Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2024

Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2024

Σήμερα 6 / 19 Ιανουαρίου στα 2024, οι αγωνιζόμενοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί οι ακολουθούντες το Πάτριο Εκκλησιαστικό Εορτολόγιο, στην Ελλάδα, στο Άγιον Όρος, στα Ιεροσόλυμα, στη Σερβία, στη Ρουμανία στη Ρωσία τιμάμε την Λαμπροφόρο Ημέρα των Αγίων Θεοφανίων







..................................................................................................

Ό άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων λέει χαρακτηριστικά: «Ό κόσμος αρχίζει με το νερό- το Ευαγγέλιο αρχίζει με τον Ιορδάνη»

Όταν ο Κύριός μας έφθασε τα τριάντα έτη από την κατά σάρκα γέννησή Του, άρχισε να διδάσκει και να πραγματοποιεί το σωτήριο έργο του. Ό ’Ίδιος σηματοδότησε τούτη την «αρχή της αρχής» με τη βάπτισή Του στον Ιορδάνη ποταμό.

Ό άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων λέει χαρακτηριστικά: «Ό κόσμος αρχίζει με το νερό- το Ευαγγέλιο αρχίζει με τον Ιορδάνη». Κατά την ώρα της βάπτισης του Κυρίου στο νερό το μυστήριο κηρύχθηκε στον κόσμο -το μυστήριο πού προφητεύτηκε στην Παλαιά Διαθήκη, το μυστήριο το οποίο ήταν γνωστό μόνον ως μυθοπλασία στην αρχαία Αίγυπτο και Ινδία- το μυστήριο της Αγίας Τριάδος. 

Ό Θεός-Πατήρ αποκαλύφθηκε στην αίσθηση της ακοής, το  Άγιο Πνεύμα αποκαλύφθηκε στην αίσθηση της όρασης και ό Υιός αποκαλύφθηκε στην αίσθηση της αφής. Ό Πατήρ πρόφερε την μαρτυρία Του για τον Υιό, ό Υιός βαπτίστηκε μέσα στο νερό και το Άγιο Πνεύμα με την μορφή περιστεράς πέταξε πάνω από το νερό.

 Όταν ο Ιωάννης ο Βαπτιστής έδωσε μαρτυρία για το Χριστό αναφωνώντας: Ιδού ο Αμνός τού Θεού, ο αίρων την αμαρτίαν τού κόσμου (Ίωάν.1:29) και όταν βάπτισε τον Κύριο στον Ιορδάνη ποταμό, τότε φανερώθηκε η αποστολή τού Χριστού μέσα στον κόσμο, άλλα και ό δρόμος της σωτηρίας μας.

Με άλλα λόγια, ο Κύριος πήρε επάνω Του τις αμαρτίες του ανθρωπίνου γένους, πέθανε κάτω άπ’ αυτές (κατάδυση στο Βάπτισμα) και αναστήθηκε (ανάδυση μέσα απ’ το νερό)• πρέπει να πεθάνουμε ως προς τον παλαιό αμαρτωλό άνθρωπο και ν’ αναστηθούμε ως κεκαθαρμένοι, ανακαινισμένοι και αναγεννημένοι άνθρωποι. Αυτός είναι ο Σωτήρας μας και αυτός είναι ο δρόμος της σωτηρίας. 

Ή εορτή των Θεοφανείων λέγεται επίσης εορτή των Φώτων. Το γεγονός πού έλαβε χώρα στον Ιορδάνη ποταμό μάς φωτίζει, αποκαλύπτοντας μας τον Θεό ώς Τριάδα Όμούσιον και Αδιαίρετον. Αυτός είναι ό ένας τρόπος τού φωτισμού μας. Ό δεύτερος είναι ότι ό καθένας μας κατά την βάπτισή του στο νερό φωτίζεται- έτσι μάς υιοθετεί ό Πατήρ των Φώτων, με την χάρη τού Υιού και τη δύναμη τού Αγίου Πνεύματος.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. Ο ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΑΧΡΙΔΟΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ/ Αγιωτάτου  Επισκόπου ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΒΕΛΙΜΙΡΟΒΙΤΣ

πηγή: katanixi.gr 



 

Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2024

" Οι επίσκοποι ΣΉΜΕΡΑ μας οδηγούν στην Κόλαση! " Μέγας- για τους Νεοημερολογίτες- Θεολόγος Νικόλαος Σωτηρόπουλος


(το κείμενο που ακολουθεί ως σχόλιο στο άνω βίντεο μου το έστειλε το μέηλ)
........................................................................................................

Καλά τα λες, συγχωρεμένε, και ο Θεός σ᾽χωρέσει σε, αλλά, τι να σε κάνω; Παρέμεινες σε κοινωνία με τους προδότες έως εσχάτων. Αυτούς που ξεσκέπασες, με αυτούς είχες κοινωνία, αυτούς υπηρετούσες, το ίδιον εξέραμα έγλειφες, κι ας ήξερες ότι είναι αιρετικοί, κι ας γαύγιζες. Τι να πω, τί να μην πώ !
Λύσε μου όμως μερικές απορίες, διότι δε θα κάτσω να με μουρλάνεις με τις ανακολουθίες σου.
Αφού κατάλαβες ότι έχεις να κάνεις με τους μεγαλύτερους, πολύ μεγαλύτερους  αιρετικούς των αιώνων (τα λόγια σου γράφω), με δαιμονική ενέργεια (δηλαδή δαιμονισμένους - πάλι τα λόγια σου γράφω) με τα οποία συμφωνώ απολύτως, γιατί δεν έφυγες από κοντά τους; 

Μιλάς, δηλαδή, για αιρετικούς μεγαλύτερους από τον Άρειο, τον Ευτυχή, το Διόσκουρο, το Λυκοπέτρο, τον Πάπα, το Βαρλαάμ, το Λούθηρο, τον Καλβίνο και ήσουνα σε κοινωνία μαζί τους; 

Και παρίστανες και το θεολόγο; Καλά, τι σόϊ εκκλησία ήταν αυτοί, αλλά και τι σόϊ θεολόγος ήσουνα εσύ, που δεν καταλάβαινες το προφανές και αυτονόητο; Μόνο διαμαρτυρίες; Διαμαρτυρόμενος έγινες στα πίσω πίσω; Μόνο γαύγισμα; Μα, αυτό δεν το φοβούνται. Δεν το ᾽ξερες; Έχουν κόλπα για όσους γαυγίζουν. Βάζουν, ας πούμε, άλλους να σε καλοπιάνουν και να σε ξεγελάνε.
Κι αφού σε αφόρισαν εντελώς άδικα και ανυπόστατα (ο Αυστραλίας Χαρκιανάκης - άλλο παιδί για υιοθέτηση - εκεί που είναι τώρα, ήθελα να ᾽ξερα τι θα λέει) επειδή και μόνο ήλεγξες τις απίστευτες αιρέσεις τους, τι άλλο περίμενες για να κόψεις την κοινωνία με δαύτους; 

Έπρεπε, μόλις σε αφορίσανε, να πείς αυτό του Διογένη. Ο Διογένης όταν έμαθε ότι οι πατριώτες του οι Σινωπείς τον καταδίκασαν να φύγει για πάντα από τη Σινώπη (μόνιμη εξορία) είπε «κι εγώ τους καταδικάζω να μείνουν για πάντα εκεί» (να μείνουν, δηλαδή, για πάντα εκεί στα  τετριμμένα τους, στη μούχλα τους, στην κακομοιριά τους, στη γκρίνια τους)
Έπρεπε να υλοποιήσεις το "Φεύγου και σώζου"
Μετά λές, και σωστά, ότι «Μία Εκκλησία ίδρυσε ο Χριστός». Ε, ωραία. Και πού είναι αυτή η Εκκλησία, αφού αυτό, που μέσα στην τόση παραζάλη, νομίζεις ως εκκλησία, εσύ ο ίδιος την ομολογείς αιρετική; Μη μας δίνεις τα μυαλά στα χέρια, δηλαδή. Θεός σ᾽χωρέσει σε.
Αλλά εκεί που η παράλογη λογική σου με ξεπερνάει είναι στο σχόλιο σου προς όλους τους επισκόπους, ότι έπρεπε να έχουν κόψει το μνημόσυνο του Βαρθολομαίου ! Σωστό. Πολύ σωστό. Αλλά εσύ τό έκοψες; Αυτό είναι το ερώτημα. Γιατί απαιτείς από τους άλλους αυτό που δεν έκανες εσύ

Κι αν το ᾽κοψες, πώς το ᾽κόψες αφού το ξαναεπανέφερες πλαγίως και το διατήρησες με μπάϊ-πάς μέσω όλων των άλλων δεσποτάδων που αποδεχόσουν και ακολουθούσες και σε καλούσαν να μιλάς στις μητροπόλεις τους. Και δόξες και τιμές και πώς να αφήσεις το λαό χωρίς το κήρυγμά σου, έ; 

Εμ, βεβαια. Δεν αφήνουμε το λαό και τα λάϊκ, αλλά αφήνουμε την πίστη και τον Κύριο έρμαιο στα χέρια των προδοτών κι όλα ωραία και καλά. Ολέ, Πελέ ... Αρίμπα, Πελεγκρίνο ! Έκανες κι εσύ την Εκκλησία σωματείο. Είναι δυνατόν να μην ήξερες ότι «ο κοινωνών ακοινωνήτω ακοινώνητος έστω»; Τέτοιο σκότος ή τόση αβελτηρία; Αλλά, καλά λένε οι Πατέρες. Μεγάλη λούμπα η δόξα του κόσμου!
Θες δε θές, έχεις αποδεχτεί ότι τό ν/η είναι η κανονική Εκκλησία, παρόλο που η ίδια κάνει τα αδύνατα δυνατά να σε διαψεύσει και να σου δείξει ότι είναι παρασυναγωγή πονηρευομένων. Μα, ... μέχρι που σε αφορίσανε, χριστιανέ ! (βέβαια, εμπαιγμός ήταν αυτός ο αφορισμός, εμπαιγμός της πίστεως).

Έχεις αποδεχτεί ότι αυτοί που αλλάξανε δρόμο είναι στο σωστό δρόμο, ενώ αυτοί που παρέμειναν στο σωστό δρόμο είναι σε λάθος δρόμο. Πώς να σε πάρω σοβαρά;
Αποτελείς, δηλαδή, κι εσύ, ακόμα ένα τούβλο στον τοίχο (another brick in the wall) που εμποδίζει το λαό του Θεού να καταλάβει την αλήθεια και να γυρίσει στη βάση του.

 Ε, λένε οι απλοί άνθρωποι, αφού ο Σωτηρόπουλος, παρά τα όσα του ᾽χουνε κάνει παραμένει εκεί, κάτι θα ξέρει. Και γίνεσαι έτσι αιτία να παραμένει ο λαός εγκλωβισμένος στον Οικουμενισμό. Κάπως σαν πέμπτη φάλαγγα, δηλαδή. Μούσκεμα τἀ ᾽κανες.
Παρόλα αυτά, σε τούτη την τελευταία σου συνέντευξη τά ᾽πες καλά. Στα λόγια. Μακάρι να πρόλαβες και έργα και να ᾽κανες και τη διακοπή μνημοσύνου όπως συμβουλεύεις και τους άλλους, έστω και στο παρά ένα. 

Ο Κύριος, ο ετάζων νεφρούς και καρδίαν, εύχομαι να σε ανταμείψει γι᾽ αυτή σου την τελευταία συνέντευξη μπας και παρακινηθούν και ξεστραβωθούν όσοι ακόμα ελπίζουν σωτηρία από μια εκκλησία (με μικρό έψιλον) μισθωτών ποιμένων που έχει μετατραπεί σε άντρο αιρέσεων, σπήλαιο ληστών και θάνατο προβάτων. Θεός σ᾽χωρέσει σε.

(Μου το έστειλε το μέηλ)
..............................................................................
..........................................................................................





 

Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2024

π. Νικόλαος Λουδοβίκος , " Γάμος και τεκνοθεσία για τα ομοΦΙΛΟφυλα ζευγάρια "



Με αφορμή  την άνω συζήτηση,
 έλαβα το σχόλιο που ακολουθεί 
στο γνωστό-και από  την αφεντιά μου- υφάκι 
του αγανακτισμένου, 
παλιομοδίτη, λαϊκού ανθρώπου. 

Για σένα και μόνο για σένα που φρικάρεις  με τα τεκταινόμενα 
στη Βουλή των Ελλήνων,  
ακόμη και τώρα, στα Ύστερα του Κόσμου, 
το ανεβάζω, 
περιστεράκι  μου...

Καλή συνέχεια να έχεις στη μέρα σου. 

Ο Κύριος και η Υπεραγία Μητέρα Του
να μας ευλογεί...


(θυμίζω ότι όποτε ζουλάς με το "ποντίκι" επάνω στην υπογραφή μου, θα πετάγεσαι τσουπ! 
σε σκέψεις μου παλαιότερες και καταγραμμένες σε αυτό το μπλογκάκι).
.......................................................................................................
(Σχολιάζει και τον  π. Νικόλαο Λουδοβίκο το μέηλ που έλαβα...
Πσυχραιμία π. Νικόλαε!)
.................................................................................................
....................................................................................................

   Πώ, πώ, πώ, σύρμα που ᾽χει πέσει από το λουγκροσύστημα ... Σκύλιασε η σκύλα η λουγκρίστρια, μαίνεται πάλι η Ηρωδιάς, δεν αφήνει τον άνθρωπο να μιλήσει. Κι αφού είδε κι απόειδε ότι δεν μπορεί τον παπά να τον κάνει ζάφτι κλείνει άρον άρον τη συζήτηση μπας και της ξυπνήσει το αποβλακωμένο της κοινό και έρθει σε συναίσθηση κανας παραστρατημένος ... 
   Τελειώσαμε, λέμε. Όποιον θέλουν παρουσιάζουν, όποιον θέλουν κλείνουν, όποιον θέλουν ανοίγουν. Κοιμήσου όχλε, διότι λαός δεν είσαι, κοιμήσου και βάλε και τη μούρη σου στο κουρούπι και τρώγε τα ψέματα και την προπαγάνδα που σε ταΐζουνε σα χοίρος το τυρόγαλο με το πίτουρο.
   Ωραίος ο παπα - Νικόλας, δεν της κάνει τη χάρη. Αλλά, πάλι, γιατί ρε παπα-Νικόλα δε της ρίχνεις στα μούτρα το λόγο του Ευαγγελίου, όταν ζητάει η σκύλα να μάθει γιατί αρνείται η εκκλησία το δικαίωμα των σοδομιτών να τους ευλογήσει ευλογήσει το "γάμο"; Ποιό γάμο, μωρή; (μωρή με την κυριολεκτική έννοια). Ποια δικαιώματά σας, μωρή; Αμάν και σεις οι σάϊκο παπάδες ! Λόγο ευαγγελίου δεν μπορείτε να αντιτάξετε; Ωραία και τα άλλα σου, αλλά χτύπα και κανα Ντό. Ανακάλεσε και τη βάση σου. Πλάγιος τέταρτος χωρίς Ντό;
    Καλά, μα θαυμάζω και την υπομονή σου, ρε παπά, που κάθεσαι και την ακούς !  Τι δουλειά έχουν οι σοδομίτες με την Εκκλησία; Μόνοι τους δεν την αρνούνται, βαφτισμένοι όντες, φαντάζομαι, εις το όνομα της Αγίας Τριάδας; Μόνοι τους δεν αρνούνται τους εξορκισμούς που τους διάβασε ο παπάς στα βαφτίσια τους; Μόνοι τους δεν ανακάλεσαν την απόταξη του σατανά και τη σύνταξη με το Χριστό; Μόνοι τους δεν προσβάλλουν την εικόνα του Θεού, τον άνθρωπο; Αρσεν και θήλυ, λέει, εποίησεν αυτούς. Ζητάνε και τα ρέστα; Άλλα και σύ, δεν κατάλαβες τί ζητάνε;  Ζητάνε να βεβηλώσουν τον Άγιο Χώρο. Το αγιασμένο κορμάκι που βγήκε από την κολυμπήθρα και πήρε τις δωρεές του Αγίου Πνεύματος. Να το βεβηλώσουν πνευματικώς και υλικώς. Ότι ακριβώς θέλανε και οι Σοδομίτες από τους αγγέλους.
   Είπε ποτέ ο Κύριος να βάλει κανέναν μέσα με το ζόρι; Όστις θέλει, είπε. Έχω μία πόρτα για να μπείτε και δεκαπέντε για να βγείτε. Αλλά, ...   υπάρχει ένα "αλλά". Αλλά, όποιος θέλει να μείνει, όποιος θέλει να κάτσει, θα κάτσει μόνο με τους όρους μου:
  1. Απαρνησάσθω εαυτόν -  δηλαδή κόψιμο ιδίου θελήματος. Δεν θέλω δικαιωματιστές, δε θέλω θρασίμια, δε θέλω τσαμπουκάδες, δε θέλω εξυπνάδες. Όπως τα βρήκες εδώ, μαγκάκο, και όχι όπως τά ᾽ξερες ή όπως σου αρέσανε ή όπως νόμιζες. Όχι την ηθική του γούστου σου, που λέει κι ο παπούλης, εδώ μέσα. Εδώ υπάρχει υπακοή.

  2. Αράτω τον σταυρόν αυτού - η χριστιανική ζωή είναι υπακοή, μελέτη, προσευχή, εργασία, βάσανα, θυσίες, μέχρι και βασανιστήρια. Σταυρός. Είναι ασκητική, αγωνιστική, μαρτυρική, σταυρική. Για γνήσιους άντρες και γυναίκες. Δηλαδή ανθρώπους με γενναίο φρόνημα. Αγιος Γεώργιος, αγία Αικατερίνη, άγιος Χαράλαμπος, αγία Βαρβάρα.

  3. και ακολουθήτω μοι - όποιος θέλει να έρθει κοντά μου, θα με 
  4. ακολουθεί. Μπροστά εγώ, πίσω εκείνος. Πίσω μου. Όπου πατάω, πατάει, όπου πηγαίνω, πηγαίνει, ό,τι κάνω, κάνει, ό,τι τραβάω, τραβάει. Δε τον θέλω δίπλα μου. Δε θέλω κουβέντες ή γνώμες. Ούτε μπροστά μου, να μου κάνει και υποδείξεις ένα στραβάδι.
   Κι έτσι σιγά - σιγά με τη μακροχρόνια άσκηση και τον αγώνα θα αρχίσει να δυναμώνει, να καθαρίζεται, να βλέπει, να φωτίζεται. Η προκοπή αυτή όμως θα του δίνει χαρά παρά την κούραση, θα τον γεμίζει με ικανοποίηση παρά την ταλαιπωρία, θα τον κάνει δυνατό παρά τις εκούσιες στερήσεις. Μέχρι να τον κάνει άγιο. Και μόλις λαμπαδιάσει τόσο, ώστε να γίνει φως, θα τον φέρω δίπλα μου να χαίρεται μαζί μου στη χαρά του Δείπνου μου. Κι όπου κοντοποδιάσει, θα είμαι εκεί να τον στηρίξω. Αυτά έχει πεί ο Κύριος.
 Ετούτοι όμως, τί δουλειά έχουνε εδώ μέσα, αμετανόητοι; Και όχι μόνο, αλλά και ξεδιάντροποι ! Δαιμονισμένοι ! Χειρότεροι κι απο τους μνηστήρες της Ιθάκης. Οδυσσέα, πού 'σαι; Αργείς;
   Κατ'  αρχάς από ποῦ κι ως ποῦ δικαίωμα; Όχι μόνο δεν έχουν δικαίωμα, αλλά έχουν και υποχρέωση να επιστρέψουν το ένδυμα του γάμου και να φορέσουν τα κουρέλια της χοιροστολής εφόσον ανήκουν και στις βαρύτερες περιπτώσεις αμαρτωλών· τους διεστραμμένους και διαστροφείς, τους αχαρίστους και στρηνιάζοντες. Κάτι έχει πεί για κάποιο μύλο ονικό ο Κύριος. Δηλαδή, αν είναι να συνεχίσουν έτσι, καλύτερα να πάνε να φουρκιστούνε. Τους έρχεται πιό συφερτικό, πιο αλαφρύ. Η δε Γραφή κι αν δε τους λέει ... Τι σοδομίτες, τι αρσενοκοίτες, τι ακάθαρτους, τι ασελγείς. Και τους παραγγέλνει ότι «βασιλεία οὐρανῶν οὐ κληρονομήσουσι» και να μη ζούνε με πλάνες και αυταπάτες. Και όποιος διαφθείρει έναν απονήρευτο τον συμφέρει να κρεμάσει στο λαιμό του μια μυλόπετρα (το μύλο τον ονικό που λέγαμε) και να πάει να φουντάρει καταμεσίς στο πέλαγος.
   Και δείτε πῶς επαναλαμβάνεται η ιστορία των Σοδόμων και πῶς δένει με το παραπάνω. Ίδιο σκηνικό. Μπαίνουν σούρουπο οι δυό άγγελοι στα Σόδομα και τους παίρνει ο Λώτ στο σπίτι του για φιλοξενία όπου ζεί με τη γυναίκα του και τις δυό του θυγατέρες. Τους μπανίζουν οι Σοδομίτες και γουρλώνουν τα μάτια, σαν τον ακατανόμαστο, και πλακώνουνε όλες οι λούγκρες, νέοι και γέροι, στο σπίτι του Λώτ και το πολιορκούν. Να μας δώκεις τα τεκνά που μόλις ήρθανε, απαιτούν ξεδιάντροπα. Βγαίνει ο Λώτ όξω. Ρε παιδιά, είναι μουσαφιραίοι, ντροπή, να χαλάσουμε το νόμο της φιλοξενίας; Τίποτα, θα μας τους δώκεις. Να σας δώκω τις θυγατέρες μου που είναι και παρθένες, αλλά μην πειράξετε τους ξένους. Όχι, τίποτα. Ή μας τους δίνεις ή μπουκάρουμε. Άκουγαν, βέβαια, οι άγγελοι από μέσα και, φως φανάρι, διεπίστωσαν ότι θέλανε να διαφθείρουνε τους καθαρούς και άμωμους. Τέλος. Εδεκεί υπογράψανε την καταδίκη τους. Απλώνει το χέρι του ο άγγελος, τραβάει τον απελπισμένο το Λώτ μέσα, και, φύγε τώρα, του λέει, με την οικογένεια, και ούτε να διανοηθείς να κοιτάξεις πίσω ό,τι και ν᾽ ακούσεις. Έπεσε φωτιά και θειάφι. Δεν έμεινε ταβλομέσσαλο. Έβρεξε Κύριος παρά Κυρίου θείον και πυρ εξ ουρανού. Βούλιαξε η γη. Κατέβηκε το υψόμετρο 350 μέτρα υπό την στάθμη της θαλάσσης και έγινε η Νεκρά θάλασσα. Ακόμα μυρίζει θειάφι. Τι άλλο θέλ᾽τε να καταλάβετε. Λοιπόν, καλομελέτα ... Κοντός ψαλμός, αλληλούϊα ...
   Κι αφού ο Αντίχριστος, όπως δείχνουν τα πράματα, κοντεύει, και θα είναι και ο ίδιος λούγκρα (το λέει η Γραφή:  δεν θα αγαπάει τις γυναίκες !!!) θέλει παντού λούγκρες και προετοιμάζει το σκηνικό του. Πρέπει να πάει η ανωμαλία γόνα. Να κολλάμε στη λάσπη της και να μη μπορούμε να περπατήσουμε από δαύτη. Αλλά άμα φτάσουμε εκεί, κοντά είναι και το τέλος. Γειά σου, Φουκουγιάμα. Μαράν Αθά.
(Το έστειλε το μέηλ )
................................................................................
.................................................................................
Ως υστερόγραφο των άνω τοποθετήσεων, 
αδυνατώ να μην επισυνάψω 
και το χαρακτηριστικό Ύμνο 
από τους "ΑΓΑΜΟΙ ΘΥΤΑΙ":






Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2024

Πατέρας Στυλιανός Καρπαθίου: «Για τη φύση δεν είναι θεμιτή η ομοφυλοφιλία»



Πώ, πώ, πώ, σιχάματα .... Προπαγάνδα σε όλα τα δάπεδα.Πρώτον, ενώ μιλάει ο πατήρ το διπλανό βίντεο παίζει λούγκρες σε "ευτυχισμένες" στιγμές με μωρά και σκυλιά.Δεύτερον, τα ωραία "οικογενειακά" πλάνα που παρουσιαζονται και δείχνουν λουγκρομπαμπάδες με μωρά και σκυλιά σε "ευτυχισμένες" στιγμές, μας παραπλανούν διότι αφενός επιδιώκουν την δημιουργία εξαρτημένου αντανακλαστικού (Pavlov) και αφετέρου τα μωράκια δεν έχουν ακόμα καταλάβει το διεστραμμένο περιβάλλον που μεγαλώνουν. Έχουμε πλέον μαρτυρίες από τέτοια παιδιά που έχουν φτάσει στην εφηβεία ή σε μεγαλύτερη ηλικία (διότι αλλού έχει χρόνια αυτή η δουλειά) που έχουν βιώσει στο πετσί τους τί εστί τέτοια "οικογένεια", και μας λένε γιατί δεν πάμε να ρωτήσουμε τη γνώμη τους. Πώς πέρασαν και αν τους άρεσε. Χώρια που θέλουν τα μωρά ως κατοικίδια.Τρίτον, δεν αφήνουν τον άνθρωπο να μιλήσει αλλά, ευτυχώς, ο πατήρ Στυλιανός δε μασάει και τους επιβάλλεται και τους μιλάει τη γλώσσα της αλήθειας. Καλέσανε έναν ειδικό ή μάλλον έναν καθ᾽ ύλην αρμόδιο, ως ψυχίατρο που κουράρει, όπως αναφέρει, και ομοφυλόφιλους και προσπαθούνε να τον κάνουνε ντε και καλά να παραδεχτεί το δικό τους ...Τέταρτον, η άλλη η διεστραμμένη τον ρωτάει αν είχε ο παπάς παιδί ομοφυλόφιλο τί θα έκανε.

 Γι' αυτό, κυρία μου, τον φέρατε επιστήμονα άνθρωπο; Αυτή είναι ύπουλη και αποπροσανατολιστική ερώτηση και λογική πλάνη διότι αλλάζει βάση στη συζήτηση και επιδιώκει να φέρει σε απολογητική κατάσταση τον ιερέα την ώρα που τους έχει στριμώξει για τα καλά. Εξ άλλου δεν τον καλέσανε γι᾽ αυτό, αλλά για να σχολιάσει την κατάσταση και να τους πει τη γνώμη του ως ειδικός. Οι άλλες και οι άλλοι, ως τί μιλάνε; Στα επιστημονικά του και λογικά του επιχειρήματα αντιτάσσουν θόρυβο ή βλακείες.Πέμπτον, τα παρτάλια πιάνονται από τους προδότες δεσποτάδες (και ουχί  επισκόπους - και προφανώς μασώνους και ίσως και λούγκρες) και τους εμετούς τους, και που είναι σαν τα μούτρα τους, για να στήσουν απεγνωσμένα κάποιο έωλο επιχείρημα ή από τις προτάσεις της προπαγάνδας που μας σφυροκοπάει ασταμάτητα τελευταίως, για να καταφέρουν να αρθρώσουν ένα λόγο. Αλλά ο παπα-Στυλιανός έχει το θάρρος να μιλάει τη γλώσσα της αλήθειας χωρίς υπεκφυγές και περιστροφές και αναγκάζονται να τερματίσουν τη συζήτητη άρον - άρον. Ξαφνικά τελείωσε ο χρόνος; Αν σας έκανε όμως τα γούστα θα τον είχατε μέχρι το πρωί, παλιοπράματα ...Έκτον (μάλλον πρώτο έπρεπε). Δείτε, και μόνο εξ όψεως, πόσο ψεύτικοι και τι διεστραμμένες φάτσες είναι όλοι αυτοί. Αλλη σαν τη Μπάρμπι, άλλος λούγκρα, άλλος έτσι, άλλη γιουβέτσι ...

 Και αυτοί είναι δάσκαλοι που τους φιλοξενούμε στα σπίτια μας, να ξηγιόμαστε δηλαδή, για να μαθαίνουν τα παιδιά μας τα γράμματα της νέας εποχής και του ουράνιου τόξου. 

Και μάλιστα δάσκαλοι που δεν κάνουν μάθημα μόνο σε 15-20 παιδιά αλλά σε χιλιάδες ή εκατομμύρια. Και μαγνητοσκοποημένη η διδασκαλία και ανεβασμένη στον Ιντερνέ ώστε να μην τη χάσει κανένας ! Μάλιστα, αυτά.Απάνου τους, πάτερ. Ν' αγιάσει ο στόμας σου ...

Μου το έστειλε το mail
..................................................................................................................................
..................................................................................................................................
Και όταν διαβάζω κείμενα σαν τα άνω,
έρχομαι στο τσακίρ κέφι και θυμάμαι τραγουδάκια 
που εκφράζουν μεγάλη πλειονότητα Ελλήνων, 
Δόξα στον Κύριο...


 



 

Σήμερα 1/14 Ιανουαρίου στα 2024 εμείς οι ακολουθούντες το Πάτριο Εκκλησιαστικό Εορτολόγιο, στην Ελλάδα, στο Άγιον Όρος, στα Ιεροσόλυμα, στη Σερβία, στη Ρωσία κ.α. τιμήσαμε την Περιτομή του Κυρίου Ιησού Χριστού και τον Άγιο Βασίλειο το Μέγα...



Οκτώ ημέρες μετά την μεγάλη Δεσποτική εορτή των Χριστουγέννων, την μητρόπολη των εορτών σύμφωνα με τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο, η Εκκλησία μας γιορτάζει άλλη μία μεγάλη Δεσποτική εορτή, την Περιτομή του Χριστού.

Η εικόνα της εορτής στην οποία θα αναφερθούμε προέρχεται από την Ιερά Μονή του Αγίου Παντελεήμονος (Ρωσσικόν), του Αγίου Όρους. Ο οκταήμερος κατά την Μητέρα, και άναρχος κατά τον Πατέρα, ως βρέφος Χριστός εικονίζεται ξαπλωμένος ανάμεσα στην Παναγία, τον Ιωσήφ, και τούς Ιερείς του ναού να δέχεται από αγάπη και φιλανθρωπία για το ανθρώπινο γένος όχι μόνο την περιβολή των σπαργάνων, αλλά και αυτή την περιτομή της σαρκός.

Η εντολή του Θεού που δόθηκε αρχικά στον Αβραάμ προέβλεπε την περιτομή σε κάθε αρσενικό παιδί, «περιτμηθήσεται ὑμῶν πᾶν ἀρσενικόν, καὶ περιτμηθήσεσθε τὴν σάρκα τῆς ἀκροβυστίας ὑμῶν, καὶ ἔσται εἰς σημεῖον διαθήκης ἀνὰ μέσον ἐμοῦ καὶ ὑμῶν καὶ παιδίον ὀκτὼ ἡμερῶν περιτμηθήσεται ὑμῖν, πᾶν ἀρσενικὸν εἰς τὰς γενεὰς ὑμῶν» (Γεν. κεφ. ιζ 10 – 12).

Η περιτομή αν και τρομερά επώδυνη και αιματηρή πράξη, ήταν απαραίτητη για να δηλώση τον πιστό και καθαρό Ισραηλίτη. Ωστόσο ο βαθύτερος λόγος για τον οποίο γινόταν η περιτομή φαινεται από τον λόγο του Θεού στον Αβραάμ, «καὶ ἔσται εἰς σημεῖον διαθήκης ἀνὰ μέσον ἐμοῦ καὶ ὑμῶν». Έχει να κάνη δηλαδή με συμφωνία, με διαθήκη, ανάμεσα στον Θεό και τούς πιστούς Του. Αλλωστε περιτομή είχαν και άλλοι λαοί, οπως οι ειδωλολάτρες και οι ιερείς των Αιγυπτίων, οι Σαρακηνοί, οι Ισμαηλίτες και άλλοι, αλλά οι περισότεροι από αυτούς δεν την έκαναν από θεοσέβεια, αλλά χάριν συνηθείας (Σεβ. Μητρ. Ιεροθέου: «Οι Δεσποτικές Εορτές»).

Η περιτομή ήταν προτύπωση του Βαπτίσματος που θα δινόταν με την ενανθρώπηση του Χριστού. Ο Χριστός ήταν εκείνος που έδωσε τον Νόμο στην Παλαιά Διαθήκη, και ο ίδιος έπρεπε να τον εφαρμόσει και στον εαυτό Του. Έτσι ώστε να τον συμπληρώσει και να τον υπερβεί. Είναι πολύ χαρακτιριστικό το πρώτο στιχηρό ιδιόμελο του εσπερινού της εορτής «Συγκαταβαίνων ὁ Σωτήρ, τῷ γένει τῶν ἀνθρώπων, κατεδέξατο σπαργάνων περιβολήν, οὐκ ἐβδελύξατο σαρκὸς τὴν περιτομήν», διότι δείχνει ότι ο Χριστός δέχτηκε την περιτομή από φιλανθρωπία και αγάπη για τον άνθρωπο, καθώς και για να αποδείξει ότι προσέλαβε αληθινή ανθρώπινη φύση, και όχι όπως υποστήριζαν οι Δοκιτιστές κατά δόκησιν και κατά φαντασίαν.Ο Χριστός απέδειξε με την Περιτομή Του, ότι το Σώμα του δεν ήταν ομοούσιο με την θεότητα. Τό σώμα αφού θεώθηκε από την θεότητα του Λόγου, έγινε ομόθεο όχι όμως ομοούσιο με τον Θεό. Αυτό σημαίνει ότι και το Σώμα του Χριστού είναι πηγή της ακτίστου Χάριτος του Θεού, αλλά δεν έχει την ίδια ουσία με την θεότητα. (Μητροπολίτου Ιεροθέου ένθ. ανωτ.).

Σύνφωνα με τον άγιο Ιωάννη τον Δαμασκηνό η περιτομή ήταν τύπος του Βαπτίσματος, της αχειροποιήτου δηλαδή περιτομής όπου ο άνθρωπος αποβάλλει την αμαρτία.

Είναι έκδηλη στην εικόνα η ευλάβεια των γονέων αλλά και των ιερέων. Ο ένας από τούς ιερείς κρατά ανοικτό βιβλίο, υποδηλώνοντας έτσι τον νόμο που ήταν δοσμένος από τον Θεό, και ο άλλος με κάποιο αιχμηρό αντικείμενο πλησιάζει προς τον Ιησού. Η τελετή λαμβάνει χώρα εντός του ναού.
Πρέπει να τονίσουμε την σπουδαιότητα αυτής της μεγάλης Δεσποτικής εορτής, διότι αποτελούσε προεικόνιση του μεγάλου μυστηρίου του Βαπτίσματος. Ο Θεός εδωσε τον νόμο στην Παλαιά Διαθήκη για να προετοιμάση τον λαό για την υποδοχή του Χριστού. Ο άγιος Ιωάννης ο Ευαγγελιστής λέγει «ο νόμος διά Μωϋσέως εδόθη, η χάρις και η αλήθεια διά Ιησού Χριστού εγένετο». Η θέωση του ανθρώπου δεν επιτυγχάνεται διά της εξωτερικής τηρήσεως του νόμου, αλλά διά της κοινωνίας με το Πρόσωπο του Σωτήρος Χριστού.

Σημειώνη ο άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας πως η περιτομή δεν είχε την δύναμη να καταργήση τον θάνατο, σε αντίθεση με το βάπτισμα όπου ο άνθρωπος γίνεται μέρος του αναστημένου Σώματος του Χριστού, υπερβαίνει τον νόμο και κατατάσσεται στα τέκνα του θεού.

Για το θέμα της περιτομής και της ακροβυστίας έγινε μεγάλο ζήτημα στην Εκκλησία, όταν μετά την Πεντηκοστή τέθηκε ο προβληματισμός για το αν οι προσήλυτοι στον Χριστιανισμό έπρεπε να περιτέμνονται. Εκεί, οι Ιουδαίοι υποστήριζαν ότι άνευ περιτομής «ου δύνασθαι σωθήναι». Η απόφαση της Αποστολικής εκείνης Συνόδου ήταν να μή περιτέμνονται όσοι προσέρχονται εκ των εθνών, αλλά να απέχουν από ειδωλόθυτα, αίμα, πνικτό και πορνεία.. Οδηγήθηκαν σ’ αυτή την απόφαση ακριβώς διότι, εφ όσον η περιτομή ήταν προτύπωση του Βαπτίσματος προετοιμάζοντας τον λαό για την παρουσία του Σωτήρος, δεν ήταν απαραίτητο να υπάρχει.

Η όλη παράσταση διακρίνεται για την λιτότητα και την σεμνότητά της, καθώς και για μία μεγαλοπρέπεια που κρύβεται πίσω από τις κινήσεις των προσώπων, ενώ κεντρικό παραμένει πάντοτε το σώμα του μικρού Χριστού.

Πηγή: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

..................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................

Άγιε Μεγάλε Βασίλειε, 

πρέσβευε υπέρ ημών 

των πάνυ αποβλακωμένων 

από την ...Επιστήμη και τον...Πολιτισμό του Εξαποδού....