Περιστεράκι μου
τις προάλλες που συζητάγαμε, μου το πέταξες πάλι:
-Εσύ πιστεύεις- επειδή φ α ν τ ά ζ ε σ α ι ότι υπάρχει Θεός- ότι ισχύουν όλα αυτά τα παραμύθια που σου λένε οι παπάδες.
Είσαι αγαθιάρα και τα χάβεις.
Εμένα, παπάδες δε θα με παραμυθιάσουνε.
Το παιχνίδι τους, παιγνίδι εξουσίας και τρομοκρατίας ψυχών, είναι βρώμικο. Δεν θα το παίξω.
Εσύ, αν νιώθεις καλύτερα που πιστεύεις, πίστευε, αλλά να ξέρεις ότι γουστάρεις παραμύθι και ουδέν έτερον.
Αυτά μου είπες και μου την κάρφωσες πάλι τη φτωχή μου καρδιά με μυτερές ξυλόπροκες νεανικής έπαρσης.
Της δικής σου(κατασκευασμένης από τη γονεϊκή αγνωσία) έπαρσης.
Μπορεί να φταίνε και κάποια με ανάξιους λειτουργούς, συναπαντήματα.
Σίγουρα φταίει -πάνω απ' όλα- των γονέων σου η τύφλωση, που σε σένα
- μέσ' απ' τα παιδαγωγικά τους λάθη- πολλαπλασιασμένη, μεταβιβάστηκε...
Πώς να αντιπαλέψω τον οδυνηρό σου λόγο;
Δύσκολο, όμως, θα προσπαθήσω να αρθρώσω μια σκέψη.
("Υπεραγία Θεοτόκε, φωτισόν μου το σκότος...")
Επειδή από θεολογία δεν κατέχω πράμα,
και επειδή έκαστος οφείλει να μιλάει θεολογικά -όχι σαν παπαγάλος που απομνημόνευσε ωραία κείμενα, αλλά μόνο από το επίπεδο της ε μ π ε ι ρ ί α ς που του έχει δοθεί- θα σου αφηγηθώ, ένα σκηνικό με το οποίο πραγματικά και τελειωτικά, εμπέδωσα, ότι ο Θεός δεν είναι μια φαντασίωση, δεν είναι δημιούργημα νευρωτικό του μυαλού μου- επειδή τάχα το χρειάζομαι, αλλά είναι -δεν θα κουραστώ να το γράφω-Πρόσωπο, το κατεξοχήν Πρόσωπο, του βίου μου άπαντος, το οποίο Πρόσωπο ακούει και τις πιο ενδόμυχες σκέψεις- αυτές που σχεδόν ούτε η ίδια δεν έχω προλάβει να συνειδητοποιήσω ότι είναι δικές μου.
Με αυτή τη μικρή πλην αξέχαστη για μένα, εμπειρία, κατάλαβα ότι ο Θεός υπάρχει και μέσα και απέξω μας- βλέπε και προηγούμενη ανάρτηση σχετικά- διότι, όταν σκέφτεσαι κάτι μέσα σου -θέτοντας ένα νοερό ερώτημα στον εαυτό σου, που κανείς άλλος δεν το γνωρίζει- και ξαφνικά βλέπεις να σου έρχεται από τον εξωτερικό κόσμο, αποστομωτική απάντηση- απ' το πουθενά, και την αλληλοδιαπλοκή απίστευτων γεγονότων- τότε, για πες, αγαπημένο μου, αποσβολώνεσαι ή δεν αποσβολώνεσαι;
-Μόνο αποσβολώνεσαι;
Μετακόμιση ολόκληρη κάνεις, για την ψηλότερη κορφή του Άθωνα, και εκεί βλέπεις τον κόσμο, με μάτια καινούργια!
-Εντάξει.
Η μάνα μου, εν μια νυκτί -θυμάσαι τα προηγούμενα- ύστερα απ' την -μετά πολλών δακρύων-επίκλησή μας στην Κυρά Παναγία και στον Αγιάννη Μαξιμόβιτς, θεραπεύτηκε από αγκαθερούς πόνους, που σαδιστικά, της έμπηγε, ο καρκίνος στα κόκκαλα.
Και συ, τότε, είπες:
-Σύμπτωση. Αυθυποβολή.
-Εντάξει. Εξωλογικό εντελώς, σύμφωνα με γιατρούς και νοσοκόμες, αλλά να το δεχτώ.
Αφού το θες, το δέχομαι.
Πες μου, τώρα, πώς να δεχτώ το ακόλουθο:
Είχα βγει για καφέ, μια φορά στο δασύλλιο, με τη φυσικό τη Σία, που εργάζεται στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας.
Η Σία, υποταγμένη σοφά, έγγαμη και μητέρα τριών τέκνων.
Είπαμε διάφορα ψυχοθεραπευτικά, που λέμε οι γυναίκες μεταξύ μας, στους καφέδες, και φτάσαμε και στο θέμα της ελεημοσύνης.
Για την ελεημοσύνη, η Σία- από προσωπική της εμπειρία- μου τόνισε στη διάρκεια της κουβέντας ξανά και ξανά...
-Να δίνεις!
Να δίνεις όπου μπορείς και όσο μπορείς.
Εγώ όσο δίνω, τόσο μου επιστρέφει ο Θεός πολλαπλάσια!
Συμφώνησα. Θεωρητικά συμφώνησα απολύτως.
Η καρδιά της Ορθόδοξης Πίστης αυτή.
Η έ μ π ρ α κ τ η αγάπη.
Το υλικό και πνευματικό έλεος!
Και γω δεν ήμουν δα καμιά τσιγκούνααα!
Εκ σπατάλου έρωτος είχα παντρευτεί
(δεν είναι άσχετος με το έλεος, ο σπάταλος έρως, φίλτατε, άκου με, κάτι γνωρίζω...) και...
αν μου περίσσευε κανα παλιόρουχο, στους φτωχότερους, το έδινα, βρ'αδερφέ, έτσι για ν'αλαφρώνει η ντουλάπα...
(Μη σμπρώχνετε! δε θέλω να αγιάσω ζορ ζορινά...Σιγά σιγά!...με την ησυχία μου!..είμαι δεμένη, εξάλλου και με τα ρούχα συναισθηματικά- υποφέρω να τα αποχωριστώ...τα ξανάπα στην παλιότερή μου εξομολόγηση: Ο έχων μια πιατέλα βατόμουρα να δίνει τα μισά στον μη έχοντα- στον μη έχοντα πιατέλα ή βατόμουρα, μη σμπρώχνετε -είπα- χάνω τον ειρμό της αφήγησης... )
Τέλος πάντων, για να μη μακρηγορώ και σου σπάω τα νεύρα, υπομονετικέ αναγνώστη, θα σου αποκαλύψω με το γνωστό ντροπαλό και χαμηλοβλεπούσικο ύφος, ότι μια μέρα πριν κάμποσα χρόνια, έδωσα -κάπου- μια βοήθεια είκοσι ευρά...
Ήταν ημέρα Παρασκευή, βραδάκι.
Την επόμενη μέρα, Σάββατο πρωί, έδωσα κάπου αλλού, άλλα είκοσι ευρά δανεικά και αγύριστα. Σύνολο;
Σαράντα ευρά εις αγαθοεργίας το Παρασκευοσάββατο, εκ της πενιχροτάτης μισθοδοσίας μου.
(Δεν κάνει να μαρτυράμε -τα ξόμπλια- τι καλό κάναμε, "μη γνώτω η δεξιά , τι ποιεί η αριστερά ", διότι θα μας πάρει ο ακατονόμαστος και θα μας σηκώσει πλην...δεν γίνεται να αφηγηθώ το θέμα, χωρίς τούτη την αναφορά... που συνιστά τη νόστιμη βάση της τούρτας των γεγονότων)
Αφού έκανα αυτή την ...αυθυπέρβαση και τάπωσα- στοιχειωδώς- τη φιλαργυρία μου, αμέσως μετά, ως κόλουρος ...όφις, αναδιπλώθηκε μέσα μου, κρύος λογισμός, ο εκ των σκοτεινών δυνάμεων, υποβολιμαίος:
-Μανδάμ! έδωσες σα βούρλο, χτες και σήμερα σε δυο -δήθεν- αναξιοπαθούντες σαράντα ευρά.
Η Σία, τότε στο τουριστικό που πίνατε τις φραπεδούμπες, είπε ότι όσο ελεεί, τόσο της έρχονται αγαθά.
Λοιπόν, εσύ, χτες και σήμερα έδωσες , σαράντα, αλλά...δε βλέπω, από πού μπορεί να σου τα επιστρέψει ο Κύριος, διότι...δεν σου χρωστάει κανείς χρήματα...οι μισθοί είναι μετρημένοι, νοίκια δεν εισπράττεις, την Εφορία δεν την κλέβεις, η γιορτή σου δεν είναι κοντά, άρα;
-Αρα, δεν έχω να λαβαίνω τίποτα και από πουθενά, απεφάνθην η καλτάκα -το τέρας των υπολογισμών- και μάλλον η Σία διαθέτει μεγάλη χριστιανική φαντα-Σία και κατασκευάζει ευεργε-Σία, η οποία υπάρχει μόνον μέσα στην καλή κεφαλή της!
Αυτά σκέφτηκα το Σάββατο,αγαπημένο μου, πλην, με ουδένα συζήτησα τα έργα και τους λογισμούς μου...
Δεν υπήρχε ιδιαίτερος λόγος εξάλλου...
Και φτάνει η Κυριακή συνέχεια απ' εκείνο το Σάββατο, και μετά έρχεται η Δευτέρα.
Και τη Δευτέρα το μεσημέρι λαμβάνω το εξής αλλόκοτο τηλεφώνημα απ' τη μάνα μου, που έμενε στην εξοχή, με τον πατέρα.
- Γεια σου Μπέμπααα!
(Μη γελάς, πληγώνομαι! "Μπέμπα" με έλεγε όταν είχε τις πολύ καλές της...και ας γέρασα...της άρεσε και η τραγουδίστρια η Μπέμπα Μπλάνς-έλαμπε το άστρο της, μια εποχή, εξάλλου )
-Ναι, μανούλα, τι κάνεις, λατρεμένη μου;
-Μπέμπα, τη λάβαμε την επιταγή που μας έστειλες!
Εδώ, ευλαβικέ και καχύποπτε, αναγνώστη, να κάνω στοπ στο διάλογο και να εξηγήσω ότι ουδέποτε είχα στείλει επιταγή στους γονείς μου, διότι ουδέποτε χρειάστηκαν- οι άνθρωποι, "Δόξα Σοι", που γράφει και κάποιος- ζούσαν αυτάρκεις.
Όπότε, όταν ακούω απ' τη συχωρεμένη ότι έλαβαν την επιταγή που (ΔΕΝ) τους έστειλα, καταλαβαίνεις, ξαφνιάστηκα μέχρι το Θεό!
Να θυμίσω πάλι στην αγάπη σου, το σημαντικότερον :
Είχα αποκοιμηθεί το Σαββάτο, με την ενδόμυχη, επίμονη ερώτηση και σκέψη:
"Επέμενε η Σία, ότι όταν ελεούμε ο Θεός, μας τα δίνει πολλαπλάσια...προσωπικά, ελέησα με σαράντα ευρά το Σαββατοκύριακο, όμως δε βλέπω-το στραβάδι-από πού μπορεί να μου τα επιστρέψει ο Κυριούλης που λέει και ο φίλος ο ποιητής..."
Έκπληκτη, λοιπόν, απάντησα στη μητέρα:
-Τι λες, ρε μάνα; Ποια επιταγή;
Εγώ δεν σας έστειλα τ ί π ο τ α.
-Τι λές! Μας έστειλες και μας παραέστειλες, επανέλαβε, με χαρωπό ύφος, η μάνα μου.
-Μην επιμένεις χριστιανή μου! Δεν σας έστειλα. Θα με τρελάνεις;
-Μας έστειλες, ξανά 'πε εκείνη.
-Δεν τα έχω χαμένα πια, και τόσο...ξέρω τι μου γίνεται!
ΔΕΝ σας έστειλα τί-πο-τα, αλλ' όμως...αφού επιμένεις ότι σας έστειλα επιταγή, πές μου -τουλάχιστον- από περιέργεια- να μάθω και γω(!)
π ό σ α, σας έστειλα;!
-Μας έστειλες τόσσα! απάντησε, με ύφος μυστήριο, η μακαρίτισσα.
-Τόσα; τι τόσα; πόσα; άρχισα να εκνευρίζομαι, περισσότερο...
-Τόσααα! επέμενε εκείνη!
-Πόσα "τόσα", ρε μάνα, έλεος, δηλαδή τι λές μεσημεριάτικα, πες μου με έσκασες!
-Ε να...μας έστειλες 140(εκατον σαράντα ευρώ)!!!
-Τι λες ρε μάνα!
Σας έστειλα ΕΓΩ 140 ευρώ και ΔΕΝ το ξέρω;
Είστε με τα καλά σας;
-Είμαστε και παραείμαστε!!!
Τα έφερε σήμερα ο ταχυδρόμος που ήξερε τον πατέρα σου.
Και έγραφε ο φάκελος:"Αποστολέας: "Κυρία Σαλογραία", και Παραλήπτης: Καλλιρρόη του Μαμογιώργη..." επέμεινε εκείνη.
(Εκεί, πιά, φιλόΧριστε αναγνώστα, άρχισα να φοβούμαι ότι η καλή γυναίκα κάλπασε ξαφνικά προς Αλτσχάιμερ, με οξύ επεισόδιο- και δεν ελέγχει τι λέει... ας είναι ελαφρύ το χώμα που τη σκεπάζει...):
-Ναι...και τα έδωσε τα 140 ευρά ο ταχυδρόμος στον πατέρα σου, συνέχισε.
Και ο πατέρας σου, τότε, θύμωσε, παρεξηγήθηκε δηλαδή, και είπε στον ταχυδρόμο:
-Δεν καταδέχομαι ε γ ώ να παίρνω λεφτά από την κόρη μου!
Να της τα επιστρέψεις αμέσως!
-Και θα στα στείλει πίσω!
-Και μου τα στειλε πίσω!
Και στα 140 ευρά πρόσθεσε και άλλα εξήντα- λίγο αργότερα- και το δωράκι το εξ ουρανού καταβάν, που έλαβα, έφτασε, ανελπίστως, στα 200 ευρούλια, περιστεράκι μου- είτε το πιστεύεις, είτε όχι...
Υπάρχει Θεός.
Υπάρχει Θεός.
Υπάρχει Θεός.
Τέλος.
Γκλόρυ , γκλόρυ Αλλελούγιααααα!
...........................................................
...........................................................
Αντιλαμβάνομαι απολύτως, το αλληθώρισμα των ματιών σου, το πέρα δώθε ταρακούνημα του μυαλού σου, το πρόσκομμα της λογικής σου...
-Αφού το αντιλαμβάνεσθε, σαλογραιοτάτη μου, πάλι καλά...
-Τι είχε συμβεί; Θες να μάθεις; Να σου πώ:
Τα ξεκαθαρίσαμε μερικές μέρες αργότερα.
Είναι απλό:
Ημέρα Παρασκευή, μεσημέρι και πριν εγώ κάνω την πρώτη μου ελεημοσύνη και την πρώτη μου τσιγκούνικη-υπολογιστική σκέψη, μια θαυμάστρια του μπαμπά, θέλησε απ' το μακρινό μέρος που έμενε, να του στείλει ...δώρο-έκπληξη, μια επιταγή...
Για να μην εκτεθεί, λοιπόν, -στο εκεί ταχυδρομείο της μικρής, κουτσομπόλας πόλης, χρησιμοποίησε ως όνομα αποστολέα το δικό μου όνομα -που το ήξερε!
Και έβαλε ως όνομα παραλήπτη το όνομα της μητέρας μου- που επίσης το ήξερε!
Δεν πρόλαβε να ενημερώσει εγκαίρως τον πατέρα μου, και ο πατέρας μου λαβαίνοντας επιταγή από... μένα-έτσι νόμισε, παρασυρμένος απ' το όνομα του αποστολέα- θύμωσε, τον έπιασε, έξαφνα, το πατρικό του φιλότιμο- μπροστά στον ταχυδρόμο- και μια γενναιοδωρία που δεν την είχε ποτέ του απλόχερη και αποφάσισε- ω του θαύματος- εκείνα τα χρήματα τα 140 ευρά, να μου τα επιστρέψει -ως ακατάδεχτος!!!
Έτσι, με ένα σκηνικό απίστευτου μπερδέματος, τρεις μέρες μετά τον ολιγόπιστο κρυφό λογισμό μου, περί του ΠΩΣ θα μου επιστρέψει ο Θεός πολλαπλασίως την πενιχρή ελεημοσύνη, η ελεημοσύνη, με εκατό -και όχι μόνο εκατό-ευρά, μου επιστράφηκε...
Όταν ειδοποίησε η εν λόγω κυρία και λύθηκε το μυστήριο, ο πατέρας μου, είχε τον ιπποτισμό, να μη μου ζητήσει τα χρήματα πίσω, και γω είχα τη...λεπτότητα, βεβαίως, να ΜΗ του τα επιστρέψω
( χιχι...ελα τώρα δεν είμαστε εμείς, οι Ρωμηοί, δεν είμαστε Ούννοι ...μεταξύ μας...μια οικογένεια...άπαντα κοινά...κατάλαβες...)
Αυτό υπήρξε το ασήμαντο σκηνικό, που στήθηκε προκειμένου να απαντηθεί η ολιγόπιστη σκέψη μου, λατρεμένο μου...ασήμαντο για τον όποιον τρίτο.
Για μένα, ομως, υπήρξε περιστατικό, απολύτως μεγάλο και σημαντικότατο, διότι μου απαντήθηκε-ταπώθηκε, με ένα γεγονός του εξωτερικού κόσμου, ένας εσωτερικός λογισμός ολιγοπιστίας.
Μέχρι και ο καλός μου σύνευνος ο ορθολογιστής, με όρθια τα μαλλιά της κεφαλής του- όταν άκουσε την ιστορία από την αρχή μέχρι το τέλος- αναγκάστηκε να παραδεχτεί ότι ο Κύριος, δεν είναι κουφαηδόνι, και ότι απαντάει με απίστευτα σκηνικά, μικρών και μεγάλων συμπτώσεων, προκειμένου να μας αναγάγει από την αιχμαλωσία των αισθητών στην άγια νοσταλγία των επουρανίων.
Είναι Κύριος που χορηγεί πλούσιο έλεος σε όσους, κάνουν αγώνα πίστεως, ελπίδος, αγάπης- έστω, μηδαμινότατο- σ' αυτό τον αιώνα...
Ευανθία η Σαλογραία
.........................................................................
Υ.Γ.Παραθέτω σήμερα, ένα τραγουδάκι σε δυο εκτελέσεις, αφιερωμένο σ' όσους ξαγρυπνούν τις νύχτες και σκέφτονται πώς να... ευεργετήσουν - τον πλησίον τους...
Καλή εβδομάδα, αγαπημένα μου...
...................................................................................................
Αγαπητή αδερφή, πολύ ωραία ή ανάρτησή σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικά έτσι είναι μέ τήν ελεημοσύνη, όπως τά γράφεις, τά ζω καί εγώ καθημερινά μέ καταπληκτικά γεγονότα. Οσο γιά κάποιους πού κάνουν πώς δέν πιστεύουν μήν στεναχωριέσαι, καταβάθος πιστεύουν καί μάς προωθούν μέ την συμπεριφορά τους στήν απόλυτη, τέλεια πίστη πού θά τούς βγάλει καί αυτούς από τήν ολιγοπιστία πού είναι κυριολεκτικά πνευματική παραλυσία...
Ιωάννης
Καλέ μου Ιωάννη
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα είσαι πάντα ευλογημένος!
Γνωρίζω τι σκληρό αγώνα κάνεις κάθε μέρα και συ, σε αντίχριστα περιβάλλοντα, εκεί στη Γερμανία που μένεις.
Χαίρω που σου δίδονται παρόμοιες εμπειρίες.
Σ'ευχαριστώ για τον παρήγορο λόγο σου...
Το έργο της επέμβασης του Κυρίου, σε όσους επικαλούνται το Όνομά Του, είναι ανέκφραστο.
Όπως μου λέει και ένα άλλος αδελφός, κάθε φορά που βοηθάει κάποιον του ξεφυτρώνει -του ίδιου- μια απίστευτη βοήθεια από το πουθενά και κάθε φορά με σκηνικό που δεν μοιάζει σε τίποτα με το προηγούμενο.
ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ...
ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑ ΤΟΥ ΕΛΕΟΣ...
ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ κεγχριαίοι...
Ωραία φώτο...
ΑπάντησηΔιαγραφήμιά
πάπια
μαααααά
ποιαααααά
πάαααααπια????
Καλη μου φιλη Σαλογραία. Εκπληκτική ιστορία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι σε όλους μας εχουν συμβει παρόμοια... Και η αγαπημενη μου Ευη συνηθίζει να λέει ότι "όποιος δίνει στους φτωχούς δεν θα πεινασει ποτέ"....
Φυσικά εγω ανήκω στους καχύποπτους...
Γιατι όπως ξερεις οι ελεημονες ανήκουν σε 2 είδη.. Σε αυτούς που βοηθούν τους πάντες χωρις να εξετάζουν αν ο φτωχός είναι πραγματικά φτωχός ή γιαλατζί...
Και στους καχύποπτους που προσπαθούν να καταλάβουν ποιος έχει πραγματικά αναγκη και ποιος μας δουλέυει....
Και η 2 περιπτωσεις έχουν το δικιο τους...
Οι μεν ανύποπτοι λένε ο Θεός θα κρίνει τον ψευτη και τον απατεώνα οπότε εγώ ακολουθώ την εντολή του Κυρίου και τους ελεημωνώ όλους.. (κι ίσως είναι και το χριστιανικότερο)
Οι δε καχύποτποι ισχυρίζονται ότι εγω έχω ας πούμε 20 ευρω να δώσω για τους φτωχούς αν δω 2 φτωχους κι αποφασίσω να τους δωσω από 10 κι ο ένας είναι απατεώνας... τότε έχω φερθεί σαν βλάκας αφού μπορούσα να δώσω και τα 20 στον άλλο που τα είχε πραγματικά αναγκη..... (κι αυτο είναι λογικό).
Δεν ξερω λοιπόν ποιος έχει δικιο....
Τελοσπάντων θα ήθελα να μοιραστώ και μια σκέψη που κάναμε πολλες φορές με τα παιδιά μου στο κατηχητικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εντολή είναι "ο έχων 2 χιτώνας να δίνει τον ένα"....
Ρωτούσαν λοιπόν τα παιδιά "δηλαδή κύριε ας πούμε ότι εγώ κέρδισα 1 εκατ ευρω στο λαχείο πόσα θα πρεπει να δωσω για να είμαι αρεστός στον Θεό;"
Και τους απαντούσα... Ας δούμε την εξήγηση της εντολής του Κυρίου.
"Ο έχων 2 χιτώνας να δίδει τον ένα" που σημαίνει ότι αφού εσυ μπορείς να ζήσεις άνετα φορώντας έναν χιτώνα τότε δώσε τον άλλο να ζήσει κι ο συνανθρωπός σου.
Αυτό αραγε τι σημαίνει; Ο έχων 10 χιτώνες πόσους πρέπει να δωσει; Μήπως πάλι τον έναν; Ομως μου φαίνεται ότι αυτή είναι η εξηγηση του συμφεροντολόγου ο οποίος θα έχει τους άλλους 8 χιτωνες στην ντουλάπα του....
Μήπως τους 5; Ομως αυτή ειναι η εξήγηση του μαθηματικού-λογικού η οποία αφήνει πάλι 4 χιτώνες στην ντουλάπα....
Η εντολή είναι σαφης.... Τους 9.
Θα κρατησει τον εναν για να ζησει και θα βοηθήσει κι άλλους εννεα συνανθρώπους του.
Αρα παιδιά θα πείτε στον εαυτό σας...πόσα θέλω να ζήσω άνετα εγώ και η οικογένειά μου 100.000 ευρω; 200.000 ευρω τα άλλα πρέπει να δοθούν..
Φυσικά μεσα στο κατηχητικό γινόταν το έλα να δεις...από την αντίδραση των παιδιών...
Καταλάβαιναν το σωστό αλλά το συμφέρον και η πλεονεξια δεν τους άφηνε ευκολα να το παραδεχτούν...
Οπότε το πηραμε από άλλη σκοπιά να το συζητήσουμε.
Είπα φίλε μου ταδε (σε κατηχητόπουλο βλέπεις είναι κι εφηβοι) ας υποθέσουμε ότι σου λέω τωρα που δεν εχεις κερδίσει τίποτα να μου κάνεις μια εκτίμηση ποσα θέλεις να κερδίσεις για να είσαι πολυ ευχαριστημενος.
Αφού σκεφτηκε (σπίτια -αυτοκινητα κλπ) λιγη ώρα μου λέει με 500.000 νομίζω είμαι πάρα πολύ καλα.
Οκ του λέω άρα αν κερδίσεις 500.000 από το πουθενα θα κάνεις τούμπες οικογενειακώς..
Ναι μου απαντάει.
Οπότε δεν μπορείς να θεωρήσεις ότι όντως κέρδισες τα 500.000 και να κάνεις τούμπες κι ας εχεις κερδίσει 2 εκατομμύρια; Μπορεις κάλιστα να δωσεις τα υπόλοιπα 1,5 εκατ....
Εκεί λοιπόν είναι που βγήκε ξεκάθαρα κι όλοι ομολογησαν ότι η πλεονεξία στον άνθρωπο είναι από τα πιο ισχυρά όπλα του Σατανα στην καταπολέμηση της ελεημοσύνης....
Ο νέος γύρισε και είπε μα νεανική αφελή πλεονεξία..."μα με τα 2 εκατ. αλλαζουν τα σχεδια μου...." και τότε οι ίδιοι του οι φίλοι τον κορόιδεψαν καταλαβαίνοντας ότι έτσι οδηγούμαστε σε λάθος δρόμο και δεν μας φτάνουν ούτε 100 εκατ.....
Πρέπει να καταλαβουμε ότι ο πλούτος δεν μας ανηκει αλλα μας δίνεται για να δεί ο Θεός αν μπορουμε να τον διαχειριστούμε προς οφελός μας...Ειναι κι αυτο μεσα στις εξετάσεις ζωής....
Και αν νομίζεις ότι εμεις συγκαταλεγόμαστε στους φτωχους εισαι γελασμενη όπως ήμουν κι εγω.
Δες αυτο.(καντο copy όπως ειναι σε μια νεα σελιδα και πατα play στο βιντεο)
http://koukfamily.blogspot.com/2010/11/blog-post_9563.html
Πολύ Ενδιαφέρουσα αυτή η Ανάρτησή σου Σαλογραία μου Όντως Αξίζει για Γόνιμο Προβληματισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντίστροφη με την δική σου εμπειρία, αλλά ίδια κατά βάση ήταν η δική μου , που με συγκλόνισε: μου ζήτησε κάποιος 15000δρχ για να μείνει σε ξενοδοχείο, διότι δεν είχε που να μείνει, και δεν του έδωσα. Σε λίγες μέρες μου ήρθε μια κλήση για το αυτοκίνητο, που δεν γνώριζα, με τι ποσό νομίζετε; Καλά το καταλάβατε 15000δρχ ακριβώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαλογραία καλημέρα!Δεν υπάρχουν συμπτώσεις για μένα..Και πραγματικά η βοήθεια Του σε ''σκανδαλίζει'' πολλές φορές!Ακόμα και πνευματική ελεημοσύνη να κάνεις,σε βοηθά...Όλγα
ΑπάντησηΔιαγραφή:-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια πάπια;
ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ!
Αγαπητή Σαλόγραια, καλημέρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπέροχη η ανάρτηση! Όχι μόνο γιατί είναι διατυπωμένη, όπως πάντα, γλαφυρότατα αλλά και γιατί αναφέρεται σε ένα πολύ σημαντικό θέμα.
Για εμένα προσωπικά είναι το πρώτο τη τάξει αναφορικά με την καθημερινή έμπρακτη εφαρμογή του “Αγαπάτε αλλήλους” και του “Μην κρίνετε ίνα μην κριθείτε”. Και άλλων πολλών φυσικά, όπως και αυτών που αναφέρεις περί αριστεροδέξιων χειρών κλπ.
Κατ’ αρχάς:
Η Σαλογραία είπε:
“έκαστος οφείλει να μιλάει θεολογικά -όχι σαν παπαγάλος που απομνημόνευσε ωραία κείμενα, αλλά μόνο από το επίπεδο της ε μ π ε ι ρ ί α ς που του έχει δοθεί”
Το (συμπυκνωμένα) σοφότερο που έχω ακούσει όλη την εβδομάδα! Μεγάλη αλήθεια και μάλιστα πρακτική. Γιατί πολλές φορές ξεκουτιαίνουμε από τα πολλά που αποστηθίζουμε χωρίς να καταλαβαίνουμε τίποτα. Χώρια που από αδυναμία και έλλειψη θεωρητικής κατάρτισης προχωράμε στο να κρίνουμε μόνοι μας, κυρίως λανθασμένα, αυτά που αποστηθίσαμε… και τι μας περιμένει; Μια ομορφότατη πλάνη!
Αυτό που έχω βιώσει και εγώ λοιπόν είναι η τεράστια ωφέλεια που έχει η ελεημοσύνη! Και μάλιστα χωρίς να έχει ανταπόδοση, τουλάχιστον χρηματική, η οποία πάραυτα στην αρχή ερχόταν!
Πολλές φορές μου έχουν έρθει πίσω πολλαπλάσια από αυτά που έχω δώσει, με θαυμαστό (κατά άλλους τυχαίο) τρόπο!
Αυτή είναι η μικρότερη ωφέλεια όμως. Του μισθωτού. Η ευλογία είναι ο καθένας, αφού πατήσει σταθερά σε αυτό το σκαλοπάτι, να ανέβει στο επόμενο και να νιώσει την πραγματική ωφέλεια της ελεημοσύνης.
Δεν έχουν σημασία τα 50 λεπτά και τα 20 euro. Δεν πρόκειται να κάνουν την παραμικρή διαφορά σε αυτόν που θα τα πάρει. Και δεν έχει σημασία αν μας κοροϊδεύει ο άλλος η όχι και αν έχει πραγματικά ανάγκη ή όχι.
Σημασία έχει σε κάθε εικόνα πόνου και ανάγκης του συνανθρώπου να λιώνει η ψυχή μας. Να γεμίζει με συμπάθεια και να συμπάσχει στον πόνο του άλλου. Να θέλει να κενωθεί και να κάνει ό,τι μπορεί για να συμπαρασταθεί. Να μπορεί να τα κάνει όλα αυτά! Χωρίς να κρίνει! Χαριτώνεται έτσι η ψυχή! Σιδερώνεται και εξαγνίζεται. Έρχεται στην πρότερη κατάστασή της. Την αρχική. Την πολύ φρέσκια από τον Παράδεισο. Την παιδική!
Τεράστια ωφέλεια! Γεμίζεις με χαρά. Χαρά που έχεις την ικανότητα να ξανανιώσεις έτσι. Και εκείνη την στιγμή όλα γίνονται πιο απλά. Με την ελεημοσύνη έρχεται και η συνειδητοποίηση της ευλογίας που έχει ο καθένας μας στην ζωή του. Έρχεται και η ευγνωμοσύνη. Στο τέλος έρχεται και η ταπείνωση (μέχρι στιγμής αυτό δεν έχω καταλάβει πως και γιατί γίνεται…).
Και ας μην δώσεις ούτε δεκάρα (αν δεν έχεις εννοώ, προσπαθώντας να δείξω ότι δεν είναι αυτό το νόημα)!
Σημασία έχει να ωφελήσεις την ψυχή σου ενώνοντάς την με τον πλησίον. Κυρίως χωρίς να μπεις στην διαδικασία να τον κρίνεις! Δεν έχει σημασία αν σε κοροϊδεύει η όχι!
Όπως και δεν έχει σημασία τι θα πάρεις πίσω. Μεγάλη ευλογία αν καταφέρει ο καθένας μας να πιστεύει (χωρίς να περιμένει!) ότι όλα θα τα καρπωθεί στην Βασιλεία των Ουρανών, αφήνοντας στα χέρια Του τον υπολογισμό της αποπληρωμής! Και κυρίως αν δεν τα κάνει όλα ορμώμενος από το κίνητρο της απολαβής, άμεσης ή έμμεσης.
Μεγάλη ευλογία!
Και να προσπαθώ μάταια αγαπητή Σαλογραία, να τα εξηγήσω όλα αυτά στον θεολόγο μας στο Λύκειο (που δεν είχα την ευκαιρία μέσα στην τάξη να καταφέρω να εκφράσω αυτά που σκεφτόμουν και ένιωθα - χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τώρα τα καταφέρνω…) που πάσχιζε, με αίσθημα ευθύνης, να μας πει να προσέχουμε που δίνουμε και τι, γιατί υπάρχουν πολλοί απατεώνες! Και να μας αναλύει κιόλας τις επιτυχημένες προσπάθειές του να τους ξετρυπώνει όλους αυτούς!
Ας είμαστε όλοι ευλογημένοι να μας αξιώσει να τα καταφέρουμε όλα αυτά!
η Πνευματική ελεημοσύνη
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι πιο ευάρεστη στο Θεό
διότι με αυτήν σπρώχνει κανεις
μια ψυχη πιο κοντα στο Θεό...
Η υλικη ελεημοσυνη
εχει κι αυτη την αξία της
αλλα δεν ειναι παντα προς ωφελειαν ψυχης
του ευεργετηθεντος.
καλημερα
10.45
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΑ,
το να δινουμε αδιακρίτως
και ασυστόλως
δεν δείχνει σύνεση...
διότι πολλοί είναι
αλκοολικοί-ναρκωμανείς ή καπνίζουν...διάφορα!
οπότε
το να προσέχεις που δινεις
και τι δίνεις
αλλά και πως το δινεις...εχει μεγαλη σημασία.
μία φορά ένας νεαρός-της γενιάς μας δηλαδή...
μου λεει-κοπελιά
δωσε μου να παρω μεθαδονη
ειμαι στην απεξαρτηση...
ηταν πρωι,9 η ωρα.
τα ματια του γυαλιζαν...
ΤΟΥ ΕΙΠΑ,ΑΠΟΡΗΜΕΝΗ...
μα η μεθαδονη ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ στα φαρμακεια...
ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ?
λογικα την μεθαδονη την χορηγουν σε ατομα
που ειναι ηδη σε πρόγραμμα απεξαρτησης.
ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑ ΛΕΦΤΑ.
του ειπα ομως
έλα μαζι μου...
τον πηγα σε εναν ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΟ
του δωσανε ρουχα,
(φορουσε ενα σορτσακι,ενα τρυπιο μπλουζακι βρωμικο,και σαγιοναρες..._)
αφου λοιπον ντυθηκε
τον γυρναγα μεχρι το βραδυ σε μοναστηρια
να προσκυνησει
να εξομολογηθει
εφαγε-ηπιε
χορτασε ευλογιες
υλικα+πνευματικα
(ελπιζω+ευχομαι)
ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ
-εισαι ΘΕΟΤΡΕΛΛΗ!!!-
ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΤΗΝ ΑΦΙΕΡΩΣΕΣ ΣΕ ΜΕΝΑ...
δεν με φοβασαι?
του ειπα -οχι.
εισαι καλο παιδι,
απλα εισαι χαμενος.
ΕΤΥΧΕ,Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΟΥ,
ειμαι ανεργη-αχρηστη
ολη μερα δεν κανω τιποτα
ΟΠΟΤΕ ΟΦΕΙΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ.
ΟΠΟΤΕ,ΜΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙΣ ΕΜΕΝΑ
εγω ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΔΩΣΑ ΤΙΠΟΤΑ...
Ο ΘΕΟΣ ΣΕ ΤΑΙΣΕ,ΣΕ ΠΟΤΙΣΕ
ΣΕ ΕΝΤΥΣΕ,ΣΕ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΚΑΙ Σ'ΑΓΚΑΛΑΣΕ.
ΤΕΛΙΚΑ
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ.
ΕΙΜΑΙ ΤΣΙΓΚΟΥΝΑ
ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑ ΛΕΦΤΑ.
ΕΥΧΕΣΘΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΕΛΕΕΗΣΕΙ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Α μ α λία῎..
Αγαπημένη μου
ΑπάντησηΔιαγραφήάκρως περιγραφική κι αναλυτική η διήγησή σου, αλλά....
Πιστεύω ακράδαντα στο έλεος του Θεού και στην ανταπόδοση της παραμικρής ευεργεσίας, υλικής ή πνευματικής. Η Πίστη αυτή, δεν προέκυψε μόνο από παρατήρηση τέτοιων γεγονότων σαν αυτά που περιγράφεις, αλλά από εσωτερική στάση ζωής που άν με ρωτήσεις δεν ξέρω ειλικρινά να απαντήσω από που πηγάζει!
Αλλ`όμως άρχισα να προσέχω τα γεγονότα που συντελούνταν γύρω μου ή είχαν συντελεστεί στο παρελθόν και έμειναν στην συλλογική μνήμη της μικρής κοινωνίας που ζώ, και βρέθηκα να βρίσκομαι σε διαρκή "ΘΑΥΜΑΣΜΟ"!!!!!
Τα ίδια γεγονότα που εν πολλοίς μου περιέγραφε η μητέρα μου ή τα ζούσαμε μαζί, δεν είχαν την ίδια ερμηνεία γιά εκείνη.
Ακόμη προχθές που συζητούσαμε γιά μιά νέα κοπέλα που πέθανε από καρκίνο, μου είπε ειρωνικά: "πιστεύεις καϋμένε σε άλλες ζωές...αυτά είναι γιά αγράμματους ανθρώπους! Η επιστήμη έχει προχωρήσει μπροστά!"
Έχω και μιά ένσταση γιά το γεγονός που περιγράφεις, αλλά αυτό θα το κουβεντιάσουμε ιδιαιτέρως!
Κάτι επιπλέον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πρόλαβα να διαβάσω το πρώτο σχόλιό του Θάνου πριν στείλω το δικό μου.
Ήθελα μόνο να πω κάτι αναφορικά με τον διαχωρισμό των ελεημόνων.
Καταλαβαίνω απολύτως την λογική των καχύποπτων.
Μήπως όμως έτσι ακυρώνουμε την κρίση Του;
Παρότι πολύ λογικά σκεπτόμαστε μήπως είναι εγωιστικό να πιστεύουμε ότι μπορούμε να τα δούμε όλα και να κρίνουμε δίκαια μόνοι μας;
Ποιος μας λέει ότι δεν πρέπει για κάποιον λόγο να αδικηθεί ο ειλικρινής και να επωφεληθεί ο ανειλικρινής;
Γιατί να μην έχουμε την πίστη πως δεν πρόκειται να επιτρέψει ο Θεός κάτι λάθος; Γιατί να μην πιστεύουμε π.χ. πως θα δικαιωθεί εν τέλει ο αδικηθείς και πως θα ωφεληθεί και ο υποκριτής με κάποιον έμμεσο τρόπο;
Μας έχει πει μόνο να είμαστε ελεήμονες και να μην κρίνουμε. Πιστεύοντας πάντα σε Αυτόν.
Δεν θα είναι μεγάλη η ωφέλειά μας αν τα αφήσουμε όλα στα χέρια Του;
Ούτε εγώ ξέρω. Το μόνο που έχω βιώσει είναι πως όταν δεν κρίνω νιώθω πολύ καλύτερα!
Συγχωρέστε με αν φαίνονται όλα πολύ “δασκαλίστικα”! Δεν έχω τέτοια πρόθεση!
Αγαπημένοι μου
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστώ όλους για την εκλεκτή συνεισφορά των συναισθημάτων και των σκέψεων.
Θάνο μου, φίλτατε,
Συμφωνώ περισσότερο με την τοποθέτηση του Nimrodel ...ότι ΔΕΝ έχει σημασία αν μας κοροΪδεύει αυτός που ζητάει βοήθεια.
Αν εμείς προσφέρουμε , με πόνο και αγάπη και ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ που κάποιος δέχτηκε την ταπεινή προσφορά μας-ως ευρισκόμενοι ΚΑΤΩ από εκείνον-
(εδώ είναι η δική μας ταπείνωση, νομίζω, Nimrodel...)
θα αισθανθούμε την ευλογία του Αγίου Πνεύματος, μέσα μας...
Ο Αββάς Ισαάκ ο Σύρος, στα Ασκητικά του- που διάβαζα στους χρόνους της νεότητας- λέει ότι και καβαλάρης(δηλαδή, άνετος οικονομικά κατά το φαινόμενο, αφού μπορεί και συντηρεί άλογο)
να έρθει και να σου ζητήσει βοήθεια, ΟΦΕΙΛΕΙΣ, ΑΝ ΑΓΑΠΑΣ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ, να του δώσεις.
Αλλά αν νομίζεις ότι σε κοροιδεύει ή θέλει να σε εκμεταλλευτεί να του δώσεις με ΔΙΑΚΡΙΣΗ, ώστε να μην τα δώσεις όλα -εσύ ο κοσμικός- και μετά τρέχεις, ΕΣΥ για βοήθεια ένεκεν της αδιακρισίας σου, και μετά αγανακτήσεις...που βοήθεια μπορεί να μη λάβεις...
Αυτά συμβουλεύει ο μέγας αββάς...
Είναι εξαιρετικά λεπτές οι ισορροπίες...
Το μάθημα της τελείας Ακτημοσύνης συνιστά μάθημα κυρίως για μοναχούς, αλλά βλέπουμε ότι σήμερα, ούτε οι μοναχοί το τηρούν...ΔΥΣΤΥΧΩΣ...
Στην αρχαία πάντως Εκκλησία, και οι λαϊκοί είχαν ΤΑ ΑΠΑΝΤΑ, ΚΟΙΝΑ.
ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΗΡΧΕ ζέουσα ΠΊΣΤΗ.
Σήμερα πάγωσε η Πίστη και η ελπίδα μας, από το Θεό, μετατέθηκε στις Τράπεζες, αλίμονο...
Ο ΛΙΟΥΙΣ, στο έργο του ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΛΩΣ,που μετέφρασαν τα Ελληνικά Γράμματα, αναφέρει υπέροχες σκέψεις για το ΤΕΡΑΤΩΔΕΣ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΙΚΟ της πλεονεξίας που καταστρέφει όλη την ανθρωπότητα, αιώνες αιώνων, και ιδιαίτερα στα νεότερα χρόνια, με τη μορφή του Καπιταλισμού και το αντιχριστιανικό μοντέλου του "επιτυχημένου " της ΑντίΧριστης, δυτικής Κοινωνίας...
@7:45
Αγαπημένο μου, βίωσα και γω το ανάλογο...
Κάποτε που με πείραξε σκέψη-μόνον σκέψη- τσιγκουνιάς για μια βοήθεια που έδινα σε μηνιαία βάση κάπου, τρύπωσαν στο σπίτι,άγνωστοι, το 1996, ενώ κοιμόμουν και μου άδειασαν το πορτοφόλι, από σεβαστό ποσόν, που υπήρχε μέσα εκείνη τη μέρα...
Έκτοτε, την έκοψα την τσιγκούνικη μουρμούρα...
Το μάθημά μου το έλαβα...
Και όπως σωστά είπε και ο αδελφός, δεν έχει σημασία, το ποσόν της ελεημοσύνης.
Εχει σημασία η ΠΡΟΑΙΡΕΣΗ μας και η διάθεση...ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ Τίνος, και για Χάρη Τίνος, κάνουμε την αγαθή ενέργεια...
Αν ό,τι κάνουμε το κάνουμε στο Όνομα και για Χάρη του Κυρίου Ιησού, θα περιφρουρούμαστε από την Ευλογία Του, σε κάθε περίπτωση.
Αυτή είναι η ε μ π ε ι ρ ί α του Σώματος της Ορθόδοξης Εκκλησίας...δια μέσου του Χρόνου...
http://www.youtube.com/watch?v=b7dE3xozfRc&feature=player_embedded#
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητή Αμαλία,
ΑπάντησηΔιαγραφήμα και εσύ έδωσες!
Ασυστόλως και αδιακρίτως!
Και μάλιστα περισσότερα από όσα θα έδινα εγώ!
Δεν τον έκρινες για αυτό που κάνει. Και παρότι δεν έδωσες χρήματα, έδωσες ακόμη πολυτιμότερα πράγματα. Τον χρόνο σου, την ασφάλειά σου, την πίστη σου και κυρίως την αγάπη σου.
Μπορεί να είσαι τσιγκούνα στα χρήματα αλλά στα υπόλοιπα (που μετράνε παραπάνω) έδειξες το ακριβώς αντίθετο!
Εγώ απλά θα του έδινα χρήματα, χωρίς να τον κρίνω, συμπάσχοντας μαζί του όσο μπορούσα και πιστεύοντας ότι ο Θεός θα τον βοηθήσει. Θα είχα την ελπίδα και θα ευχόμουν να τον βοηθήσει! Μέχρι εκεί θα μπορούσα.
Δεν υποστήριξα ποτέ αδιακρισία με την έννοια να υποβοηθούμε παρεκκλίνουσες συμπεριφορές.
Αλλά δεν είναι και δουλειά μας να κρίνουμε τι και πως θα κάνει ο άλλος. Μπορεί να έπαιρνε να φάει αλλά μπορεί και να έπαιρνε ηρωίνη. Δεν μπορώ να ξέρω. Μόνο την συμπάθειά μου μπορώ να δείξω με την ελπίδα ότι θα την συμπληρώσει Εκείνος. Κάποιοι ευτυχώς έχουν την ευλογία και κάνουν περισσότερα πράγματα!
Κάνουμε ό,τι περισσότερο μπορεί η ψυχή του καθενός.
Την προαίρεσή μας θέλει μόνο ο Κύριος. Τα άλλα να αναλαμβάνει Εκείνος.
Αν μας έχει δώσει την ευλογία να κάνουμε το κάτι παραπάνω όπως εσύ, τόσο το καλύτερο!
@10:48
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που έγραψες για την πνευματική ελεημοσύνη,αγαπημένο μου, με άγγιξαν ιδιαίτερα...
Ελεημοσύνη πνευματική συνιστούν άπειρες μικροπράξεις αγάπης, μέσα στη μέρα μας...ή και πράξεις μεγάλης φροντίδας σαν αυτή που έκανε
η ΑΜΑΛΙΑ
με τον άνθρωπο που βρήκε στο δρόμο και τον φρόντισε ως αγαθή Σαμαρείτισσα...
Πρώτα την ψυχή του του φρόντισε με το ενδιαφέρον της...
Και μετά το σώμα του.
"Εκαστος ως προαιρείται τη καρδία...μη εκ λύπης ή εξ ανάγκης...
ΙΛΑΡΟΝ ΓΑΡ ΔΟΤΗΝ ΑΓΑΠΑ Ο ΘΕΟΣ", λέει η Γραφή
Γρηγοράκη μου
ΑπάντησηΔιαγραφήτελικά τα γεγονότα, τα ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ κατά το δοκούν η ΠΡΟΑΙΡΕΣΗ του ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ..
ΕΣΎ ας πούμε, στα ΙΔΙΑ γεγονότα, ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗ ΦΑΝΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, και ένα άλλο πρόσωπο κοντά σου, με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΑΙΡΕΣΗ, ΤΟ ΙΔΙΟ γεγονός, απολύτως, με την κριτική του ,το απαξιώνει...
Περιμένω με χαρά την κριτική σου,όπως είπες, σε πιο προσωπικη βάση...
:-)
..............................
Nimrodel
ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΟΠΟΙΟΣ Α Ρ Ν Ε Ι Τ Α Ι ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ ΤΟΥ...
ΜΑΚΑΡΙΟΣ...
ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΑΡΝΟΥΜΕΝΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ, ΑΝΑΠΑΥΕΤΑΙ Η ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ...
ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΧΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΟ ΒΙΟ ΜΟΥ...
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΗ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΑΤΑΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΛΗΣΙΟΝ, ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ..
ΘΑΥΜΑΖΩ ΠΩΣ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΝΙΩΣΕΙ ΤΟΣΟ ΝΕΟΣ...
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ ΤΗ Β Λ Α Κ Ε Ι Α ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΛΗΣΙΟΝ, Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙ, ΌΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ...
ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ,ΩΣΤΟΣΟ, ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΩ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ...
ΤΗΝ ΕΧΩ ΜΕΙΩΣΕΙ ΒΕΒΑΙΑ, ΚΑΠΩΣ...ΑΥΤΟ ΜΕ ΠΑΡΗΓΟΡΕΙ...
ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ...ΠΡΙΝ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ...
........................
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΑΔΕΛΦΟΣ...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...
11.36
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΙΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΚΑΧΥΠΟΨΙΑ?
ΠΟΙΟΣ ΕΚΡΙΝΕ?
ΑΛΛΟ Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ
ΚΙ ΑΛΛΟ Η ΚΡΙΣΗ...
ΑΛΛΟ Η ΠΡΟΣΟΧΗ
ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΙ ΑΛΛΟ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΤΥΛ
"ΠΑΡΕ 50 ΕΥΡΩ"-ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΘΕΣ!
-ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΜΟΥ!-ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΗΜΩΝ!!!-
****Η ΥΛΙΚΗ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ
ΑΠΑΙΤΕΙ ΔΙΑΚΡΙΣΗ
ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΕΙ 100 ΕΥΡΩ
ΚΙ ΕΣΥ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ
ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΗΜΩΝ
ΤΟΥ ΤΑ ΔΩΣΕΙΣ
ΕΝΩ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ...
(Η ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙΣ ΕΝΑΝ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟ Η ΝΑΡΚΟΜΑΝΗ?)
ΤΟΥ ΔΙΝΕΙΣ...ΧΩΡΙΣ ΔΙΣΤΑΓΜΟ....
..ΕΧΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗ,
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΔΟΣΗ ΤΟΥ
ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΜΑΣ
ΕΧΟΥΜΕ ΕΥΘΥΝΗ.
ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ
ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ?
με πλησιαζουν
πρεζονια
χρηστες
εξαρτημενοι...
ζητανε λεφτα...
ΤΟΥΣ ΡΩΤΑΩ...Ο Λ Ο Υ Σ
ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ...?
ΝΑ ΦΑΩ ....ΛΕΝΕ.
οκ.ελα να παμε να φαμε!
αν ο αλλος λεει ψεματα
ΔΕΝ ΤΡΩΕΙ ΤΙΠΟΤΑ,
μετα λεει,ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΜΠΥΡΑ
ΤΣΙΓΑΡΑ ΚΛΠ....
γιατι να σου δωσω κ να σε βλαψω?
ΤΟΥΣ ΡΩΤΑΩ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ...
ΑΝ ΦΟΡΑΝΕ ΣΤΑΥΡΟ...
αν δεν φορανε+μου ζητησουν
εχω μεσα στη τσαντα μου ξυλινα ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΑ
ΣΤΑΥΡΟΥΔΑΚΙΑ+ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΝ,
ΤΟ ΦΟΡΑΝΕ ΕΠΙΤΟΠΟΥ!
+ΧΑΙΡΟΜΑΙ!
ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ
τρωμε,πινουμε ενα αναψυκτικο
τους παω σε μοναστηρια.
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΙΝΩ ΛΕΦΤΑ,
ΔΙΟΤΙ ΤΟΥΣ πειραζει μετα ο λογισμος
να πανε να βρουνε πραγματα ΒΛΑΒΕΡΑ
ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ.
το να ασχοληθουμε μαζι τους
ειναι ΑΓΑΠΗ.
ΤΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΒΙΑΣΤΙΚΑ ΛΕΦΤΑ
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ
ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΟΔΟ ΣΩΤΗΡΙΑΣ...
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΟΥΜΕ
ΓΙΑΤΙ
ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΑΜΕ...
Η ΨΥΧΗ ΕΧΕΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ εγω Η ΤΣΙΓΚΟΥΝΑ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΘΕΟΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΟΛΑ...
εγω ΑΠΛΑ ΤΟΝ ΠΗΓΑ ΒΟΛΤΑ....ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ.
ΟΥΤΕ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ
ΟΥΤΕ ΕΣΚΑΨΑ
ΟΥΤΕ ΙΔΡΩΣΑ.
ΑΠΛΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ!
ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΤΕΡΗΘΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΜΕΙΦΘΩ...
Ο ΘΕΟΣ ΤΑ ΔΙΝΕΙ ΟΛΑ...
ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ,ΠΑΝΤΩΝ ΕΝΕΚΕΝ.
Α μ α λία.
ευχαριστω Σαλογραια
12.10
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστῶ
αλλά ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΤΙΠΟΤΑ!
ΟΥΤΕ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ,
ΟΛΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ,
ΚΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ
ΚΙ Η ΠΙΣΤΗ
ΚΙ Η ΑΓΑΠΗ
ΚΙ ΕΛΠΙΔΑ...
ΚΙ ΟΛΑ...
ΑΠΛΑ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ
ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ...ΕΤΣΙ
ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟ
ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕ....
ΜΕ ΕΙΧΕ ΠΙΑΣΕΙ ΑΓΩΝΙΑ
ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΩ
ΜΗΝ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΓΕΝΝΑΙΟΔΩΡΟ
ΚΑΙ ΠΑΕΙ Κ ΠΑΡΕΙ ΗΡΩΙΝΗ.
ΠΡΟΤΙΜΗΣΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΩ
Η ΤΣΙΓΚΟΥΝΑ
ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΣΕ ΜΕΡΗ-ΑΓΙΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΑ
ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΚΑΝ.
(ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΚΡΗΤΗ...)
Τίποτα δεν έχω καταφέρει, βρε Σαλογραία, ο δύσμοιρος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε ελέησε ο Κύριος απλά να νιώσω πόσο πιο ωφέλιμο είναι να μην κρίνεις!
Αυτό προσπαθώ να μεταφέρω.
Όλοι κρίνουμε! Μηδενός εξαιρουμένου!
Η προσπάθεια μετράει όμως!
Προσπαθώ και εγώ με νύχια και με δόντια να το κάνω πράξη κάθε μέρα! Με όσο καλύτερη προαίρεση μπορώ.
Δόξα τω Θεώ, μου στέλνει όλο και δυσκολότερα για εκπαίδευση!
ΚΙ ΕΓΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΑΜΑΛΙΑ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ, ΜΙΑ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Ελάχιστη ανταπόδοση το βίντεο Σαλογραία μου, για το ωραίο τραγουδάκι που έχεις βάλει σε άλλο θέμα και που με συγκίνησε κι εμένα χθες.
ΑπάντησηΔιαγραφήNimrodel
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχω παρατηρήσει και σε άλλα παιδιά της δικής σου ηλικίας, αυτή την άρνηση για κατάκριση του όποιου πλησίον...
Είστε πιο έξυπνη γενιά, νομίζω, από τη δική μου, πιο ώριμοι, γνωρίζετε ΠΟΣΑ ΠΟΛΛΑ
ΑΓΝΟΕΙ ΕΚΑΣΤΟΣ περί του όποιου ΠΛΗΣΙΟΝ,
Κι ΕΤΣΙ προστατεύετε ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΥΠΕΡΓΕΝΙΚΕΥΣΕΩΝ.
Με αυτό τον τρόπο, κρατάτε, καλύτερη σωματική υγεία και περιφρουρείτε την ΕΙΡΗΝΗ ΤΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΑΣ ΚΟΣΜΟΥ.
ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ, ΩΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ...
ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΙ ΓΩ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΩ, και να σε μιμηθώ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ...
;-)
12:38 περιστεράκι μου...
ΑπάντησηΔιαγραφή:-)
Και πάλι ευχαριστώ...
Επειδή υπάρχουν ΚΡΥΦΟΙ ΆΓΙΟΙ,ΕΠΆΝΩ ΣΤΗ ΓΗ, ΑΚΟΜΗ, γι αυτό λαβαίνουμε λίγη Χάρη και οι υπόλοιποι...
Ο πειρασμός σε αυτή την εποχή είναι το ομαδικό της προβαλλόμενης ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ από τα μήντια...και η αφάνεια του βιώματος των Αγίων...
Η Αγιότητα, βλέπεις, πρέπει να ασκείται πάντα ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΥΣΤΙΚΑ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ να ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ αγιότητα...ακατανόητο αυτό από την τρέχουσα, επιφανειακή, κοσμική λογική...
ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟ...
Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΜΥΑΛΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ
ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ
Ἠ ΛΑΘΟΣ
ΝΑ Δ Ι Α Κ Ρ Ι Ν Ο Υ Μ Ε
ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ....
ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΚΡΙΣΗ...
ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΝΤΑΣ
ΑΛΛΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΣ.
ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ
ΟΧΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ.
ΠΧ
Η ΠΟΡΝΕΙΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΟΔΥΝΗ.
ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ.
ΚΛΠ ΚΛΠ/
Η ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ
ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ
ΑΝΗΚΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΘΕΟ.
Η ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΠΛΑ
ΑΓΑΠΗ-ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ
Δ Ι Α Κ Ρ Ι Σ Η....
Αγαπητή Αμαλία,
ΑπάντησηΔιαγραφήείμαι σίγουρος πως καταλαβαίνεις ότι το ίδιο λέμε.
Κατ' αρχάς το "καχύποπτοι" το ανέφερε ο Θάνος και σχολίασα επ' αυτού χωρίς να το χρησιμοποιώ σαν αρνητικό χαρακτηρισμό.
Δεν υποστήριξα ποτέ ότι η ελεημοσύνη πρέπει να γίνει εργαλείο του εγωισμού μας ώστε να μας καταποντίσει και να νομίζουμε πως κάτι κάναμε!
Και σε καμία περίπτωση δεν είπα να το κάνουμε με την έννοια "φύγε μπελά από πάνω μου γιατί το χρέος μου το έκανα"!
Τα ακριβώς αντίθετα πιστεύω και στις δύο περιπτώσεις.
Στο μόνο που διαφωνώ είναι η αγωνία που έχεις.
Γιατί λοιπόν να επιτρέψει ο Θεός να πάθει κάτι ο αδύναμος που βρέθηκε με λεφτά αλλά και να χρεωθεί με αμαρτία ο συνυπεύθυνος γενναιόδωρος;
Μήπως ζητάει περισσότερη πίστη από εμάς παρά διάκριση;
Μήπως είναι πιο ωφέλιμο να δίνουμε ό,τι μπορούμε παρά να αγωνιούμε και να μεριμνούμε;
Τι έχει μεγαλύτερη ωφέλεια;
Να τα αφήνουμε με πίστη όλα στα χέρια Του, προσευχόμενοι με όλη μας την αγάπη και κάνοντας το περισσότερο που μπορούμε (στην ουσία με ταπείνωση που δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι παραπάνω) με την πίστη ότι δεν θα επιτρέψει τίποτα στραβό να γίνει αλλά θα οικονομήσει για όλα
ή να αγωνιούμε πως αν δεν κάνουμε κάτι εμείς δεν θα υπάρξει σωτηρία;
Όλα σωστά τα έπραξες και όλα σωστά τα σκέφτηκες. Και μάλιστα περισσότερο από τον καθένα.
Δες όμως που σταματάει η διάκριση και αρχίζει και γίνεται κρίση.
Δες που σταματάει η πίστη και αρχίζει και γίνεται αγωνία.
Γιατί μάλλον η πίστη και η προσευχή έχει προτεραιότητα!
Πάντα φιλικά!
---
Αγαπητή Σαλογραία,
όλοι στον ίδιο αγώνα βρισκόμαστε.
Δεν έχουμε τεράστιες διαφορές, μη νομίζεις...
Αλλήλων τα βάρη βαστάζετε!
1:03 Συμφωνούμε ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέμε ας πούμε ότι η ειρωνεία είναι κακή επικοινωνιακή συμπεριφορά.
ΑΝ ΑΠΟΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ
Ως Ε Ι Ρ Ω Ν Α, ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ;
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ Μ Η Ν ΕΙΝΑΙ ΕΙΡΩΝΑΣ.
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ
Φ Α Ν Η Κ Ε ΩΣ ΕΙΡΩΝΑΣ.
ΑΛΛΟ ΤΙ Ε Ι Ν Α Ι ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΙ Φ Α Ι Ν Ε Τ ΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ, ΣΚΟΤΙΣΜΕΝΑ ΜΑΤΙΑ, ΟΣΟ ΕΞΥΠΝΟΙ ΚΑΤΑ ΚΟΣΜΟΝ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ...
Ο ΔΑΙΜΟΝΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΑΣ ΤΑΡΑΖΕΙ
ΜΕ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ Υ Π Ο Β Ο Λ Ε Σ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΜΑΣ, ΠΕΡΙ ΤΩΝ Π Ρ Ο Θ Ε Σ Ε ΩΝ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΜΑΣ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΒΓΑ ΚΑΙ ΕΧΘΡΟΤΗΤΑ...
ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΑ Γ Ρ Α Π Τ Α ΚΕΙΜΕΝΑ, ΥΠΑΡΧΕΙ
Τ Ε Ρ Α Σ Τ Ι Ο Σ ΧΩΡΟΣ
ΓΙΑ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΙΕΣ...
ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΩ ΤΟ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΤΟ ΣΤΑΝΙΣΛΑΦΣΚΙ, ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΣΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ ΤΟΥ, ΝΑ ΤΟΥ Π Ο Υ Ν ΤΗ ΦΡΑΣΗ
"ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ"ΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 50 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ,
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ Φ Ω Ν Η Σ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΕΩΝ ΠΡΟΣΩΠΟΥ.
Η ΦΡΑΣΗ, ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ, ΕΙΝΑΙ Μ Ι Α.
Η Ι Δ Ι Α ΦΡΑΣΗ Ε Κ Φ Ω Ν Η Μ Ε Ν Η
ΣΕ Π Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ο ΛΟΓΟ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 50 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ
Σ Υ Ν Α Ι Σ Θ Η Μ Α Τ Ι Κ Ε Σ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ
ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΤΗ ΛΥΠΗ,
ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ.
ΑΥΤΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ...
ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΑΥΤΟ, ΓΙΑ ΝΑ Μ Η ΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΙΣ
Ε Ρ Μ Η Ν Ε Ι Ε Σ, ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ, ΠΕΡΙ ΤΩΝ Κ Α Κ Ω Ν ΠΡΟΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΛΗΣΙΟΝ...
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΛΛΟ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ Κ Α Θ Ε ΑΜΑΡΤΙΑΣ,
ΑΛΛΟ Η ΚΑΤΑΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ ΠΛΗΣΙΟΝ ΜΕ ΤΟΣΟ ΕΛΛΙΠΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΜΑΣ.
ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΚΑΙ ΑΓΝΟΟΥΜΕ ΤΟ 99, 999 ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Π Ι Σ Ω ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΤΗΣ Α Δ Ι Κ Ι Α Σ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΡΑΧΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ.
ΠΟΛΛΟΙ ΒΕΒΑΙΑ,ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ,
ΓΙΑ Δ Ι Κ Ο Υ Σ ΤΟΥΣ, καταχθόνιους ΛΟΓΟΥΣ, ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ
Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ι Κ Α ΤΗΝ ΤΑΡΑΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ...ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΠΛΟΓΚΣ..
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥΝΟΥ ΠΑΠΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ...
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ...
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΠΩ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ...
Nimrodel
ΑπάντησηΔιαγραφήτέκνον φίλτατον..
:-)
Τι λεπτότητα στο ξετύλιγμα των λογισμών σου, αδερφέ μου!
Με κάνεις και ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΜΟΥ ΧΟΝΤΡΑΔΕΣ...
Πωπω...
Τι τυχερή η γυναίκα που θα σε πάρει!!!
(αν προλάβει και σε πάρει δηλαδή, διότι τα καλά κομμάτια, τα ΠΟΛΥ καλά προλαβαίνει και τα αρπάζει εις Όρος υψηλόν και αλατόμητον, ο Κύριος...)
Σε ευχαριστώ για το ΡΕΣΙΤΑΛ του μαθήματος επικοινωνίας...
Να πω και εγω δυό λογάκια πάνω σε αυτό το θέμα της ελεημοσύνης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρατηρώ κάτι τον τελευταίο καιρό με τους φτωχούς.
Δίνεις [ας πούμε]5 ευρώ σε κάποιον που στέκεται έξω από την εκκλησία.
Την άλλη βδομάδα σου ζητάει 10 ευρώ και σου λέει ''θέλω να πληρώσω το ρεύμα μου σε παρακαλώ μου δίνεις 10 ευρώ;''..
Την επὀμενη εβδομάδα αν δώσεις πάλι 5 σου διαμαρτύρεται..σου λέγει ''γιατί αφου την περασμένη μούδωσες 10 ευρώ γιατί τώρα μόνον 5;''.
Εντάξει οι ανάγκες είναι πολλές τι να του κάνουν και τα 10ευρώ του ανθρώπου;αλλά και τι να κάνουμε;
1:32 Αγαπημένο μου
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε κάθε ξ ε χ ω ρ ι σ τ ή περίπτωση θα πράξεις με
ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ.
Αυτός έχει δικαίωμα να κλιμακώνει τις απαιτήσεις του, ως επαγγελματίας ζητιάνος ίσως, αλλά εσύ θα θέσεις τα ΟΡΙΑ με αγάπη και ευγένεια...
Κάποτε, είχα μια ασθενέστερη εμού οικονομικά γειτόνισσα.
Στην αρχή μου έλεγε μια φιλική καλημέρα.
Εκανα την κίνηση να δώσω ένα χρηματικό βοήθημα.
Μετά εκείνη το περίμενε το βοήθημα σε τακτική βάση.
Οταν δε μπορούσα να συνεχίσω να το δίνω και το σταμάτησα, η γειτόνισσα, μου κρέμασε κακά μούτρα και μου έκοψε και την καλημέρα!
ΕΝΤΑΞΕΙ. ΤΟΣΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ...
Αν μπορείς να βοηθάς, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ Ο ΒΟΗΘΟΥΜΕΝΟΣ, ΟΤΙ ΤΟΝ ΒΟΗΘΑΣ.
Ο καλός μου πατέρας, έκρυβε και από μένα, τις όποιες αγαθοεργίες του
(και έκανε πολλές και σε τακτική βάση).
Είχε απαγορεύσει στη μάνα μου να μου τις λέει.
Δεν ήθελε να ξέρω ούτε εγώ, παρότι ήμουν απόλυτα εμψυχωτική και σύμφωνη με αυτή την πρακτική.
Ομως μου το έκρυβε.
Και τελικά, λέω, ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, ΈΚΑΝΕ...
Αχ Σαλογραία,
ΑπάντησηΔιαγραφήμην λες τέτοια γιατί μπορεί και να σε διαβάζει και να νομίσει ότι σε βάζω να με διαφημίζεις! ;-)
Η αλήθεια όμως είναι (πέρα από ταπεινολογίες και επιφάσεις αυτών) πως ούτε ΠΟΛΥ αλλά ούτε και σκέτο "καλό κομμάτι" είμαι.
Και το λέω με πολύ χαρά για την επίγνωση της κατάστασής μου αλλά και του μέρους που ορθόν και πρέπον είναι να παραμείνω.
Αυτό έχει σημασία. Να χαιρόμαστε και για την κατάστασή μας αλλά και για τα πάθη μας.
Γιατί η επίγνωσή τους και μόνο φτάνει να μας δώσει ελπίδα ότι με πίστη και αγώνα μπορούμε να σωθούμε!
1.14
ΑπάντησηΔιαγραφήεν μερει φαινονται λογικα οσα λες...
και συμφωνῶ...
όμως
αν δεν υπηρχε εκείνη τη στιγμή αυτη η αγωνια
ισως
να μην ειχε μεινει αυτος ο ανθρωπος
(-Ο ΕΝ ΠΟΛΛΟΙΣ ΚΙΝΔΥΝΟΙς...-)
ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ,ΤΕΛΙΚΑ.
σιγουρα πρεπει να εχουμε πίστη
όμως
αφου εκείνη την στιγμή
ΑΥΘΟΡΜΗΤΩΣ
1Η ΦΟΡΑ
ήρθε αυτή η ιδέα
περι πνευματικης βολτας
και προστασιας του εξαρτημενου....
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΝΟΗΣΩ...
τι να ελεγα?
ΑΣ ΤΟΝ?
αφου τελικα ωφεληθηκε.
ΠΡΕΠΕΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ
ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΟ ΑΥΤΟ=
"ΑΣΤΟΝ,ΘΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ"
μπορει να εμπεριεχει
ταση φυγης
και κεκαλυμμενη ευθυνοφοβια
ή και αμέλεια ακόμη....
ΔΗΛΑΔΗ
ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΚ ΔΕΞΙΩΝ....
γιαυτο λενε οι πατερες
ΔΙΑΚΡΙΣΗ
ΚΙ ΑΓΑΠΗ,
Ο ΚΑΛΟΣ ΣΑΜΑΡΕΙΤΗΣ
ΔΕΝ ΕΙΠΕ...."ας τον αφησω εδω,εχω πιστη,θα τον βοηθησει ο Θεος"
πολλες φορες
Ο ΘΕΟς ΤΕΣΤΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΟΧΗ ΜΑΣ
ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
ΤΗΣ ΠΡΟΘΥΜΙΑΣ.
ΑΝ ΟΛΟΙ ΠΟΥΜΕ
-ΑΣ ΤΟΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ-
ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΛΑΧΙΣΤΑ...
ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΥΚΟΛΟ
ΚΑΙ ΒΟΛΙΚΟ
"ΤΟΣΟ -ΜΟΝΟ- ΜΠΟΡΕΣΑ"
...................
ΤΟΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΠΛΑΝΗ...
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΑΠ ΄ΟΣΟ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ.
1:44
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ!
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΑΚΡΙΣΗ...
ΤΟ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟ ΩΜΕΓΑ Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ...
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ.....ΟΤΙ ΟΛΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝ ΚΡΥΠΤΩ.
ΑπάντησηΔιαγραφήοσα ανεφερα για τους χρηστες
που ζητανε χρηματα
το ειπα για να πω ολο το ιστορικο...
να γινει κατανοητος ο τροπος σκεψης
δρασης.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΗΜΩΝ
ΔΥΣΤΥΧΩΣ.
ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΩ.
ΟΥΤΕ ΑΞΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ.
ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ.
Α μ α λἰα.
Nimrodel
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε κάνεις και γελάω!
Πάντως τον άντρα μου τον αγάπησα, από ένα του γραπτό κείμενο-γράμμα που είχε στείλει σε κοινό φίλο...
Δεν τον είχα δει, ούτε και με ένοιαζε τι σουλούπι είχε.
ΑΜΑ ΑΝΤΙΚΡΙΣΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΛΕΠΤΗ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΨΥΧΗ ΣΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟ, είπα στον Καλό Θεό.:
-ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΩ, ΧΡΙΣΤΟΥΛΗ ΜΟΥ.
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΤΥΛΙΞΕΙΣ;"
Και στο υπέροχο ατσαλάκωτο χαρτί, μιας καθαρότατης αγάπης,ΕΚΕΙΝΟΣ, Ο ΔΩΡΕΟΔΟΤΗΣ, μου τον περιτύλιξε!
ΜΟΥ ΤΟΝ ΧΑΡΙΣΕ.
ΚΑΙ ΓΩ ΩΣ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ, ΤΟΝ ΦΡΟΝΤΙΖΩ...με πιρουέτες ΧΡΟΝΙΕΣ, στο ένα νύχι, ΑΝΩΤΕΡΕΣ από αυτές που βλέπεις στο καλλιτεχνικό πατινάζ πάνω στον πάγο, λατρεμένο μου...
Στα γράφω,επειδή ξέρω ότι μπορείς να με καταλάβεις και για να σε ...πονηρεύω και να μαθαίνεις, περιστεράκι μου...
;-)
...το ΑΛΦΑ και το ΩΜΕΓΑ ειναι
ΑπάντησηΔιαγραφή...Α Γ Α Π Ω.....
Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ->ΔΩΡΟ ΘΕΟΥ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ+ΤΗΣ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗΣ
....
Ο ΘΕΟΣ ΒΛΕΠΕΙ
ΑΚΟΥΕΙ
ΟΠΟΙΟΝ ΛΕΕΙ-ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ
ΦΩΤΙΣΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΣΚΟΤΟς...
ΠΡΟΣΘΕΣ ΗΜΙΝ....ΠΙΣΤΗ-ΑΓΑΠΗ ΚΛΠ
ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ
ΠΑΡΕΧΕΙ
ΓΕΜΙΖΕΙ
ΦΩΤΙΖΕΙ
ΧΑΡΙΤΩΝΕΙ.
Α-Ω
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ.
Η ΑΓΑΠΗ
ΚΑΙ ΟΛΑ
ΤΑ ΚΑΛΑ
...ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ.
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΑ ΤΟΥ.
ΤΟ 1.54 ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΝΑΙ
Α Π Α Ι Χ Τ Ο
ΣΕ ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ...
ΑΓΑΠΗ
ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ...
----> "ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΩ, ΧΡΙΣΤΟΥΛΗ ΜΟΥ.
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΤΥΛΙΞΕΙΣ;"<---- ΧΑΧΑ!
Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕΝ ΠΟΛΛΑΝ!
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΑΓΑΠΗ
ΚΑΙ ΟΛΑ
ΤΑ ΚΑΛΑ
...ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ.
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΑ ΤΟΥ.
................
ΝΑΙ...ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ, ΑΜΑ ΕΚΕΙΝΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ, ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟ...(λέμε τώρα...):-)
:-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΓΕΛΑΣΕΣ, ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΚΙ ΜΟΥ...
ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ!
ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ...!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή(((ΑΕΚάρα ολέ ολέ))
και...ΔΕΝ ΜΕ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΛΑΖ.
(ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΕΧΟΥΝ 2 ΤΙΒΕΣ!)
((ΓΙΑ ΤΟΥΣ "ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ"))!!!!!
:-)
ΑπάντησηΔιαγραφή:-)))
:-))
:-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑΙ, ΝΑΙ!
ΑΕΚΑΡΑ ΟΛΕΕΕΕ!
1:44
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απολύτως!
Και πριν αλλά και τώρα δεν λέω κάτι διαφορετικό.
Με την λέξη "αγωνία" διαφώνησα μόνο γιατί από τα λίγα που ξέρω ο Χριστός είπε να μην έχουμε καμία!
(Άρα μπορεί να μην ήταν αγωνία αυτό που ένιωσες αλλά αγάπη και δύναμη να βοηθήσεις.)
(Όπως επίσης τα "ίσως" και οι αβεβαιότητες είναι μόνο ωφέλιμα όταν μας ωθούν να πράττουμε θετικά και όχι όταν μας γεμίζουν με φόβο και αγωνία, μειώνοντας την πίστη μας.)
Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν κάνουμε και τίποτα! Ούτε ποτέ είπα κάτι τέτοιο!
Στην συγκεκριμένη περίπτωση ομολογώ πως πραγματικά δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι παραπάνω. Δεν δύναμαι! Για πολλούς λόγους.
Και παραδέχομαι πως είναι ανώτερο αυτό που έκανες.
Το μόνο διαφορετικό που λέω είναι πως η προσευχή δεν είναι κάτι "ελάχιστο".
Είναι το μόνο που κάνουν οι περισσότεροι από τους Πατέρες οι οποίοι λένε "Διάκριση και Αγάπη", βρισκόμενοι μακρυά από τον κόσμο.
Ειδικά όταν ειλικρινά παραδεχτήκαμε, μετά από πραγματική προσπάθεια, ότι μέχρι εκεί μπορέσαμε.
Φυσικά χωρίς να λέμε με αδιαφορία "Άσ' τον και ας κάνει ο Κύριος ό,τι νομίζει".
Άλλο η αδιαφορία και άλλο η αδυναμία.
Αν τα δει αυτά ο Κύριος, έχω την πίστη, πως και τον αδύναμο θα βοηθήσει αλλά και εμάς από την οποιαδήποτε πλάνη.
Συγχωρέστε με και εμένα γιατί δεν είχα καμία άσχημη πρόθεση!
Αγαπητή Σαλογραία,
ΑπάντησηΔιαγραφήσε παρακαταλαβαίνω! ;-)
Και συγνώμη που κάθε φορά γεμίζω τα σχόλια με αχρείαστες επαναλήψεις αλλά και άλλα διάφορα άσχετα!
Συμπάθα με!
Μια παράκληση μόνο...
Μπορείς να μου μάθεις πως να Του το ζητήσω για να μου κάνει την χάρη να μου τυλίξει και να μου χαρίσει και εμένα το δώρο που περιμένω;
Θα εύχομαι μια ζωή για εσένα! :-)
2.13 MM
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΣ.
ουτε θεωρω οτι εκανα τιποτα παραπανω απο κανεναν.
ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΕΚΑΝΑ.
ΤΙΠΟΤΑ.
ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΗΤΑΝΕ.
ουτε πεινασα,ουτε κρυωσα,ουτε κουραστηκα!
ΑΝ ΕΙΧΑ ΣΤΕΡΗΘΕΙ ΚΑΤΙ
ΘΑ ΕΙΧΑ -ΙΣΩΣ-ΜΙΣΘΟ
ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΕΡΗΘΗΚΑ.
ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
ΔΙΟΤΙ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΡΟΣΚΡΟΥΕΙ
ΠΑΝΩ ΣΕ δυναμεις του κακοῦ
που σέρνουν τους ταλαιπωρους
εξαρτημενους και ειναι αοπλοι πνευματικα
συνήθως....
οσα παντως εγραψα
δεν εννοουσα εσενα
γενικα μιλαω...
απλα απαντησα στο σχολιο...
ευχαριστω.
να εισαι καλα.
Α μ α λία.
(((ΑΝ ειναι θέλημα Του,θαρθει...)))
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΕΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ Σου ΧΡΙΣΤΕ'ΜΟΥ.
Nimrodel έγραψε:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Μια παράκληση μόνο...
Μπορείς να μου μάθεις πως να Του το ζητήσω για να μου κάνει την χάρη να μου τυλίξει και να μου χαρίσει και εμένα το δώρο που περιμένω;
Θα εύχομαι μια ζωή για εσένα!" :-)
............................
Nimrodel
Κάνεις δύσκολες ερωτήσεις και πώς να απαντήσει κάποιος με συντομία;
ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ.
Αυτή η ερώτηση θα μπορούσε να αποτελέσει θέμα πολλών αναρτήσεων και δεκάδων σχολίων...
Α μπα...δεν το αποτολμώ...άσε καλύτερα...
Κάνε μόνο προσευχή και ...ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ 'ΡΘΕΙ,
ΘΕ ΝΑΡΘΕΙ, ΑΛΛΙΩΣ ΘΕ ΝΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ που λέει και η λαϊκή ρήση...
:-)
Αγαπητή Αμαλία,
ΑπάντησηΔιαγραφήτο ξέρω πως δεν εννοείς εμένα και πως όλα τα λες με καλή προαίρεση!
Συγχώρα με αν σε έκανα να νομίσεις το αντίθετο για εμένα.
Εξ' αρχής τα ίδια λέγαμε! Ίσως με διαφορετικές λέξεις... ;-)
Πάντως ειλικρινά έλεγα πως αυτό που έκανες ήταν το κάτι παραπάνω! Χωρίς να θέλω να σε ρίξω από δεξιά και σε καμιά περίπτωση για να σε πάρω με το καλό και να με ακούσεις.
Μπορεί σε εσένα να μην φάνηκε μεγάλο αλλά από την στιγμή που για άλλους είναι, τότε είναι και από μόνο του!
Πολλές φορές η κούραση, η πείνα και το κρύο δεν είναι σημαντικά.
Ο χρόνος, ο κίνδυνος αλλά και το να ξεπεράσουμε τους φόβους μας είναι πολλές φορές πιο σημαντικό. Και δεν το καταφέρνουν οι περισσότεροι!
Επίσης συμφωνώ πως αν είναι θέλημά Του, θα έρθει (αν δεν μπέρδεψα τους ανώνυμους...).
Όπως λες και εσύ όμως δεν πρέπει και εμείς να κάνουμε κάτι; ;-)
Έτσι είναι Σαλογραία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι ακριβώς!
Αυτό θα κάνω...
Θα εύχομαι πάντως, έτσι και αλλιώς και για εσένα και για όλους μας!
:-)
Nimrodel
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε ρώτησες εμένα, αλλά η τελευταία σου φράση:
"Όπως λες και εσύ όμως δεν πρέπει και εμείς να κάνουμε κάτι;"
με τσἰγκλησε να σου δώσω συμβουλή, μια και ρώτησες...
Λοιπόοοοον!
Αν θές να κάνεις κάτι, άλλαξε τη φωτο δίπλα από το όνομά σου...
Βάλε μια φωτό του Τομ, του Αντόνιο, δική σου, βάλε μια φωτό ανθρωπινή τέλος πάντων...
Άλλαξε και το όνομα. Τα ονόματα ξωτικών είναι...εκφοβιστικά...
Βάλε ανθρώπινο νικ...
Δὐσκολο;
Πρέπει να το κάνεις...χαχα.....μια και με ρὠτησες πριν, ΜΟΥ ΗΡΘΕ.. φλασιά ΤΩΡΑΑΑΑ!
:-)
Ακου τώρα:
Μια φορά είχα μια φιλενάδα που έλεγε ότι ήθελε να παντρευτεί.
ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Δ Ε Ν ΗΘΕΛΕ.
Ξέρεις από πού το κατάλαβα;
Όταν πρόσεξα τα τεράστια μανικιούρ που έτρεφε.
Τα μανικιούρ ήταν τα "νύχια " που έβγαζε σε πνευματικό επίπεδο για να κρατάει ΜΑΚΡΙΑ ΠΆΝΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ...
Όταν τη συμβούλεψα να κόψει τις νυχάρες, ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΕ με σθένος...ου το τυχόν...
ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ, ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΙΣΤΕΙ ΤΙΣ ΑΜΥΝΕΣ ΤΗΣ...
όταν με την πολλή δική μου γκρίνια, ΈΚΟΨΕ τον όνυχα, ΒΡΉΚΕ ΚΑΙ ΆΝΤΡΑ!
Την παντρέψαμε και ησυχάσαμε!
:-)
ΤΥΧΑΙΟ;
ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ;
(χαχα...σε "κούφανα"έ;)
Υ.Γ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για τις προσευχούλες, λατρεμένο...
Χίλια ευχαριστώ....
Όχι μόνο δεν με κούφανες αλλά καταλαβαίνω ακριβώς τι λες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγάλο κεφάλαιο οι άμυνες του καθενός. Και παρότι έχω αρκετές στην online παρουσία μου, δεν κάνω το ίδιο στην προσωπική μου ζωή. Τουλάχιστον στα θέματα που δίνω σημασία και αξία!
Για το συγκεκριμένο μόνο να προσεύχομαι μπορώ και με το που είδα ότι έτσι πέτυχες και εσύ, είπα να ρωτήσω την συνταγή μην η δική μου είναι η λάθος.
Σταματάω όμως γιατί αρχίζω και νιώθω άσχημα για την παρεκτροπή των σχολίων (όπως και την προηγούμενη φορά!).
Συγγνώμη και πάλι!
Θα εύχομαι. Αν το κάνεις και εσύ για εμένα θα σου είμαι αιωνίως ευγνώμων. Και παίρνω το θάρρος να το ζητήσω γιατί βλέπω πως έχεις την ικανότητα να "αισθανθείς" για τον άλλο και από τα γραπτά του μόνο!
:-)
2:53 :-) thank you
ΑπάντησηΔιαγραφήbut ...επιμένω
ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΤΙΠΟΤΑ,
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ
ΑΝ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙ ΚΟΠΟ
ΣΩΜΑΤΙΚΟ Η ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΟ....
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΦΟΒΟ
ΟΥΤΕ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ
αλλωστε ήταν μερα
όλη μερα
και μες τα μοναστηρια
τι να φοβηθω?
ο ανθρωπος φαινεται
απο τα ματια!
οταν σου ζηταει μονο μια μπαλα παγωτου
για να μη σε ξοδεψει
βλεπεις οτι εχει ΗΘΟΣ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΟ$$$!!!
εγω ειμαι κι αντιδραστικη!
ΑΜΑ Ο ΑΛΛΟΣ
ΜΕ ΤΡΑΒΑΕΙ ΑΠ'ΤΟ ΜΑΝΙΚΙ
ΞΑΦΝΙΚΑ
ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ-ΑΓΝΩΣΤΟΣ
ΕΤΣΙ ΣΤΟ ΞΕΡΚΑΦΩΤΟ
"ΔΩΣΜΟΥ ΕΝΑ ΕΥΡΩ"
εκνευριζομαι με το θρασσος
και του λεω=
"γιατι?στο χρώσταγα?"
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΡΑΠΕΖΑ,
ΛΕΩ ΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ.
ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ!
οπως βλεπεις
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΗ
ΚΙ ΟΥΤΕ ΛΥΠΑΜΑΙ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ.
μου τη δινει να βλεπω
απαιτητικους
αγενεις
αχαριστους...
ΣΥΓΝΩΜΗ.
ΜΠΟΡΕΙ-στις καλές μου-
να του παρω 1 ψωμι,
για να μην εχω τυψεις...μετά (!!!)
αλλα θα του τα πω,ομως-οπως τα σκεφτομαι!
αυτη ειμαι.
παραξενη-τσιγκουνα
---ΣΥΓΝΩΜΗ---
Α μ α λία
Nimrodel
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΆΓΜΑΤΙ...
Το γραπτό ειναι μεγάαααααλος καθρέφτης....
Θα στο λέει και η ..φιλόλογος αυτό, υποθέτω.:-)
Και , ναι, ναι...ξεφύγαμε ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ...
ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΕΡΙ ΓΑΜΟΥ, ΣΕ ΑΛΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ...
:-)
ΑΝ μου επιτρεπετε,
ΑπάντησηΔιαγραφήνα πω την γνωμη μου
................
Nimrodel
ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Η ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ
ΔΕΝ
ΧΤΥΠΑΕΙ ΩΡΑΙΑ
ΤΟ ΜΑΠΕΤ ΣΩΟΥ!!!
ΑΝ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΔΑ
ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ+ΧΡΟΝΟΥ...
ΤΟ ΟΝΟΜΑ-ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ
ΥΠόΘΕΤΟ
ΦΑΡΜΑΚΟ...ΚΛΠ.
ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΙΓΟΥΡΑ
Η ΦΩΤΟ
ΚΙ ΕΝΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΟΝΟΜΑ!
ΣΥΓΝΩΜΗ.
ΗΘΕΛΑ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΤΟ ΠΩ,
ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΠΑΡΑΞΕΝΟ....
ΠΑΡΑΤΑΙΡΟ...
ΧΑ! :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το όνομα μάλλον έχετε δίκιο. Εμένα δεν μου χτυπάει άσχημα γιατί μου θυμίζει το τραγούδι που έχει πολύ "ψυχή" και είναι γλυκύτατο!
Όσο για τον Gonzo... κι'όμως!
Είναι το πιο ταπεινό και καταφρονεμένο muppet.
Είναι κακάσχημο και το γνωρίζει.
Πάραυτα χαμογελάει γεμάτο ταπεινοφροσύνη χωρίς ποτέ να σταματάει να προσπαθεί!
Ποτέ δεν αντιδράει με κακία και πάντα ανέχεται τους άλλους με το ίδιο χαμόγελο!
Είναι το πιο χριστιανικό muppet! ;-)
Μάλλον όμως βρήκα προς άλλη μεριά να εκτροχιάσω τα σχόλια.
Σαλογραία, θα πρότεινα να διαγράψεις τα άσχετα μου χάριν των υπόλοιπων σχολίων. Είναι πολύ ωραίο θέμα και είναι κρίμα! Δεν θα με πειράξει καθόλου εμένα προσωπικά!
Συγγνώμη και πάλι! :-)
Nimrodel
ΑπάντησηΔιαγραφή:-)
ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΩ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.
ΘΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΤΟΥΣ, ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΕΠΙΡΡΟΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ!
:-)
Τα μάπετ δεν έτυχε ποτέ να τα παρακολουθήσω, οπότε δεν γνωρίζω τους χαρακτήρες...
ΕΙΧΑ δει καποτε μάπετ
ΑπάντησηΔιαγραφήσώου για λίγο
και το μόνο που θυμάμαι
είναι ο Κέρπιτ
Η μιςς Πιγκυ και κατι παπουδες...
χαρακτηρες δεν θυμαμαι.
εχει γλυκια φατσα
το δικο σου μαπετ
αλλα ΠΑΩ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ....
ΚΑΛΟ απόγευμα.
Σχολιάζω χωρίς να έχω διαβάσει όλα τα σχόλια, δεν προλαβαίνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι ανάμεσα σε αυτά που μου κάνουν εντύπωση.. είναι.. το εξής..
Η όποια πράξη αγάπης ή ελεημοσύνης ή θυσίας,
η οποία είναι προς ΟΦΕΛΟΣ κάποιου άλλου και προς ΖΗΜΙΑ δική μου,
μου φαίνεται, εκείνη τη στιγμή που την κάνω, πως είναι μια πράξη μάλλον χαζομάρας.
Π.χ. χάνω τα χρήματά μου=έχω πλέον λιγότερα χρήματα, θυσιάζω κάτι, κλπ.
Μόνο μετά από πολύ μα πολύ πολύ πολύ Π Ο Λ Υ καιρό, δεν φαίνεται στα μάτια μου μια πράξη χαζομάρας, αλλά, το αντίθετο, σκέφτομαι και λέω "μακάρι να είχα κάνει κι άλλα!!!!!!"
4:31 4 Φεβρ.2011
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστή η παρατήρησή σου, αγαπημένο μου.
Η Εφαρμογή των Εντολών μάλλον ως χαζομάρα και μωρία φαίνεται εκ πρώτης όψεως, και μόνο μετά από ΠΟΛΥ καιρό καταλαβαίνουμε την αληθινή ΣΟΦΙΑ της...
"Ημείς μωροί δια Χριστόν" τονίζει και ο Απόστολος...
Καλο απόγευμα σε όλους. Η ανάρτηση και τα σχόλια πολύ με άγγιξαν όπως και η υπέροχη φωτογραφία σου Σαλογραία.Αλήθεια τι ειναι αυτα τα υπέροχα χρυσαφια μέσα στη λίμνη; Αναρωτιέμαι το εξης σχετικά με την ελεημοσύνη .Πολλές φορές βλέπω άλλους ανθρώπους που είναι πολύ ευκολο σε αυτους να κάνουν εξωτερική ελεημοσύνη αλλά δεν συγχωρουν εύκολα ακόμα και δικους τους ανθρώπους και αναρωτιέμαι τι είδους έλεος θέλουμε να κάνει σε μας ο Θεός αφου ότι μας δόθηκε δωρεάν απο αυτόν δεν θέλουμε από την καρδιά μας να το δώσουμε στους άλλους. Σκέφτομαι απλά μήπως η κατάκριση είναι αυτή που σκληραίνει την καρδιά μας ,μας αποκόβει απο το Θεό και έτσι απλά αδυνατούμε ως προς το έλεος να του μοιάσουμε;Ο Κύριος ας μας φωτίσει ως προς αυτο το σημείο, να ελεούμε όχι επειδη είμαστε καλύτεροι ως προς αυτούς που μας εφταιξαν, αλλά ως ομοιοπαθεις .Ισως η τήρηση και εφαρμογη της ελεημοσύνης σε επίπεδο νου και καρδιάς να φέρει και την εξωτερική ελεημοσύνη με ένα τρόπο πολύ πιο ουσιαστικό απο μιά απλή κίνηση συμπάθειας. Σ ευχαριστω που μπορώ να διαβάζω μέσα απο εδω τόσο όμορφες σκέψεις. Μακρίνα
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ο Κύριος ας μας φωτίσει ως προς αυτο το σημείο, να ελεούμε όχι επειδη είμαστε καλύτεροι ως προς αυτούς που μας εφταιξαν, αλλά ως ομοιοπαθεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙσως η τήρηση και εφαρμογη της ελεημοσύνης σε επίπεδο νου και καρδιάς να φέρει και την εξωτερική ελεημοσύνη με ένα τρόπο πολύ πιο ουσιαστικό απο μιά απλή κίνηση συμπάθειας."
Συμφωνώ!!!!
Μακρίνα μου
ΑπάντησηΔιαγραφήτι χαρά μου δίνει πάντα η επίσκεψή σου, και τι σοφά μου ξεμπερδεύεις τα μπερδεμένα μέσα στο κεφάλι μου...
Ωραία!
Από την εσωτερική ελεημοσύνη της ΜΗ κατάκρισης, θα προσπαθήσω να προσεγγίσω σωστότερα και την εξωτερική ελεημοσύνη.
Μου αρέσει αυτή η προτεινόμενη διαδρομή.
Η πάπια στη φωτό, θα μπορούσε να συμβολίζει τη Σαλογραία,:-)
το νερό της λιμνούλας θα μπορούσε να συμβολίζει αυτο το μπλοκάκι'
και τα χρυσάφια στο βάθος του, θα μπορούσαν να είναι τα πολύτιμα σχόλιά σας, που φτιάχνουν το θησαυρό μου.
:-)
Να περνάς συχνότερα να τα λέμε...ανησυχούσα λιγάκι που χάθηκες...
;-)
"Ο Κύριος ας μας φωτίσει ως προς αυτο το σημείο, να ελεούμε όχι επειδη είμαστε καλύτεροι ως προς αυτούς που μας εφταιξαν, αλλά ως ομοιοπαθεις".
ΑπάντησηΔιαγραφή.................
Πράγματι, αυτή η φράση της Μακρίνας, με άγγιξε και μένα πολύ...
Σε ένα τελευταίο βιβλιαράκι του Αντονυ Μπλουμ που μετέφρασαν οι εκδόσεις "ΕΝ ΠΛΩ", βρήκα μια σκέψη, που πολύ μου άρεσε, πάνω στο πόσο οδυνηρό είναι να πρέπει να λάβεις κάποια προσφορά από άνθρωπο που νιώθει ανώτερος από σένα...που δεν μπορεί να συν-αισθανθεί τον ΠΟΝΟ σου, με αγάπη Χριστού...
Φοβερό μου φάνηκε...
Αν βρω το κείμενο, γιατί κάπου έχει χαθεί στο χάος εδώ, θα σας το μεταφέρω επί λέξει.
& η οπτική γωνία από την οποία είναι τραβηγμένη η φωτό, τι συμβολίζει; :)
ΑπάντησηΔιαγραφή:-) Οπτική γωνία;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη φωτό;
Πωπω...ερωτήσεις...δεν το είχα σκεφτεί...μάλλον πάντως πρέπει να συμβολίζει πόσο πολύτιμα θεωρώ τα σχόλια σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα.
Συμφωνεί σε αυτό και ο φίλος μου ο Σάββας.
Σάββα, Σάββα, είσαι εδώ;
:-)
"πόσο οδυνηρό είναι να πρέπει να λάβεις κάποια προσφορά από άνθρωπο που νιώθει ανώτερος από σένα...που δεν μπορεί να συν-αισθανθεί τον ΠΟΝΟ σου, με αγάπη Χριστού..."
ΑπάντησηΔιαγραφήπόσο οδυνηρό.. Φαντάζομαι οτι είναι πράξη πιθανού τσαλακώματος της ψυχής του άλλου! Αν η πράξη προσφοράς ή βοήθειας προς τον άλλον, γίνεται με σκοπό να ελέγχουμε τον άλλον, τότε.. ζήτω που καήκαμε.. Το θέμα είναι πως για να καταφέρουμε να μην το κάνουμε αυτό, απαιτείται να μην κατακρίνουμε.
"πόσο οδυνηρό.. Φαντάζομαι οτι είναι πράξη πιθανού τσαλακώματος της ψυχής του άλλου! Αν η πράξη προσφοράς ή βοήθειας προς τον άλλον, γίνεται με σκοπό να ελέγχουμε τον άλλον, τότε.. ζήτω που καήκαμε.. Το θέμα είναι πως για να καταφέρουμε να μην το κάνουμε αυτό, απαιτείται να μην κατακρίνουμε".
ΑπάντησηΔιαγραφή............................
Ανθρωπος που φτάνει σε αυτό το μέτρο, φτάνει στην αυλή της Βασιλείας του Πνεύματος...
Μακάρι να προσεγγίσουμε...μακάρι να καταλάβουμε την άγνοια που μας δέρνει και την πώρωση...
Σ ευχαριστώ, αγαπημένο μου...
Εμένα, πάντως, υπάρχει κάτι, που δε μου αρέσει, στους ενδεχόμενους συμβολισμούς της εικόνας.. :-(
ΑπάντησηΔιαγραφή:-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε σου αρέσει η Σαλογραία ως πάπια, μήπως;
Και γω περιστεράκι θα προτιμούσα, ή γλάρο, αλλά πάπια βρήκα...
Το βρήκα;
Αν όχι, πες μου...
Αν όχι, πες μου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι απαντάει τώρα κάποιος; Τι να πω; Από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω; Τι να πρωτο-πώ;
Καλύτερα να μην πω τίποτα. Αν ΟΝΤΩΣ αξίζει αυτό που σκέφτομαι, αν όντως αξίζει, αν δεν είναι μια βλακεία σκέτη και μισή, τότε, αν είναι κάτι που αξίζει, ίσως το πει κάποιος άλλος σχολιαστής, αν όντως αξίζει. Δεν θέλω να πω.
Αγαπημένο μου
ΑπάντησηΔιαγραφήμη μου στενοχωριέσαι...ολες μας οι κρίσεις, όλων,
ΕΚΤΟΣ πραγματικότητας βρίσκονται.
Λίγη πλακίτσα κάνουμε καμια φορά...
Σε φιλώ
Σαλογραία σε ευχαριστω. Δεν ειμαι άξια να ξεμπερδέψω τον εαυτό μου πολύ δε περισσότερο τον οποιδήποτε άνθρωπο και ειδικότερα εσένα . Ομως θαρρω απαντώντας λίγο και στον ανώνυμο των 5¨48 'οτι αν η πράξη προσφοράς και βοήθειας γίνεται με σκοπό να ελέγχουμε τον άλλο, τ'οτε ζήτω που καήκαμε... Μ'αλλον δεν ξεκινάμε να ελεήσουμε με σκοπο να ελέγχουμε τον άλλο.Αλλά μάλλον προηγήθηκαν χωρίς έλεος συμπεριφορές δικές μας προς τρίτους και μετά ερχόμαστε να ελεήσουμε κι αυτόν που μάθαμε ότι έχει ανάγκη.Η πνευματική ζωή νομίζω πως έχει μια συνέχεια και τίποτα δεν είναι ανεξάρτητο. Η εσωτερική κατάκριση ή η έλλειψη συγχωρητικότητας απο καρδίας ήδη δείχνει μέσα μας μια στάση υπεροχης έναντι των άλλων αρα με τι πνεύμα ελεούμε εξωτερικά;Ταπεινα φρονώ ότι η κατάκριση φέρνει σκληρότητα και μας αποκόπτει απο τον Θεό του ελέους. Ας μη νομίσει κάποιος ότι την ξεπέρασα, απλά θέλησα να μοιραστω κάποιες σκέψεις μου μαζί σας. Πάλι φλυάρησα.(Δεν ξέρω αν το φλυάρησα γράφετε με η).Η παρομοίωσή σου για την πάπια κ.λ.π με έκανε να σκεφτω πολλά.Αν θες ανέβαζε κι άλλες φωτογραφίες από τον αστρικό κόσμο.Είναι υπέροχες.Μακρίνα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό το σχόλιο 6:21, νομίζω οτι έγινε παρανόηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαληνύχτα και καλό φωτισμό σε όλους μας.
ΑΝ μπορω να πω τη σκεψη μου,
ΑπάντησηΔιαγραφήστα του ΜΠΛΟΥΜ
...οταν καποιος μας προσφερει κατι
επειδη νιωθει ανωτερος
χωρις να νιωθει τον πονο μας...
τοτε
1.-μπορουμε να τον ευχαριστήσουμε, εξηγώντας του
...και παρακαλώντας τον,να ευχεται υπερ ημων.
2.-να σιωπησουμε,να ταπεινωθουμε...
3.-να μην δεχτουμε την βοήθεια.καθολου.
4.-να την δεχτουμε.κι αμεσως να την δωσουμε σε καποιον αλλον...
ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ Ο ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΝΙΩΘΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ...
ΚΙ ΑΝ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΛΕΠΤΟ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ
ΜΕΣΑ ΤΟΥ...ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΣΤΡΑΒΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ.
Πραγματικό συμποσιο εδώ περα..Ειδα φως και μπήκα Πολύ εγνοια αδελφοι και αδελφές για τοτι και το πως θα το κανουμε..Ας θυμόμαστε πως η ικαιοσυνη μας (η όποια.πραγματική ή φαινόμενη) ως ράκος αποκαθημενης ενώπιον του Κυρίου..Ας κανουμε ό.τι μπορουμε προσευχόμενοι μέσα στην κακία που μας δέρνει αν δεν επισκιάσει η Χάρη Του,μην τύχει και Τον συναντήσουμε πεινωντα ή Διψώντα η εν φυλακή και γυρισουμε πλευρό..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΚΥΛΑΣ
ΝΑΝΑΙ ευλογημενον ΑΚΥΛΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Πρίσυλα.
καληνύχτα!
Ακύλα μου
ΑπάντησηΔιαγραφήπώς φαίνεσαι ότι είσαι ήρεμος τύπος!
Ευχαριστούμε που είδες φώς και μπήκες!
Είχες καιρό να μας αφήσεις ένα αστραφτερό μήνυμα...
Καλό βράδυ!
;-)
......................
6:42 αγαπημένο μου...
Νομίζω ότι είναι Χάρις να μάθουμε να δεχόμαστε με χάρη, ή και να αρνούμαστε μια προσφορά με χάρη...
;-)
Προσωπικά δεν το έχω καταφέρει ακόμη, αλλά...δεν απελπίζομαι...
Σημασία έχει να προσπαθούμε προς αυτή την κατεύθυνση.
Σαλογραία μου για αλλη μια φορα καταφερες να κάνεις όλο τον κόσμο να γραψει σχόλια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι κατι μοναδικο στο διαδίκτυο.
Είναι η ικανοτητα σου ασύληπτη....
Δεν την εχω συναντηση σε κανενα άλλο μεγάλο ή μικρό ιστολόγιο.
Κάνεις μια αναρτηση και πιανεις για πλάκα 60-70-80-100 σχόλια...Απίστευτο.
Λοιπόν θα ήθελα να πω 2 λογια μονο στον φιλο Nimrodel.
Στο σχόλιο μου φιλε μου υποστήριξα ότι και οι 2 απόψεις περί ελεημοσύνης δηλαδή και η καταπάντων χωρις διακριση (η ανύποπτη όπως την χαρακτηρισα) και η καχύποπτη έχουν δυνατα επιχειρήματα. Και μαλιστα τόνισα ότι ίσως η ανύποπτη είναι πιο αρεστή στον Θεό...
Εσύ φιλε μου όπως βλέπω υποστηρίζεις με πολύ καλα επιχειρήματα την ανύποπτη και αφήνεις όπως λες την κρίση στον Θεό. Το δέχομαι αλλα θα μου επιτρέψεις έναν μικρό αντίλογο.
Νομίζω ότι η αλήθεια είναι καπου στην μεση.
Η ελεημοσύνη πρέπει να γίνεται κατα περίπτωση και με διάκριση. Δηλαδή για να εξηγήσω. Αν δεν ειναι στο χέρι μας να γνωρίσουμε το ποιος είναι αυτος που ζητά την βοήθεια μας τότε αφήνουμε το θέμα στον Θεό και την κρίση του. ¨οταν όμως μας δίνεται αυτη η δυνατότητα (δηλαδή το επιτρέπει κι ο Θεος που φυσικά δεν θέλει να πεφτουν θυματα απατης οι πιστοι) τοτε οφείλουμε να το ψάχνουμε....
Φιλε μου νομίζω ότι όταν βοηθούμε έναν ανθρωπο που γνωρίζουμε ότι είναι ναρκωμανης και οτι την ελεημοσύνη μας θα την μετατρέψει σε δόση θανατου τότε η ελεημοσύνη πάει στραφι και μάλλον αμαρτία εχουμε διαπραξει. Δεν ειναι δυνατόν να ρίξουμε υποκριτικά την ευθυνη στον κακομοίρη τοξικομανη που πλέον είναι έρμαιο του παθους του λέγοντας ότι εγω τον βοηθησα αυτος είναι υπευθυνος από εκει και πέρα... Αυτο δεν δειχνει καθόλου αγάπη....
Κάποια φορά εμφανίστηκε μια γυναίκα στην Εκκλησία και ζήτησε βοήθεια για τα 6 παιδιά της που πεινούσαν!!!! Ο Ιερέας της ζήτησε την διευθυνση του σπιτιού της ωστε να την επισκεφτουν κυρίες του φιλοπτωχου και να βοηθησουν παντοιοτρόπως την οικογένεια.
Φυσικά καποιος που έχει πραγματική αναγκη θα έδινε αμεσως την διευθυνση με χαρα...
Ομως αυτη η γυναικα άρχισε να μουρμουράει και να κατηγορεί τους ιερείς και την Εκκλησία ότι δεν θελουν να βοηθησουν κλπ.... Με λιγα λόγια αποδείχθηκε ότι ηταν μια ψευτρα απατεωνισα και όχι μονο δεν ειχε καθόλου παιδια αλλα δεν είχε καν ιδιαίτερο οικονομικό πρόβλημα αφού γι αυτην η ζητιανιά ήταν επαγγελμα!!!!!!
Πιστευεις ότι ο Ιερεας έπρεπε αμεσως να την βοηθησει ή οχι;
Αλλοτε πάλι ο Χριστιανός οφείλει την βοήθεια του χωρις να πρέπει να το πολυεξετάσει..
Ο Αγιος Νικόλαος ο Πλανας, ενας άγιος του αιώνα μας καποτε προχωρούσε στον δρομο. Ηταν χειμώνας και το κρύο ήταν τσουχτερο. Ηταν νυχτα κι εκει που πηγαινε για το σπιτι του συναντησε εναν άνθρωπο ρακένδυτο που κρύωνε και φαινόταν παμφτωχος. Σταματησε και εβγαλε αμέσως το αντερί του (το εξωτερικο ρασο) και το έδωσε στον φτωχο άνθρωπο....χωρις δευτερη κουβεντα και χωρις καμια ερωτηση. Μαλιστα συνηθιζε συχνα να γυριζει στο σπιτι του χωρις το ρασο και η οικονομος του σπιτιου του παραπονιουνταν ότι στο τελος θα κρυώσει άσχημα καμια μερα....
Νομίζω λοιπον ότι η ελεημοσύνη πρεπει να γινεται με διακριση... και να κρινεται κατα περιπτωση.
Καλημέρα σε όλη την παρέα. Καλως μου επισημαίνετε ότι δεν αφήνουμε την εξωτερική ελεημοσύνη όσο δεν τα καταφέρνουμε με την εσωτερική κατάκριση. Νομίζω δεν το ξεκαθάρισα και φάνηκε ακραία η τοποθέτησή μου.Ευχαριστω και πάλι για την αγάπη σας. Μακρίνα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα στα τα υπέροχα παιδιά της διαδικτυακής χορωδίας που γράφαμε και άλλοτε!
ΑπάντησηΔιαγραφή:-)
Στην Πάτρα σήμερα έχει χαρούμενη λιακάδα και καλύτερη θερμοκρασία από χτες...όπως τα πρόβλεψαν και οι μετεωρολόγοι...
Θάνο μου
Συμφωνώ μαζί σου στα περί ελεημοσύνης και ανάγκης διακρίσεως, ειδικά όταν πρόκειται για ποσό βοήθειας μεγαλύτερης...
Τώρα, αν μου ζητάει ο συνάνθρωπος, ένα κέρμα ας πούμε, εκεί το δίνω- αν έχω- χωρίς να εξετάζω, το δίνω, μόνο και μόνο για την ταπείνωση εκείνου που το ζητάει.
Επειδή συνιστά ταπείνωση το να ζητάς.
Θυμάμαι τη μάνα μου μια φορά, λόγω γηρατειών, κάθισε σε ένα σκαλοπατάκι μιας πόρτας, σε δρόμο, προκειμένου να ξαποστάσει και όταν ήρθε, ξαφνικά, ένας άγνωστος και της έδωσε μια τυρόπιτα(!)
αναρωτήθηκε με ντροπή, και αμηχανία, αν του φάνηκε σαν ζητιάνα, και τούτου ένεκεν, της πρόσφερε την τυρόπιτα!
Δεν ήθελε να την περάσει για ζητιάνα, βεβαίως.
Δεν άντεχε και ΤΟΣΗ ταπείνωση, πιά!
;-)
Το γεγονός ότι οι αδελφοί με ΤΙΜΟΥΝ με τα εκλεκτά σχόλιά τους, με συγκινεί και μένα, με ΔΙΔΑΣΚΕΙ και με ΕΜΨΥΧΩΝΕΙ και αυτό το μικρό ιστότοπο, δεν μου επιτρέπει να τον αφήσω...
Αδελφός υπό αδελφού βοηθούμενος, ως μπλογκ οχυρό!
:-)
για να παραφράσω τα της Γραφής!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ, ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ!
Όλα τα επιχειρήματα που αναφέρονται είναι αξιόλογα και έχουν και την λογική τους στήριξη όπως αναφέρει και
ΑπάντησηΔιαγραφήο Θάνος.
Πλην όμως, ας έχουμε στην άκρη του μυαλού μας, πως η λογική του Θεού υπερβαίνει την δική μας έτη φωτός!
Και μεταστρέφει το σοφόν το δικό μας εις μωρίαν!
Και ναί μπορεί η λογική μου να μου λέει πως υπάρχει σοβαρή πιθανότητα η ελεημοσύνη που θα κάνω να πάει σε πρέζα ή κάτι παρόμοιο, η λογική του Θεού όμως είναι η ίδια;;
Αυτός που από τις πέτρες εγείρει τέκνα τω Αβραάμ, δεν μπορεί να κανει κάτι για την ψυχή αυτή την..απατεώνισσα;;;
Ας φροντίσουμε να είμεθα δόται ιλαροί και ο Θεός που μετασκευάζει το σκότος εις Φώς κάτι θα κάμει...
Εμείς μόνο μια καλή προαιρεση μπορούμε ίσως να δείξουμε..
Η λογική μας είναι τόσο κάλπικη...
ΑΚΥΛΑΣ
Υ.Γ. Πρίσυλα ευχαριστώ για το χαιρετισμό και αντεύχομαι τα καλύτερα
ΑΚΥΛΑ, λατρεμένο μου
ΑπάντησηΔιαγραφήτο μωρόν του Θεού, σοφότερον των ανθρώπων εστί, γράφει ο Απόστολος, αλλά αυτό εμείς ακόμη δεν το έχουμε συνειδητοποιήσει.
Όπως δεν έχουμε συνειδητοποίηση ότι τα Π Α Ν Τ Α γίνονται ΜΕ ΘΕΙΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΔΥΝΑΜΗ.
ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΑΤΗΜΑ ΚΟΥΜΠΙΟΥ ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ, Μ Ο Ν Ο ΜΕ ΘΕΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ.
ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ Τ Ι Π Ο Τ Α ΑΠΟΛΥΤΩΣ Δ Ε Ν ΕΙΝΑΙ
ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΜΑΓΚΙΑ Ή ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ,
ΓΙ ΑΥΤΟ,
ΦΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΓΕΛΟΙΌΤΑΤΟΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ,
ΜΕ κάθε ΜΙΚΡΟΨΥΧΙΑ, κάθε κούφια ΟΙΗΣΗ
με κάθε σκωληκόβρωτη ΦΙΛΑΡΓΥΡΙΑ ΜΑΣ...
συγνωμη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΛά ... τι μας λέτε αδελφέ Ακύλα?
Η λογική μας είναι κάλπικη
όταν βλέπουμε έναν χρήστη
εξαρτημένο
που μας ζητάει λεφτά
99% πιθανοτατα για τη δόση του
και
λέτε εσείς να του δίνουμε?
λυπάμαι,αλλά δεν σας καταλαβαινω.
Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΜΟΥ
αλλά κι όλοι όσοι έχουν παρόμοιο
περιστατικό
ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ.
συγχωρεστε με...
εμεσα κρινετε τις ]πραξεις των αλλων
αλλα δεν μας λετε τι θα κανατε εσεις
ουτε τι λυσεις προτεινετε!
κι αν Ο ΘΕΟς
ηθελε να γινει ετσι,
οπως εγινε
εσεις που ξερετε τα πιο πολλα πως και δεν το καταλαβατε?
ΛΥΠΑΜΑΙ
δεν σας καταλαβαινω.
διακρινω κατι στα λόγια σας
σαν ειρωνια
σε οσα γραφτηκαν
σαν να εσεις ολα τα σνομπαρετε.
Ο ΘΕΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ.
ΚΙ ΑΥΤΗΝ ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΜΑΣ..........
ΤΩΡΑ
ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ
ΕΙΝΑΙ................ΠΕΡΙΤΑ.
ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ.
ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν μπορουν να νιωσουν τιποτα κακο...
οποτε δεν μπορουν να νιωσουν αυτο που λες σαλογραία...
...οτι "ΦΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΓΕΛΟΙΌΤΑΤΟΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ"....
αυτο το νιωθουν οι ανθρωποι μονο...
σκεψου
εμεις λεμε, πχ -> αυτος ο πολιτικος ειναι
γελοίος....
και μεσα μας νιωθουμε διάφορα συναισθήματα
ανάμικτα που δεν ειναι ολα ΘΕΑΡΕΣΤΑ.
οποτε
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΜΑΣ
ΝΑ ΝΙΩΘΟΥΝ ΕΤΣΙ...
ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΟΤΑΝ ΑΙΣΘΑΝΘΟΥΝ ΤΟ ΚΑΚΟ
ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΛΑΙΝΕ....
ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΝΕ ΔΙΟΤΙ ΠΟΝΑΝΕ.
ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ -ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΜΑΣ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ.........ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟΙ.
Φίλε μου Ακύλα δεν μπορω παρα να συμφωνησω μαζί σου για την μωρία της λογικης των ανθρωπων μπροστα στον Θεό όμως φιλε μου επιμένω σε ενα πράγμα ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ειμαι απολυτως σιγουρος (γιατι μου εχει συμβει) ότι ο ελεηθείς θα αγοράσει την δοση του θανατου....τότε διαπράττω αμαρτία με την ελεημοσύνη χρημάτων...
Εν προκειμένω προτίμησα να του προσφέρω τρόφιμα γιατι εκεινη την στιγμη μπορουσα.....
Και το πιο τρομερο από όλα είναι όταν μια φορα ενα μικρο παιδί μου ειπε πεινάω ενω καθόμουν σε ταβερνα και του είπα κάτσε μαζί μας να φας...και μου απαντησε όχι θέλω λεφτά....
Τι να πω τώρα;
Ποια καθίκια βαζουν τα μικρα βλασταρια να μαζεύουν ΜΟΝΟ χρήματα και με την απειλη του ξύλου;
Οτι και να λέμε μερικες φορές φίλε μου η κακία των ανθρωπων ξεπερνάει κάθε όριο....
6:43
ΑπάντησηΔιαγραφήαγαπημένο μου ΗΜΑΡΤΟΝ, ΗΜΑΡΤΟΝ!
ΛΑΘΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗ.
ΜΕΤΑΝΟΩ ΦΡΙΧΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΞΕΦΥΓΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΈΓΡΑΨΑ.
ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.
ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΘΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ ΤΏΡΑ...
ΚΑΛΟ ΒΡΆΔΥ...
:-)
ΚΑΛΕ σαλογραία...
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν σε μάλωσα.
συγνωμη.
μην φρικαρεισ!
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΘΑΝΟ ΚΟΥΚ!
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ........
ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΤΑΒΕΡΝΑΣ ΜΟΥΧΕΙ ΤΥΧΕΙ.......
ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ.
μια φορα κι ενα κοριτσακι
γυρω στα 5-τσιγκανακι
με δουλεψε κανονικα
και της εδωσα 5 ευρω με τα χιλια ζορια
κι αντι να παρει κατι να φαει
πηρε τσιγαρα!
5 χρονο σκατό....
μουρθε να το κρεμασω αναποδα
απο το δεντρο!
ασε.
ειπαμε...να δινουμε
αλλα οχι οτι ναναι
οπου ναναι!!!
ευλογησον........
καλη σας νυχτα..............
:-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό ξημέρωμα...
Διδαχές του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ωραία κόρη
Ένας ασκητής παρεκάλεσε τον Θεό να του φανερώσει πολλά μυστήρια.
Καί βγαίνοντας από το κελλί του να υπάγει σε μία χώρα, στον δρόμο όπου επήγαινε, σμίγει με ένα άγγελο, μα δεν τον εγνώρισε ο ασκητής. ενόμισε πως ήτο άνθρωπος.
Στον δρόμο απαντούν ένα άλογο ψόφιο' έπιασε ο ασκητής την μύτη του, ο άγγελος τίποτε...
Πηγαίνουν παρέκει, απαντούν ένα βόδι ψόφιο, οπού εβρώμα' πάλι πιάνει ο ασκητής την μύτη του, ο άγγελος τίποτε.
Πηγαίνουν παρέκει, απαντούν ένα σκύλο ψόφιο πιάνει ο ασκητής την μύτη του, ο άγγελος τίποτε.
Κοντά οπού ήθελαν να φθάσουν στη χώρα, ευρίσκουν...
... μίαν κόρη πολύ ωραία, με στολίδια και φορέματα πολύτιμα.
Τότε ο άγγελος έπιασε την μύτη του.
Βλέποντας ο ασκητής του λέγει:
Τί είσαι συ, άγγελος, άνθρωπος ή διάβολος;
Απαντήσαμε το ψόφιο άλογο οπού εβρωμούσε, δεν έπιασες τη μύτη, ομοίως και το βόδι καί τον σκύλο, και δεν είδα να πιάσεις την μύτη σου.
και τώρα, οπού απαντήσαμε τέτοια ωραία κόρη, έπιασες την μύτη σου;
Τότε φανερώνεται ο άγγελος και του λέγει πως κανένα πράγμα δεν βρωμά του Θεού περισσότερο ωσάν την υπερηφάνεια.
Και λέγοντας τον λόγο έγινε άφαντος ο άγγελος.
Ευθύς εγύρισε ο ασκητής στο κελλί του και έκλαιε για τις αμαρτίες του παρακαλών τον Θεό να τον φυλάττει από τις παγίδες του διαβόλου και να μη τον ρίψει σε υπερηφάνεια και κολασθεί.
Δεν σας ξέρω αλλά σας αγαπάω, και σας ευχαριστώ κάθε φορά που μού γράφετε:)Για μένα είναι όλα αυτά τα όμορφα, το ξέρω:΅)
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μπορούσα να πω κι εγώ την γνώμη μου; δεν ξέρω αν είναι σωστή αλλά έτσι νιώθω: ο Χριστός μού ζήτησε να δίνω κι όχι να ρωτάω τον άλλο τι θα το κάνει το κέρμα που θα του δώσω. Ο Θεός στέλνει τον ήλιο να ζεστάνει και τον καλό και τον κακό, κι εγώ θα κρίνω και θα αποφασίζω αν ο άλλος "δικαιούται" τον οβολό μου; Γιατί, εγώ που τον έχω, τον δικαιούμαι μήπως; όλα από παραχώρηση τα έχω, και την ανάσα μου ακόμα. Με στεναχωρούν οι ακριβοδίκαιοι που δε θα δώσουν το ευρώ σε αυτόν που θα το δώσει πχ για ηρωίνη (ενώ οι ίδιοι δε θα διστάσουν να το ξοδέψουν για τον δικό τους εθισμό που μπορεί να λέγεται αλλιώς και να είναι νόμιμος). Ο ΑΔΕΡΦΟΣ που έχει τυφλωθεί από τον πόνο της έλλειψης της επόμενής του δόσης, θα την πάρει θέλω δε θέλω εγώ. Και το δικό μου το δώσιμο μπορεί να τον γλιτώσει από το να απλώσει χέρι κλέφτη, ή και να σηκώσει χέρι σε άλλο αδερφό, πού ξέρω εγώ, πώς κρίνω εγώ, ο Χριστός μού είπε δώσε, δε μου είπε ρώτα κι άμα εγκρίνεις δώσε. Έτσι νιώθω..
11: 56 έγραψες μεταξύ άλλων:
ΑπάντησηΔιαγραφή" ο Χριστός μού ζήτησε να δίνω κι όχι να ρωτάω τον άλλο τι θα το κάνει το κέρμα που θα του δώσω.
Ο Θεός στέλνει τον ήλιο να ζεστάνει και τον καλό και τον κακό, κι εγώ θα κρίνω και θα αποφασίζω αν ο άλλος "δικαιούται" τον οβολό μου;
Γιατί, εγώ που τον έχω, τον δικαιούμαι μήπως;
όλα από παραχώρηση τα έχω, και την ανάσα μου ακόμα"
....................
Είμαι πιο κοντά στη δική σου την άποψη, ευλογημένο μου...
Προσωπικά, με συγκινεί πάντα και ίσως το έχω αναφέρει κάπου πάλι, ότι όταν εκοιμήθη εν Κυρίω, ο άγιος Ιωάννης Μαξιμόβιτς, κάποιος ζητιάνος αλκοολικός, στο Παρίσι, που το έμαθε, δάκρυσε και σχολίασε ότι ο Βλαντίκα,υπήρξε ένας πραγματικός άγιος, διότι:
"Παρότι ήξερε ότι ήμουν αλκοολικός, πάντοτε μου έδινε βοήθεια όταν του ζητούσα, και ας γνώριζε ότι θα τα ξόδευα με λάθος τρόπο..."
Εν τέλει, όπως η συνείδηση υπαγορεύει εις έκαστον, νομίζω ότι πρέπει να πράξει...
Αν η συνείδηση σε κάποιον του λέει να δώσει, ας δώσει...
Αν η συνείδηση του λέει να μη δώσει, ας μη δώσει...
Θυμάμαι τον πρεσβύτερο γιό μου, πριν δέκα χρόνια όταν βρέθηκε με τον πατέρα του στην πρωτεύουσα, είχε σπάσει σε κέρματα, ένα χιλιάρικο δραχμές από τις οικονομίες που είχε μαζέψει, ώστε να μπορεί να ελεεί ΟΛΟΥΣ τους διακονιάρηδες που τον προσέγγιζαν στην Αθήνα, διότι...λυπόταν λέει να τους αφήσει να φύγουν με άδεια χέρια...
Αυτό το ευφυέστατο παιδί, κάποιος, ίσως θα το χαρακτήριζε ως αφελές και κορόϊδο.
Στη μέρα της Κρίσης, όμως, θα αποτιμηθεί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ,η αξία, εκείνης της νεανικής του ευαισθησίας...
Τότε θα μάθουμε...;-)
Προς το παρόν, ας πάρουμε κι ένα υπνάκι...διότι " η νυξ προέκοψεν και ήγγικεν η ημέρα..."
Καλό βράδυ, περιστεράκι μου...
Σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη και την αγάπη!
:-) ΚΑΛΗ σας μέρα,ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗ...
ΑπάντησηΔιαγραφήεύχομαι να είστε όλοι καλά
με την κατ'αμφω υγείαν...
υγεία μπόουθ!-που λέει κι ο γεροντας μου
όταν έχουμε στην παρέα και ξένους....
στην 11.56 αδελφη
θα ήθελα να απαντήσω αν μου επιτρέπετε
δίοτι νιώθω πως πρέπει να απολογηθῶ
πάλι
ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ
ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΕ-> "δεν δικαιουσαι το ευρω"
για αυτον που ζητιανευει και εχει καποια εξαρτηση...
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΗΚΕ-ΝΟΜΙΖΩ-ΕΤΣΙ
ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ,ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ,
ΑΠΛΑ
ολοι όσοι είδαμε εναν εξαρτημενο
φοβηθηκαμε ΜΗΝ ΤΟΝ ΄ΒΛΑΨΟΥΜΕ.
..ο Θεος μας έδωσε μυαλό
και μας βάζει να σκεφτουμε και να επιλεξουμε῎..
ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΟΠΛΟ
θα πρέπει εμεις να παμε να βρουμε ενα
και να του το δωσουμε
λεγοντας απλα,οκ,ο θΕΟΣ θα φροντισει,
και αφου πρεπει να δινουμε οτι μας
ζητανε....απλα ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΜΕ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ?????
σε τελικη αναλυση...
όποιος έχει πνευματικο
τα έχει ήδη συζητησει με εκεινον
και ΚΑΝΕΙ ΥΠΑΚΟΗ...
το να κανουμε του κεφαλιου μας
και το να δειχνουμε μια δηθεν απολυτη πιστη στο Θεο,κανοντας το χατηρι του καθενος μεσα στο δρομο,και μετα να εχουμε και την αισθηση οτι ειμαστε και τελειοι...
κρυβει πολλες παγιδες...
ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ.
σαλογραία
ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΞΙΜΟΒΙΤΣ
ΗΤΑΝ ΑΓΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΔΙΝΕ ΣΤΟΝ
αλκοολικο βοηθεια...
ΗΞΕΡΕ Ο ΑΓΙΟΣ.
ΕΙΧΕ ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΤΙ.
εμείς-εγω,-ΣΥΓΝΩΜΗ
δεν εχω καποιο χαρισμα ΤΕΤΟΙΟ-ούτε άλλο
ώστε να δίνω έτσι-ξεροντας οτι ο τάδε
αλκοολικός
δεν θα πεσει μετα κάτω τύφλα....
(μου εχει τύχει να δωσω
ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ-χωρίς να θέλω
κατι ελαχιστο
σε έναν μονιμο επαιτη
έξω απο μοναστηρι
και το βραδυ
ο περιπτερασ απεναντι να με μαλωνει...
"τι του εδωσες παλι του ταδε...
ηρθε και πηρε 4 μπυρες
και μετα επεσε κατω και τον μαζευε η αστυνομια"
ή μια φορά ένας άλλος
καποια ψυχη έδωσε
καπου κατι και μετα είχε πάθει
χειροτερα.
ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΜΑς
για να ειμαστε ήσυχοι και καλυμένοι.
ΑΝΥΠΑΚΟΗ=ΘΑΝΑΤΟΣ.
ΣΥΓΝΩΜΗ,
αυτο ξερω μονο.
ΕΥΧΕΣΘΕ...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
(ΑΜΕΑ)
11.56 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημέρα
ποιός είπε ότι εγώ έχω δικαιώμα να έχω
κι ο άλλος δεν έχει?
κάποτε που ο πατέρας μου μας εγκατέλειψε
και πήγαινα σχολείο με το ζόρι
ήθελα να πεθάνω...
είχ α τόση λύπη που ζήτησα λεφτά απο μια γυναικα στη γειτονια,δίνοντας της ως αντάλλαγμα μια χρυσή αλυσιδα,
(που δεν φορουσα ποτέ...απεχθανομαι το χρυσό-άσχετο!)
ΖΗΤΗΣΑ ΛΕΦΤΑ,μαθήτρια τώρα,είχα σκοπό να αγοράσω κάποιο φάρμακο για να το πιω και να πεθάνω῎...
ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ....δεν μου έδωσε η γυναικα...
τότε δεν ειχα ουτε πνευματικο
ουτε ειχα τακτικη μυστηριακη ζωή῎..
ΑΝ ΕΚΕΙΝΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΔΩΣΕΙ
ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΧΑ ΚΙΝΔΥΝΕΨΕΙ...
ήμουν αποφασισμενη.
ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΩ
διότι ένας άνθρωπος έχει ευθύνες
και καλύτερα να σκεφτόμαστε λιγακι
ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ,
παρα να είμαστε "πάρε και κανε οτι θες"...
χωρις καμία σκεψη...
ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ,
ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΣΑΣ
ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ,
ΚΑΙ....ΤΟΥ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΔΙΝΩ
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ...
ΕΥΧΕΣΤΕ ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ.
..................................
ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ
ΘΑ ΤΟΝ ΡΩΤΟΥΣΑΜΕ ΑΡΑΓΕ?
ΘΑ ΚΑΝΑΜΕ ΥΠΑΚΟΗ?
Η ΤΡΑΒΑΜΕ ΖΟΡΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΑΚΟΗ?
Αγαπητοί Ανώνυμε και Θάνο,
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ήθελα να διευκρινίσω ότι δεν απαξιώνω τουτέστιν δεν σνομπάρω ούτε μία πό τις αξιολογώτατες απόψεις αυτής της διαδικτυακής συζητησεως. Τουναντίον, ήθελα μια μικρή συνεισφορά να κάνω ένα δίλεπτο στα όσα ωραία δημοσιοποιούνται εδώ.
Αγαπητε Ανώνυμε σημασία έχει ό,τι κάνεις να το κάνεις εκ καρδίας καιομένης (όσο γινεται) από αγάπη για τον Χριστό μας, έστω και αν κανεις λάθος. Εκείνος μπορεί και το λάθος σου να το κάνει θρίαμβο! Αν νοιώθεις μεγαλύτερη ασφάλεια με δικλείδες ασφαλείας που θέτεις σε συνεργασία και με την όποια φώτιση του Πνευματικού σου κάνε το έτσι, ο τελικός στοχος να είναι σταθερός και ξεκάθαρος στην κάθε σου πράξη!
Αγαπητέ Θάνο, το παράδειγμα με την ταβέρνα είναι έξοχο και σίγουρα κατά το εξωτερικό (που μπορω εγώ να δώ) συνιστά πραξη αγάπης και ελέους. Το αν δεν μπορούσες να κάνεις κάτι άλλο αυτό απλά βάζει σε μια διαβάθμιση, σε μία κλίμακα την καλή σου πράξη (καλό είναι να στοχεύουμε το άριστα, αλλά ποιός αριστεύει με την πρώτη;;). Και ο Άγιος Απόστολος Πέτρος,στον χωλό ζητιάνο, δεν τούδωσε χρήματα (είπε ότι δεν είχε και ήταν αλήθεια αλλά αν τόκρινε σκόπιμο είμαι σίγουρος πως θάβρισκε) αλλα τούδωσε ότι είχε: Το έλεος του Θεού!
Καλή συνέχεια με καλές σκέψεις σε όλους. Η ημέρα του Κυρίου, η Κυριακή, είναι κατ' εξοχήν τέτοια ημέρα!
ΑΚΥΛΑΣ
:-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
Θα συμφωνήσω με προλαλήσαντας και θα ξαναπώ:έκαστος ας κάνει ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΒΕΒΑΙΩΣ, ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ.
Και ο άγιος Ιωάννης Μαξιμόβις ΟΣΟ ΖΟΥΣΕ,
ΙΔΕΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ. ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟΤΕΡΗ...
ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΓΙΟΣ
Ο ΙΔΙΟΣ...
ΑΛΙΜΟΝΟ ΚΑΙ ΤΡΙΣΑΛΙΜΟΝΟ, ΑΝ ΗΞΕΡΕ
Ή ΦΑΝΤΑΖΟΤΑΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙ ΑΣΤΕΙΑ
ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΓΙΟΣ.
ΑΛΙΜΟΝΟ...
ΠΙΟ ΑΚΑΘΑΡΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΡΝΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΑΔΙΟΡΑΤΗ ΤΕΤΟΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ...
ΟΜΩΣ, ΕΝΕΡΓΟΥΣΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ
(ΔΙΟΤΙ Ο Φ Ε Ι Λ Ο Υ Ν ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΑΚΟΗ ΕΝ ΚΥΡΙΩ, ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΙ, ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ ΣΤΗΝ ανάρτησή μου με τίτλο:
"ΟΙ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΤΙΚΟΙ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ ΤΗΣ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑς ΣΤΟ ΠΕΡΙΚΛΕΙΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ, ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗΣ" όποιο περιστεράκι δεν το έχει διαβάσει ας του ρίξει μια ματιά, νομίζω ότι θα βοηθούσε τη συζήτηση...)
Η ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΛΑΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ...ΑΝΑΛΟΓΑ...
"Εκαστος ως προαιρείται τη καρδία"ας δίνει, λέει η Γράφη.
"Μη εκ λύπης ή εξ ανάγκης.
Ιλαρόν γαρ δότην αγαπά ο Θεός"
Κάπως έτσι τα θυμάμαι, δεν έχω χρόνο να ψάξω την ακριβή παραπομπή...
Φιλιάαααααααααααααα
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ (άσχετη με το θέμα)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχω μια φίλη τη Δ. που ψάχνει να ΑΓΟΡΑΣΕΙ διαμέρισμα τριάρι στην Πάτρα:
Αν κάποιος, μας διαβάζει από Πάτρα(και μας διαβάζει) και γνωρίζει να ΠΩΛΕΙΤΑΙ κάτι, ας μου στείλει προσωπικό μήνυμα, να μας πει...
Ευχαριστώ!
ΑΔ.Ακύλα,
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστῶ...
αλλά αυτό που γράψατε...
...."σε συνεργασία και με την όποια φώτιση του Πνευματικού σου"῍......
ΤΙ ΕΝΟΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ"ΟΠΟΙΑ"?
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΩΝ ΕΙΔΩΝ ΦΩΤΙΣΕΙΣ?
ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΠΟΥ ΦΩΤΙΖΕΙ
ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ
ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΩΣ...
ΜΙΑ Η ΦΩΤΙΣΗ=ΜΟΝΑΔΙΚΗ
ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ....
οπότε?
πως γράφετε αυτό το ΜΕ ΤΗΝ όποια...φωτιση?
ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ
ΣΥΓΝΩΜΗ....-ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ?
ΔΙΟΤΙ ΜΙΛΑΤΕ ΣΑΝ ΚΗΡΥΞ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ
ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ....ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ
ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ ΤΙ ΕΙΣΤΕ? δάσκαλος σε δημοτικό.
καθηγητής σε σχολείο?
ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΩΣΥΝΗ ΑΠΑΝΤΑΤΕ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.
-----------------------
ΣΑΛΟγραία
ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ Ο ΑΓΙΟΣ
ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΓΙΟΣ.
ΆΛΛΟ ΕΙΠΑ.
ΗΤΑΝ ΑΓΙΟΣ-ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΕ!-0ΜΩς ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ
ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙΣ Ως ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
ΗΤΑΝ ΕΝΟΣ ΑΓΙΟΥ,
ΚΙ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ
ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ-ΜΟΥ,ΣΥΓΝΩΜΗ
ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΓΙΑΣΑ-ΜΕ ΑΚΟΜΗ..........
Ο ΑΓΙΟΣ ΑΠΟ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ+ΑΓΑΠΗ ΧΑΡΙΤΩΘΗΚΕ
ΟΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΙΑΝΟΕΙΤΑΙ ΚΑΝ
ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΤΙ....ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΑΓΙΑΣΕ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,ΣΥΓΝΩΜΗ
ΚΑΙ προς αποφυγή σκανδαλισμοῦ
λόγω ασθενείας δεν εκκλησιάστκα.
10:59
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπημένο μου ΜΗΝ ΑΠΟΛΟΓΕΙΣΑΙ γιατί δεν εκκλησιάστηκες.
ΓΙΑ ΟΝΟΜΑΑΑ!
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΕΡΟΕΞΕΤΑΣΤΕΣ!
ΜΑΚΡΑΝ ΗΜΩΝ ΤΟΙΟΥΤΟΣ ΦΑΡΙΣΑϊΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΚΙΑ!
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΓΡΥΠΝΙΕΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΝΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΧΟΛΑΝΕ 9 ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗ Θ.ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΡΙΠΕΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΤΑΙ Η ΕΝΟΡΙΑ ΤΟΥΣ...
ΕΛΕΟΣ...
ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΕΚΑΣΤΟΣ ΣΕ ΙΕΡΟΕΞΕΤΑΣΤΕΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΑΜΕΝΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ,
ΔΙΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΚΟ ΛΟΓΙΣΜΟ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΤΕΙ,
ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΤΕΙ, ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ ΜΕ ΔΕΚΑ ΦΩΤΟΣΤΕΦΑΝΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ...
ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΑ ΦΩΤΟΣΤΕΦΑΝΑ...
Καλημέρα σε όλους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι ακριβώς τα λέει αγαπητή Σαλογραία!
Και είναι ένας σοφότατος οδηγός για πολλά πράγματα στην καθημερινότητά μας.
Αφού συμφωνήσω με τον Ακύλα να πω μόνο κάτι για τους πνευματικούς, που αναφέρθηκαν.
Από ιδία εμπειρία έχω δει πως οι πνευματικοί (στις περισσότερες περιπτώσεις) έχουν αρκετά μεγαλύτερη πίστη από εμάς τους υπόλοιπους.
Δεν αγωνιούν μην η απερισκεψία μας επιφέρει την οποιαδήποτε καταστροφή. Γιατί πολύ απλά γνωρίζουν και πιστεύουν πως τίποτα δεν γίνεται χωρίς λόγο και πως δεν επιτρέπει τίποτα να γίνει ο Κύριος αν δεν έχει τουλάχιστον παιδαγωγική αξία.
Σε κάθε περίπτωση Εκείνος ξέρει καλύτερα. Οι καταστροφές για τις οποίες αγωνιούμε και φοβόμαστε μπορεί να είναι σχέδιά Του για την σωτηρία μας. Και θέλει μεγάλη προσοχή που να σταματάμε την κρίση μας για να μην ακυρώνουμε την δική Του.
(Χωρίς αυτό να σημαίνει πως πρέπει να βαίνουμε στην ζωή μας αδιαφορώντας για τα πάντα.)
Τους πνευματικούς τους ενδιαφέρει η ψυχή μας και το πως αυτή θα σωθεί. Βλέποντας την συνείδηση του καθενός και το τι μπορεί να δεχτεί, τον καθοδηγούν αντιστοίχως.
Άρα, κατά πάσα πιθανότητα, και τον ίδιο πνευματικό να είχαμε όλοι μας, άλλα πράγματα θα έλεγε σε εμένα και τον Ακύλα και άλλα στον Θάνο και στην Αμαλία. Και αυτός είναι ένας από τους λόγους που η εξομολόγηση είναι απόρρητη. Ο καθένας να ακούει αυτά που του πρέπουν.
Έτσι καταλαβαίνουμε, όπως λέει και η αγαπητή Σαλογραία, πως αν ο καθένας μας κάνει τα πάντα με υπακοή στον πνευματικό και στην συνείδησή του, πάντα με αγάπη για τον Κύριο αλλά και για τον πλησίον, συγχωρώντας και αλληλοπεριχωρόντας την κάθε διαφορετικότητα των δρόμων για την σωτηρία του καθενός...
...μάλλον δεν θα έχουμε πρόβλημα! ;-)
Εγραψε ο Nimrodel Q "Άρα, κατά πάσα πιθανότητα, και τον ίδιο πνευματικό να είχαμε όλοι μας, άλλα πράγματα θα έλεγε σε εμένα και τον Ακύλα και άλλα στον Θάνο και στην Αμαλία. Και αυτός είναι ένας από τους λόγους που η εξομολόγηση είναι απόρρητη. Ο καθένας να ακούει αυτά που του πρέπουν".
ΑπάντησηΔιαγραφή....................
Συμφωνώ αγαπημένο μου...
Υπάρχει ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ στο έργο της πνευματικής καθοδήγησης και σωτηρίας.
ΕΥΤΥΧΩΣ...
ΕΝΟΕΙΙΙΙΙΤΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήότι και η κάθε εξομολόγηση
είναι μοναδική
και ο κάθε Πνευματικός μοναδικός
και η κάθε προτροπή
συμβουλή μοναδικη....
"φαρμακο"μοναδικο
για κάθε ασθενη-ψυχη....
οποτε ποιος ο λογος
όλοι σας να λέτε
ΔΙΝΕ ΠΑΝΤΑ
ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ-ΟΠΟΥ ΝΑΝΑΙ
Α Δ Ι Α Κ Ρ Ι Τ Ω ς??????????
ΕΦΟΣΟΝ
ΛΟΙΠΝ ΕΠΑΘΑ-ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΗΚΑ ΤΟΝ ΠΑΠΟΥΛΗ ΜΟΥ...
ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΠΕ-ΜΗΝ ΔΙΝΕΙΣ ΣΕ ΧΡΗΣΤΕΣ
ΚΙ ΕΞΑΡΤΟΜΕΝΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΑ.
Μ Ο Ν Ο
ΕΙΔΗ 1ΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΠΡΟΣ ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.
ΜΕ ΑΓΑΠΗ
ΜΕ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ
ΚΡΥΦΑ
ΚΑΙ ΗΣΥΧΑ.
ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ.
ΕΥΧΕΣΘΕ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
(ΑΜΕΑ)
ΥΓ.
ΑπάντησηΔιαγραφήπρος Α Π Ο Φ Υ Γ Η Ν
σκανδαλισμοῦ εξήγησα
περί μη εκκλησιασμοῦ..............
συγνωμη.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΜΟΥ, ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΝΟ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕ ΒΛΕΠΕΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΥΤΗ ΤΟΥ, ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ
ΟΣΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΕΙ.
ΚΑΙ ΕΔΩ ΜΙΑ
Α Π Ο Ψ Η
Α Π Λ Η
ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΕΚΑΣΤΟΣ,
ΜΕ
Π Α Σ Α ΣΕΜΝΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ- ΝΟΜΙΖΩ.
ΔΕΝ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛ ΚΑΝΤ, ούτε διατυπώνουμε ημέτερα θέσφατα και κατηγορικές-κριτικές- προσταγές, Καθαρού λόγου.
ΜΙΑ Α Π Ο Ψ Η.
Α Π Λ Ω Σ.
ΣΥΝ-ΧΩΡΗΣΑΤΕ...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕΝ σε
ΑπάντησηΔιαγραφήπολλάν
διά την όμορφην τρυφερήν συγκινητικην
(...δάκρυσα με αυτο το "οσοι ξαγρυπνουν...")
γλυκιαν αφιερωσην
και τα παιζακια τραγουζακια....
:-) makia!
:-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι που σου άρεσε,περιστεράκι μου...χαίρομαι...
Μέσα σέ όλα τά σχόλια αυτό πού ξεχωρίζει σάν διαμάντι είναι αυτά τά λόγια από τό σχόλιο τής σαλογραιας, πού αναφέροντε στόν Αγ. Ιωαννη Μαξιμοβίτς...
ΑπάντησηΔιαγραφή"Παρότι ήξερε ότι ήμουν αλκοολικός, πάντοτε μου έδινε βοήθεια όταν του ζητούσα, και ας γνώριζε ότι θα τα ξόδευα με λάθος τρόπο.."
Μήπως δέν κάνει καί ό Παντελεήμων, Πολυέλεος καί Υπεράγαθος Θεός τό ίδιο καθημερίνα μέ εμάς;..
Τί είναι Αγιος;.... Είναι ή βιωμένη γνώση τού Θεού... Τήν γνώση τού Θεού τήν έκανε ζωή, Ζωή του!..Δηλαδή έκανε τόν Θεό ζωή του!!..
Η ζωή του γνήσιου χριστιανού είναι παντού καί πάντοτε μαρτυρία Χριστού, Φώς Χριστού, πού φανερώνεται σέ όλους, μέ τήν κατα χάρη Χριστοποίησή του.
Η αληθινή ελεημοσύνη έρχεται από τον Κύριο καί οδηγεί στόν Κύριο.. τό ίδιο καί η αγιοσύνη!..
Πως πρέπει να γίνεται η ελεημοσύνη; Τί ωφελεί να συμπάσχουμε;
ΑπάντησηΔιαγραφή.."Την ημέρα που θα λυπηθείς για κάποιον άνθρωπο,
ο οποίος ασθενεί ψυχικά ή σωματικά,
εκείνη την ημέρα θεώρησε τον εαυτό σου μάρτυρα, και ότι έπαθες για τον Χριστό,
και αξιώθηκες την ομολογία Του.
Καθότι και ο Χριστός για τους αμαρτωλούς πέθανε και όχι για τους δίκαιους.
Σκέψου πόσο μεγάλη είναι αυτή αρετή· στ' αλήθεια μεγάλη αρετή είναι να λυπάται κάποιος για τους κακούς,
και να ευεργετεί τους αμαρτωλούς περισσότερο παρά τους δίκαιους·
αυτό ο απόστολος Παύλος το αναφέρει ως άξιο θαυμασμού·
εάν σε όλα σου τα έργα μπορέσεις να έχεις την συνείδησή σου καθαρή, μην φροντίσεις να εκτελέσεις άλλη αρετή.
Σε όλα σου τα έργα ας προηγηθεί η σωφροσύνη του σώματος σου και η καθαρότητα της συνείδησής σου· διότι χωρίς αυτά τα δύο κάθε άλλη αρετή θεωρείται μάταια για τον Θεό.
Να γνωρίζεις ότι κάθε έργο που κάνεις χωρίς σκέψη και εξέταση υπάρχει μάταιο·
καθώς ο Θεός υπολογίζει την αρετή με την διάκριση και όχι με την αδιάκριτη ενέργεια.
ΑΓ. ΙΣΑΑΚ ΣΥΡΟΥ
Ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος λέει,
ΑπάντησηΔιαγραφήὅτι ὑπάρχει ναὸς τῆς θείας χάρης ἐκεῖνος ποὺ θυμᾶται πάντα τὸν Θεό,
καὶ μεριμνᾶ γιὰ τὴν κρίση του·
καὶ τί ἄλλο εἶναι ἡ μέριμνα τῆς κρίσης τοῦ Θεοῦ, παρὰ τὸ νὰ ζητεῖ κάποιος πάντοτε νὰ ἀπολαύσει τὴν αἰώνια ἀνάπαυση,
καὶ νὰ λυπᾶται συνέχεια, γιατί δὲν μπορεῖ νὰ φτάσει στὴν τελειότητα ἐξ’ αἰτίας τῆς ἀσθένειας τῆς φύσης του
καὶ ἡ παντοτινὴ αὐτὴ λύπη εἶναι τὸ νὰ βαστάζει στὴν ψυχὴ του τὴν συνεχὴ ἐνθύμηση τοῦ Θεοῦ,
ὅπως εἶπε ὁ ἅγιος Βασίλειος.
Ἀμετεώριστη εὐχὴ εἶναι ἐκείνη ποὺ προξενεῖ στὴν ψυχὴ καθαρὴ τὴν ἔννοια τοῦ Θεοῦ·
καὶ κατοίκηση τοῦ Θεοῦ στὴν καρδιὰ εἶναι τὸ νὰ ἔχει κάποιος μέσα του τὴν ἐνθύμηση τοῦ Θεοῦ,
καὶ μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο γινόμαστε ναὸς τοῦ Θεοῦ·
αὐτὸ δὲν εἶναι φροντίδα καὶ μέριμνα συντριμμένης καρδιᾶς γιὰ τὴν ἑτοιμασία τῆς ἀνάστασης;
Στὸ Θεὸ μας δόξα στοὺς αἰῶνες.
Ἀμήν.
Ο/Η ΘΑΝΟΣ άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Περί ψιλικατζήδικης ελεημοσύνης ή- ο Θεός είναι ...":
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλε μου φιλε Ακυλα να με συγχωρείς που σε έβαλα σε θεση απολογίας...
Δεν ηταν μεσα στην προθεσή μου και μαλλον με παρεξηγησες.
Σε παρακαλώ απλη ανταλλαγη απόψεων εχουμε στις οποίες συμφωνούμε σχεδον απόλυτα.
Απολογουμενος με φερνεις σε εξαιρετικά δυσκολη θέση.
Εν πάση περιπτωση συμφωνω πλήρως με την άποψη ότι ο καθενας ας κάνει ότι τον ερμηνευσει ο πνευματικός του.
Αυτο είναι χωρις συζήτηση....
Να ειστε όλοι καλα.
"Η αληθινή ελεημοσύνη έρχεται από τον Κύριο καί οδηγεί στόν Κύριο.. τό ίδιο καί η αγιοσύνη!.."
ΑπάντησηΔιαγραφή............
Φως εκ Φωτός...
Σαλογραία μου, σου βγάζω το καπέλο! (που θα είχα αν είχα..)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ το Συμβάν!
Ο Θεός απαντάει πάντα, με τους πιο παράδοξους τρόπους.
Διάβασα αυτά όλα ακριβώς ενώ λίγο πριν είχα κάνει μια ολιγόπιστη σκέψη περί του μήπως είναι μάταιη μια προσπάθεια...γιατί ο Θεός δεν θα νοιαζόταν, δεν θ απαντούσε, μια σκέψη ακηδίας τέλος πάντων σ ένα θέμα που ενώ είναι Κορυφαίο, μου φάνηκε ξαφνικά σαν να είναι μάταιο να προσπαθείς.. κάτι σαν απουσία του Θεού..δεν ξέρω αν σου δίνω να καταλάβεις τι λέω.
Όμως τίποτα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ. Σε διάβασα και πήρα εκείνο που χρειαζόμουν εγώ απ όλα αυτά!
Σ ευχαριστώ για την Αίσθηση που με κάνεις και νοιώθω κάθε φορά που σε διαβάζω.
Σ ευχαριστώ που υπάρχεις και με τονώνεις.
Να είσαι Καλά και να είσαι πάντα έτσι αυθεντική.
Ρεγγίνα,
ΑπάντησηΔιαγραφήτα παραλές αλλά ξέρω...είναι η ευγένεια η ομορφιά και το αεράκι της Κέρκυρας που το...φανταστικό καπέλο το συνεπαίρνει...
;-)
Το ξέρεις καλύτερα από μένα, ότι ο καθένας θα είχε μικροπεριστατικά παρόμοια να παραθέσει, απλά δεν το κάνει διότι...δεν προλαβαίνει...ή διότι δεν παρατηρεί πολύ προσεκτικά, το τι συμβαίνει γύρω, και μέσα του...
Καταλαβαίνω πολύ καλά για τι κλίμα ακηδίας, μιλάς.
Η ακηδία ανήκει στους μεγάλους πειρασμούς όλων των πνευματικά αγωνιζόμενων...αλλά...εφόσον ζητάμε νοερά βοήθεια, η βοήθεια, ΠΑΝΤΑ θα δοθεί...με μύριες μορφές, με απίστευτους,
μ ο ν α δ ι κ ο ύ ς τρόπους.
"Ο αιτών λαμβάνει, ο ζητών ευρίσκει, και τω κρούοντι ανοιγήσεται" είπε ο Κύριος..
Σ' ευχαριστώ πάντα για την εμψύχωση και την αγάπη.
Να ευχόμαστε όλοι για όλους...
Να ενισχύει η Χάρις...ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ...
:-)
Αγαπητέ/ή ανωνυμε/η, μάλλον παρεξηγηθηκα. Αν ήμουν δασκαλος θα ειχα καλύτερο τρόπο να μεταδώσω κάποια πράγματα, αλλά μου λείπει το χάρισμα της μετάδοσης των σκεψεων. Το "όποια' αναφέροταν στον βαθμό φώτισης που βέβαια ποικιλλει. Εξ άλλου το σημειώνει καιο Μέγας της Καππαδοκίας φωστήρ: Αστήρ αστέρος διαφέρει..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΚΥΛΑΣ
Καλημέρα...καλή εβδομάδα,
ΑπάντησηΔιαγραφή....ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ...
καλή δύναμη εν Κυρίω....
Ακύλα.σας ευχαριστὼ....
ο Κύριος μόνο γνωρίζει τον βαθμό φωτίσεως...
ευχαριστω....
(αυτό ΔΕΝ το ήξερα τα περί βαθμοῦ φωτίσεως,
κι αν εννοεί κοσμικούς ή ρασοφόρους ή Πνευματικούς...σε ώρα εξομολόγησις...
ΠΑΝΤΩΣ,ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΙΣ
Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΤΗΡ
ΟΜΙΛΕΙ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑ ΘΕΟΥ.
ή το αμφισβητειτε?????????
παντως ΔΕΝ μας είπατε αν είστε κληρικός.
(ευχαριστω)
+βοηθεια μας ο Αγιος Βασίλειος.
Αγαπημένο μου
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημέρα!
Επειδή ο Ακύλας λείπει
και δεν ξέρω πότε θα δει
το μήνυμά σου, και επειδή τυχαίνει λιγάκι να τον γνωρίζω, σου λέω ότι συμφωνεί μαζί σου
σε όλα όσα τον ρωτάς και ότι- όχι δεν είναι κληρικός.
φιλούθκια!
;-)
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟῦΜΕΝ σε πολλάν
ΑπάντησηΔιαγραφήσαλογραίαν αγαπητήν!!!
+να είσαι καλα!+πάντα!
*****************************
αναστάσιμα
γιορτινά
φωτεινά
χαρούμενα
φιλούθκιαν!!
***********************************
"αναστάσιμα
ΑπάντησηΔιαγραφήγιορτινά
φωτεινά
χαρούμενα
φιλούθκιαν"
...................
έστειλες, ως ανάλαφρον αγγελικόν φώς...
Ευχαριστώωωωωω!
;-)
:-) π α ρ α κ α λ ῶ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήαφοῦ ὴτο Αναστάσιμα
ῆτο και φωτεινά...εκ τοῦ Παναγίου Τάφου
άρα και αγγελικά!
:-)kalo apogeuma!
Σαλογραία καλησπέρα. Να σε ευχαριστήσω για την αγάπη σου (ανησυχία σου που χάθηκα) έστω και καθυστερημένα. Δεν μπορώ να μιλάω συχνα μέσα απο την τόσο όμορφη παρέα σου. Δεν έχω και τι να πω η μπορει να νιώθω τόσα πολλά ότι έχω να πω ωστε προτιμώ να σιωπώ και να αφουγκράζομαι.Πάντως η προσέγγιση ορισμένων φίλων να δίνουμε χρήματα σε χρήστες ναρκωτικών είναι πολύ κοντά στον τρόπο που σκέφτομαι και τοποθετώ μέσα μου τα πράγματα θεωρώντας ότι σέβομαι την ελευθερία τους αλλά συνοδευόμενη και απο κουβέντα μαζί τους η προσευχή.Ισως να μην τους ωφελώ πρακτικά αλλά η ταπεινωμένη τους απέναντί μας μορφη, η αδυναμία τους να νιώσουν σε πολλά όπως εμεις με οδηγει σε αυτή την επιλογή. Επειδη δεν έχουν θέληση λόγω των ουσιών ενω οι άλλοι επαίτες μπορούν να παλαίψουν αλλιώς τις δυσκολίες τους. Ενα διάστημα μικρό έμενα σε ένα δρόμο μεγαλούπολης που ήταν το σημείο συνάντησης των χρηστών της πόλης και δεν άντεχα να τους βλέπω τόσο πολύ καταβεβλημένους ψυχικά και σωματικά. Φιλιά Μακρίνα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣίγουρα στα μυστήρια-όπως οι ακολουθίες και η αξομολόγηση κτλ-όλος ο Κύριος είναι Παρών! Αυτό δεν σἦμαίνει ότι εμείς λαμβάνουμε το Πλήρωμα της Χάριτος. Λαμβάνουμε αναλόγως της προαιρέσεώς μας, καν τε λαϊκοί καν τε κληρικοί. Η κάθαρση καθενός προσώπου (ο βαθμός δηλαδή στον οποίο τον έχει Χάριτι Θεού κατορθώσει) καθορίζει και το βαθμό βίωσης της Χάρης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τι σημασία έχει τι είμαι; Άνθρωπος αμαρτωλός και ιδιώτης τυγχάνω και παρά το όποιο εξωτερικό περιτύλιγμα (αυτό που κινεί το ενδιαφέρον των ανθρώπων) στα μάτια του Θεού ούτε καν αχρείος δούλος δεν τυγχάνω. Εύχεσθε να γίνω τέτοιος!
Ειρηνεύετε εν πάσι!
ΑΚΥΛΑΣ
Σαλογραία χαίρε εν Κυριω,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλλιο αργα παρα ποτε βρηκα και το blog σου. Σε ειχα σταμπαρει βεβεαια νωρίτερα σε κακόφημα blogs που κανονικα δεν συχναζουν οι καλοι χριστιανοι αλλα καποιοι πρεπει να πανε και εκει.
Μην παιρνεις σοβαρα την αλλαζονια της νιοτης. Εχω δει και εχω δει να γυρνανε παιδια εκει που τα αφησαμε αφου κανουν τον κυκλο τους.
Πλην ομως η αναρτηση σου με συγκινησε διοτι καταλαβα πως ΔΕΝ ειμαι ο μονος τρελλος που του συμβαινουν συνεχως τετοια πραγματα. Δηλαδη θα μπορουσα να γραψω βιβλιο ολοκληρο με επεμβασεις του Θεου που ΔΕΝ μπορουν να αμφισβητηθουν. Σημεια και τερατα ενιοτε μεσα από μια επώδυνη διαδικασια όμως.
Αυτα δυστυχως δεν λεγονται δημοσιως γιατι αφορουν προσωπα και πραγματα ή μπορουν να γινουν τροφη για τον καθε κακοβουλο. Αλλα μην ανησυχεις. Σαλή ΔΕΝ εισαι...
Θεοπρόβλητε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλώς ήρθες στο ηλεκτρονικό πλοίο των αγαθών παλαβιάρηδων αυτής της σελίδας..
Διάβασα αυτά που καταμαρτυρείς στον εαυτόν σου, στο σημείωμά σου, και γέλασα με την καρδιά μου...
Σ'ευχαριστώ για την αδελφική σου διάθεση...
Χαίρομαι απίστευτα όταν συναντώ ανθρώπους που λιγάκι με πιστεύουν -επειδή έχουν πάθει τα παρόμοια απ' αυτόν τον Ανεξερεύνητο Κύριο- που ακούει και τους κρυφιότερος λογισμούς μας, και μας αφήνει άναυδους απ'τη λεπτή του παρέμβαση και την ατελείωτη την αγάπη...
Εύχομαι δύναμη εν παντί και υπομονή αφού μεγαλώνεις μια Φινλανδέζα γυναίκα και τέσσερα παιδάκια!
Η Κυρία Θεοτόκος να σας σκεπάζει...
:-)
ΟΛΓΑ ΜΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΜΈΡΑ!
Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΊΣΚΕΨΗ, ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ...
ΟΤΑΝ ΠΡΩΤΟΑΡΧΙΖΕΙ Ο ΆΝΘΡΩΠΟΣ, ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΓΥΡΩ ΤΟΥ, ΠΑΘΑΊΝΕΙ...λαλά!
ΜΕΤΑ...ΠΑΡΑΞΕΝΕΎΕΤΑΙ Π Ώ Σ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ!
ΦΙΛΙΑΑΑΑ!
YΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟΝ ΓΡΑΦΕΝ ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΝ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ 2014
παπα-Κώστα αγαπητέ, Μαρίνο πολυσεβαστέ μου
και λοιποί αγαπημένοι αυτής της σελίδας
( http://salograia.blogspot.gr/2011/02/blog-post_03.html)
όταν έγραφα την παρούσα ανάρτηση, μερικοί (τότε)
φίλοι νεημερολογίτες, με συμπαθούσαν ΑΚΟΜΗ επειδή
ΔΕΝ ήξεραν (δε ρώτησαν , δεν είχαν καταλάβει)
ότι ακολουθούσα τις ΔΙΩΚΟΜΕΝΕΣ τάξεις του ΠΑΤΡΙΟΥ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΥ
διότι ΔΕΝ γουσταρα να τακιμιάζω με τους συμμετέχοντες
στην ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ του Οικουμενισμού.
ΟΙ παναιρετικοί Οικουμενιστές
(πρώτος ο πατριάρχης Βαρθολομαίος )
φιλάνε τις κατουρημένες ποδιές των παπικών
των εχόντων τα όβολα και τις εγκόσμιες εξουσίες.
Όταν κατάλαβαν ΠΟΥ ανήκα εκκλησιαστικά,
Και ότι δεν ήμουν «δική τους»
οι νεοημερολογίτες από θερμοί φίλοι,
έγιναν ΞΑΦΝΙΚΑ
δαιμονισμένοι εχθροί του Κερατά,
άρχισαν οι χοντρές ανώνυμες και επώνυμες ύβρεις
στην υποφαινόμενη
ο λυσσαλέος πόλεμος από τη μία...
και οι δόλιες
γλυκερές (δηλαδή, με θεολογικό, αγάπης δήθεν προσωπείο)
υπονομεύσεις
απο την άλλη...
;-)
-Θα μου πεις, μωρή χαμένη τρελόγρια, εδώ κρέμασαν τον ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟ Χριστούλη οι Φαρισαίοι, όταν άρχισε να τους φέρνει αντιρρήσεις δημόσια,
εσένα την αμαρτωλή θα άφηναν, οι θεολόγοι της συφοράς, ακρέμαστη;
Η φάρα των Φαρισαίων, μωρή Σαλογραία,
διαχρονικά παραμένει αξεπάστρευτη!
-Γκλόρυ γκλόρυ, Αλληλούια!
;-)
-Ο Υπομείνας εις τέλος, το αγνό μίσος παπάδων, δεσποτάδων
και παπαδόσκυλων,
ούτος και σωθήσεται, είπεν ο Κύριος!
;-)
'Semper prorsum – nunquam retrorsum' κοινώς
ΑπάντησηΔιαγραφή"Salo" keep blogging. Τα σέβη μου.
X
Βρε ψιλικατζού μου,
ΑπάντησηΔιαγραφήόπως διαβαζα τη μαρτυρια σου, εκει που λες για το τηλέφωνημα της μαμάς σου, πίστεψα (αληθώς) πως η μητέρα σου ειχε ήδη εκδημήσει εις Κυριον, και οτι εσυ το είδες σαν όνειρο σε μεσημβρινη σιεστα. Εννοείς;;Οτι η ψυχή της έλαβε την επιταγη (την ελεημοσυνη σου δηλ.)
Οταν βλέπω στον υπνο μου εκλιπόντα συγγενή, ιδιως οταν μου ζηταει κατι, πάντα κατι τετοιο προκυπτει:Προσφατα ονειρευτηκα τη μητερα μου να μου ζηταει 4 ευρω για να παρει τηλεφωνο τη γιαγια (εκλιπουσες και οι δύο)...την ίδια μερα, αργοτερα, έπεσα πανω σε μια, πολυ ηλικιωμενη και μοναχικη, παλια γνωστή μου, η οποία ειχε μια εκκρεμότητα οικονομική που αδυνατουσε να εκπληρωσει (κ θυηθηκα το όνειρο μου!!!)
Να προσθεσω οτι η ΜΕΓΙΣΤΗ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ ειναι η αγαπη στους εχθρους (ή και απλες αντιπαθειες), με οποιο τροπο μπορει ο καθενας (ισως κ μονο η θερμή και ειλικρινης προσευχη για εκείνους, να ειναι το αριστο) Σε φιλω Β.
@UnKnown
ΑπάντησηΔιαγραφή:-)
Οι γονείς μου απεδήμησαν εις Κύριον και οι δυο το 2009. Σίγουρα ΠΡΙΝ το 2009 έγινε το σκηνικό που αναφέρω.
Και ναι, η προσφορά αγάπης εξαλείφει πλήθος αμαρτιών ζώντων και τεθνεώτων. Το έχω δεί.
Και ναι, η ΜΕΓΙΣΤΗ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ είναι η αγάπη στους εχθρούς για όποιον μπορεί και την ασκεί ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ...
;-)
Φιλιάαααααααα!