Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

Νομίζω πως είναι πιο εύκολο να βρεις καλό δήμαρχο, παρά σύντροφο της προκοπής..

109 σχόλια:

  1. γιαυτο σε ψηφιζω Σαλη μου με ολα τα χερια ......πεστα χρυσοστομη....χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και γιατί νομίζεις Μήτσουμ ότι συμβαίνει αυτό;
    Γιατί να είναι τόσο κολασμένη η κατάσταση και να μη μπορεί ο καθένας μας να βρει σύντροφο που να τον αναπαύει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σαλή μου, εμείς δυσκολεύουμε τα πράγματα. π.χ. εγώ θέλω από έναν σύντροφο να μην πέφτει με άπλυτα πόδια στο κρεβάτι!
    Είμαι παράλογη η γυναίκα!
    Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δ. αγαπημένο ε όχι και παράλογη...μην τρελαθούμε κυρία μου...
    Προσωπικά, με το ξαράχνιασμα ΔΕΝ είμαι σπαστική, όχι...όλα κι όλααααα! τη σέβομαι την πανίδα της οικίας...
    όμως...
    η γυναίκα ενός δικού μου προσώπου, υπέφερε από ανάλογο πρόβλημα...
    Στο τέλος συναπάντησε ένα πολύ πλυμένο και αρωτισμένο κυριούλη και έφυγε μαζί του, προκειμένου να απολαύσει τις χαρές της... καθαριότητας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σαλογραια μου.....σου το αφιερωνω και σε σκεφτομουν οταν το τραβουσα....http://ahdoni.blogspot.com/2010/11/blog-post_3437.html

    τωρα για το γιατι δεν βρισκουμε...ε νομιζω γιατι μπερδεψαμε τα μπουτια μας και ανοικαμε μπουτικ....ηγουν ταχουμε κανει σαν τα μουτρα μας...ο θεος βοηθος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άποψή μου (μπορεί να κάνω λάθος):

    Σύντροφος της προκοπής είναι κάποιος τον οποίο γνωρίζεις από μικρό παιδί, τον είχες φίλο σε όλη τη παιδική ηλικία (αν όχι, τότε αυτό το χάσμα αναπληρώνεται στα επόμενα χρόνια), τον γνωρίζεις καλά σαν την παλάμη του χεριού σου, υπάρχει αστείρευτη αλληλοεκτίμηση και σεβασμός, υπάρχει τέτοια ομόνοια που κανείς εξωτερικός δεν μπορεί να σπάσει τον δεσμό του ζευγαριού, ο κάθε ένας μπορεί να ανέβει με χαρά ολόκληρα βουνά μόνο και μόνο για να προσφέρει κάτι ουσιαστικό στον άλλον, που ο σύντροφος κάνει πράξη αυτά που λέει ο Ιωάννης Χρυσόστομος για το πώς πρέπει να φέρεται στη σύζυγο, η σύζυγος κάνει τα αντίστοιχα, που αντλούν δύναμη από τη σχέση τους ώστε να εργάζονται για τους κοινοφελείς σκοπούς τους.

    "Γιατί να είναι τόσο κολασμένη η κατάσταση και να μη μπορεί ο καθένας μας να βρει σύντροφο που να τον αναπαύει;"

    Γιατί ο καθένας έχει σε κάποιο βαθμό (μικρό, μεγάλο, μεγαλύτερο, ή μικρότερο) το ναρκισσισμό, εγωισμό, περηφάνια του, και, ναι, μεν, πρέπει να είμαστε καλοί, αλλά, όχι και πολύ καλοί, είπαμε, χριστιανοί, μέχρι ενός σημείου, την περηφάνια μας δεν τη συνειδητοποιούμε, διότι, αν το κάναμε θα ήμασταν η εξαίρεση. Είναι ο μέσος όρος του επιπέδου περηφάνιας της κοινωνίας που δεν είναι τόσο χαμηλός όσο χρειάζεται προκειμένου ο κόσμος να συνάπτει και να τηρεί ευτυχισμένους, υγιείς, χριστιανικούς δεσμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ..καλον..''δημαρχον'';

    ..μαλλον τα παραλετε*..

    ..οι ''δημαρχοι''αντιστρεφουν την αληθεια και αι στατιστικαι των..

    ..η ροη επι της ουσιας ειναι τελειως αντιστροφη και α-καταγραφητη..

    ..επειδη,εξαιτιας,διοτι..

    ..πλαι στο ''μυστηριον της ανομιας''υπαρχει και το ''μυστηριον της ευνομιας''..

    ..για τις σχεσεις των ανθρωπων δεν μιλαμε;


    ..μπουρμπουληθριτσα μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μήτσο, το είδα το βίντεο...
    Εντάξει.
    Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ.
    ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙ...
    Πώς είναι το όνομα του ταπεινού και σεμνού ιερέα που αφηγείται;
    Και γω μέσα στη νύχτα ξυπνάω και ανάβω τα καντήλια όταν σβήνουνε, σαν να το καταλαβαίνω από ένα αίσθημα, όχι ότι μου χτυπάει κάποιος τον...ώμο...
    ;-)μετά όμως ξανακοιμάμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Είναι ο μέσος όρος του επιπέδου περηφάνιας της κοινωνίας που δεν είναι τόσο χαμηλός όσο χρειάζεται προκειμένου ο κόσμος να συνάπτει και να τηρεί ευτυχισμένους, υγιείς, χριστιανικούς δεσμούς".
    .....................
    Αγαπημένο μου θυμάμαι κάποτε, ο γερο Φρόϋντ είχε πεί, ότι αν νοούσαμε την ανθρωπότητα όλη σαν ένα πρόσωπο, ο μέσος όρος της ηλικίας αυτού του προσώπου είναι περίπου 12 ετών!
    Ένα δωδεκάχρονο, στην αστική κοινωνία μας, από εγωκεντρισμό ...κραταιούται...λοιπόν...δυο ισχυρά "εγώ" δυο, πρόσωπα που το καθένα επιμένει να γίνεται το δικό του θέλημα και όχι το θέλημα του αγαπημένου του, δεν έχουν μεγάλες πιθανότητες για καλή και μακροχρόνια σχέση νομίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχει Πλάκα ο Τύπος στο Σκίτσο που Έχεις Βάλει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σαλογεράκο μου
    με "το μυστήριον της ευνομίας" που ανέφερες, μου έδωσες τα μυαλά στα χέρια...σ'ευχαριστώ!

    Ναι, τελεσιουργείται σε αυτό τον τόποι, εδώ και πολλά χρόνια, αυτό το μυστήριον της ευνομίας, δι αυτό μας έχει πάρει ο Εξαποδώς και μας έχει σηκώσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανων.
    χαίρομαι που γελάς με το σκίτσο...γι αυτό το ανέβασα εξ άλλου, για να γελάσει το πικραμένο χειλάκι μας, ευχαριστώ την Αγάπη που μου το έστειλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. *..ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ..

    ..για να σωθουμε εμεις οι απιστοι και, ''εγγραμματοι''..ελληνοελληνες..

    ..οσο ακομα ειναι νομιμη..

    ..γιατι οι μπαμπουινοι,πλησιαζουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το βίωμα είναι βίωμα όταν υπάρχει αμεσότητα, όταν συλλειτουργούν όλες οι αισθήσεις.

    Η γειτονιά, το πρόσωπο του ανθρώπου της διπλανής πόρτας, η περιβάλλουσα φύση είναι ό,τι όντως μας αποκαλύπτεται με αμεσότητα, ό,τι βιώνεται, ό,τι δηλαδή αληθεύει.

    Η μετοχή στο αληθεύειν δεν είναι κατοχή γνώσης, δεν είναι επιστήμη, είναι πάθος.

    Είναι το άθλημα της σχέσης, ο έρωτας και ο καβγάς, η μάχη, του είναι με το φαίνεσθαι, της αποκάλυψης με την απόκρυψη.

    Ο τόπος είναι ο τρόπος της διάρκειας, της απλότητας, της εγγύτητας, είναι η προϋπόθεση του αληθεύειν.

    Εκεί τα όντα έχουν λόγο.

    Εκεί ο άνθρωπος είναι άνθρωπος, δηλαδή κοινωνός. Εκεί ποιεί, δεν εκποιεί.
    Εκεί πράττει, δεν μεταπράττει.
    Ίσως δεν είναι τυχαίο ότι στην Ευρώπη οι περιοχές με έντονο τοπικό χαρακτήρα είναι οι πλέον ευημερούσες.
    Δυστυχώς για πολλοστή φορά ο φλύαρος λόγος της κεντρικής εξουσίας καλεί τους ανθρώπους να σηκώσουν το βλέμμα από τον τόπο τους και να κοιτάξουν εκεί που τίποτα δεν βιώνεται αλλά διαμεσολαβείται, εκεί που δεν υπάρχουν πρόσωπα αλλά αντιπρόσωποι.


    Καθήκον του ψηφοφόρου ή να ψηφίσει εκείνους που πιστεύει ότι όντως πονούν τον τόπο του ή, αν δεν υπάρχουν, να μείνει σπίτι και να τραπεζώσει τους φίλους του με τοπικά πάντα προϊόντα.

    Emmanuil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Διάβασα κάπου ότι...

    Είμαστε τόσο εγωιστικά όντα που περνάμε μεγάλο μέρος της ζωής μας ελπίζοντας να αλλάξει ένα “ξένο θέλω”, θεωρώντας υπερβολικά δύσκολο να αλλάξουμε τις δικές μας ε π ι θ υ μ ί ε ς αντ’ αυτού.

    Τό θέμα δέν είναι νά βρούμε κάποιον τής προκοπής πού θά μάς αναπαύσει, αλλά νά γίνουμε τής προκοπής γιά νά αναπαυθούμε.. εμείς πρώτα καί έτσι θά αναπαύοντε καί οί άλλοι μέ εμάς.

    Όταν εξαντλούμε τήν ψυχική δύναμη τής επιθυμίας σέ πρόσωπα, ή οτιδήποτε άλλο εκτός τού Χριστού, κυριολεκτικά τήν χαραμίζουμε...

    Αυτός είναι ή προκοπή καί ή ανάπαυση τής προσωπικότητάς μας καί είναι φυσικό αυτό.


    Ιωάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γειά σας!

    Αγαπητή Σαλογραία ωραίο ερώτημα έβαλες αλλά και ο Δήμαρχος δεν θαχει ώρα να ασχοληθει με την δική του οικογένεια...

    Αλλη θέλει να πάρει καθαρό συντροφο ενω την ίδια στιγμή μια άλλη απηύδησε με την σχολαστική καθαριότητα του συζύγου της βλέποντάς τον συνεχώς στο μπάνιο ..και τελικά κανείς δεν είναι ικανοποιημένος επειδή κανείς δεν είναι τέλειος...

    Αν δεν τριφτεί λίθος πάνω σε λίθο σπινθήρας δεν ανάβει![γ.Ιωσήφ]

    Οι σχέσεις μας με τον Κύριο από την αρχή είναι όπως πρέπει;
    Δεν αντιμιλήσαμε μαζί του; δεν δυσανασχετήσαμε με μια αναποδιά που μας συνέβη;
    Δεν είπαμε ''Είσαι σκληρός!'η δεν μονολογήσαμε:

    ''Γιατί να μου τύχει αυτό Θεέ μου;''

    ..Κάποια ψυχή είπε:

    ''Στείλε μου Θε μου έναν τίμιο σε παρακαλώ..."

    ''Όταν της ήρθε ο τίμιος και προτιμούσε να χάσει από το να κάνει κάτι μη τίμιο,μου είπε πως είπε του Θεού:

    ''Θεε μου σου είπα τίμιο αλλά οχι και τόσο τίμιο!''..
    Η επιλογή είναι δύσκολη..απορώ δε πως οι πρώτοι χριστιανοί ζούσαν όλοι μαζί πού έβρισκαν άκρη ;

    Το αν έχει επιτυχία μια συμβίωση θα το δούμε στο τέλος της ζωής εκει που κάνεις αναθεώρηση της ιστορίας και βλέπεις τα λάθη και των δυο και βγάζεις συμπεράσματα για να καταλήξεις στο συμπέρασμα...

    ''Εργάστηκα την υπομονή από αγάπη..''..

    Αλλοι λέγουν άλλα..
    Είναι δύσκολες οι σχέσεις όχι μόνον οι συζυγικές αλλά και οι φιλικές.

    Όχι μόνον οι μεταξύ μας σχέσεις αλλά και οι σχέσεις με τον Κύριο.
    Οταν [ας πουμε] πρέπει να τηρήσεις τον νόμο και ΄πέσεις σε ένα γίνεσαι σε όλα παραβάτης..αυτό πού το πας; ...

    Ας προσευχόμαστε ...και ας υπομένουμε και ας μας υπομένουν και οι άλλοι

    Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι άλλο..

    πην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. http://ahdoni.blogspot.com/....εσπερινος στο Μανταμαδο...καταλαβα καποια απαξιωση στο βιντεο? και γιατι δεν καταλαβα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μήτσο μου ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΣΗ!
    ΚΟΤΖΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑΑΑΑΑ!
    ΑΠΛΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΝ ΤΟΝΟ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ.

    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ, ΓΙΑ ΟΝΟΜΑΑΑΑ!

    Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΜΟΥ!
    :-)

    ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΟΥ ΧΕΡΙ ΔΕ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟ!

    Θα ήθελα να ρωτήσω τι ΝΕΟΤΕΡΑ θαύματά του έχουν καταγραφεί και ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ, διότι το βιβλιαράκι με τα παλιότερα το έχω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. "Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι άλλο.."

    Υπάρχει..

    Είθε Ψυχή μου, να νιώσουμε όλοι οί άνθρωποι ότι, ό κάθε άνθρωπος που έρχεται στόν δρόμο μας, είναι δώρο πού μάς δίνεται, έως πρόσωπο πού θά αγαπήσουμε, μέ τήν μοναδικότητα του καί τήν διαφορετικότητα του, και όχι ένα άτομο η αντικείμενο πού θά γίνει ή ευτυχία ή δυστυχίας μας.

    Αυτό άν σκεφτόμαστε σέ κάθε σχέση μας καί σέ κάθε περίσταση, δέν θά δεχτούμε κανέναν αντίθετο λογισμό κατά τού πλησίον..

    Ιωάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΙΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ:

    Ως οι Ινδοί εις φυλάς, ούτω και οι Έλληνες διαιρούνται εις τρεις κατηγορίας:

    α) Εις συμπολιτευομένους, ήτοι έχοντας κοχλιάριον να βυθίζωσιν εις την χύτραν του προϋπολογισμού.

    β) Εις αντιπολιτευομένους, ήτοι μη έχοντας κοχλιάριον και ζητούντας εν παντί τρόπω να λάβωσιν τοιούτον.

    γ) Εις εργαζομένους, ήτοι ούτε έχοντας κοχλιάριον ούτε ζητούντας, αλλ’ επιφορισμένους να γεμίζωσι την χύτραν διά του ιδρώτος των

    Εμμανουήλ Ροΐδης

    (Aναρτήθηκε από Αναστάσιος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πανέμορφη φατσούλα αυτός ο δημαρχούκος με την τσαχπινιά στο μάτι!

    Επειδής είμαι στούπος στα ιντερνετικά,θα ήθελα να σου στείλω ένα τραγουδάκι από την αγαπημένη μου ΛΙΛΙΠΟΎΠΟΛΗ-Ο δήμαρχος Χαρχούδας-αλλά ...δε μπορώ...(στούπος σκέτος)!
    Σου στέλνω λοιπόν τους στίχους του και τους αφιερώνω-λόγωωω της ημέρααας...στους καλούς συντρόφους που είναι δίπλα μας και τους τρώει η γλωσσοφαγιά μας.

    Λαέ της Λιλιπούπολης
    σήκωσε πια παντιέρα!
    Με το Χαρχούδα δήμαρχο
    δε βλέπεις άσπρη μέρα.

    Κι αν ήσουνα Χαρχουδικός
    καιρός να μετανοιώσεις.
    Γίνε Δυστροποπιγκικός
    αν θέλεις να προκόψεις!

    Εβγάλαν οι Χαρχουδικοί
    δήμαρχο το Χαρχούδα
    και τη ζωή μας κυβερνά
    μια αρκουδοπεταλούδα.

    Όμως στις άλλες εκλογές
    η ρόδα θα γυρίσει.
    Κι όλη η Λιλιπουπολη
    εμένα θα,ΕΜΕΝΑ θα ψηφίσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχαχαααα!
    Ξεράθηκα στα γέλιααααα!
    Να είσαι καλά ευλογημένο μου!
    Να είσαι καλάααα, εσένα θα ψηφίσωωωωω! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ιωάννη ..συνφωνώ απόλυτα
    Πάντα τα κείμενά σου είναι ουσιαστικά..συμπληρώνεις
    ευχαριστούμε!πην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αναδημοσιεύω-> "ό κάθε άνθρωπος που έρχεται στόν δρόμο μας, είναι δώρο πού μάς δίνεται, έως πρόσωπο πού θά αγαπήσουμε, μέ τήν μοναδικότητα του καί τήν διαφορετικότητα του, και όχι ένα άτομο η αντικείμενο πού θά γίνει ή ευτυχία ή δυστυχίας μας." <-Βy Ιωάννης

    Τι όμορφο! ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γρηγόρης Ζαγοραίος8 Νοεμβρίου 2010 στις 2:04 μ.μ.

    H ιστορία και η ζωή έχουν αποδείξει ότι ο καθένας βρίσκει αυτό που του ταιριάζει...και δεν ευθύνονται οι συγκυρίες!
    Ο Θεός δεν είναι άδικος!
    Αλλά μάλλον κάτι στραβώνει μετά, γιατί οι προσδοκίες μας είχαν βασιστεί σε λάθος εκτιμήσεις, δηλαδή σε ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΛΑΘΗ, και αιτιώμαστε πάντα τους άλλους...
    Ας ταπεινωθούμε και λίγο...τις περισσότερες φορές, οι άλλοι είναι πιο καλοί από μάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γρηγόρη μου αυτό το ας ταπεινωθούμε, πώς το καταλαβαίνεις στην π ρ ά ξ η ;
    Να πούμε συγκεκριμένα παραδείγματα να καταλάβω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γρηγόρης Ζαγοραίος8 Νοεμβρίου 2010 στις 2:20 μ.μ.

    Τα λάθη που ενδεχομένως διαπιστώνουμε στο σύντροφό μας, να τα ρίξουμε πάνω μας...γιατί ίσως να φταίμε κι εμείς σε μεγάλο ποσοστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γρηγόρη
    πάλι θεωρητικολογείς και δε βγάζω άκρη με τη θεωρητικολογία μόνο...θέλω και χειροπιαστή εικόνα-παράδειγμα...ας πούμε...
    ο σύντροφος πέφτει με άπλυτα πόδια στο κρεβάτι που είπε και η Δ.
    Αυτό, πώς θα το ρίξει επάνω της η γυναίκα;
    Πώς θα γίνει;Θα πει στον εαυτόν της "εγώ φταίω που αυτός ο ηλίθιος πέφτει με μαύρα πόδια στο κρεβάτι και με κάνει να νιώθω ότι κοιμάμαι με γουρούνι και όχι με άνθρωπο"αυτό θα πει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γρηγόρης Ζαγοραίος8 Νοεμβρίου 2010 στις 2:35 μ.μ.

    ...για να πέφτει με άπλυτα πόδια μπορεί να σημαίνει π.χ. ή ότι δεν τον ελκύει και πολύ (δεν του κάνει "κούκου") και την αποφεύγει γιατί του κάνει την ζωή ποδήλατο με τις σπαστικές υποδείξεις της για καθαριότητα κ.α..ή ότι την έχει δεδομένη όπως και να είναι αυτός διότι του έχει δώσει τέτοια δείγματα, ή χίλια δυό άλλα στα οποία δεν είναι αμέτοχη!Δυσκολεύομαι να δεχτώ ότι στην αρχή της σχέσης ήταν πλυμμένος και καθαρός και ξαφνικά έγινε βρώμικος! Εκτός κι άν τον δέχθηκε με βρώμικα πόδια και ως καλή χριστιανή, του τα έπλενε στην αρχή εκείνη κι έπειτα...κουράστηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γρηγόρη γράφεις:

    "ή ότι την έχει δεδομένη όπως και να είναι αυτός διότι του έχει δώσει τέτοια δείγματα"

    Θα τρελαθώ , κύριέ μου...θα τρελαθώ...

    (οχι ότι δεν έχω ήδη ...αλλά λέμε...)

    δηλαδή παρακαλώ, σε ένα γάμο η γυναίκα δεν πρέπει να τον καθησυχάζει τον άλλον με την τρυφερότητά της;

    Πρέπει, άραγε, να τον έχει μονίμως στην ανασφάλεια και στην πρίζα- ότι θα του φύγει;

    Είναι χριστιανική θεώρηση του γάμου, αυτή η στάση;
    Και την κούραση πού τη βάζεις;
    Είναι και αυτή μέσα στον αγώνα..
    Ναι,ναι, τον δέχτηκε στην αρχή με άπλυτα πόδια ως...φυσιολάτρη, αλλά μετά, κάθε μέρα χώμα επί δέκα χρόνια απάνω στα άσπρα σεντόνια, που βάφονται γκρι, η γυναίκα δεν άντεξε , δεν άντεξε, σπάστηκε...πολύ θέλει ο εξαποδώς νομίζεις για να της φέρει στο διάβα της ζωής, έναν που μοσκομυρίζει soupline μπλε φρεσκάδα της θάλασσας,να της τα πάρει τα μυαλά όλα μέσα σε ένα νεσεσέρ και να φύγει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. SALOOOOOOOOOOOOOOOOOO KOUKOU!~

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ +ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΟΙ ΣΥΝ ΑΥΤΩ
    ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ.

    ΓΙΑ ΤΗΝ Δ.
    ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΜΕ ΠΛΥΜΕΝΑ ΠΟΔΙΑ ΣΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ...ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣΙΑΡΙΚΗ ΛΥΣΗ!
    ΝΑ ΤΟΥ ΠΛΕΝΕΙΣ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΚΑΝΗ ΟΤΑΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΕ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΛΕΠΕΙ ΠΟΣΟ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΣ ΤΟΝ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ-ΔΙΟΤΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΘΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΕΠΛΥΝΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΤΟΥ!

    ΦΙΛΙΑ+ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    Αγάπη...
    {χαιρομαι που σας αρεσε το φατσουλακι του παππου!}
    μακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αγάπη μου Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες και μη! :-)
    Σ ευχαριστούμεεεε!
    Αυτό με το πλύσιμο των ποδιών ωραίο ακούγεται ως πρόταση, Ενας το έκανε μια φορά, αλλά δεν ξέρω πολλές γυναίκες την σήμερον που θα ήταν διατεθειμένες να το κάνουν για χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τι είπες τώρα Σαλογραία μου!
    Εδώ δε πλένω τα πόδια τα δικά μου(λέμε τώρα,συμβολικά),εδώ δεν ανέχομαι κάτι λιγότερο από οσιότητα στη δικιά μου συμπεριφορά και τυρανιέμαι σα τον κολασμένο να φέρομαι ΣΑΝ ΝΑ είμαι ο Αγιος Ονούφριος,ενώ μέσα μου βράζει το καζάνι των μαύρων παθών,και έχω τρελάνει το... λογισμικό μου με τα... θρησκοσουσουδίστικα καμώματά μου... και θα ανεχτώ την απλυσιά του διπλανού μου!
    ΕΕΕ!ΑΥΤΟ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ MY DEAR!
    KISSES-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χαχα! (προς 4:41)
    Εξαλλο σχόλιο!
    Εμ αυτο λέω και γω στο Γρηγόρη, αγαπημένο μου και μου το ρίχνει στη θεωρία και με νευριάζει που μου το παίζει τόσο άγιος αρχάγγελος ενιοτε, μα για Ονομααα!
    Εδώ σε θέλω κάβουρααα!
    ΣΤην πράξη...τι θα κάνεις στην π ρ ά ξ η;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. στην πράξη Σαλογραία μου ανέχεσαι η δεν ανέχεσαι..και αν ανέχεσαι είναι μια πάρα πολύ ωραία άσκηση..Αν πάλι δεν ανέχεσαι πετάς το σταυρό στο πεζοδρόμειο και τρέχεις για άλλους σταυρούς ελαφρότερους...αλλά αυτή η σκέψη είναι μη ορθόδοξη.
    Οι δρόμοι που οδηγούν στον Θεό είναι δυσβατοι..
    όποιος αντέξει...
    Με πολύ χιούμορ εξέθεσες το πρόβλημα της αδελφής εδώ πραγματικά έχεις ένα μοναδικό τρόπο να αναλύεις προβλήματα.
    ΠΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πηνελοπάκι

    σ'ευχαριστώ για τη γνήσια αγάπη
    Αυτό το "όποιος αντέξει"μου το έλεγε μια φιλενάδα που μετά απο κάμποσα χρόνια δεσμού, παντρεύτηκε και υπανδρευόμενη, είδε πόσο σκληρά προέκυπταν... τα κομβία της...Αλέξαινας...και είχε τρελαθεί σχεδόν τον πρώτο καιρό και δεν ήξερε πούθε να φύγει, διότι είχε προκύψει και ένα μπεμπάκι και η ίδια δεν εργαζόταν ...και τότε άφησε πίσω όλες τις θεωρητικολογίες και τις θεολογίες και τις δεοντολογίες περί γάμου χριστιανικού που έλεγαν μαζί με τον κύριό της, ΠΡΟ του γάμου και μετά μου εξομολογιόταν:

    "Σταμάτησα να σκέφτομαι. Προσπαθώ να σπρώχνω την κάθε μέρα στην ανηφόρα του "πρέπει"και εδώ ισχύει το :"όποιος αντέξει!"

    Μάλιστα.
    Γι αυτό ο μέγας Απόστολος τόνισε ότι είναι προτιμότερο να μη μπλέκει με τέτοια ζόρια ο άνθρωπος, αλλά βλέπεις τα ένστικτα είναι πανίσχυρα και μας σούρνουν απ'το ...πουλί μας, κατά κρημνών...

    Ο Κύριος ας μας βοηθήσει αμήν και γένοιτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Έγραψα σχόλιο, αλλά χάθηκε.
    Πάμε πάλι από την αρχή.
    Κατ' αρχήν, έχω κάποιες απορίες, σχετικά με το χαρακτηριστικό της αυτομεμψίας.
    Κατά δεύτερον, θέλω να εκφράσω μια αγανάκτηση προς όλους αυτούς τους άντρες που κάνουν δύσκολη τη ζωή στη γυναίκες, π.χ. στη γυναίκα που αναφέρθηκε στο σχόλιο 6:18.

    Όσο αφορά το πρώτο.
    Γρηγόρης Ζαγοραίος είπε...
    Τα λάθη που ενδεχομένως διαπιστώνουμε στο σύντροφό μας, να τα ρίξουμε πάνω μας...γιατί ίσως να φταίμε κι εμείς σε μεγάλο ποσοστό!
    8 Νοεμβρίου 2010 2:20 μ.μ.

    Μιλώ για το χαρακτηριστικό αυτό, δηλαδή, να αναλαμβάνει κανείς κάποια ευθύνη, και να μη ρίχνει όλο το φταίξιμο στον άλλον. δηλαδή, με άλλα λόγια, να σηκώνει το σταυρό.
    Εξαρτάται από το φύλο; Είναι οι γυναίκες πιο καλές σε αυτό; Πρέπει οι γυναίκες να δείχνουν μεγαλύτερη ευαισθησία σε αυτό το θέμα από ό.τι οι άντρες;
    Εξαρτάται από την περηφάνια και ταπείνωση, σωστά;
    Είναι δυνατόν κάποιος εξωτερικά να αρνείται σφοδρά οποιαδήποτε ευθύνη και οποιοδήποτε φταίξιμο, ενώ μέσα του να αναρωτιέται αν φταίει;
    Κάποιος άνθρωπος ο οποίος δεν αναλαμβάνει ευθύνη, και ρίχνει το φταίξιμο στον άλλον, και δεν κάνει ταπείνωση, γίνεται εντελώς ανίκανος να δημιουργήσει ένα καλό κλίμα στη σχέση.
    Η λέξη-κλειδί στην παραπάνω πρόταση είναι "δημιουργήσει". Είναι αναπηρία να μην μπορούμε να δημιουργήσουμε, να μην είμαστε δημιουργικοί.

    Πάμε, τώρα, στο δεύτερο.
    Η γυναίκα, η οποία ξέρει πως δεν μπορεί να αντέξει να πλένει συνεχώς τα πόδια του άνδρα πριν κοιμηθεί, και ξέρει πως δεν μπορεί να αντέξει να γλυκοζητά πάντα από τον άλλο να τα πλύνει ο ίδιος, θα βρει κάποιον που να μπορεί να να αντέξει.
    Η γυναίκα η οποία νόμιζε οτι μπορούσε να αντέξει, αλλά δεν μπορεί να αντέξει, εύχομαι να έχει από τους γύρω της δύναμη και στήριξη ώστε να μπορέσει να σηκώσει το σταυρό, να κάνει ταπείνωση, και να δημιουργήσει καλό κλίμα. Θα μου άρεσε οι γύρω να δώσουν ένα γερό ταρακούνημα στον άνδρα, ώστε να πάψει να κάνει τη ζωή πατίνι στην έρμη τη γυναίκα. Αναρωτιέμαι, τόσο σκληρόκαρδος και αναίσθητος είναι, ώστε η γυναίκα του να ταλαιπωρείται τόσο; Έλεος, δηλαδή, πια, τόση σκληροκαρδία αυτός ο άνθρωπος, δε μπορεί να μαλακώσει λίγο; Τόσο ανυπόφοροι είμαστε εμείς οι άνθρωποι ώστε ένας ολόκληρος μέγας Απόστολος να λέει "μακριά από τέτοια ζόρια"; (μιλάω γενικά και αόριστα, και βάζω μέσα και τον εαυτό μου)
    Επιστρέφω, στην αρχική ρήση της ανάρτησης: "Νομίζω πως είναι πιο εύκολο να βρεις καλό δήμαρχο, παρά σύντροφο της προκοπής".
    Ναι, διότι έναν μέτριο δήμαρχο, μπορείς να τον υποφέρεις, έναν μέτριο δήμαρχο για την πόλη σου, αλλά, έναν μέτριο 'δήμαρχο' μέσα στο σπίτι σου, έναν άνθρωπο για σύντροφο, που δεν είναι της προκοπής, μέσα στο σπίτι σου, μέσα στο ίδιο σου το σπίτι, δεν μπορείς να τον υποφέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αγαπημένο μου τα πολύ μεγάλα σχόλια συχνά τα τρώει το μηχανάκι γι αυτό πριν τα στείλεις να τα κάνεις πάντα κόπυ..
    Θέτεις πολλά και ενδιαφέροντα θέματα...να δω τι θα πρωτοσχολιάσει η καλή μας παρέα...;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γρηγόρης Ζαγοραίος8 Νοεμβρίου 2010 στις 8:05 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Σαλογριούλα χρυσαφένια μου...
    επέστρεψα στο pc βράδυ, γιά να στείλω ένα email με ονομαστικές ευχές σε δύο Michaels, στην Αμερική και στο Αυγανιστάν που γιορτάζουν... και μπήκα και στο blog και βλέπω ότι συνεχίζεις να απορείς μαζί μου ενώ στά έκανα τόσο "λειανά" !
    Υ.Γ. άν τον δέχεται με άπλυτα πόδια στην αρχή όπως, λές τότε να περιμένεις στό μέλλον πολλά "άπλυτα"! Ο χρόνος φθείρει λένε και τον έρωτα και τον ενθουσιασμό...στην αρχή δείχνει κανείς τα καλύτερα!
    Όποιος γλυκιά μου (είτε άνδρας είτε γυναίκα) θέλει να "τρώγεται" συνέχεια θα βρίσκει αφορμές...εσύ ως ύπανδρος γυνή
    -και άκρως υποχωρητική απ`ότι μου ψιθύρισε ένα πουλάκι- τα ξέρεις καλύτερα!
    Εγώ π.χ. θέλω γυναίκα όμορφη,sexy, με κουλτούρα, χριστιανική παιδεία και κάμποσο χρήμα, παρθένον φρονίμη, ταπεινή και...αρωματισμένη, να με έχει κορώνα στο κεφάλι της και να με αποκαλεί "κύριο της" όπως η Σάρρα τον Αβραάμ ή "αφεντάκη" όπως η γιαγιά μου τον παπού μου.
    Κάθομαι λοιπόν ήσυχα ήσυχα και περιμένω να μου την στείλει ο καλός Θεός!
    Έτσι θα σηκώσουμε μαζί τον Σταυρό της παρούσης ζωής και θα ανοίξουμε διάπλατα τις πόρτες του Παραδείσου!
    Αν πάλι ο καλός Θεός δεν με κρίνει άξιο γιά τα παραπάνω... έ τότε και μένα με συμφέρει να κάτσω στ`αυγά μου για να μήν αιτιώμαι κατόπιν Εκείνον ή την δείνα σύντροφο, που στόλισα μόνος μου με χαρίσματα και ανύπαρκτα προσόντα πού εγώ θάθελα να έχει!
    Γρηγόρης Ζαγοραίος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Γρηγόρη μου
    έχω μείνει άναυδος η γυνή με τας τιθεμένας προδιαγραφάς!
    Εγώ πάντως, όταν ήθελα να παντρευτώ δεν είχα θέσει παρά μόνο μία προδιαγραφή:
    Πρώτον:
    Να αγαπάει την Αλήθεια του Χριστού, όπως και γω την αγάπαγα, και δευτερευόντως να αγαπάει και τη γυναίκα του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Προς το αγαπημένο που λέει ότι δεν μπορούμε να υποφέρουμε τον κακό σύντροφο...αααχ! είναι που είσαι απέξω απ'το χορό και όποιος είναι απέξω απ το χορό πολλά τραγούδια ξέρει! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Γρηγόρης Ζαγοραίος8 Νοεμβρίου 2010 στις 8:25 μ.μ.

    ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ...
    ξεχνάς φαίνεται πώς όποιος δεν θέλει να ζημώσει δέκα μέρες κοσκινίζει
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Γρηγόρη ;-(

    κοροΪδεύεις γριές γυναίκες μέσα στη νύχτα;
    ντροπή!(βλέμμα επιτιμητικό)
    ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΟΤΙ ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ψιλο γαζάκι...
    Ας είσαι συχωρεμένος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Προς το περιστεράκι των 7:8
    Από πού μας γράφεις;από ποια περιοχή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Γρηγόρης Ζαγοραίος είπε: θέλω να με έχει κορώνα στο κεφάλι της και να με αποκαλεί "κύριο της" όπως η Σάρρα τον Αβραάμ ή "αφεντάκη" όπως η γιαγιά μου τον παπού μου.

    Ναι. Όλοι συχνά οι άνθρωποι θέλουμε να μας έχει ο/η σύντροφος κορώνα στο κεφάλι. Νομίζω, όμως, οτι τα διαβόλια βάζουν το χεράκι τους ώστε να ξεχάσουμε το δίδαγμα της παρακάτω ιστορίας.....:

    Μια φορά κι έναν καιρό, ένα αρσενικό παραπονέθηκε.

    -Κοίτα πώς τον έχει τον δικό της η Καίτη! Στα ώπα-ώπα! Κοίτα πώς του φέρεται! Εσύ, Μαρία, δε μου φέρεσαι έτσι, μου φέρεσαι χάλια!

    Κι, ύστερα, απάντησε κάποιος.

    -Ναι, αλλά όμως ξέχασες πώς φέρεται ο Γιάννης στην Καίτη; Κορώνα στο κεφάλι του την έχει! Δες πόσο απερίγραπτα αγαπησιάρικα κι υπεύθυνα της φέρεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @ 8:19

    σε ποιανού το σχόλιο αναφέρεται η Σαλογραία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @7:8 αναφερόμουν προηγουμένως...
    και συνεχίζω...
    Ναι, οι γυναίκες εκπαιδεύονταν μέχρι πριν λίγα χρόνια να είναι πιο υποχωρητικές από τους άνδρες.
    Τα τελευταία χρόνια όμως με το μοντέλο της δυναμικής λέει γυναίκας, και της ισότιμης οικονομικά με τον άνδρα, τα πράγματα αγρίεψαν από τη μεριά των γυναικών, τα περιγράφει αυτά με ζωηρά χρώματα και ο Μάριος σε προηγούμενη ανάρτηση...

    Σχετικά με τις συμπεριφορές ανδρών προς γυναίκες και το αντίθετο, βλέπουμε φαύλους κύκλους μνησικακίας εκατέρωθεν που πυροδοτούν μετά φριχτές ψυχρότητες και ανταγωνισμούς μες στο ζευγάρι...τελικά, όσο το αναλύουμε τοσο πέφτουμε σε χάος...

    Τα πράγματα είναι απλά όμως ο απερινόητος εγωκεντρισμός μας τα κάνει περίπλοκα στη π ρ ά ξ η...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΟΡΩΝΑΣ ΑΝ ΒΡΕΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΓΩ ΘΑ ΛΕΓΟΜΑΙ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ.-ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥ ΜΑΝΗ ΜΟΥ ΜΥΡΙΖΟΥΝΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αγαπημένο μου ο κύριος ...κορώνας, νομίζω, χειρότερος απο Μανιάτης.

    Κρητικός είναι!τετράψηλος και σωματώδης -από ψιθύρους που έχω και γω ακούσει- ο Κύριος να μας φυλάει! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Εμμανουήλ
    για την κατάθεση της πολύτιμης γραφής σου σ'ευχαριστούμε...
    όποτε σε διαβάζω σκέφτομαι ότι χαραμίστηκες με τα πολλά ηλεκτρολογικά μηχανήματα που πήγες και έμπλεξες... ;-)
    Η Παναγία να σας στερεώνει εκεί στις μακρινές Ευρώπες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. βρε παιζακια αγαπημενα
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ!
    ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΛΥΝΕΤΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ /ΤΗΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ ΣΑΣ
    ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΣΑΣ-ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΑΣ
    ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΣΑΣ
    ΚΑΙ ΘΑ ΝΙΩΣΕΤΕ ΤΟΣΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ
    ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ!
    ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ...

    ΜΙΑ ΦΟΡΑ μου εδωσε αυτην την ευκαιρια ο Θεος
    να επισκεφτω μια εν Χριστω αδελφη καρκινοπαθη
    με ογκο στο κεφαλι
    κατακοιτη -αν και 35 ετων-
    και της επλυνα τα ποδια γονατιστη
    που ενιωθα σαν να ηταν ο Χριστοσ μασ
    και εκλαιγα και ενιωθα μεσα μου
    πρωτογνωρα....
    δοκιμαστε και γονατιστε
    προσευχειθητε και αγαπηστε...
    ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΛΑ ΘΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΟΥΝ
    ΚΑΙ ΘΑ ΟΜΟΡΦΗΝΟΥΝ....

    ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΣΗΜΕΡΑ
    ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΝ ΘΑ ΞΗΜΕΡΩΘΕΙΣ
    ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΤΑΠΕΙΝΩΝΕΣΑΙ...
    think! :-)
    mats mouts...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αγάπη μου
    όλο το κ ο υ μ π ί είναι η άσκηση β ί α ς επί του εαυτού μας για μια π ρ ά ξ η στο Ονομα του Θεού...

    Μετά, Έκείνος π ρ ά γ μ α τ ι στέλνει ά λ λ η βοήθεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. συμφωνω σαλο μου
    ετσι ειναι .
    ΟΙ ΒΙΑΣΤΑΙ ΑΡΠΑΖΟΥΣΙΝ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ...+
    ΑΜΗΝ+
    ΓΕΝΟΙΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΜΙΑ ΠΡΆΞΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ θΕΟΎ ΚΙ ΌΧΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑΣ ΤΟΥ
    Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΗΓΗ ΚΑΘΕ ΠΛΑΝΗΣ
    ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΗΚΩΝΕΙ
    ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΤΑ ΚΙ ΟΙ ΜΑΥΡΟΨΥΧΙΑΤΡΟΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @9:07.
    Ό.τι φέρνει ταπείνωση.. είναι του Θεού.
    Ό.τι δεν είναι του Θεού.. δε φέρνει ταπείνωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Πριν από λίγο δεν ήταν εδώ μια άλλη ανάρτηση,ή...σαλογραιώθηκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Χαχαχα! ...σαλογραιώθηκε!
    Την είχα βάλει μόνο για λίγες ώρες, προκειμένου να τη δει ένα συγκεκριμένο πρόσωπο...
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Η ΑΠΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
    ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΒΟΛΑΡΕΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;
    ΜΕ ΤΗ ΓΚΡΙΝΙΑ ΤΗ ΜΟΝΙΜΗ ΟΤΙ ΣΤΟ ΦΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΟΥΜΑΡΟ..ΤΟ ΦΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΟΥΤΕ ΚΡΥΟ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΖΕΣΤΟ..
    ΕΡΕ ΚΟΡΩΝΑ!
    ΚΑΛΑ ΚΑΘΕΣΑΙ ΕΚΕΙΝ ΠΟΥ ΚΑΘΕΣΑΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Προς την καλή ψυχή που μιλάει για μαυροψυχίατρους, έχω να πώ ότι με το τέρας της ματαιοδοξίας ΠΟΤΕ ΔΕΝ είσαι βέβαιος για την αγνότητα των κινήτρων ουδεμιάς πράξης....είναι ισόβιος ο αγώνας για την Ορθόδοξο συνείδηση...ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΚΡΙΒΕΙΑ...
    ΓΙ ΑΥΤΟ, ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΚΡΙΣΗ...
    ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ Η ΩΡΑ, ΚΆΝΟΥΜΕ ΔΙΆΦΟΡΕς ΓΡΑΠΤΕς ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ...μην τις παίρνουμε και πολύ στα σοβαρά, το καλο που μας θέλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ. ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Σε λάτρεψα ακόμη μια φορά Σαλο-ΟΗΕ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΟΗΕ;
    ;-)
    Μπερδεύτηκα!
    Δεν το καταλαβαίνω αλλά δεν πειράζει, καλή καρδιά, αγαπημένο μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Αυτόν τον ΜΗ κερατά που γκρινιάζει για το πουμαρό και το φαγητό, να τον ΑΦΗΣΕΙΣ ΑΜΑΓΕΙΡΕΥΤΟ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
    (ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΦΑΣΗ, ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΩΣΥΝΗ ΒΕΒΑΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙ...)
    ΑΝ ΔΕΝ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙ..ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΑΜΑΓΕΙΡΕΥΤΟ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕς ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙ ΑΝΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΩΝ ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ...
    Πού θα πάει! θα καταλάβει καμιά φορά το ξόανο!
    :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. A.. μπράβο.. Ωραία ιδέα αυτή στο μήνυμα 2:13...!!! Μήπως υπάρχει παρακαλώ ένα βιβλιαράκι γεμάτο με τέτοιες ιδέες; Μήπως παρακαλώ γίνεται να μπορεί το μυαλουδάκι μου να κατεβάζει από μόνο του τέτοιες ιδέες;
    Παρακαλώ πολύ, το μπλογκ να αφιερώσει κάποιο χώρο για την καταγραφή τέτοιων ιδεών.
    Ώστε: :-( ---> :-) .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Χαχά...είσαι εσύ, μικρό μου που ενίοτε σε πιάνουν τα διαβόλια;
    ;-)
    Μεγάλος θυμός πιθανόν να κρύβεται πίσω από το χαριτωμένο μηνυματάκι...

    Δεν είμαι, ωστόσο το κατάλληλο πρόσωπο για τέτοιες συμβουλές...διότι(καλώς ή κακώς)
    ΔΕΝ ΤΙς ΕΧΩ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΠΟΤΕ...
    ;-)
    Θα ήταν καλό να βρεθεί γυναίκα που στην ΠΡΑΞΗ να τις έχει ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ και να μας πει την καλή της ΕΜΠΕΙΡΙΑ.

    Ας περιμένουμε λίγο μήπως περάσει καμιά πονεμένη ψυχή από αυτό τον ιστότοπο...
    Ή ας μας δώσει ιδέα, ο Γρηγόρης ο Ζαγοραίος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Καλή κυρία,

    ολόσωστα καταλάβατε.

    Άμα δεν είμαι 100% τέλεια με τη συνείδησή μου, με πιάνουν τα διαβόλια μου, κι εμφανίζεται θυμός για κάποιους κάποιους... μεγάααααααααλος θυμός..

    Αυτές οι συμβουλές είναι απαραίτητες.
    Απλά, είτε τις εφαρμόζει από μόνος του κάποιος, εντελώς φυσικά, χωρίς να το καταλαβαίνει, επειδή είναι λουσμένος με Χάρη,
    είτε πρέπει να κοπιάσει για να τις σκεφτεί και να τις εφαρμόσει.
    Έτσι νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Λουλουδάκι μου
    με βρίσκει απόλυτα σύμφωνα η διάζευξη του συλλογισμού σου...
    Κανείς δε θα μπορέσει να τα βγάλει εύκολα πέρα με τη νέα γενιά, ωιμέεεε! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. από το παραπάνω μήνυμα, κατάλαβα οτι η Σαλογραία συμφωνεί με τη διάζευξη του συλλογισμού μου, αλλά, δεν κατάλαβα (καθόλου) την τελευταία πρόταση του μηνύματος.
    ( Πάντως, ούτε η νέα γενιά τα βγάζει εύκολα πέρα με τη παλαιά γενιά, διότι βλέπει εξ αποστάσεως τα στραβά της παλαιάς γενιάς, και πάει να τα αποφύγει, έλα μου ντε, όμως, που δεν γνωρίζει κάτι διαφορετικό από αυτά που έχει ήδη γνωρίσει, κι έτσι, νομίζω, καταλήγει στο αντίθετο άκρο, αντί να καταλήξει στο σωστό.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Σπίρτο μοναχό σε βρίσκω περιστεράκι μου!
    ;-)
    Γράφεις:"ούτε η νέα γενιά τα βγάζει εύκολα πέρα με τη παλαιά γενιά, διότι βλέπει εξ αποστάσεως τα στραβά της παλαιάς γενιάς, και πάει να τα αποφύγει, έλα μου ντε, όμως, που δεν γνωρίζει κάτι διαφορετικό από αυτά που έχει ήδη γνωρίσει, κι έτσι, νομίζω, καταλήγει στο αντίθετο άκρο, αντί να καταλήξει στο σωστό"
    ............
    Συμφωνώ πως έτσι συμβαίνει.
    Η νέα γενιά βλέπει καταστάσεις
    που της φ α ί ν ο ν τ α ι εξοργιστικές και ανυπόφορες.

    Μπορεί όμως και να μ η ν είναι όπως φαίνονται.

    Πρέπει να κάνεις υ π ο μ ο ν ή. ...μετά από κάποια χρόνια, ίσως τα ίδια πράγματα που τώρα σε θυμώνουν, να τα βρίσκεις απολύτως σωστά και καλώς γενόμενα.

    Πάντως, είτε διαφωνούμε είτε συμφωνούμε με τα όσα κάνει η παλαιότερη γενιά, μας δημιουργείται μεγάλη δυσκολία να φερθούμε διαφορετικά από εκείνους, επειδή, η εμπειρία και η π ρ ά ξ η τους, άφησαν ισχυρότατες σφραγίδες πάνω στα συναισθήματα και στην όλη ψυχοσωματική μας υπόσταση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ευχαριστώ πάρα πολύ για την καλή διάθεση :-). όλοι είμαστε σπίρτα ;).

    είτε είναι εξοργιστικό κάτι, είτε δεν είναι,
    το σημαντικό είναι τα ανεπίτρεπτα να είναι αν-επίτρεπτα.
    Δηλαδή:
    αυτά που δεν πρέπει να γίνονται, να μην γίνονται.
    Τώρα, από εκεί και πέρα, αν τα ονομάζουμε "εξοργιστικά" ή "ανυπόφορα" ή "σωστά" ή "φυσικά" ή "υποφερτά", δεν έχει τόση σημασία.


    σχετικά με την τρίτη παράγραφο του μηνύματός σας:
    για να ξεπεραστεί επιτυχώς αυτή η δυσκολία, χρειάζεται αυτουπέρβαση, φαντάζομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Για να αντιμετωπιστεί επιτυχώς η δυσκολία,
    του να ξεπεράσουμε τα αρνητικά παραδείγματα
    και βιώματα
    νομίζω χρειάζεται μεγάλη ΑΣΚΗΤΙΚΗ προσπάθεια
    και ΧΑΡΗ Αγίου Πνεύματος, περιστεράκι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Να'στε καλά. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Καλό βράδυ, χαρούμενη φατσούλα...
    Σ ευχαριστώ για τις αφορμές σκέψης που μου δίνεις...
    Πάω και γω να βάλω τα πρόβατα στο μαντρί...
    ;-)
    Φιλιάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. καλην εσπέραν
    στον καραμπερδεμενο αδελφον
    που δεν μπορει να διακρινει τα κινητρα+τους λογισμους
    που εγραψεν=
    ->Νοεμβρίου 2010 5:50 μ.μ.
    Ανώνυμος είπε...
    "ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΜΙΑ ΠΡΆΞΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ θΕΟΎ ΚΙ ΌΧΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑΣ ΤΟΥ
    Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΗΓΗ ΚΑΘΕ ΠΛΑΝΗΣ
    ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΗΚΩΝΕΙ
    ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΤΑ ΚΙ ΟΙ ΜΑΥΡΟΨΥΧΙΑΤΡΟΙ;"

    9 Νοεμβρίου 2010 9:07 μ.μ.
    =ακου=
    οπως ειπε και η σοφη σαλουλα μας
    οταν εχεις ταπεινωση
    δεν αφηνεις λογισμους και κινητρα ματαιοδοξίας
    -υπερηφανίας κλπ καταστροφικα σύνδρομα -να σε ρίξουν στο επιπεδο δαπεδου κολάσεως!-
    ΑΝΤΙΛΑΒΟΥ?
    προσφερεις ταπεινα και με ΑΓΑΠΗ ΧΡΙΣΤΟΥ
    οτι εχεις+δεν εχεις στον διπλανο σου....
    ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ψυχίατρος και σου κακοφάνηκεν?!
    ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΜΕ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΑΣ-Ο ΧΡΙΣΤός ΜΑΣ,ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΔΙΑΚΡΙΣΗ,ΑΓΑΠΗ ,ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΘΥΜΙΑ,ΓΕΝΝΑΙΟΔΩΡΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΩς ΠΡΑΞΕΙΣ ΑΓΑΠΕΙΣ...
    εστω και με την βια στον εαυτο μας
    αρχικά -μετα θα μας δωθει το χαρισμα της αγαπης
    απο τον Θεο!
    δοκιμασε ...

    ευλογησον+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Είναι, για μένα, αξιο θαυμασμού η σιγουριά κάποιων ανθρώπων για τον εαυτό τους και για τις προθέσεις τους και για τα κίνητρα τους. Η τόση βεβαιότητα σας απο που απορρέει και πως μπορώ να τα επιτύχω και εγώ; Παρακαλώ διαφωτίστε με την σκοτισμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Γλυκιά σκοτισμένη
    ψυχανεμίζομαι-που γράφει και ο Καζαντζάκης, τουτέστιν υποπτεύομαι- ότι η τόση βεβαιότητα απορρέει από το νεαρόν της ηλικίας...αν κάποιος έχει άλλη άποψη, περιμένω να την ακούσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ειμαι σιγουρη για οσα πιστευω.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ
    ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΕΣΩΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ.
    η προθεση μου ειναι να δινω χαρα στον Χριστό μας.-
    ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ -ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!-ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΓΙΑΥΤΟ.-

    ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΒΛΑΨΩ ΚΑΜΙΑ ΨΥΧΗ.
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΥΠΟΥΛΑ ΚΙΝΗΤΡΑ.
    ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ=
    ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΤΙ Του ΑΡΕΣΕΙ ΓΙΑ
    ΝΑ ΔΙΝΩ ΧΑΡΑ ΣΤΟΒ ΟΥΡΑΝΟ,

    ΕΧΕΤΕ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΟΤΕ
    ΠΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΗ ΠΟΛΛΗ ΠΙΚΡΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ?!
    ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
    ΒΛΕΠΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ+ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ
    ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΣΤΑΥΡΩΣΗ...

    ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΤΟ...
    ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΜΑΣ
    -ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΡΕΙ Ο ΧΡΙΣΤόΣ ΜΟΥ?!
    ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΜΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ....

    ΦΙΛΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΑ.
    ΝΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
    ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ ΤΗΝ ΣΙΓΟΥΡΙΑ=ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ=ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΧΑΡΑ
    ................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. με ταπεινωση και μετανοια
    καλη προαιρεση και προσευχη...
    δινει ο Κυριος μας τα παντα.
    ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΦΩΣ
    ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ.
    ΟΣΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΜΠΑΡΩΜΕΝΗ....ΑΣΤΑ ΒΡΑΣΤΑ!

    ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Είναι αλήθεια ότι όσο μεγαλώνω τόσο διαπιστώνω αυτό που έλεγε κάποιος "Δεν είμαι τόσο νέος για να τα ξέρω όλα".
    Γι αυτό και άλλα πίστευα για τον εαυτό μου κάτω απο άλλες συνθήκες και άλλα στις τωρινές καταστάσεις και όσο περνούν τα χρόνια τόσο και πιο μικρό καλαθάκι κρατάω για τον εαυτό μου. Στην σημερινή μας εποχή πιστεύω ότι ο καθένας δίνει και άλλο νόημα στις λέξεις και για να γίνει σωστή η επικοινωνία πρέπει να δίνονται και κάθε φορά ορισμοί των λέξεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Σωστά. Για να γίνεται καλή επικοινωνία πρέπει να ορίζεται των εννοιών το περιεχόμενο.
    Ας πούμε αν θέλουμε να συζητήσουμε τη σχέση παιδείας και ελευθερίας,θα πρέπει καταρχήν να ορίσουμε τι εννοούμε όταν λέμε παιδεία και τι εννοούμε με τη λέξη ελευθερία.
    Αφού οριστούν να πάμε στο παρασύνθημα της σχέσης μεταξύ τους.
    ΑΡΧΗ ΣΟΦΙΑΣ, ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΕΠΙ-ΣΚΕΨΙΣ(ορισμός εννοιών) έλεγαν οι άρχαίοι ημών πρόγονοι...τα ήξεραν οι αθρωπάκοι...δεν έπασχαν από χάλαση συνειρμού που πάσχουμε εμείς σήμερα...
    Καλό βράδυ αγαπημένο μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΠΡΟΣ ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ
    ΕΙΜΑΙ Η ΑΓΑΘΗ ΠΟΥ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΑ ΦΑΓΗΤΑ ΟΥΤΕ ΚΡΥΑ ΟΥΤΕ ΖΕΣΤΑ..
    ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΕΙΧΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΧΥΛΟΠΙΤΕΣ ..ΟΤΑΝ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΚΑΤΣΕ ΝΑ ΦΑΕΙ..λέω από μέσα μου
    τι θα βρει να πει πάλι για το φαι πουμαρο δεν έβαλα εβαλα φρεσκια ντοματα πιστευω να του αρεσει.
    Νεροζούμι λέει ήταν και κάνει την κίνηση που με χαρακώνει.Σπρώχνει το πιατο παραπερα.
    Του ταχα μαζεμένα.μετανιωσα μετα πολύ
    Πήρα την κατσαρόλα με τις χυλοπιτες και την έριξα όλη στο παντελόνι του
    Δεν μίλησε!
    Πήγε στο δωμάτιο.Δεν μιλιόμασταν μια βδομαδα.Το χουι-χουι.κανενα άλλο προβλημα .προβλημα το φαι.
    θα παω να γραφτω σε σχολη μαγειρικής δεν παει άλλο.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. στο θεμα γαμου μονο αυτος που ειναι μεσα μπορει να μιλαει....αλλα και για την μονηρη ζωη μονο αυτος που ειναι "μονος" παλι μπορει να ξερει....καλα κανουμε και συζηταμε και λεμε και εκτονωνομαστε...οτι μπορουμε κανουμε ο καθενας, απλα ειναι μια εποχη που οι αντοχες για πολλους λογους εχουν χαθει...εδω τον εαυτο μας ερχεται στιγμη κι δεν αντεχουμε ποσο μαλλον τον αλλον!!!!!!
    η επερχομενη κριση εχει και τα θετικα της...θα στρογγυλεψει τις γωνιες και για καλο μας θα ειναι....να πεσουν λιγο οι μυτες και να αποδεχτουμε και τον αερισμο του αλλου σαν μια απλη φυσικη δραστηριοτητα και οχι σαν μια απαξιωση...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. φανταζομαι οτι η κυρια που εριξε τις χυλοπιττες στο παντελονι του κυριου θα προσεξε να μη καινε και να μη τις εριξε εκει που αν επεφταν θα εχανε την ομορφια της συζυγιας...χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Προς Αγαθή πού...

    Αγαθή μου, έριξες χυλοπίτα ΚΑΥΤΗ επάνω στο παντελόνι του; επάνω στα ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ σημεία του σωματός του;

    Ωιμέεεε!!!!!!

    Τώρα;

    Τι γίνεται;Συνέβη έγκαυμα; Ανησυχώ!
    Πληροφόρησον!

    Είναι όμως αυτό που λές:"Το χούι χούι!"

    Και γώ διαθέτω πτυχίο απο σχολή μαγειρικής κορνιζαρισμένο μάλιστα, αλλά, δε μαγειρεύω πέραν των καλογερικών εδεσμάτων που μου επιτρέπει η σαλογραιική μου συνείδηση...

    Ενίοτε αν πετύχω και κανα βιβλίο,και ξεχαστώ στις σελίδες του, ο τάλας σύνευνος τρέφεται -στωΪκα- με κονσέρβες
    ( μακριά από μας, ξορκισμένο με τον απήγανο το σκορβούτοοοο!)
    .............................
    Γι αυτό σου λέω Γρηγόρη, κάτσε με τη μανούλα το καλό που σου θέλω, εκείνη τουλάχιστον είναι εξπέρ στην κρητική της κουζίναααα!

    Πρέπει να βγω για δουλειές...

    Φιλιάαααααααααα!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. OI XYLOPITES ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΥΤΕ ΚΡΥΕΣ ΟΥΤΕ ΖΕΣΤΕΣ[ΤΟ ΧΟΥΙ]ΕΓΙΝΕ ΟΜΩΣ ΤΟ ΤΖΙΝ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΧΑΛΙΑ 3 ΒΕΝΖΥΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΛΑΔΙΑ.
    Ε ΜΑ ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ..ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΑΞΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΦΑΙ [ΠΟΛΥ ΛΑΔΙ ΕΒΑΛΕΣ,ΠΟΛΥ ΑΛΑΤΙ ΕΒΑΛΕΣ..ΚΑΤΙ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕΣ;ΔΕ..ΔΕΝ ΤΡΩΓΕΤΑΙ ]...ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!!!!ΑΝΤΕ ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ....ΑΓΑΘΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Μήτσο μου

    συμφωνώ με την πρώτη σοφή σου τοποθέτηση.

    Για το γάμο μπορεί να μιλήσει εξ ε μ π ε ι ρ ί α ς πάντα, ΜΟΝΟ οποιος είναι μέσα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ....

    Οσοι άγαμοι θεωρητικολογούν περί γάμου, ειναι πολύ βαθιά ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΙ...έστω και αν παντρεύτηκαν για ΛΙΓΑ χρόνια και χώρισαν...

    Το ίδιο ισχύει και για τη ζωή των αγάμων είτε των μοναζόντων...

    Με τις χυλοπίτες της πανέξυπνης ΑΓΑΘΗΣ, είχαμε και οι δύο τις παρόμοιες σκέψεις.

    Πολύ γέλασα!

    Να είστε όλοι καλά λατρεμένα μου, και μακάρι με τα προβλήματα του καθημερινού μας βίου
    να μπορούμε να γελάμε λιγάκι, ώστε να γίνεται πιο ελαφρύς ο ανήφορος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΑΓΑΘΉ,
    είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ, Ο ΚΑΘΕ έγγαμος να έχει ένα τριβελάκι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΈΣΑ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΤΟΥ.
    Αν το δικό σου τριβελάκι, είναι η παραξενιά του στο φαί, σε διαβεβαιώνω, ότι είναι από τα μικρότερααααα!
    .................
    Ασχετο...

    Εχω πεθυμήσει εκείνα τα παιδιά τους φίλους του ΑΓίου Ορους...που όλο καθαρίζουν...καλέ, πού πηγανε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. οπως πολυ καλυτερα απο μενα ξερεις Σαλη οτι γνωση ειναι η δια εμπειριας πληροφορια....!!!

    μαρεσει πολυ να διαβαζω εμπειριες που χαριτωμενα τις διατυπωνουν εδω μεσα...

    αλλα οι θεωριες ειναι κοινως κουφιοι αερισμοι....

    ο διακριτικος χαβαλες θα μας σωσει.....κουραγιο παλικαρια....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Το λάβαρο της Σαλογραίας θα μπορούσε να αναγράφει τη φράση του Μήτσου που πολύ με άρεσε πρωινιάτικα:

    "Ο ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΧΑΒΑΛΕΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ...ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ...!!!"
    ..............
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Mπήκα πάλι ..το ωραίο είναι πως πήγε και βρήκε τη μάνα μου και της έκανε παράπονα οτι τουριξα χυλοπίτες [λες και τουριξα βιτριολι..μα με είχε σκάσει πια ]τι να πει η μάνα μου-αγορι μου κουράγιο να την υπομονευτεις!
    Δεν διορθώθηκε όμως
    Μια μέρα είχα σουτσζουκάκια με πιλάφι.
    λοιπόν σε πληροφορώ έγλυψε το πιάτο
    ειπα μέσα μου πάλι καλά,θα του άρεσε.Το πήρα επάνω μου και εγω και του λεω ''ωραία τα σουτζουκάκια ε;''
    και τι κάνει;
    σηκωσε τα φρύδια '''οοοχιιιιι''
    Εκει ρε παιδί μου οχι ο εγωισμός του να πει οχι.
    Δεν χολοσκάω μολις αρχίσει τη μουρμούρα τον παρατάω και πάω στο άλλο δωμάτιο.
    οταν γυρίζω το πιάτο τοχει γλύψει.
    και καθεται και με κατηγορει όπου βρεθει οτι τουριξα χυλοπιτες.
    Αν τοφτειαχνε όμως η μανούλα του παντεσπάνι θα ήταν Θεμου συχωρα με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Σουτζουκάκια με πιλάφι;
    Και σε κατηγόρησε;
    Εντάξει.
    Ειναι ολοφάνερο, ότι σε ΖΗΛΕΥΕΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ,
    ΚΑΙ ΣΕ ΦΤΥΝΕΙ
    ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΦΤΥΣΙΜΟ
    ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΝΑ ΚΟΛΛΑΝΕ ΣΑ ΒΔΕΛΛΕΣ
    ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΙΣ ΦΤΥΝΕΙ,
    ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΦΑΚΕΛΟ, κατά την πετυχημένη ρήση κάποιου, δυστυχώς δεν ξέρω ποιού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Για την ακρίβεια είπε ο κάποιος:

    Τις γυναίκες όσο πιο ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΦΤΥΝΕΙΣ, ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΟΛΛΑΝΕ ΑΠΑΝΩ ΣΟΥ.
    ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ.
    Πιάνει πάντοτε ΣΤΑ Χαϊβάνιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. αγαπητη μου χιλοκλαμμενη μαγειρισσα....χυλοπιττες του εριξες και καλα εκανες...χυλοπιττα ομως δεν σκεφτεσαι ε??

    ε μα ρε Σαλουλα...μη με κατηγορησεις μετα ....

    και για να σε γλυκανω...http://ahdoni.blogspot.com/2010/11/blog-post_3191.html

    σευχαριστω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Μητσο μου να είσαι καλά
    Σ'ευχαριστώ πάντα για την παρηγορία!

    Πού πάς και τις βρίσκεις αυτές τις υπέροχες εικόνες;

    Βοήθεια να σου είναι πάντα ο λατρεμένος Ταξιάρχης!

    Σε μια συνάδελφό μου, αγόρασε σπίτι...

    Σε μια άλλη της χάρισε δεύτερο παιδί,παρά τις αρνητικές τοποθετήσεις των γιατρών και ενώ σχεδόν δεν υπήρχε ωάριο και έμμηνα...

    ΟΠΟΥ ΒΟΥΛΕΤΑΙ ΘΕΟΣ...ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Χαϊβάνι πρώτης τάξεως11 Νοεμβρίου 2010 στις 8:05 μ.μ.

    Οπότε, τι να κάνει η κυρία με τις χυλοπίτες?
    ???

    "Και σε κατηγόρησε;
    Εντάξει.
    Ειναι ολοφάνερο, ότι σε ΖΗΛΕΥΕΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ,
    ΚΑΙ ΣΕ ΦΤΥΝΕΙ
    ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΦΤΥΣΙΜΟ
    ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΝΑ ΚΟΛΛΑΝΕ ΣΑ ΒΔΕΛΛΕΣ
    ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΙΣ ΦΤΥΝΕΙ,
    ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΦΑΚΕΛΟ
    Πιάνει πάντοτε ΣΤΑ Χαϊβάνιααααα!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Προς την κυρία με τις χυλοπίτες,
    δεν ξέρω τι συμβουλή να δώσω, διότι δεν γνωρίζω ένα σωρό άλλες δεκάδες, εκατοντάδες παραμέτρους του βίου της.
    Ας τα συζητήσει με κάποιο πνευματικό σύμβουλο που να του έχει εμπιστοσύνη και με τον εαυτό της και ας προσευχηθεί να τη φωτίσει η Κυρία Θεοτόκος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. αν έλεγες
    ΗΜΑΡΤΟΝ ΑΝΔΡΟΥΛΗ ΜΟΥ
    ΘΑ ΣΟΥ ΦΤΙΑΞΩ ΑΛΛΟ...
    Ή- ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ....
    Ή-ΣΥΓΝΩΜΗ=ΣΥΓΧΩΡΑ ΜΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΑ...

    ΘΑΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
    ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΑΓΑΠΗ=ΔΕΝ ΘΑ ΘΥΜΩΝΕΣ
    ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ-ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΙΧΝΕΣ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑ.

    ΣΚΕΨΟΥ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ
    ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΣΟΥ ΠΩΣ ΘΑ ΕΔΙΝΕΣ ΧΑΡΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ.

    ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΗ ΑΓΑΠΗ
    ΤΣΑΛΑΠΑΤΗΜΑ ΤΟΥ εγω μας
    και να θυμασαι
    ΠΩΣ ΑΝ ΣΤΑΥΡΩΝΕΙΣ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ
    ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΛΑΧΤΑΡΑΣ
    ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΥΖΥΓΟ ΣΟΥ
    ΤΟΤΕ ΘΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΘΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ.
    ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΨΑΛΤΗΡΙ ΠΡΙΝ ΕΛΘΕΙ
    ΟΛΑ ΘΑΝΑΙ ΠΙΟ ΗΡΕΜΑ.

    ΔΟΚΙΜΑΣΕ.
    ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ.+.
    ΔΕΝ ΧΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ.
    +ΚΑΛΗ ΑΥΡΙΑΝΗ+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. αν έλεγες
    ΗΜΑΡΤΟΝ ΑΝΔΡΟΥΛΗ ΜΟΥ
    ΘΑ ΣΟΥ ΦΤΙΑΞΩ ΑΛΛΟ...
    Ή- ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ....
    Ή-ΣΥΓΝΩΜΗ=ΣΥΓΧΩΡΑ ΜΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΑ...

    [Δεν ήταν η κυρία με τις χυλοπίτες που ρωτούσε, ήμουν εγώ, η γωγώ.]

    Αν πει αυτό, τότε ο άλλος αποθρασύνεται ακόμα περισσότερο! Παίρνει το μήνυμα πως αν γκρινιάξει τότε θα έχει αυτό που θέλει. Μπορεί να κάνω λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Φοβούμαι Γωγώ μου
    ότι δυστυχώς, δεν κάνεις λάθος...
    Δεν είναι απλό το θέμα...είναι περίπλοκο και η κάθε περίπτωση χρειάζεται ιδιαίτερη μα εντελώς ιδιαίτερη αντιμετώπιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Μάλιστα. Ευχαριστώ πολύ. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. δοκιμασες ποτέ να γονατισεις και να πεις
    ΣΥΓΧΩΡΑ ΜΕ
    ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΠΙΟ ΠΟΛΥ....
    ΑΝ ΔΕΝ ΕΞΑΝΤΛΗΣΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ
    ΝΑ ΤΑΠΕΙΝΩΘΕΙς
    ΜΗΝ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΣ!!!!!!!!!!!
    ΑΣ ΑΠΟΘΡΑΣΣΥΝΘΕΙ-ΣΠΑΝΙΟ
    εγω το εχω κανει.
    γονατισα και εκεινος τοσο πολυ εξεπλαγη
    που εκλαψε και μου φιλησε το χερι
    λεγοντας μου ->συγνωμη που σε ταλαιπωρω....
    ΔΟΚΙΜΑΣΕ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΤΑΠΕΙΝΩΘΟΥΜΕ ΟΠΩΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ
    ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΤΩ ΤΟ εγω μας
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΜΕ.
    ΤΟ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣ ΜΕ ΘΥΜΟ
    ΚΑΙ ΜΕ ΕΓΩΙΣΜΟ
    ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ-ΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΑΛΙ ΤΩΡΑ?!
    -ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΣ ΚΑΝΕΝΑΝ.
    ΑΛΛΑΞΤΕ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ.
    ΕΚΠΛΗΞΤΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΣΑΣ...
    ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.
    ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ.
    ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ!

    to stelnw 2H fora giati zen to anevases akoma
    :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Αγάπη μου
    συνήθως τέτοια ταπείνωση μπορούν να δείξουν γυναίκες που εκπαιδεύτηκαν στο άθλημα από μικρές...
    Οι σημερινές εργαζόμενες και μοσχαναθρεμμένες γυναίκες όσο και του κατηχητικού να είναι, τέτοια υπομονή, φοβούμαι, ότι δεν θα επιθυμούν να ασκήσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ
    ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
    ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑΠΕΙΝΩΘΟΥΜΕ...
    ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΜΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΣΤΑΥΡΩΣΗ
    ΚΑΙ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΝΕΣΕ ΓΙΑ ΜΑΣ
    Α Δ Ι Κ Ω Σ
    Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ
    ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΘΑ ΤΙΘΑΣΕΥΣΟΥΜΕ ΤΟ εγω μας.

    φιλακια
    καλη σας νυχτα...+

    ΑπάντησηΔιαγραφή