Οι μηχανισμοί αποβλάκωσης
προηγούνται πάντα των μηχανισμών κατανάλωσης.
Διονύσης Χαριτόπουλος
("Ημών των ιδίων"-Τόπος)
"Οι δέ υπομένοντες τον Θεόν αλλάξουσιν ισχύν, πτεροφυήσουσιν ως αετοί..." (Ησ. Κεφ.μ, 31)
© copyright Ευανθία Γεωργίου Παναγοπούλου 2008-2024
Παρόμοια συμβαίνει και στα πνευματικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροηγείται η αποβλάκωση του νου δια του εγωισμού και έπειτα ακολουθεί η κατανάλωση του ψεύδους με όλες τις συνέπειές του.
Καλημέρα σας
Καλημέρα φιλ. Ανων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυθύβολο το σχόλιο και ευχαριστώ τα μάλα (είπε η βυζαντινοτέτοια...)
.
Το πρόβλημα είναι ότι ακριβώς λόγω του τυφλοπανιού με το οποίο καλύπτει ο προσωπικός μας εγωισμός τα επηρμένα μας πνευματικά μάτια, ΔΕΝ συνειδητοποιούμε τα ΆΠΕΙΡΑ ΛΑΘΗ στη συμπεριφορά μας και ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ μετά στη...μεγαλειότητά μας, αυτά τα λάθη, ΔΙΑ ΒΙΟΥ...
;-)
Έτσι είναι κυρά μου, το έχω βίωσει προσωπικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς που υπάρχει Θεός που λέει και ένα λαϊκό τραγούδι, για μένα, για σένα, για όλους μας.
Όταν εμείς διαπιστώσουμε ότι τα κάναμε θάλασσα και με βαθιά κι ειλικρινή μετάνοια καταφύγουμε στην εύσπλαχνη αγάπη Του και στο μεγα έλεός Του, τότε Εκείνος θα κάνει την θάλασσα στεριά και θα διαβεί η ψυχή μας την θάλασσα τούτου του βίου ως στεριά.
Και κάθε ημέρα θα είναι Πάσχα.
Ευχαριστούμε Κύριε δια τη μεγάλη σου δόξα.
Εγώ θα έλεγα, ότι πάνε μαζί, πακέτο, και ο λόγος διότι και τα δύο προέρχονται από τον πατέρα τους τον διάβολο και τα όργανά του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεωρώ λοιπόν ότι ο μηχανισμός αποβλάκωσης είναι ο ίδιος ο μηχανισμός κατανάλωσης, διότι δεν θα αποβλακονωμασταν εάν δεν καταναλωναμε!
Σωστός Μαρίνο, συμφωνώ μαζί σου.
ΔιαγραφήΕίμαι εκείνος που έγραψε το πρώτο σχόλιο, θα προσυπογράφω με ένα 0, δηλαδή ένα μηδέν, γιά καλύτερη επικοινωνία και συνεννόηση μεταξύ μας.
Πιστεύω φίλε ότι όλα έχουν πνευματική προέυλεση και αιτία και νομίζω ότι συμφωνείς μαζί μου. Αν λοιπόν ανακαλύψουμε κι εξαλείψουμε, με τον αγώνα μας συνεργούντος και της Χάριτος, τις πνευματικές αιτίες τα άλλα θα έρθουν ως φυσική συνέπεια αυτού.
0
Εγώ δεν θα συμφωνήσω με τη ρήση του Χαριτόπουλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ άνθρωπος για να υποταχθεί στους μηχανισμούς κατανάλωσης πρέπει να αναπτύξει ένα πολύ συγκεκριμένο και εξαιρετικά πολύπλοκο είδος υπολογιστικής ευφυίας.
Ο καταναλωτής είναι ένας ευφυής άνθρωπος και όχι ένας βλάξ. Ξέρει να υπολογίζει τις ευκαιρίες, να προβλέπει τις μεταβολές, να αναμένει τις αποδόσεις....
Ο καταναλωτής "γνωρίζει" γι' αυτό και δίπλα στον καταναλωτισμό έχει στηθεί μια άλλη βιομηχανία πληροφόρησης του καταναλωτή. Κάνουν το πάν για να τροφοδοτούν την ευφυία του με νέα δεδομένα και γρίφους, δηλ για την ενημέρωσή του.
Ο καταναλωτής πράττει ως έξυπνος άνθρωπος, ενημερωμένος, αδράττει τις ευκαιρίες.
Αυτόν κανείς δεν μπορεί να τον πιάσει "κώστο".
Ο βλάξ "απορεί". Ο βλαξ είναι ο ΗΛΙΘΙΟΣ.
Όποιος δεν τον πειράζει να χαρακτηρίζεται ως "βλαξ" αυτός μπορεί και να ξεφύγει από τα δίκτυα της "εξυπνάδας".
Επειδή στην εκκλησία ξέρουν από μύρα ποίο άρωμα θεωρείται καλύτερο να καταναλώσω;
ΑπάντησηΔιαγραφήBραχυκυκλώθηκα!
ΑπάντησηΔιαγραφή;-Ο
Ανων. των 12:10 δεν κατάλαβα τι ΑΚΡΙΒΩΣ ρωτάς.
;-) Ρωτάς για θυμίαμα; Ρωτάς για άρωμα;
Για θυμίαμα πάντως προτιμώ και το τριαντάφυλλο
και το γιασεμί.
Για άρωμα-ως κυρία- προτιμώ το beyond paradise της Εστέ..
;-)