Καλημέρα
- απ' την υπερ-παραπληροφόρηση του νυν αιώνα του απατεώνα,
παραζαλισμένο μου!
Ξημέρωσε ένα υπέροχο, συννεφιασμένο, φθινοπωρινό πρωινό, σήμερα στην Πάτρα,
και θεώρησα καλό, να παρουσιάσω αυτό το βιντεάκι που έλαβα προ ολίγου,
επειδή μου άρεσε ιδιαίτερα
ο τρόπος προσέγγισης - εκ μέρους του καθηγητή Δανέζη- μερικών αληθειών
που -μακάρι- να προβληματίσουν κι εσένα το απογοητευμένο, και ισχυριζόμενο
πως δεν υπάρχει τίποτα πέρα από την ύλη που βλέπουμε
και ότι όλα θα χαθούν όταν μας καταπιεί, ο σωματικός θάνατος.
Αν έχεις λίγο χρόνο, σε παρακαλώ, κοίταξε και τις παλιότερες εξομολογητικές αναρτήσεις μου
με τίτλο:
1)Πίστη εξ ακοής και Πίστη εξ εμπειρίας, αφήγηση πρώτη:
http://salograia.blogspot.gr/2010/02/blog-post_16.html
2)Πίστη εξ ακοής και Πίστη εξ εμπειρίας συνέχεια δεύτερη:
http://salograia.blogspot.gr/2010/02/blog-post_20.html
3)Πίστη εξ ακοής και πίστη εξ εμπειρίας, συνέχεια τρίτη:
http://salograia.blogspot.gr/2010/02/blog-post_21.html
4)Πίστη εξ ακοής και πίστη εξ εμπειρίας συνέχεια τέταρτη:
http://salograia.blogspot.gr/2010/02/blog-post_1053.html
5)Πίστη εξ ακοής και Πίστη εξ εμπειρίας συνέχεια πέμπτη:
http://salograia.blogspot.gr/2010/02/blog-post_22.html
6)Πίστη εξ ακοής και Πίστη εξ εμπειρίας, συνέχεια έκτη-"ότι εν πολλή δοκιμή θλίψεως, η περισσεία της Χαράς αυτών":
http://salograia.blogspot.gr/2010/03/blog-post.html
Με φιλί ανάλαφρο -σαν φτερούγισμα κεφάτου σπουργιτιού- σε χαιρετώ
ευχόμενη, να ανοιχτούν τα πνευματικά μας μάτια
ώστε να λάβουμε -εγκαίρως- τη θεραπεία
απ' το Θαύμα Κυρίου,
που λάμπει- αστράφτει σαν ήλιος-
και γύρω στο σύμπαν
και μέσα μας.
Σαλογραία
.....................................................................................................
Καλησπέρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο video του αγαπητού καθηγητού είναι μια νέα εκδοχή του δεϊσμού με ολίγη από το παλαιομοδίτικο "πρώτο κινούν αιτιον" του Αριστοτέλη. Επίσης γιατί είναι ψευδές αυτό που αντιλαμβάνονται οι αισθήσεις μας; Δεν είναι αυτό που είναι με βάση τα όργανα αντίληψής μας; και εν τέλει δεν είναι όλα σχετικά και αλληλοεξαρτώμενα;ΣΠΙΘΑΣ
6:54 :"....ἀναγκαστικά αἰσθανόμαστε τήν ὕπαρξη ἑνὀς πρωτογενοῦς αἰτίου ἄγνωστου στήν ἐπιστήμη πού εἶναι τό ἕνα καί μοναδικό αἴτιο τῆς δημιουργίας τῶν πάντων"
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα στο φίλτατο Σπίθααα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαιρό είχαμε να τα πούμε.
Χαίρομαι που είστε καλά και μας τιμάτε με την επίσκεψή σας!
;-)
Ο Μάνος Δανέζης δημιουργεί κατά την ταπεινή μου άποψη πολύ ενδιαφέρουσες εκλαϊκευμένες παρουσιάσεις επιστημονικών θεμάτων αστροφυσικής.
Για μένα αυτό είναι το σημερινό ζητούμενο.
Με πολλές τέτοιες δηλαδή, εκπομπές-αναφορές κάθε είδους, να δημιουργηθούν εσωτερικές πνευματικές ζυμώσεις και προβληματισμοί που θα αγγίξουν και την τελευταία νοικοκυρά -ή μη νοικοκυρά τέλος πάντων, αλλά απλοϊκή γυναίκα όπως εγώ- :-) και την οποία θα την βοηθήσουν να ξεκολλήσει κάπως από τον υλισμό
( με τις όποιες πρακτικές επιπτώσεις του στην καθημερινή της ζωή,σκέψη και αντίληψη των πραγμάτων)
τον υλισμό που απέρρεε από τη διασπορά των ιδεών του θετικισμού του 19ου αιώνα.
Ξέρω, ξέρω, θα αργήσει να ολοκληρωθεί αυτή η θετική ζύμωση, εμείς όμως, πάση δυνάμει, οφείλουμε να πασχίζουμε προς αυτή την κατεύθυνση.
Οι εκπομπές του καθηγητή Δανέζη, νομίζω ότι συμβάλλουν υπερθετικά προς την κατεύθυνση της επανακάλυψης του συμπαντικού Μυστηρίου γύρω μας, και κατά τούτο, τις παρακολουθώ ευγνωμόνως.
;-)
.............................
Κούμουλους αγαπημένε φίλε
προσωπικά, ΔΕΝ αισθάνθηκα "αναγκαστικά
την ύπαρξη ενός πρωτογενούς αιτίου".
Απλώς ΒΕΒΑΙΩΘΗΚΑ δια της ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ
μέσα από σκηνικά ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ που ΕΔΩ ΜΕΣΑ,στο μπλογκ δηλαδή, ΔΕΝ γίνεται να περιγράψω.
ΒΕΒΑΙΏΘΗΚΑ ότι αυτό το Αίτιο(που Θεό ονομάζουμε) ΥΠΑΡΧΕΙ ΩΣ ΠΡΟΣΩΠΟ,και νοιάζεται για το ΚΑΘΕ πρόσωπο, με τρόπους αγάπης ασύλληπτους από τις περιορισμένες αισθήσεις μας.
Κοιτάξτε, νομίζω ότι αυτά τα θεωρητικά μπορούν να "σηκώσουν" την ύπαρξη του πνευματικού κόσμου ΚΑΙ με την ορθόδοξη θεώρηση. Αυτό δηλ. που λέει η Σαλογραία "να ξεκολλήσει κάπως από τον υλισμό".
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι που μετά μανίας -την προσκόλληση- επεδίωκε μεγάλο μέρος των επιστημόνων στον περασμένο και τέλη του προπερασμένου αιώνα.
Μεγαλώσαμε με απολογητικές μελέτες κατά του Δαρβινισμού κλπ, αφ ενός επηρεασμένοι από τον Προτεσταντισμό και Καθολικισμό, και αφ ετέρου διότι εχρησιμοποιείτο η θεωρία για την ανάδειξη των ζωωδών ενστίκτων του ανθρώπου. Σε αυτό το σημείο αναφέρω πως τον Μ.Βασίλειο ουδόλως τον ένοιαζε η "αυτόματη γένεση", την οποία (μη γνωρίζοντας) την πίστευε για τα χέλια, αλλά έλεγε ότι "κοίτα με πόση σοφία έχει φτιάξει τα χέλια ο Θεός". Δηλ. ο Μ.Β. θα ασχολείτο μόνο με το 2ο θέμα, εξηγώντας ότι ο άνθρωπος δεν είναι ζώο, αλλά εικόνα του Θεού. Μου άρεσε αυτό που άκουσα κάπου,αν και μάλλον κάπως αιρετικό, ότι πιθανόν η "δημιουργία του Αδάμ από πηλό" συμβολίζει την πρώτη φορά που κάποιο πιθικοειδές (πηλός) με την πνοή του Θεού (Αγ. Πνεύμα) κοίταξε τον ουρανό (η πνοή του Θεού στον ήδη δημιουργηθέντα άνθρωπο) και άρχισε να σκέφτεται τα προς τον Θεόν.
Αυτό που παρατηρώ όμως, είναι ότι το κονκλάβιο των μασσωνο-δημοσιογράφο-σκηνοθετο-επιστημόνων έχει αρχίσει εσχάτως να μεταστρέφεται και να ομιλεί για μεταφυσική, υπερφυσική και Θεό. Θυμίζω επί τροχάδην "Χάρυ Πότερ", κακούς μουσουλμάνους, καλούς ινδουιστές μοναχούς, "ενδείξεις για το Θεό" κλπ.
Τυχαίο; Δεν νομίζω...
Παραθέτω:
Πρωτόκολλο Δέκατο Τέταρτο
"Όταν θα έρθει η βασιλεία μας δε θ' αναγνωρίσουμε την ύπαρξη άλλης θρησκείας εκτός απ' αυτή του ενός θεού μας, με τον οποίο είναι συνδεδεμένη η μοίρα μας, γιατί είμαστε ο εκλεκτός λαός και μέσω του οποίου η ίδια μοίρα είναι ενωμένη με τα πεπρωμένα του κόσμου. Γι' αυτό ακριβώς πρέπει να καταστρέψουμε κάθε πίστη."
Νομίζω λοιπόν ότι ολοκληρώθηκε (ή οσονούπω) το 2ο κομμάτι (της καταστροφής) και αρχίζει να χτίζεται το 1ο (της μοναδικής "αναγνωρισμένης" θρησκείας)
Στέλιος
Στέλιο συνετέ φίλε
ΑπάντησηΔιαγραφήσ'ευχαριστώ για την παρέμβαση.
Θα σημειώσω και γω ότι οι γονείς μας εμπράκτως, κολυμπούσαν σε υλισμού απόνερα οι περισσότεροι κι ας έγραφε η ταυτότητά τους ότι ήταν Χριστιανοί Ορθόδοξοι (πάντα υπήρχαν και φωτεινές εξαιρέσεις).
Η δική μου γενιά υπήρξε γενιά των κατηχητικών από τη μία και των αριστερών ενθουσιωδών οργανώσεων από την άλλη.
Και οι δυο πλευρές επαγγέλλονταν μια ΑΦΕΛΗ αλλαγή προς το καλύτερο της κοινωνίας.
Έκαστος, προσεκολλάτο (!) όπου έκλινε η καρδία του, λόγω οικογενειακής ανατροφής, εμπειριών, αγάπης σε συγκεκριμένα πρόσωπα
(διότι ως γνωστόν, ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ο ρόλος της συνειδητής ή ασύνειδης αγάπης στην ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ η ψυχή, και όποιος το αρνείται, Κυπριανούλη μου, τυγχάνει , βαθιά νυχτωμένος, χιχιχι...)
Λοιπόν, σήμερα, μετά τον ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ βομβαρδισμό από ταινίες μεταφυσικού περιεχομένου και μαγείας, το σκηνικό έχει ριζικά αλλάξει.
Οι νέοι άνθρωποι δεν εκφράζονται ως υλιστές με την έννοια που η δική μου γενιά, ανεπιγνώστως υπήρξε.
Οι νέοι άνθρωποι διαθέτουν πιο πολλές πνευματικές αναφορές μέσα στο κεφάλι τους, όμως συχνά είναι αντορθοδόξως εκπεφρασμένες.
Αυτή τη στιγμή το Εωσφορικό πνεύμα της Νέας Εποχής, μέσα από χιλιάδες φιλμς και βιβλία και ψυχολογίες, και σεμινάρια επιστημονικά, δήθεν αυτογνωσίας, μετενσαρκώσεως, προγνώσεως του παρελθόντος και του μέλλοντος και μεταβιβάσεις "θείας"ενέργειας δια "θεραπευτών" ρέΪκι , κάνει στις ψυχές των νέων, μια διαβολεμένη και θηριώδη επέλαση, άριστα καλυμμένη κάτω από προσωπεία, ευγένειας, καλλιέργειας, σοφίας, φιλανθρωπίας και καλής θέλησης.
Δεν μου είναι καθόλου δύσκολο να μαντέψω ότι αν έρθει τώρα ο Αντίχριστος -ο μεγαλύτερος όλων των μικρότερων προδρόμων του- ότι χρησιμοποιώντας εκείνος και την επιστήμη κατά το δοκούν
(διότι χωράνε και οι άπειρες ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ και στα της Επιστήμης)
ότι τα πλήθη θα τον δεχτούν με ενθουσιασμό, διότι το έδαφος έχει προλειανθεί καταλλήλως, επί αιώνες...
Θα ήθελα να απαντήσω στο φίλτατο Σπίθα, ότι οι αισθήσεις μας δεν μας απατούν κυριολεκτικά, αλλά εμμέσως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάπως όπως το λέει -δια στόματος του δικαστή- ο μάρτυρας: Ορκίζομαι να είπω την αλήθεια και ΟΛΗ την αλήθεια.
Φαντάσου κάποιον τυφλό. Αυτός υπολείπεται σε μια αίσθηση. Μπορεί να ακούει -ότι ακούσει είναι αληθές-, μπορεί να μυρίσει, να γευθεί και να άψη. Η εικόνα -αν μπορεί να ειπωθεί "εικόνα" -όμως που έχει για τον κόσμο γύρω του είναι μισή. Αν ένας άνθρωπος διηγείται μια ιστορία, αλλά ιδρώνει, κάνει μηχανικές κινήσεις κλπ ΟΠΤΙΚΕΣ ενέργειες που δείχνουν αμηχανία και ότι λέει τελικά ψέματα, στους παρευρισκόμενους δίνεται η εντύπωση ότι η ιστορία αυτή είναι ψεύτικη, ενώ ο τυφλός τον πιστεύει. Ως εκ τούτου εμμέσως, παρά την καλή λειτουργία των υπολοίπων αισθησεων, εμμέσως τον εξαπατούν(του λένε ψέμματα). Αναλόγως πράγματα τα οποία δεν είναι μετρήσιμα από τις αισθήσεις μας μπορεί να μας λένε ψέμματα.
Πάρε ένα χαρτονόμισμα. Κοιτώντας το, λες ότι είναι γνήσιο. Άμα το βάλεις στο μηχάνημα που το εξετάζει με τρόπο διαφορετικό των αισθήσεων (π.χ. UV ακτινοβολία ή ανιχνευτή μετάλλων)πιθανόν διαπιστώνεις ότι οι αισθήσεις σου σου είπαν ψέμματα.
Στέλιος
Σπίθα
ΑπάντησηΔιαγραφή;-)
κοίτα και αυτή την παλιότερη ανάρτηση για ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ:
http://salograia.blogspot.gr/2009/10/blog-post_91.html
Το κακό δεν είναι ο υλισμός, αλλά η επιμονή σε μια φιλοσοφία (οικονομική,πολιτική,κοσμολογική,κλπ) ή και σε ένα μύθο που εξηγεί τα πάντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είπε όμως πια επιστημονική θεωρία αντιπροτείνει στην επιστημονική θεωρία του Δαρβίνου.
ΑπάντησηΔιαγραφή;-)Δεν είναι κακό ο υλισμός;
ΑπάντησηΔιαγραφή;-)Τι ακριβώς θέλεις να πεις ανων.
Θέλω να πω ότι αν δεν ήταν οι υλιστές ακόμα θα θεραπεύονταν με βουντού οι αρρώστιες. Άν δεν ήταν οι υλιστές θα φοβόμασταν τον ίσκιο μας. Άρα, ο υλισμός είναι ελαχιστοποιημένα κακός. Τα προβλήματα με όσα δημιουργεί ο υλισμός προκύπτουν από αντιυλιστές που επικαλούνται το Θεό, όπως ο G.W.Bush.
ΑπάντησηΔιαγραφή;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή τοποθέτηση, περιστεράκι μου.
-Τις αγορεύειν βούλεται;
Συγνώμη, ἀλλά τό "ἰατρόν τίμα" ΔΕΝ συνιστᾶ χρήση βουντοῦ. Στήν οὐσία, συνιστᾶ σαφή "ὀδηγία" χρήσης τῶν ἐπιστημονικῶν ἐπιτευγμάτων ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗΣ, γιά ἴαση τῶν ἀσθενῶν. Ἄς ἀφήσουμε τίς σοφιστεῖες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα.Σχετικά με τη σχέση θεολογίας και επιστήμης γράφει ο Β.Ν. Τατάκης:Αλλά και από ένα άλλο κίνδυνο του μυστικισμού βρίσκει τον τρόπο να ξεφύγη ο Καβάσιλας. Ενώ εξαίρει το βάθος και τη σημασία του μυστηρίου για τη ζωή τoυ Χριστιανού δεν είναι γι' αυτό εχθρός της επιστήμης, όπως άλλοι μυστικοί (Κλίμαξ, Στηθάτος κ.ά.), δεν .καταδικάζει το λόγο. Με ιδιαίτερο ζήλο εκαλλιέργησε την αστρονομία, αλλά και με άλλες επιστήμες ασχολήθηκε. Η εκτίμησή του για την επιστήμη ήταν, τόση, ώστε φτάνει στο σημείο να ονομάση τους αγίους ατελή όντα, «γιατί, λέγει, δε δέχτηκαν σε .τούτο τον κόσμο ένα ανθρώπινο αγαθό, ενώ μπορούσαν να το αποκτήσουν. Και κάθε ον που δεν μπορεί να υψώση σε ενέργεια ό,τι έχει μέσα του δυνάμει είναι ατελές». Με άλλα λόγια ο Καβάσιλας κάνει ένα γενναίο βήμα προς την πλήρη συμφιλίωση του θρησκευτικού μυστικισμού και της σοφίας του κόσμου τούτου.Ελπίζω να μην είμαι εκτός θέματος διότι με σύγχυσε και ο Ολυμπιακός!
ΑπάντησηΔιαγραφήπαπα-Κώστας
;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήπαπά-Κώστα μου
τελικά θα συμφωνήσω με τον άντρα μου που επιμένει ότι ΟΛΑ τα πνευματικά ζητήματα -και όχι μόνον- είναι θέμα ΠΡΟΑΙΡΕΣΗΣ.
Τουτέστιν, ΑΝ ΘΕΛΕΙ κάποιος να Πιστέψει, θα βρεί ΜΥΡΙΕΣ ΑΦΟΡΜΕ για να πιστέψει.
ΑΝ ΔΕΝ ΘΈΛΕΙ να πιστέψει θΑ ΒΡΕΙ ΜΥΡΙΕΣ ΑΦΟΡΜΕΣ για να ΜΗΝ πιστέψει.
Προσωπικώς υπήρξα για πολλές δεκαετίες, πολύ μεγάλος βλάκας.
Νόμιζα ότι αν βρω επιχειρήματα θα τον πείσω τον ενάντιο.
Αμ δέ!
ΟΥΔΕΙΣ ΠΕΙΘΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ, ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ.
ΟΙ ΆΝΘΡΩΠΟΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ-ΠΆΘΗ-ΒΙΩΜΑΤΑ,ΠΕΙΘΟΜΑΣΤΕ.
ΟΧΙ ΑΠΟ ΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΜΑΣ.
Έκαστος ακούει ΜΟΝΟ τις φωνές που έχει μέσα στο κεφάλι και στην καρδιά του.
Και ΑΝ ΔΕΝ ΈΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ, όσο και να χτυπιούνται οι γύρω γύρω, πάλι, με τις δικές μας, παιδικές επιχειρηματολογίες, ΤΙΠΟΤΕ, ΔΕΝ Θα προκύψει.
Κάτι τέτοια βίντεα σαν του κ. Δανέζη, είναι καλά για μας που πιστεύουμε.
Οι άλλοι που φαντάζονται ότι όλα τελειώνουν με το θάνατο, μας ακούνε και γελάνε με την "αφέλεια" που νομίζουν ότι μας δέρνει.
Αφού λοιπόν ΟΛΑ ΕΊΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΡΟΑΙΡΕΣΗΣ, θέμα ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΒΙΩΜΆΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ, ας συνεχίσουμε έκαστος την πορεία του, περισσότερο σιωπώντας και προσευχόμενοι -παρά μιλώντας και προσπαθώντας να πείσουμε τον πλησίον- και ό,τι προαιρείται έκαστος, από τον Κύριο, αργά ή γρήγορα, θα το λάβει...
Υ.Γ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέχασα να ρωτήσω τι ακριβώς έγινε με τον Ολυμπιακό;
Είμαι και γω Ολυμπιακάρα (αυτό μόνον, κατά τα άλλα ιδέα από ποδόσφαιρο δεν έχω) επειδή αγαπώ το κόκκινο χρώμααα!
;-)
Υ.Γ2
ΑπάντησηΔιαγραφήΚούμουλε
ο ανων. δεν νομίζω ότι λέει σοφιστείες, τουτέστιν δεν επιθυμεί ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ με παραλογισμούς να μας εξαπατήσει.
Νομίζω ότι τον αδικείς.
;-)
Δεν μπορείς να πείσεις κάποιον που ΔΕ ΘΕΛΕΙ να πιστέψει.Το μόνο που μπορεί να κάνει ένας χριστιανός είναι να ζει σύμφωνα με το Ευαγγέλιο κι έτσι ίσως πειστεί και κάποιος καλοπροαίρετος άπιστος.Αυτά και καλό βράδυ!
ΑπάντησηΔιαγραφήπαπα-Κώστας
παπα-Κώστα μου καλημέρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνούμε.
Τώρα βέβαια το τι σημαίνει να ζει κάποιος σύμφωνα με το Ευαγγέλιο είναι μια άλλη καίρια κουβέντα ατέρμων ανά τους αιώνες!
;-)
Νομίζω ότι στην παραβολή του πτωχού Λαζάρου το θέμα ξεκαθαρίστηκε δια στόματος Χριστού. Λέει ο Αβραάμ:
ΑπάντησηΔιαγραφή"ει Μωυσέως και των προφητών ουκ ακούουσιν, ΟΥΔΕ ΕΑΝ ΤΙΣ ΕΚ ΝΕΚΡΩΝ ΑΝΑΣΤΗ ΠΕΙΣΘΗΣΟΝΤΑΙ"
και το είδαμε στους γραμματιφαρισαίους: Δεν φτάνει που έβλεπαν τους (γνωστούς σε όλους) εκ γενετής αναπήρους (Τυφλό Βηθεσδά, ανάπηρο Καπερναούμ) να γίνονται καλά. Ούτε τους βεβαιωμένους νεκρούς να ξαναζούν (γιός της χήρας της Ναΐν, κόρη Ιάειρου). Αλλά ούτε και τον τριήμερο Λάζαρο να ανασταίνεται. Όχι. Πλήρωσαν και τους στρατιώτες που βεβαίωναν την ΑΝΑΣΤΑΣΗ, να πουν ότι εκλάπη το σώμα!
και εμείς μιλάμε για λογικά επιχειρήματα!
Στέλιος
Στέλιο,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΣΤΟΧΩΣ, μας ξαναθύμισες τα πρώτα, ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ της ζωής του Κυρίου Ιησού,τα οποία ενώ μετέτρεψαν συνειδήσεις αμέτρητων ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΩΝ ανθρώπων που τα βίωσαν, τους ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ και ΣΚΛΗΡΟΚΑΡΔΟΥΣ θρησκειοπατέρες ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ,
τους άφησαν αναλλοίωτους στην κακία τους, μην πω ότι τους έκαναν και ΑΚΟΜΑ χειρότερους.
Εκεί τελικά, καταλήγουμε.
Τι τα θέλουμε τα λογικά επιχειρήματα λοιπόν, υπέρ της Πίστεως;
Γιατί δεν τα κλείνουμε τα στόματά μας, και τα θρησκευτικά μπλογκάκια μας, να ηρεμήσουμε κρυπτόμενοι ισοβίως, μέσα σε σπήλαιο σιωπής, όπως ο άγιος φίλος ο μοναχός Γεδεών που συνάντησα μια μέρα στην Πάτρα- ο Σπηλαιώτης;
Θα απαντήσω εδώ ότι εξακολουθούμε να γράφουμε και να μιλάμε για κάποιους ΧΛΙΑΡΟΥΣ, όπως θεωρώ ότι είναι ο εαυτός μου.
Τα λέω λοιπόν ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ προκειμένου να στηρίξω το χλιαρό εαυτόν μου, ώστε, να αφήσει τη χλιαρότητα ΕΓΚΑΙΡΩΣ, και να πάει κατά τη μεριά των ΘΕΡΜΩΝ, διότι κατά τον λόγο του Κυρίου, οφείλομεν να είμεθα ή θερμοί ή ψυχροί.
Αν παραμείνουμε χλιαροί και μας βρει ο θάνατος στην απαράδεκτη κατάσταση της χλιαρότητας, το Πνεύμα το Άγιο, θα μας κάνει εμετό, σύμφωνα με την άλλη ΦΟΒΕΡΗ φράση της Αποκάλυψης, όπερ μη, μη γένοιτοοοο!
Πίστη σημαίνει βεβαιότητα γι'αυτά που δεν βλέπουμε(Εβρ.11,1).Ας θερμάνουμε τη πίστη εμείς και όλο και κάποιος θα ακολουθήσει.Βίωμα πρωτίστως η πίστη.Καλό είναι να μιλάμε βρε παιδιά!Κοινωνικά όντα είμαστε(επιστημονικότατο!).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά πάει η ομάδα αλλά μας σκάει πρώτα!
παπα-Κώστας
παπα-Κώστα μου
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχόμαστε να μας θερμάνει ο Θεός την Πίστη, διότι αφ' εαυτών,μόνο να την ξεπαγιάσουμε μπορούμε- οι εσκοτισμένοι και εκ του πλήθους των λαθών μας, ελεεινώς παραδαρμένοι.
Όποιος, πάντως, αξιώνεται και Πιστεύει στην θεία Πρόνοια και θεία Αγάπη, τυγχάνει καλεσμένος σε μεγάλο Πάρτυ!
;-)
Δεν θα αισθανθεί ΠΟΤΕ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ απειλή από κανέναν και τίποτα.
Δεν θα αισθανθεί ΠΟΤΕ μόνος του, και ας τον φτύσουν και ας τον εγκαταλείψουν όλοι οι γύρω του άνθρωποι.
Δεν θα αισθανθεί
ποτέ απαρηγόρητος από όποιο χτύπημα οι εχθρικές δυνάμεις του Φθονερού πνεύματος, θα απολμήσουν εναντίον του, επειδή ο Νικητής του Θανάτου, κινείται ζωντανός στα σώψυχά του και αενάως, τον ενθουσιάζει!
;-)
Ασφαλώς και πρέπει να μιλάμε. Ασφαλώς χρειάζεται και ο απολογητισμός. Περίπου έτσι όπως τι περιγράφει η οικοδέσποινα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαφωνώ στο χαρακτηρισμό, δεν θα έπρεπε να περιγράφεται "χλιαρός". Αυτός σπάνια αλλάζει. Έχει νερώσει το κρασί του. Έχει βάλει κόσμο και τα εν τω κόσμω στα πνευματικά. Είναι και "καλός χριστιανός" και καλός μαυραγορίτης. Και "καλός χριστιανός" και λαμόγιο. Και κάνει μεγάλους σταυρούς, και ξεζουμίζει τους άλλους. Είναι αυτός που περιγράφει ο Μ. Βασίλειος(;) όταν λέει ότι νηστεύει και τρώει τις σάρκες του αδελφού του...
Και το κυριότερο εσκεμμένα. Διότι έχει και (σοφιστική)θεωρία επ αυτού...
Αυτός που μάλλον θέλει να πει η Σαλογραία είναι ο αδύνατος, ων πρώτος ειμί εγώ. Αυτός που θα του προβληθεί κάποια στιγμή ότι ο άνθρωπος είναι ζώο, οι σχέσεις και τα συναισθήματα χημεία. Και ο σκοπός αυτών, των προβαλόντων, είναι να τον κάνουν να συμπεριφερθεί σαν ζώο. Σεξιστικά. Ή αδιάφορα προς τον πόνο του διπλανού. Ή ακόμα εκμεταλευόμενος τον διπλανό. Αλλιώς ειπωμένο, να ζήσει σύμφωνα με τους στίχους του τραγουδιού "μια ζωή την έχουμε κι αν δεν την γλεντήσουμε..."
Στέλιος
;-) αδρεφέ Στέλιο, από σένα, έχασε η νομική μια δόξααα και την κέρδισαν οι θετικές επιστήμες...
ΑπάντησηΔιαγραφή;-)
καλά συμπληρώνεις τα άρρητα ρήματα των ψυχών μας...
;-)
Δεν ξέρω αν έχασε η νομική μία δόξα, αλλά ξέρω ότι οι θετικές επιστήμες δεν κέρδισαν τίποτα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτ.
Στέλιο
Διαγραφήάσε τους άλλους να κρίνουν.
Συχνά κρίνουν αντικειμενικότερα!
;-)
Σπίθα
ΑπάντησηΔιαγραφήνα προσθέσω μερικές σκέψεις ακόμη σε κάποια αρχική ερώτησή σου, που δεν απάντησα επειδή θεώρησα ότι με κάλυψε ο Στέλιος.
Ρωτάς:"Επίσης γιατί είναι ψευδές αυτό που αντιλαμβάνονται οι αισθήσεις μας; Δεν είναι αυτό που είναι με βάση τα όργανα αντίληψής μας; και εν τέλει δεν είναι όλα σχετικά και αλληλοεξαρτώμενα;"
.........Προσωπικα, θεωρώ ότι είναι ψευδές αυτό που αντιλαμβάνονται οι αισθήσεις μας
διότι οι αισθήσεις του σώματός μας, αποδεικνύονται πολύ ΧΑΜΗΛΗΣ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ,βλέπε π.χ. τη ΔΙΑΦΟΡΑ ανάμεσα στην όραση του φυσικού- γυμνού οφθαλμού, σε σχέση με την όραση που επιτυγχάνεται δια μέσου του οπτικού μικροσκοπίου και του ηλεκτρονικού μικροσκοπίου.
Το ότι όλα τα όντα τυγχάνουν αλληλοεξαρτώμενα, είναι αληθές και υπογραμμίζει τη σημασία και το γεγονός της ψευδαίσθησης, δηλαδή της ΜΗ πραγματικής αντίληψης του κόσμου και των φαινομένων του, επειδή ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ το ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕΝΟ δέχεται σήμερα η επιστήμη
( πείραμα του Bohr και αρχή της αβεβαιότητας του Heisenberg)
Μια άλλη απόδειξη για την ψευδαίσθηση που μας τυλίγει απαξάπαντες, είναι και τα τεράστια κενά μέσα στην ύλη, πράγμα που το επεσήμανε πρώτος ο Δημόκριτος με την ατομική του θεωρία, σε φιλοσοφικό επίπεδο και, στη συνέχεια στα νεότερα χρόνια, την αλήθεια του κενού-στα άτομα και κατ'επέκτασιν στην ύλη- την απέδειξε ο Ράδερφορντ με πειράματα και μετρήσεις.
Ας θυμηθούμε ότι ο μέγας Αριστοτέλης, την άποψη του Δημόκριτου ποτέ δεν την δέχτηκε, επηρεάζοντας για αιώνες αρνητικά επί του θέματος τη Δύση, μέχρι που ο Δημόκριτος δικαιώθηκε πανηγυρικά από τον Ράδερφορντ