Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

Για σένα Χριστιανή, 45άρα αγαπητή φίλη, που λεγες τις προάλλες ότι ακόμα τρελαίνεσαι για κούκλες Barbie, έχω είδηση: Η μουσουλμάνα «Barbie» που κατέκτησε το Instagram



Η μουσουλμάνα εκδοχή της Barbie έκανε την εμφάνισή της, φορώντας μαντίλα και σοβαρά ρούχα.
 [αφού δεν δίνουν πρότυπα σεμνού ντυσίματος οι χριστιανές τα δίνουν, επιτέλους,  οι μουσουλμάνες!] 
Σύμφωνα με τη Mirror, η ιδέα ανήκει σε μια φοιτήτρια από τη Νιγηρία, την Χανεφαχ Ανταμ που σπουδάζει στο Ηνωμένο Βασίλειο.
© Παρέχεται από: ΣΚΑΪ.gr
«Η ιδέα μου ήρθε όταν σκεφτόμουν πώς πραγματικά θα ήθελα να δω μια κούκλα ντυμένη έτσι» δήλωσε η 24χρονη που έφτιαξε την Hijarbie, έχοντας αρκετές θαυμάστριες αλλά και αρκετούς που είναι κατά του εγχειρήματος.
© Παρέχεται από: ΣΚΑΪ.gr
Η 24χρονη επιθυμεί η Hijarbie να εμπνεύσει τα μικρά κορίτσια της κουλτούρας της, καθώς τους προβάλλει μια κούκλα που αντιπροσωπεύει τις ίδιες και τον πολιτισμό τους, όπως και τη θρησκευτική τους παράδοση.
Η Ανταμ αισιοδοξεί ότι η Hijarbie θα μπορέσει να κάνει τα κορίτσια να πιστέψουν περισσότερο στον εαυτό τους, να αποκτήσουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και να εκτιμήσουν πιο πολύ τόσο τον εαυτό τους, όσο και τον τρόπο ζωής τους. Άλλωστε, το χιτζάμπ σημαίνει παράδοση και για την 24χρονη είναι ένα στέμμα το οποίο θέλει να φορά και να το βλέπει ο κόσμος.
Η μουσουλμάνα «Barbie» που κατέκτησε το Instagram
© Παρέχεται από: ΣΚΑΪ.gr Η μουσουλμάνα «Barbie» που κατέκτησε το Instagram
Πηγή: http://www.msn.com



19 σχόλια:

  1. Έπρεπε να την κάνει και λιγότερο αδύνατη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παπα-Κώστα μου
    όσες μουσουλμάνες στα αεροδρόμια του κόσμου
    συνάντησα, οι περισσότερες ήταν μοντέλα από κιλά!
    ;-)
    Θυμαμαι κάποτε σε ένα πεντάστερο στην Κωνσταντινούπολη που βρέθηκα στο πρωινό, είδαμε έναν κυριούλη που τον συνόδευαν πέντε μαυροφορεμένες μεγαλόσχημες... καλογριές (έτσι νόμισα κατ'αρχήν!). Μετά έμαθα ότι ήταν το χαρέμι του-έλεος! έλεος! αλλά αυτές ήταν...αφράτες...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. E,μουσουλμάνες γιαλαντζί θα ήταν!
      Πάντως η Barbie και μπούρκα να φορέσει,στο λαιμό μου κάθεται!

      Διαγραφή
  3. παπα-Κώστα μου
    ο κάθε λαός έχει τη χάρη του.

    Εμένα οι μακριές 'οι φ'στάνες' που θα γραφε και ο Παπαδιαμάντης, τρελά, μ' αρέσουνε!

    Νομίζω ότι δίνουν αρχοντιά στις γυναίκες και ιεροπρέπεια στους άνδρες όταν ξέρουν να τις φορέσουν -ως ιερείς πλέον μόνον ή καλογέροι.

    Δυστυχώς μας έπεισαν οι δυτικοί λαλημένοι μόδιστροι και εμάς τις Ρωμηές και χάσαμε σε σχέση με την εξωτερική μας εμφάνισή, κάθε τσίπα.

    Και έρχονται τώρα, στα ύστερα του κόσμου, Νικολάκη μου (ποιος Νικολάκης; ξέρει αυτός!) έρχονται λέω τώρα στα ύστερα του κόσμου, οι αλλόθρησκες να μας ελέγξουν με το δικό τους τρόπο.

    Μωρέ, δε μας λυπάμαι. Καλά να τα πάθουμε.

    Ό,τι και να πάθουμε θα μας αξίζει διότι σαν κότες του Κερατά πουλήσαμε τα πρωτοτόκια της σεμνότητας προκειμένου να μη μας χλευάσει ο κόσμος ή για να μη μείνουμε λέει, "γεροντοκόρες", για ΟΝΟΜΑ!
    ;-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για να σοβαρευτώ λίγο,καλές οι μαντήλες και τα μαντήλια αλλά μόνο αν φοριούνται ελεύθερα και συνειδητά.Τα θεωρώ πανέμορφα αξεσουάρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. παπά-Κώστα μου
    ελεύθερα και συνειδητά τα φοράνε οι μουσουλμάνες, έτσι δεν είναι; Μαθαίνουν από πολύ μικρές να τα θεωρούν απαραίτητα.Τελικά τα πάντα είναι θέματα μάθησης και ό,τι συνηθίζει κάποιος να το βιώνει από μικρός του φαίνεται απόλυτα φυσικό, ακόμη και το να τρώει έντομα...πράγμα αηδιαστικό εντελώς για τους περισσότερους...
    Τα έχουμε ξαναπεί..Αν τα κορίτσια αυτά επιθυμούν να φοράνε τα ρασάκια τους, ας τις αφήσει ήσυχες ο Μεγάλος Αδελφός, να τα φοράνε...πριν μερικούς αιώνες, τα παρόμοια ...ρασάκια τα φοράγαμε και οι Ρωμηές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε,όχι όλες.Πολλές κάνουν αμάν για να το ξεφορτωθούν.

      Το μαντήλι στην Ελλάδα το είχα προλάβει.Φόραγαν και οι δυο γιαγιάδες μου.Άλλα για τις δουλειές,άλλα για την εκκλησία ,άλλα για τις λοιπές κοινωνικές εκδηλώσεις!Μερικά ήταν έργα τέχνης.

      Διαγραφή
  6. Η διανοητική σήψη και η μουσουλμανική υστερία έχει πάει πάρα πολύ βαθιά... Ειδικά αυτό το εύρημα είναι απείρως ύπουλο, γιατί προσπαθεί να δημιουργήσει υβρίδιο δυτικο-ανατολικό, να μολύνει και να αλλοιώσει ακόμα και ένα ευτελές δείγμα γραφής (ας μην το ονομάσω "πολιτισμού") του δυτικού κόσμου... Δεν είναι το να μας αρέσει ή όχι μια χαζόκουκλα και να εγκρίνουμε ή όχι τον σωματότυπό της και τα ανάλογα μηνύματα. Είναι η πράξη του πανάσχημου και διεστραμμένου "μπολιάσματος" και της ανέμιεξης ασύμβατων αξιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευδοκία μου
    την πας πολύ βαθιά τη σκέψη σου.
    Η δική μου η σκέψη είναι επιφανειακή, και απλοϊκή.
    Αν ένας πολιτισμός διαθέτει κάποιο στοιχείο τέχνης θετικό, γιατί να μην προσπαθήσω να φτιάξω και γω κάτι ανάλογο ή και καλύτερο, αν μπορώ;
    Τα μακριά ενδύματα, δεν ήταν προνόμιο μόνο των μουσουλμάνων. Και δικό μας προνόμιο υπήρξε, άλλο που κοντύναμε τις φούστες μας και κόψαμε τα μαλλάκια μας για λόγους διάφορους...
    Σήμερα σκεφτόμουνα ότι πληθαινοντας οι Μουσουλμάνοι στον τόπο μας θα ακούγονται και τραγούδια δικά τους...θα μας κάνουν να αγαπήσουμε τις μελωδίες τους...όμως...μένοντας πλάι μας θα αγαπήσουν και αυτοί τις δικές μας μελωδίες. Για σκέψου λέει να συγκινηθούν οι γυναίκες τους από τη Ορθόδοξη μονογαμία (όταν και όπου υφίσταται )και να "ψήσουν" τους άντρες τους να βαπτιστούνε Ορθόδοξοι;
    Δεν θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον;
    ;-)
    (Λέω και γω τα νηπιώδη τα δικά μου...εν τω μεταξύ ξαναφτιάχνω γλυκό του κουταλιού λεμόνι στην κουζίνα...έχω πάθει ένα...αμόκ με το γλυκό του κουταλιού λεμόνι ως επιδόρπιο πάνω σε γιαούρτι σακκούλας, για Όνομα! Ντρέπομαι που με βλέπω να διολισθαίνω στην γαστριδουλία γραία γυναίκα...ντρεπομαι! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραία τα γλυκά του κουταλιού και τα λοιπά παραδοσιακά!...
    Υπάρχουν μακριές φούστες και φούστες. Άλλο η σοφιστικέ μακριά και τα καφτάνια της κουλτουριάρας, στην ακραία της εκδοχή και με αξεσουάρ το γνωστό ταγάρι -όχι το βλάχικο, το ψαγμένο, ντε!- και άλλο η κάλυψη η παραπέμπουσα στο σκοτάδι και στην παντοειδή καταπίεση, και δη ανατολίτικου τύπου... Εδώ, με την αμφίεση της Μπάρμπι αυτή, μας λένε, ουσιαστικά: έτσι θα παραλάβουμε και εμείς την δυτική γυναίκα με τη "γύμνια" της και έτσι θα τη (σας) ντύσουμε...
    Ενδιαφέρον το σενάριό σου για τους Μουσουλμάνους και τις Μουσουλμάνες στον τόπο μας, αλλά η εμπειρία έχει δείξει ότι οι άνθρωποι είναι παντελώς ανεπίδεκτοι και τίποτα δεν αφομοιώνουν από τον πολιτισμό μας, αλλά αντίθετα επιδιώκουν την δική μας αφομοίωση... Μια ματιά στον κόσμο το δείχνει αυτό καθαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευδοκάκι

    (χαρώ το, με τα φυσεκλίκια του! δεν μπορώ να φανταστώ την Ευδοκία να κυκλοφορεί μόνο με σπρέι πιπεριού όπως πολλές νεαρές πιπίτσες της ηλικίας της, χαχα!)

    Αν οι Μουσουλμάνοι μείνουν κοντά στους Έλληνες αργά ή γρήγορα θα ξεθωριάσουν ως προς τα ήθη τους από την επιρροή των νεοΕλλήνων, έχω τη βεβαιότητα!

    Όλα μπορούν να τα διαβρώσουν οι νεοΈλληνες όταν επιθυμούν.

    Είμαστε δυστυχώς, (στον ξεπεσμό μας), ράτσα δαιμόνια και οι καλύτεροι ρουφιάνοι του κόσμου, όταν δούμε λεφτά (τα λιμάρια), αγριεύει το μάτι μας...χάλια αδιόρθωτα δηλαδή..
    ;-(
    Αν υποθέσουμε ότι οι Μουσουλμάνοι είναι ιδεολογικά τοσο αδιάβροχοι, όσο φανταζόμαστε, διαθέτουμε άραγε...παιδαγωγικές πληροφορίες που να μας λένε, πώς στον κόρακα το καταφέρνουν αυτό; ρωτάω επειδή μου αρέσει να παρατηρώ τα χαρίσματα του ιδεολογικού μου αντιπάλου, σε μια προσπάθεια να βελτιώσω και γω ως πολιτης και δάσκαλος εφήβων, τα δικά μου μέσα...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. !!! Δεν είμαι και νιάναρο! Ειδικά το καλοκαίρι εναλλάσσω βερμούδες γύρω στο γόνατο (λίγο πάνω, γιατί πιο κάτω "κόβει" το μήκος με αισθητικό αποτέλεσμα όχι άριστο) με μίντι αλλά και κάποια μάξι!!...
    Για να αντιληφθείς περί ποίας διανοητικής καθυστέρησης μιλάμε: έχω δει βουτιά σε πισίνα ξενοδοχείου μπουργκοφορεμένων γυναικών που ήθελαν οι καημένες να ζήσουν σαν άνθρωποι και να χαρούν το κολύμπι, αλλά οι περιορισμοί περιορισμοί, και το μαγιώ απαγορευμένο. Με το που έπεσαν οι κακομοίρες όλοι οι άλλοι οι ήδη λουόμενοι (δυτικοί) βγήκαν με τη μία έξω! (κακώς τις σιχάθηκαν, αν το πάρουμε εντελώς λογικά, γιατί πόση τέλος πάντων βρωμιά να έχουν τα όσα μέτρα υφάσματος φούσκωναν γύρω τους, αλλά αυτή η αντίδραση δείχνει ότι δεν μπορούν όλα να προσαρμόζονται παντού). Και μού κάνει μεγάλη εντύπωση ότι η ψυχή τους το ζητούσε το μπανάκι, απλώς οι γυναίκες προσπάθησαν με τραγελαφικό τρόπο "συμβιβασμού" με την παράδοση να εκπληρώσουν μια ανθρώπινη ανάγκη... Ενώ κάποιες σκληροπυρηνικές θρησκευόμενες δικές μας νομίζω ότι ούτε καν την πλησιάζουν τη θάλασσα (εκτός από απ'έξω), έτσι δεν είναι; Να τί εννοώ βαθύτερη καταπίεση. Να στερείς από τον εαυτό σου μια απλή χαρά ή να τη διαστρέφεις. Γιατί; Για να μην εκθέσεις τί (το "αμαρτωλό") και σε ποιόν; Αιώνια πρότυπα κάλλους όπως οι Καρυάτιδες (για να μην χρησιμοποιήσω ως παράδειγμα τις "ακατάλληλες" για ανηλίκους Αφροδίτες) επιδεικνύουν κάθε καμπύλη τους, και μάλιστα εικοσιπέντε αιώνες πριν, προς όλες τις κατευθύνσεις για να διατυμπανίσουν την ομορφιά και την τελειότητα σε άντρες και γυναίκες και σε όλον τον κόσμο και μόνο άσεμνες ή "ερεθιστικές" δεν μπορεί να τις ονομάσει κανείς (εκτός από παρανοικά φανατικά όρνια που ανατινάζουν αρχαίες πόλεις)...
    Όσο για το ερώτημά σου: μα δεν νομίζω να μπορέσει κανείς να συναγωνιστεί σε ιδεολογική στεγανότητα τους Μουσουλμάνους (εντάξει, με εξαιρέσεις) γιατί πιστεύουν τυφλά. Με την ηλιθιότητα ούτε να τα βάλεις μπορείς, αλλά ούτε και να την αντιγράψεις! (και να θέλεις!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευδοκία μου
    καταλαβαίνω τι επιθυμείς να μου πεις.

    Να προσθέσω ότι "το καλό δεν είναι καλό εφόσον δε γίνεται καλά".
    Την έννοια της καταπίεσης έκαστος άνθρωπος τη βιώνει διαφορετικά.
    Ποιος καταπιέζεται π.χ. περισσότερο από μια μπαλαρίνα, που πρέπει να ψοφάει της πείνας ώστε να είναι ανάερη και να γυμνάζεται 8 με 10 ώρες τη μέρα, ή από αθλητή που ασκείται στο υπέροχο καλλιτεχνικό πατινάζ στον πάγο;

    Ομως αυτή την καταπίεση και τα ίδια τα πρόσωπα την έχουν επιλέξει για τον εαυτόν τους, και όχι στο όνομα κάποιας θρησκείας και εμείς οι θεατές των αγώνων τους δεν τα κατακρίνουμε...ως στενοκέφαλα.

    Θα μπορούσαμε τα μύρια όσα να σχολιάσουμε πάνω στο θέμα.
    Το τελικό μου συμπέρασμα είναι ότι η καταπίεση είναι απαραιτητότατη όταν μεγαλώνει κάποιος παιδιά, ή εχει μαθητές σε τάξη, και επίσης όταν προσπαθεί να υποτάξει τα προσωπικά του πάθη ή αγωνίζεται να μην κολάσει παντοιοτρόπως τον διπλανό του.

    Είχα ως κοπέλα ένα πολύ καλό σώμα, θα μπορουσα μετριοφρόνως να είπω,χιχι.. όμως...πραγματικά εκνευριζόμουνα απίστευτα, όταν στην παραλία έβλεπα τον διπλανό λουόμενο π.χ. πενηνταφεύγα , κύριο, να ξε-ματιάζεται κοιτώντας εμένα, και να αδιαφορεί για την συνομήλικη γυναίκα που ειχε παρέα του..

    Σε αυτή την περίπτωση, πώς οφείλει να ενεργήσει μια γυναίκα που νιώθει υπεύθυνη για το σκανδαλισμό του διπλανου της;

    Η κουβέντα ξαναλέω μπορεί να εκταθεί σε μάκρος μέγα...καταλαβαίνεις..;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καταλαβαίνω τι εννοείς, όπως και εσύ τι εννοώ... Η εμπειρία σου στην παραλία ομολογουμένως ενοχλητική, αλλά, κατ'εμέ, αναπόφευκτη. Οι δυσάρεστες "παρενέργειες" της ομορφιάς δεν αποφεύγοντα με την απόκρυψή της... Όπως και δεν είναι λογικό να λέμε ότι δεν έπρεπε να έχει δημιουργηθεί ένα έργο τέχνης διότι πείραξε κάποιων τα νεύρα (και αυτά έχουν συμβεί συχνά καθ'όλη τη διάρκεια της ιστορίας της τέχνης)... Έχουμε φαινόμενα αυτοκτονίας όταν ευαίσθητα άτομα διάβασαν Πλάτωνα ή Γκαίτε...
    http://www.kathimerini.gr/168740/article/politismos/arxeio-politismoy/h-logotexnia-kai-h-aytoktonia
    Κάκιστη επιρροή των έργων σε αυτά τα άτομα, όμως ποιος μπορεί να πει ότι δεν έπρεπε να έχουν γραφθεί ή να τα κάψει λόγω αυτών τους των παρενεργειών; Ούτε και ότι οι συγγραφείς έχουν κάποια ηθική αυτουργία! Πολλώ δε μάλλον η ομορφιά, ένα θείο δώρο, και όχι αποτέλεσμα σκέψης, όπως τα έργα που ανέφερα, είναι φυσική, άρα "φανερωτέα"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευδοκία μου
    κάπου διάβαζα ότι οι αρχαίοι ημών, όταν παρατάσσονταν για μάχη, κράταγαν με τέτοιο τρόπο την ασπίδα τους, ώστε με αυτήν να προστατεύουν και το μισό θώρακα του διπλανού τους συστρατιώτη. Έτσι πολεμούσαν. Προστατεύοντας και τον εαυτόν τους και το διπλανό τους όσον δύναντο. Νομίζω ότι όσοι είμαστε Χριστιανοί ακούσαμε μαθήματα περί προστασίας από σκάνδαλα της ψυχής του διπλανού μας. Δεν δέχομαι την ανεμελιά των χαρούμενων κοριτσιών που ελαφρά τη καρδία βγάζουν έξω όλα τους τα κάλλη, και λένε στα έρμα τα αγόρια; "Προβλημά σου, φίλε, αν με τη δική μου γυμνότητα, σου χτυπάει εσένα, το ..εργαλείο στο κούτελο και σε ζαλίζει!" Όχι. Δεν συμμερίζομαι αυτήν τη σκληρότητά τους. Και με την όλο και μεγάλυτερη γυμνότητά τους τα δυτικά κορίτσια τι πετυχαίνουν; όλο και πιο απονευρωμένα ερωτικώς δύσμοιρα αγόρια..Βέβαια για το κατάντημα των κοριτσιών, έχουν τεράστια ευθύνη οι γονείς τους και κυριότατα οι πατεράδες τους, αλλά...ας μη σε κουράσω περισσότερο.

    Κρίμα που δεν είσαι στην Πάτρα, να σου δώσω ένα βαζάκι γλυκό του κουταλιού λεμόνι!
    (εγώ το μικροαστικό, χαχα... χαβά μου! )
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν πειράζει, είναι σαν να το έδωσες, η πρόθεση μετράει, όπως ξέρεις καλύτερα από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ;-) Σπουδαίο πράγμα η πρόθεση, ειδικά όταν είναι καλή, αλλά...δεν αρκεί...Χρειάζεται και έργο ως συμπλήρωμα.

    Βέβαια το ανάλογο ισχύει και για την κακή πρόθεση όπου υπάρχει και ΟΥΔΟΛΩΣ συμμερίζομαι τη μουρμούρα των διαόλων που πάνε και ψιθυρίζουν στα αυτάκια των παραζαλισμένων αγωνιστών:

    "Ώπα! Το κακό το σκέφτηκες! αφού το σκέφτηκες είναι ΣΑΝ ΝΑ το έκανες. Ε λοιπόν, ολοκλήρωσέ το και με έργο να τελειώνουμε!"

    -Πριτς, που θα σε ακούσω, ασχημομουράκο μου...!
    Κατάλαβες;
    ;-(
    Πολύ παμπόνηρη αυτή η υποβολή..
    Ενώ δεν είναι καθόλου μα καθόλου έτσι.
    ;-)
    Καμία σχέση με τις ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ επί της ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.

    Δεν είναι τό ιδιο να επιθυμήσεις το φόνο κάποιου με τον να τον σκοτώσεις στ' αλήθεια...ούτε είναι το ίδιο να επιθυμήσεις ερωτικά κάποιον με το να ξαπλωθείς μαζί στο ίδιο κρεβάτι.

    ΤΕΡΑΣΤΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ...ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.

    αλλά...οι διαόλοι με το μπίρι -μπίρι τους στα νοερά μας αυτιά, μας λαρμανιάζουνε που έλεγε και ο συχωρέμενος ο πατέρας μου, προσπαθώντας να μας εξοντώσουν, χτυπώντας όποια πλευρά της προσωπικότητάς μας, πετύχουν αφύλακτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ;-)

    Ευδοκία μου
    προφανώς ακολουθείται αυτό που λέει ο αγαθός λαός:
    "ο λόγος σου με χόρτασε και το ψωμί σου φά το!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή