε στην καρδιά μου μετά την αιτιολόγηση του ΠαπαΚώστα, και εν τέλει συμφωνώ με τον Παπα-Κώστα γιατί είναι αισιόδοξος και χαρμόσυνος και χαροποιός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧριστός Ανεστη, και Αληθώς Αληθέστατα Ανέστη, μας είπε η σημερινή ημέρα ως Αναστάσιμη Αγία ημέρα.
Και μετά αυτού προστέθηκε ο Λόγος Του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, ....""συγνώμη γάρ εκ του τάφου ανέτειλε. Μηδείς φοβείσθω θάνατον˙ ηλευθέρωσε γάρ ημάς ο του Σωτήρος θάνατος. Έσβεσεν αυτόν, υπ' αυτού κατεχόμενος.
Ανέστη Χριστός και νεκρός ουδείς επί μνήματος.
Χριστός γάρ εγερθείς εκ νεκρών, απαρχή των κεκοιμημένων εγένετο"""
Οπότε δεν υπάρχει πιο ελπιδοφόρο πιο χαροποιο και αισιοδοξο μήνυμα από το παραπάνω, και θεωρώ ότι δεν κάνουμε λάθος πλέον, εάν πουμε ότι καταργήθηκε η εξορία του ανθρώπου για τους Εν Χριστώ αναγεννημένους, διότι εφάνη γαρ η κοινή Βασιλεία.
Περιστεράκι για το Μαρίνο
ΔιαγραφήΓρια για τον Prosorino Email
Κοντεύω να χάσω το μπούσουλα η γυναίκα...
χαχα...
Εντάξει.
Και έτσι είναι, φίλε Μαρίνο και αλλιώς τελικά.
Και πολύ δύσκολα όλα και πολύ εύκολα όλα, ανάλογα με τη στιγμή και τη Χάρη.
Ο Ληστής σε μία μόνο στιγμή Φωτεινή, κέρδισε τον Παράδεισο. Και ο Ιουδας σε μια στιγμή σκοτεινή έπεσε στις άγριες μασέλες της Κόλασης...
Εμείς ΞΕΡΟΥΜΕ ότι ο Θεός ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ...
Αν πορεύεται έκαστος ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΝ και απέχει το κατά δύναμη, από κακούς λόγους και ακόμη πιο κάκιστες προθέσεις, όλο και κάποια ευ-λογία στην ύπαρξή του, θα του προκύψει.
Κατ' αυτή την έννοια μπορώ να είμαι εντελώς μόνος μου, και να νιώθω μέσα μου τον κόσμο. Μπορώ να "φιλοξενώ" ανθρώπους που δεν θα γνωρίσω ποτέ κι άλλους που βλέπω στο δρόμο, στην ουρά, στο λεωφορείο, παντού...Όχι επειδή ως άνθρωπος το κατόρθωσα (δεν εννοώ το άτομό μου, γενικά μιλάω), αλλά επειδή μου δόθηκε, μου δίδεται συνεχώς, μου φεύγει συνεχώς και πάλι αγωνίζομαι να το κατακτήσω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πάντως για τις ψυχολογικές συμβουλές προς το άτομό μου και για την έγνοια σας...
Ελένη
Επειδή με τα τελευταία σχόλια ιδιαιτέρως των ανωνύμων φαίνεται να εκτροχιάζεται το θέμα, ας επιχειρήσουμε να το επαναφέρουμε διότι εδώ δεν νομίζω, ότι κανείς σε αυτόν τον χαριτωμένο ηλεκτρονικό αυλόγυρο κάνει τον δάσκαλο και τον κήνσορα της Θεολογίας, θα ήθελα να σας θυμίσω το:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Τίς σοφὸς καὶ ἐπιστήμων ἐν ὑμῖν; δειξάτω ἐκ τῆς καλῆς ἀναστροφῆς τὰ ἔργα αὐτοῦ ἐν πραΰτητι σοφίας. Εἰ δὲ ζῆλον πικρὸν ἔχετε καὶ ἐριθείαν ἐν τῇ καρδίᾳ ὑμῶν, μὴ κατακαυχᾶσθε καὶ ψεύδεσθε κατὰ τῆς ἀληθείας. Οὐκ ἔστιν αὕτη ἡ σοφία ἄνωθεν κατερχομένη, ἀλλ' ἐπίγειος, ψυχική, δαιμονιώδης (Ιακ.13-15). Ο Λόγος του Θεού μας δίνει την διευκρίνηση του θέματος της ανάρτησης και είναι φανερό πως η κακία δεν είναι δυνατόν να μετέχει της σοφίας. Ακόμη και στις θετικές επιστήμες, έρευνα η οποία υποκρύπτει κακία (μωροφιλοδοξία, κλοπή κτλ.) δεν είναι πραγματική σοφία, ούτε και δημιουργική γνώση. Και δεν είναι τυχαίο που τέτοιοι ερευνητές έχουν σε μερικές περιπτώσεις αποκαλυφθεί και στην συνέχεια διασυρθεί. Η πραγματική σοφία είναι δώρο Θεού (αποκλειστικά!) και είναι βάλσαμο ψυχών και αν πρόκειται για την κοσμική επιστήμη και σωμάτων!
ΑΚΥΛΑΣ
Είχα την εντύπωση ότι στο συγκεκριμένο blog δεν θα διάβαζα ποτέ ειρωνικά και πικρόχολα σχόλια. Γελάστηκα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τους ευέξαπτους και αγενείς θα κάνω απλά μια διευκρίνηση. Όπως είναι αντιληπτό σε όλους τα σχόλια στο παρόν ιστολόγιο υπόκεινται σε έλεγχο και έγκριση. Επομένως η διαχειρίστρια του μας κάνει μεγάλη χάρη που ανεβάζει τις οποιεσδήποτε κακίες μας.
Τέλος θα συμφωνήσω με τον ΑΚΥΛΑ ο οποίος ανέπτυξε στο έπακρο το νόημα των 8 λέξεων του τίτλου.
Την καλησπέρα μου.
Αγαπητή "Σαλογραία", την εν Χριστώ αγάπη μου.
Χ (από το μεγάλο χωριό).
Υ.Γ Σχολιάζω για πρώτη φορά στην παρούσα ανάρτηση.
Φίλε Χ
ΔιαγραφήΜΗ στενοχωριέσαι για τα επιφανειακώς φαινόμενα ως πικρόχολα σχόλια.
Έχουν και αυτά τη χρησιμότητά τους.
Μας ψυχοθεραπεύουν με τρόπους συνειδητούς και μή και κατά τούτο, χρειάζονται...
Ο Θεός να σου ανταποδώσει την αγαθή διάθεση πολλαπλασίως...
Αγαπητέ @Prosorino Email,
ΑπάντησηΔιαγραφήμας γράφεις, απομονώνοντας πονηρά το πρώτο μέρος από την φράση του σχόλιού μου και αφήνοντας συνειδητά απ΄έξω το δεύτερο μέρος που γράφει ξεκάθαρα γιά τον Χριστό : "το'θα βρεις το φως μεσα σου' ή 'την λυση' ή την 'αγαπη' ... τι το ηθελε;
Αυτο παραπέμπει σε Ινδουιστες και Πεντηκοστιανους!"
Γιά να δείς τόσο εσύ όσο και οι άλλοι αναγνώστες ότι όντως ο άνθρωπος που έχει κακία μέσα του δεν μπορεί να είναι σοφός διότι δεν έχει σχέση με τον Θεό, την όντως Σοφία, αλλά έχει σχέση με τον πονηρό που είναι πανουργία. Το ίδιο βέβαια ισχύει και γιά την Ελένη (αδύνατον να το διακρίνει ανθρώπινος νους αν δεν μετέχει της Σοφίας) που εγκωμιάζεις γιά να την "φουσκώνεις" περισσσότερο, ώστε να μην ωφεληθεί από από τα γραφόμενα. Έτσι δουλεύουν οι εν γνώση ή άγνοια, υπηρέτες του σατανά!
Παραθέτω λοιπόν απόσπασμα - που επικυρώνει αυτό που εσύ ως τυφλό όργανο του σατανά παρερμήνευσες - από το βιβλίο του Αγ. Νικολάου Καβάσιλα : "Περί της εν Χριστώ ζωής, λόγοι επτά".
"Οταν λοιπόν όχι μόνο σώμα καί σπίτι αλλά τόν εαυτό του απορρίπτη καί λαμβάνη τόν Θεό, καί Αυτός αντικαθιστά και σώμα και ψυχή και οικείους και φίλους και τα πάντα, οπωσδήποτε και η χαρά του θα υπερβή κάθε ανθρώπινη και θα είναι ανάλογη πρός τη θεία μακαριότητα και ταιριαστή σε τέτοια μεταλλαγή.
Γι αυτό και λέγεται πώς χαίρονται με τη χαρά του Χριστού, επειδή τους χαροποιεί με αυτό το οποίο χαίρεται Εκείνος.
Εκείνος χαίρεται με τον εαυτό Του. Αλλά, όταν εκείνα που προκαλούν τη χαρά είναι τα ίδια, είναι επόμενο και η χαρά να είναι η ίδια. Αυτό μπορούμε όχι απλώς να το υποθέσουμε ή να το φανταστούμε, αλλά και να το γνωρίσουμε ακριβώς, αφού το λέει σαφώς ο ίδιος ο Σωτήρας.
Όταν δηλαδή εισήγαγε τους νόμους γιά την αγάπη και συμβούλευε του Μαθητές να διατηρήσουν μέχρι τέλους την αγάπη τους γι Αυτόν αδιασάλευτη, είπε: " Ταύτα λελάληκα υμίν, ίνα η χαρά η εμή εν υμίν μείνη και η χαρά υμών πληρωθή ".Γι αυτό, λέει, σας παραγγέλω να με αγαπάτε, γιατί η αγάπη κάνει και δικά σας όλα τα δικά μου. Έτσι θα χαίρεσtε με την ίδια χαρά, γιά μένα και γιά τα δικά μου αγαθά."
Χ.
Συμφωνώ στο ότι "εξορία" και "αγαθότητα" δεν είναι ψυχολογικές ανάγκες αλλά μάλλον καταστάσεις, οι οποίες κάθε άλλο παρά στατικές είναι. Η σοφία πάλι νομίζω ότι είναι κατηγόρημα της αγαθότητος. Όσο αυξάνει ο φωτισμός, τόσο περισσότερη η προκοπή στη σοφία αλλά και η αίσθηση της εξορίας αλλά και της συμ-πάθειας προς τους συνεξορίστους, η οποία είναι δυνατή λόγω της βεβαιότητας ότι η εξορία έχει μετατραπεί από καταδίκη χωρίς ελπίδα σε ταξίδι επιστροφής μέσα από τόπον αυχμηρόν, δρόμο οδύνης σπαρμένον με τριβόλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ βαθμός συμπάθειας, ο οποίος συμβαδίζει με την εμ-πάθεια (empathy) προς τους συνεξορίστους (δεν λέω συνταξιδιώτες, συνοδοιπόρους κατ' ανάγκην διότι θέλω να περιλάβω και τους μη έχοντας ελπίδα, οι οποίοι ζουν την εξορία).
AΚΥΛΑΣ
Καλε εσείς ´ολοι, που τα βρήκατε ολα αυτά τα οντος ουρανοκατέβατα. Καλοί μου ανΘΡωποι σας ευχαριστώ! You have educated me! Keep it up!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή η συζήτηση είχε φιλοσοφικο-θεολογικό ενδιαφέρον, "τα όντος" τι γραμματικός τύπος είναι; Το ον, του όντος... τα όντα (μετοχή του ρ. ειμί) ή ο επιρρηματικός τύπος "όντως" ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα υπόλοιπα τα αγγλικά τα κατάλαβα μια χαρά....στα ελληνικά το έχασα λιγάκι.....
Ελένη,
ΑπάντησηΔιαγραφήαχ μου ξέφυγε και δεν πρόλαβα να το διορθώσω
με ω.
Σίγουρα το εμψυχωτικό σχολιάκι, το έγραψε κάποιος ή πολύ νέος ή πολύ βιαστικός
που τα αγγλικά του, είναι πιο τέλεια από τα ελληνικά του.
Ας είναι καλά η ψυχούλα...
Την ευχαριστούμε για την αγάπη..
Καλή μου Σαλογραία, εάν πρόκειται για λάθος και όχι για μια καινοτομία της ελληνικής γλώσσης... γιατί να το διορθώσεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως έχω γράψει σε πρόσφατη ανάρτησή μου στο μπλογκ μου με τίτλο "Να σωριαστείς εμπρός τους", τα λάθη μας (όποια κι αν είναι αυτά) είναι οι βωμοί της συνειδητοποίησής μας. Αρκεί να μας επιτραπεί να δούμε το μεγαλείο του όγκου τους, την ταχύτητα της εξάπλωσής τους, την φοβερή τους ευκολία...
Γνώμη μου είναι να μην διορθώνεις τους ανθρώπους... εσύ βέβαια, πράττεις κατά το δοκούν και κατά τα ειωθότα...
Ελένη
Eλένη φιλτάτη
ΑπάντησηΔιαγραφήσοφά μιλάς,
(ως πανάξια φοιτήτρια φιλοσοφίας που είσαι επίσης επίσης)
όμως έχω αναγνώστες που ενώ διαθέτουν πάθος έκφρασης, δεν τα πάνε καλά με την ορθογραφία και ίσως δεν έχουν ανακαλύψει ακόμη τις διορθωτικές ικανότητες του word.
Σε αυτή την περίπτωση επιθυμώ να τους διευκολύνω να εκφραστούν χωρίς να εκτίθενται ορθογραφικά και χωρίς να δίνουν σε νεότερους αναγνώστες κακά παραδείγματα γραφής, τουλάχιστον στα πολύ χτυπητά της γλώσσας,
διότι στα ψιλά της γραμματικής οι περισσότεροι εξ αγνοίας, αβλεψίας ή ταχύτητος διολισθαίνομεν (χρησιμοποιώ ένα άγγιγμα καθαρεύουσας στη γλώσσα, όταν θέλω να ΜΕ ειρωνευτώ γι αυτά που λέω...σχιζοφρένεια ειν' τούτο;).
;-)
Ξημέρωσε μια φρέσκια μέρα.
Στην Πάτρα έβρεχε τη νύχτα.
Και τι χαρά! Πάλι χαμογελάει τρυφερά ο ήλιος.
Βλέπω ΕΥΓΝΩΜΩΝ το φως του..
επειδή σε αυτό τον πρόσκαιρο κόσμο,
κανένα δώρο- ούτε το πιο ανεπαίσθητο
- ΔΕΝ μου το οφείλει ΚΑΝΕΝΑΣ...
πριν απαντήσω στον σχολιαστη Χ απο το Μεγαλο Χωριό
ΑπάντησηΔιαγραφή- μου θυμιζει τους αγαπημενους μου Ινδιανους - τον ηρωα μου τον προσφωνουσανε "μεγαλο Πνευμα"....
θα γραψω τουτο:
ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΜΕ εδω μεσα να κανουμε αναφορα σε ΕΞΟΡΙΑ, ΑγΩΝΑ, ΕΡΗΜΟ και ΓΟΛΓΟΘΑ - και πριν αλέκτωρ λαλήση τρείς...ολοι πηγανε με το μερος του παπα Κωστα!
Ο οποιος ουτε λιγο ουτε πολυ εγραψε: η φυγη μας απο τον Παραδεισο ειναι ενα πικνικ! Μια σχολικη εκδρομη, οπως η πενταήμερη, τοτε στην Ροδο - ολοι θυμαστε, σωστα;
Εκτος βεβαια την σεβαστή Γριά - εκεινη προτιμησε να μην δηλωσει συμμετοχή - εκεινη γνωριζει τους λογους - αν θελει μας τους εξηγει!
Λοιπον το να εισαι χριστιανος δεν εχει ουδεμια σχεση με την Αγωνια του Κηπου της Γεθσημανή, όπου ο ιδρωτας μετατρεπεται σε αιμα ...
ΑΠΑΓΕ της βλασφημιας - τι πραγματα μας γραφεις;
Φυγε , δεν θελουμε να σε ακουμε!
Αλλα ο χριστιανισμος ειναι μια τραλαλα παρρεα, ολα τα προβληματα λυμενα, το να ακολουθεις τον σωστο δρομο ειναι το μονο ευκολο, σε αυτην την ζωη περναμε καλα, να δεις τι ωραια θα περναμε στην επομενη, χιχι - ειμαστε εξυπνοι εμεις οι χριστιανοι - 'την αγαθην μεριδα εξελεξαμεν'!
ΤΟ ΒΑΡΕΛΙ δειχνει να μην εχει πάτο!
Γριά,
καθε μερα σε αγαπω ολο και περισσοτερο
- δεν ξερω γιατι ... το ψαχνω ακομα! :)
Prosorino Email
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδια, ο παπα Κωστας που ειναι;
Διακοπουλες μαλλον θα κανει !
Αντε βρε , θα περιμενουμε με το καλο να επιστρεψεις!
Prosorino Email
Ερχομαι τωρα στο σχολιο του αγνωστου Χ - Ανώνυμος7 Σεπτεμβρίου 2014 - 10:41 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα με κρινετε αυστηρα - παρακαλω - ρωταω λοιπον: η απαντηση που παραθετει απο ενα αποσπασμα του αγ. Νικολαου Καβάσιλα - τι σχεση εχει με το θεμα μας;
Η κριτικη μου εστιαζει στην αποψη του Χ οτι 'θα βρεις μεσα σου αυτο που ψαχνεις" - αυτο τι σχεση εχει με τον αγ. Καβάσιλα;
Παρακαλω απαντηστε μου!
Τελος οι αναφορες του Χ οτι ειμαστε υπηρετες του σατανα κλπ κλπ κλπ - μονο και μονο επειδή ΤΟΛΜΗΣΑΜΕ να αμφισβητησουμε την προταση του οτι το φως δεν ειναι μεσα μας ουτε η αγαπη ειναι μεσα μας ουτε τιποτα ειναι μεσα μας - ...
...ΕΝΤΑΞΕΙ, δεν τον ειπα τον Χ και καμπουρη, ουτε του ειπα οτι ειναι ΠΑΣΟΚΤΣΗΣ - οκ;
Δηλ δεν τον εβρισα και τοσο πολυ - σωστα;
ΠΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ αυτη η αντιδραση του οτι ειμαστε σαταναδες και εχουμε τον σατανα μεσα μας και υπηρετουμε τον σατανα;
ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ξανακρινε τον!
ΑΥΤΟΥ του τυπου οι θρησκευομενοι ΕΧΟΥΝΕ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ μια γραμμη άμυνας - ανθρωπινος αδυνατο να την υπερβεις - σου λεει "τοσο τρελος δεν ειναι κανεις'....
..ελα ομως που ξεχασανε οτι αρθρογραφουμε στο κατεξοχην ιστολογιο της κυριας ΣΑΛΗΣ!
Μπίνγκο!
Γριά, που εισαι;
Πότε θα ψησεις εναν καφε να με κερασεις;
Εμενα που σε αγαπαωωωω τοσο πολυ;
Ριξε μου μια γλυκεια ματια, σε παρακαλω... ! ! !
@Prosorino Email
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε (πράκτορα) "Μυρμιδόνα" που έστελνες παλιότερα σχόλια δω μέσα, εσύ μας κουρδίζεις, τζοβενάκι μου;
;-)
Εσύ είσαι το Ρrosorino Email?
;-0
Eντάξει. Δεν περιμένω να μου απαντήσεις.
Ευχαριστώ για τις ...ξαφνικες φιλικές σου διαθέσεις.
Να είσαι καλά.
Πάντως τη ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ συζήτηση ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ , την τελειώσαμε.
Νισάφι!
Τώρα εσυ, θα ήθελες να πας σε άλλη θεματολογία.
Γι αυτό (υποθέτω) ο παπα-Κώστας, του οποίου παρερμήνευσες και τις προθέσεις και τα λόγια,
δεν συνεχίζει τους σχολιασμούς.
Όμως, φύγαμε από αυτό το θέμα της ανάρτησης.
Αρκετά.
Το ξεμπουντουλώσαμε στην ανάλυση.
Το ξεμασκαλιάσαμε το έρημο.
Ας το αφήσουμε να..ξεκουραστεί!
;-)
Καφέδες ηλεκτρονικούς, πάντως , κερνάμε εδώ τακτικά.
Να περνάς να πίνουμε και τσάγια ηλεκτρονικά και το αγαπημένο μου λικέρ....
(αρκεί να μη βγάζεις νυχάρες,
δεν μπορώ τις μαύρες νυχάρες της σκόπιμης και τηλε-κατευθυνόμενης γκρίνιας)
...το αγαπημέν μου λικέρ, το Parfait Amour (πού πας χωρίς Parfait Amour , ρε Χαραλάμπη;
Περιλούζω με δαύτο τις φρουτοσαλάτες και γίνονται μούρλια!!)
Ηλεκτρονικά κερνάμε αυτά..
Στον πραγματικό κόσμο, είναι πιο δύσκολο
γιατί...βρισκόμαστε πολύυυυ μακριάαα!
Μας χωρίζουν ψυχολογικές δεκαετίες.
Δεν πίνω καφέδες με...τζόβενα.
Μου αρέσει μόνο η ηρεμία και η σοφία των γέρων
ή των νέων που μοιαζουν σε γέροντες.
"Παιδαριογέροντες", τους έλεγαν στο Βυζάντιο..
Αυτοί έσωζαν και εκεί την παλιοκατάσταση των συγκαιρινών τους. ΕΙΡΗΝΗ ΥΜΙΝ είπε ο Κύριος...
Αν δεν έχεις Γέρο, πάντως, αγόρασε, που λέει η παροιμία.
Θα σου χρειαστεί.
;-)
Καλημέρες!
Πρόταση για ανοιγμα οχι τραπεζικου λογαριασμου αλλα καινου θεματος - απευθύνομαι στις δυο κυριες της παρεας: την δημιουργό-διαχειρίστρια Ευανθία- Σαλογραία του μπλογκ αυτού και της ωραίας Ελένης:
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακολουθω οτι στην κριτικη σας εναντίων του κληρου - ιδιως του ανωτερου - δεν θα πω οτι εχετε αδικο....
..θα ρωτησω ομως τουτο:
Πως γινεται - εσεις, δυο ιδιοφυεις και οξυδερκείς κυρίες να βλεπετε τα λαθη των αντρων στον κληρο...
...και δεν λετε τιποτα για τα λαθη των συγχρονων γυναικων, στον κατεξοχην φεμινιστικο κοσμο που ζουμε;
Δηλ εδω επιβάλλεται η κριτικη - οσο και να θελεις να υποστηριζεις τις γυναικες!
Λοιπον;
Γριά;
Το βασταει η καρδια σου να ανοιξεις ενα νήμα,
μονο με αυτό το θεμα;
Ναι ή ου;
[............]
Γριά,
ΑπάντησηΔιαγραφήπρώην [αναγνωστικώς] αγαπημένη μου.... !!!!
Αν ησουνα σωστή, αν σε εκαιγε η Αληθεια, ισα ισα - θα συνεχιζες την αναλυση του θεματος που συζητω με το Μεγαλο Πνευμα των Μανιτου και τον παπα Κωστα.
Αλλα εσενα σε νοιαζουνε οι δημοσιες σχεσεις και οχι η Αληθεια!
Κλασσικο γνωρισμα των Παλαιοημερολογιτών!
Καποτε σε ειχα συμπαθήσει πολύ - ομως ελεγα: 'κατι δεν μου καθεται καλα' - τελικα ειχα δικαιο που προσπάθησα να σε ξεπερασω!
[.....]
@τα δυο προηγούμενα σχόλια που είναι απο τον Ρrosorinos Email...
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέχασα να βάλω την "υπογραφή" του.
...............................
Φίλε, PROSORINOS EMAIL
ΔΕΝ θα ανεβάσω άλλο σχόλιό σου.
Eχω ισχυρή ενδειξη ότι εκτελείς ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ στο διαδίκτυο και δικαιωμά σου. Δεν θα αναλύσω.
Έκαστος με καποιο τρόπο πρέπει να κερδίζει στο ψωμάκι του.
Δικαίωμά σου, άλλοτε να χυδαιολογείς και άλλοτε να γλΕΙφεις
τους συζητητές σου. Παλαιές τεχνικές αυτές.
Ξεπερασμένες ως προς την αποτελεσματικότητα.
(είπα το γλείφω =κολακεύω, με ΕΙ αγαπητέ "Μυρμιδόνα", ενώ ο σμιλευτής μαρμάρων είναι ο Γλύπτης με Υ από ρήμα γλΎφω, που σημαίνει σκαλίζω, άσχετο με το θέμα, αλλά βλέπεις ο συνειρμός στο κεφάλι του εκπαιδευτικού, ποτέ δεν σταματά)
Και δικό μας δικαίωμα να λαβαίνουμε ή οχι, υπόψη μας τα λογια σου, που είναι ΑΝΩΝΥΜΑ ΠΑΝΤΑ και ως ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ, ΑΝΕΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗΣ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑΣ και ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ.
Εμείς φίλε μου, Ο,ΤΙ ΛΕΜΕ το υπερασπίζουμε ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΟΤΑΤΗ στον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ.
ΚΑΙ ΑΝ κάναμε δημόσιες σχέσεις όπως ΤΟΛΜΑΣ και με κατηγορείς, δεν θα ακολουθούσα το Πάτριο με ό,τι χλεύη και ΔΙΩΓΜΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ αυτό συνεπάγεται.
Δεν θα επεκταθώ περισσότερο.
Δεν είσαι τόσο ανεγκέφαλος όσο προσπαθείς να δείχνεις...
Το θέμα που μου προτείνεις, θα το κουβεντιάσουμε όποτε το φέρει ο Θεός με τη σειρά του..
Πήγαινε τώρα στην ευχή της Παναγίας.
Και να προσέχεις...κάνεις δύσκολο επάγγελμα, καημένο μου...
Καλημέρα σε όλη την παρέα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλω να ενημερώσω ότι επειδή προσυπογράφει και άλλος σχολιαστής με "Χ", αλλάζω το δικό μου από σε "ΑΩ".
Προς @prosorino email,
Ρωτάς τι σχέση έχει "το θα βρεις μέσα σου αυτό που ψάχνεις " με τον Αγ. Νικόλαο Καβασιλα και το απόσπασμα του κειμένου που παρέθεσα.
Έχει αγαπητική σχέση. Αν είχες σχέση με την αγάπη θα μπορούσες να το είχε συλλάβει η καρδιά σου και ο νους σου.
ΑΩ
Oμολογώ ότι με την υπογραφή Χ
ΑπάντησηΔιαγραφήέχω μπερδέψει και γω τους αποστολείς...
.................................
Να δώσω και μια απάντηση σε ερωτώντα ρουφιανάκο...
Οταν πρωτομπήκα στο διαδίκτυο υπέγραφα ως σκέτη "Σαλογραία "ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΡΥΒΩ την ταυτότητά μου.
Ο κ. Αναστάσιος Κωστόπουλος του Βιβλιοπωλείου "ΖΩΗ" που διατηρεί το Πατρινό παπαδομπλογκ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ,
ήξερε καλά ΠΟΙΑ ήταν η Σαλογραία.
Σας παρέπεμπα ΚΑΙ εκεί για να μάθετε.
ΔΕΝ το έκρυψα ΠΟΤΕ.
ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΖΩΗ,
ΕΙΧΑ ΜΑΘΕΙ
ΝΑ ΕΧΩ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΜΟΥ...
Έγραψα κάμποσα ως Σαλογραία, διότι έτσι εκφραζόμουν
ΠΙΟ ΑΝΕΤΑ, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΡΥΒΟΜΑΙ.
Και σε άγνωστους "φίλους" ηλεκτρονικούς που μου έγραφαν με συμπάθεια (μερικοι ψαρεύοντας αλλά τότε ακόμη ΔΕΝ είχα καταλάβει -το βούρλο- τι ήταν το ηλεκτρονικό ψάρεμα, χαχα),
ΠΑΝΤΑ τους έλεγα το ΑΛΗΘΙΝΟ ΜΟΥ ΟΝΟΜΑ.
Μετά από κάποια γεγονότα (δεν είναι της παρούσης να αναπτύξω ) ΓΡΑΦΩ ΠΛΕΟΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ...
Αφού το έμαθαν ΠΡΩΤΟΙ οι πληροφοριοδότες της Ασφάλειας,
με τα φιλικά ψαρέματα δια των e mail που μου έκαναν και αφού ΕΞΑΡΧΗΣ. ΟΛΟΙ οι φίλοι μου στην Πάτρα, ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ και την ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ μου ιδιότητα,
γιατί να κρύβω την ταυτότητά μου και από τους υπόλοιπους αναγνώστες;
Δεν υπήρχε λόγος. Ή μάλλον υπήρχε λόγος ΠΛΕΟΝ
για να την ΦΑΝΕΡΩΣΩ και ΕΠΙΣΗΜΑ.
Θα σου βάλω εργασία για το σπίτι "Μυρμιδόνα" ή όποιος άλλος είσαι PROSORINOS EMAIL πράκτορα του πατριαρχούκου Βαρθολομαίου, τους λόγους να τους σκεφτείς...
Να μη σου δίνω μασημένη τροφή....
ΠΡΙΝ τολμήσετε λοιπον να ελέγξετε εμένα για...ανωνυμία...χαχα..κοιτάξτε να τραβήξετε τις δικές σας μάσκες από τα πολύ πληγωμένα και ΕΞΑΓΟΡΑΣΜΕΝΑ προσωπά σας.
Δεν θα προσθέσω λέξη παραπάνω πρακτοράκοι μου..
ΔΕΝ θα ξανασχοληθώ μαζί σας...
Αλλάξτε ψευδώνυμο και ΎΦΟΣ αν θέλετε να ξανασχοληθώ.
Άμετε στην ευχή του Χριστούλη ...και από μένα ...
Φιλάκιααααααααααααα!
;-)
Τroll (τρολ)= Οργανωμένος αποσυντονισμός, τίποτα, καπνός Δεν είναι υπερφυσικά όντα, δεν είναι ιοί, είναι διαδικτυακές περσόνες με περίεργες διαθέσεις. Παραδοσιακά, τα τρολ ήταν υπερφυσικά, δαιμόνια όντα της αρχαίας σκανδιναβικής μυθολογίας. Ζούσαν σε σπηλιές σε ακατοίκητα βουνά, ήταν άσχημα, αργόστροφα και επικίνδυνα για τους ανθρώπους. Κι ύστερα ήρθε το internet. Kαι μαζί του αναβίωσαν τα troll και γεννήθηκαν ένα σωρό νέες έννοιες όπως τρολάρω, τρολάρισμα και παραινέσεις όπως «μην ταΐζετε τα τρολ». Το τρολ λοιπόν, στη σύγχρονη ιντερνετική ορολογία είναι ένα μέλος σε μια online κοινότητα, ένα chat room, ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που προκαλεί ή εκνευρίζει τους άλλους χρήστες με επιτηδευμένες, προκλητικές, ανόητες, εκτός θέματος ή εκτός τόπου και χρόνου θέσεις (βλέπε ορισμό στην Wikipedia). Το τρολ σε πλήρη δράση, αποσυντονίζει την κουβέντα, εξοργίζει τους άλλους χρήστες, και φυσικά προκαλεί τις ανάλογες αντιδράσεις. Και κάπου εδώ κολλάει το «μην ταΐζετε τα τρολ» (αγγλιστί: don’t feed the trolls), που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει «μην κάνετε διάλογο μαζί τους». Διότι η εμπειρία λέει ότι όσο αγνοείς αυτόν που σου τρολάρει τη συζήτηση (τον τοίχο σου στο fb, κ.λπ) ακόμα κι αν στην αρχή τον εξαγριώνεις, μετά απογοητευμένος που δεν του δίνεις σημασία, παίρνει τα κουβαδάκια του και πάει να σπάσει τα νεύρα κάποιων άλλων. Επομένως, σε περίπτωση που πέσεις θύμα της μανίας τους, μην ανεβάσεις πίεση, μην απαντήσεις σοβαρά: αγνόησε τους ή αντι-τρόλαρε τους αν τολμάς. Για να λέμε όμως όλη την αλήθεια, μερικές φορές τα τρολ είναι αξιολάτρευτα, πανέξυπνα και εξαιρετικά αστεία. Ιδιαίτερα όταν «τρολάρουν» accounts πολιτικών και τηλε-προσωπικοτήτων στα κοινωνικά μίντια, όταν διασκευάζουν τα post τους ή ξεγελούν αδαείς χρήστες -όχι κακόβουλα βέβαια. [Πηγή: www.doctv.gr]
ΑπάντησηΔιαγραφήπαπα-Κώστας
παπα-Κώστα
ΑπάντησηΔιαγραφήείσαι ..."θεός!"
;-)
-Εμ...έπρεπε να μου τα είχες γράψει αυτά νωρίτερα,
πουλάκι μου.
Πού να τα σκεφτώ από μόνη μου, όλα τα παγανά του διαδίκτυου- η βάβω...
-Ακου τρολ, τρολιές- όπως λέμε πικρολιές;
Όσο ζω μαθαίνω!
;-)
Σ' ευχαριστώ παιδαριογέροντα παππούλη μου,
για την ενημέρωση!
;-)
ooPs... οπως λενε οι αμερικάνοι εδώ, sorry...Oh yes με Ω (ωμέγα) αλλά δεν το πρόλαβα και πάτησα το πλήκτρο εγώ το όν καλή μου ευ. A blessed day to all!
ΑπάντησηΔιαγραφήAααα! λατρεμένε μας παππούλη από την μακρινή ήπειρο!
ΑπάντησηΔιαγραφή;-)
Τώρα κατάλαβα ποιος είσαι!
Να έχουμε τις άγιες ευχές σου!
Τα ελληνικά σου ΤΕΛΕΙΑ παρά το ότι είσαι
από νεαρός έφηβος στο Αμέρικα!
;-)
Σε ποιά ραψωδία τίνος έπους ή σε άλλο έργο του Ομήρου βρίσκεται αυτή η φράση και ποιά είναι η ακριβής-πρωτότυπη διατύπωσή της (στην Ομηρική διάλεκτο) ; Οπου κι' αν έψαξα δεν μπόρεσα να βρω κάτι.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ανεμομαζώματα καρφώματα
ΑπάντησηΔιαγραφήDarling!
;-)
Δυστυχώς δεν μπορώ να σε διαφ-φωτίσω η τρελόγρια!
Το βρήκα το τσιτάτο, στο εν λόγω ιστολόγιο, μου άρεσε και η φωτογραφία, και το ανέβασα.
Αυτό ήταν όλο κι όλο!
Δεν το έψαξα και δεν προλαβαίνω να το ψάξω.
Αν μάθεις κάτι, καλό μου, πες και σε μας να μορφωθούμε...
Ευχαριστώ!
;-)